Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hyundai ix35 je po faceliftu o 40 tisíc dražší, stojí od 479.990 Kč

26. 9. 2013 • 00:35
18
38
Zobrazit náhledy (18)
Hyundai ix35 Hyundai ix35 Hyundai ix35 Hyundai ix35 Hyundai ix35 Hyundai ix35 Hyundai ix35 Hyundai ix35 Hyundai ix35 Hyundai ix35 Hyundai ix35 Hyundai ix35 Hyundai ix35
Hyundai uvádí na český trh modernizované SUV ix35.

Facelift přináší dvě na první pohled zřejmé změny: LED denní svícení integrované do hlavních světlometů, které má už nejlevnější specifikace, a odstranění nelakovaných ploch ze spodních částí předních dveří. Tak jako dříve jsou na výběr dva stupně výbavy, v případě Trikolor s možností rozšíření o tři pakety. Fakticky tedy nabídku tvoří pět úrovní výbavy a několik možností další individualizace.

Základ jménem Classic podražil o 40 tisíc, startuje na 479.900 Kč s motorem 1.6 GDI. Standardem jsou litá 16palcová kola, klimatizace, elektrické stahování předních i zadních oken, palubní počítač, rádio s CD a USB a další. Vedle varianty Trikolor, která je jen o 10.000 Kč dražší (s faceliftem podražila o 30 tisíc), ovšem nemá toto provedení velký smysl.

Trikolor totiž přidává Bluetooth, vyhřívání předních i zadních sedadel, mlhovky, tempomat a zadní parkovací senzory.

Paket Plus přidá zadní LED světla, elektricky sklopná zrcátka, kombinované čalounění látka/kůže, dvouzónovou klimatizaci a novinku v podobě vyhřívaného volantu. Style má dále navíc parkovací kameru a senzory i vpředu, bezklíčový vstup, dešťový a světelný senzor, vyhřívání čelního skla pod stěrači a sledování tlaku v pneumatikách. Premium pak dodá i kožené čalounění, bi-xenonové světlomety (pro Style lze přiobjednat za +25.000 Kč) a navigaci. Za dalších 15 tisíc navíc se nabízí inteligentní parkovací asistent.

Připlatit si lze také za metalický lak (+13.000 Kč), panoramatické střešní okno (+25.000 Kč) a integrovanou navigaci pro ostatní verze Trikolor (+33.000 Kč).

Hyundai ix35 facelift - ceny a technická data
Motor1.6 GDI2.0 GDI2.0 GDI 4x41.7 CRDi2.0 CRDi 4x42.0 CRDi 4x4
Převodovka6M6M6M (6A)6M6M6M (6A)
Zdvihový objem [cm3]159119981998168519951995
Válce/ventily4/44/44/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]99/6300122/-122/-85/4000100/4000135/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]167/4850--260/1250-2750320/1800-2500383 (392)/
1800-2500
Max. rychlost [km/h]178--173181194 (195)
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,1--12,411,310,0 (9,8)
Komb. spotřeba [l/100 km]6,8--5,35,76,0 (7,1)
Cena Classic [Kč]479.990,---539.990,---
Cena Trikolor [Kč]489.990,-504.990,--539.990,-629.990,--
Cena Trikolor Plus [Kč]519.890,-534.890,-584.890,-569.890,-659.890,-679.890,-
Cena Trikolor Style [Kč]539.890,-554.890,-604.890,-589.890,-679.890,-699.890,-
Cena Trikolor Premium [Kč]589.890,-604.890,-654.890,-639.890,-729.890,-749.890,-

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Nejhnusnější SUV
| 27. 9. 2013
Zejména mám na mysli velké plastové plochy, které smrdí stejně jako Logan, nebo Sandero - ty jsou ale cenově podstatně níž, takže se jim to dá tolerovat.
Dveřní tapecíra jak ve Fiatu Stilo.
Všude samý "jako" hliník, ano používají to i jiní výrobci, ale v i30 bije do očí, jak je to jen stříknutý plast.
Hyundai se to snaží kamuflovat hromadou svítících cetek, displejů a podobně.
Paradoxně to na mně působilo silněji ve vyšších výbavách, ty základy za cca 270 tisíc byly v poměru cena/pocit OK.
Ten interiér...
| 27. 9. 2013
Hm... A možno to ani prehadzovať nebudú >:D >:D >:D
Žádnej krasavec..
| 27. 9. 2013
Nemám nic.. moc jsem s tim nenajezdil (ikdyž určitě víc, než místní testeři) a co si budem povídat, hlavně jsem se snažil nějak to uřadit levou rukou a zároveň se udržet v levym pruhu, hehe. Mimochode, žena furt vzpomíná na můj udivenej výraz, když mi na výjezdu z parkoviště konečně došlo, že kulisa řazení je stejná, jako u nás. Do tý doby jsem žil v tom, že to budou mít zrcadlově otočený..:)
Teda nějakou fotku zvenčí bych asi našel.. Ale prostě černá ix35, no.
Ten interiér...
| 27. 9. 2013
To víš, efektivita. Takhle stačí pro pravostranné řízení prohodit ohřev okna se startováním, nepotřebují druhou sadu výlisků. :-)
Žádnej krasavec..
| 27. 9. 2013
Já ho měl půjčený v Anglii na dovolený. Bral jsem to takhle - moc to nedrncá, nežere, když jsem se náhodou udržel vlevo, i tý ovci se dalo vyhnout = dobrý.
Je možný, že v ČR, s pravostranym řízením, na mně známejch silnicích, by to bylo jiný.
Jo! Líbilo se mi, že i na svižnej rozjezd do kopce stačila bohatě dvojka. Kdepak auta z půjčovny..:)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku