Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hyundai ix35 je po faceliftu o 40 tisíc dražší, stojí od 479.990 Kč

Diskuze (38)
Hyundai uvádí na český trh modernizované SUV ix35.

Facelift přináší dvě na první pohled zřejmé změny: LED denní svícení integrované do hlavních světlometů, které má už nejlevnější specifikace, a odstranění nelakovaných ploch ze spodních částí předních dveří. Tak jako dříve jsou na výběr dva stupně výbavy, v případě Trikolor s možností rozšíření o tři pakety. Fakticky tedy nabídku tvoří pět úrovní výbavy a několik možností další individualizace.

Základ jménem Classic podražil o 40 tisíc, startuje na 479.900 Kč s motorem 1.6 GDI. Standardem jsou litá 16palcová kola, klimatizace, elektrické stahování předních i zadních oken, palubní počítač, rádio s CD a USB a další. Vedle varianty Trikolor, která je jen o 10.000 Kč dražší (s faceliftem podražila o 30 tisíc), ovšem nemá toto provedení velký smysl.

Trikolor totiž přidává Bluetooth, vyhřívání předních i zadních sedadel, mlhovky, tempomat a zadní parkovací senzory.

Paket Plus přidá zadní LED světla, elektricky sklopná zrcátka, kombinované čalounění látka/kůže, dvouzónovou klimatizaci a novinku v podobě vyhřívaného volantu. Style má dále navíc parkovací kameru a senzory i vpředu, bezklíčový vstup, dešťový a světelný senzor, vyhřívání čelního skla pod stěrači a sledování tlaku v pneumatikách. Premium pak dodá i kožené čalounění, bi-xenonové světlomety (pro Style lze přiobjednat za +25.000 Kč) a navigaci. Za dalších 15 tisíc navíc se nabízí inteligentní parkovací asistent.

Připlatit si lze také za metalický lak (+13.000 Kč), panoramatické střešní okno (+25.000 Kč) a integrovanou navigaci pro ostatní verze Trikolor (+33.000 Kč).

Hyundai ix35 facelift - ceny a technická data
Motor1.6 GDI2.0 GDI2.0 GDI 4x41.7 CRDi2.0 CRDi 4x42.0 CRDi 4x4
Převodovka6M6M6M (6A)6M6M6M (6A)
Zdvihový objem [cm3]159119981998168519951995
Válce/ventily4/44/44/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]99/6300122/-122/-85/4000100/4000135/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]167/4850--260/1250-2750320/1800-2500383 (392)/
1800-2500
Max. rychlost [km/h]178--173181194 (195)
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,1--12,411,310,0 (9,8)
Komb. spotřeba [l/100 km]6,8--5,35,76,0 (7,1)
Cena Classic [Kč]479.990,---539.990,---
Cena Trikolor [Kč]489.990,-504.990,--539.990,-629.990,--
Cena Trikolor Plus [Kč]519.890,-534.890,-584.890,-569.890,-659.890,-679.890,-
Cena Trikolor Style [Kč]539.890,-554.890,-604.890,-589.890,-679.890,-699.890,-
Cena Trikolor Premium [Kč]589.890,-604.890,-654.890,-639.890,-729.890,-749.890,-

Diskuze (38)
27. 9. 2013 21:51
Re: Nejhnusnější SUV
Zejména mám na mysli velké plastové plochy, které smrdí stejně jako Logan, nebo Sandero - ty jsou ale cenově podstatně níž, takže se jim to dá tolerovat.
Dveřní tapecíra jak ve Fiatu Stilo.
Všude samý "jako" hliník, ano používají to i jiní výrobci, ale v i30 bije do očí, jak je to jen stříknutý plast.
Hyundai se to snaží kamuflovat hromadou svítících cetek, displejů a podobně.
Paradoxně to na mně působilo silněji ve vyšších výbavách, ty základy za cca 270 tisíc byly v poměru cena/pocit OK.
Avatar - ericho33
27. 9. 2013 17:26
Re: Ten interiér...
Hm... A možno to ani prehadzovať nebudú >:D >:D >:D
27. 9. 2013 17:09
Re: Žádnej krasavec..
Nemám nic.. moc jsem s tim nenajezdil (ikdyž určitě víc, než místní testeři) a co si budem povídat, hlavně jsem se snažil nějak to uřadit levou rukou a zároveň se udržet v levym pruhu, hehe. Mimochode, žena furt vzpomíná na můj udivenej výraz, když mi na výjezdu z parkoviště konečně došlo, že kulisa řazení je stejná, jako u nás. Do tý doby jsem žil v tom, že to budou mít zrcadlově otočený..:)
Teda nějakou fotku zvenčí bych asi našel.. Ale prostě černá ix35, no.
27. 9. 2013 15:31
Re: Ten interiér...
To víš, efektivita. Takhle stačí pro pravostranné řízení prohodit ohřev okna se startováním, nepotřebují druhou sadu výlisků. :-)
27. 9. 2013 13:22
Re: Žádnej krasavec..
Já ho měl půjčený v Anglii na dovolený. Bral jsem to takhle - moc to nedrncá, nežere, když jsem se náhodou udržel vlevo, i tý ovci se dalo vyhnout = dobrý.
Je možný, že v ČR, s pravostranym řízením, na mně známejch silnicích, by to bylo jiný.
Jo! Líbilo se mi, že i na svižnej rozjezd do kopce stačila bohatě dvojka. Kdepak auta z půjčovny..:)