Auto OK, clanok s drobnymi vyhradami tiez. Je tu vsak jedna podstatna vec, niekto mal vopred redaktora instruovat, ako sa spravne (a hlavne s ohladom na techniku, resp. zverené auto) aktivuju uzavierky diferencialov. NIKDY sa to nevykonava za jazdy, za akejkolvek nizkej rychlosti existuje riziko poskodenia diferencialu. Zastavit, aktivovat, pockat kym system signalizuje zamknutu uzavierku. Eventualne sa pohnut velmi pomaly vpred, aby ozubenia zapadli na svoje miesto ( problem uzavierok s mensim poctom uzamykacich segmentov, resp. "zubov"). To iste plati pre radenie redukcie. Ignorovanie tychto postupov je akurat barbarstvo voci autu a soferska negramotnost.
Johny.Rico
0
:yes:
wolff
0
Tak nějak to dokresluje kvalit zdejší redakce..
P.S. Být to 4x4 Caravan, tak se bude učurávat... >😒]
P.S. Být to 4x4 Caravan, tak se bude učurávat... >😒]