Právo vlastnit automobil se od příštího roku ve Francii zase prodraží. Připravovaná reforma financí postihne vozy, produkující víc jak 131 gramů CO2 na kilometr.
Pokud bud s HDI jezdit po městě, velmi brzy ty ušetřené peníze zaplatím za servis FAP. Spíš by mě měly asi zajímat celkové náklady než toto stupidní porovnání platby za emise.
mimo to nabídne i PSA tříválcové THP, takže soudný uživatel auta do města si nekoupí diesel.
Vyspělé země si brání čistý vzduch emisními normami, které nedokážou dnešní diesely většinou stále splnit. První vlaštovkou je až Audi se svým novým Clean Diesel Technology, mimochodem zkratka CDT >:-[] (kdopak má CDTI...) ;-) .
A Frantíci opět vymyslí kulišárnu, jak obelstít sám sebe... Příspěvek na hybridy nevyšel, tak nyní se snaží protlačovat to, co umí - e-HDi... Už i Merkelová přišla na ohavnost CO2 zvěrstva, frantíci ale opět proti proudu...
Mě je to vcelku jedno, ať se ve Francii těmi kamny třeba zadáví... Aspoň zůstane víc čistého benzinu pro zbytek Evropy >:-[]:-!
Jsi zcela mimo. Euro 6 plní s BlueHDI Peugeot a Citroën, Mercedes s Blue Efficiency a do pár měsíců většina ostatních automobilek.
Kecáš (mega)voloviny.
A ty WinDiesele už di doháje, meleš jak komerční zaprodaný reklamní časák z konce 20. století ;-) BlueHDI .. bože, KDO BY CHTĚL PROSIMTE STŘÍKAT MOČKU DO VEJFUKU !!, ABYS TO KONEČNĚ POCHOPIL PŘEBER SI TO PŘÍKLADEM JAKO KDYBY AUTO BYLA HOLKA !! >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D Hochu milej, nejlepší je čistá energie koncentrovaná v podlaze s 225/275kW na nápravě [odkaz] :-) VŠECKO OSTATNÍ JE ROPNEJ SAJRAJT !!
Jakou vlaštovkou?? Tak zaprvý je schválně dobře že emisními normami, které nedokážou dnešní diesely splnit. Na to přeci byli konstuovaný TY NORMY. Aby je JEDOVATÝ DIESELY NA SHNILÝ DINOSAURY NEMOHLI SPLNITN A CHÍPLI >:D >:D >:D >:D >:D Prosimte která rodina si myslíš stojí o podělaný diesel za 200Kč/100km se servisem v nádrži, když může mít ELEKTRO TESLA MODE S [odkaz] za 100Kč/100km ČISTÝ ČESKÝ ELEKTŘINY A BEZ UMĚLÝHO SERVISU >:D >:D
Tak tu máme další příklad státního ekonomické terorismu v praxi, který je navíc zcela antiekologický. Tato opatření povedou jen k většímu rozšíření dieselů, které jsou naopak ve městech vysoce nežádoucí... Neuvěřitelné, nepochopitelné.. :-!:no::no:
Samozrejme, ze existuje aj cisty diesel, ale uprimne. Ty si ho uz niekedy videl? (Asi odpovies ze ano.) Ja denne vidim vykuchane a vyhonene polomrdky s milionom km, dovezene odneviem odkial. Dokonca aj nove auta sa kuchaju. Je to hnus :no:
Odstranil filter, lebo sa mu furt zanasal, ale skutocna podstata problemu bola, ze mu odchadza turbo, cerpadlo alebo vstreky, tak mu to viac dymi, ale bez filtra je vysmiaty. Vyfuk je vzadu a nie vpredu.
Jedovatý DIESEL plečky s vykuchaným DPF NEMAJÍ NA POZEMNÍCH KOMUNIKACÍCH ČR CO POHLEDÁVAT !!
Jejich provoz je NELEGÁLNÍ !!
Občanskou POVINNOSTÍ A PRÁVEM každého občana ČR je dotyčný šmejd ZAJISTIT A PŘIVOLAT POLICII 158 A NAHLÁSIT NEZPŮSOBILOST PROVOZU NA POZEMNÍCH KOMUNIKACÍCH ČR, která se o něho postará. Ideální bezúhonný způsob je NELEGÁLNÍ kouřící DIESELOVÝ ŠMEJD S VYKUCHANÝM DPF 1) VYTROUBIT - tím ho znervózníte, 2) POSADIT se mu za*** - s vypnutým nasáváním do interiéru 3) VYČKAT JEHO ŘIDIČSKÉ CHYBY 4) PŘIVOLAT POLICII ČR.
Tvoje KOUŘOVÁ CLONA, kterou jsi dostal přímým zásahem přez ventilaci interiéru do ksichtu, nebylo nic jiného než PŘÍMÝ ZÁSAH JEDOVATÉHO SHLUKU MILIÓNŮ MIKROČÁSTIC NESPÁLENÝCH ROPNÝCH KARCINOGENŮ, které nejenže nedokázal zachytit jeho "VYKUCHANÝ DPF FILTR který tam vlastně nebyl", ale ani tvůj interiérový mikrofiltr (pokud ho máš instalován), ale ani tvoje dýchací ústrojí - PLÍCE. Tyhle umělý člověkem vyrobený mikročástice proletěli po nadechnutí tvými plicnímy sklípky jak malina kanálem a to rovnou do KRVE. Tam pak už záleží na schopnostech tvých leukocytů jak s agresívním toxickým vetřelcem naloží, jestli vůbec naloží, jinak RAKA .... A aby toho nebylo málo, tak si nemysli, že když toho čoudícího DIESEL***A co míchá jetý fritovací či jiný lahůdky předjedeš, že nebezpečí pominulo. OMYL, Tenhle sajrajt se ti totiž přez větrák dostal do celý ventilace a po neviditelných koncentrovaných dávkách ti to bude servírovat ještě nějaký čas do interiéru NADÁLE. A ani potom není po všem. Ten SHLUK JEDOVATÝCH MIKROČÁSTIC NESPÁLENÝCH ROPNÝCH KARCINOGENŮ není totiž nic jinýho než PRACH. A to tak jemný prach, že se zachytí defakto všude - na podlaze v kobercích, v textilním čalounění sedaček... a vesele lítá a lítá jak vzduch cirguluje. Určitě to nebyl jediný DIESEL*** kterýho jsi v životě potkal... PRACH se totiž AKUMULUJE, ... jako v sáčku vysavače .... ;-) [odkaz]
O ekologii bohužel vubec nejde, ale jen o prachy a zas jen prachy. + vetší potpoření FR malých aut.
Je to ale svinarna, předokládám že se jedná jen o jednorazový poplatek při koupi, nebo snad roční (ale to bylo echt šílenost)?
Hlavně 8000 Euro u motoru nad 200g- sakra to když někdo bude chtit Camara nebo jakýkoliv R6/V8 tak zapltí 200 tis Kč jen za pseudo ekologii, strašný...
Předpokládám, že roční. Jen tak mimochodem, v ČR ta povinnost existuje též, jmenuje se silniční daň, její výše se ale odvíjí od emisních limitů EURO a velikosti vozidla. ZATÍM ji platí jen právnické osoby, ale co víš, co bude po volbách. Ze zákona stačí vypustit, že soukromé osoby silniční daň neplatí a je to. V Evropě je běžné, že ji platí všichni, nejen podnikatelé.
Ano máž pravdu, máme tu silniční dan, ale tu platívám max něco kolem 2500 Kč (ale už ani nevým) na rok, ale jak se koukam na rok 2013 tak už to je 3600 Kč, kurna nějak to roste i u nás 8-s Proboho jen ad se to nezvyšuje, já mám tak rád V6 > ;-\
Ano jde o peníze. V tomto článku se píše jen o malusech, ale ve Francii jsou i bonusy. A zatím se na bonusech vyplácelo víc než se vybralo na malusech. Navíc nejde o podporu aut vyráběných ve Francii, ale spíš o podporu nejmenších aut, která se do Francie dováží. :-)
Povodne som myslel, ze clanok nie je uplny a ze budu rozlisovat medzi naftou a benzinom, tak ako sa to rozlisuje teraz v EU - ine limity pre benzin, ine pre naftu. Ale co som si o tom precital, tak nikde sa nepise, ze by to rozlisovali. Je to nepochopitelne a hlupe rozhodnutie. Aj ked to spojenie nemam rad, tak toto je vazne ekoterorizmus. Par ludi, co lpie na CO2 a "pre stromy nevidi les". Socialisti maju velmi radi naftu. Je to palivo chudobnych. Dnesne chudobne slovenske dediny (bazty socializmu) su kompletne vybavene naftovymi autami a to dokonca aj malymi autami na naftu, kde ten efekt je snad mikroskopicky. Este ze sa (bezne) nerobia motorky na naftu.
Ja iba 262g/km :-( A v Europe nastastie momentalne nezijem. Moj 3,6V6 zozerie v meste 13l/100km a to chodim denne 5x po 1,5km. Na dlhe trasy 9l/100km. 2,5 tonove auto, benzin. Mam 3 deti, velke auto potrebujem, za tuto spotrebu a CO2 nemam absolutne ani stipku vycitiek.
Mesacne na benzin dam v prepocte 100E co je tuto ekvivalent nakupu potravin pre rodinu na 5 dni.
Tuto je inac graf vplyvu CO2 na teplotu za poslednych 11.000 rokov podla Gronskeho ladovca:
[odkaz]
CO2 nema absolutne ziadne vplyv na teplotu zeme.
A Francuzsko? Potom co som ostal v juni visiet v Parizi s rodinou pri ceste z USA na Slovensko kvoli strajku ich letovej prevadzky som povedal, ze do tejto krajiny uz v zivote nevkrocim.
Este sa mi stihli odvdacit po 2 mesiacoch, ze mi vo Francuzsku zneuzili kartu. Zrejme skopirovali v bankomate na letisku ked som sa marne pokusal vybrat peniaze na vlak....
ALE JISTĚ, NEJDE JEN O CO2. PRIORITOU JE ZAKÁZAT JEDOVATÝ DIESEL. A NEJDE ZAKÁZAT JEN DIESEL PŘI JEHOŽ VÝROBĚ JE ODPADNÍ PRODUKT BENZÍN - A NAOPAK. TAKŽE JE NUTNÝ ZAKÁZAT OBA DVA. A DEMOKRATICKY NEJDE JEN TAK NAŘIZOVAT / ZAKAZOVAT. TAKŽE JE POTŘEBA BYROKRATICKY STANOVIT LEGISLATIVU TAK, ABY OBA DVA SPALOVACÍ ŠMEJDY MINULÝHO STOLETÍ NEDOKÁZALI SPLNIT NORMY A TÍM PÁDEM BYLO JEJICH DALŠÍMU POKRAČOVÁNÍ ŠMITEC. JENŽE NEJDE JEN TAK UDĚLAT S MOTOREM ŠMITEC. LIDI POTŘEBUJOU JEZDIT. TAKŽE SE SYSTEM ZAOKROULÍ TAK, ŽE SPALOVÁKY NESPLNÍ CO2 A NÁHRADOU BUDOU ELEKTROMOBILY. TEČKAVYPAKA, DOBA SE MĚNÍ A LIDI TAKY. KDO NEPŮJDE S DOBOU PŮJDE Z KOLA VEN [odkaz] :-)
Já má za posledních 30 tkm produkci CO2 139 g/km, ale trápí mě to, že úředník by se podíval do TP, kde je uvedeno 187 g/km a hned by mi dal tučnou pokutu.
Dobry socialista - v base sediaci socialista.
Banda hlupakov, esteze v Nemecku si ich nezvolili, tam chapu, ze darmozraci vo vlade im prosperitu neprinesu.
Zrovna Německo bych jako příklad nedával. To dnes žije ze socialistických Schröderových reforem. Mimochodem i letos získala v Německu levice většinu hlasů. Jen je tam trochu jiná politická kultura než u nás a vládu proto sestavuje vítěz voleb. Právě tolerance a uznání i jiných pohledů na svět nám tady evidentně chybí.
Samozřejmě že o prachy jde až v první řadě >:D >:D CO SIS MYSLEL?? Ono taková 60-tiletá ropná zaprodanost něco stojí, Evropu stojí, každý rozpočet státu co dováží ROPU to stojí. A že to je pořádný balík ... Ale ještě teprve bude. Dozvuky negativního vlivu exhalací zplodin jedovatých DIESELů, prachem nacucaných městských ulic totiž bude Veřejný Zdravotní Systém ještě pěkně dlouhou dobu táhnout ke dnu, o to víc a dýl jak budou DIESELy jezdit [odkaz]
aneb - plnou parou do Ráje. Tak především - vůbec nejde o nějaký boj za čistější vzduch. Jde o prachy. A o prachy jde tak nějak v první řadě. Protože se jim nedostává peněz na socialistický experiment, je třeba podojit dále občana. Není nic jednoduššího, než to zamaskovat za "boj za lepší příští".
Jen bych se soudruhů chtěl zeptat - jak se zabrání proudění zplodin z čínských a ruských závodů, které chrlí do vzduchu různé šmakulády po tunách? To jako budou ve vzduchu celníci a budou je posílat zpátky?
Nebo donutím krávy nevypouštět plyny? nebo každá kráva dostane na otvor FAP filtr a majitel bude platit za nesplnění norem?
ach jo - svět kde kolo bude luxusem....
V mezinárodním měřítku je to záležitost OSN. EU do nějaké míry jen plní své závazky. Osobně mám větší obavy z toho, co skončí ve vodě. To bývají teprve šmakulády. Pokud jde o vzduch, zajímá mne spíš radioaktivní prach. Ne že by volný uhlík byl chuťovka.
Ale ano, jde jen o peníze. Osobně tohle přímé zatížení považuji za efektivnější než pokuty EU. Tam člověk snadněji přehlédne, že si jeho auto vyslouží několika set tisícovou pokutu.
Podle mě to jde Frantíkům o zvýhodnění domácího průmyslu
Francouzské automobilky se v poslední době chytají jen ve dvou kategoriích - malá auta a auta s dieselem. Obě kategorie mají nízké tzv. emise CO2, takže pokud se vysoké emise CO2 zdaní, podporuje to domácí francouzské automobilky.
tak ho podle zákona 200/1990Sb o přestupcích, muzu predjet i když bych tim jinak spachal prestupek, protože tim ze odvracim nebezpečí které mi hrozi (z dyzlu muzu chytit rakovinu), tak se o zadny prestupek nejedna...