Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mini nové generace podrobně odhaluje svou techniku

Premiéra nové generace Mini se pomalu blíží. Britsko-německý diblík dostane nové motory i podvozek s nastavitelnými tlumiči.
Zpět na článek
Avatar - petrumr
30. 9. 2013 19:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
30. 9. 2013 19:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KANKUNEN
30. 9. 2013 18:33
Re: ok
No schválně, jak je to v reálu. Myslíš si, že japonci si můžou měřit pro Evropu podle sebe.
Avatar - KANKUNEN
30. 9. 2013 18:30
Re: Smysl tříválce
Ano, zemědělská technika, to je správná připomínka.
Avatar - šmoula nešika
30. 9. 2013 17:56
Re: Smysl tříválce
Tak zemědělskou techniku bych sem raději netahal... >:D
Avatar - petrumr
30. 9. 2013 17:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 9. 2013 17:26
Re: Smysl tříválce
Ok. Tomu rozumím, ale v tomto vidím smysl u vozu, kde opravdu tlačíš na cenu, abys prodal - pochopím to o C1, Rapidu,... Ale u vozu, který si svůj specifický trh tvoří sám to nechápu. A nebo je dnes už ten rozdíl mezi 3 a 4 válcem nepostřehnutelný, že si to můžou dovolit, aniž by tím byl postižen projev toho vozu?
Avatar - del42sa
30. 9. 2013 17:21
Re: Smysl tříválce
méně pohyblivých součástí, menší náklady, nižší tření....
30. 9. 2013 17:16
Smysl tříválce
Ten smysl u toho třívalcového motoru při daném objemu nějak nevidím. Proč to taky není čtyřválec? Nemáte někdo nějaké bližší info?
Navíc, to bude vůz, co se bude reálně prodávat za půl mega.. Nechápu.
Avatar - petrumr
30. 9. 2013 17:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KANKUNEN
30. 9. 2013 15:54
Re: ok
To jsi rád, že je zase další invalidní motor. K čemu to je dobré nevím, má to jen horší zvuk a vibrace. O psané spotřebě to není, když dvoulitr v MZD3 má na papíře o deci větší spotřebu než litrový Focus.
Avatar - petrumr
30. 9. 2013 15:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.