Testy
Atmosféra 1,2 MPI neťahá , ale vydrží a 1,2 TSI ťahá, ale nevydrží >😁
No myslím, že auto je pekné ... akurát mne chýba z technických vecí jednoznačne silnejšia atmosféra ....
Síce to turbo má svoje čaro ... ale mne sedí viac tá "klasika" ... akurát asi po čase budem musieť kúpiť len Mazdu ....lebo tá "turbománia" s heslom "ekológie" sa nebezpečne šíri ..... 😉
No myslím, že auto je pekné ... akurát mne chýba z technických vecí jednoznačne silnejšia atmosféra ....
Síce to turbo má svoje čaro ... ale mne sedí viac tá "klasika" ... akurát asi po čase budem musieť kúpiť len Mazdu ....lebo tá "turbománia" s heslom "ekológie" sa nebezpečne šíri ..... 😉
Atmosféru by jsi chtěl ve škodovce? >😁 To je jako by jsi chtěl od Sony novej Walkman na magnetofonové kazety >😁
Samozřejmě i Mazda k tomu dřív, nebo později dojde, pokud bude chtít přežít.
Jestli je to dobře,nebo ne... O tom můžeš diskutovat jak dlouho chceš!
Není to tak dávno, co lidé jako ty nazývali lidi s mobilními telefony za obyčejné machýrky a samotné přístroje téměř za ďábelské stroje 😉
Chápu-lidé milují jistoty! 😄 😉
Samozřejmě i Mazda k tomu dřív, nebo později dojde, pokud bude chtít přežít.
Jestli je to dobře,nebo ne... O tom můžeš diskutovat jak dlouho chceš!
Není to tak dávno, co lidé jako ty nazývali lidi s mobilními telefony za obyčejné machýrky a samotné přístroje téměř za ďábelské stroje 😉
Chápu-lidé milují jistoty! 😄 😉
No zas by som to tak neporovnával .... nik totiž nevyžadoval zákonom od ľudí aby museli používať telefóny bez šnúry ....
A keď si pri tých kazetách ... v Čechách sa vraj úspešne vrátila masová výroba platní >😁 .. .... blahoželám ....
No istotu,že sa mi nepokazí turbo mám
😉
A keď si pri tých kazetách ... v Čechách sa vraj úspešne vrátila masová výroba platní >😁 .. .... blahoželám ....
No istotu,že sa mi nepokazí turbo mám
😉
Gramofony letí už delší dobu ve světě neuvěřitelnym stylem 😉
No to je fakt s tím turbem... Stejně jako majitel pevné linky s otočným ciferníkem má jistotu, že se mu na něm nerozbije dotykový display... >😁
Gratuluju! Máš další jistotu 😉
No to je fakt s tím turbem... Stejně jako majitel pevné linky s otočným ciferníkem má jistotu, že se mu na něm nerozbije dotykový display... >😁
Gratuluju! Máš další jistotu 😉
K jistotě ti blahopřeju.
Motor se skládá z tísíců částí a brát přeplňovaný motor jako poruchový jen proto, že je v něm turbo a atmosféru jako superspolehlivou jen proto, že v ní turbo není je slušně řečeno...přihlouplé.
Osobně bych se klidně vsadil, že tě do servisu pošle mnohem dřív nějaký elektronický bazmek, nebo poddimenzovaný komponent ála rozvod, či pumpa, než turbodmychadlo.
Ale klidně si ve snech plať za dvoulitr, místo turba, i pro takové se místo najde 😄
Motor se skládá z tísíců částí a brát přeplňovaný motor jako poruchový jen proto, že je v něm turbo a atmosféru jako superspolehlivou jen proto, že v ní turbo není je slušně řečeno...přihlouplé.
Osobně bych se klidně vsadil, že tě do servisu pošle mnohem dřív nějaký elektronický bazmek, nebo poddimenzovaný komponent ála rozvod, či pumpa, než turbodmychadlo.
Ale klidně si ve snech plať za dvoulitr, místo turba, i pro takové se místo najde 😄
Osobně si rád připlatím nejen za ten dvoulitr, ale i za "nejistotu" v podobě turba k němu. 😉
Moje řeč... Já mít na výběr a neřešit spotřebu, vždycky beru atmosféru! Ale vést podobně hloupé řeči je na výsměch pro ty,co do turba ještě nedorostli...
ne, ale je to složitý .. nevím, jestli to pochopíš!
U věcí jde o to, aby plnily funkce... takže telefon je lepší bez šňůry, protože se Tě dovolají kdekoliv jsi...
Turbo je jako dotykový display - je to móda, která přidanou hodnotu nedává.
A je to lepší pro výrobce! Kazí se to = servis nebo ještě lépe koupě nového auta.. přesně to, co výrobce potřebuje.
Ale potřebuje to majitel?
U věcí jde o to, aby plnily funkce... takže telefon je lepší bez šňůry, protože se Tě dovolají kdekoliv jsi...
Turbo je jako dotykový display - je to móda, která přidanou hodnotu nedává.
A je to lepší pro výrobce! Kazí se to = servis nebo ještě lépe koupě nového auta.. přesně to, co výrobce potřebuje.
Ale potřebuje to majitel?
A potřebujeme vůbec chytré mobily? A potřebujeme vůbec mobily? A potřebujeme nutně k životu jakékoli telefony? Potřebujeme nutně automobily? Princip podobných otázek je stejný, princip odpovědí na ně taky - zpátky na stromy...
Je to ještě složitější, nevím, jestli to pochopíš😒br />
Motor 2,4/NA/125kW vs 1,4TB/125kW v italském HB😒br />
2,4 dlouhodobě 9,9l/100km, výměna oleje co 8000km
1,4TB dlouhodobě 7,5l/100km výměna oleje co 30 000km (prodloužený interval)
POV 2,4 = 2900/ročně
POV 1,4TB = 1300/ročně
Ale majitel nic takového SAMOZŘEJMĚ nepotřebuje, je to jen spiknutí výrobců aut.
Motor 2,4/NA/125kW vs 1,4TB/125kW v italském HB😒br />
2,4 dlouhodobě 9,9l/100km, výměna oleje co 8000km
1,4TB dlouhodobě 7,5l/100km výměna oleje co 30 000km (prodloužený interval)
POV 2,4 = 2900/ročně
POV 1,4TB = 1300/ročně
Ale majitel nic takového SAMOZŘEJMĚ nepotřebuje, je to jen spiknutí výrobců aut.
promiň, ale tohle jsou přesně hloupé "hospodské" kecy.. Jsme na autoserveru, nebudu řešit dotykové displeje, ale prohlásit že je to jen móda a nic to nepřináší je totální nesmysl. Možná u základních telefonů pro základní funkce, ale jinak to je fakt blbost.
Že Výrobci montují turbo s cílem, že se to pak kazí a vydělají víc na servisu, to je taky nesmysl a že turbomotory nic nepřináší? Z mých zkušeností s tsi je to na normální ježdění mnohem lepší volba než nafta nebo atmosférický benzín. Neodsuzuju tady atmosféry nebo jiné pohony, ale prostě takové řeči jsou zcestné.
Tohle hloupé odsuzování nových věcí obecně fakt nemám rád..
Že Výrobci montují turbo s cílem, že se to pak kazí a vydělají víc na servisu, to je taky nesmysl a že turbomotory nic nepřináší? Z mých zkušeností s tsi je to na normální ježdění mnohem lepší volba než nafta nebo atmosférický benzín. Neodsuzuju tady atmosféry nebo jiné pohony, ale prostě takové řeči jsou zcestné.
Tohle hloupé odsuzování nových věcí obecně fakt nemám rád..
1:02 hooodne prakticke sklopenie sedadiel!
A vraj__kovovy dekor co pripomina vw golf >😁
Rapid nie je ziadna slava (na SK) a dokazuju to aj statistiky (vacsina je ree😜ort) tak ako aj golf (uz mnohe roky)
Len tak dalej a tie skrabky mozete pouzivat na skrabanie si gul...
Jo a pozdravujem DJa co namiesal krasny a roznorody hudobny koktejl...fakt je to dost mimo...
A vraj__kovovy dekor co pripomina vw golf >😁
Rapid nie je ziadna slava (na SK) a dokazuju to aj statistiky (vacsina je ree😜ort) tak ako aj golf (uz mnohe roky)
Len tak dalej a tie skrabky mozete pouzivat na skrabanie si gul...
Jo a pozdravujem DJa co namiesal krasny a roznorody hudobny koktejl...fakt je to dost mimo...
Ano, zase njaký slovenský hovado, který se potřebuje povozit na koncernu.
Gratuluji 😄 :yes:
Gratuluji 😄 :yes:
Do zubov jednu nechceš? Jak by sa ti páčilo, keby teba niekto pre tvoj názor nazval českým hovadom? 8-s Takéto invektívy, nech ich myslíš hocijak, si nechaj pre seba a nepíš ich sem. Iritujú.
Hovado možná,ale jestli ze Slovenska,Čech nebo třeba Marsu je mi šumák,to nehraje roli :-!
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Viděl jsi ten dekor v reálu??? 😉 Golf určitě nepřipomíná, má jinou barvu i strukturu. Na pohled i omak je ten v Rapidu 2014 podstatně kvalitnější, než v Golfu VII. Kdybych měl hodnotit kvalitu dekorů, bylo by to následovně ( 1 nejhorší, 10 nejlepší ) 😒br />
Golf VII Comfortline 6
Octavia III Elegance 3
Superb II Ambition facelift 6
Audi A6 C7 Trigon 9
Rapid 2014 8
Golf VII Comfortline 6
Octavia III Elegance 3
Superb II Ambition facelift 6
Audi A6 C7 Trigon 9
Rapid 2014 8
Skvělé a odborně pojaté video. :yes: Vadou na kráse je snad jen projev moderátorů ...
mozno by to chcelo viac zivota a elanu a trosku usmevu... napr ako tu😒br />
[odkaz] pepa ma dokonaly prejav a vie zaujat
:yes:
[odkaz] pepa ma dokonaly prejav a vie zaujat
:yes:
Dle meho je jediny poslouchatelny tester v CS Rasto Chvala.
Přidal bych ještě Michala Karpata z autozurnal.com :yes: ale Rasto je excelentní :yes: :yes:
A jak se mi líbil test O III od Honzy Koubka z Meziplynu, tak RCZ bylo tápáním, kdy se Koubek motal mezi sciroccem, toyobaru a té-téčkem.
Jinak toppere, tenhle typek je jina liga, nez Pepa, ne >😒] [odkaz]
Kam chce ještě české zastoupení Hjoundé klesnout... a redaktor samotný... že si zaplatí herce, nic špatného, ale neuvést, že se jedná o reklamu na Hjoundé a ještě pod nickem onoho pseudoredaktora, ubohé :no: :no: :no:
Na věky věků odvařený Kovařík. :no: >😁
A ještě na tu stupidní šaškárnu zneužijí stylovou budovu koncernového autosalonu Audi, jako kulisu!
Proč to netočí u "stylových" vesnických salonů Hjondééé??? >😒]
A ještě na tu stupidní šaškárnu zneužijí stylovou budovu koncernového autosalonu Audi, jako kulisu!
Proč to netočí u "stylových" vesnických salonů Hjondééé??? >😒]
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ale má tentoraz pravdu.
Tenhle nick může být klidně rovnou Vošického, nebo někoho z jeho poskoků. Čím více se tu otevírá, tím víc tomu začínám věřit. Nejdřív to tady zkoušel jako vulgární tvrďák a teď si pro změnu hraje na slušňáka a doufá při tom, že ho tu konečně někdo začne baštit. . 😉
dyť hovnaj je banda kriminálníků, které nevzali ani do bosche, continentalu, valea ani nikam jinam, tak si honí své chytré ego >😒] Vláda to toleruje jen proto, protože by byli na pracáku a dělali dordel. Takhle jsou pohromadě "v pasťáku" a mastí tam ty své krámy. Video z youtube nemá chybu, docela jsem se posmál >😁 >😁 >😁 to je jak spoluobčan v obchodě, ne já to nevzal, a co máte ten hrb pod mikinou, tyyy dylino to je tajné >😁 >😁 >😁
Místní advokát Hjondééé, který si aktuálně (pro změnu) hraje na slušňáka...
K otázce😒br /> Naopak pseudočeské Hjondéééé se velmi nevkusně "naváží" do produktů skutečně tradiční české značky automobilů a zkouší dělat z lidí voly.
K otázce😒br /> Naopak pseudočeské Hjondéééé se velmi nevkusně "naváží" do produktů skutečně tradiční české značky automobilů a zkouší dělat z lidí voly.
Koukám, že Hjoundéé teče do bot, když jde až tak na dřeň.
A Kovaříkovi přeji hodně úspěchů v další "novinařině" :no:
A Kovaříkovi přeji hodně úspěchů v další "novinařině" :no:
OMG WTF? 😲 To už si fakt dělaj p*del. Taková propaganda... ale dávaj si bacha, aby úplně nekecali, na všem je určitě kus pravdy a obhájit se to dá, ale ty voe...
P.S. Dokoukal někdo druhý díl? Howgh
P.S. Dokoukal někdo druhý díl? Howgh
Ježkovy zraky, to má dokonce druhý díl? A dokonce i o tom prvním mluví jako o "dalším dílu"...
Jj, Vošický s Kovaříkem z toho udělají další "Ordinaci v růžové zahradě", seriál: "Růžové brýle ke každému Hjondééé zdarma". 😉
P.S. Na druhou stranu, už jen nápad postavit i30 vedle nové Octavie, to je opravdu medvědí služba pro i30, potažmo Hjondééé... 😄
P.S. Na druhou stranu, už jen nápad postavit i30 vedle nové Octavie, to je opravdu medvědí služba pro i30, potažmo Hjondééé... 😄
To je teda srovnání!!!
Škoda, že jde Hyundai touto nefér cestou.
Auta dobrý ale tím okolo ztrácí kredit.
Další auto do firmy určitě nebude Hyundai nechci být spojován s někým kdo používá takové praktiky.
Škoda, že jde Hyundai touto nefér cestou.
Auta dobrý ale tím okolo ztrácí kredit.
Další auto do firmy určitě nebude Hyundai nechci být spojován s někým kdo používá takové praktiky.
do *, tak to je drsný. Já proti Hyundaii nikdy nic neměl, ale po posledních několika akcích hnojdee je mi při pomyšlení na tuto značku značně nevolno 8-s :no:
No na mě to nepůsobí jako test, ale spíš jako promo video škody. Ale proč ne. V zásadě dobrý.
Zda se mi to nebo "typek" z autotipu ve chvili, kdy zacal mluvit o automatu nejak necekane zvadnul - zadrhnul se.
Kdo proboha delal ten zvuk? U toho usnul ne? Cca od pulky reportaze je pomer mluveneho slova a predelu naprosto neprijatelny!!! Kdo to proboha strihal? Proc jsou v reportazi x krat pouzity stejne zabery? To uz nebylo kde brat? Tak tam nechte to auto dele at si ho muzeme prohlednout! Je to prece reportaz o tom aute? A ne o tom kolik zaberu se vejde do 10 vterin...
...skusal som to asi 10x ba aj 3 prehliadace, no stale mi to video mrzne...tak som to ani nedosledoval do konca ;-\
Stacilo by to hodit na youtube a je to OK, s tymto ich prehravacom mam vzdy nejaky problem
Blbne to tak ako mne este niekomu alebo som sam??? 😒
Stacilo by to hodit na youtube a je to OK, s tymto ich prehravacom mam vzdy nejaky problem
Blbne to tak ako mne este niekomu alebo som sam??? 😒
Všichni redaktoři sdělili zajímavé a odborné postřehy, které určitě pomohou při výběru typu nebo motorizace. Jen pan Vaverka nezapomněl zmínit škrabku, že má třetí okno a v interiéru kovový dekor,který připomíná Golf. Těchto věcí by si případný zákazník určitě nevšiml a jsou hlavním parametrem pro výběr tohoto modelu! >😁 Já opravdu nechápu co tam pan Vaverka stále děla a kdo hodnotí jeho práci a výši jeho platu. Pokud tam není zadarmo,tak to nepochopím 😄
ale jako vlezdo***ka je dobrej. docela by me zajimalo kolik ti trpaslici merej. kdyz kouknu na vaverku u kufru tak mam dojem ze by se pres tu nakladaci hranu dovnitr ani nevymocil.
Nechcel som to načínať, ale tiež mi to udrelo do očí: odborné technické informácie p. Vaculíka versus kecy o škrabke p. Vaverku. Toto si treba pripomenúť, keď tu bude ďalší skvelý test od Vaverku. 8-s
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nechci se nikoho zastávat, ale po shlédnutí videa bych to viděl na dělbu práce. Nejslabší Vaverka okomentuje design - ten může okomentovat kdokoliv (se škrabkou spíše okomentoval konečně uzamčení víčka centrálem), zkušený Vaculík probere techniku, ten třetí zase podvozek a ten poslední Top verzi (akorát na top verzi nebylo asi co zajímavého ukázat). Až na mix hudby se mi video docela líbilo. Samozřejmě o slabých stránkách a nedostatcích se mlčí...
Pan VWaverka byl zase ve svém živlu, ať vyleze z VW cokoli, tak pan VWaverka je z toho celej podělanej. Prostě VW, VW a zase VW a hlavně jejich škrabka.
Vaculík vs. Vaverka, to je jako diskusní _MT_ vs. GTI, či jako profík vs. amatér.
Jsem zvědavej jestli se někdy Lukáš Vaverka vypracuje na 1/10 Vaculíka. Přeji mu hodně úspěchu, jelikož by se potom většina testů četla naprosto jinak a úroveň auto.cz by byla zase o několik stupínků výše.
Jsem zvědavej jestli se někdy Lukáš Vaverka vypracuje na 1/10 Vaculíka. Přeji mu hodně úspěchu, jelikož by se potom většina testů četla naprosto jinak a úroveň auto.cz by byla zase o několik stupínků výše.
Kazdy tyzden Skoda Rapid. Dufam ze to coskoro skonci.
Osobně si myslím, že je naprosto jedno, jestli mám auto v záruce, nebo po záruce. Důležitý je, jestli ho udržuju podle předpisu výrobce. Pokud jo, a pokud nejsem prase a nebudu ždímat z 1,2 TSi i to, co tam není, tak nevidím důvod proč by ten motor nemohl vydržet 10 let. Zvlášť pokud si to koupí důchodce a za těch 10 let najezdí 100.000 km. P.S. Máme malý turbodiesely 1,3 v Opelech Combo, najeto okolo 350.000, ždímáme je co to jde a odchází spíš převodovky a EGR. Turba a motory držej, dokonce i filtry pevnej částic držej...a dokonce fungujou! Já vím, je to diesel, ale jistá paralela vzhledem k objemu tu je...
Odhadovat životnost jakéhokoliv motoru je pro kohokoliv nezainteresovaného cucání z prstu. Automobilky budou v tomto případě tradičně mlžit. Teoreticky lze vycházet z dřívějších zkušeností s danou značkou. Např. Honda, Hyundai, Toyota žádný větší problém, tak je pravděpodobné, že ani v budoucnu nebudou problémy naopak většina VW motorů měla technické problémy tak se pravděpodobnost, že je budou mít i další motory zvyšuje. Uznávám, že to nelze brát jako dogma ale jen jako varování 1,9TDI super 2,0TDi v některých specifikacích šrot, TSi do 2012 šrot,teď snad OK atd.
Hlavně nezobecňovat prosím, nehledě na to, že např. zdaleka není TSI jako TSI, a to včetně těch do r. 2012. 😉
Souhlas, nechtěl jsem nic zobecňovat, jen jsem chtěl říct, že o nějakém motoru říkat, že nevydrží a o druhém, že vydrží je vaření z vody. Jediné čeho se můžu chytit jsou zkušenosti s danou značkou.
Já bych se dnes příliš nechytal ani toho. Šetřit musí všichni bez výjimky.
Pár dní zpátky jsem seděl za volantem diskusně tolik opěvované Mazdy 6, a i když jsem měl sedačku úplně dole, tlačil jsem hlavou do čalounění stropu. Tak se podívám nahoru a klasické snížení/úskok stropu k vůli šíbru. No jo, ale to auto žádný šíbr nemělo. Ale proč neušetřit náklady a nedělat strop tvarově společný pro verze s šíbrem i bez šíbru, že... Objednat si to auto bez šíbru s tím, že tam budu mít více místa pro hlavu, než s ním, tak jim to při předání vozu omlátím o hlavu. 8-s
Další "šok" byl, když jsem si opřel nohu o širší středový tunel a ten mi komplet celý (včetně okolí řadící páky) uhnul a propružil o cca 1,5 cm. :no😒br />
P.S. Naopak např. u VW si dnes lze objednat panoramatické střešní okno (v podstatě velký šíbr), které strop nesnižuje vůbec, protože vyjíždí nad střechu, nikoli pod ní.
Pár dní zpátky jsem seděl za volantem diskusně tolik opěvované Mazdy 6, a i když jsem měl sedačku úplně dole, tlačil jsem hlavou do čalounění stropu. Tak se podívám nahoru a klasické snížení/úskok stropu k vůli šíbru. No jo, ale to auto žádný šíbr nemělo. Ale proč neušetřit náklady a nedělat strop tvarově společný pro verze s šíbrem i bez šíbru, že... Objednat si to auto bez šíbru s tím, že tam budu mít více místa pro hlavu, než s ním, tak jim to při předání vozu omlátím o hlavu. 8-s
Další "šok" byl, když jsem si opřel nohu o širší středový tunel a ten mi komplet celý (včetně okolí řadící páky) uhnul a propružil o cca 1,5 cm. :no😒br />
P.S. Naopak např. u VW si dnes lze objednat panoramatické střešní okno (v podstatě velký šíbr), které strop nesnižuje vůbec, protože vyjíždí nad střechu, nikoli pod ní.
OMG, toto uz je na "mokry hadr". Zaujimave, ze v tom svojom allroade sa na nic podobne nestazujes. CO tak si sadnut poriadne a nehladat problemy tam kde nie su. M6 zdaleka nie je take dokonale auto a uz vobec nie jazdnymi vlastnostami ako tu niektori hikaju, no vyniest na svetlo sveta taketo plky o strope a zabit to na konci ako to robi koncern 8-s
chalanko, bud senilnies alebo ti uz hrabe v tej sedivej gebuli, citas to po sebe niekedy?
chalanko, bud senilnies alebo ti uz hrabe v tej sedivej gebuli, citas to po sebe niekedy?
Svoje primitivní kydy (viz stupidní závěr) si schovej pro sobě rovné. V mých autech žádný takový problém nemám, pokud máš prokazatelné argumenty o opaku sem s nimi, ale na tvůj buranský projev nejsem v žádném případě zvědavý.
Blaa blaa blaa, chod sa vyplakat gtimu na hrud, ze som ta urazil.. Ten dokaz by si mal predhodit ty, kedze tu trepes svoje rozpravky stareho deduska, co sa nezmesti do M6 ale do allroadu sa zazracne zmesti. Ezopove bajky suvix...
Běž si nejdřív sednout do nové Ma6 a pak do A6! Allroadu (viz tvá narážka na mé auto)... a teprve pak k tomu můžeš něco aspoň trochu racionálního napsat, zatím můžeš tak maximálně šoupat nohama.
Prostor v Ma6 (zejména vpředu) má mnohem blíž ke střední prémii, než k vyšší střední prémii (snad s výjimkou Jagu XF), což není pro novinku ve středním mainstreamu (po této stránce) zrovna ideální vizitka.
Prostor v Ma6 (zejména vpředu) má mnohem blíž ke střední prémii, než k vyšší střední prémii (snad s výjimkou Jagu XF), což není pro novinku ve středním mainstreamu (po této stránce) zrovna ideální vizitka.
ja som v tych autach sedel, A6 ci 5er zrovna priestorom nevynikaju, no rozmermi a sirkou je to jasna vyssia stredna. M6 ako zastupca strednej triedy ma priestoru povedzme priemerne. Nie je to ziadny rozmerovy gigant, no nie je to ani e90/91 kde si potreboval obuvak aby si si sadol. No narazka na priestor nad hlavou je mozna len na zadnom mieste, vpredu je to holy nezmysel. Ak sa vmestis do svojho allroadu bez problemov, nemozes mat v M6 problem s vyskou nad hlavou. Na tvoj allroad nenarazam v zlom, v beznej A6 avant zvykneme chodit do alp v zime prave kvoli quatru. No zeby A6 bola synonymom priestrannosti...
Seděl jsem za volantem Ma6 sedan (benzínový dvoulitr) bez šíbru, sedačka byla posunutá dozadu a úplně dole. Hlavou jsem se vzadu opíral o snížené čalounění stropu (už vzpomínaná dosud nevídaná "příprava pro šíbr"), mám na to dva svědky. V A6 allroad i v 5er (také bez šíbru) mám při sedadle dole nad hlavou několik centimetrů volného prostoru (nevím psice přesně kolik, ale nikdy se stropu hlavou ani nedotknu), stejně tak v Golfu 5/6 GTI a v Golfu 7 mám dost místa nad hlavou i se střešním/panoramatickým oknem. Zrovna A6ka je rozhodně zřetelně prostornější, než nová Ma6.
Mimochodem já jsem střední mainstream s vyšší střední srovnávat nezačal, s tím jsi přišel ty, když si začal vzpomínat šestkového allroada.
Hlavní pointa byla ovšem v tom, že mají jedno (snížené) čalounění jak pro verzi s, tak bez šíbru. Oni sice ušetří, ale když někdo nemá zrovna japonskou výšku, je takové šetření skoro na zabití. Stejně jako ten pohybující se středový panel, je u nového vozu střední třídy nepřípustný, samozřejmě bez ohledu na značku.
V tomto ohledu se může Mazda klidně učit i od vozů o dvě třídy menších, např. interiér třídveřového Suzuki Swift Sport mě naopak velmi příjemně překvapil, zvlášť s ohledem na jeho třídu.
Mimochodem já jsem střední mainstream s vyšší střední srovnávat nezačal, s tím jsi přišel ty, když si začal vzpomínat šestkového allroada.
Hlavní pointa byla ovšem v tom, že mají jedno (snížené) čalounění jak pro verzi s, tak bez šíbru. Oni sice ušetří, ale když někdo nemá zrovna japonskou výšku, je takové šetření skoro na zabití. Stejně jako ten pohybující se středový panel, je u nového vozu střední třídy nepřípustný, samozřejmě bez ohledu na značku.
V tomto ohledu se může Mazda klidně učit i od vozů o dvě třídy menších, např. interiér třídveřového Suzuki Swift Sport mě naopak velmi příjemně překvapil, zvlášť s ohledem na jeho třídu.
chlapik ma od japonskej konfekcnej velkosti dost daleko a nema problem ani vpredu, ani vzadu. [odkaz]
Dute, tohle má být příklad podobně vysokého (moje výška je 193 cm) chlapa? Podívej se, jak je "vysoký", když stojí vedle relativně nízké Ma6! To že narostl poněkud víc do šířky (na US poměry je to ještě štíhloun) neznamená, že bude mít taky hlavu ve stropě. Má výška je sice nadprůměrná, ale rozhodně si dnes (v tomto ohledu) u nás nepřipadám jako nějaká vzácná výjimka . Osobně znám několik vyšších lidí,než jsem já.
Logicky mi jde od začátku o výšku vpředu.... 😉
Logicky mi jde od začátku o výšku vpředu.... 😉
ten chlap v tom teste hovori ze ma vyse 6,1 co je cca. 185-186cm. A 185-186cm je nielenze viac ako ma priemerny Japonec, ale aj priemerny Cech(muz). A ja som reagoval prave na Tvoje tvrdenie, ze ked niekto nema prave japonsku vysku, tak ma problem. A ono nema problem ani clovek s priemernou cesk👋slovenskou vyskou. Takze NEPREHANAJ prosim😊 Chlapik so 185-186cm este mal v pohode nad hlavou rezervu.
Říkat může co chce, spousta chlapů si rádo přidává na výšce (stejně jako ženy zase ubírají na váze). Nebo mohl chtít zištně polichotit prostoru v Ma6. Ten chlap má tak 180 cm (což je aktuální průměrná výška českého muže), stačí se podívat když stojí vedle jen 147,5 cm vysokého vozu. Nebo jak blízko ke konci sedáků má kolena. Já jsem v tom autě taky seděl a pokud on má 186 cm, pak bych musel mít já celé dva metry.
Ale to stejně není to nejpodstatnější. Nenapsal jsem, že "má problém", ale doslova: "...když někdo nemá zrovna japonskou výšku, je takové šetření skoro na zabití."
A to je jádro pudla o které mi jde od začátku tohoto vlákna, Při své výšce si klasický šíbr (který se zatahuje pod střechu vozu) logicky neberu do žádného vozu. Moje výška sice není jediný důvod, proč tuhle vymoženost nepěstuji, je ale přesto logicky jedním ze zásadních důvodů.
Jako by nestačilo, že spousta japonských aut má šíbr automaticky u vyšších/nejvyšších výbav a nelze ho s těmito stupni výbav nemít, teď ještě vymyslela Mazda "zlepšovák" jak ušetřit (Mazda, nikoli zákazník), a snížený strop dostanu i v případě, že udělám vše nutné proto, abych šíbr v Mazdě neměl (např. k vůli tomu zvolím nižší výbavu). A to si navíc dovolím pochybovat, že mě na to předem upozorní prodejce, který o tom zatím nic nemusí ani tušit. Připadá ti to jako normální šetření na vhodném místě? Nebo víš o někom dalším, kdo takové překvápko praktikuje?
Ale to stejně není to nejpodstatnější. Nenapsal jsem, že "má problém", ale doslova: "...když někdo nemá zrovna japonskou výšku, je takové šetření skoro na zabití."
A to je jádro pudla o které mi jde od začátku tohoto vlákna, Při své výšce si klasický šíbr (který se zatahuje pod střechu vozu) logicky neberu do žádného vozu. Moje výška sice není jediný důvod, proč tuhle vymoženost nepěstuji, je ale přesto logicky jedním ze zásadních důvodů.
Jako by nestačilo, že spousta japonských aut má šíbr automaticky u vyšších/nejvyšších výbav a nelze ho s těmito stupni výbav nemít, teď ještě vymyslela Mazda "zlepšovák" jak ušetřit (Mazda, nikoli zákazník), a snížený strop dostanu i v případě, že udělám vše nutné proto, abych šíbr v Mazdě neměl (např. k vůli tomu zvolím nižší výbavu). A to si navíc dovolím pochybovat, že mě na to předem upozorní prodejce, který o tom zatím nic nemusí ani tušit. Připadá ti to jako normální šetření na vhodném místě? Nebo víš o někom dalším, kdo takové překvápko praktikuje?
No jasne, zrovna kvoli nejakej mazde a tomu aby jej polichotil si bude nejaky redaktor pridavat cm a klamat😊 Nebud prosim Ta smiesny. Obaja ste pre mna cudzi ludia, ale jemu verim viac uz len z toho dovodu, ze som ho v tom aute videl aspon na videu. Videl som tiez ze ma nad hlavou slusnu rezervu a to este nevieme ci ma sedacku nastavenu uplne dole. O Tebe viem len to, ze o sebe tvrdis ze mas 193 cm a ze si udajne v tej mazde6 sedel. Lenze verit Ti nemusim, sam pises ze si spusta chlapov rada pridava na vyske, preco by neurobil to z coho obvinujes inych, ze ano? To ze si v tej Mazde sedel je tiez len Tvoje tvrdenie, bez dokazu v podobe fotky alebo videa. Tak ako Ty mozes spochybnit cokolvek, hocikto iny moze spochybnit Teba.
Mazdu6(sice kombi) testoval aj Pavol Janda na autoforum.cz a je pravda ze test nevyznel prilis nadsene, ale co sa tyka vnutorneho priestoru napisal toto😒br />
"Co vnitřní prostor? Řekl bych v průměru třídy - nic opulentního, nic nesnesitelného. Do auta se čtyři dospělí tak nějak vejdou, pokud ale budou mít každý dva metry, ti vzadu už budou trochu skučet."
On sam ma cez 188cm a tiez nespomenul nejake problemy s priestorom pre hlavu VPREDU, podla neho budu mat aj pri obsadeni styrmi DVOJMETROVYMI chlapmi problemy iba ti dvaja dvojmetrovi VZADU. Ja ziadny rozdiel medzi sedanom a kombikom pri priestore na hlavu VPREDU neocakavam. Ako to ze on netlacil hlavou do stropu? Nebodaj aj on chcel Mazde polichotit? Nemyslim.
Skusal som najst nejaku recenziu na webe, kde by sa niekto stazoval na malo priestoru na hlavu vpredu a nenasiel som. Je ale pravda ze sa mi nechcelo venovat tomu prilis vela casu, takze som prebehol len tak do15 recenzii.
NEPRESVEDCIL SI MA.
Mazdu6(sice kombi) testoval aj Pavol Janda na autoforum.cz a je pravda ze test nevyznel prilis nadsene, ale co sa tyka vnutorneho priestoru napisal toto😒br />
"Co vnitřní prostor? Řekl bych v průměru třídy - nic opulentního, nic nesnesitelného. Do auta se čtyři dospělí tak nějak vejdou, pokud ale budou mít každý dva metry, ti vzadu už budou trochu skučet."
On sam ma cez 188cm a tiez nespomenul nejake problemy s priestorom pre hlavu VPREDU, podla neho budu mat aj pri obsadeni styrmi DVOJMETROVYMI chlapmi problemy iba ti dvaja dvojmetrovi VZADU. Ja ziadny rozdiel medzi sedanom a kombikom pri priestore na hlavu VPREDU neocakavam. Ako to ze on netlacil hlavou do stropu? Nebodaj aj on chcel Mazde polichotit? Nemyslim.
Skusal som najst nejaku recenziu na webe, kde by sa niekto stazoval na malo priestoru na hlavu vpredu a nenasiel som. Je ale pravda ze sa mi nechcelo venovat tomu prilis vela casu, takze som prebehol len tak do15 recenzii.
NEPRESVEDCIL SI MA.
Nevidím jediný důvod zrovna tebe o čemkoli přesvědčovat. Já jsem tě neoslovil, naopak ty ses připletl do tohoto vlákna, aniž bys pochopil podstatu toho proč vzniklo.
Jasně jsem ti znovu napsal, co je na tom celém nejpodstatnější a k tomu jsi nebyl schopen napsal ani slovo.
Takže ještě jednou cituji z mé minulé reakce:😒br /> "Při své výšce si klasický šíbr (který se zatahuje pod střechu vozu) logicky neberu do žádného vozu. Moje výška sice není jediný důvod, proč tuhle vymoženost nepěstuji, je ale přesto logicky jedním ze zásadních důvodů.
Jako by nestačilo, že spousta japonských aut má šíbr automaticky u vyšších/nejvyšších výbav a nelze ho s těmito stupni výbav nemít, teď ještě vymyslela Mazda "zlepšovák" jak ušetřit (Mazda, nikoli zákazník), a snížený strop dostanu i v případě, že udělám vše nutné proto, abych šíbr v Mazdě neměl (např. k vůli tomu zvolím nižší výbavu). A to si navíc dovolím pochybovat, že mě na to předem upozorní prodejce, který o tom zatím nic nemusí ani tušit. Připadá ti to jako normální šetření na vhodném místě? Nebo víš o někom dalším, kdo takové překvápko praktikuje?"
Takže, jestli k tomuto nic nemáš, je další komunikace na tohle téma úplně zbytečná.
Jasně jsem ti znovu napsal, co je na tom celém nejpodstatnější a k tomu jsi nebyl schopen napsal ani slovo.
Takže ještě jednou cituji z mé minulé reakce:😒br /> "Při své výšce si klasický šíbr (který se zatahuje pod střechu vozu) logicky neberu do žádného vozu. Moje výška sice není jediný důvod, proč tuhle vymoženost nepěstuji, je ale přesto logicky jedním ze zásadních důvodů.
Jako by nestačilo, že spousta japonských aut má šíbr automaticky u vyšších/nejvyšších výbav a nelze ho s těmito stupni výbav nemít, teď ještě vymyslela Mazda "zlepšovák" jak ušetřit (Mazda, nikoli zákazník), a snížený strop dostanu i v případě, že udělám vše nutné proto, abych šíbr v Mazdě neměl (např. k vůli tomu zvolím nižší výbavu). A to si navíc dovolím pochybovat, že mě na to předem upozorní prodejce, který o tom zatím nic nemusí ani tušit. Připadá ti to jako normální šetření na vhodném místě? Nebo víš o někom dalším, kdo takové překvápko praktikuje?"
Takže, jestli k tomuto nic nemáš, je další komunikace na tohle téma úplně zbytečná.
Este raz. Reagoval som na toto😒br />
"Hlavní pointa byla ovšem v tom, že mají jedno (snížené) čalounění jak pro verzi s, tak bez šíbru. Oni sice ušetří, ale když někdo nemá zrovna japonskou výšku, je takové šetření skoro na zabití."
Oni sice ušetří, ale když někdo nemá zrovna JAPONSKOU výšku, je takové šetření skoro na zabití.
Oni sice ušetří, ale když někdo nemá zrovna JAPONSKOU výšku, je takové šetření skoro na zabití.
Oni sice ušetří, ale když někdo nemá zrovna JAPONSKOU výšku, je takové šetření skoro na zabití.
Proste si chcel navodit dojem, ze auto ma dost miesta vpredu nad hlavou iba pre Japonca, ale pre Europana uz nie. A to je LEZ.
V tomto videu ma chalan ktory soferuje od casu 15😁0 189 cm. Stazuje sa na ukrutne vysoky posed, ale to je zalezitost sedacky, podlahy a nie strechy. Na miesto nad hlavou sa nestazuje a ako mozes sam vidiet, nad hlavou ma miesta dost. Ziadne suchanie hlavy pokial nema uces na kohuta ako Hamsik mu nehrozi.
[odkaz]
A pokial nema drviva väcsina europanov a americanov problem s miestom nad hlavou, je predsa jedno ci je tam len jedna verzia strechy pre sibr. Ty sa udajne nezmestis, Mazda ma smolu, aj ked co si budeme nahovarat, Ty by si si ju nekupil ani keby si v nej mohol jazdit v klobuku. Len mi stale vrta v hlave, ako je mozne ze 189cm vysoky sofer z videa ma taku rezervu a Ty tvrdis ze so svojimi 193 cm tlacis hlavou do calunenia...
"Hlavní pointa byla ovšem v tom, že mají jedno (snížené) čalounění jak pro verzi s, tak bez šíbru. Oni sice ušetří, ale když někdo nemá zrovna japonskou výšku, je takové šetření skoro na zabití."
Oni sice ušetří, ale když někdo nemá zrovna JAPONSKOU výšku, je takové šetření skoro na zabití.
Oni sice ušetří, ale když někdo nemá zrovna JAPONSKOU výšku, je takové šetření skoro na zabití.
Oni sice ušetří, ale když někdo nemá zrovna JAPONSKOU výšku, je takové šetření skoro na zabití.
Proste si chcel navodit dojem, ze auto ma dost miesta vpredu nad hlavou iba pre Japonca, ale pre Europana uz nie. A to je LEZ.
V tomto videu ma chalan ktory soferuje od casu 15😁0 189 cm. Stazuje sa na ukrutne vysoky posed, ale to je zalezitost sedacky, podlahy a nie strechy. Na miesto nad hlavou sa nestazuje a ako mozes sam vidiet, nad hlavou ma miesta dost. Ziadne suchanie hlavy pokial nema uces na kohuta ako Hamsik mu nehrozi.
[odkaz]
A pokial nema drviva väcsina europanov a americanov problem s miestom nad hlavou, je predsa jedno ci je tam len jedna verzia strechy pre sibr. Ty sa udajne nezmestis, Mazda ma smolu, aj ked co si budeme nahovarat, Ty by si si ju nekupil ani keby si v nej mohol jazdit v klobuku. Len mi stale vrta v hlave, ako je mozne ze 189cm vysoky sofer z videa ma taku rezervu a Ty tvrdis ze so svojimi 193 cm tlacis hlavou do calunenia...
Jsi tak "rychlý" i za volantem? Nemáš s tím ježděním v klobouku (o kterém píšeš) nějaké osobní zkušenosti?
Takže, ty sis to vyložil po svém, tedy, že se (podle mě) do nové Mazdy 6 vleze pouze Japonec a Čech/Evropan má prostě smůlu. S tímto velmi jednoduchým přístupem k výkladu psaného textu jsi už na mě také jistě podal trestní oznámení za to mé "...na zabití".
Myslíš si, že je v Japonsku stejné procento mužů vysokých okolo 195cm, jako u nás? Asi ne, co? A to je přesně to, na co jsem tím narážel.
Vůbec mě nezajímá o kolik cm byli menší řidiči, kteří se sníženého čalounění stropu (údajně) hlavou nedotýkali, podstatné je, že menší (než já) byli, navíc já seděl logicky v evropské verzi Ma6, nikoli v US verzi, která nemusí být ve všech detailech zcela totožná.
Takže naposledy, podstatné je, že když si tu někdo (podobně vysoký jako já) objedná Ma6 záměrně bez šíbru (k vůli absenci snížení stropu), bude mu to (díky úspoře na společném dílu pro obě verze) stejně houby platné...
P.S. Při své výšce bych si pochopitelně nekoupil žádné! podobně vysoké auto se sníženým stropem, logicky tím spíš, když sedačka nejde snížit na běžnou výšku sedáku od podlahy, viz i postřeh z "tvých" testů.
Takže, ty sis to vyložil po svém, tedy, že se (podle mě) do nové Mazdy 6 vleze pouze Japonec a Čech/Evropan má prostě smůlu. S tímto velmi jednoduchým přístupem k výkladu psaného textu jsi už na mě také jistě podal trestní oznámení za to mé "...na zabití".
Myslíš si, že je v Japonsku stejné procento mužů vysokých okolo 195cm, jako u nás? Asi ne, co? A to je přesně to, na co jsem tím narážel.
Vůbec mě nezajímá o kolik cm byli menší řidiči, kteří se sníženého čalounění stropu (údajně) hlavou nedotýkali, podstatné je, že menší (než já) byli, navíc já seděl logicky v evropské verzi Ma6, nikoli v US verzi, která nemusí být ve všech detailech zcela totožná.
Takže naposledy, podstatné je, že když si tu někdo (podobně vysoký jako já) objedná Ma6 záměrně bez šíbru (k vůli absenci snížení stropu), bude mu to (díky úspoře na společném dílu pro obě verze) stejně houby platné...
P.S. Při své výšce bych si pochopitelně nekoupil žádné! podobně vysoké auto se sníženým stropem, logicky tím spíš, když sedačka nejde snížit na běžnou výšku sedáku od podlahy, viz i postřeh z "tvých" testů.
No vidis fesak, teraz je to uz uplne nieco ine, keby si rovno napisal ze😒br />
"když si tu někdo (podobně vysoký(193cm) jako já) objedná Ma6 záměrně bez šíbru (k vůli absenci snížení stropu), bude mu to (díky úspoře na společném dílu pro obě verze) stejně houby platné..."
a nie toto klamstvo😒br />
"Hlavní pointa byla ovšem v tom, že mají jedno (snížené) čalounění jak pro verzi s, tak bez šíbru. Oni sice ušetří, ale když někdo nemá zrovna JAPONSKOU VYSKU, je takové šetření skoro na zabití."
Priemerna vyska japonskeho muza je 172 cm, priemerna vyska ceskeho muza je 180cm. Ukazal som Ti ze v M6 nema najmensi problem ani 189cm vysoky chlap. Tvoja zmienka o japonskej vyske je cisty fail. A popravde, neverim ze pri vyske 193 cm a sedacke v najnizsej polohe si tlacil hlavou do tapacirungu stropu.
"když si tu někdo (podobně vysoký(193cm) jako já) objedná Ma6 záměrně bez šíbru (k vůli absenci snížení stropu), bude mu to (díky úspoře na společném dílu pro obě verze) stejně houby platné..."
a nie toto klamstvo😒br />
"Hlavní pointa byla ovšem v tom, že mají jedno (snížené) čalounění jak pro verzi s, tak bez šíbru. Oni sice ušetří, ale když někdo nemá zrovna JAPONSKOU VYSKU, je takové šetření skoro na zabití."
Priemerna vyska japonskeho muza je 172 cm, priemerna vyska ceskeho muza je 180cm. Ukazal som Ti ze v M6 nema najmensi problem ani 189cm vysoky chlap. Tvoja zmienka o japonskej vyske je cisty fail. A popravde, neverim ze pri vyske 193 cm a sedacke v najnizsej polohe si tlacil hlavou do tapacirungu stropu.
Ó, konečně si to pochopil, rychlíku, aspoň částečně... a co to trestní oznámení, to už si taky stáhl? Tvá potřeba slovíčkařit bude zřejmě chronická...
Máš 193cm a víc? Seděl jsi už v nové Ma6? Pokud aspoň na jednu z těchto otázek odpovíš NE, jsou tvé pokusy o zpochybňování mé osobní zkušenosti logicky naprosto irelevantní.
Máš 193cm a víc? Seděl jsi už v nové Ma6? Pokud aspoň na jednu z těchto otázek odpovíš NE, jsou tvé pokusy o zpochybňování mé osobní zkušenosti logicky naprosto irelevantní.
Ty to mas kompletne cele popletene clovece. Nenatahujeme sa tu druhy den preto, ze ja mam pomale vedenie, natahujeme sa tu preto, ze Ty nedokazes priamo a otvorene priznat svoje vedome klamstvo. Bolo Ta treba k tomu dokopat😊
Ked Ty dokazes z videa urcit, ze chlap ktory stoji pri aute urcite nema 185 cm ako to on tvrdi, ale len 180, tak potom ja dokazem urcit podla videa, kde ma 189cm chlap nad hlavou bezpecne vyse 7-8cm rezervu, ze 193cm vysoky chlap v tom istom aute v zivote nemoze hlavou tlacit do tapacirungu strechy. Teda za predpokladu ze ma sedacku dole a nesedi na vankusi. Kapisto? A je mi jedno co povazujes za irelevantne, pretoze sam si do tejto debaty nepriniesol nic relevantne.
Ked Ty dokazes z videa urcit, ze chlap ktory stoji pri aute urcite nema 185 cm ako to on tvrdi, ale len 180, tak potom ja dokazem urcit podla videa, kde ma 189cm chlap nad hlavou bezpecne vyse 7-8cm rezervu, ze 193cm vysoky chlap v tom istom aute v zivote nemoze hlavou tlacit do tapacirungu strechy. Teda za predpokladu ze ma sedacku dole a nesedi na vankusi. Kapisto? A je mi jedno co povazujes za irelevantne, pretoze sam si do tejto debaty nepriniesol nic relevantne.
Takže, když má podle tebe 189 cm vysoký chlap v nové Ma6 (určené pro evropský trh) 7-8 cm rezervu nad hlavou, potom bych měl mít já se svými 193 cm 3-4 cm volného prostoru mezi vrcholem hlavy a sníženou částí čalounění stropu o které jsem se opíral/dotýkal hlavou (mimochodem jsou na to dva svědci), takže se určitě klidně vsadíš, že máš pravdu. Na jakou částku si troufáš, "fešáku" Dute? 😉
Je zvláštní, jak různorodé pocity z něho mám.
Začne to profi záběry na auta a najednou nastupuje moderátor auto.cz, který je neuvěřitelně pode😜onovaný, ale projev má ok. Dále tu máme prvního mod SM a ten mi osobně hodně vadil. Měl jsem z něj pocit, že má doma v kleci zavřené 3 pětileté kluky, které unesl na dětském hřišti. Pak jsou tam další dva modi z SM a ti se poslouchají příjemně. Bohužel to uzavírá vsuvka dvou lidí ze Škody, kterým je velice špatně rozumět, ačkoli ten druhý měl velký mic narvaný až do nosu.
K autu se nemá cenu vyjadřovat, nelíbí se mi, připadá mi nudné a interier na pohled velice levný. A jestli je kufr velký, tak možná tak na papíře.
Začne to profi záběry na auta a najednou nastupuje moderátor auto.cz, který je neuvěřitelně pode😜onovaný, ale projev má ok. Dále tu máme prvního mod SM a ten mi osobně hodně vadil. Měl jsem z něj pocit, že má doma v kleci zavřené 3 pětileté kluky, které unesl na dětském hřišti. Pak jsou tam další dva modi z SM a ti se poslouchají příjemně. Bohužel to uzavírá vsuvka dvou lidí ze Škody, kterým je velice špatně rozumět, ačkoli ten druhý měl velký mic narvaný až do nosu.
K autu se nemá cenu vyjadřovat, nelíbí se mi, připadá mi nudné a interier na pohled velice levný. A jestli je kufr velký, tak možná tak na papíře.
Trochu zvláštně to zní z úst toho, kdo Lukáše velmi velmi často kritizuje, ale jak čtu narážky na něj v této diskuzi, tak koukám, že vás velmi slušně převezl a udělal hlupáky.
Lukáš naopak v testu přišel s velmi nadneseným podáním, ze Škodovky a škrabky si vyloženě vystřelil, však se viditelně brání smíchu seč to jde... Co se týče znalostí, mnoho ze zdejších kritiků by strčil do kapsy, takže vocamcaď pocamcaď 😉
Ne vždy jde v automobilismu o život a o tvrdé hájení pravdy, často je to zábava a Lukáš to rád předvádí, bohužel si občas vystřelí i z nás čtenářů... a tehdy je nutné "nesežrat i s navijákem"... a kritizovat tehdy, kdy uvádí opravdu lež či něco, co si nedostatečně ověřil.
A jestli je Lukáš zaujatý? Je, ale umí dobrý výrobek i neoblíbené značky pochválit, když je dobrý, viz test Meganu Grandtour GT... a mimo test o autě pěl ještě větší ody při srovnání s konkurencí 😉
Lukáš naopak v testu přišel s velmi nadneseným podáním, ze Škodovky a škrabky si vyloženě vystřelil, však se viditelně brání smíchu seč to jde... Co se týče znalostí, mnoho ze zdejších kritiků by strčil do kapsy, takže vocamcaď pocamcaď 😉
Ne vždy jde v automobilismu o život a o tvrdé hájení pravdy, často je to zábava a Lukáš to rád předvádí, bohužel si občas vystřelí i z nás čtenářů... a tehdy je nutné "nesežrat i s navijákem"... a kritizovat tehdy, kdy uvádí opravdu lež či něco, co si nedostatečně ověřil.
A jestli je Lukáš zaujatý? Je, ale umí dobrý výrobek i neoblíbené značky pochválit, když je dobrý, viz test Meganu Grandtour GT... a mimo test o autě pěl ještě větší ody při srovnání s konkurencí 😉
Čoveče, ze shora uvedené diskuze jsem myslel, že jsi podjatý, ale koukám, že jsi v podstatě jediný, kdo to celé správně vystihnul. Škoda že takových diskutérů není víc, to by to tu mělo úplně jinou úroveň. Vyšší pochopitelně. :yes: :yes: :yes:
veverka to uz dobrych par krat prestrelil, cize tato jeho snaha o vtip vysla nazmar podobne ako posledne pokusy o zahratie nejakeho cudneho hereckeho predstavenia v nedavnom videu.
Tak jsem právě viděl reklamu na rapida!!!! Takovéto testy s nulovou vypovídací hodnotou si můžete dát za klobouk. Pohledy na auto přesně jak v reklamě. Vážení redaktoři, pokud nevíte jak se dělají testy tak se podívejte na testy Honzy Koubka. Navíc v této reklamě je spousta lží a fabulací. Například cena, 319 900,- za tuto cenu rapida 1,2 TSI 77kw nekoupíte, tato cena platí s financováním ŠKODA Finance, co pochopitelně nikdy nebude ve finále 319 tis. V této vaší reklamě to uvedeno není. Není tam ani slovo o interiéru, páč je tvrdej žo jo. Mám pár testů z SM kde se pánové Frei i Hlisnikovský "tvrdě" odsoudili tvrdé plasty v interiéru aut. Chlouba rapidu "škabka", ha-ha-ha chtěl bych vidět pana Vaverku jak touto chloubou škrábe z okna 2-3 mm vrstvu ledu. A nebo "velký kufr" kde na to ten Frei chodí?? Je zajimavé že v kombi mu je 490 l málo. Tak jak se potom v tom mám orientovat? Co je málo a co je dost? No a na konci této relkamy musely vystoupit i lidé ze Škodovky, bez nich by to nebylo ono..... Kdo platí ať je vidět.
Ohledně litrů v kufru, logicky, co je málo na kombi, může být naopak hodně na hb, takže v tomto případě hledej problém spíš u sebe. 😉
tak proč se to pyšně zove "spejsbekem" ?
To je jakoby se Twingo mělo jmenovat Espace >😁
To je jakoby se Twingo mělo jmenovat Espace >😁
Je to především "obchodní název", podobně jako třeba sportback u A3.
Hlavně mu Škodovka neříká kombi, takže nelze čekat litry v kufru odpovídající verzím kombi v této třídě.
Hlavně mu Škodovka neříká kombi, takže nelze čekat litry v kufru odpovídající verzím kombi v této třídě.
taková princezna koloběžka...oblečená neoblečená...není to kombík,ale má to spejs kufr >😁
Na A3 Sportbacku taky nevidím nic sportovnějšího, než u 3dv. A3.
Záleží taky na tom jak si slovo "space" přeložíš, to slovo nemusí zdaleka znamenat jen "prostor" apod., ale taky třeba "oddělit".
Záleží taky na tom jak si slovo "space" přeložíš, to slovo nemusí zdaleka znamenat jen "prostor" apod., ale taky třeba "oddělit".
Proč bych měl hledat problém u sebe? Já se v tom orientuju, to byla nadsázka. Já jen hodnotím práci redaktorů a ta nebyla odvedena dobře. Jo v normálním testu by řekli "má ve své třídě velký kufr", v reklamě se řekne "má velký kufr". To je ten rozdíl. V testu se hodnotí a porovnává. V reklamě se vychvaluje. Třeba systém DSR, který pan Vaculík dlouze popisuje a pak z něho vypadne že v rapidovi vlastně vůbec není.
Asi tak ... Slušná PR, mělo to být v placené inzerci ... Ale proč se tady divím ... Vždyť je to téměř závodní web jisté automobilky >😒] ... Objektivita řve: Mně do toho netahejte, já nejen u toho vůbec nebyla ... Co ještě tady bude prohlášeno za normál, ba přímo velebeno ... ;-\
Vedle tohoto a stejně označeno to mělo být ... -> [odkaz]
Vedle tohoto a stejně označeno to mělo být ... -> [odkaz]
Tak se nekoukej, když se ti to nelíbí. To je jednoduchá rada. Snad dokážeš vytušit z titulku o co půjde. Příště zdar někde jinde, v jiné diskuzi a na jiné téma, třeba tam ti to sedne líp.
Proste som to nedokázal pozrieť celé , obdivujem tie osoby čo to dokázali , pretože pozerať sa na Rapid a spolok "objektívnych" moderátorov tak dlho ,chce naozaj poctivý tréning a kondíciu !
Osobne si myslím že video mohlo skončiť 46 se***u , kedy sme sa dozvedeli to , čo je asi najpodstatnejšie .. >😁 Pochvalu si zaslúžia aj moderátori , nielen za naučený scénar , ale aj za celkové spracovanie toho (dalo by sa povedať) celovečerného filmu , pretože to, čo by sa dalo povedať za 1-2 minúty natiahli (vďaka dlhým pohľadom na automobil , kufor a škrabku) na neuveriteľných 13 minút .
Takže , neuveriteľná poklona z mojej strany ... :no😒br />
PS. Asi navrhnem Vawerku na zlatý glóbus 😉
Osobne si myslím že video mohlo skončiť 46 se***u , kedy sme sa dozvedeli to , čo je asi najpodstatnejšie .. >😁 Pochvalu si zaslúžia aj moderátori , nielen za naučený scénar , ale aj za celkové spracovanie toho (dalo by sa povedať) celovečerného filmu , pretože to, čo by sa dalo povedať za 1-2 minúty natiahli (vďaka dlhým pohľadom na automobil , kufor a škrabku) na neuveriteľných 13 minút .
Takže , neuveriteľná poklona z mojej strany ... :no😒br />
PS. Asi navrhnem Vawerku na zlatý glóbus 😉
Dobrý den,
neví někdo jaký počet těch Lumenů mají normální xenony nebo bi-xenony např. v Octavii, Superbu nebo v Yetim ?
neví někdo jaký počet těch Lumenů mají normální xenony nebo bi-xenony např. v Octavii, Superbu nebo v Yetim ?
Postavit vedle Dacie! :-!
nemožné >😁
Dacia má atmosferický 4válec,plynovou vzpěru kapoty,místa pro pět dřevorubců...ale nemá škrabku >😁
Dacia má atmosferický 4válec,plynovou vzpěru kapoty,místa pro pět dřevorubců...ale nemá škrabku >😁
A co ten 1,2TCi? Ale fakt že nemá tu nezbytnou škrabku!
beru v úvahu základní atmosférickou motorizaci. 1.2 16V není taky žádnej zázrak...ale zase fabrický LPG za dvacku,to je hezkej argument.
LPG do HTTP....to nevím...
LPG do HTTP....to nevím...
Ale stále nemá tu škrabku, na tu má Škoda chráněný patent! :-!
hlavně že už si konečně umí zamknout i víčko nádrže >😁 to uměl snad už trojkovej golf :yes:
Nejsem si jistý, ale mám dojem že je to za příplatek? :-!
pokud i sociální verze má alespoň centrál v klíči..tak zamyká i nádrž.Tohle řešení stojí pár korun a kabeláže navíc...
JJ ale pár korun je pro jednotlivé výrobce poněkud rozdílný a Rapid zamykání víčka nádrže i přestože měl centrál původně neměl!? :-!
A těch pár korun a kabeláže navíc bylo problémem i pro stahování zadních oken z místa řidiče!? :-!
nechápu jak to mohli vypustit,když v zápětí to na spejsu opraví? Zamykání nádrže a ovládání zadních oken...Vždyť rapid lift je "rodinné" auto a nechat prcky vzadu hrát si s oknama to je zlej sen...
JJ bohužel ne vždy jsou na těch správných místech odborníci! Viz. Pavel Ploc na 1 místě Kandidátky ČSSD v Libereckém Kraji / ne-vyučený zedník/!!! :-! :-! :-! :no: :no: :no:
S povděkem jsem přijal názor redaktorů SM že karoserie odpovídá Mazdě 323F z roku 1998-2004!? :-!
tak moj nazor na rapid je auto myslim dobre vymyslene niektore lacne veci ale to najdeme uz v sade zobral by som ho... >😒]
ještě by mě zajímalo jakej šílenec míchal ten zvuk... :no: :yes:
Hudba předimenzovaná řve,rozhovory jsou tak potichu,že jsem měl uši jako netopýr!! :-!
Pánové,mrkněte se jak se dělají reportáže -třeba na Autosalon na Primě nebo Meziplyn..
Jinak obsah byl OK.
Auto je pěkné. Hlavně ta stříbrná mu sluší. I v modré se povedlo.
Nový interier vypadá lépe. :yes:
Zajímavá volba , když někdo nemá dost peněz třeba na Golf a nechce korejce..
Stejně tak by jsi mohl nadávat na autosalon, ať se podívají na TopGear, jak se dělá pořad o autech...
Srry, ale jsi totálně mimo 😄
To , že nejde o TOP GEAR je myslím zřejmé.. 😄
A hudba musí jen dokreslit reportáž..ne ji přeřvat!
Jo už vím..DACIA Logan..to je pecka! >😁
Spokojenej?
nemozem si pomoct ale z isteho uhla pohladu napr v case 6:15 mi to pride ako kombik... alebo taky polokombik... a nie hatch
No a hlavně má obrovský technický přehled. V posledním čísle SM r. 2012 se redaktoři u staré hasičské cisterny rozplývali nad takovými věcmi jako houkačkou, zatímco Vaculík rozebíral řízení přední nápravy...
A občas se s ní jedu prostě projet... a necítím potřebu driftovat. Jen mi vždycky znova zlepší náladu ten pocit, že ji mám přesně "na ruce"... a ne, že si dělá co chce.
Je ale fakt, že aby jela tak jak má, musel jsem loni zaplatit soustu pěněz za generálku podvozku.
To není kritika!
Jen odkaz na to, proč ten, kde se sveze s Alfou co už třetím rokem stojí v rohu autobazaru to nepochopí...
😉