Videa
S tím tvým „ekozázrakem“ a odkazy na jednu stránku si viditelně nedáš pokoj, tak já taky něco přihodím do kotle. Nemám ve zvyku nadávat ženám (?), takže to ber jako takové rozšíření obzorů.
Dnešní názor, že za všechno zlo světa může oxid uhličitý, je opravdu směšný. Nemá cenu se rozepisovat, kde všude vzniká, namátkou třeba při vydechování. Rozhodně si myslím, že je menší zátěží pro životní prostředí oxid uhličitý, jehož emise se budou dál zvětšovat, jak poroste lidstvo, než třeba takové olovo nebo oxid uhelnatý u starších aut, což jsou látky, které se ukládají v lidském těle. Celé je to pochopitelně jen a jen o penězích, dotacích na studie, emisních povolenkách... Tohle mluví za vše: [odkaz]
Jak jsem nedávno napsal😒br />
„Nedávno se na mne obořil jeden kámoš od vidění, že prý jsou auta fuj, páč vypouští oxid uhličitý. Nejdřív jsem se rozmýšlel, jestli ho mám poslat do jistých míst, nebo se rozesmát na celé kolo, a pak jsem mu řekl, že člověk přece taky vydýchává oxid uhličitý a že na jeho přeměnu v kyslík tu máme zelené rostliny. Nějak to nechtěl pochopit, tak jsem si vymyslel nějaká čísla. Kdesi jsem tuším četl, že člověk denně vdechne 10 l vzduchu, nějakým svým podivným rychlovýpočtem jsem tak přišel k výsledku, že to vychází na nějakých 20 km jízdy průměrným autem za den. Započítáme-li do toho pár dalších věcí, vyjde to s lidmi nastejno. Zde je ještě jednoduchá otázka. Není to trochu sobecké tu mít de facto 14 miliard lidí? Na jednoduchou otázku jednoduchá odpověď. Země je stará miliardy let, a jak by řekl Clarkson, je dost stará na to, aby se o sebe uměla postarat. A nebýt moru, dvou světových válek a čínského zákonu o počtu potomků, měli bychom tu 14 miliard vzduchožroutů také, zato hladových, žíznivých a promrzlých. Čímž se nechci ničeho z toho zastávat. Ale lidé by si alespoň nemastili kapsy věčným lhaním. Nedávný článek v autoforu, myslím, mluví za vše. Jedná se sice především o volební kampaň poněkud zmatené paní kancléřky, ale je jinak vidět, že se situace mírně obrací k lepšímu. Zrovna auta totiž opravdu doplácejí na dnešní zvrácenou dobu nejvíce. Neříkám, že všechny ty emisní limity jsou zlo, hlavně opravdové škodliviny se daří likvidovat, ale poslední dobou už je to fakt přeháňka. Za sebe si myslím, že vůbec nejlepší by bylo ty dotace na elektrická a hybridní auta použít na nové kotle, které na rozdíl od motorů svými ekofígly tak nesnižují účinnost. Rozhodně by také bylo dobré apelovat na zejména čínské a indické výrobce, že by bylo fér hrát podle stejných pravidel. Pak se totiž, jak řekla Merkelová, Evropa sama hubí. A když se dva perou, třetí se směje. Víc pozornosti by si určitě zasloužily i lodě, ať už ty velké nebo malé. Že jsou některé plány do budoucna utopií, je zde asi jasné každému. Nejlepší je všemu nechat volný čas a průběh.
Pro ekošovinisty: Zasazujte stromy, třiďte odpad, podnikejte smysluplněji, a ne* se do aut!
Pro všechny mladé a naivní: Nebojte se oxidu uhličitého, dokonce není ani tak jedovatý jako kyslík.“
A ve Skotsku už bojují proti limitům i Zelení: [odkaz]
Dnešní názor, že za všechno zlo světa může oxid uhličitý, je opravdu směšný. Nemá cenu se rozepisovat, kde všude vzniká, namátkou třeba při vydechování. Rozhodně si myslím, že je menší zátěží pro životní prostředí oxid uhličitý, jehož emise se budou dál zvětšovat, jak poroste lidstvo, než třeba takové olovo nebo oxid uhelnatý u starších aut, což jsou látky, které se ukládají v lidském těle. Celé je to pochopitelně jen a jen o penězích, dotacích na studie, emisních povolenkách... Tohle mluví za vše: [odkaz]
Jak jsem nedávno napsal😒br />
„Nedávno se na mne obořil jeden kámoš od vidění, že prý jsou auta fuj, páč vypouští oxid uhličitý. Nejdřív jsem se rozmýšlel, jestli ho mám poslat do jistých míst, nebo se rozesmát na celé kolo, a pak jsem mu řekl, že člověk přece taky vydýchává oxid uhličitý a že na jeho přeměnu v kyslík tu máme zelené rostliny. Nějak to nechtěl pochopit, tak jsem si vymyslel nějaká čísla. Kdesi jsem tuším četl, že člověk denně vdechne 10 l vzduchu, nějakým svým podivným rychlovýpočtem jsem tak přišel k výsledku, že to vychází na nějakých 20 km jízdy průměrným autem za den. Započítáme-li do toho pár dalších věcí, vyjde to s lidmi nastejno. Zde je ještě jednoduchá otázka. Není to trochu sobecké tu mít de facto 14 miliard lidí? Na jednoduchou otázku jednoduchá odpověď. Země je stará miliardy let, a jak by řekl Clarkson, je dost stará na to, aby se o sebe uměla postarat. A nebýt moru, dvou světových válek a čínského zákonu o počtu potomků, měli bychom tu 14 miliard vzduchožroutů také, zato hladových, žíznivých a promrzlých. Čímž se nechci ničeho z toho zastávat. Ale lidé by si alespoň nemastili kapsy věčným lhaním. Nedávný článek v autoforu, myslím, mluví za vše. Jedná se sice především o volební kampaň poněkud zmatené paní kancléřky, ale je jinak vidět, že se situace mírně obrací k lepšímu. Zrovna auta totiž opravdu doplácejí na dnešní zvrácenou dobu nejvíce. Neříkám, že všechny ty emisní limity jsou zlo, hlavně opravdové škodliviny se daří likvidovat, ale poslední dobou už je to fakt přeháňka. Za sebe si myslím, že vůbec nejlepší by bylo ty dotace na elektrická a hybridní auta použít na nové kotle, které na rozdíl od motorů svými ekofígly tak nesnižují účinnost. Rozhodně by také bylo dobré apelovat na zejména čínské a indické výrobce, že by bylo fér hrát podle stejných pravidel. Pak se totiž, jak řekla Merkelová, Evropa sama hubí. A když se dva perou, třetí se směje. Víc pozornosti by si určitě zasloužily i lodě, ať už ty velké nebo malé. Že jsou některé plány do budoucna utopií, je zde asi jasné každému. Nejlepší je všemu nechat volný čas a průběh.
Pro ekošovinisty: Zasazujte stromy, třiďte odpad, podnikejte smysluplněji, a ne* se do aut!
Pro všechny mladé a naivní: Nebojte se oxidu uhličitého, dokonce není ani tak jedovatý jako kyslík.“
A ve Skotsku už bojují proti limitům i Zelení: [odkaz]
hele ono ale nejde jen o oxid uhličitý. Kdes to vzal a proc se stim vubec ohanis, CO2 je jen ukazatel normy EURO. Tady jde ale hlavně o jedovaty zplodiny - plyny, těžký kovy, karcinogenní prach a to vše ty popelnice servírujou lidem na ulici přímo do ksichtu, chodcům, cyklistům, dětem co si tam hraji, lidem co ve městech bydli. Ja chapu že je vam to zatvrzelym motoristum a egoistum tezko proti srsti, jak sem psala driv- jak malí kluci kterým vezmou autíčko. Uz si uvědomte že o autičku život neni 😄 Když se vrhnete na studia, snáze to pochopíte. Jo a ta podělaná ropa. To že ji v tech popelnicích spalujete vyvážíte CZK za hranice tam kde tu ropu kupujete. Tzn vyvážení CZK je oslabovani ekonomiky, je to kontraproduktivní. LEPŠÍ JE NEDOVÁŽET A VYROBIT SI VLASTNÍ - ELEKTŘINU 😉
až si vyděláš na nějaký to autíčko a nebudeš muset chodit pěšky tak pochopíš >😁
a jestli ti vadí auta ? kup si chatrč v lese , choď na houby , krm jeleny , a jezdi na prasatech divokých to je takový lesní sporťák >😁 a všichni budem spokojeni .
a jestli ti vadí auta ? kup si chatrč v lese , choď na houby , krm jeleny , a jezdi na prasatech divokých to je takový lesní sporťák >😁 a všichni budem spokojeni .
A proč bych to měla jako dělat? Kvůli jednomu tupounovi s IQ pod 100?? V Čechách žije 10 mega lidí, z toho 6 mega dospělích z toho 1 mega majetných s IQ nad 100. Na ty se zaměřím a dál si budu jezdit se svou TESLA MODEL S [odkaz] do Čech na výlety, za přátely, za klienty, do měst i na hory. No a těch zbýbajíchích 5 mega včetně tebe zatím nechám svémů osudu, možná lepší vás vynechat rok dva počkat na mladší generaci až doroste. Do tý doby se zdraží, sníží kupní síla obyvatelstva obzvláště nižší třídy a možná že se toho lesního sporťáku opravdu dočkáš >😁
Vzal jsem to na jednom z největších a nejnestrannějších webů o autech v ČR, s odkazy na nejvěhlasnější evropské auto-weby. 😉 Těžké kovy se podařilo téměř vymýtit zavedením katalyzátorů a bezolovnatého benzinu nějakého čtvrt století nazpátek. Saze u dieselů jsou, pravda, problém. Dnes se to řeší common-railem, vstřikováním, které nepatří k nejhospodárnějším z hlediska běžného provozu, ale filtry pevných částic (sazí) si s ním vcelku rozumí. Inteligentní člověk, jež nalítá 150 000 km ročně, jeho údržbu určitě zvládne. Staré diesely vypouští saze, které nejsou zas tak škodlivé, ty mladší ovšem mají jemnější spaliny, a ty dokážou v plicích napáchat pěknou neplechu. Proto ty filtry, bohužel ne vždy to bylo spolehlivé. A čeští koumáci umí filtry vykuchat tak, aby ŘJ nic nepoznala. Je to prasárna, auto s filtrem víc kouří, nějaké saze přidělá i i EGR, určené k likvidaci oxidů dusíku... Ale někteří lidé tu neudržitelnou potřebu jezdit dieselem prostě mají. Jinak azbest v brzových čelistích už taktéž delší dobu není. Jak jsem již napsal, oxidy dusíku likviduje EGR, které ale nutně musí ubírat i z účinnosti motoru. Oxid dusičitý je spolu s oxidem uhličitým hlavními složkami výfukových plynů po průchodu katalyzátorem. Rozkládat se dá ještě AdBlue, kterému jsem věnoval pár řádků svého blogu: [odkaz]
Možná budeš jednou z těch vědátorů, co jsou tučně placeni za výzkumy o globálním oteplování pro EU a ekology. A pak tě asi chápu. Ale jestli ti nejde o prachy, seš trochu vedle, teda alespoň za mě. S tou elektřinou - nebylo by inteligentnější než mudrcování nad tím, co je tu teď, dívat se do budoucna a pracovat třeba na vývoji TOKAMAKU? Nežijeme v Rakousku, Švýcarsku a ani v Kanadě, kde se elektrika dělá v hydroelektrárnách, ale v Čechách. Lidé z Mostecka mi vypráví, v jak hrozném stavu měli před lety vlasy, to podobné Ostrava. Udělali jsme za poslední léta velký krok, ale stále se ještě musíme učit elektřinu vyrábět opravdu ekologicky, než budeme moci říkat, že auto na elektřinu je lepší než auto na fosilní paliva. Ta představa velké lodi s vestavěným tokamakem je pěkná. Rozhodně lepší než mraky spálené nafty za den za velké město plné aut, s tím, že to odskáčou auta. Jde o to nezkoumat současnost, ale hledět do budoucna.
Možná budeš jednou z těch vědátorů, co jsou tučně placeni za výzkumy o globálním oteplování pro EU a ekology. A pak tě asi chápu. Ale jestli ti nejde o prachy, seš trochu vedle, teda alespoň za mě. S tou elektřinou - nebylo by inteligentnější než mudrcování nad tím, co je tu teď, dívat se do budoucna a pracovat třeba na vývoji TOKAMAKU? Nežijeme v Rakousku, Švýcarsku a ani v Kanadě, kde se elektrika dělá v hydroelektrárnách, ale v Čechách. Lidé z Mostecka mi vypráví, v jak hrozném stavu měli před lety vlasy, to podobné Ostrava. Udělali jsme za poslední léta velký krok, ale stále se ještě musíme učit elektřinu vyrábět opravdu ekologicky, než budeme moci říkat, že auto na elektřinu je lepší než auto na fosilní paliva. Ta představa velké lodi s vestavěným tokamakem je pěkná. Rozhodně lepší než mraky spálené nafty za den za velké město plné aut, s tím, že to odskáčou auta. Jde o to nezkoumat současnost, ale hledět do budoucna.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ono kupovat jeden brzdový kotouč by ani nebylo ončo, takové věci je třeba v páru 😉 Dokud měl na koupi, na provoz či opravu také bude, žádné drama :yes: Spíš ta ostuda a ztráta "panenskosti" daného vozu.
Elektřina z uhlí (v ČR nejrozšířenější): výroba a výměna baterek, spalování uhlí, distribuce do zásuvek, ztráta energie z baterie při nízké teplotě, fosilní palivo
Nějak zásadně ekologičtější mi to tedy opravdu nepřijde.