Do A4 ještě nevímm... A4Allroad zatím benzinový 6válec
v nabídce nemá, stejně jako třeba Q5...
Do A4 spíš daji ten 2,8FSI, nebo jak píšeš ten 3,0 TFSI, případně oba (asi spíš ne)...
No Niva je podle me spis cisty off-road. Ale jako nic nenamitam, zalezi taky asi na tom, kdo se na to z jakeho uhlu pohledu diva. Ja si opravdu se svymi znalostmi netroufam tvrdit, co je zakladatelem segmentu, o kterem se zde bavime. Jen jak jsem celt Avantimuv prizpevek, tak jsem chtel pridat takovou otazku do diskuze, ze jestli anhodou ne treba CR-V ;-)
to aj mi radsej 6 valec, ale doba je neuprosna.
Stvorvalec nikdy nebude mat tu charizmu sestvalca, ja milujem zvuk sestvalcov, ale este radsej osemvalcov a dvanast ani nehovorim.
Aj taky patvalcek je ine kafe ako stvorvalcek. ;-)
Teď VÁŽNĚ: "Já ten TREND výměny 6ti za 4 chápu (BEZ ironie!), ale já prostě (stará škola) a já RADĚJi a RÁDA vzpomínám na doby kdy byly šestiválce i dvoulitrové - no vlastně 1.8" ;-)
PS: Přes VŠECHNY NEsporné KLADY "zmenšeného" MOTORu s vyšším výkonem (já opravdu CHVÁLíM 2.0 T(F)Si) - já pod kapotou RADĚJi stejný/podobný výkon ... se 6ti ;-)
Myslím, že kompresorový 3,0 TFSI bude v různých výkonových variantách nahrazovat atm. 3,2FSI jako třeba u nyní u A6Allroad.
Běžná A6 je už také bez 3,2FSI, ale má ještě 2,8FSI...
Niva? Z té je dobrá omáčka na špagety, ale auto? ;-)
PS: A co Subaru Forester a Suzuki (Grand) Vitara? Ty se vyrábějí již také (asi tak) "1000" let.. :-)
Dobrou ;-)
Jo, o tom jsem cetl, ale trosku me zarazi, ze v A4 tedy nebude zazehovy sestivalec? :-O Myslim tedy krome S a RS verze. Jako premiova automobilka by tohle Audi podle me delat nemelo. Ale mozna jsem to nejak blbe pochopil, jestli o tom vis neco vic, tak pls napis.
Neni zakladatelem segmentu Honda CR-V? Ne ze bych chtel nejak pochybvoat, moje znalosti nejsou nijak extra siroke, ale spis se mi jako zakladatel SUV vybavi CR-V. Ale co se koukam, tak se zacala obe auta vyrabet v roce 1996, tak to bude asi tak nejak nastejno.
Tak Tiguan, nebo Touran? Uprimne mezi malymi SUV se tezko hleda favorit...
Tiguan je nepovedena karikatura hezkeho Touaregu, Kuga je trochu kolotocarska, Koleos je...no nepovedeny. P3008 ma krasny vnitrek, ktery francouzi museli vyvazit nevzhlednym exterierem, aby se snad prilis neprodaval, snad opravdu jen RAVka, ale ta uz ma sva leta a je to znat.
Asi jsem trouba, ale ja moc odlisnosti mezi obrazkem c. 3 a oficialni, lec trochu necitelnou fotkou popravde nevidim, snad jen v cleneni nasavacich otvoru predniho narazniku, ale to je spis instinktivne ;-)
nie ikona, to urcite nie, ved ako pisem dole v tejto kategorii ani nemozno hovorit o ikone, ale touran je jednoznacne dnes najvyvazenejsie auto tejto triedy a ponuka jednoznacne najviac k cene.
Tak už toho mám dost! To si vyprošuji, obviňovat mě za něco, co jsem nikdy neřekl.
Tak NAPOSLEDY:
- Nikdy bych se nesnížil k poznatku, že je Clio lepší, než DB9. Kde bereš takové žvejky???
- to s těmi materiály je naprosto vytržené z kontextu (takto upravených poznatků je tu více)- Pouze jsem konstatoval, že speciální verze Mercedesu E měla velmi lacinou imitaci dřeva (která vedle pravého dřeva ve Vel Satisu vypadala směšně).
- Kde tvrdím, že je RAV4 větší designová ikona, než BMW? Kdybys měl alespoň průměrné IQ, tak by Ti docvaklo, že to nesměřovalo k designu, ale k modelu obecně. Ano, myslím si, že je Toyota RAV4 jedna z ikon segmentu SUV.
No to tiez tak uplne nesedi, lebo Q7 uz treba porovnavat viac menej s GL.
Nepremiovy maly jednoznacne Tiguan.
Premia mala tam je to skor na prioritach klientov, tam nie su velke rozdiely.
Premia velka tam je to tiez o prioritach klientov, taktiez ide o kvalitne auta, to je velmi tazke takto rozhodnut o ikone, podla mna je to v tejto kategorii upln e nemozne.
Tak dejme tomu, že bychom si to rozdělili na ta kompaktnější (Tiguan, Kuga, Koleos...) a ta velká, luxusní (X5, Q7...). Bez ohledu na cenu a filosofii modelu.
>:D >:D Určite. Vel Satis je odborníkmi chválené auto, Avantime je revolučnejšie auto než Citreon DS, Avantime je dokonca najodvážnejšie sériový návrh v dejinách ľudstva, Renault Clio je lepšie auto nže ASTON MARTIN DB9, lebo za menšiu cenu je rovnako rýchle, BMW s Mercedesom-Benz je pre sebranku kdežto RENAULT pre vytríbnených ľudí, Mercedes-Benz má v interiéry hnusné bakeliťáky, a Renault oproti nemu ušľachtilé a luxusné no a -TOYOTA RAV4 je väčšia dizajnová ikona ako SUV od BMW. >:D >:D:yes:
Už jsem ti psal, že je to těžké...
Chtělo by to podkategorie - velikostní, cenové, nebo kategorie s akcenty na schopnosti v určitém terénu, nebo naopak spíš zaměření na "asfalt"...
Ale svým způsobem např. X5...
no mozno na zaciatku to este vyzeralo na kategoriu, ktora je ryzi a vtedy to naozaj bola Ravka, ktora tomu dala nejaky smer ale doba sa zmenila a Ravka akosik zaspala dobu a nevie sa prisposobit novemu trendu.
S ikonama to máš těžké... a zvlášť
v takové "pokroucené", "univerzální" a vícevelikostní kategori...
Jednoduše ale vím, že zrovna RAV4 to "jasně" určitě není...
Čo sa chcechníš jak blbeček? Vidieť tu predok, predné svetlá. Alebo je lepšie, ak je auto síce nie v dole v tieni, ale maskované. Pritom, tu to dôležité, čiže svetlá a maska chladiča, to je vidieť.
az tak novy teda urcite nie, citam to tu uz roky, ale reagovat som zacal asi tak pred pol rokom, ked uz som sa nevedel na niektore prispevky pozerat. >:-[]
ahá! tak preto som ich tu aj začal vídať... Pred nedávnom som tu písal, že som musel ísť až do rakúska, aby som to čudo stretol na ceste a potom ako keby sa tu s nimi vrece roztrhlo... tak už to chápem. ;-)
Neplatí to samozrejme absolútne, ale napr. Kuga je kratsia ako Focus combi... a mozno i iné autá, postavené na rovnakej platforme (predsalen kombíky majú dlhsí zadný previs).
ja osobne vobec moc nechapem zmysel tychto malych SUV.
Ci si sadnes do tej istej platformy, ale v kombiku, v priestore nie je rozdiel, jazdne vlastnosti ma ovela lepsie kombik, kufor ma lepsie rozmerove rozlozenie v kombiku, designovo je krajsi kombik, spotrebu ma mansiu kombik, stvorkolka kombik zvladne to iste co male SUV, DYNAMIKA je lepsia v kombiku.Suma sumarum pre mna su tieto male SUV, len modny vystrelok. :no:
včera som stál v kolóne cca 20 min. za Tiguanom. Celú tú dobu som sa snažil prísť na to, čo na tom ten GTI vidí pekného. Detto BMW X3, Audi Q5 a pod. Nejak mi tie malé SUV-čka (hlavne UE - produkcia, JAP sú na tom lepšie z môjho pohľadu) nejdú do hlavy. Asi nemám to správne woko. ;-)
Tak v tom patvalci ja vidím celkom budúcnost, a to napriec modelovou paletou VW (napr. Audi by ju mohlo uviest ako revival slávneho patvalca turbo z prvého Audi quattro).
čo si pamätám tak som ho zatiaľ videl iba raz a aj to na parkovisku. Ale predpokladám, že som ho videl už aj na ceste, len som si ho nevšimol. Mne na tom "zadku" hlavne vadí to, že je akoby poskladaný z dvoch rôznych áut. Tá hrozná hrana na zadných dverách! 8-s na fotkách to tak nekričalo, ale v reále... :no:
No pokud tuhle V6-ku dali do EOSe, který má motorový prostor a přední část podvozku naprosto identickou s VW Golf tak se možná dočkáme i R36-ky, protože pokud EOS tak proč ne GOLF??!!
Volvo do aut s motorem napříč osadilo motor 3,2 s šesti válci v řadě, ale vzhledem k požadavkům na emise, nízkou normovanou spotřebu atd. atd. vidím budoucnost taky spíš v TFSI - třeba ta 195kW verze může VR6 celkem důstoně zastoupit, navíc nový pětiválec v TT-RS má myslím 300 koní. Pak větší šestiválec opravdu nemůže dávat managemetu asi ani ve střední třídě moc smysl.
No ja by som povedal, ze vyzerá velmi "produkcieschopne". Vidiet tam jasné dizajnové prvky posledných produkcných modelov (7. rad) i stúdií (crossover s twindoorom) BMW.
JJ. Pritom som cítal, ze VR6 z portfólia VW vypadne. Som zvedavý, ako ju nahradia, skepticky sa vsak domnievam, ze iba vyssie prepĺnanými stvorvalcami TFSi.
Je to dané vnějšími rozměry motoru, ne objemem. Protože v Eosu (Golfu, Passatu, A3, TT, Oktávce, Leonu...) je napříč, tak šířka hraje mnohem větší roli než u A4, kde je motor podél. Proto (mimo jiné) se taky musí nový Passat obejít bez V6 TDI, klasických V6 benzínů nebo W8, které se do minulého Passatu s motorem uloženým podél vešly a zbývá jak píše Sybokcz prakticky jediná možnost a sice VR6, který se rozměry podobá čtyřválci.
OK, stále hovorís lepsie po slovensky ako niektorí diskutujúci (napr. 507 hovorí ako Tatár, nie ako Slovák), tak sa nemás za co ospravedlnovat ;-)
P.S. správna poznámka s tou hmotnostou nad prednou nápravou, to nebude velký príspevok k handlingu..
ja som v čechách od svojich cca. dvoch mesiacov a na slovensku som trvale nikdy nežil, takže sa ti ospravedlňujem. ale predpokladám, že tušíš čo som mal na mysli. Inak s tvojím príspevkom na jednu stranu súhlas (hmotnosť na prednej náprave), na stranu druhú to ber tak, že 3,6 postupne v portfóliu VW nahrazuje 3,2... ;-)
Eos má svetlá ako kapor oči. Resp. ako stará Blažková po litre borovičky. Trišestka to nezachráni. Tento model by potreboval lift v štýle Golfu/Scirroca/Pola ako sviňa drbanie... :-!
Tak toto je asi jeden z mála príkladov "up-sizingu". Nominálne síce vyssí výkon (o 7 kW), fakticky ale 3,6-ka má mensí litrový výkon ako 3,2. To uz stálo za zvázenie instalácia 3,2 FSI, ktorý má napr. v A4-ke este vyssí výkon 195 kW a nemuselo dojst k nárastu hmotnosti o cca. 50 kg.