Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
RWD
Automat který v manuálním režimu nechá otáčky spadnout až na volnoběh je podle někoho snad výhoda? K čemu je to reálně dobré resp. lepší než když automat sám i v manuálním režimu podřadí ????
Když manuální režim, tak manuální režim... stejně tak je na druhé straně výhoda, pokud po dosažení redline sám nepřeřadí nahoru.
No nevím, ale automat který drží červené pole otáček v manuálu neomezeně dlouho, resp. do doby než mi něco z něho vyletí mi přijde dost špatný.. to stejné tvrdím i o opačném spektru otáček... Pořád mi nikdo nevysvětlil ten přínos??
přínos je v tom, že v daném režimu to auto, respektive převodovku má řidič pod takřka 100% kontrolou. Pokud potřebuješ hlídacího psa, tak ten režim prostě nezapneš.
KANKUNEN
pro masy s kuním ksichtem. Asi designera podplatil někdo od konkurence.
Proč KANKUNEN leze do každé diskuse o Citroenech a keca blaboly? V poslední době je i Topper proti tobě Pulitzer.
VelSatiscz
To zas bude ubrečenej "zákazníků" až se to začne sypat......filtr,extra katalizátor,to nebude za 1500,- 😄 Ono je to krásný když je to nový a funguje to,ale když pak přijedou na dílnu ...... 😒
Které auto se po čase nesype? A víš vůbec, kolik stojí díly na auta jiných značek?
Každý se vysype 😄 Vím,mám autoservis tak nějaký přehled mám,zatopit rozpočtem dokáže jak Audi tak Kia o tom žádná,jen je to dneska všechno tak nějak "přetechnizované" 😒
No, tak nechápu, proč to píšeš zrovna sem. Např. ten filtr (FAP), když už se s ním náhodou něco stane, tak je u PSA v podstatě nejlevnější.....
...tak tam možná budou mít nějakej časopis se statistikou že minulá generace bylo nejspolehlivější mpv na trhu >😒]
A kdy se má začít sypat? Měl jsem první generaci C4GP 4 roky a mimo garančky jsem v servisu nebyl 😉 Takže tvoje poznámka je dost mimo...
miestnemu spolku nevysvetlis,ze francuzske neznamena automaticky pokazene, alebo skoro stale pokazene 😉
A teraz si zober, co za kentus z tych dieslov ide, ked nemaju 3boj - EGR, DPF a SCR. Az vtedy diesel nesmrdi a neskodi viac, nez benzin. Ale pozor, este vibruje a nezahrieva sa, takze potrebuje dvojhmotu, tlmenie a vyhrievany termostat. No ale aj tak to moc "nejede". Tak tam musime pridat priame vstrekovace a turbo. Palivova pumpa nestaci tlacit, musime pridat vysokotlake cerpadlo. Sakra, ten motor ma 250kg a nejako auto sedi na cumaku. Musime pritvrdit tlmice a zmes pneumatik.
Taaak a dielo je hotove. Usetrime 1l tekuteho dinosaura na 100km :yes:
Taaak a dielo je hotove. Usetrime 1l tekuteho dinosaura na 100km :yes:
Vyplakavat nad zahrievanim jen scestne, dnes sa mizerne zohrievaju aj niektore (je ich cim dalej, tym viac) benzinaky 😉 . Priamy vstrek, turbo a egr (uz hodne dlhu dobu, ze) je sucastou benzinovych motorov a klasickych benzinovych atmosfer s nepriamym vstrekom je napriec vyrobcami v ponuke par. Je vyrazne prijemnejsie jazdit v dopovanej 1,6 nafte ako v 1,6 atmo benzine, ktory plni emisnu normu EU V. Skor ako budes davat rady pribrzdi, prevadzkujem sukromne oboje.
PS: rozdiel v spotrebe medzi 2 litrovou turbonaftou s dpf a scr voci 2 litrovemu atmo benzinu by v tomto Picasse daleko presahoval 1 liter skvapalneneho dinosaura na 100km :-!
PS: rozdiel v spotrebe medzi 2 litrovou turbonaftou s dpf a scr voci 2 litrovemu atmo benzinu by v tomto Picasse daleko presahoval 1 liter skvapalneneho dinosaura na 100km :-!
2Ld a 2Lt by som vooobec neporovnaval. To moze porovnavat iba kupca Octavie RS.
Benzin jazdi dobre aj bez tych veci, bez ktorych nafta nie a keby aj, je tak skodliva, ze by ju mali zakazat v osobnych autach, tak ako napr v Japonsku a Kalifornii.
Benzin jazdi dobre aj bez tych veci, bez ktorych nafta nie a keby aj, je tak skodliva, ze by ju mali zakazat v osobnych autach, tak ako napr v Japonsku a Kalifornii.
najvacsia "sranda" je, ze benzinaky pokracuju v slapajach dizlov. v trojvalcoch su dvojhmoty, turba, vysokotlakove vstreky produkuju pevne castice, takze dalsi vyvoj smeruje tiez k DPF......
na atmosfery zabudni, za 10 rokov sa budes na ne chodit pozerat do muzea ako dnes na parne motory.
na atmosfery zabudni, za 10 rokov sa budes na ne chodit pozerat do muzea ako dnes na parne motory.
Pevne castice produkuje, ale co je to oproti nafte. Alebo uz si videl dymiace TSI?
Z toho plynie minimalne zanasanie DPF (ak bude v buducnosti), minimalne zanasanie EGR a problemy s dvojhmotou pri benzinoch nastavaju daleko neskor, lebo tam nie su take vibracie. TSI napriklad nema EGR, to bola skor domena starsich aut s vacsim objemom. Dnes staci pootvorit ventily.
Z toho plynie minimalne zanasanie DPF (ak bude v buducnosti), minimalne zanasanie EGR a problemy s dvojhmotou pri benzinoch nastavaju daleko neskor, lebo tam nie su take vibracie. TSI napriklad nema EGR, to bola skor domena starsich aut s vacsim objemom. Dnes staci pootvorit ventily.
Atomas
Tohle auto mne baví!! Oproti konkurenci (např. Carens) má prvotřídní design a je to prozatím první auto s budíky uprostřed, kde mi jejich umístění nevadilo :yes:
Když jsem v roce 2003 poprvé sedal do služební Primery P12, taky jsem si myslel, že si na budíky uprostřed nezvyknu. Dokonce jsem si ji pak na nějaký čas koupil. Vůbec mi to nevadí. Mé konfekční postavě nevadí ani malý volant 208 ani 308. Taky se mi to auto líbí a uvnitř je to přesně to, co si představuju pro pojmem rodinné auto. I můj Sharan kdysi byl rodinný, ale tak nějak jinak. Směr je jasně dán a C4GP zase vykročilo na špici svého segmentu.
no citroenu avantgardny dizajn sedi... 😉 mnohym sa bude pacit a mnohym zase nie... je to proste citrooon a jeho styl ale ja to beriem nevyzera to zle :yes😒br />
ale ak ma mbyt uprimny carens neposobi tiez zle [odkaz] , mne sa paci a nemyslim si zeby jeho dizajn bol druha trieda
ale ak ma mbyt uprimny carens neposobi tiez zle [odkaz] , mne sa paci a nemyslim si zeby jeho dizajn bol druha trieda
Ano avangardní prvky k nim patří, ale problém je, že ani jeden není tradiční a v následujícím modelu se už neopakují.
tak v tom pripade zvolis nieco ine.... mozes ist do c-maxu, carensu, touranu, toyoty verso.... co len chces... citroenaci si tento dizajn pochvaluju ... mi ostatni budeme vecne vzdy nespokojni lebo v tom hladame historiu a navaznost ale to nesmieme... kazdy novy citron je proste prototyp >😁 ...... treba to brat ako jedinecne umelecke dielo asi .... alebo neviem uz potom 😉
Citroenáci si pochvalovali i C9, ale kupci jaksi ne. Nechápu proč nepoužijou šarm namísto bizarností. Takové auto, že manželka řekne to je krasavec namísto to vypadá nějak divně.
Někdo to nazývá bizarností, pro někoho je to naopak šarm.... Hodnocení vzhledu je prostě subjektivní a zaplať pánbůh, protože jinak by jsme se všichni pobili o jednu babu 😄
PS tou C9 si myslel asi C6, ale to je jedno a např. mojí manželce se líbí a řekne, že je to krasavec.......
PS tou C9 si myslel asi C6, ale to je jedno a např. mojí manželce se líbí a řekne, že je to krasavec.......
Někdo dělá auta tak, že když vedle sebe postavíš sedm generací, tak pokud tam omylem nějakou prohodíš, tak si nikdo ani nevšimne. A někdo je dělá v každý generaci od základu jinak... Zaplaťbůh že každej není .... němec ... 😉
chup44
Keď som prvýkrát videl novú C4 picasso tak som bol v rozpakoch z dizajnu.Ale akonáhle som ju zbadal na autosalóne v modrej farbe a s rozsvietenými ledkami hneď mi padla do oka a zaľúbila sa mi.No najväčší šok (príjemný) bol po usadení do vnútra kde ma auto očarilo tak ako asi žiadne iné auto,interiér je naozaj nadčasový,displej krásny,sedadlá pohodlné a s širokou možnosťou nastevení,výhľad z vozu na jednotku,miesta na rozdávanie.No skrátka najviac som sa tešil na nové Sko a Mazdu 3 ale C4 ich prekonala a strčila do vrecka 😄 A keď som videl základnú cenu,ešte viac mi prirástla k srdcu.Ako rodiné auto by to bola jasná jednotka u mňa 😉 O spoľahlivosti nehovorím ale myslím si že ak sa s tým autom bude chodiť do normálneho servisu a nie po garážach nejakým "odborníkom" čo vedia opraviť iba Škodu,max. VW,tak by nemal byť problém.Poznám dosť ľudí čo sú s Citroenom spokojný.Bravo Citroën :yes:
ericn
Jako vlastník první generace C4GP a teď P5008 musím říct, že no nové Grand Picasso vypadá výborně, nsda ze všech úhlů. Vážně se mi líbí a ani mi nevadí ty rozdělené přední světlkomety narozdíl od Jeepu. Teď je to horký adept na nástupce mého současného MPV >😁 :yes:
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
hipisko
som naozaj zvedavy, co vylezie z renaultu, pretoze toto grand picaso je hodena rukavica, ktoru dosial nijaka ina automoibilka nevedela hodit renaultu. Na svete su v podstate 2 mpvcka ktore stoja za to. tazke(g.scenic ma 1550kg, toto ma tusim 1350kg) 1700kg 5008, orlando, ci zafira tourer sa nechytaju ani trochu, vw ma len maly a skaredy touran, ostatne automobilky detto.
Jinak ten automat. :yes: