Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Bulharsko se chce stát další evropskou automobilovou velmocí

17 komentářů

Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Adam Novák
Účel to splnilo - kliknul jsi na to >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
nebezpecnavosa
Ten člověk jinak psát neumí a s největší pravděpodobností ani jinak umět nebude. A kolik kusů aut už reálně vyrobili a kde je vlastně prodali se k panu "redaktorovi" nedoneslo ? Škoda, že nemá Auto.cz položku "kariéra", hned bych se přihlásil, občas vypotit něco jako Fokt bych taky zvládl.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Bubáq
Bubáq
Vždycky mě fascinuje, s jakou záští reagují někteří pravidelní "diskutéři" na články, ve kterých vycítí možnost blýsknout se nějakou znalostí... Taková útočnost nevypovídá nic dobrého o autorovi / autorech.
Litex Motors je typickým příkladem nezvládnuté investice. Dva partneři v projektu (Litex UK a Great Wall) využili pobídek bulharského státu. Ve výsledku se ukázalo, že Litex nemá dostatek financi na překlenutí doby mezi zahájením montáže a rozjetím prodejů. Následkem toho se nejen nenaplňuje předpokládaná křivka výroby (a cash-flow), ale navíc se celý koncept "hroutí": domácí obyvatelstvo (kromě toho, že nemá dost financí na nákup GW vozů) nezískává vůbec důvěru k výrobkům z Loveče. GW China se proto rozhodla nečekat a zahájit prodeje v Itálii a v UK, kam zase nemají přístup výrobky z Loveče (další rána projektu). Situace J-V je tedy více než těžká, je přímo kritická, finančně i "politicky" (Číňané jsou v jednání velmi tvrdí a rozhodně nehodlají do Loveče nalévat další peníze).
Výroba v Loveči je opravdu velmi primitivní, jednoduché podlahové dopravníky o celkové délce cca 200 m, by-side kompletace komponentů, koncept postavený na zkušenosti manažerů Litex UK z jednoduchých montáží v JAR. Věnovali velkou pozornost zaškolení pracovníků na jednoduché pracovní operace a byla zřejmá snaha dosáhnout hlavně vysoké kvality montáže. Jak tahle situace vypadá dnes, si při celkovém "zmaru" projektu nedokážu představit.
Je zřejmé, proč se uváděný PR článek objevil v UK: LITEX (výhradní prodejce v UK) se snaží zvrátit stávající nedůvěru ve výrobky GW. A navíc plánují zahájení prodejů aut z Loveče. proto se uvedeným článkem snaží vytvořit obrázek o tom, ze Bulharsko je "zemí zaslíbenou automobilové výrobě"...
Myslím, že doplnění článku o "zasvěcené" informace je mnohem kultivovanějším příspěvkem, než spílání autorovi...
A ještě pár slov k Bulharsku: není bídnější země v EU. Pracovní síla- její vzdělání, zkušenosti a motivace plus celková kultura, infrastruktura, zmíněná korupce, to je opravdu nejhorší možný mix v EU. Howgh.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Zetti
Zetti
taky nevim, co to je system skd, nemohl byste me poucit?
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Arese
Řekl bych, že bulharští soudruzi udělali chybu, že se neprobudili již v roce 1993, ale až o 20 let později ;-\ :no: No, ale možná je to štěstí, protože si snad nedovedu představit strašlivější kombinaci - činské auto smontované v Bulharsku >😒] >😒] >😒] :no: :no: :no:
P.S. Asi by měli zůstat u pěstování zeleniny a ovoce, to jim prý docela jde 😉 :-!
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Arese
Možná máš pravdu, ale ty "prémiové automobilky" se s tím asi nechlubí. Nebo by to na tebe působilo solidně, kdyby jsi na svém medvědovi nebo bavoráku objevilo díl s nápisem "made in Bulgaria"? >😁 :no:
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Petrko
Gilgite, opět se zbytečně snažíš. Pro chytrolína je to dane, co není z ČR nejhůře z Němec stojí za pikaču. Takových je tady většina národa protože si na bulharech, rumunech, polácích, rusech a nevím kom ještě honí svoje ega. Přitom mají rozhled jako malé děti maximálně za další vesnici a netuší že svět se točí jinak než si představují.
Klaudius
"Bulharsko v 90tých letech nebylo co se týce rozbehu investicí zahranicních výrobcu automobilu a komponentu v tak dobré situaci jako CR, Slovensko, Madarsko nebo Bulharsko, " - nie je tam chybka?
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
luke66z
no nevím, na co je tam přilákají