Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
radovan99
Všem příznivcům V10,V8, R6 nebo i R3 vřele doporučuji nejdříve se svézt ve vozech řady i a pak tady blejt svoje moudra... Amen
přesně :yes: :yes: jen tady všichni mají výron, ale kdyby jim to auto říkalo pane, mluvili by jinak
Pokud by mi někdo věnoval nové Q7 v plné palbě, taky bych se nezlobil... a přesto si myslím, že se dají ty peníze utratit lépe.
Všetkým obhajcom rady i doporučujem zviesť sa s desaťvalcovým superšportom a potom tu plodiť svoje múdrosti... Amen. 😉
a všem příznivcům V10 doporučuji se svézt v i8...jel jsem v obojím
Vážne? Kde je k dispozícii na zvezenie i8? Nejak sa mi nechce veriť, že si šoféroval auto, na ktoré sa aj novinári na Frankfurtskom autosalóne len pozerali cez sklo.
:-!
:-!
Existuje taková firma. Sídlí ve městě München v Bavorsku a jmenuje se BMW. A u té firmy pracuje mnoho, mnoho lidí. A dokonce někteří z nich jsou i Češi. Musím psát dál?
Určitě! Nepochybně! Co tam děláš, to mně zajímá?
zkráceně vývoj elektromotorů. Konkrétně pohon pro i3. i8 dělají jiní, ale měl jsem možnost se svézt. Mě se jen líbí, jak když náhodou někdo napíše, že má něco společnýho s jakoukoliv automobilkou, tak všichni na všech diskusích začnou okamžitě pochybovat a mají tendenci označovat toho dotyčného za lháře. Přijde mi to trochu ubohé.
Nemáš zaměstnanecké slevy? Vzal bych na tebe něco😄
ne, bohužel nemám, pracuji tam jako externista 😉
A k spochybňovaniu zamestnancov automotive: mnoho čitateľov acz v tejto brandži pracuje, ono je ale rozdiel, či je obyčajný predavač, alebo Kabaňov zástupca a logicky sa líši aj miera informovanosti/zasvätenosti. Je ale logické, že oveľa viac bude tých obyčajných robotníkov spoza pásu v Mladej Boleslavi či predavačov Škody, ako vysoko špecializovaných odborníkov pracujúcich priamo vo vývoji nových BMW v Mníchove.
Tak to je jediná možnosť, ako si sa mohol zviesť s i8. Prepáč moju skepsu, ale anonymita internetu umožňuje všelijaké výkriky a i v tejto diskusii sú hneď dvaja ľudia, ktorí deklarujú, že sa s i8 zviezli.
Btw. ten V10 bolo čo? Stará M5?
Btw. ten V10 bolo čo? Stará M5?
ano. A jednou mě kamarád svezl v Gallardu, ale to jsem sám řídil jen asi kilometr, takže nemohu srovnávat
radovan99
Trochu neskromně a i hrdě říkám, že mám za sebou obě zkušenosti takže si to mohu dovolit... Ale až nás bude víc, tak třeba ti o kterých mluvím pochopí....
Je jedno co je pod kapotou podstatné je jek to jede. F1 měla v 80´s 1,4ky motory a v kvaldě měly 1500 PS... to by se vám nelíbilo jen proto že to není V10?? Nebuďte směšní, sedněto do vašich oktávek s chipem a radši jeďte někam na výlet... >😒] uděláte líp...
Je jedno co je pod kapotou podstatné je jek to jede. F1 měla v 80´s 1,4ky motory a v kvaldě měly 1500 PS... to by se vám nelíbilo jen proto že to není V10?? Nebuďte směšní, sedněto do vašich oktávek s chipem a radši jeďte někam na výlet... >😒] uděláte líp...
No dobře, samozřejmě počkám a uvidím. 918 Spyder naznačuje, že sporthybrid opravdu může mít smysl... a touto cestou jdou i další.
Nepochybuju, že i8 bude dobré. Ale jestli bude lepší, než třeba F-Type nebo R8... to už je jiná. Nevěřím, že by za nízkou spotřebu a emise nebylo nutné nic obětovat... a bojím se, že to nebude jen zvuk.
Nepochybuju, že i8 bude dobré. Ale jestli bude lepší, než třeba F-Type nebo R8... to už je jiná. Nevěřím, že by za nízkou spotřebu a emise nebylo nutné nic obětovat... a bojím se, že to nebude jen zvuk.
radovan99
v r. 1983 vyhrál Piquet mistra světa s motorem M12 ... sice neměl tolik hp ale byl to 4 válec 1,5l...
taky jsem zastánce vysokootáčkových atmosfér, ale trend je jiný a proto mám i BMW z roku 80 a užívám s v něm jízdu o moc lépe než ve V8 kterou mám služební...
Všechno je o pocitech z řízení, jaké je to auto schopné poskytnout....
taky jsem zastánce vysokootáčkových atmosfér, ale trend je jiný a proto mám i BMW z roku 80 a užívám s v něm jízdu o moc lépe než ve V8 kterou mám služební...
Všechno je o pocitech z řízení, jaké je to auto schopné poskytnout....
Aladeen
načo tam trepali ten stredový múr ... K čomu to je dobré , len to obmedzuje ... :no:
BRoy
neb bych si nekoupil ani BMW i8/V10. Ale říkat vozidlu s tříválcovým motorem, který v kooperaci s elektropohonem vypotí mizerných 266kW, supersport, je vtip. A hodně blbý!
To má dnes každé druhé SUV vyšší třídy. Je to sice na úrovni někdejší E26 (BMW M1), ale ta s sebou nevozila čtvrt tuny baterek. Ale když holt dnes musíme zachraňovat ty tonoucí lední medvědy...
To má dnes každé druhé SUV vyšší třídy. Je to sice na úrovni někdejší E26 (BMW M1), ale ta s sebou nevozila čtvrt tuny baterek. Ale když holt dnes musíme zachraňovat ty tonoucí lední medvědy...
Nebýt v historii průkopníku, jako BMW, byli by jsme dodnes sto let za opicema...
Anebo víš co? Vlastně je to naprosto v pořádku. Vždycky, když si sednu do svých rozvrzaných sedadel anebo pojedu opět do servisu s nějakou poruchou, tak si vzpomenu na "průkopníka" a bude mi hned lépe. To je fakt.
Aneb, jak řekl jeden profesionální BMW technik: "člověče, když vám něco vrže v autě, tak si zesilte rádio, ne?"
Až si někdy koupíš nové auto, tak zjistíš, že Ti ho na půl roku ani na rok nepůjčí. Uvěříš fanatikům z místního BMW klubu, kteří Ti řeknou, že nic lepšího není a koupíš ho po první nebo druhé předváděcí jízdě. Pak si řekneš: "můžu si zato sám, že jsem si koupil mr*ku"... To je celý příběh. Dvakrát do stejně hnilobné řeky nevstoupíš.
Každá značka i model má své + i -. Jde o to, co kumu vyhovuje...
Ale kdybych řekl o jakékoli značce na trhu, že vyrábí jen mr*ky a proto do ní nepůjdu, musel bych být padlej na hlavu 😄 Takovou značku neznám 😉
A s tím padnutím na hlavu. Když se Ti podruhé rozbije televize a prodavač Ti nabídne, že si můžeš vybrat jakoukoliv jinou v prodejně, půjdeš do stejné značky? Pokud ano, musel bys být nejen padlej na hlavu, ale i hodně odvážnej.
Jít dvakrát do stejné řeky? To záleží. Pokud jsou servis i prodejce dobří a nejde obecně o šunt, nebo vlastnost, která mi předtím unikla, proč ne.
P.S. Je dosť odvážne u predavača, ktorý odhadujem jazdí na mainstreamovej nižšej strednej (tipujem Octaviu), kritizovať majiteľa prémiovej vyššej strednej. 😉
[odkaz]
Total Quality Management / TQM is an integrative philosophy of management for continuously improving the quality of products and processes.
TQM is based on the premise that the quality of products and processes is the responsibility of everyone involved with the creation or consumption of the products or services which are offered by an organization, requiring the involvement of management, workforce, suppliers, and customers, to meet or exceed customer e😜ectations.
Vypadá to, že jsem neplácal zas takové hlouposti, že? Hezký den všem fanat...(ehm fanouškům) BMW, tedy i Vám... :-!
Vždycky, když se objeví článek o BMW tak se sázíme, jestli stealth01 bude plakat. Vyjde to prakticky pokaždé.
Technikovi asi už ruply nervy. 😄
Nic ve zlém, máš pěkné recenze, občas i normální názory, asi uděláš i nějaký ty prachy, ale nad těmi pláči při každé příležitosti bych se já osobně už asi zamyslel. Hraničí to již s diagnózou.
Udělal jsi chybu, dobře, auto prodej nebo sešrotuj nebo rozmlať kladivem před hlavním hnízdem BMW v Mnichově a k tomu pozvi třeba i televizi Nova, uleví se ti. Život jde dál, raduj se z něj a buď rád, že tě zatím nekleplo. Klidně to může přijít, s tímto přístupem, každým dnem.
S auty se nějak vnitřně vypořádej, vyhozených peněz už nelituj, jinak se utrápíš. 😄 😉
Ne, vždycky reaguju na ty fanatické obdivovatele, kteří vychvalují BMW do nebes. A hlavně. Není to vůbec přece záležitost jen jednoho mého auta. Stačí si sednout do kteréhokoliv BMW a hned je vidět, že to ta značka nemůže myslet s kvalitou úplně vážně. Stačí si koupit jejich HiFi Professional a je slyšet, že prostě tomu nevěnovali maximální úsilí.
Abych to zkrátil. Nechci, aby vznikl dojem, že je mi líto vyhozených peněz. V recenzi mám napsáno, že jsem ze 70% spokojený (což je snad poměrně dost), celá recenze je protkána slovy chvály (i kritiky). Mě prostě jen vytáčí takové ty příspěvky typu: "no jo, prostě BMW" a "kam se hrabou na BMW ostatní"... V té chvíli se mi vlije krev do spánků a prostě jim napíšu, že samotné BMW není zárukou TOP kvality.
To je to samý, jako adorace monitorů EIZO. Přitom jsou na trhu lepší značky monitorů jako je NEC, Totoku, Barco, LaCie apod. Ale všichni budou přísahat na to, že EIZO je nejlepší na grafiku...
Nebo úplně zkráceně... Vadí mi vždy a u všeho zaslepenost. Chci těm fanatikům otevřít oči, ne si stěžovat na své auto. Ale pokud jsme u stížností... Vždycky jsem byl slušný v servisu a oni se mnou vždy slušně jednali. Dokonce jsem klukům na dílně vždy koupil nějakou maličkost, nechával jsem jim tam třeba dovézt domácí dort apod. Když se stane nějaká porucha poprvé, tak to neřeším. Když se ale stane podruhé, tak mě to vytáčí.
Normálnímu bystrému člověku stačí přečíst velmi dobrou a podrobnou recenzi (a myslím, že i aktualizovanou), třeba i s diskuzí pod ní a má poměrně jasno. Ta "osvěta", kterou se snažíš dělat je možná trochu Sisyfovská práce. To jsem chtěl s mírnou nadsázkou svým příspěvkem sdělit.
a nejlepší je, kolik je tady různých recenzí na BMW a nikdo tvoje zážitky nezažil...
Samotnemu je mi to lito, ale pokud mate se mnou mili fanousci BMW tak velky problem, nebudu zde obtezovat.
Na uvod meho posleniho place nebo jak to nazyvate mi dovol Migu, abych se Te zeptal konkretne. Kde jsem pod clankem na auto.cz, ktery se tykal BMW zalozil diskuzni vlakno abych si stezoval na sve auto? Ukaz mi jedine vlakno
A jestli jsem sam😒br />
dinar priznal ze ma rozvrzanou x5.
Machyrek reklamoval obe rozvrzana predni sedadla
Dale u me recenze uzivatel oco pise o sve 5er😒br />
Sem tam povržou výplně dveří, dekorační lišty, výjimečně i sedadlo, ale co vrže pořád a už mě to neskutečně vytáčí je palubka, pazvuky se ozývají pořád, dokonce i když jedete na kvalitní silnici a zatáčíte, ozývá se to někde z oblasti displeje…
Na autorevue pisou lidi toto (diskuze pod testem na 120d)😒br />
Mám v GT535dXdrive "odjeto" 65000km a bavilo mě to první dvě hodiny. Pak jsem začal objevovat jeden paskvil za druhým a po cca 3dnech bylo jasno: Nikdy více BMW. Pochybuji, že 120dX na tom bude lépe.
Jiny pise toto😒br /> Ergonomie na jednicku? Proboha to asi pises o necem jinem nez bmw. Blinkr doprava musis vypnout zapnutim blinkru zas doprava, tedy packu nahoru. Protoze logickym pohybem packy dolu zapnes rovnou levy. Podobnych paskvilu je bmw plne.
Dalsi pak toto😒br />
No tak samozrejme je i na bmw rada chyb a nedostatku jako vsude jidne, na mem aute konkretne😒br /> - zpracovani a material nekterych interierovych dilu jsou spatne
- nekvalitni celni sklo, do ktereho udela dubku snad i moucha
- pouziti RFT
- mechanicka odolnost laku je slaba
- arogantnost a namyslenost prodejcu v CR
- servis taky neni zadna hitparada...
Nemuzu to najit, ale na autorevue pise majitel 530d toto: lacinost, odflaknute detaily, na prvni pohled nekvalitni, proste BMW.
Na autowebu pise recenzent ve srovnavacim testu toto😒br />
Zazněly argumenty pro i proti, ale přesednutí zpět do BMW dává celkem rychle jasného vítěze. A v Mnichově z něj radost mít nebudou. 530d zůstává tím jediným autem, které bych v životě potřeboval, ale po svezení v Audi vypadá najednou jako pět let sptará. Materiály, kvalita zparcování i design Audi jsou tím nejlepším, co nám dalo jednadvacáté století. BMW ustrnulo na vrcholu století dvacátého. To znamená, že je řada 5 velmi dobrý a kvalitní stroj. Pokud ho však máte doma, nesedejte si do A6.
Tak prosim netvrd, ze nikdo a nikdy apod.
Mejte se hezky a zkuste i neco jineho nez vasi modlu jmenem BMW.
předchozí generace A6 s benzínovým motorem 3,2 měla životnost 100 tisíc km. pak se vytahal řetěz, potkalo se to a tradá... konkrétně u Audi se skoro nedá koupit auto s benzínovým motorem, které by za něco stálo...
kdo se svezl v A6 a v pětce a tvrdí, že A6 je lepší auto, je podle mého názoru ženská.
chlap - řidič k takovému závěru nikdy nemůže dospět.
Z druhé strany BMW z mého pohledu nejvíc umí řidičsky zábavná auta a to lze jen těžko zpochybnit. Porsche je samozřejmě nad ním, ale taky cenově. Porsche si mladej kluk nekoupí, ani kdyby chtěl, zato na E46ku se zmůže v pohodě...
Možná je stealth masochistický majitel BMW a proto se ho drží zuby nehty.
ale pragmatický?
edit: navíc zmiňuje, že se některé chyby opakují vícekrát. pokud je výrobek reklamován více než dvakrát se stejnou závadou a ta se opakuje, je možné výrobek vrátit a žádat zpět peníze.
Auto je asi na firmu tak ho bude mať kým ho neodpíše (povznesie sa nad jeho chyby) > potom pôjde z domu - to je pragmatizmus
To je fakt k věci. A tak je to v každé diskusi o BMW.
Má po....nou 520d a podle toho usuzuje celou produkci BMW. Ze základního modelu.
Jezdil jsem s M5, M3, 650i, 550i, 540i, jejich majitelé byli spokojení a ty auta byla radost řídit. Když si koupíš něco na úrovni Passata, tak bych dělal z toho opravdu nedělal závěry.
A když se svezeš na nějaké motorce od BMW tak teprve pochopíš, jak propastný rozdíl je mezi zbytkem světa a BMW.
Adios Amigos!!!
P.S. Amigos je množné číslo, zrejme si chcel napísať amigo. 😉
Nezabúdaj, špičkové modely vytvárajú image, z ktorého ťažia aj kupujúci bežných áut. Tak si povedzme majiteľ 318d môže nahovárať, že jeho auto má v sebe kúsok M3, ku ktorej vzhliada, ale na ňu nemá. Kto ale bude vzhliadať k trojvalcu?
mimochodem ja o i3 docela vazne uvazuju, a to jsem clovek co si ted vozi zadek v A6
Že bych nepoznal jestli jedu v hybridu s R3 nebo klasickém autě s V10 je vyloučeno. A ano, nekoupil bych si asi ani jedno, poslední zkušenosti mi říkají, že mi pro zábavu stačí méně koní než 500.