Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

BMW i8 mohlo mít motor V10

68 komentářů

Avatar - Emel
Emel
Hajzlové, zabili Kenyho... aneb... mohli jsme vám dát pořádné sportovní auto, ale my řekli ne.
Xawier
Právě naopak! Jsem rád, že aspoň někdo má koule, dělat věci jinak! Kdyby tam dali V10, měli by jsme tu dnes jen dalšího do řady Italia, Gallardo atd...

Nebýt v historii průkopníku, jako BMW, byli by jsme dodnes sto let za opicema...
stealth01
Ale to už vážně přeháníš. BMW by se mělo nejdříve zamyslet nad TQM.
Anebo víš co? Vlastně je to naprosto v pořádku. Vždycky, když si sednu do svých rozvrzaných sedadel anebo pojedu opět do servisu s nějakou poruchou, tak si vzpomenu na "průkopníka" a bude mi hned lépe. To je fakt.
Aneb, jak řekl jeden profesionální BMW technik: "člověče, když vám něco vrže v autě, tak si zesilte rádio, ne?"
Xawier
No tak vidíš... Za to, že si kupuješ mr*ky si ale můžeš sám, ne? 😉 Kup si pořádny auto a nebudeš tu muset brečet...
stealth01
Ano, měl jsem BMW půjčené půl roku a pak jsem se sám rozhodl, jestli ho koupím.

Až si někdy koupíš nové auto, tak zjistíš, že Ti ho na půl roku ani na rok nepůjčí. Uvěříš fanatikům z místního BMW klubu, kteří Ti řeknou, že nic lepšího není a koupíš ho po první nebo druhé předváděcí jízdě. Pak si řekneš: "můžu si zato sám, že jsem si koupil mr*ku"... To je celý příběh. Dvakrát do stejně hnilobné řeky nevstoupíš.
Xawier
Já jezdím jenom s novejma autama 😄 Všechny mám většinou půjčené na půl roku a někdy mám k dispozici i 3-4 na toto období. BMW patří mezi značky, které se mi dostanou do ruky poměrně často...

Každá značka i model má své + i -. Jde o to, co kumu vyhovuje...

Ale kdybych řekl o jakékoli značce na trhu, že vyrábí jen mr*ky a proto do ní nepůjdu, musel bych být padlej na hlavu 😄 Takovou značku neznám 😉
stealth01
Tak ono vlastně nejde o to, že se mi mé auto kazí. Jde o to, že mě vytáčí ti BMW fans, kteří mají svou značku za ikonu kvality, spolehlivosti, výkonů apod. Pak se může stát, že se jim to v těch hlavách přesype až do reálného provozu a oni s vidinou neporazitelnosti končí v těžkých nehodách. Každé auto má svá pro i proti, tak se můžeme shodnout třeba na tom, že BMW jsou sportovně laděná auta, ale zpracování na úrovni Audi jim jednoduše chybí. Audi zase třeba nemá tak poladěné podvozky... Ale tvrdit, že BMW je něčeho průkopníkem... A čeho? Když značka začínala, už se několik let vyráběly škodovky.

A s tím padnutím na hlavu. Když se Ti podruhé rozbije televize a prodavač Ti nabídne, že si můžeš vybrat jakoukoliv jinou v prodejně, půjdeš do stejné značky? Pokud ano, musel bys být nejen padlej na hlavu, ale i hodně odvážnej.
_MT_
To je ale problém všech fanatiků, tedy fanoušků. Každé auto má své slabé stránky a každá automobilka udělá nějaký ten zmetek. Stojím si za tím, že základem mé spokojenosti je dobrý servis. Sice tu se mnou ne každý souhlasí, ale myslím si to. Protože Pat a Mat dokáží domrvit i to, co funguje.

Jít dvakrát do stejné řeky? To záleží. Pokud jsou servis i prodejce dobří a nejde obecně o šunt, nebo vlastnost, která mi předtím unikla, proč ne.
Avatar - iudex
iudex
Na jednej strane tu oslavuješ BMW, na druhú stranu povieš majiteľovi nového 5er, že si kupuje mr_ky. Ale inak si názorovo konzistentný, že? 😉
P.S. Je dosť odvážne u predavača, ktorý odhadujem jazdí na mainstreamovej nižšej strednej (tipujem Octaviu), kritizovať majiteľa prémiovej vyššej strednej. 😉
Avatar - Egi
Egi
TQM se týká řízení kvality procesu, nikoliv výrobku! Studovat, pak byste neplácal hlouposti s vidinou, že vypadáte chytře
stealth01
Ano, studovat a ještě jednou studovat. No, nebudeme se tady urážet navzájem, to nechám na Vás. Škola mě učila, že total quality management je souhrnem všeho. Je to starost o co nejvyšší možnou kvalitu procesů, výrobků i služeb k přihlednutím k nákladům a finální ceně. To jsem teď napsal "od stolu", takže přesnou definici jsem si musel najít až zde😒br />
[odkaz]

Total Quality Management / TQM is an integrative philosophy of management for continuously improving the quality of products and processes.
TQM is based on the premise that the quality of products and processes is the responsibility of everyone involved with the creation or consumption of the products or services which are offered by an organization, requiring the involvement of management, workforce, suppliers, and customers, to meet or exceed customer e😜ectations.

Vypadá to, že jsem neplácal zas takové hlouposti, že? Hezký den všem fanat...(ehm fanouškům) BMW, tedy i Vám... :-!
Avatar - Snooob
Snooob
S akou pravdepodobnosťou vznikne kvalitný výrobok/produkt ak TQM je "naprd"?! 8-s
gil54
Nezklamal jsi ani dnes.

Vždycky, když se objeví článek o BMW tak se sázíme, jestli stealth01 bude plakat. Vyjde to prakticky pokaždé.

Technikovi asi už ruply nervy. 😄

Nic ve zlém, máš pěkné recenze, občas i normální názory, asi uděláš i nějaký ty prachy, ale nad těmi pláči při každé příležitosti bych se já osobně už asi zamyslel. Hraničí to již s diagnózou.

Udělal jsi chybu, dobře, auto prodej nebo sešrotuj nebo rozmlať kladivem před hlavním hnízdem BMW v Mnichově a k tomu pozvi třeba i televizi Nova, uleví se ti. Život jde dál, raduj se z něj a buď rád, že tě zatím nekleplo. Klidně to může přijít, s tímto přístupem, každým dnem.

S auty se nějak vnitřně vypořádej, vyhozených peněz už nelituj, jinak se utrápíš. 😄 😉
stealth01
Ale všímáš si jedné věci? Ještě jsem nenapsal žádný komentář jen tak. Víš, jako že by na auto.cz napsali něco o BMW a já bych hned napsal, jak jsem zklamaný...
Ne, vždycky reaguju na ty fanatické obdivovatele, kteří vychvalují BMW do nebes. A hlavně. Není to vůbec přece záležitost jen jednoho mého auta. Stačí si sednout do kteréhokoliv BMW a hned je vidět, že to ta značka nemůže myslet s kvalitou úplně vážně. Stačí si koupit jejich HiFi Professional a je slyšet, že prostě tomu nevěnovali maximální úsilí.
Abych to zkrátil. Nechci, aby vznikl dojem, že je mi líto vyhozených peněz. V recenzi mám napsáno, že jsem ze 70% spokojený (což je snad poměrně dost), celá recenze je protkána slovy chvály (i kritiky). Mě prostě jen vytáčí takové ty příspěvky typu: "no jo, prostě BMW" a "kam se hrabou na BMW ostatní"... V té chvíli se mi vlije krev do spánků a prostě jim napíšu, že samotné BMW není zárukou TOP kvality.
To je to samý, jako adorace monitorů EIZO. Přitom jsou na trhu lepší značky monitorů jako je NEC, Totoku, Barco, LaCie apod. Ale všichni budou přísahat na to, že EIZO je nejlepší na grafiku...
Nebo úplně zkráceně... Vadí mi vždy a u všeho zaslepenost. Chci těm fanatikům otevřít oči, ne si stěžovat na své auto. Ale pokud jsme u stížností... Vždycky jsem byl slušný v servisu a oni se mnou vždy slušně jednali. Dokonce jsem klukům na dílně vždy koupil nějakou maličkost, nechával jsem jim tam třeba dovézt domácí dort apod. Když se stane nějaká porucha poprvé, tak to neřeším. Když se ale stane podruhé, tak mě to vytáčí.
gil54
Já to zcela chápu. Těžko to ale vysvětlíš právě těm fanatikům. A nervovou soustavu opotřebováváš jen sobě.

Normálnímu bystrému člověku stačí přečíst velmi dobrou a podrobnou recenzi (a myslím, že i aktualizovanou), třeba i s diskuzí pod ní a má poměrně jasno. Ta "osvěta", kterou se snažíš dělat je možná trochu Sisyfovská práce. To jsem chtěl s mírnou nadsázkou svým příspěvkem sdělit.
stealth01
Samozřejmě. A já Ti zato děkuji. Myslím, že je na čase se právě nad touto Sisyfovskou prací zamyslet a nenechat tak cloumat emoce 😉
Mig_35
nene, píšeš to furt a všude, do každého článku o BMW a je to fakt diagnóza. už jsi dokonce sliboval, že toho necháš a děláš to pořád...
a nejlepší je, kolik je tady různých recenzí na BMW a nikdo tvoje zážitky nezažil...
stealth01
Toto je muj uplne posledni prispevek do diskuzi na auto.cz
Samotnemu je mi to lito, ale pokud mate se mnou mili fanousci BMW tak velky problem, nebudu zde obtezovat.

Na uvod meho posleniho place nebo jak to nazyvate mi dovol Migu, abych se Te zeptal konkretne. Kde jsem pod clankem na auto.cz, ktery se tykal BMW zalozil diskuzni vlakno abych si stezoval na sve auto? Ukaz mi jedine vlakno

A jestli jsem sam😒br />
dinar priznal ze ma rozvrzanou x5.

Machyrek reklamoval obe rozvrzana predni sedadla

Dale u me recenze uzivatel oco pise o sve 5er😒br />
Sem tam povržou výplně dveří, dekorační lišty, výjimečně i sedadlo, ale co vrže pořád a už mě to neskutečně vytáčí je palubka, pazvuky se ozývají pořád, dokonce i když jedete na kvalitní silnici a zatáčíte, ozývá se to někde z oblasti displeje…

Na autorevue pisou lidi toto (diskuze pod testem na 120d)😒br />
Mám v GT535dXdrive "odjeto" 65000km a bavilo mě to první dvě hodiny. Pak jsem začal objevovat jeden paskvil za druhým a po cca 3dnech bylo jasno: Nikdy více BMW. Pochybuji, že 120dX na tom bude lépe.

Jiny pise toto😒br /> Ergonomie na jednicku? Proboha to asi pises o necem jinem nez bmw. Blinkr doprava musis vypnout zapnutim blinkru zas doprava, tedy packu nahoru. Protoze logickym pohybem packy dolu zapnes rovnou levy. Podobnych paskvilu je bmw plne.

Dalsi pak toto😒br />
No tak samozrejme je i na bmw rada chyb a nedostatku jako vsude jidne, na mem aute konkretne😒br /> - zpracovani a material nekterych interierovych dilu jsou spatne
- nekvalitni celni sklo, do ktereho udela dubku snad i moucha
- pouziti RFT
- mechanicka odolnost laku je slaba
- arogantnost a namyslenost prodejcu v CR
- servis taky neni zadna hitparada...

Nemuzu to najit, ale na autorevue pise majitel 530d toto: lacinost, odflaknute detaily, na prvni pohled nekvalitni, proste BMW.

Na autowebu pise recenzent ve srovnavacim testu toto😒br />
Zazněly argumenty pro i proti, ale přesednutí zpět do BMW dává celkem rychle jasného vítěze. A v Mnichově z něj radost mít nebudou. 530d zůstává tím jediným autem, které bych v životě potřeboval, ale po svezení v Audi vypadá najednou jako pět let sptará. Materiály, kvalita zparcování i design Audi jsou tím nejlepším, co nám dalo jednadvacáté století. BMW ustrnulo na vrcholu století dvacátého. To znamená, že je řada 5 velmi dobrý a kvalitní stroj. Pokud ho však máte doma, nesedejte si do A6.

Tak prosim netvrd, ze nikdo a nikdy apod.

Mejte se hezky a zkuste i neco jineho nez vasi modlu jmenem BMW.
Mig_35
kdybys měl Land Rover, děkoval bys bohu, žes dojel domů po svejch a ne na plaťáku😄
předchozí generace A6 s benzínovým motorem 3,2 měla životnost 100 tisíc km. pak se vytahal řetěz, potkalo se to a tradá... konkrétně u Audi se skoro nedá koupit auto s benzínovým motorem, které by za něco stálo...
kdo se svezl v A6 a v pětce a tvrdí, že A6 je lepší auto, je podle mého názoru ženská.
chlap - řidič k takovému závěru nikdy nemůže dospět.
Avatar - Emel
Emel
Opatrně... nová A6 není vůbec špatná a pokud chceš třeba čtyřkolku v naftě, dostáváš se na výsostné území Audi, kde i kovaný bavorák Dinar znejistí 😉
Mig_35
nechceš😄
Avatar - Snooob
Snooob
Trochu OT😒br /> Strávením nejakej tej hodiny na diskusiách som spozoroval, že najväčších "ultra fans" majú značky BMW a Mazda. Tam keď povieš slovko proti, už to máš "spočítané"... >😁
Mig_35
BMW vůbec vzbuzuje mezi běžným lidem největší emoce. Jezdí v nich největší pitomci a pózéři a hovada ze všech, řekl bych. Audi trochu dotahuje, u MB se nic takového obvykle nevyskytuje...
Z druhé strany BMW z mého pohledu nejvíc umí řidičsky zábavná auta a to lze jen těžko zpochybnit. Porsche je samozřejmě nad ním, ale taky cenově. Porsche si mladej kluk nekoupí, ani kdyby chtěl, zato na E46ku se zmůže v pohodě...
Avatar - Snooob
Snooob
Toto je síce pravda ale ja hovorím o tom ako skalní fanúšikovia a majitelia reagujú na kritiku a ako ochotne prehliadajú nedostatky BMW. Je veľmi málo pragmatických majiteľov BMW - stealth01 je jeden znich.
Mig_35
Kdyby byl stealth pragmatický tak to auto dávno prodá. Kdybych měl auto, se kterým bych byl tak nespokojený, šlo by z domu.
Možná je stealth masochistický majitel BMW a proto se ho drží zuby nehty.
ale pragmatický?
edit: navíc zmiňuje, že se některé chyby opakují vícekrát. pokud je výrobek reklamován více než dvakrát se stejnou závadou a ta se opakuje, je možné výrobek vrátit a žádat zpět peníze.
Avatar - Snooob
Snooob
Píše ze je s autom ako-tak spokojný. Rozčuľuje ho len BMW komunita ktorá na svoje modly nedá dopustiť.
Auto je asi na firmu tak ho bude mať kým ho neodpíše (povznesie sa nad jeho chyby) > potom pôjde z domu - to je pragmatizmus
Mig_35
Rozčuluje ho BMW komunita? Někdo v téhle diskusi napíše, že bez průkopníků jako je BMW bysme byli sto let za opicema /citace/ a on na to napíše, že mu vrže sedačka.
To je fakt k věci. A tak je to v každé diskusi o BMW.
Má po....nou 520d a podle toho usuzuje celou produkci BMW. Ze základního modelu.
Jezdil jsem s M5, M3, 650i, 550i, 540i, jejich majitelé byli spokojení a ty auta byla radost řídit. Když si koupíš něco na úrovni Passata, tak bych dělal z toho opravdu nedělal závěry.
A když se svezeš na nějaké motorce od BMW tak teprve pochopíš, jak propastný rozdíl je mezi zbytkem světa a BMW.
Avatar - iudex
iudex
Túto Tebou ospevovanú odvahu mala už dávno Honda, keď uviedla hybridný "športiak" CR-Z. A dnes po ňom ani pes neštekne... Byť to V10, jednak ideovo konečne nadviaže na jediný superšport v modernej histórii BMW - M1, jednak sa zaradí po boku špičkových športiakov typu Italie či Gallarda.
Xawier
Počkej, počkej... Ty srovnáváš Hondu CR-Z s BMW i8??? >😁 >😁 >😁 A cheš tu na auto.cz se mnou diskotovat??? >😁 >😁 >😁

Adios Amigos!!!
stealth01
Ty tam nějaký rozdíl vidíš? >😁
Avatar - iudex
iudex
Zo svojej nevedomosti (priznaj, že si si na CR-Z ani nespomenul) sa nevykecáš takýmito chabými pokusmi. 😉
P.S. Amigos je množné číslo, zrejme si chcel napísať amigo. 😉
Avatar - Emel
Emel
CR-Z je samozřejmě o ligu níž, ale principielně...
IPace
a urcite by sis s tim V10 koupil aspoň 2 ze >😁
Xawier
Asi tak 😄
Avatar - iudex
iudex
Rovnako ako i3 s baterkami. 😉
Nezabúdaj, špičkové modely vytvárajú image, z ktorého ťažia aj kupujúci bežných áut. Tak si povedzme majiteľ 318d môže nahovárať, že jeho auto má v sebe kúsok M3, ku ktorej vzhliada, ale na ňu nemá. Kto ale bude vzhliadať k trojvalcu?
IPace
o zakazniky pro tohle auticko bych se fakt nebal 😄

mimochodem ja o i3 docela vazne uvazuju, a to jsem clovek co si ted vozi zadek v A6
Xawier
:yes:
Avatar - iudex
iudex
No len uvažovať a kúpiť je celkom rozdiel. Aj moja manželka uvažovala o hybride a v reále sa vozí v turbobenzíne.
IPace
zatím k mani není, takze oni muzu opravdu jen uvazovat
esenbe
S tím souhlasím. Třeba já jako malej kluk koukal na závodící imprezy a lepil si je po stěnách a pak jsem měl 3 subaru ač ne imprezu. Je to prostě v tobě. To samé formule a ferrari. Atd. Atd. Image starých M3/M5 a všech těch hranatých žraloků s náhonem na zadek v podstatě dnes prodává BMW určitě více než 50% aut.
makaX69
i8 se mi fakt líbí, ale pokud by to měl být image maker pro budoucí BMW, tak to jsem rád, že žiji nyní... :-!
Avatar - Emel
Emel
To je argument... pokud bych měl mít názor jen na auta, která si v budoucnu koupím, měl bych dost omezený prostor k diskusi, nemyslíš?
IPace
tvůj puvodni koment je "*, zabili Kenyho... aneb... mohli jsme vám dát pořádné sportovní auto, ale my řekli ne." tak se ptam, kde beres jistotu ze s V10 by to bylo lepsi sportovni auto nez je to v soucasne konfiguraci s 3 valcem? stejne by sis nekoupil pravdepodobne ani tak ani tak, takze je uplne jedno jakej je v tom motor, docela bych si tipnul ze se v danym aute stejne nikdy nesvezes na takove urovni kde něco poznáš a sotva tak posoudis jak moc dobře sportovni auto to je 😄
Avatar - Emel
Emel
Jistotu ne, spíš přesvědčení. Přesvědčení, že jediným důvodem pro celou tu opičárnu jsou direktivy EU. Že R3 nebude nikdy znít tak dobře jako V6 a že pouštět si k tomu z repráčku empétrojky s bručením osmiválce je zoufalá náhražka. Že řešit spotřebu u auta pro radost za miliony korun není v dnešní době ještě nutné. Že pokud by si BMW odpustilo baterky, mohlo být to auto při stejném výkonu o pár set kilo lehčí.

Že bych nepoznal jestli jedu v hybridu s R3 nebo klasickém autě s V10 je vyloučeno. A ano, nekoupil bych si asi ani jedno, poslední zkušenosti mi říkají, že mi pro zábavu stačí méně koní než 500.
radovan99
Všem příznivcům V10,V8, R6 nebo i R3 vřele doporučuji nejdříve se svézt ve vozech řady i a pak tady blejt svoje moudra... Amen
Avatar - Egi
Egi
přesně :yes: :yes: jen tady všichni mají výron, ale kdyby jim to auto říkalo pane, mluvili by jinak
Avatar - Emel
Emel
Pokud by mi někdo věnoval nové Q7 v plné palbě, taky bych se nezlobil... a přesto si myslím, že se dají ty peníze utratit lépe.
Avatar - iudex
iudex
Všetkým obhajcom rady i doporučujem zviesť sa s desaťvalcovým superšportom a potom tu plodiť svoje múdrosti... Amen. 😉
Avatar - Egi
Egi
a všem příznivcům V10 doporučuji se svézt v i8...jel jsem v obojím
Avatar - iudex
iudex
Vážne? Kde je k dispozícii na zvezenie i8? Nejak sa mi nechce veriť, že si šoféroval auto, na ktoré sa aj novinári na Frankfurtskom autosalóne len pozerali cez sklo.
:-!
Avatar - Egi
Egi
Existuje taková firma. Sídlí ve městě München v Bavorsku a jmenuje se BMW. A u té firmy pracuje mnoho, mnoho lidí. A dokonce někteří z nich jsou i Češi. Musím psát dál?
Mig_35
Určitě! Nepochybně! Co tam děláš, to mně zajímá?
Avatar - Egi
Egi
zkráceně vývoj elektromotorů. Konkrétně pohon pro i3. i8 dělají jiní, ale měl jsem možnost se svézt. Mě se jen líbí, jak když náhodou někdo napíše, že má něco společnýho s jakoukoliv automobilkou, tak všichni na všech diskusích začnou okamžitě pochybovat a mají tendenci označovat toho dotyčného za lháře. Přijde mi to trochu ubohé.
Mig_35
Nemáš zaměstnanecké slevy? Vzal bych na tebe něco😄
Avatar - Egi
Egi
ne, bohužel nemám, pracuji tam jako externista 😉
Avatar - iudex
iudex
A k spochybňovaniu zamestnancov automotive: mnoho čitateľov acz v tejto brandži pracuje, ono je ale rozdiel, či je obyčajný predavač, alebo Kabaňov zástupca a logicky sa líši aj miera informovanosti/zasvätenosti. Je ale logické, že oveľa viac bude tých obyčajných robotníkov spoza pásu v Mladej Boleslavi či predavačov Škody, ako vysoko špecializovaných odborníkov pracujúcich priamo vo vývoji nových BMW v Mníchove.
Avatar - iudex
iudex
Tak to je jediná možnosť, ako si sa mohol zviesť s i8. Prepáč moju skepsu, ale anonymita internetu umožňuje všelijaké výkriky a i v tejto diskusii sú hneď dvaja ľudia, ktorí deklarujú, že sa s i8 zviezli.
Btw. ten V10 bolo čo? Stará M5?
Avatar - Egi
Egi
ano. A jednou mě kamarád svezl v Gallardu, ale to jsem sám řídil jen asi kilometr, takže nemohu srovnávat
radovan99
Trochu neskromně a i hrdě říkám, že mám za sebou obě zkušenosti takže si to mohu dovolit... Ale až nás bude víc, tak třeba ti o kterých mluvím pochopí....

Je jedno co je pod kapotou podstatné je jek to jede. F1 měla v 80´s 1,4ky motory a v kvaldě měly 1500 PS... to by se vám nelíbilo jen proto že to není V10?? Nebuďte směšní, sedněto do vašich oktávek s chipem a radši jeďte někam na výlet... >😒] uděláte líp...
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Ano, vždycky to vyhrálo trénink a pak Piquet nedojel pro poruchu motoru.
Avatar - Emel
Emel
No dobře, samozřejmě počkám a uvidím. 918 Spyder naznačuje, že sporthybrid opravdu může mít smysl... a touto cestou jdou i další.

Nepochybuju, že i8 bude dobré. Ale jestli bude lepší, než třeba F-Type nebo R8... to už je jiná. Nevěřím, že by za nízkou spotřebu a emise nebylo nutné nic obětovat... a bojím se, že to nebude jen zvuk.
Avatar - iudex
iudex
Žeby ďalší človek z vývoja BMW? Ťažko uveriteľné...
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
skutečné auto, ale nešlo to udělat.
radovan99
v r. 1983 vyhrál Piquet mistra světa s motorem M12 ... sice neměl tolik hp ale byl to 4 válec 1,5l...
taky jsem zastánce vysokootáčkových atmosfér, ale trend je jiný a proto mám i BMW z roku 80 a užívám s v něm jízdu o moc lépe než ve V8 kterou mám služební...
Všechno je o pocitech z řízení, jaké je to auto schopné poskytnout....
Avatar - Aladeen
Aladeen
načo tam trepali ten stredový múr ... K čomu to je dobré , len to obmedzuje ... :no:
BRoy
No, tam jsou právě ty baterky nezbytné k ekosportovní jízdě. :no:
Avatar - Aladeen
Aladeen
A to preto tam musí byť ten široký stredový panel ? Však ten je v každom BMW , len si myslím že je to nevkusné a tlačí to do nohy :no:
BRoy
neb bych si nekoupil ani BMW i8/V10. Ale říkat vozidlu s tříválcovým motorem, který v kooperaci s elektropohonem vypotí mizerných 266kW, supersport, je vtip. A hodně blbý!
To má dnes každé druhé SUV vyšší třídy. Je to sice na úrovni někdejší E26 (BMW M1), ale ta s sebou nevozila čtvrt tuny baterek. Ale když holt dnes musíme zachraňovat ty tonoucí lední medvědy...