Ekonomika
grifith
10
Korejské vozy si budou kupovat lidé, kteří chtějí plnohodnoté auto nižší střední třídy bez kompromisů. Navíc si korejští výrobci udrží velkou zákaznickou základnu díky nabídce dobrých atmosférických motorů, které ocení nejen konzervativně smýšlející zákazníci. Za mě je pořád Hyundai mnohem lepší volbou.
Přejít do diskuze
...po zkušenostech se Spacebackem musím říct, že Hjondé a rýži obecně skončily zlaté časy! Takovou i30 si teď koupí jen opravdovej korejskej fanatik 😄
Osobně bych z designových důvodů upřednostnil Ceed před i30... a i před Rapidem, protože podle mého je Ceed přece jen hodnotnější auto než Rapid.
[odkaz]
Na volantu trošku přečudlíkováno, ale jinak... paráda, ne?
[odkaz]
Na volantu trošku přečudlíkováno, ale jinak... paráda, ne?
Už vidím, jak Rapid s TSI první generace drží cenu! 5 let stará KIA má ještě 2 roky záruku 5 let stará škůdka s TSI je už po smrti..
Aký je rozdiel medzi i30 a ostatnými zástupcami nižšej strednej? Že robí Hyundai agresívnu reklamu? Každého vec, čo si kúpi, ale za rovnakú cenu by som tiež radšej vzal i30 ako Rapida.
Dobré srovnání, ale budeš napaden, že tomu tak není, je to podvod a Škoda má určitě stočený tachometr >😁 Jinak ta elantra vypadá strašně >😒]
Dizajn urobil tak vela?
Lebo je sporny, niekomu vyhovuje, niekomu nie.
Nakolko som mal konecne moznost soferovat Rapid lift s bajnym motorom 1,2TSI 77kW na 16" , tak si dovolim par postrehov (kedze vyjma zadku, ide o identicke auta) -
- zadna naprava skutocne skace na nevelkych nerovnostiach, tlmenie je menej komfortne dokonca ako v starej Astre H.
- bubnovanie od zadnej napravy, ake som necakal, predna tiez ticha nepobrala
- podvozok, casto hodnoteny ako tvrdsi, az tak tvrdy nie je, rozhodne menej ako v spominanej Astre. Je len nekomfortny.
- auto pri rychlom najazde do zakruty a prejazde doliny nahle zaklaklo do strany - zvlastny a nie prilis bezpecny pocit
- volant s pocitom pocitacoveho venca sa mozno az prilis lahko ovlada, pocitovy kontakt s cestou nula nic, navyse aj v kozenom prevedeni je trochu tenky
- k motoru - zazrak techniky, ktory vraj taha od najnizsich otacok - no ktory motor netaha,ze. Do 1600-1700ot. je to ako kazda ina atmosfera, s turbom nadobudne mierny naftovy charakter. Do mesta dobre pouzitelny.
- zaujimave bolo, ze pri 100kmh a zaradenom 6.kv. s 2100ot. po zatlaceni plynu na podlahu sa napriek fukaniu turba takmer nic nedeje, na nejaku akceleraciu potrebuje 5.
- prekvapil hluk a to dvojako - na volnobehu motor takmer neexistuje. Avsak aj pri najmensej akceleracii dava o sebe vediet v akychkolvek otackach, nad 3500 a v malych rychlostiach je az otravny. Pri kontinualnej jazde ho cez radio a valenie pneu nepocut do cca 2000ot., neskor vzdy. Motor je celkovo prekvapivo hlucny, cakal som menej.
- motor treba vytacat, aby dosiahol dobre dynamicke parametre, min. cez 3500ot. Na jednej strane pekny atmo charakter, citit, ze turbo iba zdola prifukuje.
- Reakcia na plyn, z ktorej si novinari chrochtaju, ako motor kontinualne a bez turboefektu zatahuje - cira neznalost. Je citit, ze akcelerator pri kickdown nema skokovu odozvu, ale pouziva nabehovu rampu, tym padom motor netrha a zmensuje sa cas potrebny pre nafukanie turba, co ma za nasledok efekt plynuleho zatahu - je to uzivatelsky prijemne.
- Mizive vibracie motora su plus.
Snad je Spaceback podvozkom celkom ine auto (co sotva pri pouziti rovnakych dielov), ale ak nie, oplati sa radsej priplatit za Oktavku, ktora ponuka vsetko na ovela vyssej urovni alebo siahnut po konkurencii.
Lebo je sporny, niekomu vyhovuje, niekomu nie.
Nakolko som mal konecne moznost soferovat Rapid lift s bajnym motorom 1,2TSI 77kW na 16" , tak si dovolim par postrehov (kedze vyjma zadku, ide o identicke auta) -
- zadna naprava skutocne skace na nevelkych nerovnostiach, tlmenie je menej komfortne dokonca ako v starej Astre H.
- bubnovanie od zadnej napravy, ake som necakal, predna tiez ticha nepobrala
- podvozok, casto hodnoteny ako tvrdsi, az tak tvrdy nie je, rozhodne menej ako v spominanej Astre. Je len nekomfortny.
- auto pri rychlom najazde do zakruty a prejazde doliny nahle zaklaklo do strany - zvlastny a nie prilis bezpecny pocit
- volant s pocitom pocitacoveho venca sa mozno az prilis lahko ovlada, pocitovy kontakt s cestou nula nic, navyse aj v kozenom prevedeni je trochu tenky
- k motoru - zazrak techniky, ktory vraj taha od najnizsich otacok - no ktory motor netaha,ze. Do 1600-1700ot. je to ako kazda ina atmosfera, s turbom nadobudne mierny naftovy charakter. Do mesta dobre pouzitelny.
- zaujimave bolo, ze pri 100kmh a zaradenom 6.kv. s 2100ot. po zatlaceni plynu na podlahu sa napriek fukaniu turba takmer nic nedeje, na nejaku akceleraciu potrebuje 5.
- prekvapil hluk a to dvojako - na volnobehu motor takmer neexistuje. Avsak aj pri najmensej akceleracii dava o sebe vediet v akychkolvek otackach, nad 3500 a v malych rychlostiach je az otravny. Pri kontinualnej jazde ho cez radio a valenie pneu nepocut do cca 2000ot., neskor vzdy. Motor je celkovo prekvapivo hlucny, cakal som menej.
- motor treba vytacat, aby dosiahol dobre dynamicke parametre, min. cez 3500ot. Na jednej strane pekny atmo charakter, citit, ze turbo iba zdola prifukuje.
- Reakcia na plyn, z ktorej si novinari chrochtaju, ako motor kontinualne a bez turboefektu zatahuje - cira neznalost. Je citit, ze akcelerator pri kickdown nema skokovu odozvu, ale pouziva nabehovu rampu, tym padom motor netrha a zmensuje sa cas potrebny pre nafukanie turba, co ma za nasledok efekt plynuleho zatahu - je to uzivatelsky prijemne.
- Mizive vibracie motora su plus.
Snad je Spaceback podvozkom celkom ine auto (co sotva pri pouziti rovnakych dielov), ale ak nie, oplati sa radsej priplatit za Oktavku, ktora ponuka vsetko na ovela vyssej urovni alebo siahnut po konkurencii.
Ty ceny znám dobře, Hyundai prodáš úplně v pohodě jako kterýkoliv jiný auto záleží jen na ceně a stavu. Koukám, že jsi také v zajetí mýtů o Škodě.
Odhlédni od osobních sympatií a zaměř se na to, co jsi zde ukázal. Automobily, jejichž cenový rozdíl u nových vozů mohl být nejméně 150 tisíc se po 6 letech zmešil už jen 50? Pokud jsi to napsal jako reakci na udržení ceny, tak ti to trochu hapruje...
Levnější? Umíš počítat? Kvalitativně je opravdu někde jinde např. ta Elantra byla v USA (v r. 2005)vyhlášena jako nejspolehlivější auto ze všech tedy i před MB, Audi Toyotou a dalšími.
Škoda je dokonce výrazně levnější... A co si budem povídat-kvalitativně úplně někde jinde...
Rapid stojí 292 900 s HTP (pardon - MPI), smysl by dával pouze pokud by ceny při financování byly standartní, ale jinak jsou nesmyslně vysoko..
Octavia na tom bude lépe jízdně a líp vypadá, nicméně koupit 6 let staré aěpodobně stočené, v horším případě bourané z bazaru v Horní Dolní, to vyžaduje pořádnou porci odvahy nebo hlouposti.
Rapid stojí 285 000,- a Focus od 290 000,- (klima, rádio, kožený volant,...), Auris za 300 000 už má i automatckou klimu, 8 airbagů, metalízu,.... To by znamenalo, že Rapid tvrdě naráží už s tou základní cenou.
Škoda dnes (zaslouženě) není vnímána stejně, jako typický evropský lowend - Dacia.
A platí to i pro lacinější model jako je Rapid, tím spíš pro Spaceback, krerý může mít např. i celoprosklenou panoramatickou střechu včetně velkoplošného prosklení 5. dveří.
Každopádně Radpid jako sb dává mnohem větší smyls, než Rapid lb, který zbytečně supluje levnější verze O3 lb.
A platí to i pro lacinější model jako je Rapid, tím spíš pro Spaceback, krerý může mít např. i celoprosklenou panoramatickou střechu včetně velkoplošného prosklení 5. dveří.
Každopádně Radpid jako sb dává mnohem větší smyls, než Rapid lb, který zbytečně supluje levnější verze O3 lb.
No tak jsem si trochu pohrál s tím konfigurátorem a aniž bych se nějak rozvášnil s výbavou, skončil jsem na 371t, což sice není žádná tragedie, ale taky to není nic nad čím by "srdce zaplesalo." Za tuto cenu už má konkurence lepší nabídky. Že ve standardní výbavě automobilka uvádí věci typu "klíček k centrálnímu zamčení vozu", (jako by ho snad konkurence ve vnad ani nestojí za komentář
Když už máš 300t a víc na nové auto, je koupě Rapidu tak trochu zbytečnost. Za 330 je tu Octavia a potom jak jsi psal, Auris, Focus, Mazda 3, Golf, atd. Řekl bych, že Rapid má smysl v základu a nebo se základním TSi a nějakou střídmou výbavou, potom už je na dostřel konkurenci, která je lepší.
Když budu hnidopich, tak si místo Elantry dej třeba i30 první generace a strach bude ten tam. A zbytek včetně porovnání původních prodejních cen nových vozů bude stejný.
Navíc jsi jako příklad dal prakticky nejdražší prodávanou Elantru první generace. Zde [odkaz] netvrdím, že je to terno, ale vzhledem k ceně může dávat větší smysl a stále bude vzhledem k úvodním prodejním cenám na tom lépe Hyundai.
Navíc jsi jako příklad dal prakticky nejdražší prodávanou Elantru první generace. Zde [odkaz] netvrdím, že je to terno, ale vzhledem k ceně může dávat větší smysl a stále bude vzhledem k úvodním prodejním cenám na tom lépe Hyundai.
Xavier je prodejce Skodovek a nijak se tim netaji, takze vlastne jenom odvadi svou praci, i kdyz to dela hodne hloupe. To jenom abys vedel, s kym mas tu "cest". 😉
Na nějakou záruku se můžeš vykašlat. Nevím jaké motory dostane SB, ale klasický Rapid má 1. generaci TSi, takže pokud bych si musel z těchto dvou vybírat, tak to raději Ceed.
Má reakce byla právě o tom, že jediný podstatný rozdíl je vlastně v té agresivní kampani. 😉
To asi ne. Třeba Auris koupíš za 300 stejně jako Leon, Astru nebo Focus. Když ho vybavíš na úroveň Golfu dostaneš podobnou i cenu. V případě Leonu a Golfu dostaneš i modernější motor.
Nevim, jestli podstatne vyssi cena O3 vuci I30 je v jeji prospech, kdyz kvalitou je srovnatelna 😉 Hyundai se preci srovnani neboji 😉
Jinak ale rec bylo o Rapidu, kdy podstatne horsi kvalitu dohani vyssi cenou vuci I30 😉
Jinak ale rec bylo o Rapidu, kdy podstatne horsi kvalitu dohani vyssi cenou vuci I30 😉
Tak a teď si odečti PC a prodejní cenu a uvidíš kolik kdo prodělá. Nekoupil by jsem ani jedno, Elantra se mi nelíbí a FSi je tragédie.
Tebou uvedené vozy budou vždy dražší než výbavou srovnatelný Rapid, sice lepší, ale dražší.
Dobře, ale to musí ten nabízený Hyundai za tuhle cenu někdo také koupit. Zatímco u té Octavie bych se toho nebál.
Taky věřím, že Rapid Spaceback bude mít úspěch. V Evropě nemá skoro žádnou konkurenci. Dacia Sandero je menší a Lady se teprve začínají dovážet. Levná alternativa k normálním kompaktům chyběla a Škodovka jen využila zaváhání Dacie.
Nevím proč pořád všichni vytahují to, že je Škoda proti konkurenci předražená. Zkuste si v konfigurátoru nakonfigurovat Rapid Spaceback a pak třeba i30. Při +/- stejné výbavě a motorizaci mi vyšel Rapid S. za 339 tisíc a i30 za 333 tisíc. To je skoro stejné.
Nebuď lenoch a mrkni se na ceny ojetých aut 😉 Hjundeee si kupuješ na dožití-to už neprodáš...
To je možné, nicméně pochybuji, že do US Elantry dávají emisemi udušenou 1,6, skladbu motorů samozřejmě neznám, ale tipoval bych, že tam bude základ tak 2,5 V6, takže ten výkon nebudeš muset dolovat z paty a ten motor logicky vydrží víc. Jinak, pokud porovnáš 1,6 FSI s 1,6 v Elantře, tak si myslím, že oba motory by mohly vydržet víceméně stejně, přeci jen, jsou to atmosféry, i když, Elantra myslím má proměnné časování výfukových a sacích ventilů, takže to by do budoucna mohl být problém, ale zase ty motory jsou japonská škola, tak by se to kazit nemělo.
Takových aut je ale v bazarech minimum, to si nalejme čistého vína.. Navíc, dá se předpokládat, že auto z bazaru s downsizovaným motorem pro nového majitele zrovna koupě století nebude.
Octavia na tom bude lepsie pri dynamickejsej jazde, ale pri beznom vozeni sa po meste a v ramci premavky a povolenych rychlosti je to uplne jedno.
Octa akurat lepsie vyzera, aj zvonku, aj v interieri. Elantra je typicky stary skaredy korejec.
Ale za rozdiel financii to nestoji.
Octa akurat lepsie vyzera, aj zvonku, aj v interieri. Elantra je typicky stary skaredy korejec.
Ale za rozdiel financii to nestoji.
Tak by jsem to až tak neviděl, znám plno lidí, kteří jdou do bazaru rovnou pro Škodovku a ostatní je nezajímá. Po smrti za 5let je silné slovo, co když bude mít najeto 50tis.?
Záleží na konkrétní nabídce, když se budeme bavit o základních motorizaci vyjde mi nejlépe Leon, když budu chtít naftu půjdu do i30, silný benzín Focus.
Ale znovu opakuji záleží na cenové nabídce nevidím mezi tebou jmenovanými podstatný rozdíl pro běžného uživatele.
Ale znovu opakuji záleží na cenové nabídce nevidím mezi tebou jmenovanými podstatný rozdíl pro běžného uživatele.
Na konfiguraci se vykašli. Autosalony se musí obejít a ceny zjistit osobně. Jenom trumpeta platí to co vyleze z Konfigurátoru. Za tu i30 dáš tak max.300.
Len psychopat da za skoro 7rocne auto vo vybehovom benzine s nevalnou historiou takmer 7000Eur.
Elantra je skareda, to bez debaty, ale je to vcelku konfortne a tiche auto, co som sa vozil.
Elantra je skareda, to bez debaty, ale je to vcelku konfortne a tiche auto, co som sa vozil.
Nie Topper1992, ma spĺňaš len ty, taký sexy chalan. Iba tvoja káry sú veľmi hanebné. Ale to zvládneme, neboj sa! 😉 Schade nemám, nikdy som nemal, ani za komunistov. Ale je to náš výrobca, ktorý je o veľa kvalitnejšie !!! Keď si umyješ svoju špinavú hnedú pusu od rimmingu korejského dupkáča, pozývam ťa na raňajku. Tam spoločně okouknem prospekt nového Rapida :-! Rapida čo vyženie vašu chorú lúzu menom i30/ceed, ktorý za pár euro propaguješ ako predajné dievča >😁
Srovnávat se dají auta (nejen) různých značek, o tom žádná, viz třeba (už pomalu tradiční) německé srovnávačky Superbu s vyšší střední prémií. Samozřejmě, že tím, že nějaká auta srovnávají ještě neznamená, že jsou (zcela) "srovnatelná".
este ze si nestretol rio na 17tkach [odkaz] ... ze? Taky nepekny korejsky srot .. kam sa len hrabe na rapida na velkych kolach .. ten je proste bozsky >😁 , jaj ty pises jak ti to vyhovuje.... skodovky su ti dobre aj rapid ale rio je srot... mas to v hlave akosi popletene .... ked su korejci srot tak potom nechci vediet co je rapid... to by ma museli vymazat
Jsem to říkal hned, že Rapid space je zacílený dobře 😄 Dneska jsem potkal 2 červené na velkých kolech, docela to šlo :yes:
Většinou chceš něco jiného, ale máš akorát 300.000, takže pak vybíráš to nejlepší, co za svých 300 můžeš dostat.
Rapid stojí od ceníkových 269 000 v edici Fresh Active v Haťapce (přezdívané MPI).
Má nějakou výbavu oproti verzi "holobyt" navíc - třeba klimu, mlhovky a rádio.
Tím neříkám, že by mě tato nabídka oslovovala, jenom že se dá koupit levněji, než píšete.
Má nějakou výbavu oproti verzi "holobyt" navíc - třeba klimu, mlhovky a rádio.
Tím neříkám, že by mě tato nabídka oslovovala, jenom že se dá koupit levněji, než píšete.
Samozřejmě. Osobně taky tankuju kvalitní benzín, moje auto kromě dvou případů nepoznalo nic jiného než OMV nebo Benzinu a snažím se motor vytáčet, ať se nezanáší. Jednou za čas tam hodím nějaký 100 oktanový benzín a autu naložím ať se "trubky" trochu vyčití >😁
Ono asi nelze říct obecně, co který motor vydrží, záleží hodně na přístupu konkrétního řidiče 😄
Ono asi nelze říct obecně, co který motor vydrží, záleží hodně na přístupu konkrétního řidiče 😄
Já bych se těch přímovstřiků zase tolik nebál. S FSi nemám zkušenost, ale je docela známý článek o Polákovi, který má Mitsu Carisma (motor GDI, přímovstřik) a ten motor najel milion km a možná jezdí ještě teď, ono taky záleží na tom, jak je ten motor celkově udělaný, jaké tam jsou vstřiky, jestli se nešetři
Neříkám, že nemáš pravdu, tak trochu jsem zapomněl, že Hyundai je MPi. Já mám staršího Japonce a ani nevím jestli je to přímovstřik nebo ne, většinou tankuju 95 a 98 nebo 100 to dostane jen občas a šlape dobře. Co bych u těch starších aut každopádně udělal, je odstranění karbonu z motoru, to pomůže chodu motoru a o n%e spotřeba. Bohužel nelze očekávat, že při ekonomické "síle" většiny lidí u nás do těch aut budou tankovat něco vyššího než 95. Taky bych řekl, že ba 95 není totéž u nás a totéž ve Francii, Německu atd., tam bude kvalitnější. (měl jsem samozřejmě na mysli značkové pumpy, jinde ani netankuju) Co jsem se díval do manuálu, tak by měl motor zvládat i ba 91, takže jsem klidný.
Každopádně je i pro mě Ceed nesrovnatelně přijatelnější volba, než i30.
A Rapid, ten mi vadí jen ve verzi lb.
A Rapid, ten mi vadí jen ve verzi lb.
No v tomhle srovnání životnosti motorů bych teda více fandil Hudlaji. To FSI není teda žádnej zázrak spolehlivost. Přímej vstřik s sebou nese taky slušný rizika, hlavně to chce kvalitní palivo, doporučený je Ba98.
... ostře sledovaný srovnávací test i30 a octavie z SM. 😐 (každý ať si doplní smajlíka po svém)
Dobrý postřeh - aspoň někdo to čte. Chyba je na straně ČTK, ale je krásně vidět, jak to po nich ostatní servery jen tupě opíšou. Nebo spíš Ctrl+C Ctrl+V...😒br />
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
"Oproti bratrskému sedanu Rapid má Spaceback karoserii zakončenou výklopnými pátými dveřmi." Jak může Auto.cz přetisknout takový nesmysl, to fakt nepochopím! (čtyřdveřový Rapid sedan se prodává jen v Číně, "český" Rapid liftback má přece také 5 dveře...). :-! :no: :no: :no:
Ale jo, o tom to je. A myslím, že je to dobře. Představme si, že se nám všem budou líbit bílá auta... To by bylo hrozný... 😉
Každému ke stylovosti stačí něco jiného. Jak jsem psal, já na tom nic stylového nevidím. 😉
Řekl bych, že klasický Rapid tak stylový není, ale s ve verzi Style Plus, prodloužený okno na kufru a černo-stříbrný kola, tak pak už bych řekl, že můžeme mluvit o stylovosti... 😄
Tak to asi nebude tak horke, kdyz je o cechy udajne milovany liftback mensi zajem, nez o spise zapadacky hatchback.
Mluvit o Rapidu jako o něčem stylovém je pro mě tedy silná káva, ale budiž. Někdo to jako stylovku brát může... Ale proč si ve dvou následujících větách odporuješ, to netuším. SB nevozí tolik vzduchu, ale poslouží skoro jako kombík. Víš o čem je karoserie kombi?
Jinak já jsem názoru opačného, SB pro mě nemá ve stínu liftbacku smysl.
Jinak já jsem názoru opačného, SB pro mě nemá ve stínu liftbacku smysl.
ze ma to neprekvapuje.... uz sa opakujem ... ale spaceback mi dava daleko vacsi zmysel a je podla mna aj krajsi ako lift.... kompaktnejsi sikovnejsi, stylovejsi.... nevozi tolko vzduchu ... a koniec koncov posluzi pomaly ako kombik ... nie som prekvapeny.. tiez by som volil spacebacka :yes:
No jo no... ten FIAT byl asi vazne podareny ze? nicmene lada byla prodavana jen kvuli nive...
Nad 1500 sa v mojom pripade este nic nedialo, okolo tych 1.6-1.7k uz zacinalo zaberat turbo. Ten tah je vyborny relativne, som zvyknuty na nafty, i ked nevelkeho objemu a nafta zabera ovela vyraznejsie. Skor je ako atmo benzin v +-3000otackach, akoby cca 1300ot. preskocil.
Cez 4500 som to neskusal, predsalen novy motor, tak dalej neviem.
Spotreba po typickej jazde v meste, kde s naftou robim cca 5, skoncila so 6.6 - PP. Motor nebol na zaciatku uplne studeny.
Chcelo by to mimo mesto, co dokaze, to moze byt zaujimavejsie.
Hlucnost ma fakt prekvapila, niektore starsie motory po pridani plynu revu menej. Mozno je to aj mizernym odhlucnenim od motoroveho priestoru.
Cez 4500 som to neskusal, predsalen novy motor, tak dalej neviem.
Spotreba po typickej jazde v meste, kde s naftou robim cca 5, skoncila so 6.6 - PP. Motor nebol na zaciatku uplne studeny.
Chcelo by to mimo mesto, co dokaze, to moze byt zaujimavejsie.
Hlucnost ma fakt prekvapila, niektore starsie motory po pridani plynu revu menej. Mozno je to aj mizernym odhlucnenim od motoroveho priestoru.
Tenhle motor znám jen z Yeti, takže tady pár poznatků a odlišností😒br />
- po překročení cca 1,5k ot má výbornej tah
- charakteristika přátelská, leč spíš dieselová, přes 5k ot nemá smysl točit
- motor nemá výkonovou špičku
- spotřeba ve městě a mimo město výborná, na dálnici při tachometrových 130 a víc stoupá dost výrazně
- tichej a vyrovnanej...souhlas, hlučnější při vytočení
- charakteristika přátelská, leč spíš dieselová, přes 5k ot nemá smysl točit
- motor nemá výkonovou špičku
- spotřeba ve městě a mimo město výborná, na dálnici při tachometrových 130 a víc stoupá dost výrazně
- tichej a vyrovnanej...souhlas, hlučnější při vytočení
Je mozne, ze Okta by na rozbitej ceste menej nadskakovala, ten korejec je vsak orientovany na komfort, s makko naladenym podvozkom (maksi ako Okta), preto rozdiel v praxi nebude velky.
Cim rychlejsie prejazdy zakrut a horsia cesta, Okta bude lepsia.
Cim rychlejsie prejazdy zakrut a horsia cesta, Okta bude lepsia.
Nezapomínej, že tahle Octa má ještě vzadu multilink, takže sorry, ale pokud by byla obě auta v pohodě, Octavia jasně vede, i při běžné jízdě totiž poznáš lepší tlumení nerovností, a to říkám jako člověk, který by si ani jedno ze zmíněných aut, nekoupil.
V Mladoboleslavském plátku nikdy nepsali o Škodovce pravdu... :-! Ubohé testy, kdy "zmoklá slepice" vyhrává nad všemi konkurenty, jsem přestal číst už před lety. Pokaždé když vidím SM, chce se mi zvracet.
Česká média jsou ukázkou toho, jak jsou ovčané čechystánu manipulovatelní... a rozhodně to není jen v oblasti automobilové.
Už vidím ty zástupy čekající na spejsbek... >😒] Když už někdo bude chtít tu předraženou kraksnu, tak půjde pro LB... jde přece a jen o ten kufr, ne? Kolikrát jsem to tu už četl. Nebo se už tohle zaklínadlo zdejším pisálkům a "prodavačům ze salónů zmoklé slepice" nehodí do krámu?
Česká média jsou ukázkou toho, jak jsou ovčané čechystánu manipulovatelní... a rozhodně to není jen v oblasti automobilové.
Už vidím ty zástupy čekající na spejsbek... >😒] Když už někdo bude chtít tu předraženou kraksnu, tak půjde pro LB... jde přece a jen o ten kufr, ne? Kolikrát jsem to tu už četl. Nebo se už tohle zaklínadlo zdejším pisálkům a "prodavačům ze salónů zmoklé slepice" nehodí do krámu?
Skoda sice kvalitativne Rapidem Spacebakc odpovida low-end modelum, cena tomu ovsem vubec neodpovida a je srovnatelna s mainstreamovymi kompakty. Kazdopadne u nas o uspechu nepochybuji...
Souhlas, kdyz porovnas cenu a reklamu tak rozdil je pouze v te agresivite. Dulezitejsi je ale porovnat zbozi, jaky tam je rozdil a tam je to jako s tou reklamou. Tedy podstatný 😉
S tím přiznáním si zase dostal ty mě, to se tu moc nevidí. :yes: 😉
Rapid celkově jako model, je logicky pod Octavií a spol. , ale nemusí to platit při každé konfiguraci (zvlášť u sb) a pro každého zákazníka.
Rapid celkově jako model, je logicky pod Octavií a spol. , ale nemusí to platit při každé konfiguraci (zvlášť u sb) a pro každého zákazníka.
No, právě..., proto tvrdit, že nějaké auto (tedy obecně, nikoli v konkrétní konfiguraci) nedává smysl vedle druhého (ze stejné třídy) je docela zjednodušené.
Jen jsem si vzpomněl, že jsem někde četl srovnávačku Rapida s Ladou Granta. Rapid vyhrál. 😄 Taky mě docela překvapilo, jak dobrou má pověst Lada třeba ve Francii. Hodně lidí tam staví Ladu nad Dacii a docela by se jim líbilo, kdyby se Dacia prodávala pod značkou Lada. Stejné je to i v jiných západních státech. Však také Lada byla za komančů nejprodávanější socialistickou značkou.