Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dongfeng Motor Corp. plánuje převzetí 30% podíl v PSA Peugeot-Citroën

Společnost Dongfeng Motor Corp. se má stát záchranou pro koncern PSA Peugeot-Citroën a odkoupit téměř třetinový podíl ve francouzské firmě.
Zpět na článek
10. 10. 2013 16:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - del42sa
10. 10. 2013 18:32
PSA + čína + GM
Tak při zachraňování Saabu byl hlavní agument GM proti prodeji, že se jejich technologie nesmějí dostat do rukou číňanům a teď jim nevadí účast číny v PSA ?
Jak se zdá, tak peníze GM nesmrdí... :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
10. 10. 2013 19:50
Kdo je nucen používat auta PSA, pro ně je
společnost Dongfeng zárukou kvality.
Rozbalit vlákno
9
10. 10. 2013 20:22
Re: Kdo je nucen používat auta PSA, pro ně je
promiň, ale hloupější věc si z pusy snad ještě nevypustil :no:
Avatar - KANKUNEN
10. 10. 2013 21:49
Re: Kdo je nucen používat auta PSA, pro ně je
K tomu dospěješ současným užíváním Toyoty a Peugeotu. Spojka, řazení, reakce motoru a třeba chod posunu sedadla. Je to sto maličkostí co udělají obrovský rozdíl. Jsou to moje vlastní zkušenosti a celkem se to shoduje s pověstí těchto značek.
11. 10. 2013 07:49
Re: Kdo je nucen používat auta PSA, pro ně je
Tvoja reakcie na kazdy clanok o psa su celkom tragicke. Sam mam nejake skusenosti autami od psa a nikdy som nemal problem s posunom sedaciek, s chodom spojky atd, atd.
Avatar - matii
11. 10. 2013 08:13
Re: Kdo je nucen používat auta PSA, pro ně je
Zapomněl jsi zmínit houpavou jízdu, nekvalitní zpracování, rozvodové řetězy a ještě dalších pár věcí a budeš zařazen do týmu "Papoušků", kteří neumí o FR autech napsat nic jiného.

Jdi k dealerovi Peugeot a zkus si nějaké současně vyráběné auto 208, 308, 508 a pak mluv.
Upřímně, jedinou věc, kterou bych u Peugeotu ještě vyměnil je převodovka u VTi (pětikvalt), která není úplně přesná, avšak žádná trága a gumové dorazy jak tu občas někdo píše se nekonají.

Narozdíl od Toyoty nemusí PSA dělat každý půlrok svolávačky že?
11. 10. 2013 11:54
Re: Kdo je nucen používat auta PSA, pro ně je
?
Avatar - matii
11. 10. 2013 16:28
Re: Kdo je nucen používat auta PSA, pro ně je
to bylo kankunenovi :-) :-)
11. 10. 2013 07:50
Re: Kdo je nucen používat auta PSA, pro ně je
Vypusta ich pravidelne pod clankami o psa a vzdy to skonci porovnanim s toyotou >:D

V minulom zamestnani bolo niekolko citroenov (od uzitkacov, cez C4 picassa po C5) a problemy neboli, ale kankunen vie, ze nejake skryte istotne boli :D . On vie aj o skrytych vadach tvojich aut, aj ked ty o nich ani netusis
11. 10. 2013 09:45
Re: Kdo je nucen používat auta PSA, pro ně je
nejtrapnejsi diskuter na webu.
Avatar - KANKUNEN
11. 10. 2013 12:16
Re: Kdo je nucen používat auta PSA, pro ně je
Já vím, že máš 508ku, ta je ve verzi GT bez chyb a nově i se silnějším dvoulitrem.
Avatar - Ham.
10. 10. 2013 20:55
Francouzské Švej-žužu
Je to logický krok. GM má svých starostí až nad hlavu, jiné automobilky z Evropy určitě nemají zájem o ztrátové aktivity PSA no a Číňan si to může snadno dovolit, protože cena se blíží nule.
Rozbalit vlákno
3
10. 10. 2013 21:38
Re: Francouzské Švej-žužu
163 milonů amerických dolarů je skoronula ? To bych si nějaký ten dolar v akci taky koupil ........................................…
Avatar - Ham.
10. 10. 2013 21:49
Re: Francouzské Švej-žužu
V článku je chyba, protože cena je 10 mld. juanů, což je cca 1,63 mld USD. To je jistě velká částka pro soukromou osobu, nicméně jako cena takto velké firmy je to doslova pakatel, protože takto velká automobilka, kdyby byla zdravá, tak její cena bude mnohonásobně vyšší. Je to pakatel na který je řada prosperujících automobilek schopná vydělat za pár týdnů.
Avatar - del42sa
12. 10. 2013 10:50
Re: Francouzské Švej-žužu
Ve finále to dopadne asi tak, že Francouzský stát spolu s nějakým čínským partnerem (Donfeng)nalijou do PSA peníze (nejspíš každý minimálně 1,5 miliardy Euro) a to formou navýšení kapitálu společnosti.Vzniknou nové akcie, takže rodina Peugeotů přijde o svou majoritu ve společnosti (což bude spíše ku prospěchu věci). Část akcií bude kontrolovaných státem (ale nebudou mít většinu, čili stát si akcie ponechá jen po dobu nutnou k ozdravení automobilky, podobně jako to udělala americká vláda u Chrysleru) GM už svůj podíl navyšovat nebude, ale vzhledem k vydání nových akcií jeho podíl také klesne pod původních 7%.

[odkaz]
Avatar - Ja Prvni 123
10. 10. 2013 22:34
lidi asi jsem fakt paranoidní.. ale vám to fakt nevadí?!
Co budou dělat naše děti?
Všechno bude patřit Asiatům... a v Evropě se bude jen překládát náklad čaje?
:-(
Pryč s Bruselem.. a zpátky ke zdravé prospěritě!
Jasně, pár let to bude "drsný", než se vytvoří nová rovnováha... ale bude to mít světlo na konci tunelu.
Tohle je cesta do pekel. Je dobrá TEĎ, pro akcionáře... ale je úplně špatně dlouhodbě, pro Evropana...
:-(
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Hammunasakra
10. 10. 2013 23:14
Re: lidi asi jsem fakt paranoidní.. ale vám to fakt nevadí?!
Pokud si byl někde ve vyspělejších částech Asie tak bys věděl že neni šance. Naše produktivita je proti jejich naprosto směšná. Průměrnej Evropan se chce jen flákat všechno mít a lážo plážo pracovat za násobek toho co Číňan, Taiwanec atd. Přístupem nejen k práci ale třeba i ke vzdělání a dneska už i architekturou se naprosto nechytáme, sme jen skanzen namyšlenejch sebestřednejch lemplů. Nehezký ale je to tak >:-[]
Avatar - matii
11. 10. 2013 08:15
Re: lidi asi jsem fakt paranoidní.. ale vám to fakt nevadí?!
Vzpomeňte si na dobu, kdy Abramovič kupoval Chelsea, to bylo protestů a řečí. A teď? Nikdo ani nevzdychne. To je doba no, stejně nás jednou asiati "sežerou". >:D
11. 10. 2013 12:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 10. 2013 10:42
Re: lidi asi jsem fakt paranoidní.. ale vám to fakt nevadí?!
Mazej zpátky na novinky.cz, tam za "Pryč s Bruselem" budeš hvězda.
11. 10. 2013 12:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 10. 2013 10:30
Po PSA budou na řadě další...
je jenom otázka času, kdy číňané postupně ovládnou PSA, FIAT a další.
Evropské banky jsou si toho vědomy.
viz odkaz.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0