Tak při zachraňování Saabu byl hlavní agument GM proti prodeji, že se jejich technologie nesmějí dostat do rukou číňanům a teď jim nevadí účast číny v PSA ?
Jak se zdá, tak peníze GM nesmrdí... :no:
K tomu dospěješ současným užíváním Toyoty a Peugeotu. Spojka, řazení, reakce motoru a třeba chod posunu sedadla. Je to sto maličkostí co udělají obrovský rozdíl. Jsou to moje vlastní zkušenosti a celkem se to shoduje s pověstí těchto značek.
Tvoja reakcie na kazdy clanok o psa su celkom tragicke. Sam mam nejake skusenosti autami od psa a nikdy som nemal problem s posunom sedaciek, s chodom spojky atd, atd.
Zapomněl jsi zmínit houpavou jízdu, nekvalitní zpracování, rozvodové řetězy a ještě dalších pár věcí a budeš zařazen do týmu "Papoušků", kteří neumí o FR autech napsat nic jiného.
Jdi k dealerovi Peugeot a zkus si nějaké současně vyráběné auto 208, 308, 508 a pak mluv.
Upřímně, jedinou věc, kterou bych u Peugeotu ještě vyměnil je převodovka u VTi (pětikvalt), která není úplně přesná, avšak žádná trága a gumové dorazy jak tu občas někdo píše se nekonají.
Narozdíl od Toyoty nemusí PSA dělat každý půlrok svolávačky že?
Vypusta ich pravidelne pod clankami o psa a vzdy to skonci porovnanim s toyotou >:D
V minulom zamestnani bolo niekolko citroenov (od uzitkacov, cez C4 picassa po C5) a problemy neboli, ale kankunen vie, ze nejake skryte istotne boli :D . On vie aj o skrytych vadach tvojich aut, aj ked ty o nich ani netusis
Je to logický krok. GM má svých starostí až nad hlavu, jiné automobilky z Evropy určitě nemají zájem o ztrátové aktivity PSA no a Číňan si to může snadno dovolit, protože cena se blíží nule.
V článku je chyba, protože cena je 10 mld. juanů, což je cca 1,63 mld USD. To je jistě velká částka pro soukromou osobu, nicméně jako cena takto velké firmy je to doslova pakatel, protože takto velká automobilka, kdyby byla zdravá, tak její cena bude mnohonásobně vyšší. Je to pakatel na který je řada prosperujících automobilek schopná vydělat za pár týdnů.
Ve finále to dopadne asi tak, že Francouzský stát spolu s nějakým čínským partnerem (Donfeng)nalijou do PSA peníze (nejspíš každý minimálně 1,5 miliardy Euro) a to formou navýšení kapitálu společnosti.Vzniknou nové akcie, takže rodina Peugeotů přijde o svou majoritu ve společnosti (což bude spíše ku prospěchu věci). Část akcií bude kontrolovaných státem (ale nebudou mít většinu, čili stát si akcie ponechá jen po dobu nutnou k ozdravení automobilky, podobně jako to udělala americká vláda u Chrysleru) GM už svůj podíl navyšovat nebude, ale vzhledem k vydání nových akcií jeho podíl také klesne pod původních 7%.
lidi asi jsem fakt paranoidní.. ale vám to fakt nevadí?!
Co budou dělat naše děti?
Všechno bude patřit Asiatům... a v Evropě se bude jen překládát náklad čaje? :-(
Pryč s Bruselem.. a zpátky ke zdravé prospěritě!
Jasně, pár let to bude "drsný", než se vytvoří nová rovnováha... ale bude to mít světlo na konci tunelu.
Tohle je cesta do pekel. Je dobrá TEĎ, pro akcionáře... ale je úplně špatně dlouhodbě, pro Evropana... :-(
Re: lidi asi jsem fakt paranoidní.. ale vám to fakt nevadí?!
Pokud si byl někde ve vyspělejších částech Asie tak bys věděl že neni šance. Naše produktivita je proti jejich naprosto směšná. Průměrnej Evropan se chce jen flákat všechno mít a lážo plážo pracovat za násobek toho co Číňan, Taiwanec atd. Přístupem nejen k práci ale třeba i ke vzdělání a dneska už i architekturou se naprosto nechytáme, sme jen skanzen namyšlenejch sebestřednejch lemplů. Nehezký ale je to tak >:-[]
Re: lidi asi jsem fakt paranoidní.. ale vám to fakt nevadí?!
Vzpomeňte si na dobu, kdy Abramovič kupoval Chelsea, to bylo protestů a řečí. A teď? Nikdo ani nevzdychne. To je doba no, stejně nás jednou asiati "sežerou". >:D