Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Prezident Zeman nenavštíví TPCA, odmítli kvůli němu přerušit výrobu

Místo automobilky navštíví prezident fabriku na výrobu cigaret.
Zpět na článek
11. 10. 2013 12:56
11. 10. 2013 15:59
11. 10. 2013 17:26
11. 10. 2013 20:13
12. 10. 2013 10:32
11. 10. 2013 17:30
11. 10. 2013 18:11
11. 10. 2013 18:40
11. 10. 2013 19:55
11. 10. 2013 21:09
11. 10. 2013 21:13
11. 10. 2013 21:04
11. 10. 2013 21:06
11. 10. 2013 21:10
11. 10. 2013 23:06
12. 10. 2013 08:19
11. 10. 2013 21:10
11. 10. 2013 21:11
11. 10. 2013 21:12
12. 10. 2013 08:09
12. 10. 2013 10:56
12. 10. 2013 11:22
11. 10. 2013 12:56
"Prezident" Zeman
chtěl promluvit k delnikum...

Velmi spravne rozhodnuti TPCA nedopustit v pracovni době agitku ve prospěch Strany Primitivnich Obcanu - Zemanovci.

TPCA :yes:
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Iv8
11. 10. 2013 13:03
Re: "Prezident" Zeman
Tak tak, jde tam, kam ho srdce táhne. Je to chodící sentinel. Jinak tu zkratku znám jako Strana Přátel Organizovaného Zločinu.
11. 10. 2013 13:49
Re: "Prezident" Zeman
Nemyslel jsi spíš Stranu přátel ožralého Zemana? >:D Ale jinak žerty stranou, kluky v tpca to musí strašně mrzet.
11. 10. 2013 13:52
Re: "Prezident" Zeman
myslim, ze by ich ovela viac mrzelo, ak by ho mali hodinu pocuvat >:-[] ja mam dost, uz ked ho zbadam na sekundu v TV. manazeri fabriky urobili dobre. to, ze isiel obratom do fabriky na cigarety, hovori samo za seba. zial, co sa prezidentov tyka, sme na tom podobne biedne, bratia
Avatar - WinDiesel
11. 10. 2013 17:24
Re: "Prezident" Zeman
:yes: :yes: :yes:
Avatar - šmoula nešika
11. 10. 2013 17:14
Re: "Prezident" Zeman
Nerad bych nějak urážel hlavu státu, takže zůstanu u Strany přátelských „odborníků“ (úřednických ministrů) - Zeměkupci.
Avatar - WinDiesel
11. 10. 2013 17:25
Re: "Prezident" Zeman
Klidně urážej, bl-b-ce urazit nemůžeš
11. 10. 2013 18:09
Re: "Prezident" Zeman
v tpca pracuji a je pravda za každou chvilku oddychu jsme vděční, ale přesto jsem rád že pro něj zůstala brána uzavřena, nikdo na něj není zvědavej...
Avatar - šmoula nešika
11. 10. 2013 20:32
Re: "Prezident" Zeman
To jste ale... dělník. >:D :yes:
Avatar - CHerokee
12. 10. 2013 10:32
Re: "Prezident" Zeman
Dobře napsáno. Pan prezident si myslí, že si z něj každý sedne na pedel... TPCA :yes:
Avatar - pelikoš
11. 10. 2013 15:59
bohužel
máme przidenta,jakého si zasloužíme :-( :no:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - WinDiesel
11. 10. 2013 17:26
Re: bohužel
Jsme tak ujetí? Nemyslím...
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2013 01:55
Re: bohužel
Většina evidentně jo >:-[]
Avatar - white label
11. 10. 2013 20:13
Re: bohužel
Zaslouží si ho především většina, která ho volila..., je určitým logickým odrazem většiny voličů, každopádně se pohledem na ten odraz ve světě moc chlubit nemůžeme, ale to není pouze problém Zemana, jako prezidenta "Čechije" (Čechija podle vzoru Rasija).
Avatar - CHerokee
12. 10. 2013 10:32
Re: bohužel
Souhlas, když byl lidmi zvolen... je to smutný obraz společnosti.
11. 10. 2013 16:38
Prezident Zeman..
Nechápu proč na serveru o autech stále čteme o tom kde se uprdnul prezident.
A sem moooc rád že se opět našli ignoranti, kteří se o Zemana otírají, ono by to až tak nevadilo kdyby byl stejný přístup k ožralému Kalouskovi, zhulenýmu, supějícímu a šišlajícímu knížeti, který jen málokdy ví co říká a dalším. Otírání se o někoho prostě jen proto že dříve reprezentoval levici, a to v dnešní době není IN - alespon mezi těmi, kteří se tak cítí, je ubohý a trapný a ukazuje to mentální stav dotyčných.
Ono komunisti za socialismu také zesměšnovali své odpůrce, přesně tak jak to tu předvádíte Vy někteří soudruzi.
Rozbalit vlákno
71
Avatar - WinDiesel
11. 10. 2013 17:28
Re: Prezident Zeman..
Soudruhem smrdíš ty. Jak se říká - zloděj křičí, chyťte zloděje !!!
Avatar - šmoula nešika
11. 10. 2013 17:52
Re: Prezident Zeman..
Hmm... Znám lidi, kteří mají podobné názory, a racionálně se s nimi bavit dá, přesto s tebou nesouhlasím. Svojí minulostí se nemůže chlubit asi ani jeden z pánů, že by se ohledně prezidenta člověk krotit měl, to asi jo. Nadávat lidem za to, jak jsou (nejen politicky) orientovaní, to je opravdu mimo, slušný nesouhlas samozřejmě beru. Mně vadí především jeho vystupování - od prezidenta a dlouholetého politika opravdu očekávám jiné kvality (ještě někomu se zdá být divné zastavit se při inauguraci a políbit ruku Lucii Bílé?) - a jeho projevy téměř ke všemu, a to i k věcem, kterým očividně moc nerozumí. O rally se vyjádřil jako o nejnebezpečnějším sportu, který by se měl nejlépe zakázat, ze záchranářů při povodních udělal úplné pitomce, v zahraničí na něj začínají koukat jak na blázna a v oblasti mezinárodního obchodu ho zřejmě nezajímá nic jiného než Rusko... Chápu tě, jestli to vidíš jinak, ale prosím bez nějakých hanlivých výrazů a diskusních přestřelek.

A průměrný Čech s ním je zajisté spokojený - mít v čele Brouka Pytlíka - to si tuze přeje... ;-)
11. 10. 2013 18:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
11. 10. 2013 19:59
Re: Prezident Zeman..
Jenže on psal o Zemanovi, což je dost podstatné...
11. 10. 2013 20:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
11. 10. 2013 20:18
Re: Prezident Zeman..
To je pravda, beru zpět, psal sice převážně o Zemanovi, ale v úvodu zmínil i tohle...
Avatar - šmoula nešika
11. 10. 2013 20:18
Re: Prezident Zeman..
No, snad se zase nezačneme dohadovat o tom, co kdo napsal a co ne. ;-)
Avatar - šmoula nešika
11. 10. 2013 20:12
Re: Prezident Zeman..
Na každého se něco najde... Ale mám to od levičáků. Nějaké to sponzorování známých lidí a následná podpora ve volbách... Poplácávání studentů po ramenech, placky (od jednoho ze sponzorovaných, takže zas bych to jako úplatky nebral...).
Avatar - white label
11. 10. 2013 20:16
Re: Prezident Zeman..
To jsou prkotiny, podstatnější je, co dělal (nezištně) za totáče...
Avatar - šmoula nešika
11. 10. 2013 20:20
Re: Prezident Zeman..
Ano, to jeho, že když ho vyhodili z KSČ, začal hulit, aby se pak vrátil nebo jak to bylo, to je opravdu chabá výmluva.
Avatar - white label
11. 10. 2013 20:28
Re: Prezident Zeman..
On že měl být v KSČ? Co by tam dělal a kdo by ho tam vzal? Tam se brali/drali lidi s rudou krví, ne s modrou.
Avatar - šmoula nešika
11. 10. 2013 20:30
Re: Prezident Zeman..
Aha, zapomněl jsem dopsat, že mluvím opět, no... o Zemanovi.
11. 10. 2013 20:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 10. 2013 20:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - twistedTSD
11. 10. 2013 19:58
Re: Prezident Zeman..
Pod to se podepisuji. V první řadě mi přijde neuvěřitelně arogantní. Už jen ty jeho kecy a obviňování, po tom co se hned po zvolení přizabil na schodech. Projev k rally radši bez komentáře...
11. 10. 2013 20:46
Re: Prezident Zeman..
jo, s tím souhlasím cos napsal. Ale co mě vadilo především byly ty hanlivý výrazy s kterými začali předchozí přispívající, nevidím duvod proč voliče SPOZ nazývat primitivama a ještě směšnější když o straně přátel organizovaného zločinu mluví s největší pravděpodobností příznivci ODS, tedy strany pravděpodobně nejvíce korupcí prorostlou.
11. 10. 2013 18:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 10. 2013 20:48
Re: Prezident Zeman..
Ano, díky, že sis všiml správně, napsal sem to schválně.
11. 10. 2013 19:36
Re: Prezident Zeman..
Zeman je dobrej, lepší než jsem čekal, říká věci tak jak jsou, na tyhle stránky píše hodně puberťáků a těm na netu řekli, že mají volit Khááárla, tak chtějí být "in", nezlobil bych se na ně, časem začnou myslet a rozbřeskne se jim (některým)
11. 10. 2013 20:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 10. 2013 20:30
Re: Prezident Zeman..
v druhém kole jsem nevolil, ale máš pravdu, rozbřesklo se mi, a dnes bych Zemana volil
Avatar - white label
11. 10. 2013 20:36
Re: Prezident Zeman..
V určité fázi rozbřesku se může rozbřesk podobat stmívání, tak bacha na případnou záměnu dojmů... ;-)
11. 10. 2013 20:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 10. 2013 20:43
Re: Prezident Zeman..
já to hlavně porovnávám s tím přihřátým zlodějíčkem, kašparem co tu "prezidentoval" před Zemanem, a díky za Zemana, a pokud jde o to Zemanovo "chování" a "nesmysly", nevím co máš namysli, pro mě bylo nejdůležitější, že se jednoznačně distancoval od Kalouska a dalších nácků z TOP
11. 10. 2013 20:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WinDiesel
11. 10. 2013 21:02
Re: Prezident Zeman..
Lidi jako ty se docela poee, když zjistí, že jejich miláčci ze SPOZ Kalouska vůbec nijak nezastavili a neodstavili. Za pár týdnů to zjistí.
11. 10. 2013 22:45
Re: Prezident Zeman..
já jsem nepsal o SPOZ, ale o prezidentovi, o Zemanovi, do SPOZ přešli lidé z ČSSD, kteří mně vadili a bránili volit ČSSD

a pokud jde o Kalouska, a případné další 4 roky jeho "ministrování", pro tuhle zemi a pro nás, lidi, co tady žijeme, by to bylo možná horší než válka ... náprava toho co tady stihla napáchat minulá vláda se nestihne ani za generaci
11. 10. 2013 23:08
Re: Prezident Zeman..
Kalousek sice nebyl žádný terno, ale pořád 100x lepší než jakýkoliv ministr financí z řad ČSSD.

Až přijde jejich čas, jakože vítězství ČSSD je neodvratitelné, tak se ve stručnosti stane toto:

1) Zvýší se minimální mzda
2) Zvýší se důchody
3) Možná se zvýší i některé sociální dávky
4) Sníží se sazba DPH u určitého zboží
5) Zavede se sice progresivní sazba daně z příjmů - což ale povede k neochotě lidí tolik odvádět na daních a v konečným důsledku se vybere na této dani +- stejně. Toto se dotkne nejvíc jen zaměstnanců s vysokými výdělky, kterých u nás ale moc není.

I z těchto 5 bodů je každýmu jasný, k čemu to povede. Můžeme být vděčný, že v době největší krize, jsme neměli ve vládě ČSSD a tudíž nebyly zavedeny tyto kroky, protože by se nás krize dotkla mnohem mnohem víc.
Avatar - white label
12. 10. 2013 00:00
Re: Prezident Zeman..
Přesně tak..., jenže koho by zajímalo třeba tohle: [odkaz]
Když téma Nagyová+Nečas apod. je nesrovnatelně "šťavnatější" a bulvárně nesrovnatelně atraktivnější.
12. 10. 2013 09:03
Re: Prezident Zeman..
Tobě přijde jako maličkost, že premier a jeho sekretářka využívali tajný služby pro svou osobní potřebu a sledování lidí, kteří jim nebyli pohodlní aby s nimy poté mohli manipulovat? To je banánová republika střední afriky a vsadím se, že kdyby tohle dělal paroubek nebo sobotka, ty by si řval jako první jak je to nemyslitelný...ty mi fakt něco povídej o prázdný hlavě..
12. 10. 2013 00:12
Re: Prezident Zeman..
1) Zvýší se minimální mzda
2) Zvýší se důchody
3) Možná se zvýší i některé sociální dávky
4) Sníží se sazba DPH u určitého zboží
5) Zavede se sice progresivní sazba daně z příjmů

to jste napsal dobře, kdyby tohle bylo včas zavedeno, krize (recese) by se v ČR projevila mnohem méně, tak jako v okolních státech
Avatar - white label
12. 10. 2013 00:36
Re: Prezident Zeman..
Viz můj odkaz z 0.00
[odkaz]

Ale hlavně, ve kterých okolních státech bývalého východního bloku se krize projevila mnohem! méně, než u nás a jak se to konkrétně projevovalo?
12. 10. 2013 09:08
Re: Prezident Zeman..
Naprosto univerzálním, obecným ukazatelem je číslo udávající růst či pokles ekonomiky, takže je to dost snadný porovnat..
Avatar - white label
12. 10. 2013 13:42
Re: Prezident Zeman..
Důsledky krize nejsou jen o aktuálními růstu/poklesu ekonomiky. Ale i tak, dej sem čísla alespoň ohledně růstu ekonomiky, kterými jasně obhájíš, že se krize u okolních států bývalého východního bloku projevila mnohem! méně, než u nás.
12. 10. 2013 08:35
Re: Prezident Zeman..
Tak se klidně rozepiš, jakej by měl mnohem vyšší státní dluh pozitivní vliv na překonání krize?
12. 10. 2013 09:10
Re: Prezident Zeman..
Proč tu chceš po někom kdo není ekonom, aby ti odpovídal na tuhle otázku? Když ti odpoví bude stejný jako Kalousek..
12. 10. 2013 09:37
Re: Prezident Zeman..
Snad musí mít pro svá slova nějakej argument ne? Jinak je to plácání do větru...
12. 10. 2013 09:46
Re: Prezident Zeman..
A ty mas argumenty? Zvysovani duchodu - spatne, zvysovani minimalni mzdy - spatne, zvysovani dani ala Kalousek - dobre atd. To jsou opravdu silne argumenty 8-s
Asi bych Ti pral abys delal za tu minimalni mzdu nebo se musel starat o sve nemocne rodice, kteri nemaji na leky, pak by jsi asi uvazoval jinak.
12. 10. 2013 10:05
Re: Prezident Zeman..
Jaký chceš další argumenty? Těch 5 bodů byl zářný příklad, který povede jen k dalšímu zadlužování státu. Kdyby vyhrála volby před 4 lety ČSSD, tak by byl dnes dluh mnohem vyšší...
12. 10. 2013 10:52
Re: Prezident Zeman..
Vysvetli mne neznalemu, jak vyssi minimalni mzda zvysuje dluh?
12. 10. 2013 11:36
Re: Prezident Zeman..
Když to tak hezky přiznáš, tak ti to rád vysvětlím. Vyšší minimální mzda se samozřejmě bude týkat i státních zaměstnanců. Ne každý zaměstnanec má mzdu 12 000,-, jejíž min. výši chtějí zavést ;-)
12. 10. 2013 11:58
Re: Prezident Zeman..
Ke 12 tisicum je hodne daleko v radu nekolika let, u nas spise desitek let.
Nevim, jak dobre/spatne jsou placeni statni zamestnanci, ale za minimalni mzdu pravdepodobne vetsinou nepracuji.
Navic vyssi mzdy budou znamenat i vyssi prijmy statu na soc. a zdravotnim, na dani z prijmu....vysvetluj dal, zatim jsem to porad nepochopil :-)
13. 10. 2013 10:33
Re: Prezident Zeman..
V současné době pracuje minimum (jestli vůbec někdo) státních zaměstanců za min. mzdu, ale po zvýšení minimální mzdy na 12 000,- by se to již mnoha dotklo.

To, že zaplatí na dani, SP a ZP víc, je samozřejmé, ale zdaleka to nepokryje částku navýšení mzdy. Takže mzdovej náklad (tzn. výdaj státu) bude vyšší než příjem z odvodů.

Snad už to chápeš i ty ;-)
12. 10. 2013 12:00
Re: Prezident Zeman..
Státní dluh nesouvisí s výdaji na sociální dávky, ty jsou naprosto marginální, např. v roce 2012 šlo na podporu v nezaměstnanosti cca 2 miliardy, to jsou dva kilometry pražského okruhu, a např. systém na výplatu sociálních dávek navržený Drábkem a Šiškou (tedy Kalouskem) by stál ke dvěma miliardám také - a to je ten skutečný důvod proč se za Kalouska státní dluh zdvojnásobil - totální rozkrádání státu v miliardových objemech pod záminkou různých vymyšlených služeb - systém na výplatu sociálních dávek, který stojí víc než ty dávky - to je možné pouze v ČR a možná někde v Kongu.
Údaje HDP okolních států v posledních letech lze najít na netu, kromě ČR na tom bylo hůře jen Řecko a snad Portugalsko.

Krizi (recesi) prohloubilo Kalouskovo "šetření", tedy okrádání obyčejných lidí, zvýšením DPH (opět ČR byla jediná země, kde se zvýšilo DPH na potraviny, léky a knihy a zároveň provozovatelé hazardu byli nezdaněni >:D ), strašení lidí, privatizací zdravotnictví, snahou o privatizaci důchodového zabezpečení atd... atd..., lidé přestali utrácet, není pro koho vyrábět, propouští se, lidé utrácí ještě méně, služby a provozovny nenapojené na státní cecík začínají krachovat, další nezaměstnaní, lidé utrácí ještě méně atd.. atd... A navíc peníze, které dostanou důchodci apod se utratí tady v ČR a stát si z toho hned ukousne DPH, ale když tyto peníze zmizí ve státních zakázkách a skončí na kontech našich Vůdců v Monaku, Švýcarsku atd..., tak z toho společnost nemá nic.

A náckové z TOP09 proto, že si ve společnosti vybrali její nejzranitelnější a nejslabší občany - tělesně postižené, seniory, chronicky nemocné, lidi bez práce ... - a na tuhle skupinu začali útočit, jednak jim ztížili život snížením státní pomoci, jednak je začali označovat jako nemakačenka, socky atd... - tvořit třídního nepřítele, který nám ujídá chlebíček a proti kterému je "in" se vymezit, dále jim začali znepříjemňovat život nesmyslnými nařízeními (nucené práce zadarmo, povinné hlášení na poštách, posudkové komise začali nemocné shledávat zdravými), dále pokus tyhle lidi veřejně ocejchovat tzv. soc-kartami (podobné žlutým hvězdám na oblečení za fašistů), kdyby to běželo dál, objevili by se první koncentrační tábory pro převýchovu - a to vše za nadšeného kvičení nemalé části většinové společnosti.

Ale je to na delší povídání, a myslím, že kdo si dnes tohle neuvědomuje, tak se buď po letech vrátil z dalekého zahraničí, anebo je hodně hloupý a jednoduchý.
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2013 13:50
Re: Prezident Zeman..
Hele levicově zaslepenej mozgogu, začni ho konečně používat. Náš státní dluh rozjela Zemanova pravá ruka, nějakej Špidla co mu Zeman dneska důvěrně řiká ty muj Jidáši >:-[]
A důvodem našeho státního dluhu jsou mandatorní výdaje který dělaj nějakejch 80% rozpočtu. A jejich největší část jsou důchody + právě sociální a nemocenský dávky na což přes Ministerstvo práce a sociálních věcí proteče ca 60% všech výdajů státu! Vo druhý a třetí místo soupeří výdaje na školství a splácení úroků ze státního dluhu - jo jen úroků, ne dluhu samotnýho.
Takže se zkus vrátit z toho dalekýho zahraničí a zkus si alespoň trochu udělat pořádek v těch svejch divokejch ekonomickej představách >:-[]
Jo a jako fandovi Zemana ti doporučuju mrknout na jeho první veřejnej projev během revoluce na zaplněný Letný - už tam si vymyšlej nebo-li kecal. A samozřejmě lhal nejvíc ze všech prezidentskej kandidátů - zdroj Demagog.cz. Uznávám že to ale umí dobře, evidentně mu to jde tak nějak přirozeně samo od sebe >:D
13. 10. 2013 10:34
Re: Prezident Zeman..
S tou první větou jsi to úplně zabil, takže se nemá cenu na toto téma vůbec bavit. Jak psal Hammunasakra, soc. výdaje tvoří 60% všech výdajů.
12. 10. 2013 08:57
Re: Prezident Zeman..
Trochu zapomínáš na to, že Kalousek je absolvent VŠCHT - co tedy ví o ekonomice? Co ví o ekonomice dokázal tím že zvyšoval daně v době útlumu v rozporu s doporučením předních ekonomů i NERVu a i díky tomu je naše životní úroven nyní nižší než na východ od nás, to za vlády ČSSD nebylo. A že se zvýší důchody, na tom je špatnýho co? Objektivně životní náklady jsou takový jaký jsou, máš představu jaký je průměrný duchod a víš jak bys s tou částkou vyšel ty? Nebo jsi jeden z antisociálů, kteří zastávají názor, že každý nad 60 let by se měl zabít aby tu nezabíral místo?
Kdyby tu byla u vlády ČSSD měli bychom se minimálně tak jako okolní země, které před krizí na tom byly obdoně jako my - tedy líp než nyní.

A že vyhraje ČSSD? No to je pravděpodobný, ale vládu opět sestaví ODS, TOP09 a novodobé VV alias Babiš a situace bude opět totožná jako byla dosud, jen by mě zajímalo kam až musí klesnout naše životní uroven, aby změnil názor i člověk jako ty
12. 10. 2013 09:31
Re: Prezident Zeman..
A jaké školy je absolventem třeba Sobotka, že toho tolik ví o ekonomice? >:D

Nevím o žádných předních ekonomech, kteří by výrazně protestovali oproti procentním zvýšení sazby DPH narozdíl oproti zvyšovaní sazby daně z příjmů PO, které chce taky zavést ČSSD ;-)

Napiš ty východní země, kde je životní úroveň vyšší než u nás, na to jsem velmi zvědavej. Doufám, že tě nenapadne třeba Japonsko :-)

Na základě čeho soudíš, že bychom se měli v době krize líp za vlády ČSSD? Kam až vede štědrá sociální politika v době krize ukázalo Řecko, Španělsko a spol.
Avatar - white label
11. 10. 2013 23:16
Re: Prezident Zeman..
Zátímco, když tu (po domluvě s Klausem) vládl Zeman vše ideálně "kvetlo" a z plodů tohoto období jsem se všichni měli dlouho dobře. A až tu po volbách nastoupí rudooranžová vláda, tak tu bude za pár let ráj na zemi a státní dluh bude dál klesat jako teď.
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2013 14:01
Re: Prezident Zeman..
:yes: >:D >:-[]
11. 10. 2013 20:51
Re: Prezident Zeman..
No a proč by nekomolil když se každý posmívá Zemanovi? mně je takovýhle zesměšnování taky nepříjemný, jen upozornuje na to co tu předváděli někteří o pár řádků výš, co ti na tom vadí, když výš ti to nevadilo? proč je nutný urážet někoho kdo má jiný názor??
11. 10. 2013 21:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 10. 2013 21:18
Re: Prezident Zeman..
Myslíš to jak uměle vyměnili vedení v jednotlivých krajích? Ano, to se mi taky nelíbí a proto je taky volit nebudu, ale všimni si prvních příspěvků dle času - jen sem to otevřel a hned opět jako vždy reakce že je Zeman ožralej, primitivní občané atd...na to se vztahoval muj první příspěvek...to se mi fakt nelíbí. Nebyl důvod to sem zas tahat, zvlášt když dotyčným to samé u jiných (pravicových) politiků nevadí.
A pokud vidíš první příspěvky jak se mužeš divit když někdo začne komolit jméno knížete? copak nevidíš že to je to samý? A co se týká mluvení nesmyslů, chceš tím naznačit, že Zeman blábolí a Kalousek, Nečas atd neblábolí, neřikají nepravdy?
11. 10. 2013 21:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 10. 2013 21:35
Re: Prezident Zeman..
Vidim že se často vyjadřuje k věcem do kterých mu nic neni, viz například ted v Izraeli tuším, v tom s tebou souhlasím. Ale taky vidím, že mnohdy odpovídá velmi chytřea podle mě nás reprezentuje líp než třeba Klaus a jestli je arogantní? Já myslim, že spíš než arogantní je to taková jeho póza jak se vyrovnat s nepříjemnýma narážkama všudepřítomnýma...včetně začátku týhle diskuze, ale nechci se v tom s tebou přít.
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2013 02:00
Re: Prezident Zeman..
Kdyby ti to myslelo jak si myslíš tohle bys nenapsal. A tobě se asi už nerozbřeskne >:D >:-[]
12. 10. 2013 05:15
Re: Prezident Zeman..
Každej má právo na svojí slabší chvilku...ono se ti rozbřeskne. ;-)
Avatar - twistedTSD
11. 10. 2013 19:53
Re: Prezident Zeman..
No ty jsi dobrej. Poučuj nás tady, a pak se někomu vysměj, že je zhulený, šišlá a neví co říká...Kromě toho jsem vůbec nepochopil, proč sem taháš nějakého Kalouska s knížetem.
11. 10. 2013 20:54
Re: Prezident Zeman..
:-) pochopil si přesně co sem tim chtěl říct a co mi vadí - proč hned začali urážet Zemana a proč sem začali tahat SPOZ a zesměšnovat jejich voliče? myslim že sem nic z toho nepatří
Avatar - WinDiesel
11. 10. 2013 21:00
Re: Prezident Zeman..
Koukám mocně oroduješ za tu partičku ři-ť-o-lezců. Jasně k nim patříš.
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2013 02:02
Re: Prezident Zeman..
Ano vysmívat se bližním s IQ tykve není vůbec pěkné >:-[]
Avatar - white label
11. 10. 2013 20:05
Re: Prezident Zeman..
Kritizovat někoho za otírání a v témže příspěvku napsat: "...ožralému Kalouskovi, zhulenýmu, supějícímu a šišlajícímu knížeti...", to vyžaduje pořádně prázdnou hlavu, soudruhu.
Avatar - šmoula nešika
11. 10. 2013 20:28
Re: Prezident Zeman..
Ty jsi, white, poslední dobou, jak Clarkson a Pohlreich dohromady... Ale jo, jsou to takové ty jednostranné pohledy, vymlouvající se na ostatní diskutéry. To opravdu nemusím.
Avatar - WinDiesel
11. 10. 2013 21:03
Re: Prezident Zeman..
Šmoulo, White Label napsal to velmi přesně.
11. 10. 2013 20:55
Re: Prezident Zeman..
Kdybys neměl pořádně prázdnou hlavu ignorante, pochopil bys, tak začínej u sebe, ale o tom to není vid...
Avatar - WinDiesel
11. 10. 2013 21:04
Re: Prezident Zeman..
Koukám že dochází argumenty tak přicházejí nadávky ......... odejdi si prosím za svými soudruhy do Haló Novin.
11. 10. 2013 21:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 10. 2013 21:28
Re: Prezident Zeman..
Myslím že na tom nebylo nic přesného ani korektního, ale asi to byla má vina, příště se pokusím psát jednodušeji a příměji. Evidentně moc lidí nepochopilo nebo nechtělo pochopit..
Avatar - white label
12. 10. 2013 00:38
Re: Prezident Zeman..
Lepšího potvrzení toho, co jsem napsal, se mi snad od tebe ani dostat nemohlo. :*) ;-)
11. 10. 2013 17:30
...
Že je tu článek o Zemanovi a TPCA, to je v pohodě.
Ale že potlačíte nejen článek o AR 4C ve prospěch deb*lního bullshitu o Krainový a jejím fakanovi a x dalších zlatokopkách, to mě sere. Ten článek o Ochotský se na pátém místě výpisu držel minimálně čtyři dny - opravdu vám těch pár prokliků stojí za to?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Dominik.
11. 10. 2013 18:11
Re: ...
Přesně tak, cpou sem *** z Blesku, který snad nemůžou číst ani ti volové, co ten plátek kupujou. Ale články, který jsem si nechával na pátek večer, až budu mít klid a čas, abych hledal pomalu někde v archivu.

Když někdo jde na auto.cz, tak sem nejde hledat drby o nějaký fifleně, vždyť z toho skoro žádný prokliky mít nemůžou.
11. 10. 2013 18:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - šmoula nešika
11. 10. 2013 17:32
„Místo automobilky navštíví prezident fabriku na výrobu ciga
Někdy člověka uzemní poslední věta, někdy už podnadpis...
Rozbalit vlákno
19
11. 10. 2013 17:54
Re: „Místo automobilky navštíví prezident fabriku na výrobu
A to si nepocul, ze fosilne paliva raz nebudu ? Ale TABAK je buducnost, je to zeleny ekologicky obnovitelny BIO zdroj dymu a rakoviny. Zeman je zeleny, zaujima sa o obnovitelne zdroje >:D
Avatar - šmoula nešika
11. 10. 2013 18:00
Re: „Místo automobilky navštíví prezident fabriku na výrobu
Velmi zelený... [odkaz]
11. 10. 2013 18:25
Re: „Místo automobilky navštíví prezident fabriku na výrobu
Vraj uz bechera nepije, slivovica je in. Pravdu povediac, po metanole by sa aj mne urobilo u vas zle, ak by mi niekto ulial >:D . A ak by si ten biskup pri pohlade na Nemcovu myslel to, co je v bublinke, tak by mal riadnu opicu ( alebo skor King Konga >:D )
Avatar - šmoula nešika
11. 10. 2013 18:39
Re: „Místo automobilky navštíví prezident fabriku na výrobu
Ano, všimli si toho na Politické střelnici, kde měl i velmi rozumný výrok (to druhé video): [odkaz]
11. 10. 2013 19:43
Re: „Místo automobilky navštíví prezident fabriku na výrobu
on ten nadpis je záměrně tendenční, vpodstatě každý den je na netu několik článečků otírajících se o Zemana, jsem líný to zjišťovat, pod koho patří "auto.cz", ale je to stejně "objektivní" jako neustálé adorování Škodivky
Avatar - šmoula nešika
11. 10. 2013 20:23
Re: „Místo automobilky navštíví prezident fabriku na výrobu
Možná máš pravdu, pan redaktor si chtěl trochu vylít zlost, ale stejnak mohu říct, že na Novinkách.cz je to samý fanoušek Zemana a zarputilý odpůrce škodovek...
Avatar - šmoula nešika
11. 10. 2013 20:24
Re: „Místo automobilky navštíví prezident fabriku na výrobu
Jde hlavně o to, jak na to člověk pohlíží.
11. 10. 2013 20:36
Re: „Místo automobilky navštíví prezident fabriku na výrobu
já to myslel tak, že Mafru teď koupil Babiš, nevím jaké vydavatelství patří Bakalovi, které Kellnerovi, takže vpodstatě normální masírka a manipulace, a ti mladí proti tomu nejsou imunní, spíš naopak, jen papouškují co jim někdo nakuká, jako ti připitomnělí jihočeští študentíci ... a za Zemanem nikdo z těhle mafiánů nestojí, takže proto ty blitky pisálků na Zemanovu adresu
Avatar - white label
11. 10. 2013 20:39
Re: „Místo automobilky navštíví prezident fabriku na výrobu
A co třeba takový Šlouf, to je/byl jen pohádkový dědeček Hříbeček při předvolebním "rozbřesku"?
11. 10. 2013 20:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - šmoula nešika
11. 10. 2013 20:47
Re: „Místo automobilky navštíví prezident fabriku na výrobu
Co to bylo včera? 3% lidí chtějí za premiéra Mynáře? To je docela síla. 8-s
Avatar - šmoula nešika
11. 10. 2013 20:45
Re: „Místo automobilky navštíví prezident fabriku na výrobu
Babiš má Mafru
Auto.cz je v Axel Springeru (Ringier)
Bakala má, teď nevím, jestli Mladou frontu, nebo Metro.
[odkaz]
Avatar - šmoula nešika
11. 10. 2013 20:51
Re: „Místo automobilky navštíví prezident fabriku na výrobu
Tady to je. Ve větším rozlišení jen na FB, tam já nechodím. [odkaz]
Avatar - WinDiesel
11. 10. 2013 21:08
Re: „Místo automobilky navštíví prezident fabriku na výrobu
Podle mne je MaFra Mladá Fronta.
Avatar - WinDiesel
11. 10. 2013 21:07
Re: „Místo automobilky navštíví prezident fabriku na výrobu
Jasně, komouši vždycky říkali, že mladí nemají rozum a nechají se ovlivňovat prohnilým západem ........... jako kdybych slyšel někoho z komunistických "vůdců" mluvit před 30 lety.

V takovém Rakousku se nebojí názorů 16 letých.
11. 10. 2013 21:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 10. 2013 21:21
Re: „Místo automobilky navštíví prezident fabriku na výrobu
Šestnáctiletý bych nenechal ani utírat si pérdel, natož volit.
11. 10. 2013 21:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2013 02:10
Re: „Místo automobilky navštíví prezident fabriku na výrobu
Bakalovi patří nakladatelství Economia = víceméně jen odborný tituly. Babišovi Mafra ofic. patří až od tohoto týdne a žádný vlivy neexistujou. Alespoň zatim. Kellner působí v pojišťovnictví, bankovnictví atd., tištěný média žádný nemá - pokud vim
Blití na lišku prohnanou všema mastma mazanou křiváka par excellance Zemana je naprosto na místě, jen je ho hrozně málo a hlavně málo konkrétní. Asi proto že za nim stojej mocnější skupiny než nějakej Babiš nebo Bakala >:-[]
11. 10. 2013 19:55
Pánové
nechcete nechat politiku za dveřmi tohoto serveru? Když se budeme chtít zúčastnit nějaké nechutné diskuze o české politice, máme k tomu dost zpravodajských serverů.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - šmoula nešika
11. 10. 2013 20:17
Re: Pánové
No, svádí to k tomu, a když už jsme si to uvařili, tak si to taky sníme. Ale máš pravdu, bylo by lepší to sem netahat. Raději sem vůbec podobné zprávy netahat...
Avatar - WinDiesel
11. 10. 2013 21:09
Re: Pánové
Za to mohou placení provokatéři, nasazení sem temnými silami imperializmu .....
Avatar - euro89
11. 10. 2013 21:13
Re: Pánové
Když už se Blesk snaží z tohoto, kdysi respektovaného, serveru o autech udělat bulvární žumpu, tak se vším všudy, ne? >:-[]
Avatar - Dylan McKay
11. 10. 2013 21:04
?
Každý, kdo zde uráží prezidenta má asi nějaký problém. Já respektuji volbu většiny, ať se mi to líbí nebo ne.
Rozbalit vlákno
4
11. 10. 2013 21:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WinDiesel
11. 10. 2013 21:10
Re: ?
Ano, přiznávám se, mám velký problém. Současného prezidenta.
Avatar - white label
11. 10. 2013 23:06
Re: ?
Např. já jsem ho neurážel, ale zrovna od tebe tohle moralizování neberu. Vzpomeň si na svoje urážky představitelů minulé vlády, která byla také zvolena demokraticky. ;-)
Sám tedy respektuješ pouze tehdy, kdy s tou většinou souhlasíš. :*)
Mimochodem za totality tu byli komunisté voleni mnohem výraznější většinou a důvod k respektu to nebyl vůbec žádný.
Avatar - euro89
11. 10. 2013 21:10
prezident?
Čí prezident? Můj rozhodně ne! Já tu lůzu nevolil. Jinak správné rozhodnutí automobilky. Navíc by ten ožrala stejně jen snižoval bezpečnost na pracovišti. :-!
Rozbalit vlákno
5
Avatar - WinDiesel
11. 10. 2013 21:11
Re: prezident?
Mohli ho zapracovat do konzerv jako v komedii s Louisem de Funes ........... :-)
Avatar - WinDiesel
11. 10. 2013 21:12
Re: prezident?
Ale šak von se jim pomstí ........
12. 10. 2013 08:09
Re: prezident?
Zamindrákovaný chudý modrý brkoš nebo ještě hůř kchódlovec co? ;-\
Avatar - euro89
12. 10. 2013 10:56
Re: prezident?
Promiň, ale já nerozumět řeči tvého kmene. >:-[]
12. 10. 2013 11:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KubikCv
11. 10. 2013 22:15
zajímavý počtení
Fakt zajímavý čtení tahle diskuse....trochu odpad jako na novinkách.
Když to tak vidím,zasloužíme si ještě horšího prezidenta a ještě horší vládu,jelikož vláda je taková,jakou si lid zaslouží :yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Sandai
11. 10. 2013 23:08
Re: zajímavý počtení
Tak koukám, že jsi mě předběhl. Takovou diskuzi si chodím přečíst na Novinky nebo IDnes, ale tady :-( ?
11. 10. 2013 23:28
Re: zajímavý počtení
Dneska toho tady k přečtení moc zajímavýho nebylo. Nejrychlejší dieslovej bavorák, ani sportovní Hyundai asi nikoho moc nenadchlo, tak se lidi "odreagovali" alespoň u tohoto článku >:D
Avatar - Sandai
11. 10. 2013 23:32
Re: zajímavý počtení
To celkem chápu, ale nebylo by to vhodnější a zábavnější na jiných servrech? IDnes - 523 příspěvků např.
Avatar - white label
12. 10. 2013 00:05
Re: zajímavý počtení
Tam jsou tyto diskuse daleko vulgárnější a "lajky" jsou aktuálně většinou levicově orientované.
Avatar - Sandai
12. 10. 2013 01:11
Re: zajímavý počtení
Vulgárnější jsou. Na Novinkách levicové na IDnes pravicové. Jsem diskutér už už hodně dlouho. Rozdíl pravá, levá už téměř nehraje roli.
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2013 02:14
Re: zajímavý počtení
To se lehko řekne ale sežeň nějakýho co bude víc * na pravidla hry a dělat v zahraničí větší vostudu >:D
12. 10. 2013 08:18
Nuž .. svetská sláva ... poľná tráva ....
Mnoho potentátom sa zdá, že sú nenahraditeľný .....

Ale zatiaľ každého nahradili >:D
Rozbalit vlákno
0
12. 10. 2013 08:23
zeman hercem
podle mě ty ožralý výstupy hraje, má jen rád pozornost, stejně jako všechny jeho "výroky" nemůže myslet vážně, to by normální člověk nikdy nedělal ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2013 13:43
Re: zeman hercem
..a kdo řek že je normální? >:D
Tohle nehrál https://www.youtube.com/watch?…… tak dobrej herec neni >:-[]
Dobrý - chtěl sem dát odkaz z toho jak je sjetej u těch korunovačních klenotů a link sem nejde dát, je to bloknutý. Fakt smutný :no: