Tak pokud tomu nenasadí nějakou absurdní cenu, tak by to mohla být velmi zajímavá verze. Hlavně, že k tomu nabízejí i manuální převodovku! :-):-):-):yes::yes::yes:
No nevím, ten motor je jasné zklamání. Dle textu dokáže pracovat až 70% času na 2 válce a ve výsledku je z toho úspora neznatelných cca 0,3 l mimo město dle výrobce oproti motoru bez vypínání a pochybné metodiky měření. Z testu Pola je vidět extra vysoká spotřeba ve městě cca 8 litrů, tj o 3,5l více než nalhal výrobce. ACT je zklamání čekal jsem úsporu znatelných 25-30% a ne neznatelnou a k tomu příplatek skoro 30tis.
Za ideálních podmínek dokáže ACT ušetřit myslím 1,3 litru. Odhad na průměrnou úsporu byl 0,5. V porovnání se stejným motorem bez ACT. Třeba při městské 50 by to měl být litr. Pro úsporu to rozhodně nemá smysl kupovat. Leda by litr benzínu stál 200 korun. Hodně také záleží na řidiči. Když výkon chce (tedy více než nějakých 42 kW), na dva válce vůbec neběhá. Jen mi není jasné, jak jsi mohl čekat úsporu 25-30%, pokud máš nějakou představu, jak to funguje.
Jinak Polo má udáváno ve městě 5,6 (s DSG, s manuálem je to více). Jestli to bude 8, záleží na řidiči a provozu.