Ekonomika
DaewooMaster
0
To nepopírám, ale zeštíhlení je nutné, tak hold první na řadě jsou ty značky, co sice mají historii, ale už dávno ztratily vlastní identitu a tedy i smysl existence... ;-\
Přejít do diskuze
No, myslím že nějakou fotku zhruba z let 68-70 DOHLEDÁM a VELKÉ americké auto na ní BUDE 😉
PS: NEslibuji termín - vím kde jsou (myslím), ale já jsem od nich ... no celkem DALEKO 😄
PS: NEslibuji termín - vím kde jsou (myslím), ale já jsem od nich ... no celkem DALEKO 😄
Aha - tak to jsem špatně pochopila.
Já se NEchci "přít", je to opravdu "strašně" dávno (mně v paměti zůstalo "zaseknuté" tu Barracuda a měla jsem DOJEM že to byl Pontiac, jestli Plymouth - VŮBEC se NEhádám), ono to OPRAVDU bylo první "AUTO" co si tak nějak "pamatuji" (a tehdy působilo "bombasticky").
Možná snad bych doma našla i nějakou fotku z té doby, tak až budu mít náladu, schválně se podívám.
Pěkný den 😉
Já se NEchci "přít", je to opravdu "strašně" dávno (mně v paměti zůstalo "zaseknuté" tu Barracuda a měla jsem DOJEM že to byl Pontiac, jestli Plymouth - VŮBEC se NEhádám), ono to OPRAVDU bylo první "AUTO" co si tak nějak "pamatuji" (a tehdy působilo "bombasticky").
Možná snad bych doma našla i nějakou fotku z té doby, tak až budu mít náladu, schválně se podívám.
Pěkný den 😉
Ja som nepovedal,že existoval Pontiac Barracuda,práve naopak,myslím si že neexistoval.
To s rovnakou karosériou bolo myslené na Dodge Challenger,ktoré spomenul aldenson. 😉
To s rovnakou karosériou bolo myslené na Dodge Challenger,ktoré spomenul aldenson. 😉
Viz BARCi(ho) příspěvek 28.4. 13:15
PS: Ono je to tedy HODNĚ dávno, ale Barracuda to byla na 100 a Pontiac na víc jak 90 (?) % 😉
Pěkný den 😄
PS: Ono je to tedy HODNĚ dávno, ale Barracuda to byla na 100 a Pontiac na víc jak 90 (?) % 😉
Pěkný den 😄
Pontiac Barracuda neexistoval, ale Plymouth Barracuda bol legendou 60 a 70-tych rokov. 😉
keď chceš vyhľadávaný kúsok v peknom pôvodnom/zrekonštruovanom stave tak to vyjde na balík
ale ak chceš len ameriku s veľkým osemválom tak sa dá vyberať za rozumné ceny
ja osobne by som bral oldsmobile delta 88, krásny voz
ale ak chceš len ameriku s veľkým osemválom tak sa dá vyberať za rozumné ceny
ja osobne by som bral oldsmobile delta 88, krásny voz
A co s Pontiacem, když úplně všechny jeho aktuální modely stejně pochází od jiných značek (Chevrolet, Daewoo, Holden a Toyota), akorát mají trochu modifikovanou masku chladiče? Zřejmě GM konečně došlo, že prodávat jedno a totéž auto pod 5 různými názvy a značkami není zrovna moc rentabilní... :no:
Tak vcelku suhlas, no za dobry krok povazujem znizovanie stavu zc-ov a hlavne dilerstiev, naco chovat tolko predajni, platit ich a davat im prachy ak nic nepredavaju... si myslim, ze pre zc-ov to neni dobry krok, ale pre GM rozumny.
Z aktuální nabídky 5 modelů Saturnu, pochází od Opela jenom 2 - Aura (=Vectra) a Astra (=Astra). Outlook je amerika, Vue je Daewoo a Sky byl první z derivátů Daewoo G2X/Pontiac Solstice/Opel GT, takže taky amerika. Tudíž vlastně zbytečná značka, protože nenabízela nic, co by neprodávaly alespoň 2 další značky GM, navíc když stěžejní modely Aura a Astra pochází od Opelu, se kterým GM taky končí...
Přesně tak, Buick zůstává kvůli Číně, kde se jako Buick prodává i to, co všude jinde jako Chevrolet...
sehnat to neni složité, složité je na něj našetřit... 😉 mě se třeba od mala líbí Oldsmobile 4-4-2 W30 Corventible, ale jeho ceny v evropě v top stavu jsou za hranicí 40tis. EUR... a v USA asi o moc levněji tyhle auta nepřijdou, ptž klasický muscle cars budou vždycky ceněný...
Tak ono Saturn konci tiez. Okrem toho, posledne roky predaval modely Opel... co vyustilo v stav, ked mala budget (lacna) znacka koncernu v niektorych segmentoch kvalitnejsi line-up ako Chevrolet a Pontiac.
po mojí nejoblíbenější americký značce - Oldsmobilu - teď GM zavře další... :-! :no: cesta z krize neni zavírání značek, ale představení modelů, který trh chce... tohle si měli v GM uvědomit už někdy v 90. letech, kdy se začali propadat prodeje Oldse... včera to byl Olds, dneska Pontiac a Saturn a kdo zítra...? Chevy, nebo dokonce Cadillac??? ty ***i ve vedení jsou běhěm několika málo let schopný potopit celou historii americkýho automobilismu... 😢 😢
Zrovna tyto tradiční svalnaté ameriky nejsou nic levného. I Obouchaný nepojízdný vrak stojí pár tisíc. ;-\ Cenu si dokáží držet.
Když jsem pobýval skoro před 10 lety v US, bylo tam v časácích hafo inzerátů na tyhle veterány, hlavně muscle cars ze 70tých let. Nevím jak teď, ale tehdy byly ceny na úrovni midsize sedanu, teda nového. Ale výběr byl obrovský.
My jsem si nakonec koupili pořádného hranatého fullsize Pontiac Boneville Brougham, ´81, 8válců, objem kolem 5litrů. Dodnes na něj s láskou vzpomínám 😉 Byl to pojízdný obývák :yes:
My jsem si nakonec koupili pořádného hranatého fullsize Pontiac Boneville Brougham, ´81, 8válců, objem kolem 5litrů. Dodnes na něj s láskou vzpomínám 😉 Byl to pojízdný obývák :yes:
Nevíte někdo jak složité je sehnat tento kousek nejlépe asi ze 69? Kolik tak stojí atd...? Díky
ooops, taky mi je Pontiac nejsympatictejsi a krome oblud a la Aztec si vzdy drzel slusny designovy kurs (Bonneville, Grand Prix atd...)
Plymouth Barracuda byl na 100% aspoň ten který vznikal ve zlatých 60s 😄 , o tom Pontiacovi jsem neslyšel...Btw který rok výroby to měl?
Áno,mali spolu rovnakú karosériu a špičková verzia mala objem motora 7,2 litra.Akurát mám pred sebou knihu v ktorej je krásny oranžový kúsok. 😄
Vidim to spis na ten plymouth. protoze je verze plymouth hemi cuda, coz je zkracene baracuda a je to temer navlas stejne auto jako dodge challenger ´71. Obe maji hemi zavodni motory a obe patri pod chrysler.
Tak neviem,možno je to tak.Ale čo som sa teraz dočítal,Plymouth Barracuda vychádzal z Chryslera Valiant.A Pontiak je pod GM a v tej dobe vyrábal svoje GTO.Ak tu je niekto veľký fanúšik US cars tejto doby,mohol by nam to objasniť.
A NEbylo to náhodou (vpodstatě) "stejné" auto? 😉
PS: Ono je to již hóóóóódně DÁVNO, ale asi tak na 99,9% to byl PONTIAC! Pontiac Barracuda :yes: 😄
PS: Ono je to již hóóóóódně DÁVNO, ale asi tak na 99,9% to byl PONTIAC! Pontiac Barracuda :yes: 😄
😒
No Buick GM nepustí, protože Buicku se extrémně daří v číně a na dalších asijských trzích, takže proto.
Jinak by Buick padnul už dávno, prodeje v usa sou mizerný a nabídka 3 modelových řad v usa taky :no:
No Buick GM nepustí, protože Buicku se extrémně daří v číně a na dalších asijských trzích, takže proto.
Jinak by Buick padnul už dávno, prodeje v usa sou mizerný a nabídka 3 modelových řad v usa taky :no:
TAKové "škody" ;-\
Pontiac Barracuda míval strýček a je to (náhodou) jedno z PRVNÍCH aut, co si vůbec pamatuji ... :yes:
PS: Obávám se, že kdybychom uvažovali zcela "pragmaticky" a "racionálně", tak bychom se Saab to samé co s Pontiac udělali ... (bohužel) - NEjsem si jistá, že ho lze PLNĚ postavit na nohy a "vrátit" do pozice kterou ještě před ... 15 - 20ti (?) lety měl ..
PONTIACu je mi líto
Pontiac Barracuda míval strýček a je to (náhodou) jedno z PRVNÍCH aut, co si vůbec pamatuji ... :yes:
PS: Obávám se, že kdybychom uvažovali zcela "pragmaticky" a "racionálně", tak bychom se Saab to samé co s Pontiac udělali ... (bohužel) - NEjsem si jistá, že ho lze PLNĚ postavit na nohy a "vrátit" do pozice kterou ještě před ... 15 - 20ti (?) lety měl ..
PONTIACu je mi líto
😒 Je to hrozné, kdoví kolik značek ještě padne...kdyby radši nechali padnout Buick. Na druhou stranu, je to asi jedniná možnost jak GM zachránit, musí se vypořádat s nadprodukcí aut, protože jinak nikdy krize v automobilismu neskončí. Snad to přežije aspoň Saab, je to přece jen evropská automobilka i když v rukou GM.