Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Octavia v Německu skóruje, je pátým nejprodávanějším modelem

Škoda zažila v září v Německu úspěšný měsíc. Octavia je poprvé mezi pěti nejprodávanějšími, u privátních zákazníků je oblíbená i Fabia a Yeti. A daří se také Hyundai.
Zpět na článek
15. 10. 2013 13:08
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
15. 10. 2013 13:09
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
15. 10. 2013 11:20
15. 10. 2013 11:38
15. 10. 2013 12:59
15. 10. 2013 13:13
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
15. 10. 2013 13:33
15. 10. 2013 13:18
15. 10. 2013 13:29
15. 10. 2013 18:38
16. 10. 2013 00:38
16. 10. 2013 00:30
15. 10. 2013 14:12
15. 10. 2013 14:23
15. 10. 2013 11:38
15. 10. 2013 12:00
15. 10. 2013 12:41
15. 10. 2013 13:27
15. 10. 2013 17:13
15. 10. 2013 13:09
16. 10. 2013 08:39
15. 10. 2013 12:56
15. 10. 2013 13:41
15. 10. 2013 13:46
15. 10. 2013 14:03
15. 10. 2013 14:18
15. 10. 2013 14:25
15. 10. 2013 14:29
15. 10. 2013 14:06
15. 10. 2013 14:14
15. 10. 2013 14:41
15. 10. 2013 15:17
15. 10. 2013 13:58
15. 10. 2013 14:05
15. 10. 2013 14:18
15. 10. 2013 14:27
15. 10. 2013 14:34
15. 10. 2013 15:20
15. 10. 2013 15:56
15. 10. 2013 14:02
15. 10. 2013 14:13
15. 10. 2013 14:38
15. 10. 2013 14:50
15. 10. 2013 15:11
15. 10. 2013 14:20
15. 10. 2013 15:00
15. 10. 2013 15:14
15. 10. 2013 15:50
15. 10. 2013 14:20
15. 10. 2013 14:34
15. 10. 2013 14:57
15. 10. 2013 14:26
15. 10. 2013 14:15
15. 10. 2013 15:04
15. 10. 2013 15:12
15. 10. 2013 14:43
15. 10. 2013 12:27
15. 10. 2013 12:55
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 10. 2013 13:15
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
15. 10. 2013 17:40
anonym
15. 10. 2013 19:04
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
15. 10. 2013 15:50
anonym
15. 10. 2013 21:58
16. 10. 2013 14:13
16. 10. 2013 22:36
17. 10. 2013 09:19
15. 10. 2013 10:23
Optimistické záři
Průběžný výsledek už tak lichotivý není, ale co lze považovat za velký úspěch Škody je průběžná porážka Focusu, resp. toto bych ani příliš nezveličoval jako úspěch Octavie, jako hlavně neúspěch Focusu.
No každopádně gratulace. Koho by před deseti lety napadlo, že na DE trhu v nižší střední Škoda porazí Ford.
Rozbalit vlákno
2
15. 10. 2013 10:41
Re: Optimistické záři
Že průběžný výsledek vypadá tak jak vypadá je samozřejmě logické a každému trochu znalému prostředí zcela pochopitelný...
15. 10. 2013 10:45
Re: Optimistické záři
Jistě. Počkej co se nedozvíme, až projdeš tuto diskuzi zítra. >:D 8-s
Avatar - Stefič
15. 10. 2013 10:32
Vítězství rozumu
nemá smysl psát žádné rozsáhlé elaboráty. Pořadí značek, respektive TOP 20 v pořadí jednotlivých vozů hovoří jasně.
V DE prostě vítězí rozum a evropský vkus. Tady se kukačka z 38. rovnoběžky neusadila a zdá se, že ani neusadí.
V ČR tahle bitva ještě není vyhraná. Doufejme, že se ale kormidlo obrátí k jedinému správnému a to evropskému vkusu
Rozbalit vlákno
76
15. 10. 2013 10:35
Re: Vítězství rozumu
Kdopak určuje "správný evropský vkus"? Strana, vláda, Milouš Zeman nebo Stefič? :-)
Avatar - Dinar
15. 10. 2013 10:42
Re: Vítězství rozumu
Zbytečně to hrotíš, stačí změnit slovo správný za přirozený. A více než o rozumu, v případě nákupu automobilů v Evropě, je lépe mluvit o prostém pudu sebezáchovy. U Němců evidentně funguje. ;-)
15. 10. 2013 10:47
Re: Vítězství rozumu
Funguje ten pud sebezáchovy tak jako výroba Trabantu v NDR?

Konkurence je často je motorem pokroku, lokální monopol (např. podporovaný fanatickým zástupem) ničemu neprospívá.
Avatar - Dinar
15. 10. 2013 10:58
Re: Vítězství rozumu
Proto jsou německá auta nejlepší na světě... Udělej si v tom trochu pořádek, trabante.
15. 10. 2013 11:06
Re: Vítězství rozumu
No jasně ...

Nová Octavia s jednoduchou zadní nápravou za jízdy dokonce při přejezdu nerovností louská oříšky jaká jde od zadní nápravy rána.

Takové motory TSI to jsou přímo etalon "spolehlivosti".

Když vidím VW Golf VII tak so vždycky myslím že je to zhruba 10 let staré auto.

Máš v tom trochu bordel, ty "Deutschland ueber alles".
Avatar - Dinar
15. 10. 2013 13:04
Re: Vítězství rozumu
Podstrkováním vět typu "strana, vláda" nebo "Deutschland uber alles" jen ukazuješ vlastní mentální slabost, takto diskutuje primitiv.

Pokud říkám, že Němci dělají nejlepší auta na světě, není adekvátní odpovědí tuhá náprava octavie, pokud pro tebe ano, není o čem diskutovat.

Stejně jako o faktu, že preference domácích produktů je v situaci, do které se Evropa svým "open to all" přístupem dostala, výrazem fungování pudu sebezáchovy. Seriozní diskuse by se v tomto ohledu vedla o protekcionářských opatřeních fungujících při dovozu aut do Japonska, Koree nebo Číny. Jenže to předpokládá, že se člověk orientuje, hugo, z přibllých hlášek o Deutschland uber alles je jasné, že to není tvůj případ.
15. 10. 2013 13:25
Re: Vítězství rozumu
Dinare - neuvedl jsi jediný argument pro své tvrzení že "Němci vyrábějí nejlepší auta na světě".

Argumentoval jsem tím, že použité technické řešení v Octavii (a VW Golf do 90kW) je horší než má konkurence (např. Ford Focus nebo Hyndai/Kia mají za stejnou cenu lepší podvozek).

Argumentoval jsem tím, že motory TSI mají velké problémy se spolehlivostí a táhnou se roky, aniž je byl koncern schopen uspokojivě řešit - mnohé motory od konkurence tak velké potíže nemají.

Po stránce designu je pro mě (subjektivně) Golf nevýrazné zastaralé auto - Octavia III recykluje zase 10 let starý design Audi.

Němci nevyrábí špatné auta, ale ne nejlepší na světě - mají své problémy stejně jako konkurence.

Tvé hlášky o potřebě regulovat trh jen podtrhují tvou komunistickou mentalitu.

Ty si místo argumentů nasadil urážky => jestli je někdo zaostalý primitiv, pak jsi to ty, proletáři Dinare ;-)
Avatar - Dinar
15. 10. 2013 13:41
Re: Vítězství rozumu
škoda slov... :-!
Avatar - Katikakus
15. 10. 2013 15:19
Re: Vítězství rozumu
Bodejt, utrel te jak maleho kluka... :-!
15. 10. 2013 13:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dinar
15. 10. 2013 14:09
Re: Vítězství rozumu
Když řeknu, že Němci dělají nejlepší auta na světě, pak je to obecné prohlášení, o kterém lze diskutovat v obecné rovině. Tj. je tím myšleno, že nejvíce značek řazených mezi luxusní či premiové pochází z Německa, v žebříčcích kvality jak měřitelné (různé statistiky) tak pocitové (zákazníci) jsou na předních příčkách. Podle mého je těžké to zpochybnit, ale proč ne, jde jen o to, jakou formou, můžeme se dohadovat, nakolik jim konkurují v tomto Japonci, například, ale těžko můžu přijmout jako argument proti takovému prohlášení větu o zadní nápravě octavie.

Co se týká mentálních kvalit diskutéra, jestli napíšu svůj názor v tom smylsu, že Němci dělají nejlepší auta na světě, a je mi odpovězeno slovy německé hymny "Deutshland uber alles" evokující německé národovectví ne-li nacionalismus, pak to podle mého je primitivismus diskutéra, protože to s diskusí o autech nemá co dělat.
Avatar - Stefič
15. 10. 2013 10:44
Re: Vítězství rozumu
na tohle téma se již diskutovalo mnohokrát a za sebe mohu říct, že naprosto souhlasím s názorem diskutéra GTI. Přece vkus by měl mít každý v sobě. S tím se prostě narodíš. Nebo taky ne...
Jsi ovlivně vším co je kolem tebe a co považujeme za standard. Můžeš si namlouvat, že tebe to ovlivnit nedokáže, ale omyl. Okolí na nás na všechny působí stejně jako třeba reklama

Nebo ty bys snad chtěl jezdit v tomhle? Fakt se ti to líbí?
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
15. 10. 2013 10:54
Re: Vítězství rozumu
Octavia III je ošklivé auto, Roomster je ošklivé auto, Fabia II je ošklivé auto, Superb II je ošklivé auto.

Jak říkáš: "Přece vkus by měl mít každý v sobě. S tím se prostě narodíš. Nebo taky ne..."
Avatar - Stefič
15. 10. 2013 10:58
Re: Vítězství rozumu
a zase...Škoda, Škoda, Škoda. Ta ti tedy musí ležet v žaludku. Já v tom žebříčku ale vidím, že Škoda je jednou z 20. To ty ale budeš klidně ignorovat a blekotat pořád jenom o Škodě
15. 10. 2013 11:25
Re: Vítězství rozumu
Jak říkáš, je to o vkusu, mému tteba po designové stránce Škoda vyhovuje. Bohužel mě statistiky kradených, vyvezených a rozmontovaných aut zastrašili natolik, že vždycky vybírám z jiných vod... ;-\
15. 10. 2013 11:48
Re: Vítězství rozumu
Ukradnout ti můžou každý auto, třeba i křáp, který si někdo půjčí na to, aby se dostal z bodu A do B...sousedovi zmizelo pomačkaný Clio z 92hýho. a přitom ho měl zabezpečený na maximum! zamknul dveře a zavřel všechna okna. ;-)
15. 10. 2013 12:15
Re: Vítězství rozumu
Třeba jenom zapoměl, kde zaparkoval ;-)
Avatar - Snooob
15. 10. 2013 13:44
Re: Vítězství rozumu
Existuje taký produkt: "poistenie finančnej straty"

No nech si ho berú! Potom kúpim nové...
15. 10. 2013 12:09
Re: Vítězství rozumu
ANO jsem rád, že Škodě se daří a poráží v oblíbenosti nejednu zaběhlou značku, tady to máte černé na bílém....a hnujda ta může jen tiše přihlížet ze zadu, tak také patří a nezmění to ani PROPAGANDISTICKÉ, VLEZLÉ, NEVKUSNÉ A URÁŽLIVÉ REKLAMY, KTERÉ UŽ VĚTŠINĚ ČESKÉHO NÁRODA LEZOU KRKEM....(nemám obavy, že u nás také zvítězí zdravý rozum, nad těmihle zájmovými skupinami s praktikami domovních prodejců) :-) :-) :-)
Avatar - dal
15. 10. 2013 12:26
Re: Vítězství rozumu
Taky mám radost, když se daří firmě která zaměstnává naše lidi a dejme ruku na srdce my se nemáme moc čím ve světě chlubit a tak každý úspěch potěší.
Z čeho ale radost nemám, jsou idioti, kteří pravidelně a bezdůvodně napadají jiné výrobce než jsou ti jejich vysnění.
Nebo ti to řeknu zcela krátce jdi do pr... debi..
15. 10. 2013 12:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - dal
15. 10. 2013 12:44
Re: Vítězství rozumu
Jo úderka je to správné slovo!
Avatar - Stefič
15. 10. 2013 12:50
Re: Vítězství rozumu
ale tady přece vůbec nejde a to, jestli je něco vysněné nebo ne. Nikdo nikomu neupírá sen o H i10. Bavíme se tady o tom, že na jedné straně je vkus evropský a na druhé straně vkus Asijský. A tyhle dva směry se jaksi nepotkávají.

Prodejnost produktů H/K je jen díky příznivému poměru cena/výkon. Není to hezké, technologicky zastaralé, ale je to levné. A na to ne příliš majetný zákazník slyší. V bohatších zemích, jako třeba v DE se zákazník chová jinak, páč do koupě H/K ho netlačí špatná finanční situace, ale prostě má možnost si více vybrat.

A o ostatních Asijských autech...Co dodat...Totálně zprasené CRV proti předchozí verzi? Totéž RAV4. Civic a ta světla přilepená na kufru? Možná se to někomu líbí, ale za sebe říkám ne. NE, NE, NE!

Jediné co z poslední doby stojí za pochvalu je M3 a M6. Tam jsou ale zase jiné věci, které auto totálně degradují
Avatar - dal
15. 10. 2013 13:09
Re: Vítězství rozumu
Pravdu máš v tom, že co se jednomu líbí nemusí se líbit jinému a že je ve vnímání designu rozdíl mezi Evropou a Asií. Proto asi H/K mají německé designéry kteří dříve pracovali pro Audi potažmo pro BMW a proto vyvíjí auta v SRN.
Prodeje H/K už dávno nestojí na ceně, znám pár lidí kteří dali za H SantaFe i skoro mega a plno dalších kupuje např. i30 v cenách nejčastěji mezi 350 a 400 tis.což je cena stejná jako u konkurence.
Technologicky zastaralé? Někdo může považovat za technologicky zastaralé to, že se nedokáže vypořádat s opakujícími závadami, nákladnější výrobou a nevyrovnanou kvalitou výroby.
Ty modely které uvádíš v posledním odstavci se můžou stejně jako japonská zahrada(někdo raději pěstuje brambory) zase někomu líbit, nehledě na jejich neodiskutovatelnou kvalitu.
15. 10. 2013 13:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Stefič
15. 10. 2013 14:11
Re: Vítězství rozumu
k prvnímu odstavci - poznej 7 rozdílů
[odkaz]
[odkaz]
Tak tady podobu moc nevidim.

Jinak k cenám. Za i30 můžeš dát 400k, jenže v porovnání s konkurencí ve stejné výbavě stále H/K vychází podstatně výhodněji. Dej mi sem jedno auto, které bude v nejvyšší výbavě cenově srovnatelné. Postav vedle sebe SantaFe a co já vim, třeba Touarega. Cenovky se budou lišit.

K poslednímu odstavci. Tady jsme opět u evropského vkusu...Stále tvrdím, že v evropě jsou bližší brambory než bonsaje. To jest vše
Avatar - dal
15. 10. 2013 14:21
Re: Vítězství rozumu
Nevím proč by se měl Hyundai podobat BMW?

Ty ceny jsem uvedl jako argument, že H/K už dávno nekupují jen ti co chtějí co nejlevnější auto. To že je H/K vybavenější než konkurence za stejný peníz je známá věc i když i to se začíná pomalu měnit.

Tak to jsem tě jako vidláka odhadl správně.
Avatar - Stefič
15. 10. 2013 14:54
Re: Vítězství rozumu
no vidíš. Nepřipadal jsi mi jako totální duševní propadák, ale svou poslední větou jsi to totálně zabil
Avatar - Katikakus
15. 10. 2013 15:22
Re: Vítězství rozumu
Od tebe to opravdu sedi, stefici... >:D
15. 10. 2013 14:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Andromeda
15. 10. 2013 13:22
Re: Vítězství rozumu
Proč Ti, co nemají naprosto co sdělit nejvíce ztrhávají klávesnice a zaplevelují veřejný prostor vyřvávanou stupiditou ... ;-\
15. 10. 2013 13:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Stefič
15. 10. 2013 14:12
Re: Vítězství rozumu
za to tys nám toho sdělil, rozumbrado. V těch několika příspěvcích jsou buď holé věty nebo nekonečně palců...
15. 10. 2013 14:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Stefič
15. 10. 2013 14:59
Re: Vítězství rozumu
Ano, sdělovat souhlas typu "tři palce nahoru" je asi maximum co ze sebe vymáčkneš.

Můj způsob diskuze nikdy u adminů nevyvolal potřebu mi dát BAN, zatímco u tebe to bylo na spadnutí. Na to prosím nezapomeň.

O té Wiki víš své, viď:-))

Nejhorší příklady asijské produkce. Klidně najdi stejné hrůzy v Evropě. Řekněme za posledních 20 let. Něco tak strašného nevyrobil nikdo.

Co si o mě myslíš je mi opravdu jedno:-)))
15. 10. 2013 15:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Iv8
15. 10. 2013 12:30
Re: Vítězství rozumu
Prosím o vyjmenování (stačí příjmení) té většiny českého národa, kterou se oháníš. Co takhle mluvit za sebe.
15. 10. 2013 12:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - dal
15. 10. 2013 12:42
Re: Vítězství rozumu
Hřebík a hlavička!!! :yes:
15. 10. 2013 12:19
Re: Vítězství rozumu
"Přece vkus by měl mít každý v sobě."

Iste, prave preto je bulvar v (ne)tlacenej podobe najpopularnejsi, hlupe reality show najpozeranejsie... atd.. a nemecke auta najpredavanejsie. :-O

To su nebetycne dristy.
Ziadne spojenie medzi vkusom a predajom aut neexistuje.
Smutne je, ze nezmyslom, ktore tu jeden diskuter rozsiruje si schopny uverit.
Avatar - Stefič
15. 10. 2013 12:29
Re: Vítězství rozumu
tak potom by mě zajímalo, podle čeho si ty vybíráš auto. Nebo to nemusí být auto, třeba oblečení nebo dekorace do bytu... Není to náhodou podle vzhledu? A na čem záleží co se ti líbí?
Nevím jak ty, ale já první předvýběr dělal pouze na základě vzhledu. Nekoupil bych Renault Scenic neb se mi nelíbí a dál ho vyřazuji. Prostě první selekce je čistě jen podle toho co se ti líbí a co ne. Teprve pak řešíš ostatní detaily...
Avatar - Andromeda
15. 10. 2013 13:24
Re: Vítězství rozumu
Panebože, panebože - ještě větší ..... než jsme čekali ;-\
15. 10. 2013 15:32
Re: Vítězství rozumu
Auto si vyberas len podla vzhladu ako handry? Nie si snad pozer?

Zaujimave, ze dost majitelov, dokonca aj tu na moje.auto.cz pise, ze sa im napr. Roomster nepacil, ale kupili si ho, to iste plati pre Fabiu.
Trochu psycho, ze?

Nemecke najpredavanejsie skatule nie su krasne, su obycajne a neurazia, navyse su nemecke. Este raz, su NEMECKE.
Neznamena to, ze sa predavaju, lebo maju vynimocny styl.
Napr. prave preto ja vyradzujem VW, lebo vojenske rovnosaty nemam rad. Nevadi mi vsak dalsich X znaciek, ani francuzske, ani korejske, ani talianske, ani japonske auta.
Avatar - Mav.
15. 10. 2013 20:04
Re: Vítězství rozumu
Ta Micra má styl, a asi i proto je jich vidět na silnicích. Jezdím v ní i já. A díky porovnání v VW jako mým prvním autem si taky myslím, že tu žijeme v takovém konzernlandu, chválíce si jako každá liška vlastní ocas, zatímco v Japonsku si klidně dělají taky dobrá auta. Konec konců do Toyoty, nebo jak se jmenuje ta největší automobilka na světe, se chodí učit tahat červený provázek i z Německa.

Tak přidáme pár jiných odkazů ze země vycházející slunce pro vyvážení (i něco co ujede 911 Turbo S a nestojí to ani půl):

[odkaz]
[odkaz]

A od těch sousedů co dělají ty nejlepší auta na světě:

[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
15. 10. 2013 10:44
Re: Vítězství rozumu
Chytrému napověz, hloupého kopni... Tak tě tedy kopu! Napovědět ti měla ta statiska... A Stefič to naprosto výstižně rozvinul ;-)
15. 10. 2013 10:52
Re: Vítězství rozumu
Milý Xaviere - celkový trend Škody za letošní rok je dost velký propad. Pokud jde něco 8 měsíců do háje a pak je 1 měsíc úspěšný tak na vítězoslavná prohlášení o "jediném správném designu" a nabubřelá gesta je dost brzo.

Do tebe ani kopnout nestačí ;-)
Avatar - Stefič
15. 10. 2013 10:56
Re: Vítězství rozumu
problém tvůj a mnoha dalších diskutérů je v tom, že naprosto všechno obracíš a vztahuješ na Škodu. Evropa je snad jenom Škoda? Podívej se na tabulku. Škoda je v DE okrajovka. Je tam ale VW, prémie, Opel...blablabla.
O tom to je. Tak proč pořád dokola jen o Škodě
15. 10. 2013 11:09
Re: Vítězství rozumu
Evropa není jen Německo a smiř se s tím, že ne všichni mají německý vkus. Každý jsme jiný a já rozhodně nebudu hodnotit, jestli lepší vkus ma Ital, Němec, Francouz nebo Bulhar.
Avatar - Stefič
15. 10. 2013 11:20
Re: Vítězství rozumu
no nevím, statistika mluví jasně
[odkaz]
15. 10. 2013 23:40
Re: Vítězství rozumu
Statistika tiez jasne hovori, ze jej nerozumies.
Ked si to prekalkulujes, zistis, ze 33% vsetkych predajov Audi a 39% predajov VW je iba v Nemecku, ale napr. uz len 20% Fordov a takych Renaultov len 11.7%.
Tzn. je jasne, ze celkove pocty VW group su velmi vysoke voci ostatnym automobilkam, kedze Nemecko so suverenne najvyssim predajom aut zhltne vyse 1/3 produkcie domacich automobiliek. Len VW sa IBA v Nemecku preda tolko, co Citroenov v celej EU.

Tvoja tabulka nehovori o nicom.
Porovnavat musis predaje v jednotlivych statoch, ak chces zistit miestny vkus, nie celkove pre celu Europu.
15. 10. 2013 11:10
Re: Vítězství rozumu
Díky za lichotku! >:D Nevím, co šlo v tvém soukromém životě 8 měsíců do háje a jeden se vydařil, ale sem to netahej! :-)
15. 10. 2013 12:14
Re: Vítězství rozumu
Pokud má někdo problém Xawiere, pak jsi to ty.

8 měsíců se Škoda propadá a pak má v Německu jeden úspěšný měsíc, což ti stačí na to abys začal nadřazovat německý design celé Evropě (evidentně je pro tebe současný stav hodně frustrující záležitost, tak cítíš potřebu si při první příležitosti zchladit žáhu).

Mě je celkem buřt jaké auto se komu líbí - ať si každý koupí co chce a co mu udělá radost. Líbí se ti VW/Škoda - fajn, ale tvrdit že jediný design je správný je projevem omezenosti a totalitního myšlení.
15. 10. 2013 12:31
Re: Vítězství rozumu
A jaký design reprezentuje Opel, VW, MB, Audi, BMW ? Tenhle pohled na tabulku není jen o Škodě.
Avatar - Andromeda
15. 10. 2013 13:25
Re: Vítězství rozumu
Opatrně, byl by jsi patrně skoro ukopán ...
15. 10. 2013 10:41
Re: Vítězství rozumu
Přesně!
Avatar - dal
15. 10. 2013 11:11
Re: Vítězství rozumu
Je zajímavé, že ti borci z pod 38.rovnoběžky jsou v D nejprodávanější neněmeckou značkou.
15. 10. 2013 11:13
Re: Vítězství rozumu
Vážně? >:D To máš asi k dispozici jiné statistiky, než my všichni ostatní... >:D
Avatar - dal
15. 10. 2013 11:19
Re: Vítězství rozumu
Stejné,
Škoda je taky jinak zabalená německá technika o majiteli snad nebudeme diskutovat.
Takže 1-7 domácí, 8.první neněmec.
Avatar - Stefič
15. 10. 2013 11:25
Re: Vítězství rozumu
zajímavá logika. Takže do doby než koncern Ford Group prodal Aston Martin, byla AM americká značka?

mimochodem mám pocit, že Mazda je také součástí koncernu Ford. Takže další americké auto?
Avatar - dal
15. 10. 2013 11:31
Re: Vítězství rozumu
Logiku to má, jedná se o značky vyráběné v Německu a Škodu berou jako levnější VW.
V D jsem bydlel 8let takže vím o čem mluvím.
15. 10. 2013 12:33
Re: Vítězství rozumu
Ano němci berou Škodu opravdu jako svojí značku.Škoda VW Group. Žádne Škoda made inTschechien.
Avatar - Stefič
15. 10. 2013 12:36
Re: Vítězství rozumu
v dnešní globální ekonomice takhle přemýšlet prostě nejde. To bych mohl rovnou říct, že díky tomu, že velký podíl US ekonomiky vlastně vlastní číňané, tak je všechno z určité části čínské...
Dneska podobné teorie neplatí. Mám Opel a ten byl vyrobený v GB. Je to snad britské auto? Pracoval jsem v nadnárocní společnosti, která byla nejdřív britská, pak americká, pak nevim jaká a teď zase americká. Tím chci jen říct, že řešit národnost vlastníka a z toho vyvozovat závěry a zcestné.

Jinak ano, Škoda je v DE okrajovka. Opět ale opakuji, že není jen Škoda
15. 10. 2013 12:29
Re: Vítězství rozumu
Ahá tak už chápu o čem to máš, ty to máš o pocitech. Na pocity se vy..r podíl na Mazdě který Ford vlastnil už Mazdě zase odprodal takže pokud tam má pár a to doslova pár procent nedělá z Mazdy americkou značku. Víc studuj než piš oslavných článku.
Avatar - Stefič
15. 10. 2013 12:40
Re: Vítězství rozumu
a tím jsi jako chtěl říct co? Že se z americké Mazdy stala zase Mazda Japonská, nebo jsi se chtěl jenom vytáhnout, že máš čerstvější informace než já?
15. 10. 2013 13:08
Re: Vítězství rozumu
Pokud vím Ford prodal v roce 2008 20% svého podílu na Mazdě a v roce 2010 to bylo myslím dalších 10% a nyní tam má snad něco kolem necelých 3% takže ty informace nejsou nijak čerstvé, spíš velmi staré a pokud o nich nevíš tak je nepoužívej jako argument.
Avatar - Andromeda
15. 10. 2013 13:30
Re: Vítězství rozumu
Plýváš perlami kolegáčku ... ;-)
15. 10. 2013 14:59
Re: Vítězství rozumu
Máš pravdu je to marný, je to marný, je to marný. ;-)
Avatar - Stefič
15. 10. 2013 14:16
Re: Vítězství rozumu
no supr, nicméně mě to stále vrací k původní otázce.

Tím jsi chtěl říct co? Že umíš lépe hledat wiki?

Každopádně původní téma bylo trochu někde jinde. Sestřel google a piš k tématu
15. 10. 2013 14:58
Re: Vítězství rozumu
Tak znovu pro natvrdlého Stefiče: neargumentuj tím o čem nemáš ani páru. Je fajn že znáš aspoň google když jsi jinak natvrdlý jak kominická koule, takže než příště napíšeš blábol jako byl tenhle "mimochodem mám pocit, že Mazda je také součástí koncernu Ford. Takže další americké auto? " tak si to na tom googlu aspoň ověř. To jsem tim chtěl říct ty znalče ničeho.
15. 10. 2013 15:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 10. 2013 18:46
Re: Vítězství rozumu
Máš pravdu a speciálně znalosti Stefiče jsou úžasné. Včera psal o příznivcích korejských vozů jako Hanoi klub a dnes jako Kung Pao. Myslím že věk který má napsaný v profilu je lež jelikož tak fatální neznalost jsem dlouho nezažil ani u chlapců od patnáct let mladší.
16. 10. 2013 01:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Katikakus
15. 10. 2013 15:27
Re: Vítězství rozumu
Uz toho radsi nech. Kazdy den se tady naprosto zhovadis, dnes teda extremne...
Avatar - Katikakus
15. 10. 2013 15:26
Re: Vítězství rozumu
Je videt, ze se vyznas. Hlavnes tou Mazdou jsi to totalne zabil... 8-s :no:
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
15. 10. 2013 13:08
Re: Vítězství rozumu
Europsky vkus????

Definuj europsky vkus, prosim.

Asi si nedaval pozor, ale aj Taliansko a Francuzsko su v Europe - hadam mi nechces nahovorit, ze nemecky a taliansky vkus a dizajn su jedna skola.

Kazdy si kupi to, co uzna za vhodne a co sa mu paci.

Faktom ale zostava, ze niektori pri tom spravia kolosalnu blbost. Rovnako ako faktom je, ze nekvalitna bulvarna zurnalistika predava viac vytlackov ako kvalitny broadsheet a ze Kylie Mingue preda viac CD ako Anathema.
Avatar - Dave 11
15. 10. 2013 10:50
...se nedivím...
...když vypadá jako Audi a je levnější než Audi... >:D
Rozbalit vlákno
6
15. 10. 2013 11:12
Re: ...se nedivím...
...a to jsi ještě neviděl Spacebacka ;-)
Avatar - Emel
15. 10. 2013 11:38
Re: ...se nedivím...
To jsem zase o tolik nepřišel.. v Německu nebude mít Spaceback na růžích ustláno.
Avatar - dal
15. 10. 2013 11:42
Re: ...se nedivím...
Proč?
Může mít naopak i velký úspěch.
Spaceback je jednoduché, levné auto s německou technikou.
Avatar - Emel
15. 10. 2013 12:46
Re: ...se nedivím...
To je i normální Rapid, a žádné rekordy netrhá... prostě Německo není apriori země zaslíbená lowendu.
Avatar - white label
15. 10. 2013 12:54
Re: ...se nedivím...
Souhlas, navíc Německo je dlouhodobě zemí zaslíbenou hatchbacku jménem Golf. I Octavie v hb (pokud by byla) by to tam měla proti Golfu mnohem těžší, než v lb/kombi.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
15. 10. 2013 13:09
Re: ...se nedivím...
".když vypadá jako Audi a je levnější než Audi.."

tak to stejne neni Audi.

You can put lipstick on a pig, it's still a pig.
15. 10. 2013 10:53
A jako každý měsíc
Určitě úspěch škodovky. Na druhou stranu, když už se tady někdo ohání správným evropským vkusem, jsem zvědavej, jestli tady na dasauto.cz taky uvidíme výsledky například z Francie... Tam jsou ty čísla naprosto odlišný, a je zajímavý vidět, jak je trh odlišný hned vedle u sousedů (Německa). Tam si Škodovka moc neboduje. Fabia až 55., další modely se nevešly mezi 80 nejprodávanějších.

Je mi jasný, že Vagenfans tady zas budou křičet, jak je Francie nepodstatnej trh, jak jsou frantíci hloupý... Ale v rámci objektivity mi tady ty čísla prostě chyběly... [odkaz]
Rozbalit vlákno
3
15. 10. 2013 12:28
Re: A jako každý měsíc
Francie je taky hodně specifická, Top 10 modely pouze místní a i v top 20 je většina Francouzských (ne že o Německu nelze říct prakticky totéž). Když se tak dívám na EU vs. Fr výsledky, tak si ale říkám, jaké % z produkce FR automobilek jde na čistě domácí trh.

Tady je prostě vidět, jak jsou jednotlivé trhy hodně individuální, silně preferují domácí značky, a úplně nezávislý není asi vůbec nikdo.
15. 10. 2013 13:37
Re: A jako každý měsíc
Taky by mohli přidat United Kingdom.
15. 10. 2013 13:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - strýček BOB
15. 10. 2013 10:56
Běžná evropská tabulka...
Dominují domácí značky, doplněné ostatní evropskou produkcí. Pro ty, kteří mají problémy nejen s výběrem auta, je zde produkce z Asie. >:D

Zaráží mě neúspěch Rapida v Německu. Co za tím můte být?
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
15. 10. 2013 11:06
Re: Běžná evropská tabulka...
je uplne normalne ze v nemecku dominuju nemecke auta rovnako ako vo francuzsku francuzske v japonsku japonske ... atd.....

zbytocne sa tu kazdy ide navazat do francuzov japoncov korejcov.... je predsa jasne ze ti nebudu v nemecku na nemeckom trhu dominovat ked nemecko ma XY vlastnych aut vyhovujucim vkusu domacich zakaznikov ... pozri sa na predaje v USA alebo v japonsku.... tam uz nemci nedominuju... pre niekoho zahada pre ineho proste normalny jav
Avatar - dal
15. 10. 2013 11:26
Re: Běžná evropská tabulka...
Jednoduché jak facka a přesto to někdo nedokáže pochopit.
Avatar - Emel
15. 10. 2013 11:40
Re: Běžná evropská tabulka...
Rapid je lowend a Němci to nemají zapotřebí.

PS: s tou ostatní evropskou produkcí úplně pravdu nemáš, Škoda je de facto německé auto (bráno z německého pohledu) a ostatní Evropa je out.
15. 10. 2013 13:20
Re: Běžná evropská tabulka...
To si nemyslím protože Dacia měla jedny z nejvyšších prodejních čísel právě v Německu.
Avatar - white label
15. 10. 2013 13:35
Re: Běžná evropská tabulka...
Ovšem to je (i) tím, že Německo je největší evropský trh, ale tady jde o podíl lowendu na Německém trhu ve srovnání s ostatními evropskými trhy.
Avatar - Julča
15. 10. 2013 11:06
Vítěztví rozumu?
No to jsme se načekali!? >:D
Rozbalit vlákno
0
15. 10. 2013 11:20
To víte,
teprve na trhu, kde mají lidé peníze, se pozná, co je opravdu lepší. Jakmile totiž peníze do porovnání člověk zahrne, tak se všechno zkreslí a zavádějící fráze jako "za ty peníze to není špatné" atd. se budou rojit jak houby po dešti. Nejsem nějakým milovníkem Škody, ale česká klasika, kdy je vždy vychvalován ten horší, ale levnější, už je mi otravná. Podívejme se na západní trhy a jak si tam vede Hyundai a Škoda v porovnání...
Rozbalit vlákno
60
Avatar - dal
15. 10. 2013 11:38
Re: To víte,
Když si načnul ty peníze tak co třeba USA?
15. 10. 2013 12:59
Re: To víte,
Evropský trh je nejnáročnější na světě.
USA naproti tomu balancují na hraně lowendu, jejich ceny a přístup tomu odpovídají.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
15. 10. 2013 13:13
Re: To víte,
Keby bol europsky trh jednym celkom s konkurenciou ako v USA, tak by ceny boli nizsie aj u nas.

Dalsia vec su nizsie vyrobne naklady v NAFTA oproti Europe.

Takze nizsie ceny v USA nie su len vysledkom dominancie lowendu.

Nehovoriac o tom, ze ceny v Kanade, kde sa predavaju takmer vyhradne US modely, su vyrazne vyssie (robil som pred par rokmi porovnanie - z USA dovezena Mazda CX-9 stala po vsetkych poplatkoch v SR (homologizacia, dovoz, dan, clo atd.) presne tolko, ako CX-9 v Kanade).
15. 10. 2013 13:33
Re: To víte,
Ano, ten rozdíl mezi Kanadou a USA je někdy "šokující".
Ale to může být klidně třeba logistikou, nebo co já vím, trhy tak dopodrobna nestuduji.
Jiný je i daňový systém, kdo ví, co je třeba poplatit za auto, co na ceníkové ceně nejde na první pohled vidět atd...
Avatar - dal
15. 10. 2013 13:18
Re: To víte,
Reagoval jsem na ty peníze.
Evropský trh je nejnáročnější na světě - říká kdo? Nepřebírej všechno co někdo někde napsal. Co když jsou náročnější třeba ti Američané nebo Japonci. Tady jsme ještě nevěděli co je to klima a tam bylo auto bez klimy skoro neprodejné stejně jako dnes u nás a co automaty, zkus tam prodávat 1,2 motory atd.
15. 10. 2013 13:29
Re: To víte,
Říkám já.
Jestli není nejnáročnější, tak jeden z nejnáročnějších rozhodně, a každopádně je náročnější, než trh USA.
Klima byla ještě nedávno i v USA k dispozici jen v lepších výbavách, byť se rozšířila rychleji, než v Evropě.
Motory 1,2 jsou nesmysl, vycházející z USA specifických podmínek, tam je pořád motor V8 normální pohonná jednotka, tak nepleť jabka s hruškami.
Co myslím tím lowendem, to jsou nároky a očekávání kupujících - materiály a jejich zpracování, řešení detailů a další technické a technologické vychytávky.
Prakticky libovolné americké auto je proti autu evropskému vyrobeno doslova humpolácky, stačí je postavit vedle sebe a odhodit růžové brýle.
15. 10. 2013 18:38
Re: To víte,
Ano máš pravdu že Američané vnitřní materiály v autě neřeší stejně jako nějaké rovnoměrné spáry na karoserii . Když jsem viděl na cabriu Le Baron jak byla na víku zavazadelníku přídělaná třetí brzdovka, prostě mne v tu chvíli napadlo že jí tam někdo jen tak prdnul. Ovšem s tím airconditonem zas až tak pravdu nemáš. ;-)
16. 10. 2013 00:38
Re: To víte,
Mel jsem nejprodavanejsi auto usa toyota camry a mela uplne primitivni techniku, 2ventilovy motor, bubnove brzdy, 2airbagy bez esp atd... Kazda oktavie v cz je technicky lepsi auto na druhe strane seriove byli krasne sedacky v kuzi. Napr. v usa i aktualni passat ma bubnove brzdy, nenabizi dsg, jen 2motory na vyber atd. Kazdy trh ma jine naroky, nejnarocnejsi je z prehledem nemecky, zadna krajina nemuze konkurovat 5er, a6, eklasse, tyto auta v nemecku jezdi v podobnem poctu jak v usa toyota camry, ve francii megane, jejich cesty jsou jinaci a ti lide se tam o auta ani tak nezajimaji jak nemci
16. 10. 2013 00:30
Re: To víte,
Jako nejnarocnejsi trh na svete plati nemecky, je to kvuli nemeckym dalnicim, nikde se neprodava tolik drahych a technicky nadubanych aut jak v D. Co se tyce prodeje i tu nemci maju celosvetove v premiove tride z 80% podilem navrh, dokonce v usa proda bmw, mercedes,porsche, audi v premiove tride mnohem vic aut jak jejich levni konkurenti z japonska lexus, infiniti
15. 10. 2013 13:54
Re: To víte,
v USA nemaj na vejplaty a natoz na rapida
15. 10. 2013 14:23
Re: To víte,
Tak ho můžou přibalovat k ovesnejm vločkám.
15. 10. 2013 11:38
Re: To víte,
To je riadna blbosť, čo píšeš. Keby si mal pravdu, tak sa na silnejších trhoch rebríčky predajnosti veľmi nelíšia, ale on je opak pravdou. Každý trh je špecifický, veľkú rolu hrá národnosť, mentalita, prítomnosť domácej značky na trhu, atď... Kúpyschopnosť je len jeden z aspektov, nie jediný a nie vždy smerodatný.
15. 10. 2013 11:48
Re: To víte,
Hovořil jsem teď specificky o Škodě a Hyundai, jako reakci na včerejší diskuzi pod srovnávacím článkem, kde mi někdo mermomocí vnucoval, že je Hyundai lepší, protože je levnější.