Novinky
...tak to už bude třetí generace v řadě, co dostane dravější styl >😁
V celém článku prakticky žádná nová informace 😉
V celém článku prakticky žádná nová informace 😉
Moc nových informací nezaznělo (nové dieselové motory? 9stupňová převodovka?), nicméně je fajn, že MB C si udrží na vrcholu pořádnou V8. :-!
Dosť zaujímavé ak sa zákazník MB bude musieť vyrovnať s faktom, že nejaká dacia za 6000,- Eur bude mať ten istý motor ako jeho miláčik s hviezdou za 40 000,- Eur
to je sice pravda a je to trochu dehonestacia MB, ale na druhej strane musis pocitat s tym, ze ten motor, ktory bude v Ccku bude mat teoreticky 50 60% dielov vlastnych, vyrobenych v MB, plus odhlucnenie bude tak isto inde, cize az tak sa netreba vzrusovat nad tym doba je uz raz taka, vid Jaguar, ktory pouziva naftove diesle vyrobene v Renaulte, ale po chvilkovom badani som zistil, ze viac ako 60% dielov je vlastnych vyrobenych Jagom ... :-!
Jaguar s Renaultem?
Jaguar používá naftový motory původem od Peugeotu , R4 2.2 a V6 3.0 Sice jinak naladěný ale v základu stejný jako Peugeot . Mimochodem , ta Jaguáří V6 202 kw by byla nádhera v Peugeotu 508
202 kW naftová V6 pod haubnu napříč s předním náhonem v mainstreamovém kombíku střední třídy (jelikož Peugeot podélnou zástavbu ani hnaný zadek (rxh nepočítám) neumí), hmm, vážně nádhera 8-s
Fungovat by to nemohlo proč ? Kvůli tolika výkonu na předek ?? Peugeot 605 , 407 , Citroen C5 s V6HDI 177kw Laguna V6dcI 173kw ... a to nemluvím o přemotorovanejch předokolkách o třídu níž Astra OPC , Focus RS , Scirocco R , Alfa 147/156 GTA ...Pamatuju dobu kdy Renault uvedl R 5 Alpine 69kw a psalo se že už je to na hraně a že předokolky NIKDY nebudou mít víc jak 100 koní protože to je limit koncepce .
Přesně tak. S otevřeným diferenciálem, který auta tohoto ražení mají, je 202 kW opravdu přespříliš. Navíc u příčné zástavby takto těžkého motoru, tudíž i s převodovkou pro příčnou zástavbu je až hodně moc hmoty na předku, jízdně by to opravdu žádná paráda nebyla. Ty přemotorované předokolky, které jsi vypsal, mají všechny do jedné (i když Alfou si nejsem zcela jist, nic o ní nevím) diferenciál se sníženou účinností (neboli zvýšenou svorností), některé dokonce dif sportovní s možnosti vektorování hnacích momentů. O konstrukci přední nápravy ani nemluvě.
to jsou kecy... motor má stejný - podobný "železo".. ale je to jinej motor!
V Dacii má max 9 koní, standartně ( a kvůli ceně většinou) 75.. 220Nm a pětikvalt.. v medvíděti (= třída A) má 110 koní a 260 Nm.. a šestikvalt...
Kromě toho do "C" přijde 1.6, úplně jinej motor, vyvinutej už dohromady.. a dostupnej dneska akorát v Renaultech...
:-!
V Dacii má max 9 koní, standartně ( a kvůli ceně většinou) 75.. 220Nm a pětikvalt.. v medvíděti (= třída A) má 110 koní a 260 Nm.. a šestikvalt...
Kromě toho do "C" přijde 1.6, úplně jinej motor, vyvinutej už dohromady.. a dostupnej dneska akorát v Renaultech...
:-!
Tak dúfam že tam už bude miesto aj pre ľudí vyššieho vzrastu .. 😉 Céčka boli vždy krpaté , teraz to vyzerá na poriadny nárast , mne osobne to nevadí ...
:no: :no: :no:
Len pre porovnanie alfa romeo 166 a saab 9-5 z rokov okolo r 2000 mali razvor 2700mm a patrili do vyssej strednej triedy!!! ano vyssej strednej triedy!!! .... neuveritelne nam to narasta... pytam sa kde je hranica? Bude mat auto strednej triedy 3m razvor za 10 rokov? Komu tym prospejeme... neviem
choroba dnesnej doby... je ta ze kazda nova generacia akehokolvek auta chce byt vzdy vacsia priestornejsia dravejsia agresivnejsia... luxusnejsia ... ale takto to donekonecna nejde... v prvom rade by som u dnesnych aut ocenil vacsu kvalitu a spolahlivost.... agresivity je dookola vo svete vsade dost... po tej nikto netuzi....
Dnes BMW 3 2.810 mm rozvor, délka vozu 4624 mm...
Vše je samozřejmě naprosto v pořádku 😉
raz pride doba ked sa nove auta budu naspat zmensovat zjednodusovat a este sa s tym budu vyrobcovia chvalit.... uvidite... vsadim sa :yes:
Je mi jasne ze mercedes sa natahuje s BMW takisto ako sa GL natahovalo z Q7 kde medak porazil Q7micku dlzkou o par mililmetrov ... aby si mohol pripisat prvenstvo za najvacsiu obludu... bohuzial dnes je to tak.... vyrobcovia sa akosi vzajomne nahanaju medzi sebou a rozmerovo sa nahanaju v milimetroch ale skor by som ocenil keby sa vyrobcovia dnes zamerali viac na kvalitu spolahlivost a hlavne funkcnost... vela veci sa dnes v autach robi "len tak" na paradu .. na efekt... aby to vyzeralo...
Chapem ze vyssi clovek potrebuje viac priestoru to ano.... ale jednoducho nemoze jedno auto vyhoviet vsetkym.... vyhoviet cloveku co ma 1,6m a aj tomu co ma 2m ... taky ronnie coleman... ten snad jazdi v multiple v strede 😁 ... inak neviem kde sa on zmesti....
😉