Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Maserati Quattroporte Diesel zná svou cenu (aktualizováno)

17 komentářů

Avatar - Hittman
Hittman
Velmi pěkné auto, leč bohužel ceně neodpovídá kvalita interiéru na pohled, kvalitu zpracování nedokáži posoudit..
Avatar - dal
dal
teď ještě diesel do Ferrari a máme to komplet. 😒
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Ale tak to vůbec nemusí být, je možné, že tou "obětní" značkou bude Maserati a Ferrari diesel nakonec nedostane. [odkaz]
Avatar - Hittman
Hittman
Tak dostane elektromotor a nebo rovnou šlapátka.. ;-\
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Tak já hybrid nevidím jako zlo. On má i své výhody, a to nemyslím spotřebu.
Avatar - cri-cri
cri-cri
no a proc né, slapaci porsche tu uz je [odkaz] a vyz jak je cool a eko 😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tak ono quattroporte je 5 metrova limuzina, tam ma ten diesel urcite aspon ako taky zmysel.. ale v sportovych kupatkach a kabriach od ferrari by to bol fakt nezmysel ...

ja len verim ze na konci tejto dekady fakt ten dieslovy osial pominie a definitivne skonci.... a vratime sa k starym dobrym casom benzinov :yes:
RS
Jenže co je lepší. Třílitrový V6 Diesel nebo 1.6 R4 s pěti turby...?
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Záleží na tom, co od toho čekáš. V 5m sedanu bych raději to první. Ale ještě raději bych tam měl klidně hybrid.
IPace
proc 5 turb? stacej 2 a ta 1.6ka + nejaky elektro natom bude podobne jako ten diesel co je v tomhle Quattroporte

BMW i8 ma 1.5ku + elektro a vykon by mel bejt (170kW samotna 1.5ka) 266kW a 570Nm tedy parametry onic horsi nes ma ta 3 litrova nafta zde, tedy 202kW a 600Nm

reakce patri k postu RS

jinak cenove je to konkurent prave proti třeba Panamere S-Hybrid 😄
Makovnik
5X turbo nemusi byt zle.
Doteraz sa kazdy opajal zvukom 5-6-8-10 valcov, teraz sa bude 5-6-8-... turbovrtulovym motorom >😒]
Nicco
Zalezi, ci si v kabine, alebo pri vyfuku.
Avatar - JDM
JDM
1.6 R4 s jedním turbem a váhou do 1t .....
samael
Leda že by v Maranellu začali vyrábět konkurenci pro X6 a Q7,což se(pevně doufám) aspoň za mého života nestane. >😁
Avatar - faubléé
faubléé
Italové naštěstí nejsou takoví stupidi jako skopčáci 😉
Atila_
No tech dieselovych 200kW moc srovnatelnych neni. Na luxusni tridu a specialne se sportovnimi ambicemi jake chce mit Maserati je dnes uz tech 200kW docela slabych. Nemecka sportovni konkurence at uz BMW nebo Audi dava do svych modelu motory s vykonem kolem 280kW coz je docela propastny rozdil nejakych 40%!!! To neni zrovna zanedbatelne. Srovnatelny je pouze Mercedes S, ktery si na sport moc nehraje a u ktereho asi neni nabidka motoru konecna s ohledem na nedavne uvedeni na trh.
Avatar - xjara
xjara
Vzhledem k tomu, ze do sportovniho auta nepatri nafta je to vlastne jedno. U MB to chapou moc dobre a jak prohlasil sef divize AMG pujdou radsi cestou hybridu nez aby se snizili k nafte.