Profi
By mě zajímalo, o kolik je tento převlečný renault dražší oproti originálu, když zde je vlastně vše z renaultu a připlácí se jen za tu hvězdičku na masce, ne? :no:
Citan.Bol som sa na tom previezť.Nič extra. Palubovka v Kangoo je krajšia.Zaujímavé že plasty sú v tom tak isto tvrdé ako v Dokkery ale o tom nikto nič nehovorí resp.nepíše,asi preto lebo je to Mercedes. A za tie ceny u nás nepredajné. Už aj Renault zbadal a 2000 eur dole z Kangoo. A nechápem označovanie tých motorizácií.
Pod 5 litrov je to číslo z ríše rozprávok, bez ohľadu na to, či v tom bude štart/stop-systém alebo čokoľvek iné. Pre užitkáč je spotreba za laboratórnych podmienok, alebo s prázdnym vozom úplne irelevantná.
Ja na svojom Renaulte Kangoo 1.5 dCI/78 kW štart/stop nemám, ale neverím, že by nejak rapídne pomohol so spotrebou. Tá sa mi pri bežnom používaní ustálila na priemere 5,9 litra na 100 km a myslím, že vzhľadom na charakteristiku a veľkosť auta je to vpohode. 4,4 litra je blud.
Jasně, že teoretické spotřeby jsou často docela mimo a u užitkáčů se to projevuje ještě víc. 5.9 litru na takovou s prominutím krabici je myslím dobrá hodnota. Pamatuju ovšem, že s Masterem L1H1 1.9 dCi jsem jezdil téměř za hodnoty deklarované výrobcem, bylo tam myslím 7.7 litru v kombinaci a já jezdil stále pod 8 litrů a to jsem ho nijak nešetřil.