Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český sen: 10 kombi s největším kufrem

Zákazníci ve střední Evropě jsou tak trochu „jinej gang“: nejvíc na světě kupují auta s karoserií kombi a větší objem kufru tak při výběru často vítězí.
Zpět na článek
19. 10. 2013 10:37
19. 10. 2013 10:53
19. 10. 2013 10:59
19. 10. 2013 12:02
19. 10. 2013 13:22
19. 10. 2013 14:47
19. 10. 2013 11:01
19. 10. 2013 11:36
19. 10. 2013 12:14
19. 10. 2013 12:36
19. 10. 2013 13:13
19. 10. 2013 14:39
19. 10. 2013 15:09
19. 10. 2013 15:15
19. 10. 2013 17:16
19. 10. 2013 18:33
19. 10. 2013 19:48
19. 10. 2013 20:03
20. 10. 2013 12:26
20. 10. 2013 13:36
20. 10. 2013 13:59
20. 10. 2013 14:42
20. 10. 2013 14:44
20. 10. 2013 19:07
20. 10. 2013 20:15
20. 10. 2013 20:16
20. 10. 2013 20:26
21. 10. 2013 11:43
20. 10. 2013 14:40
19. 10. 2013 19:37
19. 10. 2013 23:52
19. 10. 2013 16:28
19. 10. 2013 18:32
19. 10. 2013 21:33
20. 10. 2013 12:27
20. 10. 2013 13:34
20. 10. 2013 14:01
20. 10. 2013 14:41
22. 10. 2013 09:28
20. 10. 2013 13:37
19. 10. 2013 15:41
19. 10. 2013 11:52
19. 10. 2013 12:03
19. 10. 2013 12:02
19. 10. 2013 12:06
19. 10. 2013 13:33
20. 10. 2013 12:39
20. 10. 2013 15:04
19. 10. 2013 10:56
19. 10. 2013 11:09
19. 10. 2013 11:57
19. 10. 2013 12:21
19. 10. 2013 18:44
19. 10. 2013 17:29
19. 10. 2013 18:42
19. 10. 2013 20:47
19. 10. 2013 21:19
19. 10. 2013 21:34
19. 10. 2013 21:49
19. 10. 2013 22:24
19. 10. 2013 22:30
20. 10. 2013 12:56
19. 10. 2013 21:58
19. 10. 2013 22:27
19. 10. 2013 23:39
19. 10. 2013 23:50
20. 10. 2013 00:04
20. 10. 2013 01:45
20. 10. 2013 00:07
20. 10. 2013 00:24
20. 10. 2013 09:17
20. 10. 2013 11:11
20. 10. 2013 13:11
20. 10. 2013 13:32
19. 10. 2013 11:22
19. 10. 2013 23:02
20. 10. 2013 09:58
19. 10. 2013 12:04
19. 10. 2013 14:21
19. 10. 2013 16:59
19. 10. 2013 16:52
19. 10. 2013 18:26
20. 10. 2013 00:02
19. 10. 2013 19:35
20. 10. 2013 00:50
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 10. 2013 21:23
20. 10. 2013 22:27
20. 10. 2013 22:35
21. 10. 2013 14:24
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
21. 10. 2013 15:42
22. 10. 2013 00:13
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
21. 10. 2013 22:40
22. 10. 2013 00:14
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 10. 2013 10:37
BRAVWO
Když kombi, tak Škodu. Kombi škoda již od 244 900 KČ. A že to jsou skvosty [odkaz] :yes:
Rozbalit vlákno
47
Avatar - CHerokee
19. 10. 2013 10:53
Re: BRAVWO
ty pracuješ i v sobotu? :yes:
Avatar - euro89
19. 10. 2013 10:59
Re: BRAVWO
Pravděpodobně dostali v léčebně chvilku volna. >:-[]
19. 10. 2013 12:02
Re: BRAVWO
Borec si tady z vás dělá p**el a je až neuvěřitelny, kolik "inteligentů" mu to vždycky sežere >:D
19. 10. 2013 13:22
Re: BRAVWO
Proste GTI trochu pozmenil farby...
19. 10. 2013 14:47
Re: BRAVWO
Kedy pochoval GTIho ? Ten smutny den mi usiel :-!
19. 10. 2013 11:01
Re: BRAVWO
Ing.JUDr. Adam Novák MBA, je nový manager prodeje Škoda Auto pro ČR, tak bych prosil trochu úcty ;-)
19. 10. 2013 11:36
Re: BRAVWO
Když vidim tu cenu toho superba jak si nám sem dal ten odkaz tak to si radši trochu připlatim a mám toho Ečkovýho mercedesa o třídu výš kvalitnější spolehlivější a i atraktivnější.
19. 10. 2013 12:14
Re: BRAVWO
Superb a třída E jsou ve stejné třídě, vyšší střední, Škoda je jasně kvalitnější (české ručičky), spolehlivější (to souvisí s kvalitou), a atraktivnější. Ale nejatraktivnější současný vůz na trhu je stejně [odkaz]
19. 10. 2013 12:36
Re: BRAVWO
Superb co se týká rozvoru je na hranici ale výbavou a motorizací je jasná střední třída. A jestli mi chceš říct že Škoda je kvalitnější a spolehlivější než Mercedes tak to se di někam zahrabat.
Avatar - Jaros71
19. 10. 2013 13:13
Re: BRAVWO
Milý Nováku..máš to nějaké pomotané.
Superb je takový úzký a dlouhý jezevčík , designem sice pěkný , ale konkurence Mercedesu??? >:D >:D >:-[] >:-[]
Možná si sáhne ke koncernovému VW Passat..kousek pod něj. ;-)
Tedy střední třída.
Octavia je třída Golfu tedy nižší střední.. ;-)
A včetně šílené ceny je ve všem horší než Golf.
19. 10. 2013 14:39
Re: BRAVWO
Octavia je střední třída. Je to konkurence Jetty a Passatu. Golf je konkurence Rapidu.
Avatar - Jaros71
19. 10. 2013 15:09
Re: BRAVWO
Asi seš blázen..
Octavia je na podvozku Golfu. A vždy byla.
Kvalita a použité materiály interieru a sedadel v O III je hluboce pod Golfem VII.. ;-)
Podvozek s torzní příčkou u téměř všech verzí má O III!
Golf VII ji má jen u základu.. >:D >:D
Prostě se Škoda zbláznila..a ty jsi postižený? :-)
Avatar - Jaros71
19. 10. 2013 15:15
Re: BRAVWO
Ještě vysvětlím pro méně chápavého.
Rapid má za koncernového brášku Toledo.Levná nižší střední.
Leon , Golf a Octavia jsou větší a širší!! Dražší vyšší střední..
Hloupé , ale je tomu tak.. >:-[] >:-[]
19. 10. 2013 17:16
Re: BRAVWO
Rapid, Leon, Golf - nižší střední
Toledo, Octavia - střední
Avatar - grifith
19. 10. 2013 18:33
Re: BRAVWO
Řekl ti už někdo informaci, že Toledo a Rapid jsou shodné vozy? >:D
19. 10. 2013 19:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
19. 10. 2013 20:03
Re: BRAVWO
To chápu, ale když už byl několikrát upozorněn, že pravdu nemá, mohl by se zamyslet a ve svém volném čase na tom zapracovat ;-) >:D
20. 10. 2013 12:26
Re: BRAVWO
Ano, a je to špatná informace.
Avatar - grifith
20. 10. 2013 13:36
Re: BRAVWO
Jestli ve škole plaveš jako v rozdělení aut, tak to tě čeká exkluzivní budoucnost >:D
20. 10. 2013 13:59
Re: BRAVWO
Ve škole se mi daří více než loni :-)
Avatar - grifith
20. 10. 2013 14:42
Re: BRAVWO
Tak aspoň někde máš úspěchy ;-) jen mě překvapují diskutéři, kteří mají problém i se základním rozdělením vozidel do tříd... 8-s
20. 10. 2013 14:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 10. 2013 20:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 10. 2013 20:16
Re: BRAVWO
S tim skolstvim to jde u nas z kopce 8-s
20. 10. 2013 20:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 10. 2013 11:43
Re: BRAVWO
jo bude zastupovat vysoký post řízení v Hnujday CZ :)))))))
20. 10. 2013 14:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 10. 2013 19:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 10. 2013 23:52
Re: BRAVWO
Ty si snad retardovany, ci sa len tak blbym robis?
Avatar - Pepa_007
19. 10. 2013 16:28
Re: BRAVWO
To je zbožné přání. Důkaz je níže.

VW Golf Kombi (Skoda Octavia Kombi) (VW Passat Kombi)
a) délka (mm): 4667 (4659) (4771)
b) šířka (mm): 1799 (1814) (1820)
c) výška (mm): 1481 (1465) (1516)
d) rozvor (mm): 2635 (2686) (2712)
e) rozchod vpředu (mm): 1549 (1549) (1553)
f) rozchod vzadu (mm): 1520 (1520) (1554)
Rozměry dle nákresu - vnitřní rozměry
g) podélný prostor vpředu min/max (mm): 850 / 1190 (830/1070) (760/1140)
h) podélný prostor vzadu min/max (mm): 610 / 860 (580/830) (730/1030)
i) výška nad sedadlem - vpředu (mm): 1010 (1040) (990)
j) výška nad sedadlem - vzadu (mm): 975 (980) (950)
k) šířka vpředu (mm): 1480 (1470) (1480)
l) šířka vzadu (mm): 1455 (1470) (1510)
délka sedáku vpředu (mm): 505 (480) (500)
délka sedáku vzadu (mm): 470 (440) (480)
výška opěradla vpředu (mm): 625 (630) (630)
výška opěradla vzadu (mm): 660 (650) (630)

Passat je výrazně větší než Oktávia. Octávia je stějně velká jako Golf.
BTW. Mohu mít Octaviu s šestiválcem? Passat ano.
Avatar - grifith
19. 10. 2013 18:32
Re: BRAVWO
Přemýšlím, jestli je to tvé neustále chybné dělení do tříd záměr o vytvoření flamu nebo důkaz demence.... 8-s
19. 10. 2013 21:33
Re: BRAVWO
tak ty si už asi uplny k***t..čítaš to po sebe?? octavia je konkurencia jetty a passatu..jetta je menšia ako passat tak to mi povedz ako môže byť octavia konkurenciou pred dve velkostne odlišné autá-....ved jetta je menšia ako passat čo ty asi nevieš...vieš vobec že jetta aj passat su obidva volkswageny??? >:D >:D

a keby si si prečítal nejaké testy napr. svět motorú, vedel by si že octaviu porovnávali s golfom... ;-)
20. 10. 2013 12:27
Re: BRAVWO
Jetta a Passat jsou shodná třída a navzájem si konkurují. Volkswagen ČR to už pochopil, a stáhnul Jettu z ČR trhu, aby nekanibalizovala Passat ;-)
Avatar - Jaros71
20. 10. 2013 13:34
Re: BRAVWO
Ty gumo , Jetta je Golf s kufrem..sedany tady v ČR moc nejdou.
Tak je přestal VW nabízet. >:D
Passat je o třídu výše jako Superb..tedy střední třída!!! :-)
Je to snad na vyšší dívčí moc??
20. 10. 2013 14:01
Re: BRAVWO
Superb je o třídu výš než Passat!!! A když se sedanům nedaří, proč je Superb nejprodávanější vůz vyšší střední? [odkaz]
Avatar - grifith
20. 10. 2013 14:41
Re: BRAVWO
Dřív než použiješ nějaké tabulky, musíš se zamyslet nad jejich obsahem a nesmíš jen slepě papouškovat... Jinak označení Superbu jednoznačně jako sedan nebo jako liftback vzhledem k Twindooru nejde.
Avatar - Jaros71
22. 10. 2013 09:28
Re: BRAVWO
Prober se..do té tabulky ho dali evidentně omylem!
Sama Škoda auto řadí Superb do střední třídy. VW také..!
Na tu tou šířkou sotva dosahuje.
Jak jsem psal , nový Superb by rozšířené auto mohl zařadit do střední třídy , tak aby se nemusela posádka na sebe mačkat.. ;-)
Avatar - grifith
20. 10. 2013 13:37
Re: BRAVWO
Hele, jeden takovej dotaz, jsi opravdu tak blbý nebo to jenom hraješ?
19. 10. 2013 15:41
Re: BRAVWO
akože na toto sa dá reagovať len jedným spôsobom...

TY SI KOK*T... :'-(
19. 10. 2013 11:52
Re: BRAVWO
Odkaz dobrý. A ten skvost vidíš kde?
Avatar - Julča
19. 10. 2013 12:03
Re: BRAVWO
Proč zase nějaký chytrolín mluví za většinu! Nikam se nemíním stěhovat a auto mám pro radost! Má volba Nisan 370 Z! >:D :yes:
Avatar - Julča
19. 10. 2013 12:06
Re: BRAVWO
A ty jsi taky chvost! >:D :yes:
Avatar - peter_ko
19. 10. 2013 13:33
Re: BRAVWO
diskusný hemeroid Adam N. sa ozval...
20. 10. 2013 12:39
Re: BRAVWO
Že by si Gilgit založil 25 účtů?
20. 10. 2013 15:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jaros71
19. 10. 2013 10:45
VW nabízí víc..
Krásné kombíky s opravdu pěknými zavazadelníky jsou asi všechny.
Dacia za ty peníze , když někdo je nenáročný.. :yes:
Jinak Mercedes..obrovské auto :yes: :yes:
Škoda moc dobré :yes:
Ale VW např. nový Golf Variant má větší kufr než Octavia III.
605 L Golfu vč. rezervy je lepší než 610 L bez rezervy v O III.. :-) :-)
Když kombi tak VW.. >:D :yes:
Rozbalit vlákno
112
19. 10. 2013 10:49
Re: VW nabízí víc..
Jenže když chceš opravdu kvalitní český kombík, je jediná volba - Škoda Octavia Combi ;-)
19. 10. 2013 11:02
Re: VW nabízí víc..
Máte pravdu, pane řediteli, je vidět, že jste člověk na svém místě :yes:
19. 10. 2013 11:53
Re: VW nabízí víc..
lenže ti akosi ušlo že kombíky sa nevyrábajú len v čechách...
19. 10. 2013 12:07
Re: VW nabízí víc..
A kde třeba ještě?
19. 10. 2013 12:47
Re: VW nabízí víc..
okrem škody existuje aj toyota, honda, peugeot , kia, a ďalšie...a napr. taká toyota sa v čechách isto nevyrába...alebo honda...

i keď teba si pamätám z jedného príspevku o octavii takže mi je jasné že okrem škody nič nevidíš...

a dúfam že s tou otázkou si len žartoval pretože ak nevieš kde sa vyrábajú iné kombíky tak tvoje znalosti zo sveta áut sú fakt biedne ;-)
19. 10. 2013 18:35
Re: VW nabízí víc..
Ale to víš, že jsem žertoval. Vidím slovenštinu, tak jsem myslel že uslyším Kia Ceed. Zklamals.
19. 10. 2013 21:21
Re: VW nabízí víc..
okrem škody existuje aj toyota, honda, peugeot , kia, a ďalšie....toto som napísal...je tam aj kia..je logické že ked sa bavíme o kombíkoch nemyslel som sportage.... ;-)

a navyše nebudem ako nemenovaný pán novák a nebudem tu špeciálne zvýrazňovať KIU len preto že je slovenská...ako on všade pchá škodu a drísta nezmysly..a tak aj dopadol....každý si tu o ňom myslí svoje..

takže osobne si myslím že som nesklamal... :-)
Avatar - Julča
19. 10. 2013 12:05
Re: VW nabízí víc..
A co taková Š 1203! To byl prostor Lojzo! >:D
19. 10. 2013 12:16
Re: VW nabízí víc..
Škoda 1203 považuji za nejlepší automobil všech dob :yes:
Avatar - Ozzman
19. 10. 2013 13:05
Re: VW nabízí víc..
Škoda, že ji znáš jen z filmů pro pamětníky >:D Jinak proti tomuto vozu nic nemám, až na prostor pro posádku vepředu :-)
19. 10. 2013 23:30
Re: VW nabízí víc..
Jazdné vlastnosti, bezpečnosť....nič? ;-)
Avatar - Ozzman
20. 10. 2013 19:01
Re: VW nabízí víc..
Tak musíš na to koukat tak, jak to je, potom se s tim dá jezdit, samozřejmě že dnes je to nekonkurenceschopný vůz.. už tehdy byly zahraniční (čti západní) dodávky lepší, ale "troska" má svoje kouzlo :-)
20. 10. 2013 22:11
Re: VW nabízí víc..
Chechce, kamoš, len som si rýpol - na Š1203, resp. TAZ1500 som si niečo odjazdil a to auto poznám ako svoje staré topánky - v TAZ-ke som bol nejaký čas konštruktér na oddelení karosérií, dá sa povedať, že s týmto autom moja konštruktérska dráha začala... ;-) >:D
20. 10. 2013 08:12
Re: VW nabízí víc..
Nic proti tomu autu nemáš? Tomu se ani nedivím jelikož jsi ho v životě neřídil. Já párkrát musel a nenapadá mne nic lichotivého co bych o tom autě řekl.
Avatar - Ozzman
20. 10. 2013 19:02
Re: VW nabízí víc..
Jo? a Jak můžeš vědět, že sem ho neřídil... My se známe osobně?.... pro tvojí informaci i naše generace se k tomuto vozu může dostat... kamarád ji vlastní a je s ní spokojen pro jeho účely, jízdně to neni žádný zázrak, ale to auto je o nečem jiném :-)
Takže tě vyvedu z omylu, řídil sem a několikrát....
20. 10. 2013 19:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 10. 2013 19:37
Re: VW nabízí víc..
:no: :no: :no:
20. 10. 2013 20:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 10. 2013 22:13
Re: VW nabízí víc..
Pretože si k nemu už pristupoval s názorom, že je to zlé auto. Keď máš auto rád a rozumieš jeho zvláštnostiam, je aj jazda s ním celkom iná.
19. 10. 2013 23:48
Re: VW nabízí víc..
Tak to v ní určitě denodenně jezdíš a nechceš nic jiného! >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :no:
Avatar - Jaros71
19. 10. 2013 13:16
Re: VW nabízí víc..
Díky Škodovku ne za ty strašné peníze!!
Slevy u VW Porsche mohou být až od 8-15%..!!
Škoda si hraje na co nemá! Bohužel.
19. 10. 2013 14:40
Re: VW nabízí víc..
Octavia Combi je o hodně levnější než Passat Variant!!!
Avatar - Jaros71
19. 10. 2013 14:41
Re: VW nabízí víc..
Jo..v bazaru! >:D
Avatar - Jaros71
19. 10. 2013 15:11
Re: VW nabízí víc..
Co to má dělat s Passatem?
Konkurent a koncernový bratříček Passatu , i když dost úzký , je Superb!! :-) :-)
Nepij..
19. 10. 2013 17:18
Re: VW nabízí víc..
Octavia a Passat jsou konkurenti. A Superb, ten je o třídu výš, toho sem vůbec netahej :-!
19. 10. 2013 21:46
Re: VW nabízí víc..
Můj milý zlatý Adame abys to konečně pochopil tak:
Rapid je nižší střední třída podskupina A
Octavia je nižší střední třída podskupina B což znamena že je větší než stadartní vůz nižřší střední třídy ale ne tak velký jako vozy střední třídy. A Superb je normální vůz střední třídy.
20. 10. 2013 12:29
Re: VW nabízí víc..
Můj milý stříbrný dave, Rapid je nižší střední, Octavia je střední a Superb je normální vůz vyšší střední.
20. 10. 2013 15:30
Re: VW nabízí víc..
Kto ti takto skaredo klamal?
20. 10. 2013 17:16
Re: VW nabízí víc..
Ano rozvorem je opravdu na hranici tříd ale výbavově je to nižší střední to samý superb
19. 10. 2013 23:56
Re: VW nabízí víc..
Adam Novák - konkurent Forresta Gumpa.
20. 10. 2013 01:53
Re: VW nabízí víc..
Zkus někdy zapřemýšlet. ;-)
20. 10. 2013 15:28
Re: VW nabízí víc..
Ked mi to pojde ako tebe, tak s tym radsej prestanem >:D
20. 10. 2013 15:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 10. 2013 19:10
Re: VW nabízí víc..
:no: :no: :no:
20. 10. 2013 19:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 10. 2013 11:46
Re: VW nabízí víc..
Superb má na šířku 1817 mm Passat 1820 mm kdyby to nebylo na netu tak si toho nevšimneš. ;-)
19. 10. 2013 14:36
Re: VW nabízí víc..
Nechcem sa s tebou hadat, ale zle jazyky tvrdili, ze pre najkvalitnejsi cesky kombik musis ist do Nosovic >:D . Ak ti staci len kvalitny, tak je dobra aj Boleslav >:-[]
19. 10. 2013 14:40
Re: VW nabízí víc..
Hnůjdaj není kvalitní, nejkvalitnější, ani český ;-)
19. 10. 2013 14:46
Re: VW nabízí víc..
Skoda s madarskym turbodieslom slovakov sen ? >:D >:D >:D Sup uzsi ako focus, ale ako gay auto dobry, letme dotyky so spolujazdcom, ktory sa ani nemoze branit >:D . Ze ty v tom jazdis s GTIm ;-)
Potom chapem potrebu velkeho kufra. Dokupte este tmave skla...
19. 10. 2013 17:20
Re: VW nabízí víc..
Škoda - česká
Hyundai - jihokorejský
Slovensko - napadá mě jedině TAZ >:-[]
19. 10. 2013 17:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 10. 2013 13:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 10. 2013 14:04
Re: VW nabízí víc..
Je to auto české značky, a tím i české auto. To, že je to slovenský výrobek na tom nic nemění!!!
20. 10. 2013 14:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 10. 2013 18:11
Re: VW nabízí víc..
Porsche Cayenne, VW Touareg, AUDI Q7, ale aj Kia a CITIGO, tiez vhodne pre teba ako gay auto, nevyhoda maly kufor >:D
20. 10. 2013 12:31
Re: VW nabízí víc..
Porsche Cayenne, VW Touareg, Audi Q7 - Německo
Kia - Korea
Citigo - Česko
20. 10. 2013 18:14
Re: VW nabízí víc..
Vzdy si das za prispevok jeden :yes: . Bojis sa, ze by si nedostal ani ten ? Tvoja logika je rozpoltena. TAZ povazujes za slovenske auto a pritom je to ceska SKODA 1203 >:D , ale CAYENNE uz je podla teba nemecke . A citigo je ceske, ked je to prebastleny UP ? Takze ked ta budem volat Ada Novakova, tak si vlastne zenska. Podla toho, ako sa vyznas v autach, tak blondyna >:D >:D :-! >:D
20. 10. 2013 18:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 10. 2013 23:32
Re: VW nabízí víc..
Tomu sa nedivím...
20. 10. 2013 18:08
Re: VW nabízí víc..
TAZ vyrabal ceske auta SKODA 1203 >:D
20. 10. 2013 19:13
Re: VW nabízí víc..
Já to vím, ale protože to už byl TAZ, byla to slovenská automobilka.
20. 10. 2013 19:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 10. 2013 15:01
Re: VW nabízí víc..
súdiac podla spôsobu akým to píšeš je každému jasné že si sa v hyundai nepreviezol...si len ten internetový škodofil ktorý vidí len škodu a nič iné..keď už si taký silný fanúšik škody a nepoznáš význam slova óbjektívnosť a realtita, tak sa nauč svoje príspevky aspoň písať tak aby tvoja debilita nebola taká okatá... ;-)
19. 10. 2013 17:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 10. 2013 17:22
Re: VW nabízí víc..
Hyundai má sídlo v Soulu, což je jižní Korea - Audi je tedy podle tebe maďarské, protože se TT vyrábí v Maďarsku? >:-[]
19. 10. 2013 17:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 10. 2013 19:20
Re: VW nabízí víc..
pro hlupáka každý hloupý Gilgite, co se vrátit na nějaký web pro školáky
19. 10. 2013 19:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 10. 2013 19:35
Re: VW nabízí víc..
vidím, že jsem trefil do černého, bohužel, další náctiletý myslitel, a nejsmutnější je, že ty a podobní pitomové už mají volební právo
19. 10. 2013 19:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 10. 2013 19:51
Re: VW nabízí víc..
při "diskuzi" s Tebou mě napadá pořekadlo o perlách, myslím že nejsem první, no, na tohle opravdu nemám čas ...
Avatar - Jirka.12345
19. 10. 2013 23:23
Re: VW nabízí víc..
mozgog :yes:
20. 10. 2013 01:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jirka.12345
20. 10. 2013 11:01
Re: VW nabízí víc..
Myslím že ti to mozgog vysvětlil příspěvkem ,,při "diskuzi" s Tebou mě napadá pořekadlo o perlách, myslím že nejsem první, no, na tohle opravdu nemám čas ...“ což je přesně můj názor, myslím že už jsem ti věnoval dost času, být to někde jinde než je internetová diskuse tak by si dostal pár po hubě, to je totiž to jediné co by pro tebe člověk mohl udělat aby ses probral, jinak nemá smysl s tebou ztrácet čas.
20. 10. 2013 11:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jirka.12345
20. 10. 2013 11:33
Re: VW nabízí víc..
Ano primitiv zůstane primitivem, to si napsal přesně >:D
O můj čas mě připravuješ už čtením tvých příspěvků, i když se většinou neslituji a tvé bláboly ani nečtu
20. 10. 2013 01:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jirka.12345
20. 10. 2013 11:10
Re: VW nabízí víc..
V podstatě čtení tvých komentářů je také ztráta času a i když se tu najde ještě pár takových blábolů jako píšeš ty, tak těch tvých je tady zdaleka nejvíce, tudíž největší ztráta času, už zalez někam do nory gilgite, vyvoláváš tady jenom hádky, kdyby vocasové jako ty na toho Adama nereagovali tak sem ty bláboly psát taky nebude, mam z toho pocit že ty a Adam jste oba placení redakcí aby se zvýšila čtenost diskuse...
Jenže u toho Adama se těm jeho blábolum zasměju, nad těma tvýma se mi chce brečet, když si představim že tohle individuum může mít volební právo 8-s
20. 10. 2013 11:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jirka.12345
20. 10. 2013 11:38
Re: VW nabízí víc..
Ne jediný co tím dokazuji že nick Jirka už stačil uzmout někdo předemnou >:D Ale tím se netrap, to stejně nepochopíš ;-)
Tebe musel někdo zneužívat vid že seš takto postižen >:-[] Zajdi někam a vypovídej se pomůže ti to víc než blábolit nesmysly na auto.cz
Nějakou smysluplnou jsem ani nečekal ale tohle je ještě víc, dobře se bavím>:D
20. 10. 2013 12:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jirka.12345
20. 10. 2013 22:17
Re: VW nabízí víc..
Bez starosti Vocasi.Gilgite, o mě neměj strach, já se neztratím a ani to nemusím měřit, spíš si nech přeměřit svoje IQ, mohl by si na to dostat nějaký sociální dávky pokud je už nepobíráš >:D
O autech bych i rád něco napsal ale díky takovým exprtům jako seš ty se ta debata ubírá někam úplně jinam a nechtěj po mě abych se tady s někým hádal jestli je víc český Hyunday nebo Škoda, na to nemam čas a navíc bych se zařadil mezi Vás s Adamem a to po mě nechtěj.
Jinak rozdíl mezi tebou a tím Adamem je v tom že on má vyjadřování 15letého dítěte, které jezdí tak akorát na pionýrovi a sní o nějaké té Škodovce a možná časem z toho vyroste, kdyžto ty si zapšklý blb jezdící maximálně MHD a závidící i sousedovo shnilou felicii, a ty z toho už nevyrosteš, v tom na tebe má i ten Adam >:-[]
20. 10. 2013 12:32
Re: VW nabízí víc..
Uznávám, že je Hyundai český výrobek, což ovšem nic nemění na tom, že to není český vůz ;-)
Avatar - Jaros71
20. 10. 2013 13:41
Re: VW nabízí víc..
:yes: To je první pravda co jsi tu napsal...

Každý ví , že Hyundai je korejské auto , vyrobené v moravských Nošovicích.

S Českem má společný jen ten faktor , že Nošovice jsou součást České republiky.

PS : taky by šlo napsat , že je to moravské auto s korejskými kořeny.. >:D
20. 10. 2013 14:05
Re: VW nabízí víc..
Gilgit to zřejmě neví, a zarytě se se mnou hádá.
20. 10. 2013 14:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 10. 2013 14:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jaros71
20. 10. 2013 17:14
Re: VW nabízí víc..
Nošovice jsou moravské město. Respektive leží v zemi moravsko-slezské.
Ta druhá země naší republiky se nazývá ČECHY..
Už za prezidenta Masaryka to tak bylo.. ;-)
20. 10. 2013 18:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 10. 2013 19:05
Re: VW nabízí víc..
Ale kolem roku 1950 se to dělení zrušilo a zavedli se kraje a okresy ;-)
20. 10. 2013 19:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jaros71
20. 10. 2013 22:44
Re: VW nabízí víc..
Víš , to zrušili komunisté po puči v roce 1948..jo ti toho podělali.. >:-[]
Jenže to , že v České republice existují Čechy , Morava a Slezsko ví každé dítě na základní škole..
Pokud jsi to nezaregistroval , mrkni se na státní znak ČR.. ;-)
Asi se budeš divit , ale je tam český lev s moravskou a slezskou orlicí..
On i takový Karel IV. , než se stal českým králem , byl napřed vladařem na Moravě , tedy markrabětem moravským..
19. 10. 2013 15:39
Re: VW nabízí víc..
"Jenže když chceš opravdu kvalitní český kombík, je jediná volba - Škoda Octavia Combi"

Takže Octavia Combi je jediný kvalitní český kombík ? Tím chceš říct, že Škoda Superb Combi je šmejd ? >:D
19. 10. 2013 15:44
Re: VW nabízí víc..
veď on už ani chudák chlapec nevie čo chcel vlastne povedať..ved je uplne mimo..ked vyššie uviedol že Superb je kvalitnejši a lepši ako Mercedes...takýto človek to nemá v hlave v poriadku....
19. 10. 2013 17:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 10. 2013 17:24
Re: VW nabízí víc..
Kdybys si pořádně přečetl diskusi, reagoval jsem na porovnání Golfu Variant s O3 Combi (které je mimochodem nesmyslné, Octa je o třídu výš). Samozřejmě Superb Combi je výborný a velmi kvalitní automobil.
19. 10. 2013 23:50
Re: VW nabízí víc..
Kvalitní určitě je, jen by měl být alespoň o 10 cm širší! :'-( :'-( :'-( :no:
20. 10. 2013 12:36
Re: VW nabízí víc..
To, že je úzký, je velmi chvályhodné, lidi budou chtít hubnout, aby se vešli do tohoto supervozu.
Avatar - Jaros71
20. 10. 2013 13:45
Re: VW nabízí víc..
Jak je úzký tak je i super dlouhý ten jezevčík.. >:-[]
Superb je na našich silnicích vidět jen zřídka..
A lidi opravdu nehubnou a taky ho nebudou přeplácet..!
Uvidíme co nová generace Superbu..třeba se rozšíří a bude to dobré auto.
20. 10. 2013 14:06
Re: VW nabízí víc..
Superb je vidět pořád, i ten nový. Každou chvíli vidím nový Superb - taxík. A starý, ten je vidět jako taxík i normálně nepřetržitě. Zřejmě nemáš periferní vidění ;-)
Avatar - Jaros71
20. 10. 2013 22:47
Re: VW nabízí víc..
Víš já na taxíky moc nekoukám.. :-)
Nic zajímavého tam není vidět! >:D
Avatar - Ozzman
20. 10. 2013 22:48
Re: VW nabízí víc..
Jo, tos zabil! >:D SNIŽUJEME OBEZITU V ČESKÉ POPULACI.... NOVÁ ŠKODA SUPERB! >:D
19. 10. 2013 10:58
Re: VW nabízí víc..
A nebo počkat na Hondu Civic Tourer.
19. 10. 2013 23:50
Re: VW nabízí víc..
Pro mě je Civic Tourer neuvěřitelný designový paskvil. 8-s :no: :no: :no:
19. 10. 2013 11:11
Re: VW nabízí víc..
Golf Variant nemá větší kufr než OIII. Ne že by na těch 5 litrech záleželo, ale vyvoláváš dojem že Variant má 605 + místo na rezervu, což není pravda, obě hodnoty platí pro variantu bez rezervy.
Avatar - Jaros71
19. 10. 2013 13:03
Re: VW nabízí víc..
Mýlíš se.
VW Golf Variant má 605 L s rezervou.
Octavia III má 610 L bez rezervy! ;-)
Tedy reálně s dojezdovou cca 588 L..
19. 10. 2013 14:09
Re: VW nabízí víc..
VW Golf Varianta ma 605 L taky pocitano BEZ REZERVY.
Avatar - Jaros71
19. 10. 2013 14:20
Re: VW nabízí víc..
Dle mých info z VW tak 605 L s rezervou.. ;-)
19. 10. 2013 14:53
Re: VW nabízí víc..
Tak to se obavam ze dostavas spatne info. V německu se nabízí standardně verze bez rezervy a objem kufru tam je 605. Pokud pridas rezervu musis od toho jeji objem odecist.
Avatar - Jaros71
19. 10. 2013 15:12
Re: VW nabízí víc..
Zajímavé , v Česku se nabízí s rezervou bez příplatku a 605 L.. :-)
V sériové výbavě je vždy rezervní dojezdové kolo!!!
19. 10. 2013 18:53
Re: VW nabízí víc..
No zajímavé na tom je akorát to že to je blbě :-) Když jim není divné že 605-rezervní kolo=605 ;-)
V sériové výbavě rezervní kolo není vždy, to je jen další omyl. Záleží na tom v jaké konfiguraci se v dané zemi auto prodává, v česku se prodává Golf Variant standardně s rezervou, v německu ne, jak už jsem psal dříve.
Avatar - Ham.
19. 10. 2013 19:10
Re: VW nabízí víc..
Samozřejmě oba výrobci udávají bludy, i tak je kufr Octavie ve skutečnosti podstatně větší, viz měření ADACu:
kufr pod roletu
Octa 550 litrů
Golf Variant 420 litrů
sklopené sedačky, náklad po hranu oken
Octa 920 litrů
Golf Variant 770 litrů

[odkaz]
[odkaz]
19. 10. 2013 19:32
Re: VW nabízí víc..
Tech 420 u Golfa neni moc reprezentativni udaj protoze u nej maji zabudovanou mezipodlahu, soude podle fotek.
19. 10. 2013 23:42
Re: VW nabízí víc..
Tady se to zase hemží katalogovými honiči.
Octavia ten kufr má. Bez debaty. Je to díra jak do pekla. Není třeba ji hanit, stejě jako kohokoliv (nejen) v té hitparádě vejš. :-! :yes:
Avatar - Jaros71
20. 10. 2013 13:55
Re: VW nabízí víc..
Jasně že O III má velký kufr..stejně jako Golf Variant VII..!
Jenže Variant tam má ještě dojezdovou rezervu navíc!! :yes:
20. 10. 2013 16:19
Re: VW nabízí víc..
...kterou zapomněli odečíst >:-[]
Avatar - Ham.
20. 10. 2013 17:24
Re: VW nabízí víc..
Přesně tak, české zastoupení VW akorát umí dobře opsat německou tabulku technických údajů, ale už jí neumí upravit podle jiné konfigurace. Dojezdovou rezervu může mít Golf i Octavia. Ve všech konfiguracích je kufr Octavie o něco větší. S rezervou, bez rezervy, po plato, vždy je Octavi o pár litrů větší. A rozdílem třídy skončí porovnání se sklopenými sedačkami, kdy je díky delšímu rozvoru Octavia o 120 litrů větší. S tím nehne ani marketing VW.
Avatar - Jaros71
20. 10. 2013 22:54
Re: VW nabízí víc..
Bingo! V českém VW prostě pracují samí pitomci.. >:D
No jasně.
Jinak bezesporu má O III větší objem při sklopených sedadlech..jenže o tom tu řeč nebyla.
Bavíme se o kufru.. :-)
To , že má Variant 605 L vč. rezervy uvádí o hodně víc zdrojů..nejen český VW!
Nicméně je v tom tedy dost bordel.. :-! :-!
A podobně je to i Peugeotu 308 atd..
Soudruzi v EU už by konečně mohli ty normy co se uvádějí a mají měřit , sjednotit..!
Vč. nereálného měření spotřeby v EU..
20. 10. 2013 12:20
Re: VW nabízí víc..
Evidentně se několika palečkujícím zoufalcům zhroutil svět >:D
Avatar - MamutJDM
19. 10. 2013 11:24
Re: VW nabízí víc..
Když kombi tak novou Hondu Civic která strčí Golfa do kapsy jak skvělým motorem tak větším kufrem. >:D A v ČR s tím nejdůleitějším a to cenou.
19. 10. 2013 11:56
Re: VW nabízí víc..
Vies ako je udavany objem kufra u hondy civic tourer ? Ak si to zistis, tak budes prekvapeny, ze ziadny zazrak sa nekona a je to opät umenie narabat s cislami ;-) Dokonca ani konkurenciu neprekonaju ;-)
Avatar - CHerokee
19. 10. 2013 10:52
Jak to tady čtu
tak se utvrzují, že z velké většiny jsme hrozní balíci. Kufr je fajn, ale ruku na srdce, kolik lidí potřebuje 600 l kufru? Nepočítám pracovní vozy... "hlavně když je to velké, mamo"... ;-\
Rozbalit vlákno
3
19. 10. 2013 21:48
Re: Jak to tady čtu
Prevádzkujem jedno mpv a kufor využívam 3 a viac krát za týždeň ;-)
19. 10. 2013 23:34
Re: Jak to tady čtu
Ja sa hlásim. Niet nad veľký kufor. Mám v aute 600 litrov a využívam ich teda celkom dosť.
20. 10. 2013 09:11
Re: Jak to tady čtu
Svoju 508cku SW nalozim do plna minimalne 1x mesacne. Staci mat 2 male deti a na vikend opustit Bratislavu. Skus do fabie nalozit kocik, skladaciu postielku, trojkolku alebo bicyklik, kopu rodinnej batoziny a potom uvidis naco je dobrych 600L priestoru.
Avatar - euro89
19. 10. 2013 10:56
Volvo
Kdysi byly ikonou velkých kombíků stará hranatá Volva. Teď se nechá největší kombi od Volva trumfnout i o dvě třídy menším Leonem nebo ryze stylově pojatým CLS.
Jinak kdybych si měl dneska vybrat kombi bez ohledu na finance, tak je na prvním místě XF Sportbrake těsně následovaný Cadillacem CTS-V Sport Wagon. :yes:
Rozbalit vlákno
0
19. 10. 2013 10:59
objem nicim nenahradis
objem zavazadelniku me při vyberu auta jako je kombi zajima, ale rozhodne nekoukam na nesmyslne tabulkove litry, radsi si vemu metr a proměřím sam zakladni prostor, pac pak clovek zjisti ze papirove velkej kufr je v realu třeba o 100 litru mensi nez ten kterej je tabulkove mensi :-) krasnym prikladem je prave Octavia která ma kufr velkej opravdu jen na papire :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - DawQa
19. 10. 2013 12:21
Re: objem nicim nenahradis
asi tak otevřu a vidim jestli je pro mě ten kufr použitelnej, ale jen s tou octavii nesouhlasim..
19. 10. 2013 12:45
Re: objem nicim nenahradis
tak jasne, aut co maj mensi kufr nez jak se tvari na papire bude hromada, ne jen Octavka
Avatar - DawQa
19. 10. 2013 13:07
Re: objem nicim nenahradis
Tak určitě, ale já se na celou Škodu dívám s nadhledem, vetčinu techto failů udělájí novináři po parádní přihrávce pr. oddělení Škody...
A Octavii považuji za solidně velké auto
19. 10. 2013 11:09
Velký kufr
je dobrý tak akorát na bordel a zbytečnosti. Většina lidí naplní takový kufr 1-2x do roka a i to kdyby měli kufr o 200 litrů menší, tak by jim beztak stačil, akorát by museli zapřemýšlet, jestli zrovna ten krám, který sotva použijí, mají tahat také.
Přeceňovaný parametr, který však často skrývá i objem různých schránek pod podlahou a nic neříká o využitelnosti a i redaktoři různých médií často sklouzávají k degradaci vozidla stylem, že má "jenom" 500l kufr, což je přeci v dnešní době společensky nepřijatelné. Že se často kvůli tomu zjednodušují a dělají kompromisy na zadním závěšení...
A to přijde ještě Honda Civic, která bude mít v nižší střední snad 630 litrů... K čemu...
Rozbalit vlákno
25
19. 10. 2013 11:57
Re: Velký kufr
Velký kufr je prostě pohodlný, nemusíte moc řešit, jestli něco budete opravdu potřebovat nebo ne. I když jen to párkrát do roka.
19. 10. 2013 12:21
Re: Velký kufr
a proc jako nemit ten kufr velkej ikdybych ho nevyuzil vubec, vadi to snad necemu?
19. 10. 2013 18:44
Re: Velký kufr
Ne, zřejmě jsi nepochopil. Já osobně bych nejezdil dodávkou, kdybych ji nepotřeboval :-)
Avatar - peV
19. 10. 2013 17:29
Re: Velký kufr
V úvodu článku jsou vyjmenovány některé argumenty, proč spousta lidí potřebuje velký kufr. Záleží jen na tom, jaké má kdo priority a v jaké je životní situaci. Ale ty tady stejně musíš vyvolávat flame a mít patent na rozum :no:
19. 10. 2013 18:42
Re: Velký kufr
To není flame, to je jenom názor. Jestli se ti nelíbí, nemusíš na něj reagovat a nebo napsat. svůj. Číst umím a chápu, že hrstka lidí pravidelně využije 600 litrový kufr. Ovšem jestli je velikost kufru měřítko auta jak je často předhazováno a hodnoceno, nejsem si jistý a pro mě ne. A to mám dvě děti a..... Takže v klidu, ber to s nadhledem a kup si hlavně vůz, který ti vyhovuje.
Avatar - peV
19. 10. 2013 20:47
Re: Velký kufr
"Velký kufr je dobrý tak akorát na bordel a zbytečnosti"
"Většina lidí naplní takový kufr 1-2x do roka"
"kdyby měli kufr o 200 litrů menší, tak by jim beztak stačil"

To jsou trochu dogmata, nemyslíš?

"hrstka lidí pravidelně využije 600 litrový kufr"

Jak víš, že je to hrstka?

Děti jak známo v kufru nejezdí a jestli už se nevozí v kočárku, chápu, že velký kufr nemusí být tvoje priorita. Ale upřímě by mě zajímalo co z tebe dělá odborníka přes kufry ostatních a kde jsi nabyl své znalosti, které jsem si dovolil v úvodu mé reakce odcitovat :-)

A ano, koupil jsem si, co jsem chtěl, takže to beru s nadhledem.
19. 10. 2013 21:19
Re: Velký kufr
:-) děti v kufru nejezdí, v tom se shodneme. Nicméně vozím tam běžně kočár, cestovní postýlku atp. když někam jedeme. Jedno auto mám s kufrem 460 litrů a druhé 430 litrů a nepovažuji je za nedostatečné, to je celé. Ano, určitě jsem narazil na situaci, že jsem si řekl, jo, tuhle tašku bych tam ještě potřeboval narvat. Ovšem stalo se to v tak málo situacích, že proto nepovažuji za vzor svého vozu něco, co má těch 200 litrů navíc :-)
Vše, co jsem tím potřeboval vyjádřit :-)
A 90% času je ten "malý" 460 litrový kufr ze 75% zcela prázdný...
A ruku na srdce, ať se přihlásí ten, kdo opravdu běžně, třeba aspoň každý týden vyplní celý objem kufru Superbu kombi :-) Jo, chatař chalupář... :-)
Avatar - peV
19. 10. 2013 21:34
Re: Velký kufr
:yes:

Můj kufr má, jak jsem se v článku dočetl, 575l a permanentně v něm vozím psí klec a psa minimálně 2x denně (nejsem kinolog ani záchranář, je to rodinný mazlíček :-) ) . Na vše ostatní mi proto zbývá cca polovina, nějakých 280l odhadem, a proto každý velký nákup způsobí 100% zaplnění - možná jsem výjimečný případ, možná naopak. Denně potkávám desítky aut, které to mají tak jako já, a proto bych byl v soudech opatrný :-)
Stejně tak dovedu pochopit ty, kteří kufr naplno využijí 5x doroka, protože i to může znamenat odhadem 15-50 případů za dobu vlastnictví toho auta, kdy si nemusí půjčovat vlek, nebo najímat dodávku.

Než jsme si pořídili psa, měli jsme Yetiho s jeho pidikufrem a stačil. Odměnou bylo podstatně jedndušší parkování. Spotřeba podobná.

Zrovna u toho CLS SB jde jen a pouze o design a ne o funkci, ale vlastně proč ne. Ameriky taky mívali ploutvičky a auto ani nelítalo, ani neplavalo... >:D
19. 10. 2013 21:49
Re: Velký kufr
Jj, tak když jsem jezdil na cvičák, tak jsem vidíval spoustu takových :-) Pravda, že od té doby, co nemám psa, nepotřebuji vozit klec... Ale i tehdy, do tehdejšího 400 l kufru se vešla klec vč. nákupu :-) Kufr zřejmě nebyl vysoký, ale čtverec byl dostatečně rozměrný a neomezovaly ho podběhy. Samozřejmě jsem nepřevážel žádnou obludu typu německé dogy >:D Takže chápu tvé využití kufru, ale věř mi, že přestože je pejskařů co takhle převážejí psy hodně, pořád jste řádná minorita. ;-) A jak jsem psal, prostě podle objemu kufru zatracovat nebo naopak vyzdvihovat vůz je pořádná blbost, ty litry mají mizivou vypovídací hodnotu :yes:
Avatar - peV
19. 10. 2013 22:24
Re: Velký kufr
S tím nelze než souhlasit. Ano, vnitřní šířka je ten nejdůležitělší údaj (proto mě třeba kufr superbu nenadchnul).
On taky seriozní novinář má standardizovanou sadu zavazadel, kterou cpe do všech testovaných kufrů. Litry jsou jen pro flinky.
19. 10. 2013 22:30
Re: Velký kufr
Ale bohužel je to nejčastější údaj, kterým se posuzuje.

P.S. ten tvůj kufr vypadá doslova ideálně ;-)
Avatar - peV
20. 10. 2013 12:56
Re: Velký kufr
Jo, vejde se tam klec pro border kolii a vedle ještě 77 litrový Samsonite "na placato", čili velmi praktické. Současně dosáhnu až dozadu k sedačkám, i když jen tak tak. Pro kombíkaře ideál. I když, co si budem povídat, kdyby mi stačil kufr třeba jako v S60, bylo by to fajn...třeba na důchod :-)
19. 10. 2013 21:58
Re: Velký kufr
Nedá sa pozerať na svet len svojou optikou, ja využívam kufor MPV nižšiej strednej 3x za týžďeň . Samozrejme, litre v kufri nie sú všetko, podstatné sú aj rozmery, veľkosť nakladacieho otvoru a to že podlaha kufra je v rovine s nakladaciou hranou (kombi, alebo MPV, ktoré to nespĺňa mňa nezaujíma)
19. 10. 2013 22:27
Re: Velký kufr
Tak pod pojmem MPV nižší střední si zrovna kufr velikosti Superbu či M-B E nepředstavím, takže věřím, že ho využiješ. Či spíše jeho plochu. Ale ze svého okolí pozoruji, že 90% lidí kufr běžně do plné kapacity objemu kolem 600 l nevyužívá. Snad s výjimkou delších dovolených.
19. 10. 2013 23:39
Re: Velký kufr
Očumuješ autá v okolí a zízaš im do kufru? Neviem z čoho plynie tvoje presvedčenie, sám mám v aute pomerne veľký kufor a podobne niekoľkí moji susedia a nakoľko si všímam, využívané sú dosť zhusta.
19. 10. 2013 23:50
Re: Velký kufr
No asi stejne jako ty, kdyz vis jak zhusta je kdo vyuziva :-) Hlavne at si taha za sebou kazdy kolik vzduchu potrebuje :-) Jeho volba... Co kdyby...
20. 10. 2013 00:04
Re: Velký kufr
Najbližším susedom vidíš aj do taniera, nie iba do kufru auta. Je to pár áut, nie 90% ako si napísal ty. ;-)
Lepšie voziž vzduch, ako nemať kufor, keď ho potrebuješ. koľkokrát ľutujem ľudí, jak stoja na parkovisku pred Hornbachom, a rozhodujú sa, či sa budú viezť oni, alebo tie kartónové škatule, čo nakúpili...
20. 10. 2013 01:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 10. 2013 00:07
Re: Velký kufr
Jasne, vyuzivaju ich asi podobne ako foter Mareu kombi, co ma tiez cez 500 litrov.
Vozi sa tam zbytocna prepravka, nejaky bordel, rozhadzane veci, co roky cakaju, ze ich dakto pouklada, stare noviny a letaky, spinave handry, nejaka bandaska,...atd.... mat ten kufor o 200L menej, tak je napraskany.

Jednoducho, ked ten kufor tam je, tak si malokto ten bordel uprace, lebo nemusi. Ked by bol mensi, nebudu tam ludia vozit hovadiny.

Az by vseobecne platilo "co keby sa raz zisiel", tak by sa asi viac predavali auta ako Ducato.

Nebude to take horuce, ako sa tu prezentuje.
20. 10. 2013 00:24
Re: Velký kufr
Ja za bordel tvojho fotra nemôžem... ;-)
20. 10. 2013 09:17
Re: Velký kufr
Pises bludy. Skus na vikend nabalit do mensieho auta celu rodinu na vikend. Ked pises, ze dobry kufor je dobry len na zbytocnosti, tak to len znamena, ze este nemas ziadne zivotne skusenosti. Predtym som mal OII liftback a nedokazali sme sa tam uplne zmestit. 2 kociky tam sice ako tak vosli ale uz nic viac. Batozinu sme tam naozaj tlacili nasilu. Teraz v 508SW je to ovela jednoduchsie. Sice je pravda, ze vozime uz len 1 kocik, ale zase vozime skladacie postielky, trojkolku, alebo odrazadlo. Kopu oblecenia a inej detskej vybavy a kufor mame pravidelne uplne plny. Dokonca pre istotu nevozim ani roletu. A co je hlavna vyhoda, ze do 508 zmestime k dvom autosedackam aj piateho cloveka, co sa do OII vobec nedalo. Bolo to auto len pre 4 ludi.
20. 10. 2013 11:11
Re: Velký kufr
Nepíšem bludy :-) Tak prostě patříš k těm, co se nevejdou do OII liftback, protože taháš spoustu nepotřebných hebel. Balím to samé co píšeš ty (1 kočár, cestovní postýlku, věci pro dvě děti...) a stačí mi průměrně využitelný kufr sedanu o kapacitě 460 litrů na týdenní dovolenou. Jinak mezi víkendem a týdenní dovolenou je už jenom malý rozdíl co do počtu krámů a tašek. Že se mezi dvě sedačky nevejde pátý člověk, vzhledem k tomu, že isofixy jsou posunuty dost doprostřed mě netrápí, páč tchýni s sebou nevozím ;-)
20. 10. 2013 13:11
Re: Velký kufr
No vidis. A ja teraz pomerne casto odveziem aj tu svokru aj s jej batozinou. A fakt netaham nic zbytocne. To co nalozim, to aj vyuzijem. Samozrejme, ze keby som nezmestil loptu, trojkolku, tenisove rakety, tak to necham doma. Ale je fajn to so sebou zobrat a nechat moznost deckam, nech sa zabavia. A vela krat nabalim aj rozne naradie, lebo cez vikend u rodicov mozem urobit niekolko dolezitych prac v domacnosti a okolo domu. Ano, mozem sa na to vykaslat, sadnut pri televizor, nic nerobit, potom ani nemusim nic so sebou vozit ... Ano aj to je pristup k zivotu ... Ale nie pre mna. Nechodim iba 1x rocne na tyzdennu dovolenku. 600L v kufri vyuzivam pravidelne a nie na zbytocnosti.
20. 10. 2013 13:32
Re: Velký kufr
Jasné :yes: Důležité hlavně je, že jsi spokojený a vyhovuje to tobě ;-) Když má člověk dva sedany, kola stejně vozí na střeše, asi zjistí, že to normálně jde a nevymýšlí chujoviny :-)
19. 10. 2013 11:10
Určite je to takto?
Bez toho, aby som pozrel do cenníkov, som si pri čítaní článku hovoril, že PEUGEOT 308SW sa v rebríčku umiestni veľmi vysoko. A on tam nie je vôbec!!!

Nedalo mi to, tak som si otvoril cenník a dočítal som sa toto:
- objem batožinového priestoru s nesklopenými sedadlami = 674 litrov (resp. 573 litrov pri metaní VDA metódou).

Tak či tak, v rebríčku by sa tento Francúz umiestnil s obidvomi hodnotami...
Rozbalit vlákno
1
19. 10. 2013 11:21
Re: Určite je to takto?
To udělala redakce schválně aby rozproudila diskusi.
Avatar - hijack
19. 10. 2013 11:22
Clanok
Dosli napady na clanky? Co tak pripomenut vsetkym kto robi tie najlepsie kufre. Docela dobry napad. Ked sa zobudim zajtra a otvorim si auto.cz bude tam urcite porovnavacka kto robi najkonzervativnejsi dizajn. A hadam ze mam top tri uz teraz. To ako naozaj treba robit taketo clanky? :no:
Rozbalit vlákno
2
19. 10. 2013 23:02
Re: Clanok
zítra bude výpis 10ti aut s největšími koly. V pondělí výpis 10aut s největšími palivovými nádržemi, a tak podobně. Do konce roku na každý den jeden článek top ten! (z informací z katalogů >:-[] )
Avatar - euro89
20. 10. 2013 09:58
Re: Clanok
Ty jsi snad jasnovidec, ne? >:D
19. 10. 2013 12:04
Objem v litroch..
nie je ža taký dôležitý...treba si uvedomiť že nejde len o číslo samotné ale aj o tvar kufra..pretože každý predmet má svoj tvar a keď bude kufor tvarovaný zle tak celý objem sa nevyužije aj tak...navyše môžem len súhlasiť s niektorými uživatelmi že celú velkosť kufra využije človek možno párkrát do roka ak vôbec...

čo sa týka zaritých oktafilov...netvrdím že octavia je zlé auto ale treba si uvedomiť že existujú aj iné kombíky..netvrdím že octa je zlá ale nie je jediná...a recenzie typu že je to suverénne najkvalitnejší a najlepší kombík sa fakt nedajú čítať pretože stavím sa že 90% tých čo tu o novej octavii píšu s ňou nemajú skúsenosť... ;-)
Rozbalit vlákno
0
19. 10. 2013 12:19
Francouzsky sen: Peugeot 508 SW s 618 litry patri na treti m
Redakce auto.cz urcite v ramci objektivity poskytovanych informaci rada upravi clanek:

1) Na 3. misto da Peugeot 508 SW s 618 litry, viz vas test: [odkaz]

2) Na delene 10. misto s Dacii jeste prijde Peugeot 308 SW se shodnymi 573 litry, viz: [odkaz]

Souhlasim s nazorem uvedenym vyse, ze objem zavazadloveho prostoru je hausnumero, protoze se meri nejednotnou metodikou a papir snese vsechno...

Pokud budete chtit udelat objektivnejsi clanek, zkuste priste zjistit skutecne rozmery zavazadloveho prostoru (min sirka, hloubka, vyska) a k tomu subjektivni komentar - jak je prostor clenity nebo pravidelny (napr. vystupuji podbehy nebo jsou zarovnane), jake jsou doplnkove ulozne prostory pod podlahou, na boku...

Nejsem auto odbornik, ale mam neodbytny pocit, ze kdyz jsem si vybiral novy vuz, byl jsem pro sebe schopny dat do kupy lepsi informace, nez tento clanek na specializovanem webu.
Rozbalit vlákno
8
19. 10. 2013 13:01
Re: Francouzsky sen: Peugeot 508 SW s 618 litry patri na tre
>:D :yes:
19. 10. 2013 13:12
Re: Francouzsky sen: Peugeot 508 SW s 618 litry patri na tre
:yes:

Jinak o Hondě Civic Tourer (624 litrů) také ani zmínka.
Bude se sice prodávat až od ledna, ale stejně..

No to už by byla Octavia až pátá.
A to přece nejde :-)

Za článek tedy opět :no:
Obšlehnutý je to zřejmě odsud: [odkaz]
19. 10. 2013 13:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - nalimer
19. 10. 2013 14:14
Re: Francouzsky sen: Peugeot 508 SW s 618 litry patri na tre
maraa - absolutne súhlasím.
na tento server už začínam chodiť naozaj sporadicky, ide akoby o prílohu Blesk - auto.
19. 10. 2013 23:54
Re: Francouzsky sen: Peugeot 508 SW s 618 litry patri na tre
Asi nevíš, že Peugeot objemy svých kufrů zásadně měří metodou "zalít kufr rosolem" a nikoliv normovanými krychličkami (VDA). Proto as není mezi 10 kufrovými přeborníky a je to tak správně.
20. 10. 2013 01:13
Re: Francouzsky sen: Peugeot 508 SW s 618 litry patri na tre
Myslim, ze se mylis. Skoro bych se az vsadil, ze zadny z objemu kufru uvedeny v clanku neni dle metodiky VDA. Z VDA vychazi nizka cisla a to v prospektech nevypada prece hezky.

Pokud uvedes nejaky zdroj, ktery potvrzuje Tvuj nazor, rad se necham presvedcit.
20. 10. 2013 09:20
Re: Francouzsky sen: Peugeot 508 SW s 618 litry patri na tre
A 633litrov u suberbu je meranych normou VDA ? Zvlastne, ze som to nenasiel jednoznacne napisane v materialoch od skody. Ak by to tak, bolo tak v porovnani s 508ckou by bol ten kufor ovela ovela vacsi. Ale nie je to tak. Tie kufre su takmer rovnako velke. Akurat, ze do superbu sa na sirku nezmestia vedla seba 2 kociky, pricom do 508cky v pohode a tym padom sa tam ovela jednoduchsie sklada dalsia batozina ...
Avatar - Ji/Ri
20. 10. 2013 23:34
Re: Francouzsky sen: Peugeot 508 SW s 618 litry patri na tre
s těmi kočíky výborný postřeh :yes: :yes: :yes:
19. 10. 2013 12:26
Velikost kufru zohledňuju
pouze při výběru kategorie auta, při výběru konkrétní značky už nehraje roli.
Rozbalit vlákno
0
19. 10. 2013 13:00
Nesoutěžní vítěz - Logan MCV I
Ještě před půl rokem tu byl "král" kombi - nejlevnější na trhu a zároveň největší - Logan MCV první generace měl 700l >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - .StenLi.
19. 10. 2013 13:01
Octavia Podvadza!
Preco pri Octavii ratate kufor bez rezervy (za ktoru treba mastne priplatit) s ktorou ma Octavia iba 588 a u Golfu ratate s rezervou 605? Je to fer? ..aj to zabudnutie na Peugeoty je cudne..
Rozbalit vlákno
4
19. 10. 2013 19:03
Re: Octavia Podvadza!
Viz muj prispevek vyse, 605 je hodnota BEZ rezervy u Golfa, takze si tu rezervu v klidu taky odecti. Ale souhlasim ze kdyz delaji takove srovnani mohl by tam byt udaj jestli obsahuje/neobsahuje rezervu. S Peugeotem taky pravda, mozna jich tam chybi i vice.
Avatar - .StenLi.
19. 10. 2013 19:45
Re: Octavia Podvadza!
Si si isty??? Lebo Golf Variant ma rezervu v zakladnej vybave.. nevdim zmysel udavat objem matozinove priestoru po odstraneni standardnej vybavy. Mas na to nejaky odkaz. Vsade citam o tom ze 605 je s rezervou.
19. 10. 2013 20:24
Re: Octavia Podvadza!
Jo. Podivej se do nemeckeho ceniku, tam rezervu standardne nemaji a kufr pisou 605. Logicky to pak s rezervou nemuze byt stejne. Octavia je o 9cm delsi, bez rezervy 610, neprijde mi na tom nic zahadneho.
Avatar - .StenLi.
20. 10. 2013 14:05
Re: Octavia Podvadza!
Hm.. je to tak, ale v SR cenniku je rezerva ako seria a tiez pisu 605. Ok, aj tak budem stale krutit hlavou nad ludmi co si kupia drahsiu, horsie vybavenu octaviu, s horsim interirom a na "velkych" zadnych sedadlach vozia deti...
19. 10. 2013 13:41
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
19. 10. 2013 14:11
Re: Jungmanne, opet odpadová novinarina
zadani bylo jasne a proto zkorumpovana redakce rozhodla ze peugeot a honda nebude ceskym snem.
Avatar - KANKUNEN
19. 10. 2013 13:43
Spíše novinářské klíšé než český sen
Snaží se nám to natlačit do hlavy, že je to hlavní argument při porovnávacích testech. Reálně je každý kombík s 500 litry prostorově neomezující.
Rozbalit vlákno
0
19. 10. 2013 14:21
"srovnání"
Tak nevím, velikost kufru přeci není jen o objemu. Když už se srovnává, tak mi tu chybí třeba max. výška, šířka, délka předmětu, výška nakládací hrany, velikost vstupního prostoru - prostě praktická využitelnost kufru. Litry jsou zavádějící. Takhle je to 10 fotek a údaje z internetu za 10 minut tzn. prakticky k ničemu
Rozbalit vlákno
2
Avatar - KANKUNEN
19. 10. 2013 14:24
Re: "srovnání"
V podstatě stydno se pod takový článek podepsat.
19. 10. 2013 16:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Pepa_007
19. 10. 2013 16:12
Honda Civic Tourer
Chybí mi tam Honda Civic Tourer, která má kufr 624 litrů.
Rozbalit vlákno
2
19. 10. 2013 16:35
Re: Honda Civic Tourer
Prave som to chcel napisat, Civic Tourer by sa v tomto rebricku umiestnil na 3. mieste ;-)
19. 10. 2013 23:45
Re: Honda Civic Tourer
Škoda, že Tata Indigo SW spĺňala len Euro4, tým pádom ju tento rok z predaja stiahli.
670 litrov!
19. 10. 2013 16:52
Česká klasika
Když jsem před půl rokem obcházel prodejce, tak se mi všichni snažili nacpat kombík (je mi 29, s přítelkyní ještě rodinu neplánujeme, bydlim a pracuju ve městě a na dovolenou zásadně cestujeme letadlem). Auto jsem nakonec koupil u člověka, který mi rovnou řekl, že pokud budu chtít jednou za rok převézt něco většího, tak ať mu zavolam, že mi půjčí auto odpovídající velikosti. Zřejmě jsem nezdědil tu chorobnou českou potřebu vozit s sebou stovky litrů prázdna. A až přijde rodina, pořídim SUV. Ne kvůli prostoru, ale kvůli bezpečnosti.
Rozbalit vlákno
26
19. 10. 2013 17:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 10. 2013 17:59
Re: Česká klasika
Kdybys měl děti, tak se takhle nikdy nezeptáš. :-!
19. 10. 2013 19:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 10. 2013 21:48
Re: Česká klasika
Stačilo napsat, že nemáš. :-!
Avatar - eXp10it
19. 10. 2013 22:57
Re: Česká klasika
Jeden nemá děti a druhý nemá SUV a tak si myslí že je SUV bezpečnější... povedená partička k rozvahám na téma bezpečnost dětí v SUV.
20. 10. 2013 01:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 10. 2013 01:47
Re: Česká klasika
Žádné děti nemáš, tak zde aspoň nelži. :-!
20. 10. 2013 05:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 10. 2013 10:34
Re: Česká klasika
Legrační je, jak se tu stavíš na zadní. :-!
Avatar - eXp10it
20. 10. 2013 14:45
Re: Česká klasika
Já se o nikoho starat nechci, tady jsme na webu o autech, SUV není bezpečnější.
20. 10. 2013 01:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 10. 2013 01:46
Re: Česká klasika
Ano, jsem primitiv, že vím, že nemáš děti. :-!

Nejlepší, když si tu hraješ sám na psychologa a sám zde ukazuješ své pravé já. Jen, že o tom nemáš ani tucha. :-! :yes:
20. 10. 2013 02:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 10. 2013 02:24
Re: Česká klasika
Očividně nesnášíš pravdu o sobě. Což není můj problém. :-!
20. 10. 2013 05:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 10. 2013 10:31
Re: Česká klasika
Dojemné, jak zde kolem sebe kopeš nožičkama. :-!

Přidej ještě více nadávek, aspoň svým nesmyslům dodáš ňákou váhu. :yes:
20. 10. 2013 11:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 10. 2013 11:34
Re: Česká klasika
Já, že se tu někde vztekám a prskám?

Nezaměnil sis náhodou své "příspěvky" s těmi mými? Doteď ses nenaučil, ani psát česky. :-!
19. 10. 2013 18:03
Re: Česká klasika
Nemůžeš ostatní soudit dle sebe. Každý má jiné potřeby a priority. Když chce někdo kufr, nechť jej má. Až někdy budeš převážet vlastní dítě s příslušenstvím, zjistíš, že ty kombajny mají něco do sebe. ;-)
19. 10. 2013 19:13
Re: Česká klasika
Tak hlavně aby si na to pan prodejce vzpomněl až za ním pak přijdeš...
19. 10. 2013 20:21
Re: Česká klasika
SUV je bezpečnejšie len zdanlivo - pri strete s menším autom alebo ľahký, plotom pri dome. Nárazy do pevných prekážok, náklaďákov a iných ťažkotonážnikov môžu mať fatálnejšie následky ako keby si sedel v aute o kus menšom a pár sto kíl ľahšom.
Avatar - eXp10it
19. 10. 2013 22:54
Re: Česká klasika
Jako majitel SUV s tou zdánlivou bezpečností souhlasím a jen bych to upřesnil. V lečem je SUV bezpečnější. Ale mnohokrát vás SUV samo přivede ať už díky své hmotnosti, jinému nastavení podvozku nebo posunutému těžišti do nebezpečných situací ve kterých by jste se s jiným autem nedostali a nebo vám díky své neobratnosti neumožní udělat potřebný uhýbací manévr. Ve výsledku to vyjde na stejno a raději nebourat...
19. 10. 2013 23:20
Re: Česká klasika
Tak, úplný súhlas. nedá sa jednoznačne povedať, ktorý typ karosérie je viac bezpečný a ktorý menej. Každý má svoje špecifiká. Pre mňa údajná bezpečnosť SUV voči iným nemá žiadnu váhu. Mimo spevnené cesty nechodím a moje priestorové a iné praktické požiadavky lepšie plnia napríklad MPV a podobné autá. Ťahať kvôli pocitu bezpečnosti metráky váhy navyše mi nedáva zmysel. Preto tá poznámka vyššie.
19. 10. 2013 22:02
Re: Česká klasika
okial ten kufor nevyužívaš a nekupuješ auto s veľkým kufrom, tak je voľba jednoduchšia a máš vačší výber. Mnoho ľudí si nekupuje kombi (alebo čokolvek s veľkým kufrom), aby vozili vzduch, ale pre reálne používanie (rodina, kočík, hoby, atď)
19. 10. 2013 23:30
Re: Česká klasika
O čo je SUV bezpečnejšie v pasívnej bezpečnosti ... o to je horšie v tej aktívnej .... čiže schopnosti vyhnúť sa kolízii .... problém je hmotnosť a vysoké ťažisko ... a fyzika nepustí ..... a elektronika to nezachráni .... sam som sa vyhol kolízii, kde by žiadne SÚV šancu nemalo ...... síce by som to určite prežil .... ale lepšie je i nikoho iného nezabiť ....
19. 10. 2013 23:58
Re: Česká klasika
Tu tvojí poslední větu vůbec nechápu - "SUV kvůli bezpečnosti?" >:D Tím máš asi na mysli zhoršené jízdní vlastnosti dané zvýšeným těžištěm (horší jízdní stabilita při extrémním vyhýbacím manévru, větší citlivost na bončí vítr) nebo jsi snad měl na mysli horší výhled šíkmo dopředu daný daleko vpřed předsunutými předními sloupky? :'-( :no:
19. 10. 2013 17:53
Využitelnost?
U kombi mě zajímá jiný, pro mě zásadní fakt - jestli lze složit kromě opěradel zadních sedadel i sedák. Pokud ne, výsledkem je velmi nerovná a mizerně využitelná plocha nehodící se k převážení čehokoliv většího. Anebo, pokud má auto dvojitou podlahu, vzniká nedostatečná světlá výška kufru a malá zatížitelnost.
Jak je z praxe známo, není důležitá nějaká papírová velikost, ale hlavně tvar, tedy praktická využitelnost. Dřív se tak auta dokonce stavěla - třeba některé starší Fiaty měly kufr navržený tak, aby se tam vešly přesně 2 velké přepravky na ovoce. Dnes? Málokteré kombi umí složit i sedák, protože konstruktéři jsou asi líní. A proč by se vlastně snažili, když se ve srovnání řeší jen nějaká marketingová nesmyslná hodnota objemu?
Rozbalit vlákno
14
19. 10. 2013 18:11
Re: Využitelnost?
Za prvý, konstruktéři liní nejsou, ale brzdí je bystří ekonomové.
Za druhý, kombík je pořád kombík, jeho smyslem není sklápět zadní sedadla a převážet tuny materiálů. Na to jsou tu dodávky. A pokud už něco opravdu velkého převést potřebuju, tak nějaká "nerovná" plocha v kufru je asi to nejmenší, co mi bude vadit. ;-)
Avatar - rohYpnol
19. 10. 2013 20:28
Re: Využitelnost?
jestli nechápeš, že objem kufru je kvůli objemu a ne kvůli hmotnosti, pak je mi Tě líto.
Kombi má velký objem kvůli přepravě velkých (a neskladných) předmětů. Rovná podlaha po sklopení je zcela zásadní a je jen chyba, že Octavia či Golf to nedokážou... Hlavně že se ušetřilo 1€ na nesklopném sedáku...
19. 10. 2013 21:47
Re: Využitelnost?
Co to tady meleš? Začala ti škola a ty už myslíš na něco úplně jiného.
Napsal jsi něco, co řeší leda člověk, kterého se to netýká. :-!
Avatar - rohYpnol
19. 10. 2013 22:20
Re: Využitelnost?
škola většinou nezačná v sobotu 8-s >:-[]

Naopak, praktičnost je jedna z věcí, která mě extrémně zajímá. A nemožnost sklopit opěradlo do roviny JE prostě u kombi VELKÁ chyba.
19. 10. 2013 22:24
Re: Využitelnost?
Kombi není dodávka. :-!

To co píšeš, je znakem toho, že nevíš, o co ve skutečnosti jde.
19. 10. 2013 23:15
Re: Využitelnost?
Nemáš pravdu. Kto občas preváža niečo väčšie, niekedy aj častejšie, tomu schod po sklopení zadných operadiel môže pekne prekážať. Chceš mi tvrdiť, že keď som začal stavať, mal som si kvôli tomu kupovať dodávku...?
19. 10. 2013 23:24
Re: Využitelnost?
Tady je to jako na palici. Copak, když chci stavět barák, tak si mám koupit kombi???

Když stavěl kamarád, koupil si na to dodávku. Za celých 12 tis. Sice se rozpadala, ale odvozil vše a taky se to auto, jako jediné, zaplatilo. Pak to odvezl rovnou do šrotu. Proč si zaneřádit vlastní auto (to pro rodinu) bordelem??? Nejsem cikán. :-!
19. 10. 2013 23:49
Re: Využitelnost?
Správne, šiel som stavať barák, využil som kombi - stačilo sklopiť zadné sedadlá a malý sťahovák bol na svete. Kupovať šmejda kvôli stavbe a tŕpnuť, že s ami rozpadne prv ako dostaviam? Neblázni. Na podlahu igelit, ale zväčša nebolo treba, cement a kvádre predsa doviezli na paletách, nie...? >:D Ty si vozil na stavbu nejaký bordel? Ja som kupoval väčšinu vecí v kartóne.
[odkaz]
Čo povieš, pekný sťahovák, že...? >:D
20. 10. 2013 00:00
Re: Využitelnost?
Nevozil. Vozili jiní.

Pěknej. Viděl jsem. ;-)
20. 10. 2013 00:08
Re: Využitelnost?
Áno, rád sa ním chválim. Dával som sem odkaz už niekoľkokrát. Forman mi slúžil naozaj dobre až do svojho konca. Prvé auto. ;-)
20. 10. 2013 01:51
Re: Využitelnost?
Já měl krátkýho. Taky na něj vzpomínám v dobrém. ;-)
20. 10. 2013 06:31
Re: Využitelnost?
To je rasismus... >:D
19. 10. 2013 18:26
Re: Využitelnost?
Kombi ma vyuzitie pri ceste na dovolenku, ze tam das batozinu a nie robit s toho stahovak a valnik ;-) Ked budem chcet nieco tazke a velke odviezt tak je na to dodavka alebo nakladne auto.
20. 10. 2013 00:02
Re: Využitelnost?
Máš naprostou pravdu, Například u Octavie II zpočátku dělali pevný zadní sedák, po prostech to ale předělali na sklopný. A teď u nové Octavie III (vč. verze Combi) zase udělali stenou chybu. Asi by to zavěšení szadního sedáku na dva ohnuté dráhy vyšlo o 1 Euro dražší, nebo jinak si to nedovudu vysvětlit. Odklopné zadní sedáky měla už Š 1000ˇ/1100 MB, 100/110, 105/120/130, Favorit, Felicia, Fabia I i II i Octavia I a II ale oni teď musí šetřit za každou cenu 8-s :no: :no: :no:
19. 10. 2013 19:35
Velkýýýýý
hlavně velkej kufr to musí mít...... Hoooodně velkej pane...... Každej tejden stěhuju tchýni zabalenou v koberci do nejbližší vápenky no.....Takže abych se moc nenadřel no......
Tabulky, tabulky, tabulky - modla českých chatařů a chalupářů..... Co na tom, že drtivá většina pak tahá jen prázdný vzduch po většinu týdne či dokonce roku. Chápu - dobře to vypadá a pro mnohé je pohled, který naskytnou známým do útrob kufru, srovnatelný s aplausem hokejovým mistrům světa při návratu na Staromák.....
Mám následující zkušenost - můj oblíbený Forester SG pojme bagáž pro celou rodinu na 14 dní dovolené. Když chci vzít i zbytnosti - holt jde na střechu rakev - a jeho kufr pá hrubě pod 400 litrů - nebijte mne - asi 370? No nevím no..... Stejně tak Avensis - s kufrem velkým jako kjááva - pojme to samé - jen se to tam skládá lépe no.....
Ale což- spousta lidí Vám bude tvrdit, že Audi, Báwo či Mercedes jsou zbytečně drahé, pro pracháče a prostě bléééé. Jenže mít tu možnost, tak jdou právě do Audi, BMW či Shootíka..... Pomlouváme často, co nemáme a kufrem to nebude.....
Takže přiměřeně, jako v oné pohádce a nedělejme z velikosti kufru zástupný problém rovnající se přeměřování na WC v ústavu pro kidoše ;-)
Rozbalit vlákno
15
19. 10. 2013 20:07
Re: Velkýýýýý
Niekto vozí vzduch navyše, niekto kilá, niekto si priplatí za väčšie auto so spotrebou o 2 dl vyššou, niekto investuje do rakvy a oželie dynamiku, či skôr nejaký ten litrík paliva navyše... Každý podľa vlastného uváženia.
Ja vozím nejaký ten vzduch navyše, ale pri 6-litrovej spotrebe mi to nevadí. A ani pri parkovaní nie, je to kompakt hlboko pod 4,5 metra. 600 litrov kufra využívam pomerne často, rovnako má pre mňa zmysel priestranný a vzdušný interiér, plný odkladacích priestorov. Citlivosť na bočný vietor? Diaľničné tempo? Z cesty ma ešte neodfúklo, veľký rozchod statočne odoláva. Dovolenkové cesty pri plnom naložení a diaľničnom tempe zvládam za 7-7,5 litra. Prečo teda voliť menšie auto, s menším priestorom, menším kufrom a menším objemom vzduchu nad hlavou? Navyše má zopár výhod aj voči kombíkom, kombi (a MPV) nie sú jedinou praktickou voľbou.
Apropo, Forester, ako často a intenzívne ho využívaš na jazdu mimo asfalt? Nevozíš náhodou tiež niečo (prakticky zbytočne) navyše so sebou?
19. 10. 2013 20:24
Re: Velkýýýýý
ale to není apel na minimalismus nebo za to, stydět se za to, že máš velké auto - spíše na to, že skrze "kufr" lidé nevidí podstatu - zaměňují velikost kufru za "středobod" automobilového světa a často sklouznou do klišé. Takže právě Ti, kteří to takhle poměřují "chtějí hlavně velký kufr" aniž by vlastně chtěli to, co sami chtějí či jim sedne - což je u někoho klidně Fiat 500ka, ale páč jsme kufroidní, tak to dopadá, jak to dopadá.....
na otázku ohledně Festera - snad asi takhle ;-)
[odkaz]
spíš toho někdy vozím málo ;-)
Avatar - Stefič
19. 10. 2013 20:38
Re: Velkýýýýý
blbost...lidi na kufr kašlou, respektive stačí mrknout a když vidim, že je to dost velký, beru. To jenom novináři donekonečna melou jeden blábol dokola a vyvolávají iluzi, že kufr je alfa a omega.

Já mám kufr velkej jako prase a využiju ho, ale jeho velikost jsem zjistil až na netu, když už auto bylo doma...
19. 10. 2013 21:47
Re: Velkýýýýý
Netrpíš nejakým stihomamom...? Čo keď ten veľký kufor má pre človeka, čo ho chce, skutočne veľký význam? Aj keď ho potrebuje 2-3x do roka, stále je praktickejšie a výhodnejšie mať väčšie auto, ako v prípade potreby zháňať niekoho s autom, taxi alebo chodiť do požičovne... Lepšie je mať auto, čo zvládne aj občasné a nečakané náklady, najmä ak vieš, že sa im nevyhneš. Aj keď na 99% jázd to auto nevyužiješ naplno.
Ber to, akoby si kupoval nejakú mašinu do vlastnej firmy - budeš ju dimenzovať na najťažšie práce, nie na tie, ktorých je najviac. S autom to je podobné.
19. 10. 2013 23:33
Re: Velkýýýýý
A tak zde souhlasím. :-! :yes:
19. 10. 2013 23:52
Re: Velkýýýýý
Občas musí byť aj sviatok. ;-)
20. 10. 2013 00:02
Re: Velkýýýýý
Nemám problém to přiznat. ;-) :yes:
20. 10. 2013 00:09
Re: Velkýýýýý
Ja tiež nie. Ale tiež sa mi to často nestáva, zväčša máme diametrálne odlišné názory. Aspoň je s kým diskutovať, o mnohých prítomných sa to napísať nedá.
20. 10. 2013 08:57
Re: Velkýýýýý
tak to s tou masinou ve firme je kravina. zakazku 2-3x do roka zadam jinde.
20. 10. 2013 09:54
Re: Velkýýýýý
Tým by som si nebol taký istý. Záleží na tom, čo robíš. Zákazky nie sú niečo, čo prichádza podľa kalendára. Ale je rozsah vecí, ktoré chceš robiť a rozsah prác stroja, ktoré chceš ponúkať. Keď budeš robiť nábytok, je blbosť kupovať mašinu s šírkou stola 1 meter, keď budeš potrebovať robiť aj 2 m vysoké skrinky, aj keď ich podiel je povedzme 10%... Zadávať čokoľvek von mimo firmy je obvykle príliš nákladné, než aby sa to vyplatilo. Dá sa to na kusovku, nie na 2-3 zákazky ročne. Vždy je navyše problém s dodržaním požiadaviek, termínmi a kvalitou. Ver, že viem o čom píšem. ;-)
20. 10. 2013 12:19
Re: Velkýýýýý
a ty? - s tím stihomamem? nic ve zlém ;-)
Je to o tom "zástupném problému", který se z kufru dělá - nebo manažer v A6 kombi bude každý den tahat krabice napříč republikou? ale no tak - jednou - aby se neřeklo - jinak stejně sjedná dopravu ;-)
Kdybych měl svůj dopravní prostředek dimenzovat dle všech svých "what - if", tak pořizuji Dingo, nebo lépe BVP3 páč je to amphibie....
Avatar - rohYpnol
19. 10. 2013 20:24
Re: Velkýýýýý
jen tak mimo řeč - k čemu 300 HP, když stačí 100 HP? Stejná otázka. Někdo tahá litry vzduchu v kufru, někdo živí zbytečné stádo koní pod kapotou... ;-)
19. 10. 2013 20:36
Re: Velkýýýýý
přesně - to je o tom zástupném problému alá velikost kufru ;-)
Představ si, že stojím před dilematem, které budu muset během měsíce možná řešit....
další auto na dojíždění do práce - a "vyprofilovala" se mi poměrně různorodá "pakáž", pro kterou si však z každého úhlu najdu zdůvodnění....
ojeté subaru - hodit do plynu
ojeté Punto 1,2l třídvéře
ojetá A5 v týzlu
a - překvapení večera - Dacia MCV - funglovka 1,2

Pro každou z těch variant najdu pro a proti, včetně řady - více či méně - logických zdůvodnění ;-)
a fčíl mudrujme :-)
19. 10. 2013 23:27
Re: Velkýýýýý
Ceny ti tu pěkně lítaj.
Tohle není dilema, tady rozhoduje prkenice. :-!
20. 10. 2013 12:16
Re: Velkýýýýý
jenom částečně - je to právě o tom - ego, masírka, malej náklad, větší náklad s kufrem, kterej většinou neuvezu - pragmatismus vs. emoce.......Je to jako s tou velikostí kufru ;-)
Avatar - rohYpnol
19. 10. 2013 20:20
Staré dobré pravidlo
říká, že objem ničím nenahradíš. A je to tak, objem kufru nejde obelhat :-!
Rozbalit vlákno
0
19. 10. 2013 20:28
Preco tu chyba Peugeot 508 SW ???
508cka ma o kus vacsi a praktickejsi kufor ako oktavka. Preco tu vobec nie je uvedena ?

Ako som pochopil, tabulka je robena podla maximalneho objemu v litroch uvadzanych od vyrobcu, vratane priestorov pod podlahou, bez rezervy a podobne. A toto cislo ma 508cka az 660litrov.

[odkaz]
Rozbalit vlákno
5
19. 10. 2013 20:42
Re: Preco tu chyba Peugeot 508 SW ???
Navyse pred polrokom ste v uplne tom istom clanku uviedli aj 508 SW. Aky je teda dovod, ze zrazu vypadol z porovnavanych aut ???

[odkaz]
19. 10. 2013 20:46
Re: Preco tu chyba Peugeot 508 SW ???
Rovnako bol uvedeny aj v inom rovnakom predchadzajucom clanku.

[odkaz]

Redaktori auto.cz medzi sebou vobec nekomunikuju ? Alebo clanky neprechadzaju redakcnou kontrolou sefredaktorom ? Snad sa tam v redakcii nespravate ako uplni amateri ?

Pokial ste z nejakeho dovodu zrazu zmenili nazor na niektore zo skor uvadzanych aut, tak by ste v clanku mali uviest dovod a vysvetlenie. Takto to vyzera na uplnu neznalost redaktora a uplny amaterizmus redakcie ...
19. 10. 2013 20:52
Re: Preco tu chyba Peugeot 508 SW ???
proc bouras sny ceskejm omezenejm pepikum
19. 10. 2013 21:06
Re: Preco tu chyba Peugeot 508 SW ???
Ja nechcem nikomu nic burat.
Len chcem vediet, ze kde nastalo to zahadne zmiznutie 508cky. Ci to sposobila chyba noveho redaktora pri vykradani clanku starsieho kolegu. Alebo si redakcia urobila vlastne premeranie kufrov a nasledne zistila, ze 508cka uz do prvej desiatky nepatri. Ak je to tak, tak to tam mali uviest, ze prechadzajuce clanky, ktore tu uverejnuju maju nespravne udaje ...
20. 10. 2013 01:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
19. 10. 2013 21:17
niet pochyb ked na dialnici na slovensku zbadate nalozeni oc
ktora taha brucho az po zemi v diesli tmavomodru alebo striebornu ze bude mat cesku znacku... to je taka ta ceska natura... zbalit si pastiky a vsetko mozne aj nemozne aj na dva tyzdne ako keby obchody v zahranici neexistovali.... potom sa nemozeme cudovat ze im nestaci ani 600 litrovy kufor... mne sa najviac pacilo ked som bol pred troma rokmi s kamaratmi na Taloch pri Brezne.... a som tam stretol dvoch cechov v O1 v kombiku na parkovisku... boli len dvaja.. ale auto mali plne ako keby prenasali utecencov.. komplet zatazene kufor plny na prasknutie... ... dotycna pani ani nevedela vybrat vec ktoru potrebovala lebo v tom preplnenom kufri sa to zle hlada, bohvie co tam prenasali. mozno aj postele na spanie .... prisaham ze som nechapal ked som to videl, proste cesi .... ja som bol v cechach na tyzden este byvalej prace autom na fabii kratkej... poviem vam ... mal som jeden ruksak asi 3 kilovy ktory mi cely cas v kufri v tej fabii lietal hore dole... raz darmo... cesi su cesi... ti sem pridu nabaleni jak keby vojna mala byt zajtra... im nejaky 400 litrovy kufor nestaci... ani nahodou ... mam pocit ze aj kombiky existuju len a len pre nich, my na slovensku mame platobne karty a byvame v hoteloch ked sme v zahranici, nespime v aute ani tam nebyvame ani si tam nenosime zasoby na dva tyzdne
Rozbalit vlákno
9
Avatar - eXp10it
19. 10. 2013 22:43
Re: niet pochyb ked na dialnici na slovensku zbadate nalozen
Není tak těžké pochopit, že čím více jedete na východ tím více cítíte potřebu, že by jste si měli sebou vzít vlastní jídlo z domu. Jet ještě o kousek dál než na slovensko tak si sebou beru i balenou vodu.
Avatar - Stefič
19. 10. 2013 23:08
Re: niet pochyb ked na dialnici na slovensku zbadate nalozen
>:D :yes:

já jezdil na Slovensko pracovně až za Košice a jediný důvod proč jsem si nebral do té díry vlastní proviant byl ten, ze do letadla můžu vzít jen 15 kilo:-))
19. 10. 2013 23:12
Re: niet pochyb ked na dialnici na slovensku zbadate nalozen
Ďalej na východ je to pridrahé...? >:-[]
20. 10. 2013 01:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 10. 2013 01:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 10. 2013 01:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 10. 2013 10:53
Re: niet pochyb ked na dialnici na slovensku zbadate nalozen
Gilgite, už jsem tady zažil různé podivné exoty, ale ty je všechny překonáváš, takový pablb, který by se dokázal tolikrát ztrapnit pod jediným článečkem, tady opravdu dlouho nebyl, tak znovu komsomolče, zabloudil jsi někam, kam nepatříš, a čím dřív se vrátíš mezi své (třeba na Fuckbook), tím lépe pro všechny :-!
20. 10. 2013 12:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
20. 10. 2013 22:57
Re: niet pochyb ked na dialnici na slovensku zbadate nalozen
No vidiš a když uvidíš v ČR starou západoevropskou káru z 90tek, která sotva jede, barva neurčena, protože je značně prorezlá, na palubě je větší část posádky tmavé pleti a oblečena v motnérkách, bude mít slovenskou MPZ. :-) To bychom mohli dodat k té generalizaci národností...

Jinak já mam také kombi s velkym kufrem a také jezdím s plným ve 2. ukazoval sem ti tu minule i fotky, co se třeba běžně v autě potřebuje převézt, tak nevím proč se pořád rozčiluješ >:D Když máš dost místa, tak si na dovolenou vezmeš o pár bod navíc, gril, muže se hodit, atd...atd.. atd.... k tomu to auto je víš?:D
Avatar - jozephko
19. 10. 2013 22:00
Kombíky každý pochopí najneskôr vtedy,
keď začne podnikať alebo sa rozhodne s manželkou a 2 deťmi pre dovolenku autom k moru.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - eXp10it
19. 10. 2013 22:38
Re: Kombíky každý pochopí najneskôr vtedy,
No tak každý nepodniká tak že něco převáží v kufru.
19. 10. 2013 22:06
Draho vozený vzduch a "bordel" ....
Síce našinci milujú veľké kufre ... ale faktom ostáva, že v nich väčšinou vozia vzduch .. .... v horšom prípade "bordel" ... t.j. niečo čo je sa zbytočne preváža ... "ale načo to vykladať, veď kufor je tak veľký ..." ...

Z vlastnej skúsenosti môžem povedať, že bežnej rodine stačí tých 300 - 400 litrov na väčšinu ciest .... a ostatné stačí viac porozmýšľať ....

Ale je faktom, že myslenie bolí ... a v tedy ja naozaj výhodou mať "superkufor", ktorý všetko "spapá" .....

No a problém s parkovaním majú tiež hlavní tí "dlhí" .... niekde sa jednoducho nezmestia i keď zapnú všetky tie elektronické "srandičky" ....

Tým samozrejme netvrdím, že veľa ľudí naozaj veľký kufor potrebuje ... ale pre väčšinu našincov to je jednoducho fetiš ....
Rozbalit vlákno
13
19. 10. 2013 22:24
Re: Draho vozený vzduch a "bordel" ....
príliš to hrotíš, sám využívam kufor mpv nižšiej strednej 3x za týždeň. Áno , ten náklad (tašku nacpem aj do hb, ale musím ju tam tlačiť krížom a rátat každý milimeter. Na svet sa nedá pozerať len cez svoje potreby ;-)
19. 10. 2013 23:15
Re: Draho vozený vzduch a "bordel" ....
Vzhľadom na postupný nárast mojej rodinky som očakával tiež, že budem musieť urgentne riešiť nové auto s väčším kufrom ... a ono stačí iba občas viac rozmýšľať >:-[]

Zatiaľ som do svojho "krátkeho" Ceedu naskladal všetko čo som chcel .... i keď netvrdím, že pár krát by už nebol lepší kombík ... hlavne pri nábytku .... ale dnes nie je problém si auto požičať či objednať dovoz ... už nežijeme v socíku ...

´
Nové auto bude určite o niečo väčšie ... deti rastú ... ale nevidím dôvod mať v ňom nejaký "superkufor"
20. 10. 2013 09:30
Re: Draho vozený vzduch a "bordel" ....
Naozaj by som chcel vediet ako dokazes do kratkeho ceedu natlacit 2 kociky, postielku, nejake hracky pre deti, trojkolku, bicyklik, alebo odrazadlo a k tomu nejaku tu batozinu, oblecenie na 3 dni. Fakt by ma to zaujimalo. Ja asi neviem tak dobre rozmyslat ako ty. A pravidelne vozim uplne plny 600L kufor. A to tam chcem obcas nalozit nieco navyse, nejake naradie, zeleninu alebo ovocie a uz to tam fakt neviem zmestit ...
20. 10. 2013 10:41
Re: Draho vozený vzduch a "bordel" ....
No s tým hlbokým kočíkom to bol najväčší prolbém, ale kúpil som taký "skladný" čo sa v pohode zmestil a i dosť vecí okolo neho ... samozrejme to chvíľu trvalo, ale dalo sa ... vtedy skončilo čosi i v interiéri - pripútané ako zadný "pasažier" ....

A s takým malým sa zas na dlhšie dovolenky nechodí ... a keď sa už chodí ... tak už nie je treba hlboký kočík ... a to už sa zmestní kadečo ....

Najväčším "zabijákom" priestoru sú "univerzálne" kočíky, ktoré sú zložité, ťažké, neskladné a i drahé .... a zaberú kopu miesta ...

Lepšie je meniť kočíky podľa potreby, vždy iba čo člóvek potreje .. napr. i do MHD je lepší "simply" kočík či už hlboký, alebo "golfák", ako ťažký "univerzál" .... tvrdila mi to kamoška a mala prevdu ... "univerzálu" som sa zbavil a pri druhom so mal už len "simply" hlboký kočík ... a potom "golfák" ....
20. 10. 2013 13:15
Re: Draho vozený vzduch a "bordel" ....
No a ja som v jednom case vozil kociky aj dva. Pravidelne chodime k rodicom na vikend. Nesedime iba tak doma. Teraz mame velky sportovy kocik, ktory nie je tak skladny ako by mohol byt, ale je fajn, pohodlny, pevny, dobre sa s nim chodi. Takze radsej kupim auto s vacsim kufrom, ako by som mal prisposobovat vyber kocika k moznostiam auta. Prijde mi to ako nezmysel. Obycajny golfac je uplne nepouzitelny mimo spevnenej cesty. Takze pre nas to nie je.
19. 10. 2013 23:12
Re: Draho vozený vzduch a "bordel" ....
Definuj pojem "bežná rodina".
Ja s rodinou využívam kufor až po strop minimálne 2 - 3 x v lete a podobne v zime. Nie sme "bežná" rodina?
Mám pocit, že v tomto prípade je to myslenie boľavé pre teba...
19. 10. 2013 23:18
Re: Draho vozený vzduch a "bordel" ....
Ono to začína vždy s tým čo si na cestu zoberiem a nie až tým ako to napchám do auta .....

No "bežná rodina" je u nás dvaja dospelí a dve deti .....štatisticky .....

A po "strop" určite veci nenakladám ... mám svoju rodinu rád ....
19. 10. 2013 23:56
Re: Draho vozený vzduch a "bordel" ....
Máš za garážou prívesný vozík? >:D Ja mám 5-člennú rodinu a 600 litrový kufor je napríklad na víkendovú lyžovačku málo. Mám vyššie auto, tak detské lyže idú do kufra "na stojáka". Aký problém? V lete podobnú funkciu plní plávacia doska - veď navrchu je vždy iba oblečenie, lopty, hračky do piesku a tak podobne. Problém?
20. 10. 2013 00:54
Re: Draho vozený vzduch a "bordel" ....
Ak tak ... tak až taký nie ... v každom prípade ja preferujem "čistý" výhľad ....

Isto uznáš, že nanešťasie nie si členom "štatistickej" rodiny .... čo je pod dve deti ...
20. 10. 2013 09:56
Re: Draho vozený vzduch a "bordel" ....
Nemáš vonkajšie späťáky? Alebo iba s nimi nevieš jazdiť?
20. 10. 2013 10:30
Re: Draho vozený vzduch a "bordel" ....
Mám .... ale tri späťáky sú vždy viac ako dva .... "teóriu" zbytočnosti vnútorného spätného neuznávam ....
20. 10. 2013 12:14
Re: Draho vozený vzduch a "bordel" ....
Lepšie 5x za rok trochu zacloniť vnútorný späťák (aj to nie vždy) ako brať prívesný vozík alebo rakvu na strechu...
Vnútorný späťák nie je zbytočný ale dá sa vpohode jazdiť aj bez neho. Keby to bol problém, chudáci šoféri skriňákov a kamiónov...
Avatar - Jaros71
20. 10. 2013 13:52
Re: Draho vozený vzduch a "bordel" ....
:yes: Naprostý souhlas..!! :-) :-)
Pokud jedeš ve 4-5 lidech na dovolenou , víkend atd. 5-10 krát za rok , tak velký kufr potřebuješ..
Děti mají spoustu "nepostradatelných" krámů a jsem rád , že je mám kam dát.
19. 10. 2013 23:43
Kombi - svoboda i bezpečnost
Úvaha, že kombíky poskytují svým majitelům více svobody než hatchbacky a sedany je velmi trefná a výstižná. Ještě bych dodal, že kombíky (i sedany) mají i další velké výhody oproti hatchbackům 1) lepší rozložení hmotnosti mezi nápravy (víze zatížený zadek než u hatchbacku), 2) vyváženější boční profil karoserie (u předokolky bývá zadní převis o trochu delší než přední, u hatchbacku to je naopak), 3) Zadní deformační zóna je výrazně delší, což může být doslova životně důležité při ochraně zadních cestujících při nárazu zezadu ve větších rychlostech (např. když nedobrzdí auto před stojící kolonou na dálnici 4) Moderní kombíky jsou mnohdy líbivější, než výchozí hatchbacky. P.S. Ještě někdo zde nemůže pochopit, proč jsou kombíky ve střední Evropě tak oblíbené? ;-) :yes: :yes: :yes:
Moje budoucí volba (ohledně třídy ještě nejsem zcela rozhodnut), nejvyšší požadavky kladu na design a jízdní vlastnosti:
Nižší střední třída: Seat Leon ST
Střední třída: Ford Mondeo (současná generace)
Kombi snů (pro mě ale bohužel příliš drahé): BMW 3 Touring
Kombíky jsou v podle mého názoru úplně ideální rodinnou volbou. Naopak v MPV bych úplně zbytečně vozil vzduch nad hlavami posádky za cenu výrazného zhoršení jízdních vlastností i spotřeby.
Rozbalit vlákno
25
20. 10. 2013 00:01
Re: Kombi - svoboda i bezpečnost
Čo myslíš tým "výrazným zhoršením" jazdných vlastností? Sedel si niekedy v nejakom MPV? Jazdil si s ním? Evidentne nie. Máš rodinu? Obľubujú "športovú" jazdu a využívanie tých lepších jazdných vlastností kombíka?
Ten "vzduch nad hlavami posádky" je naopak dôležitý pre dlhšie udržanie pohody v aute, najmä pri dlhších dovolenkových cestách a detských pasažieroch. A tiež si asi nikdy nepripútaval malé deti do autosedačiek, keď nevieš, na čo je výška MPV dobrá...
20. 10. 2013 00:06
Re: Kombi - svoboda i bezpečnost
Já prostě MPV nesnáším - vypadají tak fotrovsky, zcela nesportovně a usedle. Připadám si v nich jako v autobuse, což je nepříjemné hlavně za letního počasí (a ani klimoška to zcela neřeší). K tomu ještě výrazně zvýšená spotřeba daná zvětšenou čelní plochou - prostě těch ústupků je tady podle mého názoru příliš mnoho. :'-A ano, taky mám dvě děti (byť už ne malé) a vozíval jsem je v sedačkách v liftbacku nižší střední třídy a úplně v pohodě! :-) :yes: :yes: P.S. MPV jsem řídil celou řadu, jediné, které bylo schopno plně uspokojit moje nároky na jízdní vlastnosti byl Ford S-Max (ale Mondeo je ještě o trochu lepší). Navíc MPV mají ještě jednu obrovskou nevýhodu - na jejich zadní "sedátka" se většinou pohodlně usadí právě jen ty děti. Vzrostlejším dospělým totiž vadí trojice stejně širokých (resp. spíše úzkých) sedadel s většinou příliš krátkými opěradly i opěrkami hlavy a téměř vždy zvýšená podlaha (tj. kolena jsou příliš vysoko a stehna nejsou podepřená, což je unavující). Naopak do kombíku dvojici dětí usadíš bez problémů a dospělí zde i vzadu sedí pohodlně. Když jsou děti tři, je to pak úplně jiná situace, ale jejímu vzniku čelit kvalitní antikoncepcí ;-)
20. 10. 2013 00:21
Re: Kombi - svoboda i bezpečnost
O tej spotrebe mi porozprávaj. Scénic 1.5 dCi mi bral v priemere 5,3 litra, asi polovica jázd v meste. Kamarát s rovnakým ale silnejším motorom to má ešte o niečo nižšie. Sused so Sharanom 2.0 TDI má priemerku okolo 6 litrov. Ja momentálne jazdím s Renaultom Kangoo 1,5 dCi/105 k s aktuálnou priemerkou 5,9 litra - aj keď to vlastne nie je MPV, vychádza z užitkáča. O čom teda píšeš?
MPV má rad predností, pre ktoré mám túto kategóriu rád a nevidím jediný dôvod haniť ju voči kombíkom, práve naopak.
P.S. Aj s tými MPV som obvykle väčšinu tých áut "s lepšími jazdnými vlastnosťami" nechával za sebou, stačilo prísť po prvú zákrutu. Pritom moje ratolesti nikdy nemohli mať pocit, že ich chcem vysypať - aj keď neviem, čo si mysleli decká v aute "konkurenta", keď ma na prvej dlhšej rovinke predbiehal stoštyridsiatkou...
Veci sa majú tak, že na našich cestách je dôležitejšie ako jazdíš, nie čo na ceste zvládne auto. Zatiaľ som na limit môjho auta neodstal. Buď bola limitom úroveň a stav cesty, alebo dopravné predpisy - zdravý rozum by mal fungovať vždy. ;-)
20. 10. 2013 01:52
Re: Kombi - svoboda i bezpečnost
Já prostě kombík (dostatečně prostorného formátu) považuju za mnohem rozumnější a tím i přitažlivější volbu, to je celé. Konkrétně jsem to zdůvodnil ve svých předchozích příspěvcích a moje argumenty tu dosud nikdo nevyvrátil. Snad by nikdo nebyl tak pošetilý, aby tvrdíl, že zvýšená auta typu MPV jezdí líp a s menší spotřebou než kombíky - to by popírali fyzikální zákony. Ale někdo má prost jiné automobilové priority a já to samozřejmě respektuji, od toho má přece každý možnost vlastní volby, a tak to má být. Že ale prodeje MPV v posledních letech klesají (i když spíš v segmentech B a D, nikoliv v dominantním C), to je všeobecně známý fakt. Zákazníky jim ale užírají spíše SUV než kombíky. Důvodem je právě mnou již zmiňovaný páprdovsko-maminkovský image MPV, naopak SUV jsou "akční a cool" a subjektivní posílený pocit bezpečí daný zvýšenou polohou sezení je zde zachován. Ovšem obliba kombíků u firem i rodin je v některých zemích EU pořád obrovská, a to včetně ČR. Dobrou noc!
20. 10. 2013 10:01
Re: Kombi - svoboda i bezpečnost
Ja som písal o porovnateľnej spotrebe MPV a kombíkov, a tiež o ich jazdných vlastnostiach, ktoré nie sú "výrazne horšie" ako tie, ktorými disponujú kombíky. Nepovyšujem MPV nad iné autá, ale majú svoje prednosti rovnako ako iné kategórie.
Skrátka a dobre s tebou nesúhlasím, ale asi nemá zmysel to ďalej rozvádzať, pretože si zaujatý a neobjektívny.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 10. 2013 00:50
Re: Kombi - svoboda i bezpečnost
Děti můžou bez újmy na zdraví jezdit (v sedačkách) i ve Fabii :-)
21. 10. 2013 21:49
Re: Kombi - svoboda i bezpečnost
Prva tvoja veta hovori, ze akykolvek argument pre MPVbude pre teba nedostatocny. Pre mna je pri nizsich autach obmedzuuci (az neprijemny) nizsi posed, horsi vyhlad a mizerna manipulacia s dietatom pri vkladani do sedacky. Tych par deci spotreby a nesportovy vzhlad su pre mna zanedbatelne ;-)

K jazdnym vlastnostiam len tolko - ano, su horsie pri klasickych hb, alebo kombikoch lenze realita je taka, ze drviva vacsina uzivatelov nenajde limit u dacie logan a v krizovej situacii sa nevie spravne a vcas rozhodnut(samozrejme virtualnych zavodnikov na auto.cz neratam )
Avatar - Dominik.
20. 10. 2013 02:36
Re: Kombi - svoboda i bezpečnost
Moc MPV podceňuješ, Nissan Quest V6 191kW je pořád jedno z nejrychlejších aut, co jsem měl možnost dlouhodobě řídit. Zatáčky si dává líp než kdejaké kombi a to je to pořádná kráva. Na dlouhých cestách je pak ten obrovskej vzdušnej interiér k nezaplacení. Ne že bych měl něco proti kombíkům, taky teď jednoho máme, ale všechno má svoje a výrazné zhoršení jízdních vlastností je přehnané.
20. 10. 2013 10:43
Re: Kombi - svoboda i bezpečnost
Pri bežnom jazdení nie .... ale pri "losom teste" je už rozdiel výrazný ... to už fyzika nepustí ....
20. 10. 2013 12:18
Re: Kombi - svoboda i bezpečnost
Potom môžeš vyčítať zadokolkám náchylnosť na pretáčavý šmyk a slabšiu trakciu v stúpaní na klzkom povrchu - to je oveľa častejšia a pravdepodobnejšia situácia ako dostať sa do extrému, akým je manéver a´la losí test. A pokiaľ budeš jazdiť v noci cez les alebo po cestách, kde sa zverina vyskytuje, tak proste menej tlačíš na plyn, teda ak máš trochu rozumu. Podľa tvojho argumentu by bolo najlepšie, keby mali všetcipodvozky s CUP-nastavením.
20. 10. 2013 15:31
Re: Kombi - svoboda i bezpečnost
Hovorím z praxe ... jeden "losí test" som absolvoval, ale nebol tam los, ale Citroen C15 s menej pozorným vodičom, ktorý na mňa vypliešťal doť "výrazne" oči .... už sa lúčil so životom ....

Keby som mal ťažké SÚV, tak buď ho zabijem hneď, alebo minimálne ja skončím po prvom strhnutí volantu v oceľovom stĺpe ....

Takto som to ustál i keď sám so neveril, že nepôjdem do hodín .... ESP nemám ....

Takže nech si hovorí kto chce čo chce .... základ je ovladateľnosť a nie prevaha výšky a hmotnosti ....
20. 10. 2013 19:44
Re: Kombi - svoboda i bezpečnost
Základ je jazdiť predvídavo.
20. 10. 2013 20:04
Re: Kombi - svoboda i bezpečnost
Máš pravdu ... ale ak niekto stojí na križovatke, lebo ja mám prednosť, ako mám predvídať, že sa zrazu rozbehne priamo pred moje auto :-( ... nie som Nostradamus :-!

Je dosť vodičov čo vie "prekvapiť" ... paradoxne to zväčša nie sú tí najrýchlejší ...
20. 10. 2013 22:24
Re: Kombi - svoboda i bezpečnost
Mať na každú nepredvídateľnú situáciu nejaký "bazmek" v aute, tak to auto musí byť vesmírna loď. Možno sa budeš diviť, ale niekedy aj vyššie zmienené "hodiny" môžu byť spásou.
O poslednej vete by sa dalo polemizovať.
20. 10. 2013 23:06
Re: Kombi - svoboda i bezpečnost
Určite .... ale s tými "pomalými" mám dosť veľa zážitkov ... námatkovo .... teta ma dobehla na diaľnici predpísanou 90-tko (v Blave), prišiel som z pripájacieho pruhu, a z kľudom Angličana ma "slušne" s vyhodenou smeroukou začala vytláčať s cesty .... vôbec jej nedošlo, že som vedľa nej i napriek tomu, že ma musela vidieť ..... druhý zážitok, dve pomalšie vozidlá sa predbiehali na diaľnici a ja som znížil rýchlosť zo 130 a čakal, kedy ten v mojom rýchlom pruhu predbiehací manéver ukončí ... ten vodič však bol "slušný" - dupol naplno na brzdu a zaradil sa za predbiehané auto tak aby ma pustil ... keďže som bol dosť ďaleko ...tak to bolo v pohode, bez problémov som zabrzdil ... tretí ... baba išla pomaly za náklaďákom z kopca - na diaľnici a ja som išiel cca 130, ona tak 80-90. Zrazu predo mňu strhla volant do ľavého pruhu, že ten náklaďák predbehne, a až vtedy vyhodila blinker ... nuž plné brzdy ... a slečna mala šťastie, že nemám ťažké SUV, lebo z toho kopca pri Hronskom Beňadiku by som to sotva s ním ubrzdil ....

Tých rýchlych vždy pustím pred seba ... a s nimi som nejaké veľké problémy nemal i keď niekedy vedia byť dosť "nalepení" na chrbte .... čo teda nemám veľmi rád ....
21. 10. 2013 08:06
Re: Kombi - svoboda i bezpečnost
Stať sa môže, ale to čo píšeš svedčí skôr o tom, že jazdíš neopatrne a nepredvídavo. Nie každý jazdí podľa predpisov a nie každý s prehľadom zvláda všetky situácie na ceste, a tiež nie každý dokonale ovláda svoje auto. Ale s tým nič nespravíš, proste je to tak a musíš dávať pozor nie len na to, čo robíš ty, ale aj tí okolo teba. Aj k pomalším treba zachovávať istú dávku rešpektu a vždy počítať s tým, že v aute vo vedľajšom pruhu nesedí taký majster volantu ako ty. Nie som vodič z povolania, ale jazdím denne 60 km a viac a do podobných situácií sa dostávam, ale zďaleka nie sú tak ostré, ako píšeš ty. Stačí si nechávať väčšiu rezervu a radšej ubrať plyn ako pridať, a hneď je za volantom lepšia pohoda. ;-)

"...a z kľudom Angličana ma "slušne" s vyhodenou smeroukou začala vytláčať s cesty .... vôbec jej nedošlo, že som vedľa nej i napriek tomu, že ma musela vidieť" - ver tomu, že ťa nevidela, inak by sa nezačala preraďovať, vieš, zrkadlá majú aj mŕtvy uhol a mohla sa pozrieť do späťáku zrovna keď si v ňom bol. ;-)
Avatar - dochtor
21. 10. 2013 08:43
Re: Kombi - svoboda i bezpečnost
Klaudius,
Tvoja dokonalosť ma fascinuje :-)
21. 10. 2013 22:37
Re: Kombi - svoboda i bezpečnost
Na čom fičíš? Máš halucinácie...
Z mojej strany je to púha rezignácia na všetky väčšie a menšie kiksy a nerozvážnosti, čo sa okolo mňa na ceste dejú. Nikdy nevieš, koho stretneš, a čoho je schopný, a mojou jedinou snahou je, dostať sa bezpečne a vpohode tam, kam mám namierené. Iste, je tu aj zážitok z jazdy, netreba príliš meškať, atď... Ale prípadná kolízia či iná nepríjemnosť mi za to nestoja. ;-)
Avatar - dochtor
21. 10. 2013 23:06
Re: Kombi - svoboda i bezpečnost
Súhlas, tiež sa snažím prísť bezpečne do cieľa.
Ale keď takto od pása vystrelíš, že "jazdíš neopatrne a nepredvídavo", tak mi to nedá aby som nereagoval.
Pripadá mi to, ako keď ti policajt dá pokutu za neprispôsobenie rýchlosti stavu a povahe vozovky, potom ako si ho sám zavolal, keď si nechal kus nápravy v nejakom výtlku, ktorý si v noci zbadal neskoro, lebo si sa míňal s protiidúcim autom a nešiel si práve päťdesiatkou.
Áno, jednoznačne treba predvídať a myslieť aj za tých druhých. Ale ruku na srdce, nejazdíš po diaľnici na limite? A predpokladáš, že niekto na odpočívadle nechal čokla, ktorý ho už nebaví? Vtedy by si možno to SUV so svetlosťou 200 ocenil.
21. 10. 2013 16:28
Re: Kombi - svoboda i bezpečnost
No určite ma videla ... samozrejme ešte pred tým ako ma dobehla, keďže ja som zrýchľoval a ešte som rozmýšlal, že dupnem na to a nechám ju za sebou ... ale ozvalo sa moje "slušné druhé ja" a nechal som teda nech ma predbehne ... ale ona ma dobehla a potom sa zaradila späť do môjho pravého pruhu ... samozrejme, že som tam ja ju netankovalo .... mŕtvy uhol to nebol, lebo som bol vedľa nej ... keby pozrela na pravé spätné tak by ma videla ....samozrejme priamo ... nie v späťáku ....
21. 10. 2013 22:32
Re: Kombi - svoboda i bezpečnost
To chce klídek, ak je to tak, jedna sliepka za volantom ťa hádam nerozhádže... >:D
21. 10. 2013 21:55
Re: Kombi - svoboda i bezpečnost
bla bla, nic nevypovedajuca rozpravka s koncom keby bolo keby. Limit vacsiny aut je daleko za limitom beznych uzivatelov. Ja som davno "absolvoval" losi test s nalozenou malou dodavkou a tiez som necakal, ze auto to vobec zvladne. K podobnemu manevru som sa uz potom dobrovolne dalsim autom ani len nepriblizil a ani som sa o to nepokusal
21. 10. 2013 22:38
Re: Kombi - svoboda i bezpečnost
Čo sa divíš, si chlap "v rokoch", mladí žrebci robia také veci skoro denne... ;-)
Avatar - Jaros71
20. 10. 2013 11:59
Re: Kombi - svoboda i bezpečnost
Souhlas..pro dost lidí je i kombík malý a hlavně poslední dobou dost nízký!
Byly doby kdy kombi bylo o cca 10-15cm vyšší..než nyní.
Pak je nutné vybrat MPV nebo SUV.
Více prostoru ještě neznamená tragické jízdní vlastnosti.
Např.Ford S-max jezdí výborně. Jen nemá rezervu!! To je velký problém..
I VW Touran jezdí moc dobře.
Oběma jsem byl i s rodinou se 2 dětmi na dovolené a rozdíl , proti kombi , v jízdě prakticky žádný.
Jen to žere o cca 0,5 L víc..což za větší kufr rád zaplatím.
Lepší než rakev na střeše.. ;-)
21. 10. 2013 15:41
Re: Kombi - svoboda i bezpečnost
No to je argument jak noha - a že těch Nissanů Quest u nás jezdí! >:D Jestli sis ještě nevšimnul, tak se tady bavíme o poměrech na českém trhu, tedy o modelech, které se u nás běžně prodávají! >:-[] :no:
20. 10. 2013 11:53
ZKLAMÁNÍ I OD ALEŠE
...neprověřit si reálný hodnoty, zapomenout na auta a ještě ani neragovat revizí mě od AJ dost mrzí, měl jsem ho za celkem poctivýho novináře. :no:
Rozbalit vlákno
2
20. 10. 2013 12:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 10. 2013 18:06
Re: ZKLAMÁNÍ I OD ALEŠE
ja mam dojem ze nevedi kudy kam. spousta automobilek vzala skode to jedine v cem byla nej a co ti zkorumpovani novinari maji delat? proste delaj co muzou a doufaj ze si nikdo nevsimne
Avatar - vabis
20. 10. 2013 21:23
echt kufr
kdo chce KUFR jezdí Fordem ;-) [odkaz] >:D [odkaz]
Rozbalit vlákno
2
20. 10. 2013 22:27
Re: echt kufr
Dobrý sťahovák - vošla by tam riadna nádrž, určite by sa zišla. ;-)
Avatar - Jaros71
20. 10. 2013 22:35
Re: echt kufr
Dobrý..a parkuje na farmě.. :-)
21. 10. 2013 11:28
A kde máte Ford Mondeo ? Tabulková hodnota velikosti kufru n
Urývek z tesu :

Mondeo sice není tabulkově největší, ale má největší šířku kufru o 12 cm větší než Passat, nejdelší délku po složení sedadel, nejníže položenou nakládací hranu a nejvyšší užitečnou hmotnost...

A pak se ptám co je toto za článek?

[odkaz]

Zavazadlový prostor

Ačkoliv Ford Mondeo kombi je zde (dle tabulkových hodnot) v roli outsidera, situace v reálu je trochu jiná. Na gigantický objem Superbu Combi, 633 litrů s lepící sadou místo rezervy, nemá žádný vůz ze střední třídy, Passat Variant však zaostává jen těsně (603 litrů). Pokud však mezigenerační konstrukční změny nebyly příliš rozsáhlé, jak je možné, že objem zavazadelníku takto dramaticky poskočil?

obrázek [300 x 620] Odpověď hledejme v marketingových kličkách a kouzlech s prostorem, resp. náhradním kolem. Udávaných 603 litrů je totiž hodnota i s prostorem rezervy pod podlážkou, bez ní se dostáváme na reálných 513 litrů a tedy nejslabší hodnotu. I tak jde o opravdu veliký prostor pro vaše zavazadla, navíc nádherně pravidelný. A má to ještě jeden klad – pod podlážkou je ukrytá plnohodnotná rezerva.

Mondeo nabízí s přehledem nejširší zavazadlový prostor, jeho 112 centimetrů je drtivě nejlepší hodnota v testu. Škoda Superb nabídne mezi podběhy „pouze“ 103 centimetrů a Passat rovný metr. Jenže co je to Mondeu platné, když musíte zavazadla umístit pod nejníže umístěnou roletku ve výšce 46 centimetrů. Nechávat na parkovišti kufry vystaveny na odiv kolemjdoucím se už nejednomu motoristovi nevyplatilo...

Musíme však Fordu pochválit velice nízko umístěnou nakládací hranu zavazadlového prostoru, pouhých 58 centimetrů nad vozovkou. Do Passatu musíte břemena zdvihat do výšky 62 cm nad vozovku a v případě Superbu ještě o dva centimetry výše. Ve Škodovce stejně jako ve VW je dno lehce pod úrovní prahu, což samozřejmě zvyšuje objem, manipulace s těžkými předměty je však trochu ztížena.
Zavazadlový prostor Ford Škoda VW
Základní objem [l] 549 633 603
Maximální objem [l] 1740 1865 1731
Nejmenší šířka [mm] 1120 1030 1000
Výška po kryt [mm] 460 480 500
Výška po strop u vstupu [mm] 770 730 770
Nejmenší délka [mm] 1060 1100 1200
Délka po sklopení sedadel [mm] 2230 1780 1870
Výška prahu nad vozovkou [mm] 580 640 620

Velmi zajímavý je údaj o teoretické nosnosti - Mondeo uveze 790 kilogramů, Superb 638 a Passat 684 kilogramů, což je nezanedbatelný rozdíl. :no:
Rozbalit vlákno
0
21. 10. 2013 11:45
Nejhezčí kufr!!!
nejhezčí kufr má jasně Ečkový Mercedes to je bez debat, úplně jsem se zamiloval...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
21. 10. 2013 14:24
Potence
Je fakt, že kombi nepůsobí oproti MPV tolik impotentně...
Rozbalit vlákno
4
21. 10. 2013 15:42
Re: Potence
Přesně jsi to vystihl, kombík je ještě "klasické auto", MPV už je "autobus". Jedinou vyjímku bych dal Fordu S-Max, ten bych klidně mohl! :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
22. 10. 2013 00:13
Re: Potence
Právě. Kombi má normální posez a siluetu. Zrovna nedávno mě zaujalo kombi (oukej, tak shooting brake) od CLS a uchvátily mě jeho sexy tvary...
21. 10. 2013 22:40
Re: Potence
Kamarát, tvoj výber výrazov a vyjadrenia sa mi páčia stále menej. Ten bulvár ťa celkom pokazil. :no:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
22. 10. 2013 00:14
Re: Potence
Neberme to tak vážně :-)