Trend oplastování takřka jakéhokoliv vozu bez ohledu na to, zda vůbec může do terénu, je velmi rozšířen. Co ale takové Ferrari FF ve stylu Octavie Scout?
Naco je dobre aby kazda automobilka vyrabala kazdy typ auta? Tym skor ked ma x roznych znaciek rovnakeho majitela. Ak chcem offroad, kupim si Land Rover, ak chcem pohodlnu limuzinu, kupim si Jaguar, ak chcem sportove auto, kupim si Ferrari, ak chcem male auto do mesta kupim si Volkswagen.
výrobci čistě sportovních aut, mezi které donedávna patřilo i Ferrari, mají těžký život, není to sranda živit se prodejem supersportů třeba 458, La Ferrari, proto se snaží dělat i jiná auta, někdy to výjde Porsche Cayenne a někdy zase ne FF s plastama
Nechapes co som chcel povedat. Majitelom znacky Ferrari je FIAT, ktory vlastni este znacky Alfa Romeo, Maserati, Lancia a samozrejme FIAT, tak ked uz chcu Taliani vyrabat nejaky offroad, preco ho nevyrabaju napriklad v ramci znacky Lancia ktora ma tradiciu v rally?
Ked uz jedna spolocnost vlastni 5 roznych znaciek tak by podla mna bolo logickejsie vyuzit to a vyrabat pod kazdou znackou iny typ aut nez nechat kazdu z nich vyrabat vsetko.
Ne. A nechápu, proč se ptáš?! Vždyť Ferrari FF Cross Edition je terénní hatchback nižší střední, stejně jako Rapid Spaceback s paketem pro špatné cesty.
Zpočátku sem bral v potaz, že tohle chování na diskuzi může být pro tebe sranda, pokud ti je 15let a si hloupý. Teď už je to fakt trapné. Nechápu, proč páni redaktoři nedají BAN, evidentně jim dělá radost, když tady takový trotl rozvíří diskuzi o ničem.
A jen taková prosba na ostatní.. Nevíte jak se tu ruší účet uživatele?
muselo by to být v naftě, maximálka by musela stoupnout min o 50 km/h, a muselo by to dostat dozadu 3 místo dvou sedaček. Za naprosto samozřejmé bych očekával kouli a redukční převodovku a dopředu naviják. >:D