Pane Micko, muzete vysvetlit hlubsí smysl posledních dvou vet Vámi opsaného clánku? Jde o vety "V těchto dobách navíc musel Mustang (pardon, Ford T5) na německých silnicích působit jako zjevení. Jedná se totiž o stejné historické období, kdy se psaly dějiny všech Wartburgů a Trabantů, které v Česku potkáváme ještě dnes.", které v puvodním clánku samozrejme nejsou.
Proc srovnáváte pusobení Mustangu na nemeckých silnicích s Wartburgy a Trabanty a ne s vozy, se kterými se Mustang tehdy normálne potkával na silnicích NSR, ne NDR?
MariAchi
4
Taky mně to trklo, to je ale blbost, vycucaná z prstu.
Pane Mičko, když, nevím, nevařím z vody, ale zjišťuji - zdrojů je dost: [odkaz]
Klaudius
2
Si si istý, že vôbec vie, že niekedy bola nejaká NSR a NDR? Spýtaj sa ho, čomu alebo komu sa hovorilo "dederóni"....možno bude špekulovať, aké sú to cestoviny... >😁
WinDiesel
2
Ta sedla. Už někdy nějakého "redaktora" z Auto.cz vyhodili za nekompetentnost? Obávám se že asi, ne, to by se museli vyhodit všichni ........
Petrko
2
Smutné na tom je že pan redaktor si nevšiml ani katalogu který je v obrázcích a v něm může vidět co dalšího bylo možné v Německu pořídit z USA Fordů. A to nemluvím od produkci Oplu, BMW, Mercedesu nebo i Peugeot, Renaultu a dalších francouzskýc, britských a dalších automobilek. A už vůbec nemluvím o Fordech z evropské produkce. Holt tehdejší BRD nebyla DDR s Wartburgy, Trabanty, Škodami a Záporožci.
A těch automobilek v té době bylo fakt hodně a to i v té Británii která dneska už nemá skoro nic. A v BRD bylo taky víc automobilek které již zanikly např. Borgward
Honza Mička
1
Dobrý večer,
v článku je uvedeno, že se jednalo o stejné historické období, což bezesporu ano. Nikde není psáno, že se vozy na silnicích potkávaly. Smysl je takový, že Mustang tenkrát přinesl na evropské silnice pořádnou masu plechů a silný motor v dobách, kdy byly jinde v kurzu dvoutakty
Petrko
2
Mladý muži je smutné že si nedokážete zjistit co jezdilo po silnicích v BRD. Můj typ z předmětného roku např. Park Admiral délka 4.95m motory 2.6 , 2.8 a 4.6 V8. Opel Diplomat 4.6 a 5.4 V8. Mám pokračovat.
Honza Mička
1
Pokračovat nemusíte. Kdybych v článku uvedl, s jakými vozy se tenkrát Mustang na silnicích potkával, určitě by tam byly.
Petrko
2
Fajn tak netvrďte že Mustang přinesl na evropské silnice masu plechu a velké motory. Je to tvrzení amatéra který o automobilech té doby nemá ani šajn. Chápu díky vašemu nízkému věku že od tom opravdu nic nevíte ani já ještě v té době po světě neběhal. Nicméně když už jsem běhal tyhle vozy tady jezdily na návštěvy krajanů a občas tady těm šťastnějším co měli rodiny na západ od našich hranic zůstali jako dárky. A čas od času (zvlášť po zdražení benzínu ) se objevovaly v bazarech které patřily podniku který se jmenoval kupodivu Klenoty a patřily pod tento podnik bazary všeho druhu.
MariAchi
3
Hele, když už napíšete hovadinu (což se stát může každému), a jste na ni upozorněn, tak si nejprve ověřte fakta, pak sklopte uši a poděkujte.
Gilgit
Pane Micko, kdyz jiz napísete nesmyslnou formulaci a jste na ni upozornen, nemusíte ji bránit zuby nehty ale muzete pripustit ze to není formulováno nejstastneji. Napsal jste, ze Mustang musel pusobit "na německých silnicích jako zjevení". Logicky se jedná o západonemecké silnice, na kterých se tehdy Mustang vyskytoval, a potom je porovnání s Wartburgy a Trabanty nesmysl. Podle stejné logiky by se dalo napsat, ze se jednalo "o stejné historické období, kdy se psaly dějiny všech" Skodovek "které v Česku potkáváme ještě dnes", nebo treba vsech automobilu v Rusku. Vy sám jste to "zjevení" vztáhl na silnice, na kterých se to auto objevovalo, tak tam ty Wartburgy a Trabanty nemají co delat.
Pokud Vasím zámerem bylo srovnání pusobení Mustangu a Wartburgu a Trabantu, muselo by se to jinak formulovat.
Je to dost tragédie, kdyz toto clovek musí novinári vysvetloval.
Problém je v tom, ze to není první príklad neschopnosti kterou ukazujete pri psaní svých clánku.
Jiný problém je v tom, ze jak vy tak Vasi "kolegové" pravidelne opisujete cizí clánky. Nyní alespon podáváte zdroj opisování, takze jste tuto cinnost cástecne zlegalizovali.
Ale víte vy vubec co to je napsat autorský clánek. To znamená clánek, ve kterém novinár s pomocí ruzných tiskových zpráv, clánku v jiných médiích, vlastních resersí (to je pro Vasi informaci situace kdy sám kontaktujete treba firmy a snazíte se dozvedet treba neco víc nez stojí v tiskové zpráve), vlastního archívu atd. vytvorí clánek. Víte vy proboha vubec co to je novinarina? Dokázete vy vubec víc nez prekládat, opisovat a ve vetsinou zkrácené verzi publikovat cizí texty?
Jak ukazuje Vase dosavadní práce, tak nikoliv.
Takze dve rady😒br />
1.
Pracujte na sobe, snazte se víc myslet, dávat textum víc vlastní práce a znalostí a mín mechanicky opisovat.
2.
Pokud jste upozornen na chybu nebo nesmyslnou formulaci, tak se nestavte na zadní ale klidne ji priznejte a opravte.
Anonym
1
no in i východní blok měl V8ky.....sice ne v kupé....ale Tatra 603, 613, volhy pro KGB a polici, čajky, zisy, zily......pravda bylo to jen pro vyvolené a moc často to na silníchc vidět nebylo, teda až na ty tatry u nás....ale byly.
Proc srovnáváte pusobení Mustangu na nemeckých silnicích s Wartburgy a Trabanty a ne s vozy, se kterými se Mustang tehdy normálne potkával na silnicích NSR, ne NDR?
Pane Mičko, když, nevím, nevařím z vody, ale zjišťuji - zdrojů je dost: [odkaz]
A těch automobilek v té době bylo fakt hodně a to i v té Británii která dneska už nemá skoro nic. A v BRD bylo taky víc automobilek které již zanikly např. Borgward
v článku je uvedeno, že se jednalo o stejné historické období, což bezesporu ano. Nikde není psáno, že se vozy na silnicích potkávaly. Smysl je takový, že Mustang tenkrát přinesl na evropské silnice pořádnou masu plechů a silný motor v dobách, kdy byly jinde v kurzu dvoutakty
Pokud Vasím zámerem bylo srovnání pusobení Mustangu a Wartburgu a Trabantu, muselo by se to jinak formulovat.
Je to dost tragédie, kdyz toto clovek musí novinári vysvetloval.
Problém je v tom, ze to není první príklad neschopnosti kterou ukazujete pri psaní svých clánku.
Jiný problém je v tom, ze jak vy tak Vasi "kolegové" pravidelne opisujete cizí clánky. Nyní alespon podáváte zdroj opisování, takze jste tuto cinnost cástecne zlegalizovali.
Ale víte vy vubec co to je napsat autorský clánek. To znamená clánek, ve kterém novinár s pomocí ruzných tiskových zpráv, clánku v jiných médiích, vlastních resersí (to je pro Vasi informaci situace kdy sám kontaktujete treba firmy a snazíte se dozvedet treba neco víc nez stojí v tiskové zpráve), vlastního archívu atd. vytvorí clánek. Víte vy proboha vubec co to je novinarina? Dokázete vy vubec víc nez prekládat, opisovat a ve vetsinou zkrácené verzi publikovat cizí texty?
Jak ukazuje Vase dosavadní práce, tak nikoliv.
Takze dve rady😒br />
1.
Pracujte na sobe, snazte se víc myslet, dávat textum víc vlastní práce a znalostí a mín mechanicky opisovat.
2.
Pokud jste upozornen na chybu nebo nesmyslnou formulaci, tak se nestavte na zadní ale klidne ji priznejte a opravte.