Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - moreczech
Tohle auto je nedoceněné!
| 21. 10. 2013 09:17
Mohu potvrdit, že to je fantastické svezení. Ve slalomu to porazilo i Porsche. Měl by si to každý vyzkoušet...

V nové generaci s novým designovým stylem a možná i jiným jménem to bude opět evropský prodejní trhák ! RENAULT toujours !!!
Tohle auto je nedoceněné!
| 21. 10. 2013 09:48
to je zase vykrik do tmy....
jake porsche? cayenne bych asi se svou C5 dal taky:)
Avatar - moreczech
Tohle auto je nedoceněné!
| 21. 10. 2013 10:11
tak určitě :-)

[odkaz]
Avatar - Dinar
Tohle auto je nedoceněné!
| 21. 10. 2013 10:23
Pamatuju video TG, kde Clarkson ukazuje bmw X6 na lehce zasněžené silnici v mírném kopečku, kterak bezmocně protáčí kola. Vzpomeň si na to, až uvidíš v zimě na lyžích X6ky, kterak nikde nekloužou a bez problémů zvládnou vše, co kterákoliv jiná čtyřkolka.
Jinými slovy, natočit můžu cokoliv s výsledkem, který budu chtít. Video z dílny Renaultu pro marketingové účely má asi takovou vypovídací hodnotu, jako to funny Clarksonovo. ;-)
Avatar - woody-alien
Tohle auto je nedoceněné!
| 21. 10. 2013 10:50
Ten díl taky pamatuju, to byla pěkná kašpařina. Na začátku vytyčen cíl - znemožnit X6 a následně v kombinaci s čistě subjektivním "k čemu to auto je, nemám ho rád" série záběrů "dokazujících" , že se s tím v podstatě nedá jezdit nikde. Ani v Austrálii. >:D
Avatar - Sysoj Psojič
Tohle auto je nedoceněné!
| 21. 10. 2013 22:00
Tak jasně, na silničních letních 20" nevyjel mokrou trávu ani sníh. Show. Dokonce mu tenkrát vadilo, že se na voliči automatu podřazuje dopředu, to už bylo fakt mimo, protože to je přece logicky správně :yes:
Tohle auto je nedoceněné!
| 21. 10. 2013 22:54
Z toho se dá vydedukovat akorát to, že pánové od Renaultu neumí jezdit s Porsche :-)
Tohle auto je nedoceněné!
| 22. 10. 2013 11:43
tak urcite no:) psal slalom a tohle neni slalom. Navic to video nevypovida o kvalite/ nekvalite obou aut vubec nic.
Avatar - Kjirka
Tohle auto je nedoceněné!
| 21. 10. 2013 17:57
souhlas, každej ať si to vyzkouší ! Chlapi od nás z firmy se museli vrátit s tímhle zázrakem v pondělí z Německa na plaťáku. Každou chvíli jsou s tím v servisu.
Avatar - Ada je zase tady
Tohle auto je nedoceněné!
| 22. 10. 2013 21:28
Zajímavou zkušenost zažije ten rendlíkovec, který si, s ohledem na pověstnou spolehlivost francouzské automobilové elektroniky, jednou při cca 150km/h na dálnici zažije, jak zadní náprava si rozhodla dát si najednou "plný rejd"... >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Ada je zase tady
Zase podvod
| 21. 10. 2013 09:20
u rebdlíku si zkusili oklamat veřejnost názvem 4control aby to vypadalo, že jde o pohon 4motion. Toho ovšem nejsou schopni a tak zase jejich vrcholní konstruktéři Pat a Mat ukutili dalšího rendlíka :no: :no: :no:
Navíc s naftovým motorem, který pod 2000RPM vůbec netáhne >:-[] >:-[] >:-[]
Zase podvod
| 21. 10. 2013 09:36
Jasně ádo, nejsou schopni nabídnout systém, který nabíejí i ostatní na trhu a tak raději nabídnou systém, který nenabízí vůbec nikdo. Vrchol "neschopnosti".
Zase podvod
| 21. 10. 2013 23:02
Nenabízí řízení všech kol jako jediní. Nakonec to ani není systém Renaultu. Ale v EU ve střední třídě ho asi jinde nenajdeš. Možná Q50, nebo jak se to nové Infiniti jmenuje. IS ho myslím nemá.
Avatar - woody-alien
Zase podvod
| 21. 10. 2013 09:44
Já bych se nebál jít ještě dál. 4control můžeš zkrátit na 4C,což je jasnej atak na VW CC, protože ten je zkráceně jenom 2C. Na druhou stranu ani koncern nemá svědomí čisté, protože adaptivní podvozek DCC silně evokuje kapelu AC/DC a to ani nemluvím o tom, jak asi trpí zpěvačka Suzi Quatro kdykoliv vidí označení pohonu všech kol u Audi. >:D

Bože můj, ty jsi kašpar.... >:D
Avatar - iudex
Zase podvod
| 21. 10. 2013 09:57
To mi pripomenulo starý vtip: Hovorí jeden dopravný druhému: Včera som zastavil Audi quattro a sedeli tam až piati! Druhý na to: To je nič, ja som včera zastavil Fiat Cinquecento...
Toľko k hľadaniu významu v marketingových označeniach. >:D
Avatar - Dinar
Zase podvod
| 21. 10. 2013 10:07
>:-[] a teď si vem, že dělají činkvečento i v XXLku.
Avatar - Emel
Zase podvod
| 21. 10. 2013 11:00
Nástupcem bylo Seicento...
Avatar - Dinar
Zase podvod
| 21. 10. 2013 12:25
A co je tohle? [odkaz] ;-)
Avatar - Emel
Zase podvod
| 21. 10. 2013 12:44
Však jo... já jen že do Seicenta by se mělo vejít ještě o 100 lidí víc :-)

PS: co je "tohle" nevím... trošku to vypadá, jako pouťový balonek ;-)
Avatar - Dinar
Zase podvod
| 21. 10. 2013 12:54
Ano, takový tragikomický balonek, ale magickým označením XL u fiatu násobí prostor, do tohohle strčíš dvě sejčenta, takže dvanáct set kousků nakonec. >:D ;-)
Avatar - Emel
Zase podvod
| 21. 10. 2013 14:24
Nedávno mě tu někdo přesvědčoval, že Fiat přece vyrábí plnohodnotná rodinná auta... snad s nějakým 0.9T? A nebo prý Freemont...
Zase podvod
| 21. 10. 2013 17:28
Freemont je co, firemna dodavka?
Ze tvoje rodinne poziadavky su V6 a 300kW, no zial nie kazdy vyrobca toto dodava, s tym sa musis zmierit.
Zase podvod
| 21. 10. 2013 11:51
4C?
To je útok na Alfu Romeo!
Koukám, že u Rendlíků se rozhodli zatočit komplet se všema >:D
Avatar - woody-alien
Zase podvod
| 21. 10. 2013 12:02
>:D Pravda, ti šmejdi se navážej už i do Alfy. >:-[]
Zase podvod
| 21. 10. 2013 12:05
Alvwa-Renaulto ;-) a každej si najde svý
Zase podvod
| 21. 10. 2013 12:20
A to počkej na reklamu na Renault třídy C >:D
Zase podvod
| 21. 10. 2013 12:46
;-) Ono přijde i Rendlík E a S :-)
Zase podvod
| 21. 10. 2013 12:52
To už se ale zeměkoule začne otáčet na druhou stranu >:D
Zase podvod
| 21. 10. 2013 14:36
Koukni vedle do článku o novým C-Klasse, pro 90% lidí bude jedno odkud je motor, v takovým interiéru bych první tejden po převzetí auta i spal :-)
Avatar - petrumr
Zase podvod
| 22. 10. 2013 19:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
Zase podvod
| 21. 10. 2013 16:49
...a co teprve jak přijde Maserati Žuk....
Zase podvod
| 21. 10. 2013 20:39
Kurňa nestraš...
Avatar - Ji/Ri
Zase podvod
| 21. 10. 2013 13:28
Nebo wr"c" :yes:
Laguna
| 21. 10. 2013 09:37
Těším se na novou generaci,pěkné svezení v aktuální.Renault má povedený facelift Megana,líbí se mi 1,5dci 70kw/95k má stejný krouťák jako silnější Dci,podobný zrychlení,je to levnější a dávaj to i do Fluence akorát se o tom zde nepíše, Tce 130k vypadá taky velice dobře.Bravo Renault :yes:
Luxusne pojaty interier mezi Plusy?
| 21. 10. 2013 09:38
Bez urážky, auto je to s 4Control dobre, ale interier je jiz extremne zastaraly a pusobi hodne low endove.
Avatar - Ozzman
Luxusne pojaty interier mezi Plusy?
| 21. 10. 2013 10:25
Seděls v něm někdy??? I ve výbavě Privilege, nebo Black line vypadá velmi dobře.

Respektive záleží s čím porovnáváš. Sedni si do proklamované Š. Octavia III generace v Eleganci ( Nebo srovnej Ambition vs Black line, díky podobné ceně v dieslu ). U Škodovky je všude vychvalován perfektní interiér, proto ji beru jako etalon.
Potom se jdi posadit do tý Laguny a pochopíš, kde koncern šetří..... 8-s

Laguna i přes svůj věk má velmi povedený a kvalitní interiér, za který by se nemusel stydět ani odcházející Passat či Mondeo... druhá věc je, jak dlouho zůstane takhle povedený a nevrzající... jestli i po 200 tisíc km bude pořád hezký, jako to má konkurence...
Luxusne pojaty interier mezi Plusy?
| 21. 10. 2013 12:04
Poslední generace Renaultů jsou poctivě a robustně postaveny. U nich se nějakého skřípání a vrzání bát nemusíš. Rozhodně to nebude horší než u konkurence.
Avatar - 2mato
Luxusne pojaty interier mezi Plusy?
| 21. 10. 2013 21:38
to je kravina, jazdil som lagunu tejto generacie 2,0 dci s 160 000km od novoty, ma ju kamarat doma a je to smejd... nerad to pisem lebo clio predoslej generacie je super, ale laguna drncala a hrkotala na kazdej nerovnosti, ostrejsie nerovnosti pustala do interieru a palubka aj obklady proste hrkali... ako by sa frantici z nicoho nepoucili, napravy co su hlucne a prenasaju razy a rozhrkany interier,.. po 160 tisic :no:

celkovo nebola zle odhlucnena, ale toto vynikalo... motor tichy, trocha viac zerie ale nie moc... skoda toho
Avatar - petrumr
Luxusne pojaty interier mezi Plusy?
| 22. 10. 2013 19:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
Luxusne pojaty interier mezi Plusy?
| 22. 10. 2013 21:12
Hm hm... kdybych ti ukázal sedačku v Laguně po 300.000, nevěřil bys vlastním očím.
Avatar - dal
Luxusne pojaty interier mezi Plusy?
| 23. 10. 2013 14:16
Trčí ti z ní péra?
Luxusne pojaty interier mezi Plusy?
| 21. 10. 2013 12:02
No jo, do Laguny se dává pravé dřevo. To je známka lowendu a zastaralosti. Dneska jedou jen imitace jako v Superbu.
Luxusne pojaty interier mezi Plusy?
| 21. 10. 2013 12:25
Kam? Laguna má i krb?
Avatar - Ji/Ri
Luxusne pojaty interier mezi Plusy?
| 21. 10. 2013 13:30
...vincka >:D ;-)
Luxusne pojaty interier mezi Plusy?
| 21. 10. 2013 14:14
>:D Nebuď na Frantíky tak zlej >:D

Laguna Sentinel edition >:D
Avatar - Ji/Ri
Luxusne pojaty interier mezi Plusy?
| 21. 10. 2013 16:50
>:D dobře Toppere >:D :yes:
Avatar - Ronault.
Luxusne pojaty interier mezi Plusy?
| 21. 10. 2013 17:14
Krutě do něj! >:D >:D
Avatar - šmoula nešika
Luxusne pojaty interier mezi Plusy?
| 21. 10. 2013 18:35
>:-[]
Luxusne pojaty interier mezi Plusy?
| 21. 10. 2013 20:40
Že já loula jsem se přiznal >:D
Luxusne pojaty interier mezi Plusy?
| 21. 10. 2013 14:21
drevo? kam? do podvozku mozna.
Avatar - petrumr
Luxusne pojaty interier mezi Plusy?
| 22. 10. 2013 19:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dinar
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 09:55
a zase vedle. Už jsem se dozvěděl, že Mustang přinesl na evropské masy plechu, a dnes zase laguna přinesla na evropské silnice jízdu jako po kolejích, dokonce (i když tento fakt nezmiňuje p. Mička) porazila ve slalomu i porsche, žůůů. >:D

Pár faktických. Sedačky v laguně jsou objektivně malé (sedáky), posaz je vysoký, za max. posunutou sedačku řidiče (s výškou řidiče nad 185cm nutnost) se dají vložit dva listy papíru, zde laguna tvrdě "soupeří" s octavií I. Podvozek 4C je o kus lepší než u běžné laguny, stále je ale velmi tvrdý, na osmnáctipalcových kolech nejtvrdší ve třídě, přitom auto se stále dost naklání. Ano jede jako po kolejích, ale v dané třídě nic výjimečného, i když 4C je jistě cítit, zvláště v utažených obloucích. To vše ovšem degradováno špatně vyváženým, naprosto necitlivým až "bezcitným" řízením, řídit to auto přes 4C zadní nápravu nepřináší žádnou radost navíc, takovou, která by se u konkurenčních modelů ve třídě bez této fičůry nedostavovala. Motor dci je fajn, ale už ne skvělý, jako před pěti lety, čas oponou trhnul a konkurence nespí. Dále míra mechanického hluku, podvozek, aerod. hluk je již přes míru, jinými slovy, za 800k tohle auto k dnešnímu datu rozhodně není nijak úžasnou nabídkou, nehledě na designový hendikep.
Avatar - iudex
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 10:00
Že sa nehanbíš, zase si niekomu roztrhal sen o francúzskom Porsche. >:-[]
Avatar - Dinar
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 10:06
Neroztrhal, oni ti majitelé laguny 1,5dci budou snít svůj sen dále, dyk to přece bylo na videu na internetu, jak to ta laguna nandala poršákovi. ;-)

Ještě jsem si vzpoměl, v souvislosti s tím, co vykládal Ronault o kydech prodejců, člověk který skutečně své peníze utratil za lagunu coupe s v6 dýzlem, mi říkal, že prodejce mu to auto prodával slovy o řidičských zážitcích 911ky za třetinovou cenu. >:D
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 11:42
Cena je ceníková, podle mě se to bude dat srazit i o 100.ooo dolů, zkuste si poskládat něco podobného v menší octavii a porovnat ceny :). A i když je interiér zastaralý, pořád je to "pokojíček"...
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 11:56
V té "menší" Octavii se vzadu dá sedět a kufr je o 100 litrů větší.
Motor TDI/125 jede podstatně lépe a dnes je k dispozici TDI/130, na který nemá dieselová Laguna odpověď jak v dynamice, tak ve spotřebě.
Otírání se o koncern je v tomto případě absolutně mimo mičku, zkus třeba Hindustan, tam bys moh najít něco, co Laguna deklasuje.
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 12:48
A z ceníkových cen jiných výrobců (zejména těch, kteří vyrábějí tu Octavii) nejde sundat 100 tis.? Co to máš za logiku? Srovnávat ceníkové ceny je nesmysl, ale srovnávat sjednanou cenu Laguny s ceníkovými cenami jiných už smysl má?
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 11:57
komentár od stola, nikto ti to neverí
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 12:06
Vyjma těch co jeli myslíš :-)
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 12:23
Kdybys ten stůl viděl, zaskočila by ti Hubba Bubba.
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 16:27
Těžký kalibr ;-) :yes:
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 12:11
Možná máš pravdu, možná ji má někdo jiný. Četl jsem test aut střední třídy, kde testovalo 6 redaktorů. Z řidičského hlediska u všech vyhrála Laguna 4C. Něco na tom asi bude, když měli možnost v jeden den na stejné trati porovnat Lagunu 4C s dalšími 5 auty.
Avatar - Dinar
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 12:27
Ano, je nejlepší. Užij si ten pocit i s těmi redaktory. ;-)
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 12:38
Tady máš i jejich fotky. Takhle vypadají lidi, co nepoznají, že Laguna 4C jezdí hůř než Passat, Mondeo, Insignia, P508 nebo C5. Mimochodem, Laguna 4C vyhrála i celkově.
[odkaz]
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 12:49
Pane jo - ve francouzským testu vyhrálo francouzské auto, kdo by to jen čekal?
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 12:56
Další francouzské auto P508 bylo předposlední. A pokud někdy čteš francouzské testy, tak asi dobře víš, že to francouzské značky to doma moc jednoduché nemají. Nějaká podpora domácích značek a kritika např. německých se tam nenosí. Spíše naopak. Německé značky jsou dávány za vzor.
Avatar - Charger
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 12:54
Jo, už vidím, jak ve francouzském časáku vyhraje třeba Passat nebo Mondeo. To je to samý jak v německém jen výjimečně vyhraje něco jiného než německé auto. A většinou ještě k tomu musí mít vhodně vybrané soupeře. Vypovídací hodnota minus jedna
Avatar - Ronault.
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 17:16
Řešením je věřit pouze Uzbekistánským testům, tedy pokud tam není nějaká továrna na auto o které nevím...
Avatar - Emel
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 17:24
Finsko, Ronaulte, Finsko...
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 19:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - šmoula nešika
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 19:27
Ty dokážeš vždycky překvapit. ;-)
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 19:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - šmoula nešika
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 20:05
Jak se tak tváříš jak typický „hjondé odborník“, a pak tu vybalíš takové informace... Topper může jen závidět...
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 20:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - šmoula nešika
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 20:54
Ti nevím. Že víš tohle, je zajisté užitečné, ale když se tady budeš moc vymezovat v takhle „citlivých“ tématech jako H/K vs. Š, snadno se dostaneš do konfliktu. A řada diskutérů tohle nerada vidí. No a proti těm zkušených ostatní vědomosti moc neobhájíš. Což tak i beru: poutáš na sebe pozornost? - tak si ji obhaj. Ron je očividně dost háklivý - favorit byl jeho dětství, přišel v něm o své řidičské panictví, první auto, české auto, srdcovka... spousta lidí má tendenci bránit svoje auto a jeho značku. Barik nás zase na blogu málem rozstřílel softwarovými kuličkami poté, co jsem začali hledat konkurenci jeho autu...

P.S. Nechceš si založit blog - pro zlepšení reputace?
Avatar - Jirka.12345
Mička, tyčka, střela...
| 22. 10. 2013 16:21
Taky jsem na to koukal a nechápal, tohle bych do něj býval neřekl :yes: otázka je jestli to není zaměstnanec hyondé(joke) a toto nemá od strýce googla, ale nechci nikomu křivdit takže věřím že to Gilgit vysypal z rukávu.
Mička, tyčka, střela...
| 22. 10. 2013 12:20
VALMET vo Finsku, nie je to ta firma, ktora v case ZSSR ( po cesky SSSR ) montovala LADU SAMARU ? To by mohla vyhrat test aj ta , mozno niekde v sklade kus do testu zostal. Laguna moze byt, interier ok, ale ten znak, ten znak
EDIT a zas ho vymazalo, nejaka patentova ochrana alebo co to je >:D
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 23:27
Finové možná nemají vlastní značku, ale auta vyrábí. Zmíněný Valmet dělal hlavně Saaby, ale také třeba Porsche Boxster a Cayman (teď je dělá VW v bývalé továrně Karmann v Osnabrücku). A připsali si i další vozy, mimo jiné Calibru. Nejsou úplně bez automobilového průmyslu.
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 19:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 20:58
Co Vatikán?
Avatar - šmoula nešika
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 21:11
>:D
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 23:31
Lucembursko, Lichtenštejnsko, Monako, Grónsko, Island, Kuba, různé ostrovní státy. Našlo by se toho určitě více. Třeba v Somálsku asi žádná automobilka nebude. :-)
Mička, tyčka, střela...
| 22. 10. 2013 00:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Mička, tyčka, střela...
| 22. 10. 2013 12:28
Pocul som, ze sa pokusili vyrobit LEXUS >:D , ale vysiel z toho nejaky LESUS >:-[] . Predali 4 kusy a zvysok zosrotovali kvoli nejakej vyrobnej vade, >:-[] , ale ked zistili, co by zato mohli pytat, tak teraz to srotovanie lutuju.
Pre sucharov : malo to tvar kolesa , ale kazdy nejak zacina ;-)
Mička, tyčka, střela...
| 22. 10. 2013 20:01
No - možná tam aspoň navrhli papamobil >:D
Avatar - nyvlja
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 20:24
Hlavně,že když vyhraje octavia,tak je to samozřejmě objektivný test :-) ....Auta se nedají posuzovat podle redaktorů nějakých časopisů....Jinak musím uznat,že Laguna na svá léta pořád dobře jezdí a v případě kombi i relativně dobře vypadá :-)
Avatar - Emel
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 12:51
Laguna byla i v Mastertestu AMS a jízdně si vedla dobře:
[odkaz]
Doslova je označena za "krále jízdní dynamiky", v konkurenci 3er, Mondea a M6 to není špatné (minulých generací samozřejmě).
Avatar - Dinar
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 13:11
Že tě baví kopat do otevřených dveří, nikdo nikde nezpochybňuje agilitu laguny 4C, stejně jako v tomto textu, ale i renault nebo mazda fans by měli vědět, že agilita je jen jednou z kolonek v souboru jízdní vlastnosti. V tom testu AMS doporučuju číst i dále, například odstavec "Renault Laguna Grandtour mit mäßgem Federungskomfort", jak to čtu, napsali tam prakticky to samé, co já ve svém prvním příspěvku.
Avatar - Emel
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 14:09
No ano, fanoušci Mazdy a Renaultu se stydí ;-) . Nejde jen o agilitu, ale i o stabilitu v zatáčce, boční přetížení... ten článek jsem tehdy četl celý a tuším, že Laguna byla výborná / nejlepší i v brzdění, mikrosplitu a dalších měřitelných jízdních disciplínách.

Neříkám že bych si Lagunu koupil. Nekoupil. Ale na druhou stranu... úplně legraci bych si z toho nedělal :-) .
Avatar - Dinar
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 14:11
Legraci si nikdo nedělá z laguny, ale z testu laguny C4 pana Mičky. ;-)
Avatar - Emel
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 14:26
Je tu pár komentů, které vypadají tak, že každý, kdo Lagunu jakkoli chválí, musí být buď nekompetentní hlupák, nebo francouzský novinář (což je zřejmě podmnožina první skupiny). Tak jsem k tomu přihodil jeden protiargument, toť vše... za Lagunu se do krve bít nebudu :-) .

PS: v testu dostala 3.5 hvězdy... to je vcelku... přijatelné, tou optikou co tu vidím v poslední době.
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 19:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 14:15
...tak a teď jsem zvědavej, co uděláš s tou objednávkou na Lagunu >:-[]
Avatar - Emel
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 14:26
To je přece jasné... vytisknu si příspěvek od mistra Dinara a budu chtít slevu :-)
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 14:28
>:-[]
Avatar - Dinar
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 14:40
Slevu nedostaneš, nezapomeň, že podle prodejců renaultu laguna stojí proti vyšší střední třídě, a ty bys chtěl éčko nebo pětku za sedm set? Ha, ha pane, tohle je Renó! ;-)
Avatar - Emel
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 14:46
Prodejci Renaultu co jsem viděl jsou vesměs schopní a rozumní chlapíci... holt se s nimi život nemazlí :-)
Mička, tyčka, střela...
| 22. 10. 2013 12:31
Tak to je v tej istej triede ako SUPERB >:D ,
Avatar - šmoula nešika
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 17:02
>:-[]
Avatar - Ji/Ri
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 16:52
...přenechá Dinarovi >:D ;-)
Avatar - woody-alien
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 18:38
Ty jsi ale zákeřný.... >:D :yes:
Avatar - šmoula nešika
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 18:43
:yes: ;-)
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 14:16
Pokud si dobře pamatuju, tal Laguna jako jediná v tom testu měla 18" kola, všichni ostaní jeli 16" - 17".
Tedy dá se říct, že u AMS podvozková top verze Laguny jen hrála maximálně plichtu se základy od konkurence...
Avatar - Emel
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 14:22
Jasně, 18" jsou výhoda v jízdních testech a naopak nevýhoda v tom komfortu, což kopíruje i výsledek Laguny v testu. Ale proč pak píšeš, že hrála maximálně plichtu? V jízdních disciplínách kralovala... a o tom tu mluvíme.
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 15:55
Byť kralovala - jde o top verzi, kdyby byla v základu, tak jako zbytek testovaných aut, bylo by hned po kralování představ si, že by tam BMW3 nastoupilo s M podvozkem, to by bylo keců o nespravedlnosti při výběru aut...
Já tvrdím, že samotný základ auta musí být dobrý a podle potřeby, či zaměření se dá modifikovat - viz třeba BMW 3 E9x a X1 - v obou případech máš k dispozici už v základu techniku, kde není kam plivnout, pořád na špici segmentu.
Ale ta Laguna, bohužel, používá natáčení zadních kol spíš jako berličku, navíc si myslím, že lepší jízdní vlastnosti této verze jsou dané spíše jiným zadním zavěšením, než samotným natáčením. Eto vsjo :-)
Avatar - Emel
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 16:28
To jsou různé nuance... BMW je i v tom základu pořád mnohem dražší než top Laguna a navíc si osobně myslím, že pro rodinný kombík není Mkový podvozek žádný přínos. Nesnažím se o žádné obecné tvrzení... jako třeba že Laguna je lepší než 3er, to ani omylem. Jen že je tato konkrétní verze konkrétně v jízdních vlastnostech (do kterých nepočítám komfort) velmi, velmi dobrá. A pokud je BMW 3 ve vyšší specifikaci ještě lepší, tak si myslím, že to pro Renault žádná potupa není.

Pokud není dobrý základ, ale až nějaká vyšší verze... no tak se prostě musí koukat na ty verze odděleně. Viz třeba aktuálně Golf... pokud je teoreticky 1.6TDI s torzkou slabší, tak to přece neubírá kvality 1.4TSI.

PS: Jestli dává smysl X1 16d v zadokolce s 85kW si nejsem úplně jistý... za tu cenu, s tou hmotností a zrychlením.
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 20:46
Tu X1 sDrive 16d by to chtělo projet, pak by možná smysl měla. Ale já měl u té X1 na mysli něco jiného - šlo mi o to, že Laguna jako taková není nic moc auto a tou řiditelnou zadní nápravou z toho dělo neuděláš, byť je v zatáčkách lepší než Porsche :-)
Avatar - Emel
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 21:00
Co bys od takového auta čekal? SUV a zadokolka nejde dohromady, na sportovní svezení zase chybí koně... a bez příplatků nelze čekat ani žádný odvaz v interiéru. Představ si vyjet s tím někam na hory a pak se nechat zahanbit kdejakou Fabií ;-) . Za stejné peníze máš GTD, například...

Laguna má primárně problém s komfortem, prostorem a designem. Jinak ale... vnitřek se mi líbí, motor je ještě dnes slušný průměr (minimálně)... a s řiditelnou zadní nápravou je na tom aspoň něco zajímavého.
Avatar - Ji/Ri
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 16:53
M podvozek a štyrycé .... asi Tebou přiložím 8-s >:D ;-)
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 20:51
A jé - kdo uteče, vyhraje >:D
Avatar - Ronault.
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 17:20
To bych Mariachi netvrdil, není to tak dávno, co zde Dinar kritizoval základní podvozek X1 ve svém blogu a chválil až lepší verze atd.

Ad jízdní vlastnosti, ty jsou dány i tlumiči a pružinami, které jsou jiné než v běžné verzi, dovoluji více.
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 20:50
Tak to nevím, X1 naopak chválil a to i s xDrive, [odkaz] ostatně to byly jedny z hodně mála objektivních informací o tom autě, co jsem sehnal.
Pokud se nepletu, tak kritizoval základ X3 (xDrive 20d) a to spíš proto, že se moc vzdálil tomu BMW feelingu, než proto, že by byl špatný.
Avatar - Ronault.
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 17:18
Je v podstatě jedno jakou měla velikost, ale jde o šířku, to prvně a i na 17 nebo na 15 by je v agilitě "dala"
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 20:56
No upřímně - osobně myslím, že by lépe udělali, kdyby do Laguny dali 1,6DCi a balónové šestnáctky (jako myslím kola a gumy) a cenu do půl mega, pak bych ji jistě viděl na cestě častěji, než nejkvalitnější kvalitní kvá kvá kvá hjondéé i40.
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 17:40
Dinar je ostrielaly vsadebol, unho neuspejes ani ked ten test odrecituje Loeb a Sainz...
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 20:53
Ještěže seš tady ty, abys to vyvážil >:D
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 22:48
Ty dnes rozdavas usmevy na vsetky strany, cim to je?
Ale zase bohuzial iba to ;-)
Avatar - Ji/Ri
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 13:31
...ano, není to DS5 ;-)
Avatar - Dinar
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 14:11
Nes.er! ;-)
Avatar - Ji/Ri
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 16:54
To mě rozerve >:D
Mička, tyčka, střela...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
| 21. 10. 2013 14:22
[odkaz]
Avatar - Dinar
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 14:42
S křížkem po funuse, tenhle odkaz je už ve třetím příspěvku této diskuse. Tak příště Avanti!
Mička, tyčka, střela...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
| 21. 10. 2013 15:09
Sorry, v nadšení jsem si nestihl přečíst zbytek diskuse. Avanti!
Avatar - Ji/Ri
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 16:54
Jooo jasně....ses na to vyprd a chtěl hrát chytrého... >:D ;-)
Avatar - Ronault.
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 17:28
Sedadla se mění v závislosti na verzi, výbavě, faceliftu atd. v podstatě v jednom roce výroby má Laguna klidně 4 druhy sedadel včetně velikosti, ale to je tak všude. Já třeba neměl problém, ale klidně jsme mohli každý řídit jinou verzi. Osobně mi třeba více vadí krátké opěradlo než krátké sedadlo, viz třeba o weekendu Mondeo.

S tím místem vzadu bych to až tak tragicky neviděl, ale uznávám, že je to největší slabost Laguny a je těžce pochopitelné pro bývalého majitele Laguny II, kde se ty centimetry poděly...

S tím podvozkem ale nesouhlasím. Tvrdší je, ale ne tvrdý, možná jsi jel jiné gumy, ale na stejném úseku jsem jel více aut a rozhodně třeba ve srovnání s hupačkou i40 se naklání 4C verze málo, i ve srovnání s dalšími z mainstreamu, nemluvě o P508 nebo C5. Ty utažené oblouky a hlavně v podstatě i při na tuto třídu a hmotnost hraničních rychlostech je pořád dost nepochopitelně ještě další a další prostor jet rychleji a rychleji, tam konkurence ve střední asi není.

dCi vidím problém spíše se spotřebou, podle mě by to šlo i za méně.

A cenovka... realita je těch 600, jestli vůbec... to už je přecejen zajímavější nabídkou než 800.
Avatar - woody-alien
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 18:41
Ronaulte, Ronaulte.....to opěradlo v Mondeu je v pohodě, ale musíš si vytáhnout opěrku. Jinak se fakt neopřeš. >:-[]
Avatar - Ronault.
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 20:00
Nevím jak tvoje, ale v té socverzi, co stála vedle >:-[] mi končilo někde u ledvin... kecám, u lopatek sotva... Docela mě to překvapilo, čekal jsem více
Avatar - woody-alien
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 21:20
Aha, tak to sorry, já myslel, že píšeš o tom sezení vzadu v mé poněkud méně sociální ;-) verzi.
Avatar - 2mato
Mička, tyčka, střela...
| 21. 10. 2013 21:44
suhlas,... navyse v tom interieri furt nieco drnca, podvozok prenasa neprijemne ostre a hlucne razy...

to fakt nie, radsej by som si kupil octaviu jak toto a to teda tie octavie vobec nemusim, ale oproti tomuto az na vyplne dveri je to OK... lebo jedine co v interieri octavie ***i su tie vplne dveri... jednak su bakelitove skarede a este clovek na to zaklepe a je to jak poklopanie po bakelite
Avatar - Ozzman
Nenápadný držák
| 21. 10. 2013 10:33
Buď se vám líbí, nebo ho nesnášíte... přijde mi, že Renault a zvláště Laguna takhle působí. Táhne se za ní pověst z let nedávno minulých a design tohoto vozu není pro všechny zkousnutelný.

Já se přikláním k té straně pro Lagunovské :-)

Líbí se mi, není to už výkřik moderní techniky, ale jeho bratříčci jako Passat či Mondeo také přesluhují, respektive jsou na konci svého cyklu. U tohoto vozu mne velmi těší interiér. Není tak velký jak má Ford, ani se vzadu nemohou rozvalovat dva vyžraní politici jako v Superbu, ale je útulný... možná i trochu menší, než u předchozí Laguny. Je velmi dobře zpracovaný a tím si myslim, že Renault dost boduje po problémech s předchozí generací ( která ač měla měkčené materiály se po pár desítkách tisíc km rozvrzaly ). Tímto motorem a 4C jsem nejel, ale i slabší 110kw trpí tímto efektem, nicméně... mé Mondeo s TDCI také.... proto mi to nevadí, každý motor je jiný a je třeba si zvyknout. Starší DCI (1.9) mělo uplně opačný průběh a lienárně táhlo bez turbokopance až do 4 tisíc.

Velmi mne potěšilo, že autor popsal řazení vozu jako velmi přesné..... snad to bude konečná rána pro posměváčky Fr. autům, kteří rádi vytahují neduhy z 90. let. Už i ta dvojková laguna měla přesnou převodovku podobnou Passatu té doby.. a kdo říká že ne, nikdy ty vozy neřídil.... Napadá mne snad Laguna I, která byla fr. gumová :-)

Já si vybírat nový vůz, ale i ojetý, určitě se jdu podívat k Renaultu :-)
Avatar - Dinar
Nenápadný držák
| 21. 10. 2013 10:48
Laguna 1,5dci za čtyři kila je zcela jistě dobrá nabídka, problém je, že tento článek je o "spoustě muziky za málo peněz", a tou laguna 4C za osmset rozhodně není, protože to auto není zdaleka tak dobré, jak se tvrdí v článku. ;-)
Avatar - Ozzman
Nenápadný držák
| 21. 10. 2013 11:00
Za 800 je ceníková cena, skladové vozy se dají sehnat skoro o 100 tisíc níž. Já bych řekl, že 4C je velmi dobrý vůz, už jen když si přečteš testy. Cena za 127kw turbodiesel v plné palbě to neni vůbec zlá, neřikám, že se nedají sehnat jiné, lepší vozy, ale konkurenční vozy stejné třídy s podobným motorem a výbavou stojí více....

A proč myslíš, že neni tak dobré? Nepřijde mi, že ho v testu nějak nadhodnocují. Chyby jsou očividně dost zvýrzaněny a zohledněny v testu.... Máš snad jinou zkušenost?

Jinak základním Dci sem nikdy nejel a trochu bych se bál dynamiky s vozem, jako je Laguna, ale možná je to jen předsudek.
Nenápadný držák
| 21. 10. 2013 11:46
Pokud to jen trochu jde, nevynechám jedinou možnost se svézt s čímkoliv co má 4 kola. K 4C jsem se nedostal, běžná Laguna mi ale nesedla. Čekal jsem víc plavnosti a zcela neakceptovatelný je pro mě umělý řízení. Motor ve 150k verzi je určitě na úrovni doby z hlediska kultivovanosti a uživatelský příjemnosti, ale jinak mě to auto ničím neoslovilo. Je to samosebou subjektivní pocit, ale i pokud by 4C jezdila jako po kolejích, viděl bych jí na 3*.
Avatar - Ozzman
Nenápadný držák
| 21. 10. 2013 11:52
Já vím, že jsou lepší vozy, ale tuhý podvozek měla i dvojka už. Plavnost první generace je fuč :-) Asi se chtěly dotáhnout na německá auta... nevím, ale proto bych jí tuhost nevyčítal :-)
Nenápadný držák
| 21. 10. 2013 12:03
Problém je, že dnes mají tvrdej podvozek všichni, Laguna v základu spolu s tužším naladěním nepřináší vůbec nic nadpůměrnýho z hlediska jízdní dynamiky a to je ten problém. Kdyby byla tak průměrná v řízení, ale pohodlná, budu jí tu klidně adorovat (pokud nebude vypadat tak jak vypadá a bude mít hezkej interiér).
Avatar - Dinar
Nenápadný držák
| 21. 10. 2013 12:30
Přesně tak. Nejde o nic, než o to, co čtu v článku, z něj lze mít pocit, že je tu ukrytý poklad laguna 4c, řidičské letadlo, co jezdí za pět na sto. To co je podprůměrné, prostor, řízení, sedačky, komfort podvozku je odbyto větou o nepodstatnosti. Já jen říkám, že to auto je za osm set, abych o něm mohl za ty peníze mluvit jako o "kaufu", muselo by být o dost lepší. ;-)

P.S. A argumentace neceníkovou cenou je také lichá, žádná auta se za ceník nekupují, a vzpomenu-li např. na ty XFka 2,2 za 680 bez daně, pak je ta laguna naprosto mimo.
Nenápadný držák
| 21. 10. 2013 13:09
Pak je jakékoli mainstreamové auto střední třídy naprosto mimo :-)
Avatar - Dinar
Nenápadný držák
| 21. 10. 2013 13:14
Jasně, to byl jen příklad pro argumentaci neceníkovou cenou. Žádné auto s ceníkovou cenou 800 za ty peníze kupovat nebudeš, sleva je automatická. ;-)
Nenápadný držák
| 21. 10. 2013 13:22
Problém je v tom, že prémie má z čeho slevovat, u mainstreamu už je to horší a marže letí dolů jak moje ambice v neděli ráno jít rovně :-)
Avatar - woody-alien
Nenápadný držák
| 21. 10. 2013 14:05
>:D Mistr přirovnání.... :yes:
Nenápadný držák
| 21. 10. 2013 14:17
Jak ten slovenskej bača...cestovatel v čase :-)
Avatar - Dinar
Nenápadný držák
| 21. 10. 2013 14:25
>:D ;-) Já to znám i naopak, o ruské vodce, funguje jako mašina vremeni, piješ, piješ a uže zavtra... ;-)
Nenápadný držák
| 21. 10. 2013 14:30
Ale víno tam maj' dobrý...to se musí nechat ;-)
Avatar - šmoula nešika
Nenápadný držák
| 21. 10. 2013 17:05
>:D
Avatar - Ji/Ri
Nenápadný držák
| 21. 10. 2013 17:09
....bez žeber neusnu... dokonce jsem se přistihl, že i žebrák má své kouzlo >:D >:D >:D
Nenápadný držák
| 21. 10. 2013 15:57
>:D :yes:
Avatar - woody-alien
Nenápadný držák
| 21. 10. 2013 16:23
>:D >:D
Avatar - šmoula nešika
Nenápadný držák
| 21. 10. 2013 17:04
>:D
Nenápadný držák
| 21. 10. 2013 12:57
Pájo, tu 4C si určitě zkus, ideálně v GT edici (kam se úplně původně dávala výhradně)

Jezdil jsem jak "normálním" GrandTourem s 2.0dCI, tak krátkým GT-čkem s tím nejsilnějším 130kW motorem, a jsou to úplně jiný auta. GT-čko bylo i na 18palcových kolech pohodlnější než standardní a ty reakce na zatočení volantem hlavně ve městě mě ze začátku hodně zaskočili.

A k velikosti interiéru - pánové, já teda nevím, mám 181cm, pár kileček nadváhu, ale za sebe jsem se v Laguně posadil úplně v pohodě, ještě mi tam zbylo i nějaké místo před kolenama. Jasně, Mondeo je někde jinde, ale toto není žádná tragédie.
Avatar - Dinar
Nenápadný držák
| 21. 10. 2013 13:15
Taky jsem jel vzadu v octavii I a přežil jsem, jasně, mondeo je jinde, ale nebyla to žádná tragedie. ;-)
Nenápadný držák
| 22. 10. 2013 10:30
ale já myslel vzadu na zadních sedačkách, ne v kufru ;-)
Avatar - woody-alien
Nenápadný držák
| 22. 10. 2013 11:16
>:D Myslím, že víc místa vzadu jsem měl i v Jimníkovi. >:-[] Sranda no, ale fakt je, že O1 je na tom vzadu bídně, jenže to Laguna 3 na třídní poměry taky.
Nenápadný držák
| 22. 10. 2013 16:00
ono je to těžký. Laguna III zůstala na úrovni "normální" střední třídy, kdežto Mondeo a spol jaksi povyrostli, aby pokryly i segment o třídu výš. Takže tady určitě ztrácí, uvidíme co další generace.
Nenápadný držák
| 21. 10. 2013 13:19
Kuko, upřímně bych nejen já uvítal návrat k eleganci a pophlnosti první generace spojený s vyšší spolehlivostí. První Laguna byla rána, ostatní už jen střelba mimo kruh.
Avatar - Emel
Nenápadný držák
| 21. 10. 2013 14:17
Dvojka taky nebyla špatná... svým způsobem. Prostorné, pohodlné, pohledné a bezpečné auto. Se slušnou výbavou... ovšem při tvé averzi k nesvítícím prvkům v interiéru... :-) .
Nenápadný držák
| 21. 10. 2013 14:21
Co má svítit ať svítí, co ne...neřeším. Jen nemám rád takový ty napůl chromý osvětlení.
Avatar - Emel
Nenápadný držák
| 21. 10. 2013 14:28
No to jsem přesně myslel... jakože třeba nesvítí celá jednotka topení a klimy, půlka tlačítek na dveřích a středovém panelu... samotné budíky jsou ale hezké, s plynulou regulací jasu ;-) .
Nenápadný držák
| 21. 10. 2013 14:31
Nejsem ten typ, co by si převzal doškrábaný BMW a místo vyřešení reklamace poslouchal kecy o tom, že to je normální. Mě by i Laguna svítila celou dobu ;-)
Avatar - Dinar
Nenápadný držák
| 21. 10. 2013 14:43
>:D :yes:
Avatar - Emel
Nenápadný držák
| 21. 10. 2013 14:47
Jako že celého půl roku? >:-[]
Avatar - Ronault.
Nenápadný držák
| 21. 10. 2013 17:33
Ta tlačítka ti opravím za 20 minut >:-[] >:D
Avatar - Ozzman
Nenápadný držák
| 21. 10. 2013 15:38
Počkej, co na LII nesvítilo? Pokud vim, tak všechno, pokud si to neměl rozbitý jako já >:D
Avatar - Emel
Nenápadný držák
| 21. 10. 2013 15:39
No právě. Rozbitý to maj všichni.
Nenápadný držák
| 21. 10. 2013 16:00
Naprostý souhlas! :yes:
Avatar - Ji/Ri
Nenápadný držák
| 21. 10. 2013 16:57
Já mám taky čas od času tvrdej podvozek ...hlavně takhle zrána >:D >:D >:D
Avatar - Emel
Nenápadný držák
| 21. 10. 2013 17:01
Dvojka a tuhý podvozek? Nevím, možná proti jedničce, ale jinak je dvojka měkoučká a heboučká ;-) .
Avatar - Ji/Ri
Nenápadný držák
| 21. 10. 2013 13:34
...reálně tahle mička se prodává lehce přes 600 s DýPíeH
Nenápadný držák
| 21. 10. 2013 15:59
Tý jo - drahá myčka, má to i eko program?
Avatar - Ji/Ri
Nenápadný držák
| 21. 10. 2013 16:58
Má to vše potřebné k tomu, abys nemusel vylizovat ....talíř ;-)
Nenápadný držák
| 21. 10. 2013 21:02
>:D
Avatar - 2mato
Nenápadný držák
| 21. 10. 2013 21:49
vrza stale uz po 160 tisic km... vlastna skusenost, vobec na nicom nezapracovali renault robi najlepsie male auta bohuzel... ale laguna to je trabl odjakziva
Avatar - Jaros71
Proč se neprodává?
| 21. 10. 2013 10:56
Laguna je bezesporu dobré auto.
Má velmi slušné jízdní vlastnosti a kvalitní i pohledný interier.
Je za dobrou cenu , výrazně nižší než konkurence. To je u Renaultu typické.
Jenže její problém není jen špatná pověst předchozí generace.
Hlavně má na střední třídu špatně obestavěný vnitřní prostor.
Řidič a spolujezdec ještě celkem OK , ale vzadu je místo tak pro dvě děti..
I v kombíku je nízká a má malý kufr.
Design je takový nevýrazný.
Lidi pak raději zvolí jiné konkurenční auto..
Avatar - Ozzman
Proč se neprodává?
| 21. 10. 2013 11:11
Já si osobně myslim, že největší problém vozu a Renaultu vůbec je image značky, kterou si pokazil Renault na přelomu tisíciletí a i přesto, že jsou dnes Rencky spolehlivostí na stejné úrovni jako VW a Škodovka to u tuny povrchních lidí, co dají na povídačky z minula bude mít ještě dost dlouho těžké...

Druhá věc je, že Laguna u nás nemůže zválcovat trh, jako třeba Passat či Superb. Velká většina těchto vozů se prodává do firem. Zde má nekoncernový vůz značnou nevýhodu, protože většinou původem německé firmy preferují koncern. Do osobních rukou se nové vozy střední třídy prodají v daleko menším množství.

Ono obecně o oblíbenosti modelů než statistika prodejů nových vozů lépe rozhodne statistika prodeje ojetých vozů :-) Druhá věc je, že z toho už automobilka nic netěží vyjma náhradních dílů :-)
Avatar - Ada je zase tady
Proč se neprodává?
| 21. 10. 2013 16:02
Protože to je rendlík :no: :no: :no:
Avatar - Ji/Ri
Proč se neprodává?
| 21. 10. 2013 16:58
...Adiku, že ty jsi zase prokousal síť?
Proč se neprodává?
| 21. 10. 2013 20:22
Přesně tak Ádo :yes: !
PS.- Celý život jezdím na benzin a diesel patří do rendlík :no: :no: :no:
Avatar - Ada je zase tady
Proč se neprodává?
| 21. 10. 2013 23:53
Jistě Vasile >:-[]
Velikost interiéru
| 21. 10. 2013 11:45
Zajímavé, že vám přijde velikost interiéru problematická jen vzadu a ještě se skleněnou střechou... Mám jen lehce přes 190cm, ale při rozumně narovnaném opěradle se vepředu opřu hlavou o strop... bez panoramatického okna (a nastupování ani nekomentuji). Nejmenší interiér střední třídy, pro vyšší lidi naprosto nepoužitelný. :no:
Avatar - Jaros71
Velikost interiéru
| 21. 10. 2013 12:26
Při 190 cm je to problém u většiny normálních aut.
Ideální je pak volit MPV či SUV tam je to v pohodě.
Souhlasím , že interier Laguny není moc prostorný.
Prodeje pak tomu odpovídají. ;-\
Avatar - Dinar
Velikost interiéru
| 21. 10. 2013 12:35
Nesmysl, s výškou 193 si bez šoupání hlavou o strop sednu i v polu. Ve třídě laguny nemá v tomto směru problém žádné německé nebo švédské auto, proč je má francouzské nebo japonské například, není těžké pochopit.
Velikost interiéru
| 21. 10. 2013 12:49
Záleží na proporcích a posazu. S trochou nadsázky by se dalo říct, že pokud řídím, je většina aut střední třídy jen trojmístná - zato na hlavě bych mohl s klidem mít cylindr.
Avatar - Dinar
Velikost interiéru
| 21. 10. 2013 13:16
Zkus narovnat opěradlo... ;-)
Velikost interiéru
| 21. 10. 2013 13:22
...dodám, to řidičovo ;-)
Avatar - Ji/Ri
Velikost interiéru
| 21. 10. 2013 13:35
...aha, tím se mnohé vysvětluje... díky za dobrý tip >:D ;-)
Velikost interiéru
| 21. 10. 2013 13:37
Pak se z řidiče stává ležák :-)
Velikost interiéru
| 21. 10. 2013 14:35
Anebo taky ne :-)
[odkaz]
Velikost interiéru
| 21. 10. 2013 14:37
>:-[]
Avatar - Ji/Ri
Velikost interiéru
| 21. 10. 2013 16:59
...sice je tma... není to Dinar? ....těch 193 by tomu i odpovídalo >:D
Avatar - šmoula nešika
Velikost interiéru
| 21. 10. 2013 17:14
>:D
Rozporuplné auto
| 21. 10. 2013 12:43
"Motor nemá se 1430 kilogramů těžkým kombi příliš práce. Zrychlení na stovku zabere 9,3 se***"

No tak to motor s vozem tedy docela práci má. Se 127kw se nebýt schopen dostat na stovku pod 9 sekund je docela smutné. Passat je tam za 8.6. A to všichni vychvalují diesely od Renaultu pro jejich kultivovanost. Jestli to náhodou není tím, že jsou trochu líné...

Vzhled vozu je pro mě osobně takový dost nejasný - moc nerozumím tomu, o co se tvůrce snažil. Pod určitými úhly vypadá auto dost pěkně a stylově, pod jinými naopak ošklivě. Zvláštní designové řešení. Rozhodně bych změnil volant. Takto široká výplň kruhu volantu je prostě podle mě ošklivá.

To, že jde u nejvyšší výbavy s 4control jen manuál... to už je mezi nebem a zemí...
Rozporuplné auto
| 21. 10. 2013 12:52
Není to mezi nebem a zemí, ale v Renaultu ČR. Jinde je i v této výbavě automat a jsou i vyšší výbavy.
Avatar - Dinar
Rozporuplné auto
| 21. 10. 2013 13:17
V roce 2008 byl ten motor v mainstreamu špička, dnes je rok 2013, to je celé. ;-)
Avatar - Emel
Rozporuplné auto
| 21. 10. 2013 14:14
A zrovna ten volant se mi dost líbí... jednoduchý, se širokým věncem bez nějakých kovových nebo plastových cerepetiček v místě úchopu, jen pár tlačítek přímo na volantu... ok, placatý spodek bych si klidně odpustil, ale co už.
Rozporuplné auto
| 21. 10. 2013 14:16
Placatej spodek je u chlapa ještě horší než vršek u ženský :-)
Avatar - Emel
Rozporuplné auto
| 21. 10. 2013 14:29
Tak například volant v Mazdě... ale co, to je jako házet perly sviním ;-)
Rozporuplné auto
| 21. 10. 2013 14:34
Pokud je tak přímý řízení, že není potřeba v každý větší zatáčce ručkovat přes plochou část tak mi to neva. Záleží na převodu... U 3-4 otáček z dorazu na doraz je to nesmysl, byť se na to hezky kouká.
Nejhorší stav je asi u R-Klasse po FL, kde je spíš obdélník se zakulacenýma hranama a hodně přes 4 otáčky...to je maso :-)
Rozporuplné auto
| 21. 10. 2013 15:04
Počkej, v R-ku r.v. 2012 (tedy poface) jsem teď o víkendu jel na výlet a volant to mělo úplně kulatý - takový ten se stříbrným bumerangem.
Avatar - iudex
Rozporuplné auto
| 21. 10. 2013 15:12
Presne. Ak musíš rúčkovať, zrezaný spodok je viac na škodu ako na úžitok (ten len vizuálny). Ale taký Focus ST má len 1,8 otáčky od dorazu po doraz, to v každej situácii mimo parkovania fakticky znamená možnosť riadiť bez rúčkovania.
Avatar - Ji/Ri
Rozporuplné auto
| 21. 10. 2013 17:04
...jsem věděl, že to musí přijít >:D ;-)
Avatar - iudex
Rozporuplné auto
| 21. 10. 2013 17:15
Prečo, zas tak často Mazdu nespomína... >:D
Avatar - Ronault.
Rozporuplné auto
| 21. 10. 2013 17:36
Je to trochu problém, když slyším teď slovo Mazda, dělám totéž, co tento chlapeček v aktuální hitovce rádií: [odkaz] ...lalala...
Avatar - šmoula nešika
Rozporuplné auto
| 21. 10. 2013 18:30
Ano, úplně to tím zkazili. Proč bych měl poslouchat písničku, v jejímž klipu si všichni zacpávají uši?! Hrajou teď na Evropě 2 hezky, přesto... nechci si oposlouchat Aviciiho.
Levels, I Could Be The One, Wake Me Up, You Make Me...

P.S. Asi ten mobil za chvíli hodím z okna.
Avatar - 2mato
Rozporuplné auto
| 21. 10. 2013 21:56
suhlas, je to bieda s tym zrychlenim...

ale tomu passatu ani octavii to s 110kw za 8,6s tiez never, su to bludy... realita je okolo 9s... co teda na 110kw dieslak a docela velke auto nie je na hanbu
Laguna nie.
| 21. 10. 2013 14:40
Zena ma Lagunu, a urcite druhy krat uz toto auto nie, vnutri je malo miesta, nech sedim kdekolvek, je to katastrofa. Predny previs je uplne mega, spatne sa s tym autom parkuje. Ovladanie radia na zaplakanie, ventilator/klimu a radsej sa ani nesnazim ovladat bo by J..lo. Kufor malinky. Jazdne vlastnosti, ok, tie su fajn.
Avatar - KANKUNEN
Laguna nie.
| 21. 10. 2013 15:34
To jsou magoři, dávat mínus za to, že někdo vyřkne své zkušenosti z vlastního auta.
Jinak co nejrychleji to chce novou generaci, dokud dělá Renault hezké auta.
Avatar - Ada je zase tady
Laguna nie.
| 21. 10. 2013 16:08
A to ještě nepadlo ani slovo o tom, že rendlíky mají ve srovnání se slušnými vozy vyšší spotřebu a o hodně menší životnost. A to ani nemluvím o brutálním pádu ceny už po pár letech... :no:
Avatar - Ozzman
Laguna nie.
| 21. 10. 2013 18:51
Ádo, mluvíš zajisté o Rendlíkách z posledních let, s kterými máš bohaté vlastní zkušenosti že?
Nebo pořád soudíš na starém vylítaném krámu, co si kdysi vlastnil, jak si zde dříve psal?? :D:D Přečti si někdy statistiky spolehlivosti... potom remcej >:D

Je rok 2013, otevři oči! :-)
Avatar - Ada je zase tady
Laguna nie.
| 21. 10. 2013 19:34
Toho rendlíka jsem si kdysi koupil nového. Máš pravdu, po necelých 40-ti tis.km to byl vylítaný, nespolehlivý krám. Jako každý vůz s vaginálními znaky. :no: :no: :no:
Laguna nie.
| 21. 10. 2013 20:09
Ale stejně to nebylo tak ty těžké pochopit ;-)
Avatar - Ozzman
Laguna nie.
| 21. 10. 2013 22:49
V jakém roce a co to bylo za Rendlíka? Prosím :-) to je to na co se ptám
Renault
| 21. 10. 2013 16:25
posledni Renaulty jsou moc hezký a celkem kvalitní auta i tahle Laguna je dosti hezké rodinné auto jen je škoda že se u nás nedodává z benzinovým motorem.
Tak som sa dozvedel...
| 21. 10. 2013 17:36
...že tá veľká placka je vlastne malé auto. Ešteže som si kúpil Kangoo, to má pre 5-člennú rodinu miesta dosť. >:D
Avatar - dochtor
Tak som sa dozvedel...
| 21. 10. 2013 21:25
Je fajn, že si so sebou taký spokojný :yes:
Tak som sa dozvedel...
| 22. 10. 2013 07:44
Hlavne s autom. :-) ;-)
Dalsi diesel :)
| 21. 10. 2013 18:28
Myslim, ze by bolo na case premenovat www.auto.cz na wvw.diesel-auto.cz Inak nic proti dieselom, len mi tu chyba v poslednom case ista vyvazenost z tohto pohladu.
Avatar - Ham.
Dalsi diesel :)
| 21. 10. 2013 18:50
Kterou Lagunu s benzínovým motorem z nabídky českého zastoupení Renaultu by měla redakce testovat aby vyhověla tvému pohledu na vyváženost? :-)
Dalsi diesel :)
| 21. 10. 2013 19:18
ziadnu :-)
Dalsi diesel :)
| 22. 10. 2013 07:45
Hlavne, že pindáš....
Avatar - šmoula nešika
Dalsi diesel :)
| 22. 10. 2013 08:22
d_arrow je teď jako prvňák...
Avatar - šmoula nešika
Dalsi diesel :)
| 21. 10. 2013 19:22
Ta sedla. >:-[]
Posledny na party
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
| 21. 10. 2013 20:01
Asi tak 20 rokov po tom, co 4ws malo kazde druhe japonske auto (na japonskom trhu), sa spamatal aj Renault. A potom....

Co ja viem... Kombinacia Renaultu a elektroniky a 4ws...
Posledny na party
| 21. 10. 2013 20:40
S tím 4WS problémy nejsou, některá předface auta už mají najeto přes 300 tisíc a o závadách neslyšet. Ani s geometrií problém není.
Avatar - dochtor
Posledny na party
| 21. 10. 2013 21:30
Len kľud, 4ws do Laguny robia japonci, a vôbec celá Laguna III je viac japonská ako Laguna II.
Avatar - 3_diamanty
auto je to urcite fajn
| 21. 10. 2013 20:31
kvalitne dobre a posluzi .....

ale ten bocny profil tak to je hruza a des : [odkaz] ... previsy ako v americkom aute z policajnej akademie... , akurat rozmyslam ktory previs je dlhsi...asi ten predny je dlhsi ako zadny... ved nebol by to frantik keby nemal ohavny 1 metrovy predny previs .. aj ked nechapem k comu je to dobre
auto je to urcite fajn
| 22. 10. 2013 00:31
To auto je designově naprosto příšerné, tečka.
Avatar - 2mato
auto je to urcite fajn
| 22. 10. 2013 11:47
hlavne ten sedan... krajsia bola laguna 1 a 2 generacie

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku