Oba máte pravdu :-) v základu u manuální převodovky je obyčejný, u automatu multifunkční. Stejně tak automat má ve standardu GSM s Bluetooth a u manuálu ho dostanete právě v rámci paketu RS Challenge.
Proto má být paket pro automat levnější, což jsem koukal, že v CC není. Platná je ta v ceníku - 8.700,- Kč ;)
Budiž, paket to není špatný, za ty peníze dost muziky. Jen to jde jiným směrem než by mě zajímalo... já bych bral třeba MaxiDot + ovládání na volantu + parkovací senzory + Bolero, nebo něco takového. Taky ten zadní stěrač u liftu mohl být i v sérii... ale dobře, za 2500 žádné drama.
Pre mňa je to práve zmysluplný pack, ktorý by som rozhodne bral. Ako som už pri RS uvádzal, na optimálny vizuálny dojem potrebuje eReSo prikúpiť 18ky disky a čierne prvky namiesto štandardne chrómových. Toto všetko paket poskytuje a pre m§a robí RS ešte atraktívnejším, keď k základnej cene stačí pripočítať týchto 13200 za paket a nejakú podobnú sumu za metlu a je to. :yes:
Jsem zvyklý couvat na zrcátka. Takže ne. Také nemám rád stěrače u liftbacků. U hatchbacků je to něco (trochu) jiného, těm se díky turbulencím více špiní zadek. Také hatchbacky a kombi (což jsou vlastně natažené hatchbacky) mají zadní stěrače v základu. A stěrač na nich tak nějak více zapadá, u liftbacků mi přijde, že víc trčí. Byť je kolikrát k ničemu (když je zadní okno nízké, tak máš takový pidi stěrač, který ti udělá malinkatý průzor). Třeba u A5/ A7 Sportback máš smůlu, stejně tak u 5 GT (a předpokládám i 3 GT), zadní stěrač prostě v nabídce není.
Tak to si veľký frajer, ak si schopný s liftbackom cúvať len na zrkadlá. Väčšina liftbackov má dosť veľký zadný previs, ktorý sa na zrkadlá veľmi ťažko odhaduje, nehovoriac o fakte, že mnohé "aerodynamické" späťáky sú malé a moc nepomôžu. Možno si oveľa lepší vodič, ako ja, ale ja so svojím liftbackom by som bol bez parkovacích senzorov a kontrolného pohľadu vzad, len so späťákmi, stratený.
Liftbacky tolik nejezdím, spíš sedany. Co do převisů a sklonu zadního okna, jedno a to samé. A stěrače nemají. Neříkám, že nemám rád kamery a senzory, mám. Ale ze zadního okna se dívám minimálně. V některých autech je stejně prd vidět, v některých nic, takže jsem se nikdy neučil na to spoléhat. I vnitřní zrcátko používám minimálně. To mi spíš vadí, že osvětlení na zpátečku je kolikrát nic moc. Naštěstí po tmě do řady moc často neparkuji.
Hmm tak to fakt musí být velký frajer. Btw. jak by jsi couval s dodávkou, nedejbože náklaďákem a to nehovořím o kamionu. Hoši vy jste dneska bez té elektroniky fakt ztracení.
Souhlas, zadní okno se špiní liftbackům stejně jako sedanům, tedy zcela minimálně ve srovnání s HB a ještě jsem neviděl sedan, který by někdo zprznil zadním stěračem. U liftbacku je zadní stěrač jako pěst na oko.
Koukám, že co člověk to názor. Mě osobně se karoserie sedanů hodně líbí ale vadí mi tam ta absence stěrače. Zvykl jsem si na něj z kombiků a hatchbacků a tak nějak ho beru jako samozřejmost. Přesně jak psal někdo nad námi - v noci zaprší, přijdu k autu, setřu stěračem a jedu. Prostřední zrcátko používám velmi často a to nejen při couvání. Na zadním okně mi vadí každá kapka a i při mokrém, či blátivém počasí se to zadní okno celkem špiní, takže stěrač je pro mě opravdu neocenitelná záležitost a beru ji jako standard.
Podle všech těchto reakcí si Škoda zaslouží plus, že ho nabízí jako příplatek. Očividně na to nepanuje jednotný názor a tak ať si každý vybere podle svého gusta :-)
Tobě se nějak zvlášť špiní sedan? Jde o návyky. V autoškole mě to nikdo neučil a jezdil jsem auty, kde byl výhled dozadu mizerný. Takže jsem se to nikdy nenaučil a rozhodl jsem se to ani neučit. Nemohu to použít všude a když si na to zvyknu, budu mít problémy v autech, kde bude mizerný výhled. A jak jsem napsal, u hatchbacků s nízkým zadním oknem máš stejně malý stěrač, který ti udělá jen průzor.
Jednoznačně si zaslouží plus, že to nechává na nás. A Porsche také. Můžeš si stěrač objednat i na 911, nebo Caymana. Ale když to vidím, tak je mi nevolno.
Zvykneš si. Když jsem dostal Octavii bez senzorů, první den to byly nervy. Po týdnu už si zvykneš a pak to bereš jako normál a ty senzory opravdu nepotřebuješ. Ba co víc, myslím, že mě to docela naučilo parkovat :-)
jen jsem zvědav, co budou říkat ortodoxní Hjundajisti a spol., když už se na RS čeká min. 4 měsíce a čekací doba stále roste. No, jak tady někdo vtipně řek, Škodovce už zvoní hrana >:D >:D >:D
RS je jedna z variant při výběru auta, ale co když nechci mít vše do černa, jak to nabízí? Bude to mít každé RS... Když chci 19"kola, tak jsou tmavá, paket tmavý...