Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Angličan se Škodou Yeti ujel za dva roky přes 160.000 km, bez závad

Britský majitel Škody Yeti se svým autem ujel za 24 měsíců ekvivalent devíti cest kolem pobřeží Britských ostrovů.
Zpět na článek
23. 10. 2013 08:49
23. 10. 2013 09:06
23. 10. 2013 12:59
23. 10. 2013 14:02
23. 10. 2013 21:47
23. 10. 2013 08:59
23. 10. 2013 09:00
23. 10. 2013 09:09
23. 10. 2013 09:23
23. 10. 2013 09:28
23. 10. 2013 20:37
23. 10. 2013 11:51
23. 10. 2013 12:21
23. 10. 2013 13:24
23. 10. 2013 14:23
23. 10. 2013 15:55
23. 10. 2013 16:17
23. 10. 2013 21:29
23. 10. 2013 16:16
23. 10. 2013 12:16
23. 10. 2013 14:00
23. 10. 2013 16:05
23. 10. 2013 09:25
23. 10. 2013 10:26
23. 10. 2013 10:44
23. 10. 2013 16:12
23. 10. 2013 18:12
23. 10. 2013 20:31
23. 10. 2013 20:49
23. 10. 2013 09:12
23. 10. 2013 09:24
23. 10. 2013 11:50
23. 10. 2013 14:17
23. 10. 2013 15:33
23. 10. 2013 14:18
23. 10. 2013 14:19
23. 10. 2013 14:21
23. 10. 2013 09:21
23. 10. 2013 09:51
23. 10. 2013 10:16
23. 10. 2013 10:41
23. 10. 2013 12:19
23. 10. 2013 23:40
23. 10. 2013 12:31
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
23. 10. 2013 16:27
23. 10. 2013 16:30
23. 10. 2013 20:37
23. 10. 2013 23:59
23. 10. 2013 16:49
23. 10. 2013 17:25
Avatar - KANKUNEN
23. 10. 2013 08:19
Čti mezi řádky,
co se nezdálo bylo vyměněno při preventivkách.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Enthusiastic.driver
23. 10. 2013 08:24
fujtajxl vespolek
8-s ;-\ :no:

Jakože upřímně, už tady chodím pouze kvůli živým diskuzím. Číst články nemá žádnou cenu.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Bubáq
23. 10. 2013 09:43
Re: fujtajxl vespolek
Jako kvůli diskuzím už pro mě nemá cenu sem vůbec chodit. rekace jsou předem dané podle merita a nebo podle autora článků. Nic věcného, jen kraviny furt dokola.
Končím.
Avatar - peV
23. 10. 2013 12:58
Re: fujtajxl vespolek
Přesně, já to mám stejně. Jen je blbý, že bez rozkliknutí článku nevím, kdo zas ten škvár napsal a na to jsem většinou zvědavej :-)
Avatar - Midlosek
23. 10. 2013 08:25
Skoda Yeti ujela 160 000 km
a to je takova bomba, ze je treba to poradne vykricet do sveta, bo to nikdo fakt necekal :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Choochoo
23. 10. 2013 08:36
Re: Skoda Yeti ujela 160 000 km
Ktera skupina je asi vetsi? Ti co najeli 160tis bez poruchy nebi Ti co nenajelo ani 100tis kvuli vysypanymu motoru TSI ;-)
Avatar - RWD
23. 10. 2013 08:42
Re: Skoda Yeti ujela 160 000 km
U motoru TSI se nesype pouze motorová část, ale také to přímo negativně ovlivňuje trojúhelník schovaný v kufru po nakládací hranou!
23. 10. 2013 10:33
Re: Skoda Yeti ujela 160 000 km
Asi to vsetkych tak prekvapilo, ze to rychlo dali do medii.
Avatar - Vaeden
23. 10. 2013 08:32
Proč by to mělo něco tak užasnýho?
Když s autem budete jezdit jenom na dálnicích nepřetěžovat motor za studena a používat ho hlavně dálky, tak to zvládne každý auto...
Kolik Škodovka zaplatila serveru Auto.cz za reklamu, že jejich auto ujede víc než 100 tis. km?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - aproximus
23. 10. 2013 08:40
a vrtulník nebyl?
>:D :no:
Rozbalit vlákno
0
23. 10. 2013 08:49
jen jeden?
to není moc lichotive ze se to podarilo jen jednomu Yetimu >:D
Rozbalit vlákno
4
Avatar - peV
23. 10. 2013 12:59
Re: jen jeden?
>:D :yes: :yes:

Vole, Yeti je náhodou dobrý auto.
23. 10. 2013 14:02
Re: jen jeden?
>:D Ale 80 tisíc ročně je už pořádná porce.
23. 10. 2013 21:47
Re: jen jeden?
A 40 tisíc během 4 let je o něco horší ? To má dnes každý druhý obchodní zástupce a nebo něco podobného.
Avatar - VWrofl
23. 10. 2013 08:59
Samozřejmost!
Co je pro jedny automobilky samozřejmost, je pro jiné zázrak! :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - nalimer
23. 10. 2013 09:00
označte to ako PR
:-( :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Emel
23. 10. 2013 09:00
160
160.000 přece není žádný extrém... to běžně auto vydrží, ne?
Rozbalit vlákno
23
Avatar - Katikakus
23. 10. 2013 09:09
Re: 160
Jak ktere. U yetiho se s tim evidentne nepocitalo, kdyz je z toho takova udalost. ;-)
Avatar - woody-alien
23. 10. 2013 09:23
Re: 160
160 tisíc za 2 roky zase tak běžný nájezd není. Zeptej se white labela. ;-) Nicméně ten "článek" je o ničem, nic o motoru, nic o pohonu , prostě jen oslavná óda. Když ovšem vidíš, jak si kolikrát "skvěle" vedou auta v testu na 100.000 Auto-Bildu, tak důvod ke spokojenosti majitele tady je.
Avatar - Emel
23. 10. 2013 09:28
Re: 160
Není to samozřejmost, ale ani výjimka... tipoval bych, že takových 25% aut to dá bez závady a nějakých 50% pouze s nějakou drobností. Navíc... delší trasy, ideálně po dálnici, a denně v provozu... to autu vyhovuje víc než občasné popojíždění.
Avatar - Enthusiastic.driver
23. 10. 2013 09:32
Re: 160
Přesně, řekl bych, že takových aut jsou v Evropě tisíce!
Avatar - baca42
23. 10. 2013 20:37
Re: 160
Na svojí Fábii 1,9tdi jsem sám zatím najel přes 450 000 km a motor, spojka, turbo, setrvačník - vše původní, tak jsem alespoň vyměnil olej v převodovce i když je ta náplň doživotní ( no co je to doživotní ? ). Ale ty prasklý žárovky H7 by mi zabraly tak půlku kufru, a to mám kombi. >:D

[odkaz]
Avatar - Ji/Ri
23. 10. 2013 11:51
Re: 160
white má najeto něco přes 150 000 na 16ti autech ;-) >:D
Avatar - white label
23. 10. 2013 12:21
Re: 160
Jo, to je ideální poměr.;-)
Jen na jednom jediném autě jsem zatím najel víc jak 250 tis. km a doufám, že se to už nikdy nezopakuji. Klidně můžu mít auto (od novoty) třeba 10 let, ale ne při nájezdu +30 tis. km apod.

P.S. Jinak jsem ale rád, že někteří mohli na vlastní oči pochopit, proč pro mě není nákup ojetiny řešení a raději budu první majitel 6letého vozu, než druhý majitel 3letého. >:-[]
Avatar - Ji/Ri
23. 10. 2013 13:24
Re: 160
Jednoznačně.... až budeš prodávat tak jsem první v řadě ;-) a nemusíš to ani extra umývat ;-) :yes:
Avatar - woody-alien
23. 10. 2013 14:23
Re: 160
No to vážně nemusí. Možná bych odstranil ten list z podběhu, ale to už je opravdu jen detail.... >:D
Avatar - white label
23. 10. 2013 15:55
Re: 160
Pokud má někdo alergii na listy, nesmí kupovat auto (raději ani nové) v říjnu/listopadu. >:-[]
Avatar - boost.
23. 10. 2013 16:17
Re: 160
OCD (obsessive car detailer)? >:D Taky jsem, neboj.
Avatar - Ji/Ri
23. 10. 2013 21:29
Re: 160
Tohle jsem neměl vědět .... :-( :-O >:D
Avatar - boost.
23. 10. 2013 16:16
Re: 160
My zvládli za 4 roky 65 tisíc. Už teď bych to nejradši prodal, jak je to ojetý. Už to nevoní tak, jak dřív. >:-[]
Avatar - white label
23. 10. 2013 12:16
Re: 160
Lidí co musí jezdit v dnešním provozu 80 tis. km ročně rozhodně lituji, je to o zdraví, jak to fyzické (např. plotýnky), tak duševní... a různé studie to jen potvrzují.
Pro mě je hranice "příjemné únosnosti" nějakých max 30 tis. ročně.
;-)
Avatar - dal
23. 10. 2013 14:00
Re: 160
Máš naprostou pravdu ne každý to zvládá. Před cca10lety se mi divili, že opouštím práci za 80t ale já už na to neměl hlavně psychicky(120 tis. km/rok).
Avatar - white label
23. 10. 2013 16:05
Re: 160
Jo, ne každý to zvládá, ale hlavně ne každý to vůbec chce zvládat, myslím tzv. "za každou cenu".
Avatar - dal
23. 10. 2013 09:25
Re: 160
Zcela určitě, k nám jezdí dealer s i40 4 roky stará má najeto 380 tis. měněny komplet brzdy a spojka, jinak všechno OK.
Avatar - Lukáš
23. 10. 2013 10:26
Re: 160
bla bla... další pohádkář? Prosím podívejte se od kdy se vyrábí i40! Žádná 4 roky stará neexistuje!
Avatar - dal
23. 10. 2013 10:44
Re: 160
Omlouvám se samozřejmě i30
Avatar - Jirka.12345
23. 10. 2013 16:12
Re: 160
:yes: ta sedla, bohužel těhle pohádkářů který tvrděj takovýhle voloviny jen aby pochválili to co mají je hrozná spousta
23. 10. 2013 18:12
Re: 160
Na to při školení v Hyundai nějak zapoměli upozornit. >:D
Avatar - Jirka.12345
23. 10. 2013 20:31
Re: 160
Na tom je smutný že je vidět co jsou lidi zač, opravdu nerozumím co z toho má si takhle vymýšlet :no: a ještě se najde ,,člověk“ kterej tady dá za zjevnou blbost + a za pravdu palec dolu hlava mi to nebere
Avatar - dal
23. 10. 2013 20:49
Re: 160
Nemám důvod si vymýšlet, jen jsem se přepsal(i30/40). Jestli jsi od Plzně pošli soukromou zprávu a já ti toho člověka představím. Jinak momentálně jezdím s OII kombi 2,0TDi i když musím přiznat, že máme ve firmě také i30, Auris a Atos.
p.s. Můj příspěvek 10.44 ve kterém jsem se omluvil, nevím proč je vidět jen když dám seřadit chronologicky ale normálně ve stromu vidět není.
23. 10. 2013 09:12
Výsměch
Stejný počet km jsem najel se svou Opel Corsa 1.0 12V (r.v.) v roce 2005/2006, kdy jsem tady dělal obchodního zástupce. Zcela bez závad >:D Až ve 155tis. odešel tlakový snímač oleje (oprava 160 kč). Ale jinak dneska ujet 160tis km se Škodovou a bez závad, to je fakt štěstí :yes: Jinak pro rejpaly, mluvím z vlastní zkušenosti - Octavia I (1997, 2001) , Octavia II (2006) a nyní Citigo (2012). Octavia I byla v servisu minimálně (ve 220 tis. jen výměna váhy vzduchu), za to Octavia II (2.0 TDi) nám to všechno vrátila i s úrokama (2 x tempomat, 2 x rádio, turbo, spojka, 2 x setrvák, obal převodovky čerpadlo......). Citigo máme necelý rok a jsou tam jen "detaily" v podobě cvakajícího relátka u brzdového pédálu a občas stávkující automatické převodovky.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - woody-alien
23. 10. 2013 09:16
Re: Výsměch
Já tedy nevím, jestli je u auta s automatickou převodovkou stávkující automatická převodovka detail, ale budiž. Každej na to máme jiný náhled... ;-) >:D
23. 10. 2013 09:24
Re: Výsměch
to auto je v super stavu a jako nove...... ale nejede >:-[]
23. 10. 2013 11:50
Re: Výsměch
Však proto jsem dal detaily do uvozovek ;-) Jinak jsem samozřejmě nezmiňoval, že k tomu jsem měl X dalších aut:-) Ale po zkušenostech s Octavií II a nyní i Citigem už bych se do Škodovky bál jít. Jedná se i o přístup samotné automobilky k řešení problémů. U Škodovky je to opravdu otřesné.
23. 10. 2013 11:59
Re: Výsměch
A to jsem si myslel, že Citigo je v podstatě bezproblémové auto.. Jak vidno, s automatem není. Může to taky být tím, že se jednalo o kus z počátku výroby, kdy ještě neměli 100% vychytanou kvalitu, nicméně omluva to není.
23. 10. 2013 14:17
Re: Výsměch
Do Citiga se dává "robot" (ASG), ne? Nejezdil jsem s tím, ale má to být levná převodovka, takže moc neočekávám.
23. 10. 2013 15:18
Re: Výsměch
To že tam není DSG z hlediska nákladů samozřejmě chápu, ale to že je ASG levné by přece neměl být eufemismus pro poruchové, ne? To bych tam radši dal klasickou hdm, nebo když už tak cvt, to sice taky není žádný zázrak, ale do málo výkonného auta by to vadit nemuselo. Taky mně napadlo, že převodovka může stávkovat, kvůli přetaženému intervalu výměny oleje, řečí o doživotních náplních a podobné nesmysly jsem slyšel hodně. Pokud jsou problémy s úplně novým autem, tak bych to samozřejmě řešil přes záruku, i když, u nás to bude chtít pevné nervy. ;-)
23. 10. 2013 15:33
Re: Výsměch
Očekávání z hlediska projevu. Ne spolehlivosti. :-) "Stávkující" je hodně široký pojem.
23. 10. 2013 15:45
Re: Výsměch
Třeba pravdu nemám, nicméně pojem "stávkující převodovka" si vykládám tak, že převodovka má problém s řazením. Pokud majitel očekává výkony hdm nebo dsg tak je samozřejmě naivní, to si ale nemyslím.
Avatar - peV
23. 10. 2013 14:18
Re: Výsměch
V Česku. Já měl Yetiho 2,5roku. Měl dvě vážné závady - klasická věc s napínákem řetězu a později něco s turbem. Oboje opravili za 7 respektive 3 pracovní dny a neplatil jsem ani korunu. Pravidelně servisováno, ovšem ve Švédsku, kde si škoda poctivě buduje dobrou pověst a nutno říct, že úspěšně.
23. 10. 2013 14:19
Re: Výsměch
Máš porovnání s jinými převodovkami tohoto typu? Zajímalo by mě, jak si vede oproti konkurenci.
Avatar - white label
23. 10. 2013 16:00
Re: Výsměch
Ve srovnání s robotizovanými manuály si asg nevede špatně, ale bohužel to není dsg, ani hdm. Ale zase pro mě lepší, než většina "trolejbusových" CéVéTéček.
23. 10. 2013 14:21
Re: Výsměch
Ked si chces kupit auto ktore sa ti paci odporucam si trochu pockat ;-)
23. 10. 2013 09:16
Jeden článek o škodovce
A opět je tu kopa kritických příspěvků. Ani jedna pochvala. To už je fakt co říct.

Ale ja zapomněl, tady má každej káru, co ujede 160 tis. km, aniž by se tam spálila byť jedna žárovka. :-!
Rozbalit vlákno
22
23. 10. 2013 09:26
Re: Jeden článek o škodovce
my tu mame všichni minimalne 2 takove káry ;-) to si nevedel?
23. 10. 2013 09:47
Re: Jeden článek o škodovce
Právě, že "věděl"... 8-s
23. 10. 2013 14:16
Re: Jeden článek o škodovce
A ake "kary"?
23. 10. 2013 14:19
Re: Jeden článek o škodovce
tak zame je to ruzovej H1 a v kufru si vozim zluteho Yetiho :-!
Avatar - dal
23. 10. 2013 09:28
Re: Jeden článek o škodovce
Není důvod chválit něco co by mělo být za ty prachy samozřejmostí.
Avatar - Choochoo
23. 10. 2013 09:28
Re: Jeden článek o škodovce
Jde o to, ze to dokaze asi kazda automobilka, nekteri casteji a ti druzi sem musi strkat takoveto clanky ;-)

Takze blahoprejeme tem druhym pro ne velkemu uspechu :yes:
23. 10. 2013 09:53
Re: Jeden článek o škodovce
Ať by škodovka udělala cokoliv, tady to bude vždycky jen špatně. 8-s

To je ta podstata, na kterou jsem prvotně ukazoval.
Avatar - Choochoo
23. 10. 2013 10:43
Re: Jeden článek o škodovce
Tady jde spise o to, ze je to clanek pro hodny blesku 8-s
23. 10. 2013 10:46
Re: Jeden článek o škodovce
Jde o kliky, opět zde mnozí nechápou, jak naletěli. :-!
Avatar - Choochoo
23. 10. 2013 10:48
Re: Jeden článek o škodovce
Asi mas pravdu ;-) To souhlasim, proto uz se nekdy ani nevysiluji psat. Tak bojuj dal ;-)
Avatar - Ji/Ri
23. 10. 2013 11:54
Re: Jeden článek o škodovce
....vytáhni hlavu z pod zad a zapřemýšlej... tuhle pachuť škoovce dávají autobulvár redaktoři.... jeden idiot vedle druhého, myslím, že nikdo z diskutujících nemá nic proti jetyně.... tak se srovnej jinak tě budu mít za tupé stádo bulvárovo...
23. 10. 2013 12:01
Re: Jeden článek o škodovce
Jen idiot si může nechat zhnusit něco, někým jiným.

Kdo má vlastní hlavu, je schopen rozlišovat bez toho, aniž by se nechal něčím/někým, tupě ovlivňovat. :-!
Avatar - Ji/Ri
23. 10. 2013 13:27
Re: Jeden článek o škodovce
Vidíš, ty máš vlastní hlavu a stejně ti je vražená v ři.ti k ničemu 8-s >:-[]
23. 10. 2013 13:34
Re: Jeden článek o škodovce
To bylo hodně vtipný, hlavně od někoho tak zoufalého, jako jsi ty. :-!
23. 10. 2013 12:02
Re: Jeden článek o škodovce
Přesně tak.
23. 10. 2013 12:03
Re: Jeden článek o škodovce
2x
Avatar - Enthusiastic.driver
23. 10. 2013 10:04
Re: Jeden článek o škodovce
Oukej, z této logiky by bylo fajn, kdyby se tady objevily i články, že to ujel Opel, Peugeot, BMW, Toyota, jánevimco.

Je to "PR" označené jako "novinka"... A vypovídající hodnotu to má asi jako "Dnes ráno opět vyšlo Slunce". :no: Ironické poznámky jsou proto na místě.
23. 10. 2013 10:07
Re: Jeden článek o škodovce
Tak znovu:
Ať by škodovka udělala cokoliv, tady to bude vždycky jen špatně.

Je opravdu jedno, jaké auto by to bylo, pravda a realita je taková, že poplivat si zaslouží škodovka už z principu. Tady je to místní folklór. 8-s
Avatar - Enthusiastic.driver
23. 10. 2013 10:38
Re: Jeden článek o škodovce
Jsem si víc než jistý, že kdyby tam byla jakákoliv jiná značka, nesly by se příspěvky ve zcela stejném duchu, s tím rozdílem, že ty bys nemusel psát, že každý plive na škodovku...
23. 10. 2013 10:47
Re: Jeden článek o škodovce
Ano, možná by tam byly i celé dva příspěvky. :-!
Avatar - Emel
23. 10. 2013 13:09
Re: Jeden článek o škodovce
Pokud sem má redakce potřebu dát článek o tom, že nějaké auto vydrželo 160.000km jen s běžnou údržbou... pak snad k tomu můžeme napsat, že to nepovažujeme za žádný extrémní výkon. Takových aut jsou snad desítky a stovky, ne?
Avatar - quicky
23. 10. 2013 11:17
Re: Jeden článek o škodovce
Ja som mal na vectre c po dvoch rokoch 195tis, teraz uz ma cez 300 a ziaden clanok mi sem nedali :-)
Avatar - sargis
23. 10. 2013 09:21
super
cize Skoda je jedina znacka, pri ktorej sa majitel musi na webe chvalit a auto.cz aspon 1x mesacne clanok prevyiat, ze najazdil cez 100t km bez poruchy. Pri ostatnych je to samozrejmost, kedze sa o tom nepise :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
23. 10. 2013 09:45
Auto.cz vyrazila do boje
s Adamem Novákem v soutěži v množství spamu. Tento článek mi málem nepustil AdBlock. >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Johny.Rico
23. 10. 2013 10:12
Re: Auto.cz vyrazila do boje
>:D :yes:
23. 10. 2013 09:51
PR clanek
neplacte z neceho auto.cz zit musi a zde je to viditelne reklama na Skodu. Tudiz v "clanku" je vse podstatne....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - strýček BOB
23. 10. 2013 09:56
Basmati, do boje...
Máte proč si flusnout, je tam Škoda >:D Článek je o ničem, ale rozhodně je hodnotnější než blábol s čím jezdí Anna Štajdlová >:-[]

Jinak porce km je to úctyhodná, to vychází na nějakých 220 km denně. Jezdit bych to nechtěl.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Johny.Rico
23. 10. 2013 10:12
Re: Basmati, do boje...
Ty p i č o v i n y ohledně kdo s čím jezdí, nebo trika od Ralfíka, to je moc...
23. 10. 2013 11:03
Re: Basmati, do boje...
S nickom do boja proti bulváru! >:D
Avatar - KANKUNEN
23. 10. 2013 10:57
Re: Basmati, do boje...
Si to pleteš, Štajdlová tam měla štětku. >:-[]
23. 10. 2013 21:54
Re: Basmati, do boje...
Přesně tak, nechápu, co na auto.cz dělají ty debilní články, která psoudocelebrita jezdí s jakým autem. To už je opravdu ubohost nejvyššího kalibru. Schválně pod tyto "perly" nedávají možnost diskuze, aby to čtenáři nemohli přímo kritizovat. Takže alespoň tady - fuj, blééé, takovéto bleskoviny sem prosím páni redaktoři netahejte, tady na takové zvratky není nikdo zvědavý!!! 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
23. 10. 2013 13:05
Re: Basmati, do boje...
Ty už by jsi si měl taky zjistit co je to vlastně to basmati. ;-)
23. 10. 2013 10:03
tomu chudakovi
z toho vypadaly vlasy
Rozbalit vlákno
0
23. 10. 2013 10:05
:-) :-) :-) dobrý článek
No nevím, zaujaly mě dvě věci. Jednak co je tak zázračného, že auto nemá za 2 roky poruchu a ujede 160tis.km bez poruchy :-) To je snad samozřejmost, ne?

A pak "levné auto, kterým Yeti vždycky byl".... :yes: :yes: :yes: Jak je moderní teď říkat, ten zabil. I když věřím, že v GB je to jinak než na našem trhu, kde jsou lidi ochotní vyvážit škodu zlatem.
Rozbalit vlákno
0
23. 10. 2013 10:16
To jsem nečekal
To jsem opravdu nečekal, že je až taková událost, že Škoda Yeti ujede 160tkm bez závad, že se to dostane až do novin!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - petrumr
23. 10. 2013 10:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 10. 2013 12:22
Re: To jsem nečekal
Pak by měl ale článek oslavovat toho řidiče co přežil 80000km v sedadle Škodovky a nezpůsobil si dekubit. >:D Bravo Jamie :yes:
23. 10. 2013 10:41
2.0TDI 170HP
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
23. 10. 2013 10:44
Článek mně pobavil
mám Volvo V50 (motor je 1.6 nafta od PSA, podvozek focus) najeto 240tis, a žádný zásadní problém, o to si myslím že to je normální situace u Volva. Před koupí V50 jsem řešil zda nekoupit Škoda OII, a utvrzuji se že jsem udělal dobře...
Rozbalit vlákno
0
23. 10. 2013 11:10
Ale to jsem nečekal...........
No považte - auto staré dva roky a dokázalo to.... Dokázalo výkon, hodný zaznamenání... Bez jediné závady dokázalo ujet 160000 kilometrů v těch nejtvrdších podmínkách .........Wow - jés - oh my God - fantastic - superb(ne škoda) - smd..... to je něco, co se dnes už tak nevidí..............
Pojďte a napišme o tom skvělém výkonu knihu........... V dnešní době řehtaček a mixérů pod kapotou to jeden člověk dokázal....................
Rozbalit vlákno
1
23. 10. 2013 16:52
Re: Ale to jsem nečekal...........
>:-[] :yes:
Avatar - Ji/Ri
23. 10. 2013 11:58
SUV Yetti...další smradlavá bulvárská sračka
...jak už někdo výše napsal, tady chodím jen z důvodu diskuzí, kde se velmi rád "vídám" s fajn kluky, kteří mají buď naježdíno, fandové, technici... jinak je to už jen páchnoucí stoka s tupci - pardon redaktory....
Ale je třeba strhnout pozornost od ceníku opravdového auta PEUGEOT 308...
VIVAT PEUGEOT 308!!!
Rozbalit vlákno
1
23. 10. 2013 12:04
Re: SUV Yetti...další smradlavá bulvárská sračka
Jó, tady jde vidět, co koho zajímá. A to včetně tebe. :-!
23. 10. 2013 12:19
Zázrak
Gratuluji Škodovce k tomuto mezníku! Když na sobě budete makat dáte i těch 200 000km. ;-) Je to malý krůček pro lidstvo, ale obrovský skok pro Škodovku!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
23. 10. 2013 12:31
Nuz ano, ked sa to podari Skodovke, je to news ;-)
V ramci zachovania objektivity a nestrannosti (hahaha) na vwauto.cz, by teraz mali byt byt zverejne clanky pri kazdom aute kazdej znacky, ktore za dva roky najazdi 100 000 mil.

Lenze to tu budeme mat na titulke neustale clanky typu:

American presiel na Corolle 160 000 km za dva roky bez zavad.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - wembloud
23. 10. 2013 13:04
po 2 letech odešel EGR
2 roky a jeden týden... v tu chvilku měl můj Yeti najeto 92.000 km a odešel mu EGR ventil... oprava za 13.000 :-( (a tankováno co nejvíc na západě a v ČR jen u "značkových" benzínek). Jinak s Yetim spokojenost, to je fakt... ale prsit se "výkonem" 160.000 km za 2 roky bez závad, to je fakt pod úroveň....
Rozbalit vlákno
5
23. 10. 2013 13:18
Re: po 2 letech odešel EGR
Výměnit EGR za 13 tis? Tady tě někdo pěkně natáhl. :-!
23. 10. 2013 13:22
Re: po 2 letech odešel EGR
Standard u Škody
23. 10. 2013 13:29
Re: po 2 letech odešel EGR
Nový seženeš u škody za cca 5 tis. Výměnu zvládne i totálně levý mechanik do hodiny. Platit tedy za práci 8 tis Kč mi přijde naprosto mimo. 8-s
Avatar - wembloud
23. 10. 2013 13:54
Re: po 2 letech odešel EGR
Je to u čtyřkolky, tam je to umístěné na fakt blbém místě a musí toho jít ven bohužel moc :-(
23. 10. 2013 16:49
Re: po 2 letech odešel EGR
Netušil jsem.
Avatar - šmoula nešika
23. 10. 2013 14:10
Ještě něco
Asi nám chce Axel Springer skrytě dokázat, že jsou Němci lepší než Britové...

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
23. 10. 2013 14:53
Motor, pohon?
:no: :no: :no: opet fuserina, tv nova je proti vam informacni studnice :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - šmoula nešika
23. 10. 2013 15:37
Re: Motor, pohon?
Na tv h@vna to ještě snad nemá, i když mě tenhle článek pořádně hnul žlučí. 8-s
23. 10. 2013 16:27
hm nic moc
Delam taxikare v Glasgow a vetsina cili asi 80% taxik6 jsou zde skodovky,i ja s nima jezdim.momentalne mam octavii 2 a je na ni najeto 195tis mil!!!furt se neco sere jsou to drobnosti ale stve to!ale motor je drzak (je to porad 1.9tdi)a takhle maji najeto vsichni taxikari zhruba za 2-4roky a po 5ti letech se auto vymenuje.nekteri driv!!jezdi zde i toyoty a opely a jsou na tom stejne!takze rekord s jetim je opravdu jen PR clanek......
Rozbalit vlákno
0
23. 10. 2013 16:30
hm nic moc
A sam vlastnim toyota celica rv.2000 a najeto 150tis km.a to bez poruchy uplne!!takze ocekavam prijezd novinaru ze semnou udelaji clanek.......
Rozbalit vlákno
2
Avatar - petrumr
23. 10. 2013 20:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - JDM
23. 10. 2013 23:59
Re: hm nic moc
No ale ta celda jezdi 13 let bez poruchy a yeti jen dva >:D
23. 10. 2013 16:49
Gratuluji...
Jeste ze nemel 1.2TSI >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Inferius
23. 10. 2013 17:25
Yeti
Škodovka si dělá reklamu?? ;-)
Rozbalit vlákno
0
23. 10. 2013 20:15
To som urobil s tromi autami ....
To som urobil uz s tromi autami no ziadny novinar ma nekontaktoval. Asi preto, ze ani jedno nebola SKODA .
Medzi Viednou a Kolinom to nabehate ani neviete ako.
A to by jedno auto akoze nemalo vydrzat?
Rozbalit vlákno
4
Avatar - petrumr
23. 10. 2013 20:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - euro89
23. 10. 2013 22:21
Re: To som urobil s tromi autami ....
Možná aby se měli lidi, jako ty, na co ptát. >:-[]
23. 10. 2013 21:36
Re: To som urobil s tromi autami ....
Věř tomu, že valná většina dnešních a budoucích aut s takovým nájezdem problém mít bude. Počet el. serepetiček a různých systémů se zvyšuje, nikoliv snižuje. Navíc, je spolehlivost motorů komplikována "výmysly" jako egr, fap, dvouhmoty atd.
23. 10. 2013 23:38
Re: To som urobil s tromi autami ....
To je možné ... ale zas určite sa nájde dosť aút čo to bez problémov dokáže .... uričite to nie je nič mimoriadne .....
Avatar - Ada je zase tady
24. 10. 2013 00:15
Zpráva dne!
Zpráva dne by to byla, pokud by se to někomu podařilo s rendlíkem. To by bylo asi tak pravděpodobné, jako když se narodí dvouhlavé tele... >:-[]
Rozbalit vlákno
2
24. 10. 2013 00:40
Re: Zpráva dne!
O tom "teleti" spíš svědčí Tvé příspěvky, nejsou ničím jiným, než výplody spamujícího, hýkajícího oslíka, a to mi drtivá většina francouzské produkce není blízká..
Avatar - Ada je zase tady
24. 10. 2013 06:54
Re: Zpráva dne!
Ty jsi zřejmě taky dvouhlavé eso... :no: