Jako kvůli diskuzím už pro mě nemá cenu sem vůbec chodit. rekace jsou předem dané podle merita a nebo podle autora článků. Nic věcného, jen kraviny furt dokola.
Končím.
Když s autem budete jezdit jenom na dálnicích nepřetěžovat motor za studena a používat ho hlavně dálky, tak to zvládne každý auto...
Kolik Škodovka zaplatila serveru Auto.cz za reklamu, že jejich auto ujede víc než 100 tis. km?
160 tisíc za 2 roky zase tak běžný nájezd není. Zeptej se white labela. ;-) Nicméně ten "článek" je o ničem, nic o motoru, nic o pohonu , prostě jen oslavná óda. Když ovšem vidíš, jak si kolikrát "skvěle" vedou auta v testu na 100.000 Auto-Bildu, tak důvod ke spokojenosti majitele tady je.
Není to samozřejmost, ale ani výjimka... tipoval bych, že takových 25% aut to dá bez závady a nějakých 50% pouze s nějakou drobností. Navíc... delší trasy, ideálně po dálnici, a denně v provozu... to autu vyhovuje víc než občasné popojíždění.
Na svojí Fábii 1,9tdi jsem sám zatím najel přes 450 000 km a motor, spojka, turbo, setrvačník - vše původní, tak jsem alespoň vyměnil olej v převodovce i když je ta náplň doživotní ( no co je to doživotní ? ). Ale ty prasklý žárovky H7 by mi zabraly tak půlku kufru, a to mám kombi. >:D
Jo, to je ideální poměr.;-)
Jen na jednom jediném autě jsem zatím najel víc jak 250 tis. km a doufám, že se to už nikdy nezopakuji. Klidně můžu mít auto (od novoty) třeba 10 let, ale ne při nájezdu +30 tis. km apod.
P.S. Jinak jsem ale rád, že někteří mohli na vlastní oči pochopit, proč pro mě není nákup ojetiny řešení a raději budu první majitel 6letého vozu, než druhý majitel 3letého. >:-[]
Lidí co musí jezdit v dnešním provozu 80 tis. km ročně rozhodně lituji, je to o zdraví, jak to fyzické (např. plotýnky), tak duševní... a různé studie to jen potvrzují.
Pro mě je hranice "příjemné únosnosti" nějakých max 30 tis. ročně. ;-)
Máš naprostou pravdu ne každý to zvládá. Před cca10lety se mi divili, že opouštím práci za 80t ale já už na to neměl hlavně psychicky(120 tis. km/rok).
Na tom je smutný že je vidět co jsou lidi zač, opravdu nerozumím co z toho má si takhle vymýšlet :no: a ještě se najde ,,člověk“ kterej tady dá za zjevnou blbost + a za pravdu palec dolu hlava mi to nebere
Nemám důvod si vymýšlet, jen jsem se přepsal(i30/40). Jestli jsi od Plzně pošli soukromou zprávu a já ti toho člověka představím. Jinak momentálně jezdím s OII kombi 2,0TDi i když musím přiznat, že máme ve firmě také i30, Auris a Atos.
p.s. Můj příspěvek 10.44 ve kterém jsem se omluvil, nevím proč je vidět jen když dám seřadit chronologicky ale normálně ve stromu vidět není.
Stejný počet km jsem najel se svou Opel Corsa 1.0 12V (r.v.) v roce 2005/2006, kdy jsem tady dělal obchodního zástupce. Zcela bez závad >:D Až ve 155tis. odešel tlakový snímač oleje (oprava 160 kč). Ale jinak dneska ujet 160tis km se Škodovou a bez závad, to je fakt štěstí :yes: Jinak pro rejpaly, mluvím z vlastní zkušenosti - Octavia I (1997, 2001) , Octavia II (2006) a nyní Citigo (2012). Octavia I byla v servisu minimálně (ve 220 tis. jen výměna váhy vzduchu), za to Octavia II (2.0 TDi) nám to všechno vrátila i s úrokama (2 x tempomat, 2 x rádio, turbo, spojka, 2 x setrvák, obal převodovky čerpadlo......). Citigo máme necelý rok a jsou tam jen "detaily" v podobě cvakajícího relátka u brzdového pédálu a občas stávkující automatické převodovky.
Já tedy nevím, jestli je u auta s automatickou převodovkou stávkující automatická převodovka detail, ale budiž. Každej na to máme jiný náhled... ;-) >:D
Však proto jsem dal detaily do uvozovek ;-) Jinak jsem samozřejmě nezmiňoval, že k tomu jsem měl X dalších aut:-) Ale po zkušenostech s Octavií II a nyní i Citigem už bych se do Škodovky bál jít. Jedná se i o přístup samotné automobilky k řešení problémů. U Škodovky je to opravdu otřesné.
A to jsem si myslel, že Citigo je v podstatě bezproblémové auto.. Jak vidno, s automatem není. Může to taky být tím, že se jednalo o kus z počátku výroby, kdy ještě neměli 100% vychytanou kvalitu, nicméně omluva to není.
To že tam není DSG z hlediska nákladů samozřejmě chápu, ale to že je ASG levné by přece neměl být eufemismus pro poruchové, ne? To bych tam radši dal klasickou hdm, nebo když už tak cvt, to sice taky není žádný zázrak, ale do málo výkonného auta by to vadit nemuselo. Taky mně napadlo, že převodovka může stávkovat, kvůli přetaženému intervalu výměny oleje, řečí o doživotních náplních a podobné nesmysly jsem slyšel hodně. Pokud jsou problémy s úplně novým autem, tak bych to samozřejmě řešil přes záruku, i když, u nás to bude chtít pevné nervy. ;-)
Třeba pravdu nemám, nicméně pojem "stávkující převodovka" si vykládám tak, že převodovka má problém s řazením. Pokud majitel očekává výkony hdm nebo dsg tak je samozřejmě naivní, to si ale nemyslím.
V Česku. Já měl Yetiho 2,5roku. Měl dvě vážné závady - klasická věc s napínákem řetězu a později něco s turbem. Oboje opravili za 7 respektive 3 pracovní dny a neplatil jsem ani korunu. Pravidelně servisováno, ovšem ve Švédsku, kde si škoda poctivě buduje dobrou pověst a nutno říct, že úspěšně.
Ve srovnání s robotizovanými manuály si asg nevede špatně, ale bohužel to není dsg, ani hdm. Ale zase pro mě lepší, než většina "trolejbusových" CéVéTéček.
....vytáhni hlavu z pod zad a zapřemýšlej... tuhle pachuť škoovce dávají autobulvár redaktoři.... jeden idiot vedle druhého, myslím, že nikdo z diskutujících nemá nic proti jetyně.... tak se srovnej jinak tě budu mít za tupé stádo bulvárovo...
Jsem si víc než jistý, že kdyby tam byla jakákoliv jiná značka, nesly by se příspěvky ve zcela stejném duchu, s tím rozdílem, že ty bys nemusel psát, že každý plive na škodovku...
Pokud sem má redakce potřebu dát článek o tom, že nějaké auto vydrželo 160.000km jen s běžnou údržbou... pak snad k tomu můžeme napsat, že to nepovažujeme za žádný extrémní výkon. Takových aut jsou snad desítky a stovky, ne?
cize Skoda je jedina znacka, pri ktorej sa majitel musi na webe chvalit a auto.cz aspon 1x mesacne clanok prevyiat, ze najazdil cez 100t km bez poruchy. Pri ostatnych je to samozrejmost, kedze sa o tom nepise :yes:
Přesně tak, nechápu, co na auto.cz dělají ty debilní články, která psoudocelebrita jezdí s jakým autem. To už je opravdu ubohost nejvyššího kalibru. Schválně pod tyto "perly" nedávají možnost diskuze, aby to čtenáři nemohli přímo kritizovat. Takže alespoň tady - fuj, blééé, takovéto bleskoviny sem prosím páni redaktoři netahejte, tady na takové zvratky není nikdo zvědavý!!! 8-s8-s8-s8-s8-s8-s8-s8-s8-s8-s8-s8-s8-s:no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no:
No nevím, zaujaly mě dvě věci. Jednak co je tak zázračného, že auto nemá za 2 roky poruchu a ujede 160tis.km bez poruchy :-) To je snad samozřejmost, ne?
A pak "levné auto, kterým Yeti vždycky byl".... :yes::yes::yes: Jak je moderní teď říkat, ten zabil. I když věřím, že v GB je to jinak než na našem trhu, kde jsou lidi ochotní vyvážit škodu zlatem.
mám Volvo V50 (motor je 1.6 nafta od PSA, podvozek focus) najeto 240tis, a žádný zásadní problém, o to si myslím že to je normální situace u Volva. Před koupí V50 jsem řešil zda nekoupit Škoda OII, a utvrzuji se že jsem udělal dobře...
No považte - auto staré dva roky a dokázalo to.... Dokázalo výkon, hodný zaznamenání... Bez jediné závady dokázalo ujet 160000 kilometrů v těch nejtvrdších podmínkách .........Wow - jés - oh my God - fantastic - superb(ne škoda) - smd..... to je něco, co se dnes už tak nevidí..............
Pojďte a napišme o tom skvělém výkonu knihu........... V dnešní době řehtaček a mixérů pod kapotou to jeden člověk dokázal....................
...jak už někdo výše napsal, tady chodím jen z důvodu diskuzí, kde se velmi rád "vídám" s fajn kluky, kteří mají buď naježdíno, fandové, technici... jinak je to už jen páchnoucí stoka s tupci - pardon redaktory....
Ale je třeba strhnout pozornost od ceníku opravdového auta PEUGEOT 308...
VIVAT PEUGEOT 308!!!
Gratuluji Škodovce k tomuto mezníku! Když na sobě budete makat dáte i těch 200 000km. ;-) Je to malý krůček pro lidstvo, ale obrovský skok pro Škodovku!
Nuz ano, ked sa to podari Skodovke, je to news ;-)
V ramci zachovania objektivity a nestrannosti (hahaha) na vwauto.cz, by teraz mali byt byt zverejne clanky pri kazdom aute kazdej znacky, ktore za dva roky najazdi 100 000 mil.
Lenze to tu budeme mat na titulke neustale clanky typu:
American presiel na Corolle 160 000 km za dva roky bez zavad.
2 roky a jeden týden... v tu chvilku měl můj Yeti najeto 92.000 km a odešel mu EGR ventil... oprava za 13.000 :-( (a tankováno co nejvíc na západě a v ČR jen u "značkových" benzínek). Jinak s Yetim spokojenost, to je fakt... ale prsit se "výkonem" 160.000 km za 2 roky bez závad, to je fakt pod úroveň....
Delam taxikare v Glasgow a vetsina cili asi 80% taxik6 jsou zde skodovky,i ja s nima jezdim.momentalne mam octavii 2 a je na ni najeto 195tis mil!!!furt se neco sere jsou to drobnosti ale stve to!ale motor je drzak (je to porad 1.9tdi)a takhle maji najeto vsichni taxikari zhruba za 2-4roky a po 5ti letech se auto vymenuje.nekteri driv!!jezdi zde i toyoty a opely a jsou na tom stejne!takze rekord s jetim je opravdu jen PR clanek......
To som urobil uz s tromi autami no ziadny novinar ma nekontaktoval. Asi preto, ze ani jedno nebola SKODA .
Medzi Viednou a Kolinom to nabehate ani neviete ako.
A to by jedno auto akoze nemalo vydrzat?
Věř tomu, že valná většina dnešních a budoucích aut s takovým nájezdem problém mít bude. Počet el. serepetiček a různých systémů se zvyšuje, nikoliv snižuje. Navíc, je spolehlivost motorů komplikována "výmysly" jako egr, fap, dvouhmoty atd.
O tom "teleti" spíš svědčí Tvé příspěvky, nejsou ničím jiným, než výplody spamujícího, hýkajícího oslíka, a to mi drtivá většina francouzské produkce není blízká..