Novinky
Katikakus
20
Jak ktere. U yetiho se s tim evidentne nepocitalo, kdyz je z toho takova udalost. 😉
Přejít do diskuze
Když s autem budete jezdit jenom na dálnicích nepřetěžovat motor za studena a používat ho hlavně dálky, tak to zvládne každý auto...
Kolik Škodovka zaplatila serveru Auto.cz za reklamu, že jejich auto ujede víc než 100 tis. km?
Kolik Škodovka zaplatila serveru Auto.cz za reklamu, že jejich auto ujede víc než 100 tis. km?
8-s ;-\ :no😒br />
Jakože upřímně, už tady chodím pouze kvůli živým diskuzím. Číst články nemá žádnou cenu.
Jakože upřímně, už tady chodím pouze kvůli živým diskuzím. Číst články nemá žádnou cenu.
a to je takova bomba, ze je treba to poradne vykricet do sveta, bo to nikdo fakt necekal 😄
160 tisíc za 2 roky zase tak běžný nájezd není. Zeptej se white labela. 😉 Nicméně ten "článek" je o ničem, nic o motoru, nic o pohonu , prostě jen oslavná óda. Když ovšem vidíš, jak si kolikrát "skvěle" vedou auta v testu na 100.000 Auto-Bildu, tak důvod ke spokojenosti majitele tady je.
Ktera skupina je asi vetsi? Ti co najeli 160tis bez poruchy nebi Ti co nenajelo ani 100tis kvuli vysypanymu motoru TSI 😉
Já tedy nevím, jestli je u auta s automatickou převodovkou stávkující automatická převodovka detail, ale budiž. Každej na to máme jiný náhled... 😉 >😁
A opět je tu kopa kritických příspěvků. Ani jedna pochvala. To už je fakt co říct.
Ale ja zapomněl, tady má každej káru, co ujede 160 tis. km, aniž by se tam spálila byť jedna žárovka. :-!
Ale ja zapomněl, tady má každej káru, co ujede 160 tis. km, aniž by se tam spálila byť jedna žárovka. :-!
Gratuluji Škodovce k tomuto mezníku! Když na sobě budete makat dáte i těch 200 000km. 😉 Je to malý krůček pro lidstvo, ale obrovský skok pro Škodovku!
Stejný počet km jsem najel se svou Opel Corsa 1.0 12V (r.v.) v roce 2005/2006, kdy jsem tady dělal obchodního zástupce. Zcela bez závad >😁 Až ve 155tis. odešel tlakový snímač oleje (oprava 160 kč). Ale jinak dneska ujet 160tis km se Škodovou a bez závad, to je fakt štěstí :yes: Jinak pro rejpaly, mluvím z vlastní zkušenosti - Octavia I (1997, 2001) , Octavia II (2006) a nyní Citigo (2012). Octavia I byla v servisu minimálně (ve 220 tis. jen výměna váhy vzduchu), za to Octavia II (2.0 TDi) nám to všechno vrátila i s úrokama (2 x tempomat, 2 x rádio, turbo, spojka, 2 x setrvák, obal převodovky čerpadlo......). Citigo máme necelý rok a jsou tam jen "detaily" v podobě cvakajícího relátka u brzdového pédálu a občas stávkující automatické převodovky.
Oukej, z této logiky by bylo fajn, kdyby se tady objevily i články, že to ujel Opel, Peugeot, BMW, Toyota, jánevimco.
Je to "PR" označené jako "novinka"... A vypovídající hodnotu to má asi jako "Dnes ráno opět vyšlo Slunce". :no: Ironické poznámky jsou proto na místě.
Je to "PR" označené jako "novinka"... A vypovídající hodnotu to má asi jako "Dnes ráno opět vyšlo Slunce". :no: Ironické poznámky jsou proto na místě.
Jde o to, ze to dokaze asi kazda automobilka, nekteri casteji a ti druzi sem musi strkat takoveto clanky 😉
Takze blahoprejeme tem druhym pro ne velkemu uspechu :yes:
Takze blahoprejeme tem druhym pro ne velkemu uspechu :yes:
Ja som mal na vectre c po dvoch rokoch 195tis, teraz uz ma cez 300 a ziaden clanok mi sem nedali 😄
Máte proč si flusnout, je tam Škoda >😁 Článek je o ničem, ale rozhodně je hodnotnější než blábol s čím jezdí Anna Štajdlová >😒]
Jinak porce km je to úctyhodná, to vychází na nějakých 220 km denně. Jezdit bych to nechtěl.
Jinak porce km je to úctyhodná, to vychází na nějakých 220 km denně. Jezdit bych to nechtěl.
Jsem si víc než jistý, že kdyby tam byla jakákoliv jiná značka, nesly by se příspěvky ve zcela stejném duchu, s tím rozdílem, že ty bys nemusel psát, že každý plive na škodovku...
Pak by měl ale článek oslavovat toho řidiče co přežil 80000km v sedadle Škodovky a nezpůsobil si dekubit. >😁 Bravo Jamie :yes:
Tak znovu😒br />
Ať by škodovka udělala cokoliv, tady to bude vždycky jen špatně.
Je opravdu jedno, jaké auto by to bylo, pravda a realita je taková, že poplivat si zaslouží škodovka už z principu. Tady je to místní folklór. 8-s
Je opravdu jedno, jaké auto by to bylo, pravda a realita je taková, že poplivat si zaslouží škodovka už z principu. Tady je to místní folklór. 8-s
Není to samozřejmost, ale ani výjimka... tipoval bych, že takových 25% aut to dá bez závady a nějakých 50% pouze s nějakou drobností. Navíc... delší trasy, ideálně po dálnici, a denně v provozu... to autu vyhovuje víc než občasné popojíždění.
Jen *** si může nechat zhnusit něco, někým jiným.
Kdo má vlastní hlavu, je schopen rozlišovat bez toho, aniž by se nechal něčím/někým, tupě ovlivňovat. :-!
Kdo má vlastní hlavu, je schopen rozlišovat bez toho, aniž by se nechal něčím/někým, tupě ovlivňovat. :-!
No považte - auto staré dva roky a dokázalo to.... Dokázalo výkon, hodný zaznamenání... Bez jediné závady dokázalo ujet 160000 kilometrů v těch nejtvrdších podmínkách .........Wow - jés - oh my God - fantastic - superb(ne škoda) - smd..... to je něco, co se dnes už tak nevidí..............
Pojďte a napišme o tom skvělém výkonu knihu........... V dnešní době řehtaček a mixérů pod kapotou to jeden člověk dokázal....................
Pojďte a napišme o tom skvělém výkonu knihu........... V dnešní době řehtaček a mixérů pod kapotou to jeden člověk dokázal....................
bla bla... další pohádkář? Prosím podívejte se od kdy se vyrábí i40! Žádná 4 roky stará neexistuje!
neplacte z neceho auto.cz zit musi a zde je to viditelne reklama na Skodu. Tudiz v "clanku" je vse podstatne....
U motoru TSI se nesype pouze motorová část, ale také to přímo negativně ovlivňuje trojúhelník schovaný v kufru po nakládací hranou!
Pokud má někdo alergii na listy, nesmí kupovat auto (raději ani nové) v říjnu/listopadu. >😒]
Zpráva dne by to byla, pokud by se to někomu podařilo s rendlíkem. To by bylo asi tak pravděpodobné, jako když se narodí dvouhlavé tele... >😒]
Delam taxikare v Glasgow a vetsina cili asi 80% taxik6 jsou zde skodovky,i ja s nima jezdim.momentalne mam octavii 2 a je na ni najeto 195tis mil!!!furt se neco sere jsou to drobnosti ale stve to!ale motor je drzak (je to porad 1.9tdi)a takhle maji najeto vsichni taxikari zhruba za 2-4roky a po 5ti letech se auto vymenuje.nekteri driv!!jezdi zde i toyoty a opely a jsou na tom stejne!takze rekord s jetim je opravdu jen PR clanek......
mám Volvo V50 (motor je 1.6 nafta od PSA, podvozek focus) najeto 240tis, a žádný zásadní problém, o to si myslím že to je normální situace u Volva. Před koupí V50 jsem řešil zda nekoupit Škoda OII, a utvrzuji se že jsem udělal dobře...
To jsem opravdu nečekal, že je až taková událost, že Škoda Yeti ujede 160tkm bez závad, že se to dostane až do novin!
No nevím, zaujaly mě dvě věci. Jednak co je tak zázračného, že auto nemá za 2 roky poruchu a ujede 160tis.km bez poruchy 😄 To je snad samozřejmost, ne?
A pak "levné auto, kterým Yeti vždycky byl".... :yes: :yes: :yes: Jak je moderní teď říkat, ten zabil. I když věřím, že v GB je to jinak než na našem trhu, kde jsou lidi ochotní vyvážit škodu zlatem.
A pak "levné auto, kterým Yeti vždycky byl".... :yes: :yes: :yes: Jak je moderní teď říkat, ten zabil. I když věřím, že v GB je to jinak než na našem trhu, kde jsou lidi ochotní vyvážit škodu zlatem.
cize Skoda je jedina znacka, pri ktorej sa majitel musi na webe chvalit a auto.cz aspon 1x mesacne clanok prevyiat, ze najazdil cez 100t km bez poruchy. Pri ostatnych je to samozrejmost, kedze sa o tom nepise :yes:
Ať by škodovka udělala cokoliv, tady to bude vždycky jen špatně. 8-s
To je ta podstata, na kterou jsem prvotně ukazoval.
To je ta podstata, na kterou jsem prvotně ukazoval.
Věř tomu, že valná většina dnešních a budoucích aut s takovým nájezdem problém mít bude. Počet el. serepetiček a různých systémů se zvyšuje, nikoliv snižuje. Navíc, je spolehlivost motorů komplikována "výmysly" jako egr, fap, dvouhmoty atd.
Na svojí Fábii 1,9tdi jsem sám zatím najel přes 450 000 km a motor, spojka, turbo, setrvačník - vše původní, tak jsem alespoň vyměnil olej v převodovce i když je ta náplň doživotní ( no co je to doživotní ? ). Ale ty prasklý žárovky H7 by mi zabraly tak půlku kufru, a to mám kombi. >😁
[odkaz]
[odkaz]
Na tom je smutný že je vidět co jsou lidi zač, opravdu nerozumím co z toho má si takhle vymýšlet :no: a ještě se najde ,,člověk“ kterej tady dá za zjevnou blbost + a za pravdu palec dolu hlava mi to nebere
My zvládli za 4 roky 65 tisíc. Už teď bych to nejradši prodal, jak je to ojetý. Už to nevoní tak, jak dřív. >😒]
:yes: ta sedla, bohužel těhle pohádkářů který tvrděj takovýhle voloviny jen aby pochválili to co mají je hrozná spousta
Jo, ne každý to zvládá, ale hlavně ne každý to vůbec chce zvládat, myslím tzv. "za každou cenu".
Ve srovnání s robotizovanými manuály si asg nevede špatně, ale bohužel to není dsg, ani hdm. Ale zase pro mě lepší, než většina "trolejbusových" CéVéTéček.
No to vážně nemusí. Možná bych odstranil ten list z podběhu, ale to už je opravdu jen detail.... >😁
Máš porovnání s jinými převodovkami tohoto typu? Zajímalo by mě, jak si vede oproti konkurenci.
Do Citiga se dává "robot" (ASG), ne? Nejezdil jsem s tím, ale má to být levná převodovka, takže moc neočekávám.
Nový seženeš u škody za cca 5 tis. Výměnu zvládne i totálně levý mechanik do hodiny. Platit tedy za práci 8 tis Kč mi přijde naprosto mimo. 8-s
Jo, to je ideální poměr.😉
Jen na jednom jediném autě jsem zatím najel víc jak 250 tis. km a doufám, že se to už nikdy nezopakuji. Klidně můžu mít auto (od novoty) třeba 10 let, ale ne při nájezdu +30 tis. km apod.
P.S. Jinak jsem ale rád, že někteří mohli na vlastní oči pochopit, proč pro mě není nákup ojetiny řešení a raději budu první majitel 6letého vozu, než druhý majitel 3letého. >😒]
Jen na jednom jediném autě jsem zatím najel víc jak 250 tis. km a doufám, že se to už nikdy nezopakuji. Klidně můžu mít auto (od novoty) třeba 10 let, ale ne při nájezdu +30 tis. km apod.
P.S. Jinak jsem ale rád, že někteří mohli na vlastní oči pochopit, proč pro mě není nákup ojetiny řešení a raději budu první majitel 6letého vozu, než druhý majitel 3letého. >😒]
Lidí co musí jezdit v dnešním provozu 80 tis. km ročně rozhodně lituji, je to o zdraví, jak to fyzické (např. plotýnky), tak duševní... a různé studie to jen potvrzují.
Pro mě je hranice "příjemné únosnosti" nějakých max 30 tis. ročně.
😉
Pro mě je hranice "příjemné únosnosti" nějakých max 30 tis. ročně.
😉
Přesně tak, nechápu, co na auto.cz dělají ty debilní články, která psoudocelebrita jezdí s jakým autem. To už je opravdu ubohost nejvyššího kalibru. Schválně pod tyto "perly" nedávají možnost diskuze, aby to čtenáři nemohli přímo kritizovat. Takže alespoň tady - fuj, blééé, takovéto bleskoviny sem prosím páni redaktoři netahejte, tady na takové zvratky není nikdo zvědavý!!! 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
A sam vlastnim toyota celica rv.2000 a najeto 150tis km.a to bez poruchy uplne!!takze ocekavam prijezd novinaru ze semnou udelaji clanek.......
V Česku. Já měl Yetiho 2,5roku. Měl dvě vážné závady - klasická věc s napínákem řetězu a později něco s turbem. Oboje opravili za 7 respektive 3 pracovní dny a neplatil jsem ani korunu. Pravidelně servisováno, ovšem ve Švédsku, kde si škoda poctivě buduje dobrou pověst a nutno říct, že úspěšně.
Asi nám chce Axel Springer skrytě dokázat, že jsou Němci lepší než Britové...
[odkaz]
[odkaz]
Máš naprostou pravdu ne každý to zvládá. Před cca10lety se mi divili, že opouštím práci za 80t ale já už na to neměl hlavně psychicky(120 tis. km/rok).
2 roky a jeden týden... v tu chvilku měl můj Yeti najeto 92.000 km a odešel mu EGR ventil... oprava za 13.000 😒 (a tankováno co nejvíc na západě a v ČR jen u "značkových" benzínek). Jinak s Yetim spokojenost, to je fakt... ale prsit se "výkonem" 160.000 km za 2 roky bez závad, to je fakt pod úroveň....
O tom "teleti" spíš svědčí Tvé příspěvky, nejsou ničím jiným, než výplody spamujícího, hýkajícího oslíka, a to mi drtivá většina francouzské produkce není blízká..
V ramci zachovania objektivity a nestrannosti (hahaha) na vwauto.cz, by teraz mali byt byt zverejne clanky pri kazdom aute kazdej znacky, ktore za dva roky najazdi 100 000 mil.
Lenze to tu budeme mat na titulke neustale clanky typu😒br />
American presiel na Corolle 160 000 km za dva roky bez zavad.
Lenze to tu budeme mat na titulke neustale clanky typu😒br />
American presiel na Corolle 160 000 km za dva roky bez zavad.
....vytáhni hlavu z pod zad a zapřemýšlej... tuhle pachuť škoovce dávají autobulvár redaktoři.... jeden *** vedle druhého, myslím, že nikdo z diskutujících nemá nic proti jetyně.... tak se srovnej jinak tě budu mít za tupé stádo bulvárovo...
Jako kvůli diskuzím už pro mě nemá cenu sem vůbec chodit. rekace jsou předem dané podle merita a nebo podle autora článků. Nic věcného, jen kraviny furt dokola.
Končím.
Končím.
Zcela určitě, k nám jezdí dealer s i40 4 roky stará má najeto 380 tis. měněny komplet brzdy a spojka, jinak všechno OK.
To je možné ... ale zas určite sa nájde dosť aút čo to bez problémov dokáže .... uričite to nie je nič mimoriadne .....
A 40 tisíc během 4 let je o něco horší ? To má dnes každý druhý obchodní zástupce a nebo něco podobného.
Nemám důvod si vymýšlet, jen jsem se přepsal(i30/40). Jestli jsi od Plzně pošli soukromou zprávu a já ti toho člověka představím. Jinak momentálně jezdím s OII kombi 2,0TDi i když musím přiznat, že máme ve firmě také i30, Auris a Atos.
p.s. Můj příspěvek 10.44 ve kterém jsem se omluvil, nevím proč je vidět jen když dám seřadit chronologicky ale normálně ve stromu vidět není.
p.s. Můj příspěvek 10.44 ve kterém jsem se omluvil, nevím proč je vidět jen když dám seřadit chronologicky ale normálně ve stromu vidět není.
To som urobil uz s tromi autami no ziadny novinar ma nekontaktoval. Asi preto, ze ani jedno nebola SKODA .
Medzi Viednou a Kolinom to nabehate ani neviete ako.
A to by jedno auto akoze nemalo vydrzat?
Medzi Viednou a Kolinom to nabehate ani neviete ako.
A to by jedno auto akoze nemalo vydrzat?
Třeba pravdu nemám, nicméně pojem "stávkující převodovka" si vykládám tak, že převodovka má problém s řazením. Pokud majitel očekává výkony hdm nebo dsg tak je samozřejmě naivní, to si ale nemyslím.
To že tam není DSG z hlediska nákladů samozřejmě chápu, ale to že je ASG levné by přece neměl být eufemismus pro poruchové, ne? To bych tam radši dal klasickou hdm, nebo když už tak cvt, to sice taky není žádný zázrak, ale do málo výkonného auta by to vadit nemuselo. Taky mně napadlo, že převodovka může stávkovat, kvůli přetaženému intervalu výměny oleje, řečí o doživotních náplních a podobné nesmysly jsem slyšel hodně. Pokud jsou problémy s úplně novým autem, tak bych to samozřejmě řešil přes záruku, i když, u nás to bude chtít pevné nervy. 😉
Je to u čtyřkolky, tam je to umístěné na fakt blbém místě a musí toho jít ven bohužel moc 😒
Jednoznačně.... až budeš prodávat tak jsem první v řadě 😉 a nemusíš to ani extra umývat 😉 :yes:
Pokud sem má redakce potřebu dát článek o tom, že nějaké auto vydrželo 160.000km jen s běžnou údržbou... pak snad k tomu můžeme napsat, že to nepovažujeme za žádný extrémní výkon. Takových aut jsou snad desítky a stovky, ne?
Přesně, já to mám stejně. Jen je blbý, že bez rozkliknutí článku nevím, kdo zas ten škvár napsal a na to jsem většinou zvědavej 😄
A to jsem si myslel, že Citigo je v podstatě bezproblémové auto.. Jak vidno, s automatem není. Může to taky být tím, že se jednalo o kus z počátku výroby, kdy ještě neměli 100% vychytanou kvalitu, nicméně omluva to není.
Však proto jsem dal detaily do uvozovek 😉 Jinak jsem samozřejmě nezmiňoval, že k tomu jsem měl X dalších aut😄 Ale po zkušenostech s Octavií II a nyní i Citigem už bych se do Škodovky bál jít. Jedná se i o přístup samotné automobilky k řešení problémů. U Škodovky je to opravdu otřesné.
...jak už někdo výše napsal, tady chodím jen z důvodu diskuzí, kde se velmi rád "vídám" s fajn kluky, kteří mají buď naježdíno, fandové, technici... jinak je to už jen páchnoucí stoka s tupci - pardon redaktory....
Ale je třeba strhnout pozornost od ceníku opravdového auta PEUGEOT 308...
VIVAT PEUGEOT 308!!!
Ale je třeba strhnout pozornost od ceníku opravdového auta PEUGEOT 308...
VIVAT PEUGEOT 308!!!