Slušela, neslušela, za mě je digi tacho a hlavně otáčkoměr OK. Na čtyři budíky přes malý volant potřebuješ lupu, takto vidíš periferně veliké zářící pole otáčkoměru. Je to velmi účelné.
Na 1350 to dela cca 150koni, coz na slusne svezeni staci. Kdyz clovek vezme v uvahu ze je to z 660cm3, ze to musi tedy byt i usporny, tak je to trochu zajimave. Ikdyz 150konovy 4-valec aspon 1,0l by vypadal aspon jako motor
Ta přístrojovka je už dnes v pohodě řešitelná, to by šikovnější mechanik se specializací na auto - elektro zvládl. Toto samozřejmě nástupcem S 2000 není, to spíš vypadá na přání otcem myšlenky, ze strany pana redaktora. Pochybuji, že by něco takového (o nástupci) tvrdila sama automobilka, a to vzhledem k tomu, jakými motory má být auto osazeno, spatří - li vůbec světlo světa.
Kecy o "kosačce" si můžeš vetknout za klobouk. Pokud se auto vůbec bude vyrábět, má dle článku vážit 850 - 900 kg, takže i s přeplňovaným tříválcem pojede slušně. Na cestování přes půl Evropy by to samozřejmě nebylo, ale kdo by to taky s takovým autem zamýšlel, že?
Tak do S2000 to má opravdu hóóódně daleko, navíc je úplně odlišná i koncepce pohonného ústrojí. Takže ten titulek je fakt úplně pitomý...
P.S. S2000 byla úžasná, aĺe jedno jsme tomu autu nemohl odpustit - hnusnou digitální přístrojovou desku. Bože, jak krásně by takovému autu slušela čtveřice klasických ručičkových budíků....
No spise nez muzou tak je urceno primarne pro japonciky. Jestli se dostane ven to je otazka. S timto motorem ale jiste ne, to by byla sebevrazda ;-)
Je to nastupce Beatu, jak velikosti, tak motorem
0,6 litra a 47 kW, no ďakujem pekne, tento kei-car si môžu nechať v Japonsku. Ale asi si povedali, keď môže BMW dať na trh športiak s 1,5 R3, tak môže aj Honda. >:-[]