Design

Zpět na článek

Honda S660: Koncept nástupce roadsteru S2000

14 komentářů

MariAchi
Nástupce S200 v titulku a v textu zase jakože ne-é...
To už začíná štvát i mně.

Jinak auto pěkné, byť bude asi malé, ale jako nositel stylu pro další Honda-roadstery by to šlo.
Avatar - iudex
iudex
0,6 litra a 47 kW, no ďakujem pekne, tento kei-car si môžu nechať v Japonsku. Ale asi si povedali, keď môže BMW dať na trh športiak s 1,5 R3, tak môže aj Honda. >😒]
Avatar - Choochoo
Choochoo
No spise nez muzou tak je urceno primarne pro japonciky. Jestli se dostane ven to je otazka. S timto motorem ale jiste ne, to by byla sebevrazda 😉
Je to nastupce Beatu, jak velikosti, tak motorem
jossalito
Článek jsem nečetl, ale z jakéto kosačky je tam ten motor? >😁
Avatar - wladyk
wladyk
Nástupce S2000 ani nááááhodou. Kdo zase napsal tuhle blbost?
Michal Stehnij
Kecy o "kosačce" si můžeš vetknout za klobouk. Pokud se auto vůbec bude vyrábět, má dle článku vážit 850 - 900 kg, takže i s přeplňovaným tříválcem pojede slušně. Na cestování přes půl Evropy by to samozřejmě nebylo, ale kdo by to taky s takovým autem zamýšlel, že?
figurka
Njn, každý si pod pojmem slušně představuje něco jiného. 47 kW raději nedomýšlet, ale i těch 100k je hodně k zamyšlení. 1500kg a 180k....
Avatar - Choochoo
Choochoo
Na 1350 to dela cca 150koni, coz na slusne svezeni staci. Kdyz clovek vezme v uvahu ze je to z 660cm3, ze to musi tedy byt i usporny, tak je to trochu zajimave. Ikdyz 150konovy 4-valec aspon 1,0l by vypadal aspon jako motor
Martin789
1350kg na 150k ? To má můj kombík lepší poměr.
Arese
Tak do S2000 to má opravdu hóóódně daleko, navíc je úplně odlišná i koncepce pohonného ústrojí. Takže ten titulek je fakt úplně pitomý...
P.S. S2000 byla úžasná, aĺe jedno jsme tomu autu nemohl odpustit - hnusnou digitální přístrojovou desku. Bože, jak krásně by takovému autu slušela čtveřice klasických ručičkových budíků....
Michal Stehnij
Ta přístrojovka je už dnes v pohodě řešitelná, to by šikovnější mechanik se specializací na auto - elektro zvládl. Toto samozřejmě nástupcem S 2000 není, to spíš vypadá na přání otcem myšlenky, ze strany pana redaktora. Pochybuji, že by něco takového (o nástupci) tvrdila sama automobilka, a to vzhledem k tomu, jakými motory má být auto osazeno, spatří - li vůbec světlo světa.
Avatar - Petrolhead_CZ
Petrolhead_CZ
Samozřejmě, že v tom má Auto.cz zase bordel.

Tohle auto není nástupcem S2000, nýbrž volným pokračováním vozítka z 60. let a to sice nepřekvapivě s označením S600.
DJB
Slušela, neslušela, za mě je digi tacho a hlavně otáčkoměr OK. Na čtyři budíky přes malý volant potřebuješ lupu, takto vidíš periferně veliké zářící pole otáčkoměru. Je to velmi účelné.
Martin789
Zde asi bude motor spíše vzadu, že ...