Design
Tak do S2000 to má opravdu hóóódně daleko, navíc je úplně odlišná i koncepce pohonného ústrojí. Takže ten titulek je fakt úplně pitomý...
P.S. S2000 byla úžasná, aĺe jedno jsme tomu autu nemohl odpustit - hnusnou digitální přístrojovou desku. Bože, jak krásně by takovému autu slušela čtveřice klasických ručičkových budíků....
P.S. S2000 byla úžasná, aĺe jedno jsme tomu autu nemohl odpustit - hnusnou digitální přístrojovou desku. Bože, jak krásně by takovému autu slušela čtveřice klasických ručičkových budíků....
Ta přístrojovka je už dnes v pohodě řešitelná, to by šikovnější mechanik se specializací na auto - elektro zvládl. Toto samozřejmě nástupcem S 2000 není, to spíš vypadá na přání otcem myšlenky, ze strany pana redaktora. Pochybuji, že by něco takového (o nástupci) tvrdila sama automobilka, a to vzhledem k tomu, jakými motory má být auto osazeno, spatří - li vůbec světlo světa.
Samozřejmě, že v tom má Auto.cz zase bordel.
Tohle auto není nástupcem S2000, nýbrž volným pokračováním vozítka z 60. let a to sice nepřekvapivě s označením S600.
Tohle auto není nástupcem S2000, nýbrž volným pokračováním vozítka z 60. let a to sice nepřekvapivě s označením S600.
To už začíná štvát i mně.
Jinak auto pěkné, byť bude asi malé, ale jako nositel stylu pro další Honda-roadstery by to šlo.
Je to nastupce Beatu, jak velikosti, tak motorem