Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

BMW řady 2 Coupé oficiálně, prodávat se začne v březnu (+video)

97 komentářů

Avatar - Kjirka
Kjirka
je tam opět nějak divně implantován, podobně jako u jedničky. I když nutno říct, že tady mnohem lépe. Jinak nádhera a na ten zadek se asi budu muset déle koukat.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
BMW malé auta neumí, začal to compact a už se to nezlepšilo.
Xawier
BMW malá auta neumí??? >😁 Vždyť trojková řada je absolutní legendou! A první čtyři generace tohoto vozu byly menší, nebo stejně velké, jako je tato 1er...
Mig_35
to trochu mícháš páté přes deváté... v době, kdy byla trojka menší než dnešní jednička určitě nebyla chápána jako malé auto...
Xawier
To je ale v tomto kontextu naprosto irelevantní-nemyslíš? 😄
Avatar - Kjirka
Kjirka
ta poslední trojka je nádherná se vším všudy, ale taky to už zdaleka není malý auto.
Xawier
Souhlasím... Také se mi z venku líbí z prémiové trojky suveréně nejvíc. Ale z hlediska zpracování a materiálů v interiéru pokulhává-hlavně za A4. I takový Passat je v tomto ohledu na tom lépe. Když jsem do nové trojky sedal s rozbušeným srdcem z exteriéru, tak tohle mě následně trochu srazilo :-!
Mig_35
Trojka není malé auto a ani nikdy nebyla. O jakém kontextu mluvíš? Pod pojmem malé auto si představím Fiat 500.
Xawier
Trošku jsi se do toho zamotal 😄 Kankunen tu prohlásil, že auto s délkou - 4.432 mm je u něho malé auto a taková auta prý BMW stavět neumí a neumělo... Což si samozřejmně protiřečí s faktem uspěšnosti BMW 3er a těch generací, které z tohoto automobilu udělaly legendu...

To, co si ty představíš pod pojmem malé auto je v této diskusi také irelevantní :-!
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Že ten můj text chápeš a jen se děláš zajímavý. >😒]
Avatar - Kjirka
Kjirka
tak v nové trojce jsem už taky jel, ale nějak si nevzpomínám, že by se mi něco nelíbilo stran materiálů a už vůbec ne zpracování. Můžu se mýlit, ale už jen ke značce BMW mi to nějak nepasuje.
Avatar - iudex
iudex
Na základe 1er by som nepaušalizoval. Toto je vizuálne o dve triedy lepšie, ako 1er hatch. Možno tomu chýba troška elegancie väčších kupé BMW, ale to je proste dané malou dĺžkou, kde sa nedajú spraviť tak tiahle dlhé dynamické línie, ako pri 6er.
Za mňa dobré. :yes:
Vacmar
Bohužel musím částečně souhlasit 😒. Auta jsou to líbivá, jízdně perfektní, ale aby se do toho naskládal řidič se vzrůstem vyšší jak 180 cm, znamená, že sedáčku má nalapenou na zadní a najednou má pocit, že sedí v angličáku. Trojka coupe je na tom lepé, tento pocit pak zažívají pouze ti vzadu.
Mig_35
To je jako stěžovat si, že se nevejdu do třicítek riflí, když mám velikost 36...
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Kjirka
Kjirka
jo, něco jako "je to vůl, koupil jsem mu boty a jsou mu malý" >😁
Vacmar
To je do jisté míry pravda 😁. Ale koupil by sis auto, které je šité na drobné postavy do cca 175 cm? Chápu, já jako řidič můžu být malý, ale ne vždy budu vozit jen a pouze sebe. Chci tím celým jen říct, že i malé auto může být prostorné, viz. Audi A3!
Avatar - Dinar
Dinar
Co říkáš, je nesmysl. BMW nikdy nebylo etalonem vnitŕní prostornosti, ale posadí se do něj, tj. ideální posaz najde řidič i velmi vysoké postavy, možnost odsunutí sedačky dozadu, velký rozsah výškového nastavení sedaček, nastavení volantu, vše bez problému vyhoví i dlouhánům, což neplatí u x jiných výrobců. Že je za dlouhánem minimum prostoru, to je věc jiná, jinými slovy mícháš dvě věci dohromady.
Avatar - bigsoul
bigsoul
A3 není zadokolka a preto ma možno viac priestoru, ale neponúkne ti to čo ti ponúkne BMW!!! Najlepší posed za volantom a v tom je BMW najlepšie, lebo ako u ních sa da sedačka nastaviť je proste nadhera. Kedže je to zadohrab, tak samozrejme radosť z jazdy a to ti A3 nedá >😁
_MT_
Představ si, že mně A3 "radost z jízdy" dá. Není to něco, z čeho bych spadl ze židle, ale je to tam.
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
:yes:
Avatar - iudex
iudex
No ja mám 193 cm a nasúkal som sa aj do 1er minulej generácie. Je to síce tesné, žiadne francúzske rozvaľovanie, ale to k malému športovému kupé tak nejak patrí. Naopak ja by som neuvažoval o 4er a bral 2er. Stále je to totiž dvojdverové a reálne len dvojmiestne auto, takže nejaký centimeter naviac vnútri 4er nehrá rolu. Technika rovnaká, motory (až na Mko) tiež, naviac pre menšiu hmotnosť bude 2er dynamickejšie.
Avatar - Kjirka
Kjirka
nejde o to "nasoukat se", ale nasednout a cítit se pohodlně
Avatar - fOE
fOE
To je ale trosku problem u zakaznika kdyz ocekava misto a pohodli 6er v aute o velikosti, vaze a cene 2er
Avatar - iudex
iudex
Tak to si na nesprávnej adrese, na pocit priestoru a pohodlia hľadaj iné autá, ako malé zadokolkové kupé. 😉
Avatar - Kjirka
Kjirka
to si asi nerozumíme, to říkám já tobě, že když máš 193 cm a koukáš po 2 er, budeš se do něj opět asi "soukat". Proto píšu, že je třeba hledat tam, kde se budu cítit pohodlně. A to asi pro tebe auta této kategorie nejsou.
Avatar - Vranis
Vranis
Do mnohych aut je to o tom nasukat sa aby si sa citil pohodlne. Mam vyse 190cm a 100 kg a zrovna prijemne sa mi do 3-er nenastupuje. Ale ak sa tam uz nasukam, citim sa tam tak pohodlne ako este v ziadnom aute. Takze do niektorych aut sa musis najskor nasukat a az potom sa tam mozes citit pohodlne 😉
Avatar - Kjirka
Kjirka
tak hlavně, aby nezačalo hořet >😁
Avatar - Righ
Righ
Přiznám se, že mám trochu hokej v těch jednotlivých designových verzích - článek zmiňuje Sport Line, Modern Line a M paket. Ve fotogalerii je ale vidět verzí celkem 5 (hned za sebou na fotkách č. 12, 13 a 14). Nemohlo by to být tak, že na fotce č. 14 jsou verze Sport Line, Modern Line a Luxury Line jako u 3er, na fotce č. 13 je standardní M paket a na 12. fotce je M Performance model se speciálními karosářskými prvky jako měla 1M?
Avatar - Choochoo
Choochoo
Co takhle Bojkot na nejaky datum a s klikanim budou mit utrum

Co takhle nedele, pondeli 27 a 28.10. bez auto.cz

Prida se nekdo?
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Tak to vidíš, pindů o bulváru tu má plno každý, ale něco proti tomu udělat se nechce nikomu a ještě k tomu palec dolů. Hurá do listopadu s tofim na prvním místě
Avatar - Choochoo
Choochoo
Nekdo holt ma radsi misto kvalitnich testu a clanku hnuj z Blesku. Ikdyz co to placam, za posledni dobu uz jsou to spise clanky vycucane z prstu a testy jak z brozury vyrobce 8-s
Mozna tomu dam cely tyden a kdovi jak to bude na Novy rok 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
MariAchi
A co tak klikat jen na clanky, ktere te zajimaji a na ty ostatni hazet bobek?

Příkla😜 Už několikrát jsem tu otevřel něco s nadpisem "Jízdní dojmy", abych zjistil, že žádné jízdní dojmy se tam nedozvím.
Takže už na jízdní dojmy prostě klikat nebudu (naposled teď nová X5).
figurka
:yes: Počítej se mnou.
_MT_
Sice vůbec nevím, o čem se tu bavíte (viz předmět), ale možná se také přidám. Většinu neděle tu určitě nebudu a pak se uvidí. Vždy se něco najde na čtení.
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
Po odporné jedničce je tohle opravdu krásné autko. S benzinovým dvoulitrem uplně ideál. Za mě big :yes:
Avatar - m.z.
m.z.
Mě se 2er moc líbí a líbí se mi i odporná 1er 😄
Avatar - fOE
fOE
proc je to pro tebe ideal prave s 2L?
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
Vzhledem k váze okolo 1380kg (nebo kolik to je) to pojede s tím motorem fakt skvěle. Má dost Nm a bral bych to s 8st ZF. Nebude žrát, bude kultivovaný a NENÍ to ta velmi poruchová pěžoťácká 1.6 THP. Ideál.
Avatar - fOE
fOE
Dle EU 220i s automatem vazi 1440kg a k tomu 184k bylo "fakt skvele" v case E46 328i pred 15 lety, ale dnes? Nepojede to spatne, ale ideal?
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
Měl jsem octavku 1.8T combi, váha okolo 1350kg myslim (nevim přesně), a jela opravdu kvěle, naložená i nenaložená. Na tom motoru to nebylo znát. Takže za mě opravdu optimum.
Avatar - Leg
Leg
... že oproti minulej generácii prichádza dvojka s politicky korektnejším dizajnom, ktorý nebude rozdelovať fanúšikov BMW na dva znepriatelené tábory. Na druhej strane je tento strih o dosť ťažkopádnejší, stratil vizuálnu ľahkonohosť, ktorú by som ako prípadný záujemca o malé kupé značky BMW vyžadoval.

[odkaz]
vs
[odkaz]

Jednotka má ako keby vyrysované svaly, dvojka už za tie roky na seba nabrala nejaký ten "vizuálny tuk", čo nutne nie je na škodu, ale už sa do veľkej miery zaraďuje medzi konfekciu. Za mňa v tomto jednoznačne jednotka, aj keď dvojka určite nie je na zahodenie.

A zaujímavé je, ako opticky veľké pôsobia kolesá na oboch autách, pritom obe majú obuté 18'', ak sa nemýlim. 😄
Avatar - iudex
iudex
No zrovna z týchto bočných obrázkov žiadne veľké rozdiely nevyplývajú, naopak sú si veľmi blízke. Ja by som nikdy nepovedal, že minulá generácia pôsobí ľahkonoho a súčasná naopak obéznejšie, pre mňa sú takmer identické (rovnako štíhle, alebo rovnako ťažkopádne, ak chceš; ja tam skôr vidím tú štíhlosť).
MariAchi
Na to, jak je ta 2 velká (malá) se jim ji nakonec povedlo vyvážit, vypadá lépe, než třeba 1Mcoupé (malé auto s velkými koly).
[odkaz]
vs
[odkaz]
Avatar - Leg
Leg
Pred pár dňami som videl 1M obalenú v matnej čiernej a pôsobilo to dosť nevábne. Naopak, 1M v klasickom čiernom laku je OK, ale len v prípade, ak v dizajne nehľadáš eleganciu a vyváženosť, ale relatívne surovú prezentáciu schopností, akýsi okruhový musclecar, čo je v prípade 1M celkom namieste.
MariAchi
Ano, jako muscle car to 1M sedí, ale osobně mi ten nepoměr mezi velikostí auta a jeho kol bije do očí. Zkrátka to není moc hezké auto, byť o jeho schopnostech mi to vytlouct z hlavy nepochybuju 😄
Avatar - Leg
Leg
Tú štíhlosť vidím hlavne v podaní ostro rezaných banglovských kriviek, ktoré dvojka vymenila za mäkšie, klasické. A ako som spomínal, najlepšie to vidíš na kolesách, pri jednotke pôsobia tak akurát na daný model, na dvojke sú trocha utopené, povedal by som také rozumné minimum.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
s tym vyrysovanim si to pekne povedal.... a dobre prirovnal....

bohuzial taka je dnes doba... z ektomorfnych stihlych aut sa nam dnes stavaju mezomorfne az endomorfne obludy ako X5ka .. a podobne.... ako keby boli na steroidoch tie nove auta... chyba mi tu stihlost lahkost .... darmo... stara 1-tka kupe bola krajsia... a nikto ma nepresvedci ze nova 2ka je krajsim autom ... nevravim ze je skarede ale uz to nie je ono... podobne ako aj v pripade X5ky... ktora kedysi bola stihla pekna... a spravili z nej zrudicku a momentalne ta nova X5ka je uz totalna zruda.... kam to len speje ;-\

nastastie je tu aj par aut ktore idu na to opacne... taky novy peugeot 308... je krasny stihly... ( u nas je vystaveny v optime v KE ) dnes som rano mal moznost omrknut zblizka a pokochat sa a neskutocna nadhera... interier ... premiovky triedy sa mozu skryt... nebeska dokonalost... samozrejme slo o nejaku top verziu ale ten dojem je perfektny ... krasa.. a vyzera to tak ze tie budiky su lepsie poriesene a nebude si clovek uz zakryvat ich volantom. su akosi dalej a su vacsie... pecka interier...
Avatar - Leg
Leg
No ja by som to až tak jednoznačne nevnímal, napríklad práve druhá generácia X5 mi stále príde medzi väčšími SUV "just right", napriek svojej veľkosti na ceste pôsobí pomerne agílnym dojmom.. Nová X5 je samozrejme vizuálne o kus ťažkopádnejšia, ale prečo je to tak zistíš pohľadom na cesty v US, kde je X5 minulej generácie proste malým autom a BMW potrebuje niečo väčšie. Navyše, doteraz mala X5 dosť blízko k X6 , tak ich bolo treba trochu odlíšiť vrámci hierarchie modelov BMW.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
otazne je co tym zakaznik ziska... ked kazde nove auto je vacsie zavalitejsie obludnejsie.. povedzme si uprimne... nebola prva X5ka krajsia ako ta dnesna? urcite bola...

tu je porovnanie prvej geenracie X5 s tou doterajsou dnesnou [odkaz] ... boze ako kraska a zviera....
Avatar - fOE
fOE
Male coupe co vypada, ze od zacatku bylo delane jako male coupe a ne 1er s nalepenym zadkem. Subjektivne nejhezci v tride. Berouc v potaz M235i bych o MB/Audi ani nezavadil. Manual ci automat je jedno, hlavne pohon na zadek => za milion se clovek podobne nesveze. :yes:
Konecne ideovy nastupce malych, relativne lehkych baworaku :yes:
_MT_
Nesveze? A co GT86? Vím, nemá takový výkon, ale pokud ti jde o hraní si, je to zajímavá volba.
Avatar - fOE
fOE
GT86 miri lehce jinam. Mas pravdu, ze jsem to auto opomenul, ale premyslejic ted nad tim stejne bych ho nezminoval. Jen 200 atmosferickych koni se bude tezko rovnat i jen tomu 20i v BMW a navic srovnavame premii s nepremii coz vzdy trochu pokulhava. Mezi konkurenty M235i bude Audi S3/RS3, MB A45 AMG (jsou vykonejsi a pravdepodobne i rychlejsi, ale taky si to nechaji zaplatit a nemaji karoserii coupe a jsou to 4*4) nebo treba Audi TT ktere je taky cenou jinde.
_MT_
Jak jsem napsal, pokud ti jde o hraní si, tak je to silný hráč. Pokud chceš mít prémii, tak si kup prémii. Záleží, kde jsou tvoje priority.
Avatar - fOE
fOE
Tak M235i bude stejne dobre fungovat i na dalnici, GT86 neni to same. To je staveno ciste na zabavu, da se rict na oldschoolovou zabavu, ale jako jedine auto pro sebe bych ho nechtel, 2er ano. Kdyz auto na zabavu tak mi prijde rozumnejsi 235i srovnavat treba s caymanem nebo boxsterem vic nez s GT86.
_MT_
Pokud si vystačíš s prostorovými dispozicemi Caymana a máš na něj rozpočet, tak BMW (s největší pravděpodobností) utře nudli. Jak jsem napsal, záleží na prioritách.

Silnou stránkou GT86 je dostupnost limitů. Můžeš si bez problémů hrát v rámci rychlostních limitů. Samozřejmě, různí lidé mají různou představu o zábavě. Proto schválně píši hrát.
Avatar - fOE
fOE
Taky bych dal prednost Porsche, ale Porsche je o level nad BMW, i cenou. Takze tam kde bude za 1,5mil stat M235i ve velice slusne vybave, vedle bude stat zakladni cayman v obstojne lec ne tak vysoke vybave. Na cayman S clovek s tim rozpoctem ani nedosahne. Ale odhlednouc od ceny tak Cayman S by byla i ma volba :yes:
_MT_
Proto jsem původně Porsche nezmínil (držel jsem se toho milionu). Je to celkem jednoznačná volba, pokud se do rozpočtu vejde (nebo nemíříš ještě výš). Cena jeho schopnostem odpovídá.
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
Pokud jde o hraní, tak si troufnu říci, že GT86 na tom bude lépe. Dnešní bawa jsou spíše už auto pro "obyč" řidiče, ne pro hračičky. Já jsem teda "obyč" řidič.
figurka
370Z
Avatar - fOE
fOE
370 mam osobne rad, ale chybi tomu 2 sedadla, punc premie a subjektivne je u me vzhledem az za 2er. Technikou je myslim za 2er i objektivne.

Nejel jsem ani v jednom, takze co bude lepsi ciste pro ridice netusim.
figurka
Jasně. Psal jsem to jako reakci na tvou větu, že za milion se člověk takhle nesveze. Ano i ne a pokud začneme uvažovat o GT-86 jako alternativním svezení, je nutno v ceně do milionu uvažovat i se Zkem. Samozřejmě pokud budeme chtít větší míru uživatelského kompromisu ve smyslu prostornosti, bude na tom vrtulka lépe. Pokud ale půjdeme po řidičském řízení může být Zko pro mnohé silnějším hráčem. 😉
Avatar - fOE
fOE
Na to toto rozseknout by to urcite chtelo se svest a tezko ted neco takove tvrdit od klavesnice. Zko ma nabeh na to byt ostrejsi a min kompromisni, ale jestli tomu fakt tak bude ukaze az cas. Jinak se s tim da souhlasit 😉
Avatar - iudex
iudex
Z toho, čo tu píšeš mi vyplýva, že o zábavnú zadokolku Ti primárne nejde, ide Ti primárne o to, že je to prémia. Potom samozrejme nič zo spomenutých alternatív neprichádza do úvahy. Len je otázka, načo potom vlastne chceš malú zadokolku, keď rovnako Ti poslúži aj sedan/hatch a budeš mať bonus zadných dverí navyše.
Avatar - fOE
fOE
Prave naopak, ide mi o zabavnu zadokolku, ale aj s prihliadnutim ze ide o jedine auto a tu je M235i okrem tej zabavnosti aj auto s aspon nudzovymi sedadlami vzadu, s motorom a automatom jazdi za o dost menej ako 370z a oturbeny motor je na kazdy den prijemnejsi spolocnik. U 370Z clovek dostane povedzme 100% zabavnosti ale len 30% prakticnosti, u BMW to bude stale velmi blizko tym 100% ak ide o zabavu ale vyrazne viac pouzitelne auto na kazdy den. Naviac je to premia, ajked na to nehram je potreba s tym ratat, predsalen sa takove auto inak neskor predava ako Nissan, resp. ma inu auru.
Avatar - fOE
fOE
"mechanický systém se zvýšenou svorností je pro vrcholný model za příplatek" => je toto overene info?
MariAchi
...by mohla dostat aktuální jednička. :yes:
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
A zrovna když jsem si na ní zvykl? >😁
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
Tak čekaní na další hezké BMW je asi bezpředmětné, to už asi můžu prohlásit teď. Co má tenhle paskvil znamenat by mě tady zajímalo. Ať se na to dívám jak se dívám, tak na tom nic hezkého nenacházím. Nejotřesnější je ztráta tradičních tvarů, byť v tomhle případě je v tom BMW asi nevinně. Na mysli mám tu obrovskou hmotu nad předními koly. Stačí se podívat na starší BMW o kolik méně hmoty tam bylo a především jak světla byly v jedné rovině s lemem blatníku, to je asi díky předpisům o ochraně chodců pryč.
Auto vypadá hrozně ze všech úhlů a už ani povedený interiér to nezachrání. A to nemluvím o tom připitomělém názvu. Věřím, že technologicky to bude opět výborně provedené auto, ale mimo značky a zadního náhonu mi tohle auto nic neříká, bohužel...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
keby som taketo nieco napisal ja... tak by tu bolo podomnou milion komentov ze melem voloviny a nemam vkus... 😉

dobre napisane :yes😒br />
len dodam ze mne paradoxne viac ak exterier vadi interier s tym megasirokym stredom.... a prehnana masa plechu sa mi vidi skor v strednej casti auta zboku a zadku ako v prednej casti ktora je celkom stihla... ale to je vec pohladu
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
Vůbec to auto nezapadá do designového stylu, kterého se BMW drželo x let. Poslední hezké BMW je pro mě F10 5er a šestice.
Avatar - bigsoul
bigsoul
Nová trojka sa ti nepáči? Nova 6er? Však konečne BMW po Banglovkach sa vracia do starých kolaji čo sa desingu týka. Aj táto dvojka je pekná.

Ako BMW fans by si mal byť spokojný, ale to je vec vkusu. Ja som nadšený.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
Vždyť píšu, že poslední hezké BMW je pro mě F10 a šestka, jen si teď nemůžu vzpomenou na kód. A ne, F30 se mi nijak zvlášť nelíbí, není škaredá jako tahle dvojka (to taky nerozdýchávám, BMW 4 a BMW 2, na blití), ale je nemastná neslaná a asi bych šel raději do C-klasse. Banglovky byly pro mě mnohem víc BMW, než to, co vyjíždím v současné době.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
banglovu 5ku povazujem dodnes sa najkrajsie BMW poslednej doby.... to auto aj dnes vyzera ako nove ... je stale zaujimave, charizmaticke jedinecne... zvlast v sportovej verzii M je dodnes dizajnom a charizmou neprekonatelne [odkaz] a aj interier bol akysi cistejsi elegantnejsi jednoduchsi [odkaz] ... oproti tym dnesnym uz preplacanym interierom novych bmw ... ale je to len moj nazor
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
E60 je designově téměř dokonalá :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
k tomu bmw 2 ... co sa bavime vyssie len dodam ze tu sa mi skutocne zda velmi robustna a velka ta bocna plocha plechov - vobec dvere a celkovo velka vysoka masa plechu... a mala kabina so strechou... [odkaz] neviem ci to vidim len ja... ale pride mi to dost vysoke robustne zboku... to mnozstvo plechu je akesi az velmi silne d ooci bijuce... chyba tomu potom elegancia... vyzera to dost tazkopadne a akoby nadopovane na steroidoch, neviem ake velke to ma kolesa... ale doslova sa stracaju v tom mnozstve plechu
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
Máš pravdu, masy plechu tam je hodně a já tam postrádám lehkost a nemusím jít ani moc do historie, taková 1er kupé je mnohem vyváženější.
Avatar - bigsoul
bigsoul
To je jediné čo sa mu fakt podarilo, ale jeho trojka a šetka je humus... 4er sa nesmierne páči.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
Ted si to po sobě čtu, špatně jsem formuloval a původně jsem myslel, že na blití mi je z těch názvu nových řad 2 a 4, jinak kupé 4 je poměrně povedené, tedy až na ten název, ale něco mi tam chybí.
Bangleho trojka je naopak jeho nejhorší výtvor, to souhlasím, ale šestice a sedma, to jsou umělecké díla. Takovou černou M6 V10 bych si dal líbit, ledvinky do černé, pořádné kola od renomovaného úpravce nejlépe taky černé a neznám nas*anější auto. Nejlépe přímo tohle, to je auto ďábla
[odkaz]
Avatar - bigsoul
bigsoul
Tato úprava od G-power je super, ale klasicka bez M paketu a s chromovou lištičkou nad ladvinkami je hnus. No sedma je mamut to mne sa žiadna nepačí to nieje BMW pre mňa.
rade 2 ešte chápem, lebo na jedničku príde úplne nový voz s preným pohonom, ale prečo vznikla 4er to je divné, ale pre mňa je to, len číslo a označenie super auta aj keď M3 znie lepšie 😄
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
Hlavně, že si ještě stále lze nalézt v programu to pravé BMW 😄
Vajtek
Nevím, co máte proti tomu kufru u 1er. Pro mě je 1M jedno z nejhezčích aut. 😄 Možná mám divnej vkus, jezdím v Z3 Coupé. 1M má ale charakter.

Obávám se, že to, co teďka BMW tvoří je krásny, nejlepší a všechno. Ale trochu bezcharakterní. Současná 1 je zezadu VW Polo. Tříválce, elektromobily, motor z reproduktorů, náhon na předek...
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
a ti si koupili jedničku si kupují letenky do new yorku a jdou si skočit z mrakodrapu
Avatar - Kjirka
Kjirka
to by sis nikdy nemohl nic koupit. Dneska koupíš mobil a zítra už je zase lepší a tak je to s veškerou technikou vč. aut. To by se rapidně snížila populace na zemi, kdyby všichni od někud kvůli tomu skákali. >😁
Avatar - m.z.
m.z.
Ale no tak 😉 Je to pěkné auto, ten předek by se mi i líbil, ale hatch je neuvěřitelně praktická varianta a jezdí nádherně.
Mě se líbí i současná 1er, ale je fakt, že ve variantě M - Performance, je vzhled trochu jinde, proti běžnějším verzím.
Avatar - fOE
fOE
A az nekdo s 2er bude chtit prevezt psa tak to aby si kupoval letenky on >😁
1er ma sve misto, prakticnosti se ji to coupe rovnat nikdy nemuze.
Avatar - Kjirka
Kjirka
no to se musíš rozhodnout předem, jestli 2 er nebo psa >😁
Avatar - m.z.
m.z.
No právě proto se nabízí 1er a tudíž se psem je 2er nereálná, i když třeba vypadá elegantněji 😄
_MT_
Tobě se pes na zadní sedačky nevejde? 😲
Avatar - m.z.
m.z.
Ne a v životě by mě nenapadlo cpát psa na sedadlo.
novice
A duvod? Ja mam sice psa, ktery by nejspis vlezl i do prihradky, ale zadni sedadla jsou jeho kralovstvi 😄
Avatar - m.z.
m.z.
Když pominu nepořádek na sedačkách, nedovedu si představit, jak by se vzadu vezl na sedačkách 75kg Středoasiat, nehledě na jejich stav po nějaké době. Do kufru dám gumovou vanu, dělící síť a dá se to při pravidelné údržbě ustát.
P.S. samozřejmě sedačky musí být sklopené 😄
_MT_
Když sedadla sklopíš, tak opravdu zabráníš ušpinění interiéru... Jsou na to produkty. Nebudu se vyjadřovat k jejich účinnosti, nepoužívám je. Mám zkušenosti jen s klecemi do kufru a vozíky na přepravu psů. Navíc sedadla jdou sklopit i u kupé. Předpokládám, že síť dáváš na B sloupek (proč jinak sklápět sedadla).
_MT_
Někoho by zase nenapadlo cpát psa do kufru (zavazadla si pak strčíš na sedadla?). A toho svého prcka bys asi do kufru 1er také nestrkal, takže jsi prostě ve špatné třídě. Na zadní sedadla se vejde i velký pes, jen si musí případně lehnout (nevýhoda je, že je bokem ke směru jízdy). Osobně mám na přepravu psů k tomu určený vozík.
Sebbe.92
a to preco vam vadi nove ocislovanie? Ved 6er nikomu nevadi a 4er alebo 2er by mala? Vsak na oznacenie to auto nejazdi 😊) ked sa vam nepaci, staci objednat bez oznacenie modelu 😜
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
6er byla a je model se svébytným designem, takže tady nikdy nebyly tendence k 5er kupé, to je trochu odlišné oproti situaci 3er/4er. To samo 8er v minulosti. Ale uchylovat se po x generacích, kdy tady byly 3er kupé a M3 k nějakým zvrhlostem bo Audi A5 je prasárna, na kterou není vysvětlení. Máš pravdu, na označení to nejezdí, ale já to neumím překousnout 😉