Ekonomika
TS141
3
doufám že nová generace prcků z kolína se povede protože konkurence je veliká. tak jim držím palce
Přejít do diskuze
Tento vůz jsem měl, měřím 192 cm a že bych se nějak tísnil na předních sedadlech, to si opravdu nepamatuji, naopak...
Ale není to rodinné kombi, toho si jistě bystřejší všimli
Ale není to rodinné kombi, toho si jistě bystřejší všimli
Gilgit
Plácás kompletní nesmysly. To je to, co nesnásím, kdyz nekdo tady píse o vecech, kterým vubec nerozumí. TPCA nepujde nikam jinam, nová generace techto vozu je jiz pripravena a bude se samozrejme vyrábet v TPCA.
To co píses ukazuje, ze nemás ponetí o automobilovém prumyslu. Kompletní továrna na automobily (lisovna, svarovna, lakovna, montáz) je velká investice a její opustení po pár letech a prenesení výroby jinam se nevyplatí, je to proste ekonomický nesmysl. Nikdo nestaví automobilovou továrnu na to aby ji opustil po skoncení danových prázdnin, protoze by se mu to nevyplatilo.
Neporovnávej výrobu nekterých soucástek, kdy transfer výroby na jiné místo se dá udelat pomerne lehce, s výrobou automobilu.
A jeste jedna vec. Prípady, ze nejaká firma prenese výrobu po skoncení danových prázdnin se skutecne stávají, i kdyz, jak jsem napsal, ne pri výrobe kompletních automobilu. Ale rozhodne tomu tak není "u většiny tzv. zahraničních investorů", jak píses. To je lez jako vez. Skutecnost se dá lehce overit.
Takze príste pis o necem cemu rozumís.
To co píses ukazuje, ze nemás ponetí o automobilovém prumyslu. Kompletní továrna na automobily (lisovna, svarovna, lakovna, montáz) je velká investice a její opustení po pár letech a prenesení výroby jinam se nevyplatí, je to proste ekonomický nesmysl. Nikdo nestaví automobilovou továrnu na to aby ji opustil po skoncení danových prázdnin, protoze by se mu to nevyplatilo.
Neporovnávej výrobu nekterých soucástek, kdy transfer výroby na jiné místo se dá udelat pomerne lehce, s výrobou automobilu.
A jeste jedna vec. Prípady, ze nejaká firma prenese výrobu po skoncení danových prázdnin se skutecne stávají, i kdyz, jak jsem napsal, ne pri výrobe kompletních automobilu. Ale rozhodne tomu tak není "u většiny tzv. zahraničních investorů", jak píses. To je lez jako vez. Skutecnost se dá lehce overit.
Takze príste pis o necem cemu rozumís.
prostě už zanedlouho skončí TPCA daňové prázdniny a další výhody takže už se jen dojíždí bez investic a pak se "vybydlená" továrna opustí a půjde se jinam, pravděpodobně víc na východ. Tady už vydělali maximum co mohli - trojčata jsou extrémně lacině postavená auta a tak měli hodně solidní marže.
U většiny tzv. zahraničních investorů je scénář pokaždé stejný, třeba z Brna si vzpomínám na firmu Flextronics. Těmto firmám je jedno, kde vyrábí, prostě jdou tam, kde se to nejvíc vyplatí, přeloženo, kde nebudou muset platit daně a tak získají zadarmo zásadní konkurenční výhodu a nadprůměrné zisky. Kdo z nás by platil daně, kdyby nemusel?
U většiny tzv. zahraničních investorů je scénář pokaždé stejný, třeba z Brna si vzpomínám na firmu Flextronics. Těmto firmám je jedno, kde vyrábí, prostě jdou tam, kde se to nejvíc vyplatí, přeloženo, kde nebudou muset platit daně a tak získají zadarmo zásadní konkurenční výhodu a nadprůměrné zisky. Kdo z nás by platil daně, kdyby nemusel?
Gilgit
Jde o to, ze velikost tech vozu nemá nic spolecného s poctem vyrobených vozu v TPCA. Proto to co píse hittman není k veci.