Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Aston Martin Cygnet: Labuťátko oficiálně skončilo kvůli Toyotě iQ

Důvodem konce produkce luxusního Aston Martinu Cygnet nebyla jen slabá poptávka. Příští rok se totiž zřejmě rozloučí i Toyota iQ.
Zpět na článek
Avatar - flyboyeda
27. 10. 2013 10:43
Nebýt Toyoty IQ, tak by ani nevzniklo
Jenom de-bil si koupil tohle Labuťátko místo Toyoty IQ

[odkaz]

tohle punto vypadá víc Aston Martin, hlavně přední světlomety jako by z oka vypadly DB9 ce

IQ vypadá rozhodně lépe jak idiotský Labuťátko

[odkaz]

a stojí asi 5x míň
Rozbalit vlákno
3
Avatar - PTS
27. 10. 2013 17:15
Re: Nebýt Toyoty IQ, tak by ani nevzniklo
S někým tady mlátí puberta... ;-)
Avatar - flyboyeda
27. 10. 2013 17:37
Re: Nebýt Toyoty IQ, tak by ani nevzniklo
ty by sis koupil Fábii za milión korun s nápisem Aston Martin ?
Avatar - EauRouge
28. 10. 2013 10:32
Re: Nebýt Toyoty IQ, tak by ani nevzniklo
Jde o to správně pochopit existenci tohoto auta. Aston Martin neměl touhu prodávat auta masám nebo něco podobného. Ač marketingová idea byla, že si majitel koupí ke svému velkému a žíznivému astonu auto, které dodá majiteli praktičnost do života, tak tomu sám aston nevěřil. Proto ta cena.
Bylo to mnohem jednodušší. Jelikož se portfolio AM skládá ze sporťáků, kdy nejmenší motor je 4,7 V8, tak bylo třeba zkrotit výdaje za emisní povolenky. Emise jsou drahá sranda a proto se astonu vyplatilo brát od Toyoty IQ a plácnout na něj nový čumák a potáhnout interiér kůží. Aston koupil od Toyoty prakticky hotový produkt, do kterého nemusel sypat peníze za vývoj. Navrhnout čumák ala Aston a zbavit se trochu kůže je nepoměrně levnější než koupit emisní povolenky na stále přísnější emisní normy. A protože nezáleží na tom kolik aut s nízkými emisemi prodáte, ale jen na tom že existuje a můžete si ho koupit, tak mohl Aston nasadit nesmyslnou cenu, která mu vyrovná extra práci navíc na Toyotě IQ. Aston vydal jen nějaká čísla kolik jich chtěl prodat, ale reálně mu to bylo fuk, protože na něm nechtěl vydělat, ale jen neprodělat. Paradoxně čím víc by se prodalo Cygnetů tím hůř pro Aston, protože by musel zaměstnat nějaké lidi které by je museli vyrábět. Ve zkratce auto na truc EU.
Avatar - PTS
27. 10. 2013 14:17
Předem zmařený projekt
Aston je o tradici a toto bylo trochu mimo mísu - to musel jít do kytek. Co je ale pravda, tak to, že kvůli nízkému počtu vozů toto auto je a bude exkluzivní... :-) Aston s tímto luxusním miniautem předběhl dobu tak, jako audi s A2... Za pár let budou pracháči z velkoměst podobné automobily vyhledávat a Aston si bude rvat vlasy, že ho nenabízel déle. Ale možná se taky pletu...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - peter222
27. 10. 2013 16:31
To by chcelo trochu inak !
Aj keď je to Aston ,nestačí dať na auto len exkluzivnu cenovku a skrášliť interiér a potom čakať ,že sa predá. Ono je to hlavne o technike : teda žiadna 1.3 a sto koni , ale slušný výkon a primeraná cena. :-(
Rozbalit vlákno
0
28. 10. 2013 10:34
Možná za pět let
Možná za pět let vážne pracháči sednou do miniaut a v kolíně začne vznikat toyota aygo s nápisem aston martin. nic není nemožné :-)
Rozbalit vlákno
0