Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - 3_diamanty
interier mi jasne pripomina hyundai
| 28. 10. 2013 19:34
[odkaz] vs [odkaz]

nemozem si pomoct ale ked sa cadenza podoba na mondeo podla niektorych expertov tak potom co je zvnutra infiniti? Ved to je cisty hyundai..... zvonku je to tiez take smahnute nemecke bawoo... lenze kedze nejde o korejca ale o infiniti tak predpokladam ze je to ok... ze infiniti bude super.. dokonale a jedinecne... divna logika ludi ale co uz...
Avatar - Kjirka
interier mi jasne pripomina hyundai
| 28. 10. 2013 19:36
špioni od Infiniti byli asi na stáži v Korei >:D
Avatar - 3_diamanty
interier mi jasne pripomina hyundai
| 28. 10. 2013 19:39
a zrejme aj v nemecku v mnichove:

[odkaz] ;-)

neskutocna podoba... po B stlpik takmer identicke auta... este aj ta zralocia plutva na streche je okopcena od bmw

este ze to nie je korejec ale infiniti... korejec by si zlizol ze kopiruje ... hlavne ze cadenza sa ponasa na mondeo ( s cim nesuhlasim ) ... to mnohych trapi .... ale ze sa infiniti ponasa zvonku na bmw a zvnutra na hyundai je akosi v pohode... divni to ludia ... vidia len co chcu ... co nechcu nevidia
Avatar - WinDiesel
interier mi jasne pripomina hyundai
| 28. 10. 2013 19:51
Znáš to ............. bláznům se nemá odporovat, jinak dostávají záchvaty nepříčetnosti .........
Avatar - 3_diamanty
interier mi jasne pripomina hyundai
| 28. 10. 2013 19:55
da sa povedat ze toto infiniti je pekny baworacik s korejskym interierom.... zlata cadenza :yes:
Avatar - guze
interier mi jasne pripomina hyundai
| 28. 10. 2013 20:22
No u Cadenzy se asi taky čerpala inspirace, konkrétně v Německu..[odkaz]
[odkaz]
interier mi jasne pripomina hyundai
| 28. 10. 2013 20:49
Komora :yes:
interier mi jasne pripomina hyundai
| 29. 10. 2013 05:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
interier mi jasne pripomina hyundai
| 28. 10. 2013 20:54
Blbost, takhle prostě vypadá Infiniti. Kolmé výdechy, obrazovka. Stačí se podívat na staré FX, jen dobře, že už zahodili ten Nissan pult...
interier mi jasne pripomina hyundai
| 29. 10. 2013 07:49
Presne tak, toto usporiadanie interieru mal aj predchodca, G37: [odkaz]

Kvalita interierieru poskocila o svetelne roky dopredu. Materialy aj spracovanie. A nehovorim len podla obrazkov, sedel som v nom vo Frankfurte.
Avatar - twistedTSD
interier mi jasne pripomina hyundai
| 28. 10. 2013 21:25
Ty už taky vidíš Hyundai všude. Podobné prvky tam jsou, ale prohlásit to za "čistý Hyundai" je dost přehnané.
Avatar - rimow11
interier mi jasne pripomina hyundai
| 29. 10. 2013 11:57
>:D ty si cely hyundai :yes:
Avatar - Lukixe
Lukixe
| 28. 10. 2013 19:53
Divná logika je to že môžeš niečo také napísať :no: Topper nechcem ťa haniť,ale viac si všímaj svet,nikto nie je zaťažený na to že je niečo kórejske,ide len o princíp zmýšlania konania atď.Infiniti je automobilka prémiová,chcela by sa vyrovnať nadpozemským Nemcom,má dobrých manažerov,dobré produkty a takisto ako aj Nemci ide podla osnov,nerúti sa bezhlavo,aj tento model ide podla osnov výroby a predovšetkým dizajnu kde aj interiéer nadväzuje na predchodcov,respektíve na automobilovú rodinu ktorá nezmení plány skrz to,že kórejci sa inšpirovali.A tak ako to niekto minule napísal,oni už nielen kopíruju,oni už predbiehajú a dizajnerí už zo starších modelov dokážu odhadovať tvár budúcej alebo modernizovanej verzie daného modelu.Príklad máš hneď na svetlách alá ceed kde sa trafili alebo minimálne dosť dobre odhadli.
Avatar - 3_diamanty
Lukixe
| 28. 10. 2013 20:06
vies co mna najviac stve... ze na kazdom korejcovi kazdy hlada aj tu najmensiu blbost ktoru by im mohli vytknut ze kopiruju ( pricom nekopiruju ) ... od madla na dverach cez spatne zrkadla az po svetla az neviem co si kazdy vsima... ale ked je nejake nekorejske auto doslova akoby cez kopirak okopcene od nejakeho napr korejca zvnutra alebo bmw zvonku tak sa jedna o krasny original.... a dokonale auto... neviem ci si pochopil co tym chcem povedat... vlastne ani nie je mojim cielom to tu nejako vysvetlovat nikomu... ja mam oci a vidim ze ako sa veci maju a nakoniec stejne nebude europa hlavnym trhom pre genesis ani cadenzu ... v usa to vnimaju inak... tam postavia kludne kiu vedla medaku a porovnavaju a zakaznici kupuju co sa im paci... konzervativna europa je ina ale to neznamena ze cely svet sa bude podla europy riadit... nastastie to tak nie je
Lukixe
| 28. 10. 2013 20:17
v usa prominenti jezdi v evropskych autech, nejradeji mercedes a porsche.

co se tyce evropy tak cely svet se podle nemecka ridi protoze v premiove tride nemci dominuji 80% podilem svetoveho trhu premiovych aut :-)
Avatar - 3_diamanty
Lukixe
| 28. 10. 2013 20:26
ono v europe je jasne ze dominuju nemci to aj nadalej budu nic sa nemeni ... ale napriklad je zaujimave ked si vezmes rok 2012 a pozries tabulku europskych predajov tak zistis ze genesis v r 2012 predal v europe vyse 1000 aut... C6tka mala necelych 1600 a nemecky phaeton len nieco okolo 2200.... jaguar XJ asi 2300... predpokladam ze prichodom noveho genesisu sa moze to uz trosk uotocit a genesis si pozicie vylepsi aj ked nadalej ostane kusovka... ale takych 2500 kusov v r 2013 by nebolo zle... drzim palce

v usa je situacia uz trosku ina ... tam hyundai dokaze predat ovela viac genesisov a equusov ako v europe... to znamena ze niekto nimi musi jazdit a kupovat ich... ci uz manazeri prezidenti herci podnikatelia milionaroi alebo bezdomovci to je uplne jedno.... podstatne je ze sa predavaju... a ono genesis v usa ma celkom uspech ... a novy model ja pritom uz na ceste.... pochybujes o jeho uspechu v usa? no vidis... asi nie ze? a prave USA je hlavnym trhom nie europa
Avatar - Kjirka
Lukixe
| 28. 10. 2013 20:52
C6 a Phaeton jsou zoufalý propadáky, ty bych jako příklad moc neuváděl.
Avatar - 3_diamanty
Lukixe
| 28. 10. 2013 20:54
ale su v europe doma.... zatial co genesis je doma v usa.. ale je fakt ze tam si nejaky europan len tak nepipne
Lukixe
neregistrovaný "SR20"
| 31. 10. 2013 16:14
V USA predovsetkym ani netusia, ze MB, BMW a Porsche vyrabaju niekde v Europe. 90% zakaznikov zije v tom, ze su to domace auta.
Byvaly spoluziak zije v Philadelphii a na stretku nas vzdy bavi americkym pohladom na zvysok sveta. To len tak na okraj.
Avatar - Kjirka
Lukixe
| 1. 11. 2013 19:19
protože jsou to totální zabedněnci a jednou na tu blbost dojedou :no:
Avatar - Lukixe
Lukixe
| 28. 10. 2013 20:26
No ale to je preto že sa od nepämati hlásali a reklamovali ako jedineční a cenou nedostihnutelní.Jedinečný by boli vtedy,keby prídu dajme tomu s touto novou kreáciou a cenou značne,ale značne!nižšiou ako konkurenčné vozidlo,tam už by sa dalo polemizovať a nezastávať sa skoro nad ničím,lebo by to bolo plus mínus nastejno.Ale aziati celkovo sú sebavedomý a Európanov majú za menejcenných a pritom je to na smiech :-) lebo Top produkty zostavovali vždy a práve Európania.No a tá tvojá snená cadenza je OK ale nemusel by už schreyer spomínať na svoje krásne chvíle v Audi,nechal sa kúpiť tak nech dáva na papier čisto kórejske návrhy,na tie čakám,a za tie by som sa mu poklonil,no ale ono je ťažké nakresliť niečo,čo neexistuje.
Avatar - 3_diamanty
Lukixe
| 28. 10. 2013 20:38
kia optima tam to ako vidis... ide podla teba o aky navrh? korejsky indicky albansky?

ved je jasne ze ked dizajner je europan tak sa snazi sklbit aj europske prvky do ich aut aby uspeli trosku aj v europe... cielom kie je uspiet na celom svete a vzhlad auta tak aj musi vyzerat... taka optima sa predava aj v USA aj v korei aj na slovensku aj v saudskej arabii aj v rusku ci egypte... ulohou dizajnera je spravit auto take aby uspelo takmer vsade pokial je to mozne
...
| 28. 10. 2013 20:15
Vidim ho spis jako konkurent Lexusu dost se na sebe podobaji a maji podobnou klientelu. Oba poctem prodeji nemeckou 3 neohrozuji
Avatar - 3_diamanty
...
| 28. 10. 2013 20:43
prave takymto autam ako lexus a infiniti moze podla mna podkurit novy genesis... a ked nie v eu tak v USA urcite... je jasne ze nemcov v eu neohrozi ani jeden z nich ...
Diesel + 4kolka
| 28. 10. 2013 21:30
Tak už jenom přidat slibovaný pohon všech kol i k dieselu jak řákají a prodeje se zvednou tak 0 50%. Ale aby si s tím pospíšili, protože potencionální zákazníci neradi čekají...
Avatar - VDC
motorisace
| 28. 10. 2013 21:34
Jenom uhlák nebo hybrid? ;-\ Poctivý benzínový nekorektní šestiválce byly jedním z důvodů, proč o Infiniti, Lexusu atd. uvažovat. Tohle je moc špatný. :no:
Avatar - WinDiesel
motorisace
| 29. 10. 2013 08:26
S tou fotkou moc nevypadáš, že bys Infiniti kupoval, tak proč ty kecy?
Avatar - CHerokee
motorisace
| 29. 10. 2013 19:13
Navíc vozy spalující uhlí jezdily naposled v druhé světové válce >:-[]
Avatar - vabis
:-)
| 28. 10. 2013 23:09
americký nissan celkem jde :-)
A ty jízdní dojmy jsou kde???
| 29. 10. 2013 07:43
Těšil jsem se na hlášky, že je Q50 skoro tak dobré jako Pasat, ale přeci jen... ztrácí... :-!
A ty jízdní dojmy jsou kde???
| 29. 10. 2013 08:02
Tiez som cakal viac. Hlavne o DAS. Cital som mnoho recenzii a vacsinou bolo hodnotenie DAS negativne. Otazka je, do akej miery je to realne a do akej miery ide o placebo a ci by to experti boli schopni rozoznat, ak by nevedeli, ci to v aute maju alebo nie. Lebo na Motortrende [ [odkaz] ] napr. chlapik uviedol, ze jeho kolega to nevedel rozoznat. Urcite plati, ze najlepsi tester si ty sam. V kazdom pripade nechapem, preco to dali do hybridu, ktory ma byt sportovym modelom, ako jedinu moznost! S dieslom (a inde na svete aj s benzinom) sa da vybrat medzi klasickym systemom a DAS, v EU je s hybridom len DAS :*)

Po druhe by ma zaujimala jazda na dialnici. Ako dlho vydrzia baterky, ako rychlo sa dobijaju, ci je mozne vystavit ich uplne, ako rychlo, a co sa potom deje so spotrebou.
Avatar - WinDiesel
A ty jízdní dojmy jsou kde???
| 29. 10. 2013 08:28
Ty nejsi příliš skromný, což? >:D
A ty jízdní dojmy jsou kde???
| 29. 10. 2013 09:03
Žádné auto, pokud měl výrobce alespoň trochu rozumu, ti nedovolí úplné vybití baterií. Dost je to opotřebovává a má to svá rizika. U elektromobilů dávají větší svobodu, ale jízdou bys je také úplně vybít neměl.

Teoreticky, pokud pojedeš ve sportovním režimu dostatečně rychle dostatečně dlouho, tak přijdeš o podporu elektromotoru. To je prostě logické. Ale je to informace celkem k ničemu.
A ty jízdní dojmy jsou kde???
| 29. 10. 2013 09:24
Vdaka za odpoved. Mozno sa moje otazky zdaju niekomu naivne, ale beriem to z pohladu bezneho spotrebitela, ktory zatial nema s hybridom nijaku skusenost. Aj ked chapem, ze na takej beznej novinarskej prezentacii nie je mozne zobrat auto a hnat ho 10 hodin v kuse po autobahn :-)

A tiez som chcel, aby sa diskusia netocila len okolo toho, ci to je alebo nieje okopirovany Hyundai >:D
A ty jízdní dojmy jsou kde???
| 29. 10. 2013 11:44
Zase tak dlouho by to netrvalo. Když budeš chtít systém vyčerpat, tak to zvládneš. Měřit to nemá smysl, protože záleží na okolnostech. Maximální výkon není u hybridů vždy k dispozici. To je prostě fakt. Ale za normálních okolností to ničemu nevadí. Důležité je, jestli tam je, když ho potřebuješ. A to záleží od toho, jak auto budeš používat.
A ty jízdní dojmy jsou kde???
| 29. 10. 2013 13:50
10 hodin bola samozrejme hyperbola :-) Viem, ze to chce osobnu skusenost, nielen teoretizovat. Je podla Tvojich skusenosti viditelny rozdiel v celkovom vykone hybridnej sustavy podla toho, ci je leto alebo zima?
A ty jízdní dojmy jsou kde???
| 29. 10. 2013 14:54
Nemohu říct, že bych si něčeho takového všiml. Ale zase nehoním auta vymrzlá (a ani jsem hybrid neprovozoval ve Skandinávii). Baterie mají provozní teplotu, stejně jako spalovací motor.
A ty jízdní dojmy jsou kde???
| 30. 10. 2013 00:27
Lex RX 450h v zime uplne k nicemu dokud se nezahraje, az po ohrati pracuje v EV modu. Na popojizdeni tedy na zimu nic moc. Dalnici nemá smysl ani zminovat, tam ani nedojede a je vybity, pravda ze da oproti tomuto systemu jen 3km dojezdu. Je to spis doplněk na 4x4 a lepsi zatah odspodu, kde atmosféra V6 je slabsi. Také nikdy nelze dostat baterie pod 30 az 50%, vždy se zpetne dobiji přes klasicky motor, také to jinak nejde, zadni hnana je u 4x4 pohanena jen elektromotorem...
A ty jízdní dojmy jsou kde???
| 30. 10. 2013 11:12
Je to hybrid. Ne elektromobil. EV mód používám výjimečně. Velká sada baterií mi osobně dává menší smysl. Spotřebu nijak zásadně nevylepší, ale zato citelně zvedne cenu. Myslel jsem hlavně na poslední GS (i vzhledem k tomu, že článek je o Q50), s kterým mám najeto nejvíce. RX jsem jako čtyřkolku nikdy nemusel, právě pro použitý pohon všech kol. U GS nepřijdu o pohon všech kol, když je auto studené, protože tam žádný není. A že baterie neposkytnou za studena tolik energie, také nepoznám, protože na studené auto netlačím. Bateriím vyhovuje zhruba 20°C. To není vysoká teplota. Také záleží, o jakých teplotách se bavíme. 0 a -20°C je velký rozdíl. A jak auto "skladuješ". Dotaz jsem bral spíš na provoz. Osobně většinou parkuji v garáži. A když stojí auto venku, používám nezávislé topení. Možnost předehřát auto je pro mne asi jediná výhoda plug-in hybridů (Toyota a myslím ani Infiniti z továrny nenabízí nezávislé topení). Baterie by si mohli nechat, ale zásuvku bych bral. Na severu není elektrické vyhřívání bloku nic neobvyklého.
A ty jízdní dojmy jsou kde???
| 29. 10. 2013 08:36
Něco lze přece jen vyčíst...Passat není zadokolka, takže jízdní dojmy budou jiný.
Ctrl + C, Ctrl + V
| 29. 10. 2013 08:32
reklamní brožurka Infinity. Teď ještě ty první jízdní dojmy.
:no: :no:
Taková technická ..
| 29. 10. 2013 09:00
"místo toho se o zatáčení stará aktuátor ..."
Netřeba prznit češtinu používáním "czenglish". V terminologii automatického řízeni existuje pro anglické slovo actuator odpovídající český výraz - akční člen ;-)
Avatar - pelikoš
Taková technická ..
| 30. 10. 2013 06:45
tady mě to nepřijde tak strašné,jsou daleko horší příklady
Luxus
| 29. 10. 2013 09:44
Nejdřív jsem článek přeletěl očima a ignoroval, protože jsem ho považoval za další článek o Lexusu IS. Ta maska mi přijde podobná hodně...
Avatar - Sumi2000
Luxus
| 29. 10. 2013 10:53
Je to smutné.
Takový design se neblíží jen Lexusu..to je ta lepší varianta , ale i Hyundai..!
Nic moc. ;-)
Luxus
| 29. 10. 2013 11:04
To si ale musíš stěžovat někde jinde. Infiniti nemůže za to, že Lexus začal používat masky z Infiniti. Infiniti je pořád stejné. :-)
Avatar - pelikoš
Luxus
| 29. 10. 2013 17:11
přesně ;-)
Avatar - rimow11
Q50
| 29. 10. 2013 11:53
nádhera :yes:
Avatar - pelikoš
Q50
| 29. 10. 2013 17:10
souhlas :yes:
Avatar - pelikoš
ano,ano,ano
| 29. 10. 2013 17:10
třikrát (i víckrát) ano.nádherně udělané auto. sportovní esprit, přitom dostatečně luxusní.
z každého úhlu nádherné. konečně má v evropě infiniti produkt, který má váhu (samozřejmě nejprodávanější bude q30). jediná nevýhoda je pouze jediný prodejce u nás.

bravo infiniti
Avatar - Ajin(MoDo Team)
220CDI a dvě turba???
| 29. 10. 2013 17:28
Dvě turba má 250 CDI, u 125kw bys je hledal marně Lukáši ;-)
Avatar - happy_driver
220CDI a dvě turba???
| 30. 10. 2013 01:23
Samozrejme, ze 220 CDI je biturbo (125kW, 400Nm).....omg. :no:
Avatar - pelikoš
abych nezapomněl
| 29. 10. 2013 17:44
pokud jste pozorně sledovali nedělní F1, tak vám jistě neušlo, že infiniti s Q70 nekončí a půjde výše-Q100. seb vettel to měl na křídle ;-) takže nakonec infiniti bude mít vlajkovou loď :yes:
abych nezapomněl
| 30. 10. 2013 00:34
To bylo MB100 a pak bude nasledovat 1000, akorát Skoda to uz vedela daaavno ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku