Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Bezpečnost

Zpět na článek

Volkswagen e-up!: Elektromobil obstál v crashtestu ADAC

7 komentářů

Futurista
Ježíši, co to je za článek???

1) Vyšel se ctí? To znamená co? Asi nic moc, jinak bychom tady četli oslavné ódy....
2) "oba čelní airbagy se však, jak dnes patří k dobrým mravům, aktivovaly okamžitě" - a to má být co??? Máme slavit, že bouchly airbagy? Normálně bouchnou až na odtahovce? Hurá. Znám jediný auto, kde se neaktivovaly při nárazových zkouškách, a to je Roomster. Takže vlastně opravdu hurá, že koncern už to vyladil...
3) "Posádka na předních sedadlech neutrpěla žádná vážná zranění" - A tohle? Mám to pochopit tak, že posádka je sice omlácená a polomrtvá, ale přežije???

Vážení, než takovej článek, tak se na to raději víteco... 😒
vrkuboy
"Rovněž celý pohonný systém přestál dotek s pevnou překážkou bez problémů."

To jako znamená že z nárazového testu odjel UP po vlastní ose? 😄
Avatar - Peto02
Peto02
"Automobil vypustí do ovzduší každý kilometr 77 g CO2."
Nevedel som ze elektromobil nieco vypusta do ovzdusia 8-s
IPace
tak pokud posadka dostatecne dycha a prdi, tak tech 77 asi i zvladne cele auto vypustit >😁
Avatar - peter_ko
peter_ko
A tú elektrinu potrebnú na nabitie baterií vezmeš odkiaľ???
lukas13
No právě. Pokud je vyrobena energií vody, slunce, větru či atomu, jsem na nule. Pokud za pomoci uhlí...
Makovnik
"Při spotřebě elektrické energie 13,8 kWh na 100 km činí maximální reálný dojezd vozu 165 km, baterie mají kapacitu 18,7 kWh. "
Moja kalkulacka hovori, ze 135km je dojazd pri tejto spotrebe.
Tak co je zle? opisovanie udajov z PR pamfletu?