Novinky
Tak snad projde Astra odtučňovací kůrou a bude podstatně lehčí než stávájící generace..
a pri dizajne novej Astry sa odraziť práve od tohto modelu. F-ková Astra bola prakticky vo všetkých karosárskych variantoch nádherné auto. Rovnako interiér bol pekný a účelný.
Všetky nasledujúce Astry už boli dizajnovým krokom späť - absolútnym, ale aj v porovnaní s konkurenciou - hlavne Golfom.
Všetky nasledujúce Astry už boli dizajnovým krokom späť - absolútnym, ale aj v porovnaní s konkurenciou - hlavne Golfom.
IMHO J-čková astra po facelifte je najkrajšia, žiadnu inú astru by som si nikdy nekúpil, F ko malo dosť zastaralý dizajn
kazda astra bola svojim sposobom jedinecna a tym sa napriklad lisila od golfu ktory v kadzej generacii vyzeral takmer rovnako.... mne sa pri mene astra vzdy zjavi pred ocami toto: [odkaz] ale osobne za najpodarenejsiu astru ktora dodnes vyzera ako keby prisla este len vcera a ktora v case svojho prichodu bola skutocne lepsim autom od golfa je tato astra: [odkaz] dodnes krasne auticko.... vyzera moderne robustne a hranate tvary posobia nestarnuco a zaroven tak nejako sportovo... paci sa mi najviac ... moj nazor... kazdy ma iny samozrejme
S tou poslední větou rozhodně nesouhlasím. Astru J považuji za jeden z nejpěknějších vozů své třídy.
Opel Astra vypadá i nyní docela dobře.
Horší obestavěnost vnitřního prostoru a vysoká hmotnost je limitem jinak solidního vozu.
Nový design , s odstraněním všech nedostatků , vč. přehlednějšího přečudlovaného panelu by mohlo pomoci. 😉
Horší obestavěnost vnitřního prostoru a vysoká hmotnost je limitem jinak solidního vozu.
Nový design , s odstraněním všech nedostatků , vč. přehlednějšího přečudlovaného panelu by mohlo pomoci. 😉
Ano, soucasná Astra IV se skutecne vyrábí v Polsku, Velké Británii, Nemecku a Rusku.
Jenomze ..... puvodne se Astra IV pro vetsinu evropských trhu mela a také zacala vyrábet jen v Polsku a ve Velké Británii (Rusko ted zámerne nechávám stranou protoze ruská výroba je urcena pro ruský trh).
Takze tady jiz byla doba kdy se Astra IV v Nemecku nevyrábela a nejak to na prodej vliv nemelo. Mimo jiné proto, ze o tom vetsina zákazníku ani nevedela a neví.
Az pozdeji bylo rozhodnuto vyrábet Astru také v Nemecku v Rüsselsheimu.
Jinak, pro zajímavost: V nemecké Bochumi se stále vyrábí Astra III. Ta se ale uz v Nemecku dávno neprodává, ty vozy jdou hlavne na vybrané východoevropské trhy.
Oznacení Astra III, IV nebo V nepouzívá jen séf v Gliwicích a jiní manazeri GM, ale jsou to bezne pouzívaná oznacení. Pokud to nevís, tak se o tom na internetu muzes lehce presvedcit.
Chtel jsem neco najít v tiskových zprávách firmy Opel, ale ve vetsine tiskových zpráv se nepouzívají ani císla, ani písmena, ale pojmy jako "nová Astra".
Ale napríklad poslední odstavec tiskové zprávy General Motors Poland z 20.8.2012 o nábehu výroby nové Astry Sedan je jasný😒br />
"Zakład Opla w Gliwicach produkuje obecnie pięć odmian, cieszącego się dużą popularnością, kompaktowego modelu Astra: 5 drzwiowego hatchbacka, GTC coupé, sportowe OPC, Astrę Classic Sedan oraz Astrę IV Sedan."
Nedávám sem link, ale kazdý si to muze najít na volne prístupné mediální stránce firmy Opel.
Tech príkladu by se dalo samozrejme najít víc, ale nevidím duvod tím ztrácet cas, tím spís kvuli nekomu kdo mne tady primitivne urází.