podotýkam že nemeckej prevodovky ZF. Ani veľký cherokee to nemá s tou prevodovkou (8st) ľahké a mnoho kusov má problémy s trhaním či neustálym hľadaním vhodnej rýchlosti - sám som to zažil na jednom kuse s V6 motorom. V8 vraj také problémy nemajú, vyzerá to na to, že 8 válec tej prevodovke svedčí viac. :-) Neviem či nieje 8 stupňov už trošku veľa, jazdil som na BMW 3 s touto prevodovkou a tiež to tam neustále radí až to nieje dôstojné na takéto auto. osobne si myslím že dobrá 6st. prevodovka je ideál.
mimo tohle cherokee čéče nějak ne, Grandčíro je furt krabice ikdyž zaobelná a Wrangler to samý, patrito v podstatě taky, navíc ten má spolu s compassem brzy skončit...
Souhlas..
Konečně Jeep 21.století..! ;-)
Za mne :yes:
PS : kdo má rád konzervativní design , není problém.
V koncernu VW , BMW i Mercedesu je SUV dost. :-)
Pokud je většině osazenstva blivno a mnešině se to líbí, pak asi udělal výrobce něco špatně, že. Stejně jako pokud 4x odkládá u vedení vozu na trh a neustále řeší problémy kdy mu něco nefunguje....
A je to tady zase. Jinymi slovy: Jako spravny ucastnik diskuze na ACZ mam pouze ja spravny nazor, takze i vsem ostatnim musi byt z toho auta taky blivno.
Mne se auto celkem libi, ale nemam potrebu to vsem vnucovat. Jak bude model uspesny ukazi az prodeje.
FIAT již je na takových prodejích přesto, že na trh vstoupil teprve na konci loňského roku.
A moudře postavil továrnu na výrobu Fiatů s dostatečnou kapacitou, takže teď může bez dalších investic přidat výrobu Jeepa Cherokee, který je pro čínký trh jako stvořený. ;-)
Howgh.