no len zbehni sa pozriet na euroncap stranku aky je VW propadak... tretie miesto za MB a Volvo, skor to vidim na prepadak u teba samotneho, lebo mas asi nejaky komplex menejcennosti, ze tu musis pisat taketo blbosti, a radsej si over nieco pred tym nez to napises ...
kankunen aj janjezbera chalani, logicky som sa vam snazil vysvetlit situaciu, ze treba si najprv pozriet ako to dopadlo a potom nieco pisat, nie ze sa obuvate do VW, niesom maly chlapec, ze tu niekto nieco povie proti znacke, tak ho ukamenujem, je to tvoj nazor, ktory ti neberiem a ano podla videa je to katastrofa, ale napadlo vas ze robili to naschval ''akoze zacal neskoro brzdit bez systemu'' a potom so systemom, odkazal som vas na EURONCAP, tam je vysledok, skuste sa pozriet na hondu, ktora nieje vo videu, to uz je len prepadak ...
Nejdřív musíš vědět, na co se díváš. Kritizovaný systém neslibuje, že v každé situaci zvládne zastavit. Ale může zvládnout zmírnit nehodu snížením rychlosti. Z videa si nemůžeš odnést žádný závěr ohledně testovaných systémů, protože není o výsledcích testu, ale o testování AEB.
sakra co jsem si to dovolil říci o VW, to se u fanatických blbů neodpouští >:D i když se na ten propadák mohou na videu kouknout PS: až třetí za MB a Volvem, to je tedy slabota >:D
jezbero, ty už začínáš být s těma videama proslavenej. Před pár dny jsi utek z diskuze o X5 jak malej kluk, protože si zkrátka mimo nějakýho tendenčního videa jiný argumenty neměl. A koukám, že si chceš zase podobnou blamáž zopakovat. Tak se aspoň podívej na ty výsledky ENCAP, jak ti píše blake, protože zatím jsi tady za jedinýho blba naopak ty.
Vážně vtipné číst něco o fanatických blbech od někoho, kdo na výsledek...
"Tři nejlépe hodnocené systémy představují PRE-SAFE Brake Mercedes-Benzu s 2,7 body, City Safety & Collision Warning od Volva s 2,6 body a volkswagenův Front Assist, který získal 2,2 bodu. Mitsubishi Outlander si z tohoto testu odvezlo 1,9 bodu a Honda Civic jen 0,44 bodu."
Nechci reagovat na oficialni vysledek testu, ale stejnou zkousku automatickeho zastaveni provadel na Slovensku Rasto Chvala - postavil z polystyrenu zed a rozjel se golfem proti ni. Golf ani nezpomalil a zed prorazil.
Komentar byl velmi vtipny - system je tak chytry, ze rozpozna polystyren, takze pred nim nemusi brzdit :-) .
Systém je postavený na radaru. Ještě jsem neviděl profesionální test, kde by používali polystyren. Protože prostě záleží na odrazu. V nějaké verzi (tedy ve spojení s nějakým příplatkem) používá myslím i kameru - nepředpokládám, že na ten polystyren namalovali auto. Navíc jsou tam nějaká omezení, kdy zvládne fungovat. A stojící překážky patří mezi ty horší. Kdyby ses vyjádřil k výsledku, tak by sis možná všiml, že VW to hodnocení udělal převážně na pohybujících se překážkách (je kvalifikovaný jako Inter-Urban). Jedeš tedy za někým, otočíš se na spolujezdce, ten před tebou začne brzdit - to je situace, kdy brzdí za tebe. Podle rychlosti a intenzity brzdění buď zastaví, nebo jen zmírní náraz.
Tady se zkouší vždy jenom jestli to auto zastaví, mohli by vyzkoušet jak budou systémy reagovat když pojedou 2 auta za překážkou a ne jen jedno, není sranda když to před vámi někdo zašlápne naplno.
Systému je úplně jedno, co je někde vpředu (ono by mu to možná nebylo jedno, ale nemá moc dobře jak to zjistit). Zajímá ho jen to, co je přímo před ním. A podle toho, co to je, jestli se to hýbe, jaká je vaše relativní rychlost (a jak se vyvíjí, tedy jak rychle případně zpomaluje) a odstup se zachová. Situaci, kterou jsi popsal, tedy testovali. Dokud je před tebou nějaké auto, tak se to bude chovat stejně. Netestovali situaci, kdy by tam to auto nebylo a byla tam jen překážka.
Proto mi není jasné, proč se ptáš. Testovali tři modelové situace (dojetí stojícího vozu, pomalu jedoucího vozu a brzdícího vozu) v několika variantách a v různých rychlostech. Detaily máš na stránkách EuroNCAP.
Tu je VW system - SitySafe v Skode Citigo. Priplatok bol len 112,- Eur. Tu je odkaz na videjko:
[odkaz]
Papierova krabica z TV a noha dole z brzdy. Je to celkom presne... :-!