Novinky
to je snad cista kopia tohto japonca: [odkaz]
Jako kdysi Japonsko překvapilo amíky jednoplošnými Zery, tak Čína prostě a jednoduše dohání náskok, zatímco my pohrdlivě, tu více, tu méně skrytě, hovoříme o jejich produkci s despektem...... Jenže - oni se učí rychle a zasycují primárně svůj trh, který začíná být mnohem náročnější a s rostoucími nároky prostě jen roste kvalita tamní produkce.... A kde to skončí? Těžko říci...jen mne v té souvislosti napadá skoro až hysterická reakce jedné zákaznice, která na jednom výrobku našla "Made in P.R.C"....začala vyvádět, že "doma nemá nic čínského a nic čínského doma nechce..." Přistoupil k ní jeden z prodavačů a milé distingované dámě, jejíž kabelka měla hodnotu malého nového vozu taktně sdělil "madam, kdyby jste z domova vyházela všechno, co má v sobě něco z Číny, tak Vám toho moc nezbude a domů jdete taky pěšky...........
Cinska auta si ale nezaslouzi uznani. I kdyby nekdy srovnala krok s evropskou, americkou, japonskou a dejme tomu korejskou produkci, tak neni mozne vybudovat urcite odvetvi prumyslu na bezostysnem kopirovani a potom prohlasit, jaka ze delaji fajn auta.
v tomhle ne zcela souhlasím. Je to jejich cesta a jak je vidět, krom občasného ničení plagiátů(X5ky na základě rozhodnutí soudu) s tím nedovedeme příliš mnoho dělat. Navíc - pokud tím zasytí potřebnou mezeru - spíše cenovou - na trhu - bude v tom jejich síla. A auto v diskontní ceně s potřebnou výbavou - komu to bude na vesnici "trhat žíly", že se to jmenuje čoučou a ne Ford? Mnoho lidí tak neuvažuje. Bude-li to bezpečné, koukatelné - ono si to cestu najde...........
Muzeme udelat to, ze si takova auta jednoduse nebudeme kupovat. Nezaslouzi si to. At jsou treba sebelevnejsi.
Gilgit
V momentu, kdy Cínani budou plne konkurenceschopní s jinými výrobci, bude vetsine lidí zcela jedno jak zacínali. Krome toho rozhodne nekopírovaly vsechny cínské firmy.
Pouzívat nejaké historické zkusenosti pri hodnocení firem a jejich výrobku je stejne úsmevné. To by si potom lidi treba nesmeli kupovat výrobky koncernu Volkswagen, protoze pri k jeho zalození stál Adolf Hitler.
Pouzívat nejaké historické zkusenosti pri hodnocení firem a jejich výrobku je stejne úsmevné. To by si potom lidi treba nesmeli kupovat výrobky koncernu Volkswagen, protoze pri k jeho zalození stál Adolf Hitler.
Hm, tak buď si spomeň alebo naštuduj ako začínali po vojne Japonci. Okopírovali a vyrábali to čo im prišlo vhod. Podobne fungoval kedysi aj Sovietsky a vlastne celý socialistický autopriemysel. No a kde sú dnes Japonci a ich značky? Od dešpektu a plagiátov k rešpektu a originálom. Nehovoriac, že dnes všetky automobilky vyrábajú podľa spôsobu ktorý vymyslel a do praxe zaviedol nedávno zosnulý p. Toyoda. Takže potom kto od koho čo kopíruje? Nehovoriac o tom, že číňania koľkokrát vyrábajú a predávajú svoje plagiáty s tichým súhlasom originálov. Ono niektoré designové charakteristiky proste budujú aj image a meno originálom, či sa to niekomu páči alebo nie.
v automobilové produkci stejně jako v jiných oborech. Prvně se všichni smáli nekvalitnímu čínskému textilu ale poté co zahltili trh a zničili evropské výrobce, už jiný textil sehnat nejde. Stejně tak to bylo s elektronikou. Kvalitní zboží z Japonska a Evropy bylo vytlačeno lacinými šunty z Číny a kvalitní výrobci se buď přizpůsobili tím, že začali hrnout podobné šmejdy, nebo zanikli. Laik totíž rozdíl mezi kvalitou a ošizeným šuntem nepozná a řídí se jen cenou a vzhledem.
A tak to bude i s auty. Až čínští výrobci zasytí vnitřní trh, dostanou se kvalitativně na naši úroveň a začnou e😜andovat. Protože rychle rostou a mají nízké náklady, budou finančně mnohem zdravější než předlužené evropské automobilky. Nabídnou skvělý poměr cena/kvalita a smetou evropské automobilky, protože lidem bude úplně jedno, jakou značkou auta jezdí když bude stát o třetinu míň a bude vypadat na první pohled stejně.
Btw. víte jak se povedlo na trhu foťáků Samsungu zničit Kodak? Nahrnul na trh foťáky za ceny, které byly pod výrobními náklady.
A tak to bude i s auty. Až čínští výrobci zasytí vnitřní trh, dostanou se kvalitativně na naši úroveň a začnou e😜andovat. Protože rychle rostou a mají nízké náklady, budou finančně mnohem zdravější než předlužené evropské automobilky. Nabídnou skvělý poměr cena/kvalita a smetou evropské automobilky, protože lidem bude úplně jedno, jakou značkou auta jezdí když bude stát o třetinu míň a bude vypadat na první pohled stejně.
Btw. víte jak se povedlo na trhu foťáků Samsungu zničit Kodak? Nahrnul na trh foťáky za ceny, které byly pod výrobními náklady.
Ale ve smyslu tohoto clánku tam Luxgen nepatrí, protoze to není cínská znacka.
To ovsem hloupý autor tohoto textu nechápe.
Na tomto textu je vubec videt absolutní neznalost autora. Je totiz jasné, jak dosel k tem "čtyřem čínským značkám" které jsou nad tímto průměrem. Podíval se na cínské znacky, které lezí nad prumerem, a vyloucil ty, které mají v názvu jméno zahranicní firmy. Nenapadlo ho ovsem, ze tam nepatrí Luxgen, a podle mne tam nepatrí ani Venucia, coz je sice cínská znacka, ale vytvorená firmami Nissan a Dongfeng. Takze není duvod, proc treba Dongfeng Nissan není cínská znacka, ale Venucia je, jenom proto ze nemá slovo Nissan ve jménu. Ale to je na pisálky AutoBlesk.cz bohuzel moc nárocné.
Protoze pokud smyslem tohoto citátu byla kvalita "cínských" znacek, tak bych akceptoval GAC a Roewe, ale ne Luxgen, který je z Taiwanu a v Cíne se vyrábí jako zahranicní znacka ve spolecném podniku s firmou Dongfeng, a ne znacku Venucia, která je spolecnou znackou Dongfengu a Nissanu, tedy opet zahranicní firmy.
Takze jeste jednou pardon. Ale alespon je videt, ze i ve zdrojích, které by mely být seriózní, se najdou chyby.
Každopádně ať je tabulka jaká je tak více takových článků! V té záplavě "podivných" testů je to jako pohlazení. 😄