Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI 4Motion DSG – Výš už to nejde

Vysněná modla většiny českých rodin, Volkswagen Multivan, přijíždí s výhodným akčním modelem, který stlačuje hvězdné ceny trochu blíže k zemi.
Zpět na článek
4. 11. 2013 15:58
5. 11. 2013 06:56
4. 11. 2013 11:40
4. 11. 2013 13:36
5. 11. 2013 07:05
5. 11. 2013 17:37
27. 11. 2014 13:32
3. 12. 2014 10:29
7. 11. 2013 18:01
4. 11. 2013 12:39
4. 11. 2013 11:21
4. 11. 2013 13:17
4. 11. 2013 13:24
4. 11. 2013 13:28
4. 11. 2013 13:39
4. 11. 2013 13:42
4. 11. 2013 13:58
4. 11. 2013 14:00
4. 11. 2013 14:07
4. 11. 2013 14:15
4. 11. 2013 14:29
4. 11. 2013 14:42
4. 11. 2013 16:08
4. 11. 2013 13:39
4. 11. 2013 13:46
4. 11. 2013 14:39
6. 11. 2013 08:16
4. 11. 2013 13:44
4. 11. 2013 13:52
4. 11. 2013 15:18
4. 11. 2013 21:39
4. 11. 2013 16:16
4. 11. 2013 16:27
4. 11. 2013 17:20
5. 11. 2013 09:46
5. 11. 2013 10:21
5. 11. 2013 10:48
27. 11. 2014 13:57
4. 11. 2013 10:30
tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
na to jste přišel jak, pane redaktore? :*) >:D nejspší by to chtělo trochu ubrat v těchhle rychlých soudech.. >:D a to o tom "elegánovi", to bych taky raději nechal bez komentáře ... hnědá krabice od bot je elegantní?? 8-s >:-[] >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
80
Avatar - Emel
4. 11. 2013 10:33
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
Prostě... velký kufr, ne? ;-)

Ale vážně, ta variabilita je pro rodinu s dětmi zajímavá.
Avatar - 3_diamanty
4. 11. 2013 10:38
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
idealne auto kdesi na sidlisko pred barak ... s tym musi byt v meste radost parkovat, vy cesi ste skutocne zvlastni, co na tych obrovskych kufroch v tych autach furt vidite? nechapem

a prirovnanie k vysnenej modle ma fakt pobavilo, autor je zrejme po vikende este trosku mimo reality
Avatar - Emel
4. 11. 2013 10:52
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
Podívej, majitel Multivanu za mega a půl nejspíš na sídlisku nebydlí.

Vem to takhle - dětem dáš sedačky kolem stolečku, dozadu se ti na šířku vejdou čtyři jízdní kola a hurá na výlet. Jindy tam zase dáš ještě jednu řadu sedaček a vezmeš celou partu (čtyřkolkou) na hory. Nebo vyndáš všechny a máš regulérní dodávku. Nebo za něj zapřáhneš jachtu a vyrazíš do Chorvatska. A nemusíš nic moc slevit z dynamiky, komfortu a ani spotřeba není nijak závratná. Asi neexistuje univerzálnější auto... a v tom je jeho krása.
Avatar - 3_diamanty
4. 11. 2013 10:55
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
a zober si taky autobus, vyhodis sedacky a vies kolko mas miesta? mozes mat tam aj bazen.. deti by sa iste potesili ked si uz cestou do chorvatska mozu vyskusat nove plavky :yes:
Avatar - Emel
4. 11. 2013 13:41
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
Zkus o tom chvíli přemýšlet, jistě tě napadne pár důvodů, proč autobus s bazénem není realistický argument.
4. 11. 2013 11:21
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
Existuje...Disco nebo velkej RR ;-)
4. 11. 2013 11:50
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
jo ale do nich asi kolo strkat nebudeš, za ten peníz bych volil vito
4. 11. 2013 11:54
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
Do Disca úplně v klidu, u RR by mi to bylo líto :-)
4. 11. 2013 11:58
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
a to tam narveš 4 kola?
4. 11. 2013 12:00
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
Jedině po demontáži předních kol a v 5-ti místný verzi. Měl jsem v něm dvě a zbylo spousta místa, řekl bych, že 4 by se tam vešly.
4. 11. 2013 12:09
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
sem si už říkal, že to disco je větší než vypadá, jinak disco versus multivan je lehká rovnice :-)
4. 11. 2013 12:13
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
Nemá samo tolik prostoru jako Multivan, ale ve 4 aktivně pořád dobrý :-)
Avatar - Gasoline
5. 11. 2013 07:35
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
Mám u Disco odzkoušeno 3 lidi + 3 kola bez demontáže + bágly v rakvi v pohodě.
Avatar - Emel
4. 11. 2013 13:42
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
Tam je sice více offroad schopností, ale podle mě to Multivan vyvažuje prostorem a variabilitou... sedět za jízdy okolo stolečku a mastit karty má prostě svoje kouzlo.
Avatar - Ronault.
4. 11. 2013 13:47
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
Hlavně když řídíš >:-[]
Děti dneska ještě umí hrát karty? Já si myslel, že jen koukaj na DVDčka a serfujou po fejsbůku....

Příjde mi tohle auto pro čtyčlennou rodinku už přeháňka, pokud nemá dodávka jiné využitté nebo netahá tu jachtu, tak podobnou funkci na "3x do roka" je spoustu jiných a ve městě použitelnějších aut... a pohodlnějších, přinejmenším akusticky, prostor není vše.
4. 11. 2013 13:59
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
mluvím o aktivním užití, ne o 3x do roka, to je lepší si ho půjčit :-)
Avatar - rohYpnol
4. 11. 2013 14:30
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
jo, pro aktivní užití na E55 má Multivan bezesporu multináskok >:-[]
Avatar - Emel
4. 11. 2013 14:35
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
Zejména posuvné dveře na obou stranách se hodí... můžeš udělat průchozí variantu :-)
4. 11. 2013 14:43
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
E55 je nějakej multivitamín, viď? >:-[]
Avatar - rohYpnol
4. 11. 2013 14:53
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
vždyť jsem psal, že by si redaktor raději měl dát nějaký ten multivitamin ;-)
Avatar - Emel
4. 11. 2013 14:01
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
Nastavíš adaptivní tempomat a hlídání jízdy v pruhu a můžeš mastit taky :-) .

Akusticky... tak holt budeš jezdit 120 místo 140 a jsi na svém... ok, já s tebou samozřejmě souhlasím, taky bych to nevyužil a nekoupil... ale rozumím tomu, že své kouzlo to má.
Avatar - Ronault.
4. 11. 2013 18:14
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
No já asi taky ne, možná je to tí, že si nedokážu představit dát za třetí auto do rodiny mega a půl, když mé první auto do rodiny, kterou v podstatě nemám >:D , se vešlo do 400t, ale kdo ví, třeba příštích 400M ve sportce pro změnu vyhraju já a pořídím si ho... takhle budu muset zůstat u kombíku nižší střední a nosiči na kola 8-s >:D
Avatar - Ozzman
4. 11. 2013 13:40
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
Multivan určitě není snem všech českých rodin, když taková rodina má průměrně 2 děti ( dle úhrnné plodnosti je to dokonce jen 1.4 na ženu). Velkou část potřeb zastane třeba Oktávka v kombi za polovic. Nicméně, kdo na to má, aktivně sportuje, jezdí s kolama, lyžema, s partou někam do přírody, je to perfektní společník ( jakákoliv takováto "dodávka" ).

A k velkým kufrům, už sem ti to vysvětloval mockrát. Né každý jezdí sám a auto má jen do práce a zpět...
4. 11. 2013 15:32
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
dneska zrovna psali ze Tykacova manzelka poseste zabrezla, ale ten si asi koupi vetsiho tryskace
4. 11. 2013 15:45
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
Ty budeš trošku závistivej ne? :-)
4. 11. 2013 15:48
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
no sest deti mu teda nezavidim :-)
4. 11. 2013 15:51
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
To si myslím, prima počinek.
Avatar - Ozzman
4. 11. 2013 15:56
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
jedna žena neurodí populaci za celou republiku >:-[]
Avatar - Kolouš
4. 11. 2013 21:52
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
...ano. my češi jsme zvláštní. Máme rádi auta co Tobě nevoní a ještě k tomu máme český web o autech, na kterém pořád nějací slováci vystupují jako arbitři vkusu, a věční kritici čehokoliv co nevylezlo z kraje mezi Tatrami a Budapeští...

Všem normálním slovákům se omlouvám, ale na tohle jsem zareagovat musel
4. 11. 2013 10:35
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
Jojo, to byla taky moje první myšlenka. Představil jsem si manželku, jak s tim přijedu před barák, ona se mi vrhne kolem krku a rozpláče se štěstím. "Konečně miláčku, vždycky jsem chtěla autobus..":)
Avatar - Jaros71
6. 11. 2013 11:20
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
>:D :yes:
4. 11. 2013 10:39
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
já bych řekl, že přesně vím, čí je to vysněná modla. Když mi bylo 16 náct, tak jsme chtěli mít kapelu, jezdit po světě a po horách a tak . Takže tak ... >:D
Avatar - 3_diamanty
4. 11. 2013 10:45
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
ide schvalne o provokacne vyjadrenie autora clanku za ucelom vyvolania diskusie a dari sa mu to :yes:
moja vysnena modla rozhodne nie je nejaky krabicoidny multivan a ani nikdy nebude ... asi som divny ja viem uznavam
4. 11. 2013 13:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 11. 2013 10:58
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
;-) Vidíš, není mi 16, to se mi líbil ten starej vzduchem chlazenej Transporter květinový generace, teď bych ocenil přesně tohohle.
Avatar - Ozzman
4. 11. 2013 13:41
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
Na kapelu je to malý a nepohodlný :-) Ještě připadá v úvahu 6timístnej transporter, ale kufr na vozy typu Transit brutálně nestíhá :-) A o tom tam především jde :-)
Avatar - Ronault.
4. 11. 2013 13:49
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
na začínající kapelu mi to příjde drahý, ta má tak na jednu felicii kombi a na Formana ;-)
Avatar - Ozzman
4. 11. 2013 13:59
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
Jo, Felicie kombi, ta je legendární. Jako v USA začínající kapely jezdí ve velkých GMC a jiných dodávkách z let 80tých. U nás jsou to opravdu Felicie kombi :-) Je bezkonkurenčně velká, pokud jí vyndáš sedadla.. ideální :D.... ty majetnější a známější kapely mívají Transity ( stav a stáří vozidla je přímo úměrný popularitě, nebo kontu sponzora >:D ) a pak se v posledních dvou letech u té "smetánky" nejbohatších a nejznámějších objevují luxusní verze Sprinterů či Crafterů :-) Jenže to už je vozí firmy. Auta málokdy patří kapele :-)
4. 11. 2013 10:57
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
Ano, bez obalu říkám, že Multivana bych v klidu využil. Stačí dvě děti, pes a trochu aktivní přístup k životu a Mulťák se nezastaví celej rok. Žádný nandavání kol na střechu, vození boxu na lyže apod.
Vidím ho jako opravdovej ideál, jako třetí nebo čtvrtý auto. Není to ten typ, kterým bych chtěl brázdit silnice od pondělí do čtvrtka, ale naložit ho v pátek se vším všudy a přijet v neděli je naprosto legitimní.
4. 11. 2013 11:02
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
No zas to vede k tomu, že člověk toho na víkend nakládá často víc než je potřeba a není potom větší opruz, než to všechno v neděli vykládat a uklízet.
4. 11. 2013 11:21
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
Lyže, hadry, lyžáky, pes a kufr je tak akorát. Na tohle byl fajn M-B R v longu, tam jsem nemusel ani sklápět sedačky a sabáka ho miloval, do žádnýho auta se nehnal tak jak do medvěda. :-)
Avatar - Kjirka
4. 11. 2013 20:23
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
sabáka už něživjot ?
4. 11. 2013 11:37
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
A skutečně bys ho koupil?
Já bych ho taky využil (stejného Multivana, jen v mnohem horší výbavě, manuálu a bez BiTDI si půjčuju z firmy), ale o koupi bych uvažoval jen ve chvíli, kdy bych vlastnil penzion v horách nebo tak něco... Jinak v tomhle autě nevidím pro rodinu smysl - moc velký, moc drahý atd... :'-(
Ale líbí se, ne že ne.
4. 11. 2013 11:48
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
Kdybys měl penzion na horách, tak bys chtěl spíše něco jako je UAZ sanitka >:D
4. 11. 2013 12:00
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
Mít penzion na horách tak jsem šťastnej chlap i bez Multivana a UAZu >:D
Avatar - Kjirka
4. 11. 2013 20:28
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
tenhle by se ti nelíbil ? [odkaz] Máš možnost buď Multivan nebo poměrně luxusní barák. >:D
Avatar - rohYpnol
4. 11. 2013 12:47
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
přesně :yes:
Je to jedno z nejlepších aut pro zábavu. Tedy pokud ti nejde o tu zábavu za volantem ;-)
6. 11. 2013 08:05
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
Bohužel to nepochopí nikdo, kdo nemá děti, nebo celý jeho život s rodinnou je o cestování mezi bydlištěm a nákupním centrem a jednou za 14 dnů k babičce do vedlejší vesnice.
Avatar - Jaros71
6. 11. 2013 11:23
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
Nevím o tom , že by někdo kdy snil o autobuse.. :-)
Sharan nebo Touran..Ok.
Tohle je tedy nezaparkovatelné.. :-)
Ale pokud má někdo 4-5 dětí..
Avatar - m.z.
6. 11. 2013 12:58
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
Bylo by vhodné, kdybyste si aspoň ověřili rozměry, (Sharan, S Max apod.) v pohodě zaparkujete a Multivan už ne?! Vždyť to zabere místa, jak větší osobní auto, akorát je vysoký...
Avatar - white label
6. 11. 2013 16:24
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
"Nezaparkovatelné" je nesmysl, občas parkuju (bez větších problémů, i když trochu čouhám) mezi osobáky s eLTéčkem, a to je nejen mnohem delší...
Pokud vezmu půdorys Multivanu, pak délkou odpovídá A6ce a šířkou A8iččce, a o těch bys jako o nezaparkovatelných psal těžko.
Avatar - m.z.
6. 11. 2013 17:10
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
Na druhou stranu, ale každý druhý ,kdo v tom v životě neseděl, to tvrdí, tak to musí být pravda :-!
4. 11. 2013 10:59
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
No minimálně je to "vysněná modla" rodin, co mají 4 a více dětí, protože potom už ti nic moc jiného, než pořídit taková autobus, nezbývá.
Avatar - 3_diamanty
4. 11. 2013 11:01
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
:yes: no rozhodne troj-stvorclenna rodina zijuca kdesi na sidlisku vo velkomeste o takomto niecom nesniva ale sniva skor o nejakom golfiku kombi

ale rozhodne ten multivan svoje vyuzitie ma to treba uznat: [odkaz] krasne cierny, radost sa zviest :yes:
Avatar - white label
4. 11. 2013 11:49
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
To není Multivan, ale Transportet, konkrétně určený k přepravě "plněných dřevěných spacáků"...
Avatar - Ozzman
4. 11. 2013 13:47
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
Toppere, co proti tomu autu máš? Je to prostě dodávka uzpůsobená na dlouhé výlety. Představ si s timhle objet Evropu, přespat tam, je to lepší na jízdu než obytňák, dá se v tom jíst narozdíl do malého hatchbacku, i spát... Neni to masovka jako Golf, ale své využití si najde a to, že ty ho nechápeš, neznamená, že je zbytečný...
4. 11. 2013 14:36
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
To je Topper?
Avatar - Ozzman
4. 11. 2013 14:52
Re: tohle je "vysněná modla" většiny českých rodin?
Jistěže >:D

I kdybych si nebyl jistý z jiných diskuzí, jeho nechápavost k velkým kufrům je pověstná :D

P.S. Neví někdo co se stalo s GTIm?:D
4. 11. 2013 15:04
Re: Je to on!!!
Chvilku jsem hledal naše diskuze, kde jsem si byl jistej, že to bylo s Topperem a máš pravdu...taky nám to mohl oznámit. To je jako nasadit paruku, převlíknout se do dívčích šatů, nechat odpoerovat frantíka a tvrdit, že už nejsem Pepa ale Linda :-)
Avatar - Ozzman
4. 11. 2013 15:58
Re: Je to on!!!
On se nezapře, své názory nezměnil, jen vizáž >:D ale zajímalo by mne, kde je GTI? >:D Už sem ho tu alespoň měsíc neviděl :-)
Avatar - šmoula nešika
4. 11. 2013 19:57
Re: Je to on!!!
Taky by mě to zajímalo. Asi stockholmský syndrom - furt jsme se dohadovali, až mi tu teď tak nějak chybí. :-|
4. 11. 2013 15:37
Re: Je to on!!!
"troj-stvorclenna rodina zijuca kdesi na sidlisku vo velkomeste" sni hlavne o jidle
Avatar - šmoula nešika
4. 11. 2013 19:59
Re: Je to on!!!
Jsem ze sídliště a krom dob ve školní jídelně jsem nikdy hlady netrpěl.
Avatar - Dinar
5. 11. 2013 06:56
Re: Je to on!!!
Nesmíš všechno vidět jen skrz vlastní životní zkušenost, cosworthe.
Avatar - Vrrrr
4. 11. 2013 11:40
Re: Je to on!!!
Ja som ho kupil manzelke, ked sa nam teraz na jar narodilo druhe baby. Ja mam Touareg a na hranie Hilux, najradsej jazdime multivanom. Samozrejme Highline so vsetkym. Ci bude treba napr. uzavierku zadneho diferaku netrufam hadat, ale manzelka to chcela a v zime na horach clovek nevie. Ked sa kupuje taketo vozitko treba to mat v hlave zrovnane. Priznam sa, pozeral som na Disco, po prvej testovacej jazde som sa iba spytal, ze "to si kto preboha kupi?" a po zlave to nebolo ani 65 k EUR, takze nebola to az taka tragedia
4. 11. 2013 11:53
Re: Je to on!!!
Disco je v social edition užitkáč, ale jezdí jemně a příjemně. Nutně potřebuje 188kw verzi a ideálně vzít HSE verzi. Přesto nenabídne tak luxusní prostor vzadu jako Multivan a pokud máš ještě Hiluxe, tak postrádá smysl.
Avatar - Vrrrr
4. 11. 2013 13:36
Re: Je to on!!!
No ja som si skusal HSE, nakoniec doma zaparkoval Touareg. Do offroadu by som to aj tak netahal a jazdne vlastnosti pri prisli u VW podstatne lepsie. Ale uznavam, ze ML to nie je, aj ked cenou velmi podobne vozitka. Kolega to ma a ja si nejak nemozem zvyknut na MB interier. VW mi pride veselsi a netvari sa tak premiovo... takze teraz vyzeram ako koncernovy muz a pritom mam rad MB. Ako sklamanie mi prislo X5/X6. motor dobre, ale zbytok taky uhrkany a hlucny.... Velkym sklamanim bolo aj to Disco, tomu som pred skusobnopu jazdou daval vela, nakoniec som sa iba dealera spytal, ci ma pocuval, ked som vravel co od auta chcem a on mi ponukne jazdu na takej blbosti... sorry, moj pocit.
4. 11. 2013 13:54
Re: Je to on!!!
Touareg je velmi slušně vybalancovanej, nový ML bych nedokázal překousnout z hlediska vzhledu a k odcházející X5 asi nemá smysl moc psát. Je překonaná a novej model se začíná prodávat. Těžko si představit, že by nebyla nová X5 dál než předchozí. Jedinej otazník je, jak se ne/úspěšně poprali s kvalitou. Ta je u M-B a BMW montovaných v USA horší. Disco je užitkáč, tak ho beru a tak jsem bral i předchozí RRS, kterej byl na jeho platformě. Osobně mě udivilo, kolik lidí bylo schopný si ho koupit.
Nový RRS je úplně někde jinde, ale už je to setsakra znát na ceně.
Avatar - Dinar
5. 11. 2013 07:05
Re: Je to on!!!
Disco je staroch navíc napůl offroad, s esůvéčky se srovnávat nedá. Touareg je v této generaci skvělé auto, nové MLko se mu dívá na záda v každém ohledu, takže tě to mrzet nemusí. X5 odcházející generace je s dýzlem hlučná a bez adapt. drive uhrkaná, co nová, uvidíme. Sumasumárum touareg, specielně s V8tdi, je černým koněm třídy, a pokud nevadí nižší image znáčku VW, pak je to super kup. Pokud badge matters, pak je nejblíže svým projevem touaregu, a nejlépe vybalancovaným SUV, nový RR Sport, aktuální štika třídy. ;-)
Avatar - white label
5. 11. 2013 14:25
Re: Je to on!!!
Akorát jsi trochu zapomněl na aktuálního (toho předchozího moc nemusím) Cayenna, ten je svým projevem logicky ještě mnohem blíž Touaregu a s nižší image znáčku/loga problém určitě nemá. Co třeba takový Cayenne S Diesel, toho bys k jakému zvířeti přirovnal? ;-)
Avatar - Vrrrr
5. 11. 2013 17:37
Re: Je to on!!!
ML je lepsie auto - to je fakt. akurat sa mi tak nepaci a rozdiel podla mna nie je priepastny
Avatar - white label
5. 11. 2013 19:41
Re: Je to on!!!
ML je lepší auto, než které?
Avatar - Vrrrr
27. 11. 2014 13:32
Re: Je to on!!!
Odpisujem po 100 rokoch a jasne, ze Porsche je winner, ale kukni tu cenu, ak nedas na stiol 100k EUR zabudni. Potom dlho nic a potom ML. Jazdil som novy RR Sport. Image jak hovado, ale neviem o jedinej veci v ktorej by mal byt lepsi ako Tourag. Nie som novinar a kupujem auta podla toho co sa mi paci a v com sa dobre citim. RR je pocito blizsie snad k Hiluxu - taky ten tank pocit. Kultivovanost, zrychlenie a pod. je uz podla mna na strane Touarega. Treba vyskusat, to je moj nazor. Pri navsteve MB ( R&D center v nemecku)som vsak videl novy facelift MLka, a uz teraz viem, ze dalsia volba nie je pre VW vobec jasna. Neries Image znacky. Viem, ze MB a VW je mega priepast (image point of view). Zabi ma, mne sa viacej paci VW. Zatial.
Avatar - white label
27. 11. 2014 22:37
Re: Je to on!!!
Mám pocit, že se znovu zbytečně dobýváš do otevřených dveří, myslím ohledně srovnání Touaregu a ML. Už Dinar ti přece jasně napsal (a já s tím v podstatě zhruba souhlasím): "Touareg je v této generaci skvělé auto, nové MLko se mu dívá na záda v každém ohledu, takže tě to mrzet nemusí." Ze tvé následné reakce na něj vyplynulo, že jsi ho v tomto směru úplně nepochopil, pro má následná otázka.
Jistě, že u Porsche logicky platíš z velké části i za značku, kdyby stál např. Caenne stejně jako Touareg, kdo by pak Touaregy kupoval? Konkrétně na Touareg V8 TDI eMeLo prostě nemá (hvězda nehvězda), ani proti němu vlastně nemá přímo co postavit.
Avatar - Vrrrr
3. 12. 2014 10:29
Re: Je to on!!!
ML ma uzasne odhlucnenu kabinu. Toto je jedinou vaznou vyhodou z !mojho pohladu!. Pre toto som si ochotny MLko kupit. Teraz su to vsak iba kecy a uvahy. Ked dojde na lamanie chleba uvidim. Mne trva rozhodovanie celkom dlho. Aj mesiac. A velmi sa rozhodujem aj srdcom, co sa mi paci a co nie. Chcem tym povedat, ze moc ludom do vyberu auta nenakecam, lebo ked sa mi nieco paci tak beriem a ked nie, tak moze byt super dobre, nechcem. Jedine Lexusu som toto chcel prepacit a kupit si ho aj ked je z vonka skaredy. Ale v europe preste nedava ziaden zmysel.
7. 11. 2013 18:01
Re: Je to on!!!
Ja tam tu uzaverku mel a nikdy jsem ji nepotreboval az jednou. Couvnul jsem z najezdu ke garazi na ujetem zmrzlem snehu. Nahoru to uz neslo a jenom to sklouzavalo bliz k vratum, ktere byly navic nizsi nez vyska auta, takze do garaze jsem taky nemohl. Kdyz jsem si vydesenej vzpomnel, ze tam je ten cudlik, tak jsem pak relativne vpohode vyjel zase nahoru. Pouzil jsem ho jednou ale "zachranil" me. ;-)
4. 11. 2013 12:39
Re: Je to on!!!
Jj vysněná modla českých rodin o které většina rodin ani neví že existuje. A zbytek jí považuje za montážní dodávku pro ČEZ, O2 a tak podobně. >:D
Avatar - KubikCv
4. 11. 2013 18:50
Re: Je to on!!!
českých ne...spíše těch vietnamských >:D
5. 11. 2013 22:37
Re: Je to on!!!
Taky jsem nepochopil, co je na autobusu tak ideálního. To radši párkrát do roka, kdy to opravdu potřebuju, dám na kombíka střední třídy rakev, ale pořád mám na denní ježdění normálně použitelné auto a nebojím se, že se vyklopím v první rychle jeté zatáčce nebo se budu muset při jízdě po dálnici ploužit (maximálka 188 téhle dodávky mluví za sebe).
4. 11. 2013 11:21
Nadpisy...
Vysněná modla, hotel na kolech, elegán, volba pro majetné rodiny...stačí mi přehlídnout nadpisy a vím, že podrobnější čtení by byla ztráta času. Autor evidentně přebral hopsinkový štávy >:D
Rozbalit vlákno
0
4. 11. 2013 11:56
neblázněte,
za ten peníz snad už Vito s 6ti válcem a ne žádnej lowend ;-)
Rozbalit vlákno
30
Avatar - Blue Sun
4. 11. 2013 11:59
Re: neblázněte,
Jsi v ČR, VW je tu více, než Mercedes...
Avatar - white label
4. 11. 2013 12:52
Re: neblázněte,
A v čem jsou teda podobné verze "užitkáčů" od MB zásadně lepší než ty od VW?
Avatar - rohYpnol
4. 11. 2013 12:53
Re: neblázněte,
mají vyspělou techniku Renaultu, čímž to VW projíždí na plné čáře :-! ;-)
Avatar - Ronault.
4. 11. 2013 13:53
Re: neblázněte,
>:D >:D :yes:
Avatar - rohYpnol
4. 11. 2013 12:51
Re: neblázněte,
Snad Viano, ne?

Jinak já osobně tedy raději Multivan než Viano, užitkové Mercedesy totiž k-o-r-o-d-u-j-í a ani současné Viano / Vito na tom podle mě nebudou jinak... Multivany / Transportery podle mě drží víc.
4. 11. 2013 13:07
Re: neblázněte,
podobný to zřejmě bude, nic proti vw, ale mercedes mě zní líp, navíc za podobný prachy s 6ti válcem..
4. 11. 2013 13:12
Re: neblázněte,
Tuším, že V6 nejde s 4Matic ;-)
4. 11. 2013 13:15
Re: neblázněte,
pravda pravdoucí :-)
Avatar - white label
4. 11. 2013 13:21
Re: neblázněte,
V zimě to bude (s nenaloženým rwd) "ideální" vůz pro ženu s více dětmi, ale určitě jí bude stačit vysvětlit, že za to má o dva hrnky (pod kapotou) víc. ;-)
Avatar - white label
4. 11. 2013 13:14
Re: neblázněte,
Ano, zní to líp, zejména laikům, bulváru apod., a on i takový motor od Renaultu zní v MB určitě "mnohem" líp.
Za "podobný" prachy nedostaneš se šestihrnkem "podobnou" výbavu a 4x4.
4. 11. 2013 13:21
Re: neblázněte,
nebuď si tak jistej, viano v nejvyšší výbavě startuje kolem 1 450 000 a máš tam krom xenonu a navigace prakticky všechno co potřebuješ, navíc pochybuju že v transporteru ti nabídnou vzduchovou zadní nápravu, případně v6 benzín na 190kw ;-)
Avatar - white label
4. 11. 2013 13:34
Re: neblázněte,
Zatím jsem snad řešili Vito (mikrobus), nebo to byl od tebe (v 11:56) "překlep"?
Nejde o to, kdo co potřebuje, jde o to srovnat, kolik to bude stát, když tam bude všechno to, co má testovaný Multivan, tedy kromě 4x4 který k V6 mít nelze.
4. 11. 2013 13:36
Re: neblázněte,
Se nehádejte a sfoukněte konfigurátor :-)
Avatar - white label
4. 11. 2013 13:41
Re: neblázněte,
To se mi vážně nechce. Ono je takové přímé srovnání vůbec těžké, jak zohlednit třeba o dva stupně méně u automatu, nebo dává rwd u takového "velkorodinného" vozu smyls pro celoroční provoz v našich podmínkách. Třeba tam kde bydlím já, docela těžko...
4. 11. 2013 13:44
Re: neblázněte,
Zkoušel jsem 2,2cdi 4Matic, ale tečou mi u M-B konfigurátoru nervy.
4. 11. 2013 13:44
Re: neblázněte,
vito=transporter, viano=caravele, je to tak nějak správně? jinak ty auta jsou si prostě dost podobný, ten mercedes ti dává navíc možnost pořádnýho motoru na dálnic, vw zase 4x4, cenově mě vychází dost podobně, na horách jsme kdysi vytahovali transporter 4x4 rolbou
4. 11. 2013 13:50
Re: neblázněte,
Viano FUN=Multivan, Viano Marco Polo=California
Avatar - white label
4. 11. 2013 12:58
Re: neblázněte,
Takže Multivan je (podle tebe) lowend, ale Vito! je luxusní zboží, nebo rovnou exklusive? >:-[]
4. 11. 2013 13:08
Re: neblázněte,
říkal jsem si kdo se chytne:) jak říkám, raději mb než vw
Avatar - white label
4. 11. 2013 13:24
Re: neblázněte,
No jistě... a hlavně za každou cenu, s hvězdou na masce se na tebe budou dívat všichni úplně jinak, i kdybys ji měl na třeba kuka voze, nebo na "***cucu". >:-[]
Nachytal si hlavně sám sebe. ;-)
4. 11. 2013 15:42
Re: neblázněte,
na odtahovce na tebe koukaj uplne stejne
Avatar - white label
4. 11. 2013 17:35
Re: neblázněte,
Ne, v každém případě vypadáš úplně jinak, je zásadní rozdíl vézt auto na luxusní odtahovce s hvězdou, nebo na lowendové s logem VW.
>:-[]
4. 11. 2013 20:22
Re: neblázněte,
nevim jestli mi vezli premii na premiove odtahovce nicmene ta cena byla premiova
Avatar - Vrrrr
4. 11. 2013 13:28
Re: neblázněte,
Testoval som a porovnaval. Chcel som Viano ale V6 iba zadokolka a ten 4valec s 5 kvaltovym automatom.... a dizajn vo vnutri tak 10 rokov naspat... Nie som zastanca VW, ale po zrelej uvahe som sa rozhodol pre VW aj ked ma vysiel o cca. 6k EUR viac ako MB v plnke. Lahko sa iba tak keca, zoberte si tie prachy a chodte sa skutocne rozhodnut. Mne to trvalo takmer 2 mesiace ked som uz vedel, ze to bude bud VW, alebo MB. Cena za nas VW bola 68k EUR... Ostatne znacky a modely vobec do tejto kategorie nezachadzaju.
4. 11. 2013 13:32
Re: neblázněte,
JJ, s pohonem 4x4 už to není žádná sláva. Jedna náprava se dá sehnat u vícero výrobců (nemusím ameriky, ale Voyager je vyřešenej výborně).
Avatar - Vrrrr
4. 11. 2013 15:10
Re: neblázněte,
Voyager, celkom fajn, tiez som skusal, lenze..., skus si sadnut do multivanu, alebo Viana a potom ti je kazde auto male. Co sa tyka jazdnych vykonov v zakrutach pri 160kmh - su mi celkom jedno. Auto je pre manzelku a vozi v nom babo. Parametre vyberu boli. 3-4 osoby + detska sedacka (ked mala vyrastie, je tam uz detska sedacka zabudovana v otocnom sedadle - to MB nema) a kocak si neprosime skladat + bezny naklad. dobry vyhlad, bezpecnost, koli lyzovackam a nasej chate v horach 4 kolka + v multivane je aj uzavierka zadneho diferaku (neviem ci to MB ponuka), telka, navigacia, vyhrievane sedacky, 3 zonova klima, pridavne kurenie, bla, bla, bla povies, ze blbosti, ale zvyknes si na to a ... no a teraz porovnavaj. Ked sme boli 3 dni bez Multivanu a jazdili sme Touaregom, tak zena mi vravi, ze aky sportak si si kupil... :-), proste mam to auto rad a este aj (podla mna) dobre vyzera. Vnutro je uplne parada. Jedno kreslo sme vyhodili, takze v strede je iba detska sedacka s malou, vzadu jedna osoba na lavici s KRALOVSKYM miestom pre nohy ;-) a v predu si to uzivaju 2 ludia. To Dynaudio nejak uzasne nehra, ale nie je to zasa ani az taka hroza. U nas absolutna spokojnost.
4. 11. 2013 15:16
Re: neblázněte,
Multivan je kouzelnej, to bez diskuze. A na to jak se rychle zvykne na serepetičky, který by nás ještě před pár lety ani nenapadly ani nepovídej :-)
4. 11. 2013 19:55
Re: neblázněte,
touareg a sporták je taky dobrý ;-) máte tu delší verzi?
4. 11. 2013 13:33
Re: neblázněte,
ale jo, pokud potřebuješ 4kolku není o čem přemýšlet, když někdo potřebuje svižně s nákladem po dálnici vezme v6 od mercedesu, transportery mají dobrou pověst
Avatar - rohYpnol
4. 11. 2013 13:17
Vyberte si
Test Auto.cz
x
Ladislav Čermák, AutoTip

kola u zcela nového exempláře na nerovnostech bouchala, jako by měla minimálně o dva palce více než 17“
x
Mistrovskou disciplinou je komfortní likvidace nerovností na vozovce

...sundávat ruku z volantu, volič je totiž od něj poměrně daleko, i když to tak z fotografií nevypadá
x
[odkaz]
(no fakt to nevypadá, asi ty fotografie lžou, tedy vlastně haškujou...)

Autor by si asi měl dát nějaký Multivitamin... >:-[]
Rozbalit vlákno
19
4. 11. 2013 13:24
Re: Vyberte si
Přiznám se, že už to ani nečtu ;-) Začíná to bejt bída všech bíd futrál.
4. 11. 2013 13:28
Re: Vyberte si
Teď jsem to dočetl, JJ...ten Béda ale žhaví... :-)

Žere 7, ale dálniční let dvojnásobek...při 130-ti tedy za 14? Povzdech nad velkými rozměry...o kolik je Sharan celkově menší vyjma výšky? (moje auto je delší a stejně široký a jezdím i v centru :-)
Avatar - Emel
4. 11. 2013 13:39
Re: Vyberte si
Dálniční let jsem chápal nějakých 160...
4. 11. 2013 13:42
Re: Vyberte si
V takovým autě? Navíc u nás? S eRkem jsem obvykle cestoval lehce nad 130, to jsou auta, který k nějakýmu honění vůbec nepobízí. A to jsem zrovna řekl bych dynamičtěji založenej :-) Jasně, můžeš...ale proč?
Avatar - Emel
4. 11. 2013 13:58
Re: Vyberte si
Jen tak... pokud to máš jako služebák na cesty do Německa... prostě slovo "let" a spotřeba 14 mě vedly k logickému závěru, že se nemluví o jízdě 130kou.
4. 11. 2013 14:00
Re: Vyberte si
Jako služebák jsem to auto moc neposuzoval, spíš jako rodinný ;-)
Avatar - Emel
4. 11. 2013 14:07
Re: Vyberte si
Já s tebou nepolemizuju, jen interpretuju tu větu z testu... prostě redaktor připomíná, že ačkoli je motor v principu úsporný, tak aerodynamika dělá při vyšších rychlostech své a spotřeba pravděpodobně roste s rychlostí dost razantně, což je dobré mít při úvahách o takovém autě na paměti. Jak přesně se musí létat rychle aby to bylo 14 se přímo nepíše, já si ale troufám tipnout, že to musí být víc než 130...

PS: se Sharanem 4x4 se dá jezdit i ta dálnice (+- předpisově) kolem 7, Multivan bych šacoval někde kolem 9-10.
4. 11. 2013 14:15
Re: Vyberte si
Tohle beru, ale Sharana s DSG a 4M nekoupíš, což mě udivuje ;-)

A páni redaktóři, který uměj napsat takový a podobný testy s tím, že se reálně člověk nedozví nic jsou u mě bez pardonu patlalové.
Člověk by z testu nabyl dojmu, že na dálnici kvůli víru v nádrži nesmí, neví jak velký kola dát, ale přitom se opájí komfortem, volič by měl bejt v zásadě na volantu, do města se nesmí (ačkoliv je plný zásobovacích dodávek) atd...
Avatar - Emel
4. 11. 2013 14:29
Re: Vyberte si
Co je horší, nekoupíš ani 4M se silnějším dvoulitrem. V tomhle je občas VW zvláštní... podobné problémy byly i u Passatu, technicky to ale jde, nakonec přece jen logické TDI 4M DSG přišlo. Nevím co přesně za tím je.

Konkrétně věta o dálničním letu mě nijak neuráží, samozřejmě by bylo lépe podat konkrétní informace... protože... s každým autem se dá jet po dálnici za 14... ale budiž, prostě to beru jen jako takovou poznámku na okraj.
4. 11. 2013 14:42
Re: Vyberte si
Téměř všechny testy jsou tu povrchní, k obsahovýmu vyjádření mi třeba v pátek stačila hodina s P308. Vzít ji na dva dny, napíšu story hodnou názvu "test".
Avatar - rohYpnol
4. 11. 2013 14:58
Re: Vyberte si
webpaja: chtěl jsi napsat téměř žádné testy tu nejsou, že ... ;-)
Avatar - Vrrrr
4. 11. 2013 16:08
Re: Vyberte si
Chlapi ja ledva, ledva, ked som skusal do 7, zena sa pod 8 nedostane (to je furt brzda, plyn a ani automat tento zensky problem uplne nevyriesil, predtym na CRV ... no chudiatko auto) na dialnici kolo 9, ale cez 11 som este spotrebu nevidel, ale je pravdou, ze cez 160 nechodime.... ale zas tolko to neriesime
4. 11. 2013 13:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 11. 2013 13:46
Re: Vyberte si
Myslíš okořeněný čím dál tím častější články, který tě odkážou rovnou na blesk.cz To je děs 8-s
4. 11. 2013 14:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Johny.Rico
4. 11. 2013 14:47
Re: Vyberte si
Dobře ty! Jen je griluj, stojí to tu víš za co...
Avatar - rohYpnol
4. 11. 2013 14:57
Re: Vyberte si
já si jen říkám, jestli to po sobě aspoň 1x přečtou... vždyť si sám protiřečí... ;-\
4. 11. 2013 13:44
Velký auto
Pročetl jsem článek i diskuzi a musím napsat svůj komentář...Před třemi lety jsem koupil Viano...Manželka taky na mě koukala, co jsem za blázna, že kupuju dodávku, ale dneska si to jako rodina nemůžeme vynachválit...dovolený děláme už skoro jen autem...koupili jsme stanovou přístavbu a musím říct, že ačkoli už jsem si přišel na dovolený rozmazlenej a chtěl vždycky spát v hotelu, tak tohle auto mi změnilo přístup k dovolený totálně...
...
Jako většina lidí jsem se rozhodoval mezi Vianem a Mulťákem, ale Viano zvítězilo kvůli motoru (nefandím přeturbovaným motorům a razim teorii, že objem je objem). Interiér je míň moderní, ale plně funkční. A v té samé výbavě vyšlo viano skoro o 200 tis levnější než Multivan.
...
Závěrem: velký auto pochopíte v momentě, kdy si pořídíte nebo pořádně odzkoušíte... :yes:
Rozbalit vlákno
9
4. 11. 2013 13:52
Re: Velký auto
Tiez mame viano a nelutujeme.Interier mi sedi viac ako vw. Jednina nevyhoda v zime na horach zadokolka.
Servis je podstatne lepsi ako vw.
4. 11. 2013 13:56
Re: Velký auto
Kvalitní zimní pneu a řetězy vozím sebou. Za 3 roky jsem nandaval jednou...Lyže jezdíme každý rok minimálně týden. Zase pokud je auto naložený, tak mi přijde ta zadokolka lepší...když jsme jeli v 7 lidech na hory, tak jsem po sněhu v pohodě vyjel i bez řetězů..
4. 11. 2013 15:52
Re: Velký auto
Za 3 roky jsi nandaval jednou kvalitní zimní pneu? >:-[]
4. 11. 2013 19:35
Re: Velký auto
Tak urcite... >:D
4. 11. 2013 15:01
Re: Velký auto
2,2CDI 120kW 6-ti kvalt manuál
Avatar - Johny.Rico
4. 11. 2013 15:53
Re: Velký auto
Říkal jsi, že dáváš prostor objemu, tak jsem mylsel právě 3,5 benz nebo 3,0 dies.

I tak to jede ale dobře, ne?

Za kolik vlastně jezdíš? Objektivně prosím.
4. 11. 2013 19:24
Re: Velký auto
Nechtel jsem ten 5* automat...tohle i tak jede dobre,ale na zavodeni to neni...ale drzi to rychlost na 6. Kvalt kopec/nekopec
...
Jezdim za 9l/100km dlouhodobe, ale dalnice jezdim 140-150 tempomat...da se jezdit i za 8,4, ale to pak dalnice max 130...jakmile se trochu zrychli,tak to leze na tech 9...ale neni extra rozdil nalozenej vs.prazdnej...plne nalozenej (7 lidi, plnej kufr, rakev na strese) za 9,4l/100km (cesta v zime na hory do ITA)
Avatar - Kolouš
4. 11. 2013 21:32
Re: Velký auto
čau Flajboji,
přidám vlastní zkušenost s V6. Za cca 30tkm mam 11,6. Pravdou je, že lítám hlavně dálnice a Prahu. Na okresky se podívá tak maximálně o víkend. Cca 35% z celkového nájezdu je autobahn a i když i tam doprava rok od roku houstne a prům. rychlost klesá, spotřebu to oproti naší dálnici řekněme decentně zvyšuje...
Jen k té dálniční palbě, jak pan redaktor popisoval: Start ve 4:30, příjezd v 7:41. Ujeto 455km, čistá jízda 3:11 vč. ranní zácpy před Frankfurtem. spotřeba: 13,0 l/100km
Musel jsem si tu hodnotu vyfotit

Třes v těle a rozšířený zorničky po zbytek dne nepočítám.
Avatar - m.z.
4. 11. 2013 15:18
Multivan
Já strávil ve verzi 128kw 4motion 3 pěkné roky. Auto je dobře ovladatelné a s rozměry ve městě nebyl žádný zvláštní problém. Akusticky na tom je Multivan velice dobře, nezaznamenal jsem žádné stížnosti od spolujezdců :-O
Prostorové poměry byly skvělé, pro 2 velké psy ideál, zimní sporty bez nutnosti montáže rakve apod. Určitě má zasloužené místo na trhu.
Auto jsem vyměnil jen proto, že už jsem tak velké nepotřeboval a šel do menšího a svižnějšího benzínu.
A můžu potvrdit, že je to sen mnoha rodin a že ne všech, je snad logické...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Kolouš
4. 11. 2013 21:39
Re: Multivan
jojo, sám mám teda konkurenci, ale přidávám se k pochvale předností podobných aut.
Parkování je naprosto bez problému (já díky zadnímu pohonu mám k dispozici parádní rejd), auto je mnohem přehlednější než lecjaký kompakt. Když se k tomu přidá kamera a čidla... lahoda.
Místo na parkování se najde vždycky.
Co jsem stačil vysledovat, tak obavy z parkování podobnými auty ve městě mají hlavně lidé, kteří do města téměř vůbec nejezdí...

Nemít 3 děti, kočárky, golfky, čokly, tak taky radši lítám v C63, jenže...... já je mám.
Pro mě ani ne tak sen rodiny, jako spíš jediná rozumná volba a téměř nutnost
4. 11. 2013 16:16
Multivan
V článku mi docela chybí alespoň pár slov ohledně srovnání s konkurencí. Kromě MB, který už kolegové zmínili se nabízí Tourneo Custom či trojlístek Jumpy/Expert/Scudo.
Jistě, uvedeným chybí 4x4, nicméně jde o srovnatelná auta, když nic jiného, tak velikostně.
Ohledně (údajně zbytečné) velikosti, kterou tu někteří kritizují můžu napsat jen tolik, že na velikosti rozhodně záleží. Mám zkušennost právě se zmíněným Expertem a musím říci, že pro aktivní rodinu je to ideální vozidlo na dovolenou či víkendy a nezanedbatelná výhoda spočívá také v tom, že v třetí řadě jsou místa skutečně plnohodnotná (na rozdíl od aut typu Sharan, Galaxy ...). U zmíněného Experta je ve srovnání s Multivanem slabší stránkou nižší komfort odpružení (což by měl řešit příplatkový vzduchové odpružení zadní nápravy), všude tvrdoplasty a méně variabilní interiér (neotočná sedadla) apod. Jinak mohu potvrdit, že manipulace se sedadly, např. vyjmutí třetí řady z vozu je akce pro zdatného muže, pochybuji, že by si s tím manželka poradila.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - m.z.
4. 11. 2013 16:27
Re: Multivan
9 místným Expertem jsem měl tu čest cestovat v poslední řadě do Itálie, není to špatné auto, ale 3.řada je na šířku úzká, moc pohodlně se tam nejelo. Kontakt se spolucestujícími byl opravdu těsný :-)
Tyhle auta jsou možnou variantou, ale ne konkurencí Multivanu - Vianu.
4. 11. 2013 17:20
modla?
Podle me je česká modla octavka v kombiku nejlíp 1.9 TDI ;-). Jinak tohodle multivana s tímhle motorem, dsg, a 4motion máme. používáme ho do prace, na přívěsy, dovoleny prostě na cokoliv. J e to dobrý auto, ale chtělo by to jinej motor. Nalozenymu dochází dech. A s edicí25 vypadá i pěkně.
Rozbalit vlákno
0
4. 11. 2013 19:04
Multivanu nebo viano
Koukni sem: [odkaz]

Moje subjektivní porovnání starsi verze multivanu a viana. Navíc pro aktualni velikost naši rodiny - 5 deti a 2 psy proste alternativa prakticky neexistuje.
Rozbalit vlákno
3
4. 11. 2013 20:00
Re: Multivanu nebo viano
dobrý :yes:
Avatar - Kolouš
4. 11. 2013 21:42
Re: Multivanu nebo viano
myslim, že moje 3 smráďata, 1 mutr a 2 obří čokly jsi trumfnul na plný čáře.
5 dětí.... už jen za tohle Ti patří :yes: a svatozář ! ! !
4. 11. 2013 22:34
2,0TSI je pro mě jasná volba <b class="smile14"><b>:yes:</b>
:no: Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI :no: , Promiňte, já asi budu zvracet.

:yes: :-! [odkaz] :-! :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - rohYpnol
4. 11. 2013 22:50
Re: 2,0TSI je pro mě jasná volba <b class="smile14"><b>:yes:
tak skvěle, už ses vyzvracel. A dál ?

Předpokládám, že tohle bys taky chtěl pohánět TSI >:-[]

[odkaz]
4. 11. 2013 23:03
Re: 2,0TSI je pro mě jasná volba <b class="smile14"><b>:yes:
Tomu, co jsem psal, si asi úplně nerozuměl, ale to nebylo důležité BiTDI ;-) !!!
Já ti to vysvětlím, že tak tohle je opravdu BiTDI :no:

Tak ano pouze TDI, ne BiTDI to je zbytečné ;-) .
Avatar - Dinar
5. 11. 2013 07:13
xté auto v rodině
Modlou české rodiny je multivan zcela jistě jen proto, aby se klikalo, tohle hoši z auto.cz umí. :no:

Ale jinak, multivan je skvělé auto, a já jsem jeho velkým fanouškem. Jako jediné v rodině to jistě není žádná radost, varianta, kterou používám já (máme se skupinou přátel multivana, který koluje, podle potřeby) je ideální, jakkoliv chápu, že ne univerzálně použitelná. Multivan standardně se dvěma rakvemi na střeše, policí tvořící druhé patro kufru, odveze zavazadla šesti dospělých lidí na týdenní pobyt jakéhokoliv zaměření, v pohodlí a za velmi přijatelné spotřeby svého relat. malého R4 dýzlu. Řídí se jako osobák a není mu prakticky co vytknout. Je to náš v řadě už třetí a stejně jako většina, vybíráme mezi vianem a multivanem, zatím vždy dostal přednost multivan. ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
1
5. 11. 2013 08:06
Re: xté auto v rodině
:yes: ;-)
Avatar - curwasportiva
5. 11. 2013 08:38
Dětské nemoci???
Jako pardon, ale jak může autor napsat o voze na konci svého životního cyklu, které se vyrábí přes 10 let to, že má dětské nemoci???
Rozbalit vlákno
0
5. 11. 2013 09:46
realita
No sen rodiny jak ktere a jak kdy. Nas uz je doma celkem 5 a velke auto bylo potreba, uz kvuli trem autosedackam vedle sebe a na vyber toho zase tolik neni. Pokud nekdo jezdi kazdy den do prace autem, rozvazi deti do skolky/skoly/krouzky, tak je Multivan spise na skodu, protoze parkovani je problem a vozi se zbytecne moc vzduchu. Pokud chci s celou rodinou kazdy vikend jezdit na vylety, kazdy vikend jezdit na lyze, pak je Multivan idealni, ale vyplati se to, aby tam zbytek tyden stal ? Dalsi vec je i ta, jestli rodina bydli v byte nebo v rodinnem dome, ze ktereho neni takova potreba vyrazet nekam mimo.
Me osobne se dodavky predelane na rodinne auta nelibi, ani jejich jizdni projev me neoslovil. Nakonec jsme zvolili S-Maxe, kam se tri autosedacky krasne vejdou, kufr naprosto dostatecny (kocarek + 2 detske kola se krasne vejdou a 2 dospelacka dam na tazne). Parkovani take neni zadna hitparada, ale lepsi nez s Mutlivanem.
Jinak lituju vsechny maminky, kterym hodni manzele koupili tyto Multivany, Touaregy atd. Vzdycky se bavim, kdyz maji u skoly/skolky zaparkovat nebo vyjet (cest vyjimkam). Ja kdyz nabizel S-maxe manzelce, s diky odmitla a zustane pri svem Jazzu.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Dinar
5. 11. 2013 10:21
Re: realita
Smax je výborné auto, stačí-li z hlediska přepravní kapacity, pak mutlivan nedává smysl. A naopak. Co se tvé lítosti nad maminkami týká, jsou i takové, které umějí řídit, a např. zmíněný touareg není delší než současná kombi střední třídy (tj. běžná rodinná auta), u kterých problém maminek nikdo nezmiňuje. Nehledě na to, že vyšší posaz v MPV nebo SUV umožňuje např. na zaplněných parkovištích supermarketů lepší orientaci při parkování, je vidět přes střechy běžných aut, také rejd velkých suv je plusem, jinými slovy, maminky se nemají v reálu čeho bát, je to spíš psychický problém, a jak maminka jednou zkusí, nechce jinak. ;-)
Avatar - T613
5. 11. 2013 10:48
Re: realita
tak tak.. švagrová si na velké MPV navykla a už nechce jinak
5. 11. 2013 22:11
Re: realita
Tak ja mám tiež 3 deti, keď sme čakali tretie, manželka nechcela o S-maxe ani počuť, že vraj je to obrovské a na to by si netrúfla atď. Teraz som po 2 rokoch kúpil ako 2. auto do rodiny Astru a manželka mi S-maxa nechce dať, tak si naň zvykla. A jazdí s ním napriek rozmerom sakramentsky dobre, rýchlo si zvykla :-)
Avatar - Vrrrr
27. 11. 2014 13:57
Re: realita
No a toto sa stane aj s Multivanom. Vyskusa a uz nepusti. Nie je taky neobratny ako sa zda a ma kameru na cuvanie + senzory. Aj ked Webovy jazdci hodnotia niekedy podla svojich astier a fokusov. Ja to neodsudzujem aj my sme mali pri prvej malej Civic Vti a ked sme kupili CRV tak sa mi zdalo, ze toto je obyvacka. CRV stale dobre sluzi rodicom, ale Multivan to nie je. Dokonca ani podvozkom. Ked ideme do lesa s Multivanom s uzavierkoy prejdeme vsade. Ten divny haldex v CRV sa trapil a okrem super vlastnosti na snehu v meste na semafore, je podla mna aj v lahuckom terene nepouzitelny. Multivan je proti nemu terenak. Pre mudrcov o offroad-e doplnim - v terene jazdim Toyotu Hilux. O jej nekvalite ma nikto nepresvedci. V terene je to absolutna bomba. Ak by som dal manzelke ine auto (uz som sa pytal, ci nechce do mesta nieco mensie na vylety) poslala ma do p-cka. Vraj jej tam nic nechyba. Ale Trnava zas nie je take velke mesto... ALe nevadi ani vo viedni, v zoo hocikde, v prahe, a ani nikde v europe....