Testy
Vysněná modla, hotel na kolech, elegán, volba pro majetné rodiny...stačí mi přehlídnout nadpisy a vím, že podrobnější čtení by byla ztráta času. Autor evidentně přebral hopsinkový štávy >😁
za ten peníz snad už Vito s 6ti válcem a ne žádnej lowend 😉
Jsi v ČR, VW je tu více, než Mercedes...
Snad Viano, ne?
Jinak já osobně tedy raději Multivan než Viano, užitkové Mercedesy totiž k-o-r-o-d-u-j-í a ani současné Viano / Vito na tom podle mě nebudou jinak... Multivany / Transportery podle mě drží víc.
Jinak já osobně tedy raději Multivan než Viano, užitkové Mercedesy totiž k-o-r-o-d-u-j-í a ani současné Viano / Vito na tom podle mě nebudou jinak... Multivany / Transportery podle mě drží víc.
podobný to zřejmě bude, nic proti vw, ale mercedes mě zní líp, navíc za podobný prachy s 6ti válcem..
Tuším, že V6 nejde s 4Matic 😉
Ano, zní to líp, zejména laikům, bulváru apod., a on i takový motor od Renaultu zní v MB určitě "mnohem" líp.
Za "podobný" prachy nedostaneš se šestihrnkem "podobnou" výbavu a 4x4.
Za "podobný" prachy nedostaneš se šestihrnkem "podobnou" výbavu a 4x4.
nebuď si tak jistej, viano v nejvyšší výbavě startuje kolem 1 450 000 a máš tam krom xenonu a navigace prakticky všechno co potřebuješ, navíc pochybuju že v transporteru ti nabídnou vzduchovou zadní nápravu, případně v6 benzín na 190kw 😉
Zatím jsem snad řešili Vito (mikrobus), nebo to byl od tebe (v 11:56) "překlep"?
Nejde o to, kdo co potřebuje, jde o to srovnat, kolik to bude stát, když tam bude všechno to, co má testovaný Multivan, tedy kromě 4x4 který k V6 mít nelze.
Nejde o to, kdo co potřebuje, jde o to srovnat, kolik to bude stát, když tam bude všechno to, co má testovaný Multivan, tedy kromě 4x4 který k V6 mít nelze.
Se nehádejte a sfoukněte konfigurátor 😄
To se mi vážně nechce. Ono je takové přímé srovnání vůbec těžké, jak zohlednit třeba o dva stupně méně u automatu, nebo dává rwd u takového "velkorodinného" vozu smyls pro celoroční provoz v našich podmínkách. Třeba tam kde bydlím já, docela těžko...
vito=transporter, viano=caravele, je to tak nějak správně? jinak ty auta jsou si prostě dost podobný, ten mercedes ti dává navíc možnost pořádnýho motoru na dálnic, vw zase 4x4, cenově mě vychází dost podobně, na horách jsme kdysi vytahovali transporter 4x4 rolbou
Takže Multivan je (podle tebe) lowend, ale Vito! je luxusní zboží, nebo rovnou exklusive? >😒]
říkal jsem si kdo se chytne😊 jak říkám, raději mb než vw
No jistě... a hlavně za každou cenu, s hvězdou na masce se na tebe budou dívat všichni úplně jinak, i kdybys ji měl na třeba kuka voze, nebo na "***cucu". >😒]
Nachytal si hlavně sám sebe. 😉
Nachytal si hlavně sám sebe. 😉
na odtahovce na tebe koukaj uplne stejne
Testoval som a porovnaval. Chcel som Viano ale V6 iba zadokolka a ten 4valec s 5 kvaltovym automatom.... a dizajn vo vnutri tak 10 rokov naspat... Nie som zastanca VW, ale po zrelej uvahe som sa rozhodol pre VW aj ked ma vysiel o cca. 6k EUR viac ako MB v plnke. Lahko sa iba tak keca, zoberte si tie prachy a chodte sa skutocne rozhodnut. Mne to trvalo takmer 2 mesiace ked som uz vedel, ze to bude bud VW, alebo MB. Cena za nas VW bola 68k EUR... Ostatne znacky a modely vobec do tejto kategorie nezachadzaju.
JJ, s pohonem 4x4 už to není žádná sláva. Jedna náprava se dá sehnat u vícero výrobců (nemusím ameriky, ale Voyager je vyřešenej výborně).
Voyager, celkom fajn, tiez som skusal, lenze..., skus si sadnut do multivanu, alebo Viana a potom ti je kazde auto male. Co sa tyka jazdnych vykonov v zakrutach pri 160kmh - su mi celkom jedno. Auto je pre manzelku a vozi v nom babo. Parametre vyberu boli. 3-4 osoby + detska sedacka (ked mala vyrastie, je tam uz detska sedacka zabudovana v otocnom sedadle - to MB nema) a kocak si neprosime skladat + bezny naklad. dobry vyhlad, bezpecnost, koli lyzovackam a nasej chate v horach 4 kolka + v multivane je aj uzavierka zadneho diferaku (neviem ci to MB ponuka), telka, navigacia, vyhrievane sedacky, 3 zonova klima, pridavne kurenie, bla, bla, bla povies, ze blbosti, ale zvyknes si na to a ... no a teraz porovnavaj. Ked sme boli 3 dni bez Multivanu a jazdili sme Touaregom, tak zena mi vravi, ze aky sportak si si kupil... 😄, proste mam to auto rad a este aj (podla mna) dobre vyzera. Vnutro je uplne parada. Jedno kreslo sme vyhodili, takze v strede je iba detska sedacka s malou, vzadu jedna osoba na lavici s KRALOVSKYM miestom pre nohy 😉 a v predu si to uzivaju 2 ludia. To Dynaudio nejak uzasne nehra, ale nie je to zasa ani az taka hroza. U nas absolutna spokojnost.
Test Auto.cz
x
Ladislav Čermák, AutoTip
kola u zcela nového exempláře na nerovnostech bouchala, jako by měla minimálně o dva palce více než 17“
x
Mistrovskou disciplinou je komfortní likvidace nerovností na vozovce
...sundávat ruku z volantu, volič je totiž od něj poměrně daleko, i když to tak z fotografií nevypadá
x
[odkaz]
(no fakt to nevypadá, asi ty fotografie lžou, tedy vlastně haškujou...)
Autor by si asi měl dát nějaký Multivitamin... >😒]
x
Ladislav Čermák, AutoTip
kola u zcela nového exempláře na nerovnostech bouchala, jako by měla minimálně o dva palce více než 17“
x
Mistrovskou disciplinou je komfortní likvidace nerovností na vozovce
...sundávat ruku z volantu, volič je totiž od něj poměrně daleko, i když to tak z fotografií nevypadá
x
[odkaz]
(no fakt to nevypadá, asi ty fotografie lžou, tedy vlastně haškujou...)
Autor by si asi měl dát nějaký Multivitamin... >😒]
Teď jsem to dočetl, JJ...ten Béda ale žhaví... 😄
Žere 7, ale dálniční let dvojnásobek...při 130-ti tedy za 14? Povzdech nad velkými rozměry...o kolik je Sharan celkově menší vyjma výšky? (moje auto je delší a stejně široký a jezdím i v centru 😄
Žere 7, ale dálniční let dvojnásobek...při 130-ti tedy za 14? Povzdech nad velkými rozměry...o kolik je Sharan celkově menší vyjma výšky? (moje auto je delší a stejně široký a jezdím i v centru 😄
Dálniční let jsem chápal nějakých 160...
V takovým autě? Navíc u nás? S eRkem jsem obvykle cestoval lehce nad 130, to jsou auta, který k nějakýmu honění vůbec nepobízí. A to jsem zrovna řekl bych dynamičtěji založenej 😄 Jasně, můžeš...ale proč?
Jen tak... pokud to máš jako služebák na cesty do Německa... prostě slovo "let" a spotřeba 14 mě vedly k logickému závěru, že se nemluví o jízdě 130kou.
Jako služebák jsem to auto moc neposuzoval, spíš jako rodinný 😉
Já s tebou nepolemizuju, jen interpretuju tu větu z testu... prostě redaktor připomíná, že ačkoli je motor v principu úsporný, tak aerodynamika dělá při vyšších rychlostech své a spotřeba pravděpodobně roste s rychlostí dost razantně, což je dobré mít při úvahách o takovém autě na paměti. Jak přesně se musí létat rychle aby to bylo 14 se přímo nepíše, já si ale troufám tipnout, že to musí být víc než 130...
PS: se Sharanem 4x4 se dá jezdit i ta dálnice (+- předpisově) kolem 7, Multivan bych šacoval někde kolem 9-10.
PS: se Sharanem 4x4 se dá jezdit i ta dálnice (+- předpisově) kolem 7, Multivan bych šacoval někde kolem 9-10.
Tohle beru, ale Sharana s DSG a 4M nekoupíš, což mě udivuje 😉
A páni redaktóři, který uměj napsat takový a podobný testy s tím, že se reálně člověk nedozví nic jsou u mě bez pardonu patlalové.
Člověk by z testu nabyl dojmu, že na dálnici kvůli víru v nádrži nesmí, neví jak velký kola dát, ale přitom se opájí komfortem, volič by měl bejt v zásadě na volantu, do města se nesmí (ačkoliv je plný zásobovacích dodávek) atd...
A páni redaktóři, který uměj napsat takový a podobný testy s tím, že se reálně člověk nedozví nic jsou u mě bez pardonu patlalové.
Člověk by z testu nabyl dojmu, že na dálnici kvůli víru v nádrži nesmí, neví jak velký kola dát, ale přitom se opájí komfortem, volič by měl bejt v zásadě na volantu, do města se nesmí (ačkoliv je plný zásobovacích dodávek) atd...
Co je horší, nekoupíš ani 4M se silnějším dvoulitrem. V tomhle je občas VW zvláštní... podobné problémy byly i u Passatu, technicky to ale jde, nakonec přece jen logické TDI 4M DSG přišlo. Nevím co přesně za tím je.
Konkrétně věta o dálničním letu mě nijak neuráží, samozřejmě by bylo lépe podat konkrétní informace... protože... s každým autem se dá jet po dálnici za 14... ale budiž, prostě to beru jen jako takovou poznámku na okraj.
Konkrétně věta o dálničním letu mě nijak neuráží, samozřejmě by bylo lépe podat konkrétní informace... protože... s každým autem se dá jet po dálnici za 14... ale budiž, prostě to beru jen jako takovou poznámku na okraj.
Téměř všechny testy jsou tu povrchní, k obsahovýmu vyjádření mi třeba v pátek stačila hodina s P308. Vzít ji na dva dny, napíšu story hodnou názvu "test".
Chlapi ja ledva, ledva, ked som skusal do 7, zena sa pod 8 nedostane (to je furt brzda, plyn a ani automat tento zensky problem uplne nevyriesil, predtym na CRV ... no chudiatko auto) na dialnici kolo 9, ale cez 11 som este spotrebu nevidel, ale je pravdou, ze cez 160 nechodime.... ale zas tolko to neriesime
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Myslíš okořeněný čím dál tím častější články, který tě odkážou rovnou na blesk.cz To je děs 8-s
Pročetl jsem článek i diskuzi a musím napsat svůj komentář...Před třemi lety jsem koupil Viano...Manželka taky na mě koukala, co jsem za blázna, že kupuju dodávku, ale dneska si to jako rodina nemůžeme vynachválit...dovolený děláme už skoro jen autem...koupili jsme stanovou přístavbu a musím říct, že ačkoli už jsem si přišel na dovolený rozmazlenej a chtěl vždycky spát v hotelu, tak tohle auto mi změnilo přístup k dovolený totálně...
...
Jako většina lidí jsem se rozhodoval mezi Vianem a Mulťákem, ale Viano zvítězilo kvůli motoru (nefandím přeturbovaným motorům a razim teorii, že objem je objem). Interiér je míň moderní, ale plně funkční. A v té samé výbavě vyšlo viano skoro o 200 tis levnější než Multivan.
...
Závěrem: velký auto pochopíte v momentě, kdy si pořídíte nebo pořádně odzkoušíte... :yes:
...
Jako většina lidí jsem se rozhodoval mezi Vianem a Mulťákem, ale Viano zvítězilo kvůli motoru (nefandím přeturbovaným motorům a razim teorii, že objem je objem). Interiér je míň moderní, ale plně funkční. A v té samé výbavě vyšlo viano skoro o 200 tis levnější než Multivan.
...
Závěrem: velký auto pochopíte v momentě, kdy si pořídíte nebo pořádně odzkoušíte... :yes:
Tiez mame viano a nelutujeme.Interier mi sedi viac ako vw. Jednina nevyhoda v zime na horach zadokolka.
Servis je podstatne lepsi ako vw.
Servis je podstatne lepsi ako vw.
Kvalitní zimní pneu a řetězy vozím sebou. Za 3 roky jsem nandaval jednou...Lyže jezdíme každý rok minimálně týden. Zase pokud je auto naložený, tak mi přijde ta zadokolka lepší...když jsme jeli v 7 lidech na hory, tak jsem po sněhu v pohodě vyjel i bez řetězů..
Motor V6 CDI?
2,2CDI 120kW 6-ti kvalt manuál
Říkal jsi, že dáváš prostor objemu, tak jsem mylsel právě 3,5 benz nebo 3,0 dies.
I tak to jede ale dobře, ne?
Za kolik vlastně jezdíš? Objektivně prosím.
I tak to jede ale dobře, ne?
Za kolik vlastně jezdíš? Objektivně prosím.
Nechtel jsem ten 5* automat...tohle i tak jede dobre,ale na zavodeni to neni...ale drzi to rychlost na 6. Kvalt kopec/nekopec
...
Jezdim za 9l/100km dlouhodobe, ale dalnice jezdim 140-150 tempomat...da se jezdit i za 8,4, ale to pak dalnice max 130...jakmile se trochu zrychli,tak to leze na tech 9...ale neni extra rozdil nalozenej vs.prazdnej...plne nalozenej (7 lidi, plnej kufr, rakev na strese) za 9,4l/100km (cesta v zime na hory do ITA)
...
Jezdim za 9l/100km dlouhodobe, ale dalnice jezdim 140-150 tempomat...da se jezdit i za 8,4, ale to pak dalnice max 130...jakmile se trochu zrychli,tak to leze na tech 9...ale neni extra rozdil nalozenej vs.prazdnej...plne nalozenej (7 lidi, plnej kufr, rakev na strese) za 9,4l/100km (cesta v zime na hory do ITA)
čau Flajboji,
přidám vlastní zkušenost s V6. Za cca 30tkm mam 11,6. Pravdou je, že lítám hlavně dálnice a Prahu. Na okresky se podívá tak maximálně o víkend. Cca 35% z celkového nájezdu je autobahn a i když i tam doprava rok od roku houstne a prům. rychlost klesá, spotřebu to oproti naší dálnici řekněme decentně zvyšuje...
Jen k té dálniční palbě, jak pan redaktor popisoval: Start ve 4😁0, příjezd v 7:41. Ujeto 455km, čistá jízda 3:11 vč. ranní zácpy před Frankfurtem. spotřeba: 13,0 l/100km
Musel jsem si tu hodnotu vyfotit
Třes v těle a rozšířený zorničky po zbytek dne nepočítám.
přidám vlastní zkušenost s V6. Za cca 30tkm mam 11,6. Pravdou je, že lítám hlavně dálnice a Prahu. Na okresky se podívá tak maximálně o víkend. Cca 35% z celkového nájezdu je autobahn a i když i tam doprava rok od roku houstne a prům. rychlost klesá, spotřebu to oproti naší dálnici řekněme decentně zvyšuje...
Jen k té dálniční palbě, jak pan redaktor popisoval: Start ve 4😁0, příjezd v 7:41. Ujeto 455km, čistá jízda 3:11 vč. ranní zácpy před Frankfurtem. spotřeba: 13,0 l/100km
Musel jsem si tu hodnotu vyfotit
Třes v těle a rozšířený zorničky po zbytek dne nepočítám.
Já strávil ve verzi 128kw 4motion 3 pěkné roky. Auto je dobře ovladatelné a s rozměry ve městě nebyl žádný zvláštní problém. Akusticky na tom je Multivan velice dobře, nezaznamenal jsem žádné stížnosti od spolujezdců 😲
Prostorové poměry byly skvělé, pro 2 velké psy ideál, zimní sporty bez nutnosti montáže rakve apod. Určitě má zasloužené místo na trhu.
Auto jsem vyměnil jen proto, že už jsem tak velké nepotřeboval a šel do menšího a svižnějšího benzínu.
A můžu potvrdit, že je to sen mnoha rodin a že ne všech, je snad logické...
Prostorové poměry byly skvělé, pro 2 velké psy ideál, zimní sporty bez nutnosti montáže rakve apod. Určitě má zasloužené místo na trhu.
Auto jsem vyměnil jen proto, že už jsem tak velké nepotřeboval a šel do menšího a svižnějšího benzínu.
A můžu potvrdit, že je to sen mnoha rodin a že ne všech, je snad logické...
jojo, sám mám teda konkurenci, ale přidávám se k pochvale předností podobných aut.
Parkování je naprosto bez problému (já díky zadnímu pohonu mám k dispozici parádní rejd), auto je mnohem přehlednější než lecjaký kompakt. Když se k tomu přidá kamera a čidla... lahoda.
Místo na parkování se najde vždycky.
Co jsem stačil vysledovat, tak obavy z parkování podobnými auty ve městě mají hlavně lidé, kteří do města téměř vůbec nejezdí...
Nemít 3 děti, kočárky, golfky, čokly, tak taky radši lítám v C63, jenže...... já je mám.
Pro mě ani ne tak sen rodiny, jako spíš jediná rozumná volba a téměř nutnost
Parkování je naprosto bez problému (já díky zadnímu pohonu mám k dispozici parádní rejd), auto je mnohem přehlednější než lecjaký kompakt. Když se k tomu přidá kamera a čidla... lahoda.
Místo na parkování se najde vždycky.
Co jsem stačil vysledovat, tak obavy z parkování podobnými auty ve městě mají hlavně lidé, kteří do města téměř vůbec nejezdí...
Nemít 3 děti, kočárky, golfky, čokly, tak taky radši lítám v C63, jenže...... já je mám.
Pro mě ani ne tak sen rodiny, jako spíš jediná rozumná volba a téměř nutnost
V článku mi docela chybí alespoň pár slov ohledně srovnání s konkurencí. Kromě MB, který už kolegové zmínili se nabízí Tourneo Custom či trojlístek Jumpy/E😜ert/Scudo.
Jistě, uvedeným chybí 4x4, nicméně jde o srovnatelná auta, když nic jiného, tak velikostně.
Ohledně (údajně zbytečné) velikosti, kterou tu někteří kritizují můžu napsat jen tolik, že na velikosti rozhodně záleží. Mám zkušennost právě se zmíněným E😜ertem a musím říci, že pro aktivní rodinu je to ideální vozidlo na dovolenou či víkendy a nezanedbatelná výhoda spočívá také v tom, že v třetí řadě jsou místa skutečně plnohodnotná (na rozdíl od aut typu Sharan, Galaxy ...). U zmíněného E😜erta je ve srovnání s Multivanem slabší stránkou nižší komfort odpružení (což by měl řešit příplatkový vzduchové odpružení zadní nápravy), všude tvrdoplasty a méně variabilní interiér (neotočná sedadla) apod. Jinak mohu potvrdit, že manipulace se sedadly, např. vyjmutí třetí řady z vozu je akce pro zdatného muže, pochybuji, že by si s tím manželka poradila.
Jistě, uvedeným chybí 4x4, nicméně jde o srovnatelná auta, když nic jiného, tak velikostně.
Ohledně (údajně zbytečné) velikosti, kterou tu někteří kritizují můžu napsat jen tolik, že na velikosti rozhodně záleží. Mám zkušennost právě se zmíněným E😜ertem a musím říci, že pro aktivní rodinu je to ideální vozidlo na dovolenou či víkendy a nezanedbatelná výhoda spočívá také v tom, že v třetí řadě jsou místa skutečně plnohodnotná (na rozdíl od aut typu Sharan, Galaxy ...). U zmíněného E😜erta je ve srovnání s Multivanem slabší stránkou nižší komfort odpružení (což by měl řešit příplatkový vzduchové odpružení zadní nápravy), všude tvrdoplasty a méně variabilní interiér (neotočná sedadla) apod. Jinak mohu potvrdit, že manipulace se sedadly, např. vyjmutí třetí řady z vozu je akce pro zdatného muže, pochybuji, že by si s tím manželka poradila.
Podle me je česká modla octavka v kombiku nejlíp 1.9 TDI 😉. Jinak tohodle multivana s tímhle motorem, dsg, a 4motion máme. používáme ho do prace, na přívěsy, dovoleny prostě na cokoliv. J e to dobrý auto, ale chtělo by to jinej motor. Nalozenymu dochází dech. A s edicí25 vypadá i pěkně.
Koukni sem: [odkaz]
Moje subjektivní porovnání starsi verze multivanu a viana. Navíc pro aktualni velikost naši rodiny - 5 deti a 2 psy proste alternativa prakticky neexistuje.
Moje subjektivní porovnání starsi verze multivanu a viana. Navíc pro aktualni velikost naši rodiny - 5 deti a 2 psy proste alternativa prakticky neexistuje.
:no: Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI :no: , Promiňte, já asi budu zvracet.
:yes: :-! [odkaz] :-! :yes:
:yes: :-! [odkaz] :-! :yes:
tak skvěle, už ses vyzvracel. A dál ?
Předpokládám, že tohle bys taky chtěl pohánět TSI >😒]
[odkaz]
Předpokládám, že tohle bys taky chtěl pohánět TSI >😒]
[odkaz]
Modlou české rodiny je multivan zcela jistě jen proto, aby se klikalo, tohle hoši z auto.cz umí. :no😒br />
Ale jinak, multivan je skvělé auto, a já jsem jeho velkým fanouškem. Jako jediné v rodině to jistě není žádná radost, varianta, kterou používám já (máme se skupinou přátel multivana, který koluje, podle potřeby) je ideální, jakkoliv chápu, že ne univerzálně použitelná. Multivan standardně se dvěma rakvemi na střeše, policí tvořící druhé patro kufru, odveze zavazadla šesti dospělých lidí na týdenní pobyt jakéhokoliv zaměření, v pohodlí a za velmi přijatelné spotřeby svého relat. malého R4 dýzlu. Řídí se jako osobák a není mu prakticky co vytknout. Je to náš v řadě už třetí a stejně jako většina, vybíráme mezi vianem a multivanem, zatím vždy dostal přednost multivan. 😉 :yes:
Ale jinak, multivan je skvělé auto, a já jsem jeho velkým fanouškem. Jako jediné v rodině to jistě není žádná radost, varianta, kterou používám já (máme se skupinou přátel multivana, který koluje, podle potřeby) je ideální, jakkoliv chápu, že ne univerzálně použitelná. Multivan standardně se dvěma rakvemi na střeše, policí tvořící druhé patro kufru, odveze zavazadla šesti dospělých lidí na týdenní pobyt jakéhokoliv zaměření, v pohodlí a za velmi přijatelné spotřeby svého relat. malého R4 dýzlu. Řídí se jako osobák a není mu prakticky co vytknout. Je to náš v řadě už třetí a stejně jako většina, vybíráme mezi vianem a multivanem, zatím vždy dostal přednost multivan. 😉 :yes:
Jako pardon, ale jak může autor napsat o voze na konci svého životního cyklu, které se vyrábí přes 10 let to, že má dětské nemoci???
No sen rodiny jak ktere a jak kdy. Nas uz je doma celkem 5 a velke auto bylo potreba, uz kvuli trem autosedackam vedle sebe a na vyber toho zase tolik neni. Pokud nekdo jezdi kazdy den do prace autem, rozvazi deti do skolky/skoly/krouzky, tak je Multivan spise na skodu, protoze parkovani je problem a vozi se zbytecne moc vzduchu. Pokud chci s celou rodinou kazdy vikend jezdit na vylety, kazdy vikend jezdit na lyze, pak je Multivan idealni, ale vyplati se to, aby tam zbytek tyden stal ? Dalsi vec je i ta, jestli rodina bydli v byte nebo v rodinnem dome, ze ktereho neni takova potreba vyrazet nekam mimo.
Me osobne se dodavky predelane na rodinne auta nelibi, ani jejich jizdni projev me neoslovil. Nakonec jsme zvolili S-Maxe, kam se tri autosedacky krasne vejdou, kufr naprosto dostatecny (kocarek + 2 detske kola se krasne vejdou a 2 dospelacka dam na tazne). Parkovani take neni zadna hitparada, ale lepsi nez s Mutlivanem.
Jinak lituju vsechny maminky, kterym hodni manzele koupili tyto Multivany, Touaregy atd. Vzdycky se bavim, kdyz maji u skoly/skolky zaparkovat nebo vyjet (cest vyjimkam). Ja kdyz nabizel S-maxe manzelce, s diky odmitla a zustane pri svem Jazzu.
Me osobne se dodavky predelane na rodinne auta nelibi, ani jejich jizdni projev me neoslovil. Nakonec jsme zvolili S-Maxe, kam se tri autosedacky krasne vejdou, kufr naprosto dostatecny (kocarek + 2 detske kola se krasne vejdou a 2 dospelacka dam na tazne). Parkovani take neni zadna hitparada, ale lepsi nez s Mutlivanem.
Jinak lituju vsechny maminky, kterym hodni manzele koupili tyto Multivany, Touaregy atd. Vzdycky se bavim, kdyz maji u skoly/skolky zaparkovat nebo vyjet (cest vyjimkam). Ja kdyz nabizel S-maxe manzelce, s diky odmitla a zustane pri svem Jazzu.
Smax je výborné auto, stačí-li z hlediska přepravní kapacity, pak mutlivan nedává smysl. A naopak. Co se tvé lítosti nad maminkami týká, jsou i takové, které umějí řídit, a např. zmíněný touareg není delší než současná kombi střední třídy (tj. běžná rodinná auta), u kterých problém maminek nikdo nezmiňuje. Nehledě na to, že vyšší posaz v MPV nebo SUV umožňuje např. na zaplněných parkovištích supermarketů lepší orientaci při parkování, je vidět přes střechy běžných aut, také rejd velkých suv je plusem, jinými slovy, maminky se nemají v reálu čeho bát, je to spíš psychický problém, a jak maminka jednou zkusí, nechce jinak. 😉
Tak ja mám tiež 3 deti, keď sme čakali tretie, manželka nechcela o S-maxe ani počuť, že vraj je to obrovské a na to by si netrúfla atď. Teraz som po 2 rokoch kúpil ako 2. auto do rodiny Astru a manželka mi S-maxa nechce dať, tak si naň zvykla. A jazdí s ním napriek rozmerom sakramentsky dobre, rýchlo si zvykla 😄
No a toto sa stane aj s Multivanom. Vyskusa a uz nepusti. Nie je taky neobratny ako sa zda a ma kameru na cuvanie + senzory. Aj ked Webovy jazdci hodnotia niekedy podla svojich astier a fokusov. Ja to neodsudzujem aj my sme mali pri prvej malej Civic Vti a ked sme kupili CRV tak sa mi zdalo, ze toto je obyvacka. CRV stale dobre sluzi rodicom, ale Multivan to nie je. Dokonca ani podvozkom. Ked ideme do lesa s Multivanom s uzavierkoy prejdeme vsade. Ten divny haldex v CRV sa trapil a okrem super vlastnosti na snehu v meste na semafore, je podla mna aj v lahuckom terene nepouzitelny. Multivan je proti nemu terenak. Pre mudrcov o offroad-e doplnim - v terene jazdim Toyotu Hilux. O jej nekvalite ma nikto nepresvedci. V terene je to absolutna bomba. Ak by som dal manzelke ine auto (uz som sa pytal, ci nechce do mesta nieco mensie na vylety) poslala ma do p-cka. Vraj jej tam nic nechyba. Ale Trnava zas nie je take velke mesto... ALe nevadi ani vo viedni, v zoo hocikde, v prahe, a ani nikde v europe....
Ale vážně, ta variabilita je pro rodinu s dětmi zajímavá.
a prirovnanie k vysnenej modle ma fakt pobavilo, autor je zrejme po vikende este trosku mimo reality
Vem to takhle - dětem dáš sedačky kolem stolečku, dozadu se ti na šířku vejdou čtyři jízdní kola a hurá na výlet. Jindy tam zase dáš ještě jednu řadu sedaček a vezmeš celou partu (čtyřkolkou) na hory. Nebo vyndáš všechny a máš regulérní dodávku. Nebo za něj zapřáhneš jachtu a vyrazíš do Chorvatska. A nemusíš nic moc slevit z dynamiky, komfortu a ani spotřeba není nijak závratná. Asi neexistuje univerzálnější auto... a v tom je jeho krása.
Děti dneska ještě umí hrát karty? Já si myslel, že jen koukaj na DVDčka a serfujou po fejsbůku....
Příjde mi tohle auto pro čtyčlennou rodinku už přeháňka, pokud nemá dodávka jiné využitté nebo netahá tu jachtu, tak podobnou funkci na "3x do roka" je spoustu jiných a ve městě použitelnějších aut... a pohodlnějších, přinejmenším akusticky, prostor není vše.
Akusticky... tak holt budeš jezdit 120 místo 140 a jsi na svém... ok, já s tebou samozřejmě souhlasím, taky bych to nevyužil a nekoupil... ale rozumím tomu, že své kouzlo to má.
A k velkým kufrům, už sem ti to vysvětloval mockrát. Né každý jezdí sám a auto má jen do práce a zpět...
Všem normálním slovákům se omlouvám, ale na tohle jsem zareagovat musel
Vidím ho jako opravdovej ideál, jako třetí nebo čtvrtý auto. Není to ten typ, kterým bych chtěl brázdit silnice od pondělí do čtvrtka, ale naložit ho v pátek se vším všudy a přijet v neděli je naprosto legitimní.
Já bych ho taky využil (stejného Multivana, jen v mnohem horší výbavě, manuálu a bez BiTDI si půjčuju z firmy), ale o koupi bych uvažoval jen ve chvíli, kdy bych vlastnil penzion v horách nebo tak něco... Jinak v tomhle autě nevidím pro rodinu smysl - moc velký, moc drahý atd... 😢
Ale líbí se, ne že ne.
Je to jedno z nejlepších aut pro zábavu. Tedy pokud ti nejde o tu zábavu za volantem 😉
Sharan nebo Touran..Ok.
Tohle je tedy nezaparkovatelné.. 😄
Ale pokud má někdo 4-5 dětí..
Pokud vezmu půdorys Multivanu, pak délkou odpovídá A6ce a šířkou A8iččce, a o těch bys jako o nezaparkovatelných psal těžko.
ale rozhodne ten multivan svoje vyuzitie ma to treba uznat: [odkaz] krasne cierny, radost sa zviest :yes:
I kdybych si nebyl jistý z jiných diskuzí, jeho nechápavost k velkým kufrům je pověstná 😁
P.S. Neví někdo co se stalo s GTIm?😁
Nový RRS je úplně někde jinde, ale už je to setsakra znát na ceně.
Jistě, že u Porsche logicky platíš z velké části i za značku, kdyby stál např. Caenne stejně jako Touareg, kdo by pak Touaregy kupoval? Konkrétně na Touareg V8 TDI eMeLo prostě nemá (hvězda nehvězda), ani proti němu vlastně nemá přímo co postavit.