Testy
Yeti sa mi nepáčil od začiatku a teraz je to ešte horšie. S faceliftom mala prísť aj zmena mena na Škoda Frankenstein, pretože takú dizajnovú zlátaninu na štyroch kolesách som ešte asi nevidel. Vpredu je to samá hrana a ďalej už dominujú oblúčiky. Pôvodné okrúhle svetlá boli aspoň ako tak originálne ale toto... :no:
mna mrzi ze zmizol ten typicky yetiovsky "look" , toto mi skor pripomina spredu uz superba ( je to take akesi zamracene spredu ) , skoda ze facelift yetiho nedopadol nejako takto [odkaz] mohla to byt dizajnova pecka, stacilo tak malo 😢
Tak nějak začíná být u Škody pravidlem, že novinka znamená přínos především pro Škodu samotnou, zkrátka jak vyrobit levněji a efektivněji, jak lépe (a dráž) poskládat výbavy a jak zákazníkovi vysvětlit zdražení... Ano, FL je k tomu nejlepší cesta.
Mám se z toho radovat?
S tímto FL Yeti ztrácí osobitost a stává se z ní jen další Škoda. Naroubování "nové" tváře ve Škodě zvládli se ctí. Upřímně si příliš nedokážu představit lépe zakomponované tvary do původního konceptu Yeti, který slovo hrana prakticky neznal. Klobouk dolů pánům designérům :yes😒br />
Jenže ani designéři ve Škodě nejsou páni bozi. Vcelku každému musí být jasné, že obliny a hrany kombinovat prostě nejde. Tedy jde, ale výsledek tomu pak odpovídá...
Naštěstí tu stále je dobrý technický základ, takže stále má Yeti co nabídnout.
Je tu nový Yeti. Bez osobnosti a dražší než dříve :-! 8-s
Mám se z toho radovat?
S tímto FL Yeti ztrácí osobitost a stává se z ní jen další Škoda. Naroubování "nové" tváře ve Škodě zvládli se ctí. Upřímně si příliš nedokážu představit lépe zakomponované tvary do původního konceptu Yeti, který slovo hrana prakticky neznal. Klobouk dolů pánům designérům :yes😒br />
Jenže ani designéři ve Škodě nejsou páni bozi. Vcelku každému musí být jasné, že obliny a hrany kombinovat prostě nejde. Tedy jde, ale výsledek tomu pak odpovídá...
Naštěstí tu stále je dobrý technický základ, takže stále má Yeti co nabídnout.
Je tu nový Yeti. Bez osobnosti a dražší než dříve :-! 8-s
zabili nam yetiho ;-\ , nemozem si pomoct ale na yetim nebolo treba nic faceliftovat, proste vyzeral velmi dobre - stacilo mozno spravit nejaku tu urban lakovanu verziu bez outdoorovych plastov ako to je teraz po facelifte ktorou by vysli v ustrety zakaznikom ktori nechcu do mesta oplastovaneho yetiho a bolo by to ... velmi sa bojim ze takto dopadne aj kia sportage a z pekneho auta tam spravia tiez nejaku taku podivnu hrudu ked zmenia tu masku po facelifte , ale verim ze sa mylim a nebudu tam nic menit , ix35 neublizili tak hadam ani sportage-u neublizia
Poněkud si pletete pojmy. Změna vzhledu je estetická a čistě subjektivní záležitos a zaměňovat to za pokrok vpřed či vzad je prostě hloupost. Z technického hlediska nefunkční mlhovky ve výšce normálních světel, které mají funkci jen estetickou a pramálo praktickou, to byla dle mého názoru blbost nejenom z hlediska funkčního, ale i estetického. Byl to prostě hnus. Novému Yetimu lze vytknout ledacos, ale konečně vypadá celkem normálně. A že by nová škoda postrádala originálnost - to ani náhodou. Která konkurence ve srovnatelné ceně nabídne dvě karosářské verze téhož auta? Která konkurence nabídne tolik kombinací výbavy motorizací a barev? Prostě žádná.
Mluvit o pokroku směrem vzad v souvislosti se změnou dezignu je dosti úchylné. Každému se totiž líbí něco jiného a tudíž je to celkem subjektivní záležitost. Pod slovem pokrok si spíš představuji technické záležitosti, které lze posoudit objektivně. Objektivní skutečností je více variant, jak vzhledu, tak dalších výbav včetně automatu pro 4x4
Například haldex páté generace používá VW Tiguan už čtyři roky. Tak konečně se dočkala i Škodovka. Na novější technologie koncernu si škodovka prostě musí posečkat. Čekala dlouho, novinek není mnoho, každopádně pokrok to je, a to bez ohledu na subjektivní názory na výhody kulatých mlhovek na urovni normálních světel.
Především verze City a Outdoor, které se liší nejenom vzhledem, ale i základní výbavou (paket pro špatné cesty, tažné zařízení a pod.), to je skvělý nápad, který konkurence zřejmě začne kopírovat až v budoucnu. V tomto ohledu škodovka ostatním tak trochu vypálila ribník.
Jen škoda stupidní koncernové politiky, která omezuje motorizaci Yeti oproti Tiguanu. Němci jsou připosratí z toho, že by Yeti mohla konkurovat i samotnému nedotknutelnému božstvu Tiguan.
Mluvit o pokroku směrem vzad v souvislosti se změnou dezignu je dosti úchylné. Každému se totiž líbí něco jiného a tudíž je to celkem subjektivní záležitost. Pod slovem pokrok si spíš představuji technické záležitosti, které lze posoudit objektivně. Objektivní skutečností je více variant, jak vzhledu, tak dalších výbav včetně automatu pro 4x4
Například haldex páté generace používá VW Tiguan už čtyři roky. Tak konečně se dočkala i Škodovka. Na novější technologie koncernu si škodovka prostě musí posečkat. Čekala dlouho, novinek není mnoho, každopádně pokrok to je, a to bez ohledu na subjektivní názory na výhody kulatých mlhovek na urovni normálních světel.
Především verze City a Outdoor, které se liší nejenom vzhledem, ale i základní výbavou (paket pro špatné cesty, tažné zařízení a pod.), to je skvělý nápad, který konkurence zřejmě začne kopírovat až v budoucnu. V tomto ohledu škodovka ostatním tak trochu vypálila ribník.
Jen škoda stupidní koncernové politiky, která omezuje motorizaci Yeti oproti Tiguanu. Němci jsou připosratí z toho, že by Yeti mohla konkurovat i samotnému nedotknutelnému božstvu Tiguan.
Na mě ten normální yeti působí tak nějak: To máš za to, že sis nepřiplatil za Outdoor. Zdá se mi, že ta městská verze se snaží být sportovní a agresivní, ale ve výsledku auto opticky zvyšuje (což není u tohohle auta tedy nic, co by se dalo chválit). Zkrátka se mi nezdá tak vyvážená. To Outdoor je mi velmi sympatický. Plastovými kryty na spodní části nárazníku a velkým difuzorem rozbíjí převelikou masu plechu na přídi.
Asi tak. Schvalne si porovnavam fotky predoslej verzie (pred FL) a tejto. Pre mna je to naprosto jasne. Pred-faceliftova verzia mne osobne pripada krajsia!
Chybaju mi tie okruhle svetla vpredu, a tie zadne dvere s tym bohovskym "polamanym" dizajnom okolo spz-tky a'la Rapid su tiez krok vedla. Skoda. Yeti stratil svoj "kukuc", svoj sarm, svoju osobitost, svoju nevsednu krasu...
Chybaju mi tie okruhle svetla vpredu, a tie zadne dvere s tym bohovskym "polamanym" dizajnom okolo spz-tky a'la Rapid su tiez krok vedla. Skoda. Yeti stratil svoj "kukuc", svoj sarm, svoju osobitost, svoju nevsednu krasu...
preco opat propagujete diesel ? kua, cokolvek clovek otvori, zovsadial na neho vyskoci diesel ... chodte uz do pekla s dieslami, diesle patria do traktorov, nie do aut ...
clovek ma pocit ze auta sa uz robia len na diesel a kto chce benzin akokeby uz nebol normalny ... kam ten svet speje ...
mor na diesle !
clovek ma pocit ze auta sa uz robia len na diesel a kto chce benzin akokeby uz nebol normalny ... kam ten svet speje ...
mor na diesle !
casy benzinov sa este vratia, potom budeme frajeri my :yes:
kontrolní otázka - jsi Topper_1982 ?
Nejdřív avatar, potom nick. Možná, že udělat to najednou, ptal by se tu skoro každý (což tak asi nechtěl). No, nevím, co tím sleduje, jestli mu vadily ty disliky, tak teď dostává jeden za druhým. A změnit po 10 tisících příspěvků celý nick - to je opravdu na zamyšlení.
jasne ze som , kto by ma nespoznal >😁
Smrt budes mit z diesla driv ty, ale ne kvuli karcinogenum, ale ze te trefi slak >😁
Až nebude spotřeba auta s benzínovým motorem při svižné jízdě po dálnici (150-160 km/h) hodně nad 10 litrů a skoro stejná při svižné jízdě na normální silnici (do 120 km/h), tak nebudu mít s benzínovým motorem problém.
ano, vacsina jednoduchsich pozera len na aktualnu spotrebu ... neuvedomujuc si ze diesel sa prakticky nikdy nevyplati ... snad okrem extremov nad 30tis. km/rok
odhliadnuc od toho ze zasieraju vzduch ovela viac ako benzin
odhliadnuc od toho ze zasieraju vzduch ovela viac ako benzin
presne tak... boze co som o tom tu uz popisal, dobre vravis :yes😒br />
zober si castejsie servisne kontroly, vymena filtra pevnych castic, a ja neviem, castejsai vymena oleja pripadne skus natankovat nekvalitnu naftu tak sa nenaplatis za opravu.... ale ludia su nepoucitelni, aj tak si kupia diesle a po troch rokoch ich budu predavat... uz teraz su plne bazare 3-4 rocnych dieslakov ako nove malo jazdene top stav... take auto ani zadarmo
zober si castejsie servisne kontroly, vymena filtra pevnych castic, a ja neviem, castejsai vymena oleja pripadne skus natankovat nekvalitnu naftu tak sa nenaplatis za opravu.... ale ludia su nepoucitelni, aj tak si kupia diesle a po troch rokoch ich budu predavat... uz teraz su plne bazare 3-4 rocnych dieslakov ako nove malo jazdene top stav... take auto ani zadarmo
Píšeš blbosti.
Jaké častější servisní kontroly? V dnešní době má každé nové auto longlife interval, tak se do servisu podívá velmi velmi zřídka. FAP tě u nového auta nemusí vůbec zajímat, ani jeho výměna. Pokud natankuješ špatnou naftu, tak ti to zaplatí ten, u kterého jsi načepoval a rovnou dodám, natankovat nějakiu fakt blbou naftu, to chce mít setsakra smolíka a nebo vymytý mozek, že si jedeš načepovat k nějaké rizikové pokoutné pumpě.
Diesely v bazarech jsou proto, že se tam ani neohřejí. Ne proto, aby to tam bazarníků stálo a hnilo. Stejně tak si lidi velmi dobře umí spočítat, kolik do auta nasypou a nekupují něco, co nejsou schopni zeservisovat.
Jaké častější servisní kontroly? V dnešní době má každé nové auto longlife interval, tak se do servisu podívá velmi velmi zřídka. FAP tě u nového auta nemusí vůbec zajímat, ani jeho výměna. Pokud natankuješ špatnou naftu, tak ti to zaplatí ten, u kterého jsi načepoval a rovnou dodám, natankovat nějakiu fakt blbou naftu, to chce mít setsakra smolíka a nebo vymytý mozek, že si jedeš načepovat k nějaké rizikové pokoutné pumpě.
Diesely v bazarech jsou proto, že se tam ani neohřejí. Ne proto, aby to tam bazarníků stálo a hnilo. Stejně tak si lidi velmi dobře umí spočítat, kolik do auta nasypou a nekupují něco, co nejsou schopni zeservisovat.
Poslední dobou tu někteří šovinisti vyhlašují válku dieslům. Je fakt, že pokud mám auto především na popojížděčky po městě, tak nafťák není to pravé ořechové. Pokud bych ale měl dojíždět do práce víc jak 30 km (například, neberte mě za slovo), pak není co řešit.
100% souhlas. Těžko to několika větami vyjádřit lépe.
diesel sa neoplati ani keby dochadzal denne 50 km ... ale to jednoduchsi ludia nepochopia ... tí vidia len 4,5 v technicaku, realne naklady nie ... :-!
ale v jednom pripade sa diesel predsa oplati: ked chces byt brzda premavky a pred kamosmi onanovat nad spotrebou pri 70km/h dole kopcom
ale v jednom pripade sa diesel predsa oplati: ked chces byt brzda premavky a pred kamosmi onanovat nad spotrebou pri 70km/h dole kopcom
A jsme opět u toho, jak ti, kteří nemají žádnou zkušenost s probíraným problémem, o něm tak náruživě a fundovaně diskutují a mají ve všem a o všem jasno. K smíchu.
Klidně rozeber ty náklady, to by mne fakt zajímalo. :-!
Klidně rozeber ty náklady, to by mne fakt zajímalo. :-!
To nevysvětlíš.... oni se budou divit, až/jestli si koupí nějaký nový vůz s benzinem ( třeba zrovna TSI, protože v Yetim jiný benzinový motor není) a budou tam měnit stejné blbosti, jako u moderního dieslu.... Holt se to někomu povídá s Felicií 1.3, která je na údržbu motoru skoro bezproblémová..
A taky "nahoro kopcom a na rovinke", potom bude mít víc síly s "nákladom, návěsom"... auta sou věc, která se používá pro víc věcí, než pro machrovačku před "kamosmi" >😒]
Prestan cichat ty benzinove vypary, nici ti mozek.
A to rikam jako nekdo, kdo ma doma benzin i diesel.
A to rikam jako nekdo, kdo ma doma benzin i diesel.
Ze nevyplati, no tak pod pocitat so mnou,
realny rozdiel, medzi 160k dieselom a 180k benzinom v mojom pripade bol slabych 600 €, o ktore bol benzin lacnejsi. Pricom benzin je na tom dynamicky horsie !
Co myslis kedy sa mi to asi tak vrati 😄
Podla spritmonitoru jazdi diesel priemerne za 6,8 (ja za 6,3) a benzin za 9,7.
Mam najazdene cosi viac ako 60 tisic bez toho, aby som platil za nieco ine ako olej a filtre. Cize na palive som usetril uz cca. 2750 €. Odrataj z toho 600€, ktore som platil navyse pri kupe a stale som v pluse 2 tisic.
Takze ziadne take ze sa nevyplati, keby to tak nebolo, tak predsa vsetci jazdime benzinom. 4 valcove diesle su stale vacsie ci mensie traktory a z toho nemoze mat pozitok nikto. Ak sa ti investicia do dieselu vrati 5 nasobne napriklad za 4 roky, tak nie je o com.
realny rozdiel, medzi 160k dieselom a 180k benzinom v mojom pripade bol slabych 600 €, o ktore bol benzin lacnejsi. Pricom benzin je na tom dynamicky horsie !
Co myslis kedy sa mi to asi tak vrati 😄
Podla spritmonitoru jazdi diesel priemerne za 6,8 (ja za 6,3) a benzin za 9,7.
Mam najazdene cosi viac ako 60 tisic bez toho, aby som platil za nieco ine ako olej a filtre. Cize na palive som usetril uz cca. 2750 €. Odrataj z toho 600€, ktore som platil navyse pri kupe a stale som v pluse 2 tisic.
Takze ziadne take ze sa nevyplati, keby to tak nebolo, tak predsa vsetci jazdime benzinom. 4 valcove diesle su stale vacsie ci mensie traktory a z toho nemoze mat pozitok nikto. Ak sa ti investicia do dieselu vrati 5 nasobne napriklad za 4 roky, tak nie je o com.
Súdy sa nedajú robiť na jednom konkrétnom prípade.
V mojom prípade to vycháza naopak.
V mojom prípade to vycháza naopak.
U me zase opacne nez u tebe.
Auto drazsi o 70 tisic, pri najezdu 170k jsem v plusu dejme tomu 100 tisic celkove.
Zadne extra vydaje nebyly, cisteni egr ventilu 2x a to kdo vi, jestli to vubec bylo treba...
Auto drazsi o 70 tisic, pri najezdu 170k jsem v plusu dejme tomu 100 tisic celkove.
Zadne extra vydaje nebyly, cisteni egr ventilu 2x a to kdo vi, jestli to vubec bylo treba...
Jenže těch 4,5 litru v techničáku je reálný číslo a brzda provozu?? to teda nevím kde si na to přišel >😁
ty toho asi moc naježděno nemáš, co? Natož s dieselem. A nebo jsi si pořídil nějaký nesmyslný auto v domnění, jak dobře jsi udělal a teď si to sám musíš obhajovat.
Na playstation 3 urcite nie. Ale jazdim denne do prace 19 km a mam 2 auta. Jeden focus benzin 1,6 so spotrebou 8,4 litra na 100km a santa fe diesel so 7,6 litra na 100. Co je v technicaku, ma nezaujima. A z coho cerpas vedomosti ty ?
Oni ty vaše slavné "moderní" benzíny dnes stojí stejne za ho*** jako ty diesly ohledně spolehlivosti a servisních nákladů.....
Jestli chceš nenáročnej motor, zůstaň u tý svý Felicie 😄 Tam to ještě platilo....
Jestli chceš nenáročnej motor, zůstaň u tý svý Felicie 😄 Tam to ještě platilo....
- častější servisní kontroly - kde si na to přišel?
- DPF - naštěstí ještě nemám
- olej - měním standartně po 15000. Měnil jsem tak i u benzína. Nákladově to vyjde na 600 za olej 150 korun filtr. Stejně jak u benzína takže žádná tragédie
- nekvalitní nafta pořádnýmu diesel motoru nevadí. Neměl jsem s tím nikdy problém a to tankuju kde mě napadne.
- DPF - naštěstí ještě nemám
- olej - měním standartně po 15000. Měnil jsem tak i u benzína. Nákladově to vyjde na 600 za olej 150 korun filtr. Stejně jak u benzína takže žádná tragédie
- nekvalitní nafta pořádnýmu diesel motoru nevadí. Neměl jsem s tím nikdy problém a to tankuju kde mě napadne.
"extrémům přes 30 tis za rok"?!
Už jezdím míň... jen něco málo přes 50 tis ročně... a stejně mám rád benzíny a "za svoje" bych olejožrouta fakt nekoupil.
To že jedním jezdím jako služebním na věci nic nemění - anopak mě to v mém přesvědčení podporuje.
:-!
Už jezdím míň... jen něco málo přes 50 tis ročně... a stejně mám rád benzíny a "za svoje" bych olejožrouta fakt nekoupil.
To že jedním jezdím jako služebním na věci nic nemění - anopak mě to v mém přesvědčení podporuje.
:-!
Tak jezdi na služebky benzínem a ten si plať ze svého, když jsi tak moudrý ..........
ze aj ty patris k tym hlupacikom ktorí si myslia ze ked idu dole kopcom so zaradenym kvaltom tak setria viac benzinu akokeby isli na volnobeh ? a to len preto ze OKAMZITA spotreba nv istom case je 0 ... priemerka ich nezaujima 😄
Už z jeho nicku bys mohl pochopit, že on nepatří k lidem, co do auta lejou benzín, ty chytráčiku. >😁
Mám na tebe otázku. Prozraď nám, s jakými vozy si kdy jel a jel si vůbec někdy v dieslovém voze???? Ukaž mi prosimtě jedno auto ( neberu v potaz hybrid), které při stejném/ podobném výkonu a váze jezdí za míň litrů v PRŮMĚRU!! jak píšeš, než je tomu u Dieslu? Nehledě na to, že dieslová auta mají jiné plusy, díky kterým si je lidé kupují a není to zdaleka jen spotřeba.... až vychodíš základku a sundáš plakát Ferrari ze dveřích, třeba na to přijdeš😊
no to by ma fakt zaujimali tie vyhopdy dieslu okrem okamzitej spotreby ...
diesel je drahsi pri nakupe, drahsi na servis, drahsi na opravy ... ale to onanisti nad spotrebou nikdy nepochopia :-!
jo, sluzobne som jazdil 1,9TDI, nechcel by som ani zadarmo, a to jazdim ATMOSFERICKY benzin, ono ja by som nikdy nechcel ani "moderny" turbobenzin ... :-!
diesel je drahsi pri nakupe, drahsi na servis, drahsi na opravy ... ale to onanisti nad spotrebou nikdy nepochopia :-!
jo, sluzobne som jazdil 1,9TDI, nechcel by som ani zadarmo, a to jazdim ATMOSFERICKY benzin, ono ja by som nikdy nechcel ani "moderny" turbobenzin ... :-!
Větší tah při naloženém autě, nebo s návěsem to je pro mne největší výhoda oproti stejně silné atmosféře, nemusíš pořád řadit a vytáčet. Větší objem a s více válci, která udělá stejnou práci nesrovnatelně více žere, ale také stojí.... a jen se uchláchol atmosférou, Yeti u kterého pláčeš ji nemá v nabídce, neříkám, že proti tomu neco mam (také jezdím na atmo i přeplnovaném benzinu), ale každé je na něco.. na svém autě bych benzin nechtel...
A ty servisní náklady... TSI na přítelkyně autě je toho zářným příkladem...
Moderní benzinové motory jsou stejne jako diesly plné věcí, co se mužou rozbít, stejně jako diesly... a věř, že to časem bude i atmosfér, jestli ještě přežijou...
Jestli tohle nechápeš, máš asi nějakou poruchu..
A ty servisní náklady... TSI na přítelkyně autě je toho zářným příkladem...
Moderní benzinové motory jsou stejne jako diesly plné věcí, co se mužou rozbít, stejně jako diesly... a věř, že to časem bude i atmosfér, jestli ještě přežijou...
Jestli tohle nechápeš, máš asi nějakou poruchu..
Mě se už skoro 3 roky co s ním jezdím finančně dost vyplácí. Hele ty ekologu rozhlídni se kolem a všimni si co jezdí kamionů s velkýma naftovýma motorama, který produkujou exhalací jak zaoceánskej parník. Ty se tu budeš rozčilovat nad nějakým umrněným malým TDI motorem a za zadkem ti budou jezdit tisíce kamionů, který toho vyprodukují několikanásobně tolik.
Tak to pozor, kamióny už jezdí většinou s SCR na Euro 6, nehorší jsou lodě.
To není argument. Moderní diesely mají taky špunt ve vejfuku (rozuměj DPF), takže jsou na tom s exhalacema obdobně jako kamiony. S tím rozdílem, že menší motor vyprodukuje logicky míň spalin. S těma loděma je to fakt ovšem ty ty pevný částice produkují stovky km od pobřeží tam to nikomu nevadí. Navíc sednou na hladinu oceánu a pak už je nikdo nevdechne.
nad 30 000 Km/rok je extrém? Tak pokud máš auto na koukání, tak potom je jedno, na co se před barákem koukáš.
30.000 km / rok není celkem žádný extrém, např.do práce to mám nějakých 25km a to dělá něco přes 13.000 km jen cesty do práce. Roční nájezd mám kolem 50 - 60.000 km a to nejezdím delší trasy každý den.
aha, 30tis. za rok nie je extrem, lebo TY najazdis 50tis.... to je teda logika, to hej ... LOL
chces povedat ze MIMO cesty do prace este najazdis vyse 40tis. km za rok ? to je 120km KAZDY den pocas celeho roka ... alebo 250km kazdy druhy den pocas celeho roka ...
to rozpravaj tomu čo seno zerie ... spis vobec pocas roka ?
ja MIMO prace najazdim tak 8-10tis. km, a to su v tom kadejake nakupy pocas tyzdna, vikendove vylety, lyzovacky a 1x dovolenka pri mori >😁
ty extrem ... :-!
chces povedat ze MIMO cesty do prace este najazdis vyse 40tis. km za rok ? to je 120km KAZDY den pocas celeho roka ... alebo 250km kazdy druhy den pocas celeho roka ...
to rozpravaj tomu čo seno zerie ... spis vobec pocas roka ?
ja MIMO prace najazdim tak 8-10tis. km, a to su v tom kadejake nakupy pocas tyzdna, vikendove vylety, lyzovacky a 1x dovolenka pri mori >😁
ty extrem ... :-!
Omlouvám se ale ale nikde jsem nepsal že je to jen soukr znám mnoho lidí kteří soukr + pracovně najezdí více než 60.000 km/rok.
Třeba v mém případě to naskakuje hlavně cestama do německa na firmu v průměru tak 3-4 do měsíce 1000 km/cesta tam a zpět ( 10hodin čisté jízdy). + další jízdy po čr. Od 6/2007 to je nějakých 429.000 (stav km v autě). A to těch 13000km na cesty do práce počítám pokud bych jel jen tam a zpět, obvykle se zastavíte na nákup a pod a hned je + 20 km.
Kamarád jako obchodní zástupce najezdí tak 200-300km každý pracovní den.Jiný zas jezdí 60km do práce (jedna cesta) tj. 120 km denně. Pro zajímavost 50km to je z D11- 0km na pražské letiště. Osobně jsem pár měsíců třeba denně jezdil HK-Pha a zpět ca. 270km (1h30min/cesta)
Kolegové v německu najezdí těch 25 - 35.000km za rok čistě soukromě.
Skoro se mi vtírá otázka jestli vůbec máte ŘP? 30.000km za rok opravdu není extrém ale takový slušnější nájezd kolem 10-15 tis najezdí ti co moc nejezd tedy Váš případ.
Třeba v mém případě to naskakuje hlavně cestama do německa na firmu v průměru tak 3-4 do měsíce 1000 km/cesta tam a zpět ( 10hodin čisté jízdy). + další jízdy po čr. Od 6/2007 to je nějakých 429.000 (stav km v autě). A to těch 13000km na cesty do práce počítám pokud bych jel jen tam a zpět, obvykle se zastavíte na nákup a pod a hned je + 20 km.
Kamarád jako obchodní zástupce najezdí tak 200-300km každý pracovní den.Jiný zas jezdí 60km do práce (jedna cesta) tj. 120 km denně. Pro zajímavost 50km to je z D11- 0km na pražské letiště. Osobně jsem pár měsíců třeba denně jezdil HK-Pha a zpět ca. 270km (1h30min/cesta)
Kolegové v německu najezdí těch 25 - 35.000km za rok čistě soukromě.
Skoro se mi vtírá otázka jestli vůbec máte ŘP? 30.000km za rok opravdu není extrém ale takový slušnější nájezd kolem 10-15 tis najezdí ti co moc nejezd tedy Váš případ.
V case, ked si este nebol na svete, sa do benzinu pridavalo v nejakej forme olovo, aby sa neomlatili ventily a ich sedla. Nejaky mudrc zistil, ze je to jedovate, karcinogenne a keby bolo vtedy auto.cz, asi by pisal rovnako priblble prispevky ako ty. A tak iny mudrc prisiel s napadom nahradit olovo aromatmi. Po case si japonci vsimli, ze sa statisticky vyznamne zvysil u nich vyskyt rakoviny pluc. Ako to, ved mali zdrave ryby, ryzu a ten novy benzin, teda vsetko, co sudruhovia v Ost Berline jazdiaci na TRABANTOCH a WARTBURGOCH na zmes Pb benzinu a oleja nemali. A nemali este nieco, zvyseny vyskyt rakoviny pluc. Co myslis, su zdrave aromaty stale nahradou olova v benzine ?
U oplastovane verze mi chybi ochranne plasty podel cele karoserie, v mistech prahu a podbehu, coz je trosku Skoda... Tyto casti z vlastni zkusenosti trpi dost a u lehce vyvyseneho vozu urceneho i do lehkeho terenu bych to uvital, jinak ale vcelku solidni vuz, designem bohuzel neoslnivym, jak je u Skodovky zname, obycejna, ale kvalitni tuctovka, bez emoci.
ale co už teď - už i Yeti je sešmelcován koncernovým nevkusem a dostal čumák z Passata...
Co už teď.
Škodovka je prostě zařazena do role "levné" alternativy k fau vé. Dobrá - možná lépe řečeno laciné.
No co - faktem je, že sama by škodovka nepřežila.. tak buďme rádi, že lidi mají práci.
Ale nic to nemění na tom, že ji nechci.
Ani zadarmo - takže cenu vlastně neřeším
Howgh.
Co už teď.
Škodovka je prostě zařazena do role "levné" alternativy k fau vé. Dobrá - možná lépe řečeno laciné.
No co - faktem je, že sama by škodovka nepřežila.. tak buďme rádi, že lidi mají práci.
Ale nic to nemění na tom, že ji nechci.
Ani zadarmo - takže cenu vlastně neřeším
Howgh.
Ještě, že jsi to všem musel povědět. >😁
no - to je účel a princip diskuzí pod články.. ne?
Sdílení názorů a postojů....
Až to bude skutečně firemní blog škodovky, pak se budou muset přihlašovat pod číslem zaměstnance.
>😒]
Sdílení názorů a postojů....
Až to bude skutečně firemní blog škodovky, pak se budou muset přihlašovat pod číslem zaměstnance.
>😒]
podle mě je u Škody nutno citlivě vážit formulaci - a tys ji zvolil správně - LACINÉ alternativy. Ono totiž Škoda ani zdaleka není levná, především u nás.
Yetiho mi přijde vážně škoda, byla to vlastně jediná opravdu poctivá Škoda. Superb svůj handicap vůči Passatu sice úspěšně maskuje, ale rovnocenný hráč to není.
Yetiho mi přijde vážně škoda, byla to vlastně jediná opravdu poctivá Škoda. Superb svůj handicap vůči Passatu sice úspěšně maskuje, ale rovnocenný hráč to není.
O kolik je levnější v zahraničí? Nějaké příklady? Nechce se mi to hledat
nejde o absolutní cenu. Jde o porovnání s konkurencí. Zatímco v zahraničí je Škoda levnější než konkurence (a je mmj. podstatně lépe vybavena), pak u nás je podstatně dražší než konkurence.
SOUHLAS.
Ale někdy je možné na showroomu domluvit zajímavé slevy i u nás..
😉
I když třeba u VW dají o pár procent tu slevu vždy vyšší,
Ale někdy je možné na showroomu domluvit zajímavé slevy i u nás..
😉
I když třeba u VW dají o pár procent tu slevu vždy vyšší,
Auta stoji vsude stejne. Ceniky jsou u nas ale pokrivene trhem ve kterem zakaznici nakupuji podle vyse slevy.
Lidi nemají peněz na rozhazování..slevy jsou tedy trendem doby.
Jak jinak zákazníka přesvědčit , aby nenakoupil u konkurence?
Jak jinak zákazníka přesvědčit , aby nenakoupil u konkurence?
aha, a proto tu byla (je) kauza ree😜ortů. že 8-s
Tak pokud to podle vás není způsobeno trhem tak jak si to vysvětlujete? Nějaká konspirační teorie o nadnárodním uskupení výrobců automobilů kteří se usnesli že si na čechy zasednou? vtipálku >😁
Jestli myslíš to, proč je u nás Škoda dražší vztaženo ke konkurenci, tak to je zcela jednoduché. Většina prodejů je tvořena firemní klientelou, takže tam nemá smysl ceny řešit (nakupují za zcela jiné ceny než běžný zákazník). A vzhledem k tomu, že je to domácí značka, tak se stále najde dost těch, kteří koupí i "reálně" předraženou Škodu.
Navíc drahá Škoda pro běžné zákazníky má skvělý bonus - ojetiny si drží cenu. A to je další důvod pro firmy, proč nakupovat Škodu - dobrá zůstatková hodnota. Škoda to má promyšlené skvěle.
Škoda nemá důvod zlevnit, to je celé. A když musí, tak musí - viz Rapid.
Navíc drahá Škoda pro běžné zákazníky má skvělý bonus - ojetiny si drží cenu. A to je další důvod pro firmy, proč nakupovat Škodu - dobrá zůstatková hodnota. Škoda to má promyšlené skvěle.
Škoda nemá důvod zlevnit, to je celé. A když musí, tak musí - viz Rapid.
nevím tu extrémní předraženost oproti konkurenci nevidím...
co je toto zase za blábol ... že skoda si drzi ceny ... ako drzi ? ze kupim predrazenu 1,6TDI ochtavku za 20tis € a o 4 roky ju predam za 17tis. € ci ako si to myslel ?
je to presne naopak, skodovku nepredas lepsie ako japonca alebo francuza a este na nej viac stratis ...
to by si ale nesmel byt blby a neporovnavať absolutne hodnoty predajnych cien jazdeniek ...
ale ROZDIEL medzi predajom a nakupom v % a v € (resp. v Kčs) :-!
uz som niekde daval konkretne porovnanie 4rocneho touarega a santa fe ... korejec z toho vysiel ovela lepsie 😄
je to presne naopak, skodovku nepredas lepsie ako japonca alebo francuza a este na nej viac stratis ...
to by si ale nesmel byt blby a neporovnavať absolutne hodnoty predajnych cien jazdeniek ...
ale ROZDIEL medzi predajom a nakupom v % a v € (resp. v Kčs) :-!
uz som niekde daval konkretne porovnanie 4rocneho touarega a santa fe ... korejec z toho vysiel ovela lepsie 😄
víš, je hezké, že píšeš něco o blbosti.
Tak zaprvé, možná sis nevšiml, ale už nějaký ten pátek máme Kč a nikoliv Kčs. Jasně detail, vím >😒]
Ale to podstatné - ano, rozdíl ztráty při prodeji ojetiny Škody vůči ceníkové ceně je možná stejný jako u konkurence. Jenže jelikož je Škoda ceníkově předražená a především firemní klientela ji nakupuje významně levněji, pak ztráta vůči reálné pořizovací ceně firem je nízká. Pochopil jsi?
Tak zaprvé, možná sis nevšiml, ale už nějaký ten pátek máme Kč a nikoliv Kčs. Jasně detail, vím >😒]
Ale to podstatné - ano, rozdíl ztráty při prodeji ojetiny Škody vůči ceníkové ceně je možná stejný jako u konkurence. Jenže jelikož je Škoda ceníkově předražená a především firemní klientela ji nakupuje významně levněji, pak ztráta vůči reálné pořizovací ceně firem je nízká. Pochopil jsi?
nepochopil ... lebo opat pises blbosti ...
chces povedat ze vylagrovanu firemnu 4r ochtavku so 150tis. km, na ktoru dostala firma 35% zlavu, preda firma presne tak isto ako sukromnik oktavku z rodiny s 80tis. km ktoru tato lestil kazdu nedelu lebo na nu vysolil celozivotne uspory a kupil ju len s 10% zlavou ?
ide ti, pokracuj ... :-!
chces povedat ze vylagrovanu firemnu 4r ochtavku so 150tis. km, na ktoru dostala firma 35% zlavu, preda firma presne tak isto ako sukromnik oktavku z rodiny s 80tis. km ktoru tato lestil kazdu nedelu lebo na nu vysolil celozivotne uspory a kupil ju len s 10% zlavou ?
ide ti, pokracuj ... :-!
máš v tom dokonalý hokej.
Srovnávej srovnatelné. A tu tvoji 4-roční vylágrovanou Octavii se 150 000 km prodá prakticky stejně jak firma, tak soukromník. Firma ale tratí méně, což snad pochopí i květináč...
Srovnávej srovnatelné. A tu tvoji 4-roční vylágrovanou Octavii se 150 000 km prodá prakticky stejně jak firma, tak soukromník. Firma ale tratí méně, což snad pochopí i květináč...
hokej v tom mas ty, lebo ja som pisal o inom ...
a v konecnom dosledku, toto co pises plati pre vsetky znacky, ze flotila je lacnejsia a teda ze firma strati pri predaji ROVNAKo vylagrovaneho auta menej ako sukromnik ...
ked chces porovnavat, porovnavaj rovnaku situaciu: firemne auto vs firemne auto, sukromne auto vs sukromne auto ...
a ja vravim, ze ked si sukromnik, obycajny smrtelnik, otec rodiny kupi oktavku 1,6 TDI za 20tis. €, a druhy rovnaky otec rodiny si kupi rovnako vybavene i30 kombi 1,6 CRDI za 16 tis. €, obaja dostanu cca rovnaku zlavu pri nakupe, obaja v nom nabehaju rovnko km a obaja ho po 4r budu chciet predat, tak ten s i30 bude po predaji spokojnejší
a v konecnom dosledku, toto co pises plati pre vsetky znacky, ze flotila je lacnejsia a teda ze firma strati pri predaji ROVNAKo vylagrovaneho auta menej ako sukromnik ...
ked chces porovnavat, porovnavaj rovnaku situaciu: firemne auto vs firemne auto, sukromne auto vs sukromne auto ...
a ja vravim, ze ked si sukromnik, obycajny smrtelnik, otec rodiny kupi oktavku 1,6 TDI za 20tis. €, a druhy rovnaky otec rodiny si kupi rovnako vybavene i30 kombi 1,6 CRDI za 16 tis. €, obaja dostanu cca rovnaku zlavu pri nakupe, obaja v nom nabehaju rovnko km a obaja ho po 4r budu chciet predat, tak ten s i30 bude po predaji spokojnejší
Jenže firma koupí Octu 1,6 TDI za 20tis. € ceníkových, po slevě třeba za 14 tis. €. Tratí ale především vůči ceníkové ceně, takže tratíš díky cenové politice z velké části jen virtuální peníze, které jsi nikdy nezaplatil.
A tohle u konkurence běžné není, běž ke Kii a řekni si o 30 %... Uctivě tě vypoklonkujou >😒]
A tohle u konkurence běžné není, běž ke Kii a řekni si o 30 %... Uctivě tě vypoklonkujou >😒]
opat demagogia, preco porovnavas mna s firmou ? chces povedat ze aj fero z hornej dolnej dostane u skody zlavu 30% ako firma ? nedostane ... ale keby som prisiel ako firma do kie a povedal ze beriem 10 ceedov, dostal by som zlavu 30% ako u skody ?
teda ty vlastne vravis ze "firmam sa skoda oplati lebo dostanu velku nakupnu zlavu" ...
ale kvoli fleetovym zlavam predchadzajuci vyrok plati pre akukolvek znacku, nie ?
ale potom teda neplati ze "skoda sa oplati lebo si drzi ceny jazdeniek", lebo to vlastne plati pre vsetky znacky, ze ked dostanes velku nakupnu zlavu tak pri predaji menej stratis
:-!
teda ty vlastne vravis ze "firmam sa skoda oplati lebo dostanu velku nakupnu zlavu" ...
ale kvoli fleetovym zlavam predchadzajuci vyrok plati pre akukolvek znacku, nie ?
ale potom teda neplati ze "skoda sa oplati lebo si drzi ceny jazdeniek", lebo to vlastne plati pre vsetky znacky, ze ked dostanes velku nakupnu zlavu tak pri predaji menej stratis
:-!
běž ke Kii a řekni si o 30 %... I kdybys je dostal díky tomu, že prodejce zrovna ujíždí na perníku, pak dostaneš 30 % z menší částky, takže sleva v absolutním čísle nebude taková, jak u ceníkově předražené Škody.
A tebe s nikým neporovnávám. Jen píšu, že Škoda to má dobře vymyšlené, protože jako firemní ojetina drží cenu (=méně ztrácí na ceně).
A tebe s nikým neporovnávám. Jen píšu, že Škoda to má dobře vymyšlené, protože jako firemní ojetina drží cenu (=méně ztrácí na ceně).
Nejsou ošizené výplně dveří, i v základu dostanete vzadu víceprvek... Raději snad i Yetiho po tomto KO-FL ve verzi pro město, než Octavii III :-!
A z těch fotek to na mne bohužel působí spíš jako malá dodávka (a la berlingo nebo kangoo) spíš než jako SUV (a la GLK). Prostě škoda kulatých mlhovek , které Yetimu dodávali výraz a jedinečnost.
[odkaz]
FL je jedním slovem nuda...