Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Citroën DS: SUV ani prémiový sedan se do Evropy nedostanou

20 komentářů

Avatar - Dinar
Dinar
v Říši středu se dá pořád ještě evropské zboží vydávat obecně za něco lepšího. S image Citroenu to má řada DS na evropském trhu těžké, v Číně je šance na průraz do prémiového segmentu větší.
Petrko
ještě nedávno všichni plakali jak jim americká firma Ford do Evropy nestrčí hned auto ( Fusion/Mondeo hlavně protože u Mondea ještě nenastal čas na standardní modelovou obměnu) a teď koukám že evropská firma pro jistotu nebude některé své výrobky v Evropě prodávat vůbec. Evropa už asi fakt není důležitý trh.
Avatar - Hittman
Hittman
Správně, cos myslel? Zázrak jménem EU, která má konkurovat USA a JAPAN (možná i Rusku a Číně) se jaksi né a né dostavit... >😒]
Avatar - CHerokee
CHerokee
Evropa je důležitý trh. Ale je tak nabitý (velká konkurence) a má náročné zákazníky, že tady nejde jít s každým vozem.

Btw. EU je to nejlepší, co nás potkalo. V Evropě se neválčí, země spolupracují a máme se jak prasata v žitě ve srovnání s dobami předchozími. Pro ČR to platí 2x... to by na auto.cz byl jen žigul, škodovka a trabant... a diskuze by šla přes cenzory.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
1. odstavec - jó kdyby >😁
2. - :yes:
bonoslav
presne tak, suhlasim s tebou
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Hittman
Hittman
Jde vidět, že novodová propaganda pracuje úspěšně >😒] :no:
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
No, to není úplně srovnatelné. Viz Dinarův příspěvek...Luxusní limuzína a prémiové SUV od Citroenu by zde beztak pravděpodobně skončily propadákem, Mondeo je však naprosto zásadní model...Ale i tak je jich škoda...
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Je to jinak, automobilka pod PSA si netroufne v
Evropě prodávat něco co vydává za prémii, protože je si vědoma svých schopností a konečně uznala, že to ví i evropani co mají zájem o prémii. Kdyby byla Evropa nezajímavý trh, korejci by se pakovali a MZD6 by nebyla kombík speciálně pro Evropu. Kdo na to má, tady prodává.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Přesně napsáno... jen jsme nejnáročnějším trhem.
Avatar - Hittman
Hittman
Jenže korejci to tlačí jednoznačně přes cenu a dalo by se říci, že to i dotují, aby si zde vybudovali pozici. Neboj, dlouho to trvat nebude. Rentík taky zdražil starou lagunu, po pár měsících nulových prodejů to opět šoupnul dolů, protože holt to auto na vyšší cenu nemá.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To fakt neni
Avatar - del42sa
del42sa
Jak asi bude vypadat "kompaktní prémiový sedan DS" se dozvíte zde😒br />
[odkaz]

připomínám, že s konceptem Metropolis/Numero 9 toto nemá nic společného.....
Avatar - Kuski
Kuski
Ha ha. Je to C-Elysse s předkem z Wild Rubisu. Trošku mimo >😁 :no:
Avatar - del42sa
del42sa
ha ha, není >😁 :-! neškodila by návštěva očního
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Alespoň zezadu to tak vypadá... :no: :no: :no😒br />
Jestli to náhodou není francouzský křáp...
Arese
Ano, o sedany není v Evropě takový zájem, a proto zde Citroen nabízí nejnovější generaci C5 (z liftbacku změněnou na sedan) a Elysse! 😉 :yes:
chrudoš
Ano, o sedany je všeobecně menší zájem, ostatně takové 3er a 5er, E nebo C klasse, A4 jsou jasné prodejní propadáky. O takovém Passatu už ani nemluvím, je to sedan a těm troubům z Volfsburgu to pořád ještě nedošlo, že sedan v Evropě prostě nemůže uspět, přitom by stačilo poslouchat Frantíky a nemuseli by přijít o takovou sumu peněz přižovováním tak neúspěšné karoserie...
Avatar - jozephko
jozephko
a až potom ho môže využívať pri predaji v Číne. Frantíci sa asi domnievajú, že Číňanom stačí európsky pôvod značky a úspech je tým zaručený...
Nespomínam si v posledných rokoch žiadnu rozumnú, či dokonca vizionársku myšlienku zo strany francúzskych výrobcov áut.
Avatar - Hittman
Hittman
Jenže v číně na rozdíl od evropy budou mít větší zisk i obrat. Takže z pohledu zisku a přežití je pro ně čína důležitější než evropa. Na image si můžou hrát až nebudou před krachem.