Novinky
Dinar
1
v Říši středu se dá pořád ještě evropské zboží vydávat obecně za něco lepšího. S image Citroenu to má řada DS na evropském trhu těžké, v Číně je šance na průraz do prémiového segmentu větší.
ještě nedávno všichni plakali jak jim americká firma Ford do Evropy nestrčí hned auto ( Fusion/Mondeo hlavně protože u Mondea ještě nenastal čas na standardní modelovou obměnu) a teď koukám že evropská firma pro jistotu nebude některé své výrobky v Evropě prodávat vůbec. Evropa už asi fakt není důležitý trh.
Správně, cos myslel? Zázrak jménem EU, která má konkurovat USA a JAPAN (možná i Rusku a Číně) se jaksi né a né dostavit... >😒]
Evropa je důležitý trh. Ale je tak nabitý (velká konkurence) a má náročné zákazníky, že tady nejde jít s každým vozem.
Btw. EU je to nejlepší, co nás potkalo. V Evropě se neválčí, země spolupracují a máme se jak prasata v žitě ve srovnání s dobami předchozími. Pro ČR to platí 2x... to by na auto.cz byl jen žigul, škodovka a trabant... a diskuze by šla přes cenzory.
Btw. EU je to nejlepší, co nás potkalo. V Evropě se neválčí, země spolupracují a máme se jak prasata v žitě ve srovnání s dobami předchozími. Pro ČR to platí 2x... to by na auto.cz byl jen žigul, škodovka a trabant... a diskuze by šla přes cenzory.
No, to není úplně srovnatelné. Viz Dinarův příspěvek...Luxusní limuzína a prémiové SUV od Citroenu by zde beztak pravděpodobně skončily propadákem, Mondeo je však naprosto zásadní model...Ale i tak je jich škoda...
Je to jinak, automobilka pod PSA si netroufne v
Evropě prodávat něco co vydává za prémii, protože je si vědoma svých schopností a konečně uznala, že to ví i evropani co mají zájem o prémii. Kdyby byla Evropa nezajímavý trh, korejci by se pakovali a MZD6 by nebyla kombík speciálně pro Evropu. Kdo na to má, tady prodává.
Evropě prodávat něco co vydává za prémii, protože je si vědoma svých schopností a konečně uznala, že to ví i evropani co mají zájem o prémii. Kdyby byla Evropa nezajímavý trh, korejci by se pakovali a MZD6 by nebyla kombík speciálně pro Evropu. Kdo na to má, tady prodává.
Jak asi bude vypadat "kompaktní prémiový sedan DS" se dozvíte zde😒br />
[odkaz]
připomínám, že s konceptem Metropolis/Numero 9 toto nemá nic společného.....
[odkaz]
připomínám, že s konceptem Metropolis/Numero 9 toto nemá nic společného.....
Alespoň zezadu to tak vypadá... :no: :no: :no😒br />
Jestli to náhodou není francouzský křáp...
Jestli to náhodou není francouzský křáp...
Ano, o sedany není v Evropě takový zájem, a proto zde Citroen nabízí nejnovější generaci C5 (z liftbacku změněnou na sedan) a Elysse! 😉 :yes:
Ano, o sedany je všeobecně menší zájem, ostatně takové 3er a 5er, E nebo C klasse, A4 jsou jasné prodejní propadáky. O takovém Passatu už ani nemluvím, je to sedan a těm troubům z Volfsburgu to pořád ještě nedošlo, že sedan v Evropě prostě nemůže uspět, přitom by stačilo poslouchat Frantíky a nemuseli by přijít o takovou sumu peněz přižovováním tak neúspěšné karoserie...
a až potom ho môže využívať pri predaji v Číne. Frantíci sa asi domnievajú, že Číňanom stačí európsky pôvod značky a úspech je tým zaručený...
Nespomínam si v posledných rokoch žiadnu rozumnú, či dokonca vizionársku myšlienku zo strany francúzskych výrobcov áut.
Nespomínam si v posledných rokoch žiadnu rozumnú, či dokonca vizionársku myšlienku zo strany francúzskych výrobcov áut.