Ekonomika
Ale no nove SUV od Skody sa bude vyrabať v Kvasinkach a nie v Španielsku kde tam takmer su na urovni s FRA. Vsak tak aj ich auta vyzeraju napr. Seat.
Ale dobre ne Skodovky sa vzdy vyrabali v Cesku neviem preco by sa mali vyrabať v Španielsku . Veď. Česi vedia vyrabať kvalitne auta nie ako Španieli
Ale dobre ne Skodovky sa vzdy vyrabali v Cesku neviem preco by sa mali vyrabať v Španielsku . Veď. Česi vedia vyrabať kvalitne auta nie ako Španieli
Gilgit
No kdyz Seat muze vyrábet audi Q3, tak to asi zase taková hruza nebude.
Gilgit
No kdyz Seat muze vyrábet Audi Q3, tak to asi zase taková hruza nebude.
Vyrábí se tam i Q3. To není zase tak špatné. 😉
No to nevím... Jel jsi v tom? >😁 No dobře, dobře... uznávám, že zpracování je hodno VW...
Q3 se tam už vyrábět nebude, Audi už ho tam nechce.
no vidis co so hovoril Spanieli nie su dobry
rok od roku více a více >😒] :yes:
😉 a nebudu musiet slovaci a ukrajinci cestovat tak daleko >😁 . Skoda v cechach kapacitu ma, ved robila viac ako 500.000 aut rocne v Cechach. A teraz ?
Gilgit
I automobil Skoda vyrobený ve Spanelsku je prece ceské auto. V nedávných diskuzích na téma Skoda versus Hyundai tady prece nekterí fanatici tvrdili, ze Hyundai vyrobený v Ceské Republice je korejské auto, vsechny zisky jdou do Koreje a Ceská Republika z toho nic nemá.
Podle stejné logiky podom Skoda vyrobená ve Spanelsku je ceské auto, vsechny zisky jdou do Ceské Republiky a proto nevím kde je problém.
Podle stejné logiky podom Skoda vyrobená ve Spanelsku je ceské auto, vsechny zisky jdou do Ceské Republiky a proto nevím kde je problém.
Adam Novak potvrdil, ze CITIGO z Bratislavy je ceske auto.
Gilgit
Presne tak. Proto jakýkoliv model Skody vyrábený ve Spanelsku je taky ceské auto. Basta.
Nevídím důvod proč NEvyrábět SUV ve Španělsku, vždyť v Boleslavi se spolu s Rapidem také vyrábí nové Toledo a vše bude nejspíše kvůli nákladům.
Pro někoho kdo tady koketuje s Brazilcema z mé vlastní zkušenosti SEAT smontovaný v Martorellu je lépe "udělaný" než "české Toledo". 😉
Pro někoho kdo tady koketuje s Brazilcema z mé vlastní zkušenosti SEAT smontovaný v Martorellu je lépe "udělaný" než "české Toledo". 😉
objekt21
jj, presne tak.
Jediny rozdiel je v tom, ze Poliak v Kvasinach sa odstahuje naspat do Krakowa, lebo roboty nieto.. 😉
Jediny rozdiel je v tom, ze Poliak v Kvasinach sa odstahuje naspat do Krakowa, lebo roboty nieto.. 😉
O dva roky sa predstavia dvojčatá, ktoré budú až na dizajn technologicky totožné. Inak napísané, Škoda využije španielsky vývoj.
A keďže Q3 využívalo vývoj pôvodného modelu Tribu a VW potrebuje vyťažiť plnú prevádzku fabriky v Martorell, voľba je pre nich jasná.
Na druhú stranu - Seat Mii (a kedysi aj Ibiza) sa robí v SR, Seat Toledo v ČR, Seat Alhambra v Portugalsku...
A keďže Q3 využívalo vývoj pôvodného modelu Tribu a VW potrebuje vyťažiť plnú prevádzku fabriky v Martorell, voľba je pre nich jasná.
Na druhú stranu - Seat Mii (a kedysi aj Ibiza) sa robí v SR, Seat Toledo v ČR, Seat Alhambra v Portugalsku...
Gilgit
Presne tak, kdyz se mohou vozy Audi vyrábet v Belgii, Madarsku, na Slovensku a ve Spanelsku, tak se taky vozy Skoda mohou vyrábet kdekoliv jinde. Je to rozhodnutí koncernu kam kterou výrobu umístí a je to úplne normální.
My mozeme vyrabat aj PORSCHE 😉 >😁
Gilgit
Samozrejme :yes:
objekt21
Cayenne sa predsa u nas uz vyraba.. Spolu s touaregom..
Vřele doporučuji vyhrožovat stávkou soudruzi odboráři! A nakonec se pak začne Octavie a Superb vyrábět ve Španělsku nebo na Ukrajině! Zavřít brány pochopitelně můžete, ale aby jste je pak mohli zase otevřít!? Aby to nakonec někdo neuvítal a nevzal vás za slovo!? To by pak bylo překvapení a divení?! :yes:
Ti odborari su pekne ostri hosi. Uz asi zabudli, kto ich zamestnava - Nemec! - a kto ich vytiahol z totalitnej fabriky na svetove trhy a ktory sa moze rozhodnut pre Cesko alebo Spanielsko na zaklade objektivnych kriterii a nie horucich nacionalistickych vasni.
když se může seat toledo vyrábět v MB, proč má být problém výroba velkého SUV ve Španělsku?
Kde bere nedoučený elektrikář pocit, že můžu říkat investorovi a majiteli firmy, jak má nakládat se svými výrobky?
Výsledek vývoje je taky výrobek... a ti lidi za to dostali zaplaceno. Majitel má svrchované právo se rohodnout, jestli tento výstup použije stále na území ˇVR nebo ho použije v jiném závodě konecrnu.
A to nemám VW rád... ale odbory mi vadí ještě víc!
😉
Kde bere nedoučený elektrikář pocit, že můžu říkat investorovi a majiteli firmy, jak má nakládat se svými výrobky?
Výsledek vývoje je taky výrobek... a ti lidi za to dostali zaplaceno. Majitel má svrchované právo se rohodnout, jestli tento výstup použije stále na území ˇVR nebo ho použije v jiném závodě konecrnu.
A to nemám VW rád... ale odbory mi vadí ještě víc!
😉
Gilgit
:yes: :yes: :yes:
No na jednu stranu máš pravdu, na druhou stranu, všichni jižani jsou taky zvyklí se ozvat. Možná že jen proto, že je málo práce, tak raději drželi hubu, aby je VW nenahradilo někým jiným.
objekt21
suhlas. Navyse si neuvedomuju, ze pracu a svoje platy maju kvoli tomu, ze skodka vacsinu produkcie vyvaza zahranicnym kupcom..
Keby vsetci v DE, FR, SE a neviem kde povedali, ze tu "cesku" octu nechcu, lebo je "ceska" a nie domaca - potom by odborari coskoro strajkovali na pracaku
Keby vsetci v DE, FR, SE a neviem kde povedali, ze tu "cesku" octu nechcu, lebo je "ceska" a nie domaca - potom by odborari coskoro strajkovali na pracaku
Gilgit
:yes: :yes: :yes:
petrumr
At zavře ten odborář hubu, on se nestrachuje, že výroba tam nebude, on má strach, že bude mět méně peněz. Kolik se platí% odborům a jaký jsou ted výhody.
"...bude také pro ty, kteří chtějí vzbudit mnohem větší pozornost, než je u našich produktů běžné." :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no😒br />
Už dnes jsou vozy Škoda s tou hloupou extravagancí na hraně akceptovatelnosti...
Už dnes jsou vozy Škoda s tou hloupou extravagancí na hraně akceptovatelnosti...
Znova pustia do sveta hranatu ozrutu a budu za nu pytat ako za X5-ku :no:
Uz teraz iba hlupak si kupi O3 kombi namiesto G7 variant >😁 .
Uz teraz iba hlupak si kupi O3 kombi namiesto G7 variant >😁 .
Určite by bolo lepšie pre ľudí keby sa vyrábalo čo najviac áut v ČR a SR kôli práci ale aj e😜ortu. No vyhrážky odborárov nikdy nepadnú na úrodnú pôdu, skôr argumenty pre a proti by boli lepšie. Dúfajme že sa rozhodnú správne
Co si vůbec myslí ti soudruzi ze Škodovky? Majitelem Škodovky je Volkswagen a ne oni. Můžou být vůbec rádi, že se tady Škodovky v tak hojném počtu vyrábí. Toledo jim přišlo vhod, ale jakmile se mají "dělit" tak kolem sebe kopou a vyhrožují. Myslím si, že mzdy a odměny jsou ve Škodovkce velmi nadprůměrné. Co si představují pod pojmem lidskost zůstává záhodou. Ve Španělsku vyrábějí téměř všechny významné automobilky, jako VW, Ford, Mercedes, koncern PSA, Renault, AUDI a další. Asi vědí proč... Navíc kapacita tamního koncernového závodu není využita a je tak ve ztrátě, která jde na vrub celého koncernu.
Doufám, že zvítězí zdravý rozum manažerů VW nad výhružkami hysterických odborářů.
Doufám, že zvítězí zdravý rozum manažerů VW nad výhružkami hysterických odborářů.
Gilgit
Presne tak, to pouzití pojmu "lidskost" je prípad pro psychiatra. Jak píses, Toledo jim prislo vhod. Nepamatuji si, ze by udelali demonstraci proti výrobe Toleda v Mladé Boleslavi, aby se nebrala práce spanelským odborárum.
😄
Sice je to v rámci EU , ale měli by si tam vyrábět hlavně koncernové Seaty.
Jestlipak vís, ze ve Spanelsku se nevyrábí jen Audi Q3 (u Seatu), ale taky VW Polo v jiné továrne? Takze co, taky nekupovat?