Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Seat Toledo 2014 má řadu vylepšení, ceny se nemění

73 komentářů

Avatar - dal
dal
Právě naopak ten kdo uvažuje a váží si peněz dá přednost Korejci tzn.delší záruce a podstatně nižší ceně.
p.s.: Ty ceny ojetin víc nastuduj(hlavně propad ceny).
Avatar - wakantanka
wakantanka
Ci uz nieco vylepsili alebo nie, pripada mi Toledo nazivo krajsie ako dvojca Rapid. Neviem cim to je, ale celkovo tento cesky spaniel posobi na mna lepsie.
Avatar - dal
dal
Ten Rasťo by se měl bát před tebou ohnout 😄
Avatar - Choochoo
Choochoo
Jak muze byt lepsi Ceed nez Toledo, kdyz vsichni vime ze Rapid je lepsi nez Mazda3 >😁
Jinak souhlas value for money maj dnes korejci velmi dobry, rozhodne lepsi jak tyhle drahe lowendy 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ale ked si vybavim trosku lepsie toledo alebo rapid tak som na cene ceedu ktory je zda sa uz za podobne peniaze podstatne lepsim autom [odkaz] v clanku je aj videjko , myslim ze lepsia volba ako rapid alebo toledo :yes:
Avatar - dal
dal
Má na rukou 11 prstů.
RS
Pochybuji, že něco překoná "rastov test", kde ukazuje jak natočit volant do zatáčky, aby to nebylo ani málo ani moc.

"Jednoducho točťe volantom iba tolko, kolko treba" treba tesať do kamene.
Avatar - iudex
iudex
Takúto "sadu vylepšení" radím do kategórie "Barbie má nový klobúk". Pretože prínos nového loga či novej farby lišty v interiéri je nulový; jediný reálny prínos je ten slabší dízel.
Avatar - Jaros71
Jaros71
Ano cena KIA Cee'd je skutečně dobrá.
Ale ne každý chce korejce , že?
Škoda a SEAT MAJÍ JINÉ KLIENTY. 😄
Mixo
lepsi volant a tlumice nejsou malickosti. je to lepsi kauf nez rapid, zejména diky designu.
Avatar - Choochoo
Choochoo
Asi tak.
To ze nemecky ADAC preferuje nemecka auta neni nic divneho, viz. nedavny test kdy Rapid vyhral nad Mazdaou 3. V prispevcich nikdo nechapal jak se tohle muze stat. Zajimave je ze v USA patri k tem lepsi svoji spolehlivosti i kvalitou a zrovna skupine vw se v USA moc nedari. Te se dari v pochybne Cine a domaci Evrope.
Cena ojetin je jedna z nej nesmyslu. Pokud pri nakupu usetrim 50 tis, klidne at prodelam oproti Golfu 30 tis pri prodeji, porad ale vydelam, o tom se snad hadat nema smysl.

zakaznik Skody je spise firma, ktere udela Skoda supr cenu o ktere se lidem nesni, duchodci ze zvyku, ze budou u cizich aut drahe nahradni dily, lidi kteri se boji zkouset nove veci a ti kteri potrebuji servis na kazdem rohu. 😉 Coz se da shrnou ze jsou to lide, kteri si mysli ze si vazi penez
_Teddy_
"...Vylepšení Toleda poznáte po vizuální stránce na první pohled. Vůz dostal nové logo výrobce..."

Tak toto ma teda dostalo. To si fakt myslite, ze bezny uzivatel hodi prvy pohlad na logo a zacne porovnavat, ci sa nezmenilo? Mozno ten volant by som si vsimol, ale aj to nie na prvy pohlad. A co sa tej ozdobnej listy tyka, nie je to tak davno, co sa tu koncernovi fanusikovia nad klavirnym lakom uchechtavali, a prisahali vernost jedine makcenym plastom. No jo, casy sa menia...
Avatar - Anonym
Anonym
Pro pana autora článku: je hezké, že jste chybu opravil, ale měl byste se k ní také přihlásit ... 😉
Avatar - dal
dal
Za své postavení se nestydím, jsem malý živnostník, nic mi nikdo nikdy nedal, nic jsem neukrad a nikomu nic nedlužím a v České kotlině se mi žije docela dobře, po Monte Carlu netoužím.
Jestli posuzuješ lidi podle auta, tak si celkem ubožák a je mi tě líto.
Xawier
>😁
Avatar - grifith
grifith
Ne každý musí mít takto vymytý mozek... Jestli se domníváš, že člověk kupující H/K nemá na škodu či VW, tak jsi nejspíš upadl na hlavičku.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
ani technicky nejsou špičkové... Aha, a já měl pocit, že víceprvek vzadu nabízí pro všechny právě ti korejci >😁 >😒]
No a podíl měkčených plastů u koreje je také vyšší než třeba u koncernové modly Octavia >😒]
overnight
Toledo z MB rozhodně dostalo hezčí příď a záď než jeho koncernový bratříček. Především zadní část díky do kufru zasahujícím světlům vypadá dynamičtěji a auto opticky rozšiřuje. Nejlépe se tento celkem podstatný rozdíl pozná při porovnání Rapidu s Toledem, jak se říká naživo. Navíc toto řešení je technicky i finančně náročnější než v případě Rapidu a Octavie.
Xawier
Z toho si nic nedělej... Ten kdo nemá na BMW-Mercedes, jde si koupit Volkswagen-Škodu... No a ten kdo nemá na Volkswagen-Škodu, musí se smířit s Hjondejem. To ale neznamená, že by jsi byl horší člověk!!! Prostě jen musíš žít s tím, co máš 😉
Avatar - Magister
Magister
Ten, který uvažuje a váží si svých peněz. Hlavně škoda a VW jsou kvalitnější a drží cenu. Seat na tom asi bude podobně, když se vyrábí tady. Korejské auta dlouhodobě propadají v tabulkách,které vydává např. ADAC. Jsou to auta pro východní trh, jsou líbivé, vybavené, ale ne moc kvalitní a ani technicky nejsou špičkové. Nejvíce vypoví ceny ojetin. Golf + Octavia vs. Ceed a i30.
Avatar - Magister
Magister
Když to není za příplatek, tak jsou to maličkosti, které udělají radost...
Avatar - baca42
baca42
Ty tisíce hlasů ti poslal Topper ? :yes:
Avatar - dal
dal
Ne ty jsem si dal sám, ani jsem k vůli tomu nespal.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
3) Náklady na servisní prohlídky vycházejí z předepsaného intervalu výměny spotřebního materiálu. Do cen nejsou zakalkulovány další náklady spojené s přirozeným opotřebením vozidla (brzdové destičky, kotouče, tlumiče apod.).

Tedy naprosté nereálné tabulkové nesmysly :-! Takže díky za odkaz, ale je k ničemu. A že neznám, jak mají nasstavené servisní intervaly? No upřímně je mi to vcelku jedno, protože to, co předepisuje výrobce, je prostě pro auto z dlouhodobého hlediska vražda.

A tady máš např. porovnání vybraných ND a to, že Korea vychází docela draho (zvláště v porovnání se Škodou) je prostě fakt.
[odkaz]
Arese
"Pro Seat by bylo mnohem lepší, postavit Toledo na bývalém Exeu..." Tak to je hláška zralá na Zlatý ventilek!!! Myslíš tu starou platformu Audi, která "vyniká" tím, že 1) má podélně uložený motor kilometr před nápravou, takže auto má hnusně dlouhý přední převis a na limitu je brutálně nedotáčivé, 2) má ubohou nabídku místa pro nohy zadních cestujících. Tak to by bylo pro Seat opravdu terno, postavit nové auto na platfomě, kvůli které Exeo prodejně totálně propadlo >😒] >😒] >😒] :no: :no: :no:
Avatar - dal
dal
To se ti opravdu povedlo!
Neměli jste náhodou školení?
>😁
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ako je mozne ze seat toledo 1,2MPI v zakladnej vybave stoji u nas 9990 eur a rapid 1,2MPI v zakladnej vybave stoji 11 430 eur? nejako mi to nejde do hlavy ten cenovy rozdiel kedze ide o identicke auta

ceny oboch aut su s bonusom, na seat je bonus 1400 eur na skodu 1000 eur ale ak si aj tieto sumy pripocitame stejne je skoda o 1000 eur drahsia ako rovnaky seat.

dakujem
overnight
a ty si najdi TUV report 😉 Hlavně že ty ho používáš. Nikdy jsem neřekl, že statistiky jsou svaté a že korejci vyrábějí šunty... pouze jsem konstatoval výsledky v konkrétní statistice ADAC, která vychází z reálného provozu.
Avatar - dal
dal
No a teď použij mozek, zjisti si něco více např. o vypovídací hodnotě těchto tabulek nebo si najdi jiné tabulky(např: J.D.Power [odkaz] nebo.Autobild Quality report
Nicco
Este je tam novy posilovac a tlmice - asi maksie, ako tie nove v Rapide. Takze celkovo to je zaujimava zmena a keby som kupil starsi model, urcite by som lutoval.
Avatar - Anonym
Anonym
1,2 TSI 77 kW a jen pětikvalt?
novice
Tvoje prispevky taky casto nemaji logiku a presto je jich vsude kolem plno 😉
Avatar - Choochoo
Choochoo
popis toho klienta 😉
mikesh
Debata nebyla o tom co kdo kupuje ale že se cenově liší Rapid s Toledem při dané ceně a ty jsi tu blbost topperovi velice chtivě odkýval ve stylu "prani otcem myslenky". Ale k veci, že je domaci značka dražší doma je celkem normalni napric evropou, jen v cesku se tomu na diskusnim foru auto.cz porad nekteri divi jako mali jardove - podivej se kolik stoji megane u nas a ve francii. Nechces zajit na francouzske forum a vynadat jim tam jakovi jsou pitomci ze kupuji auto za 23tis. EUR ktere stoji v cesku o 200tis. min? Urcite by te vsichni pochvalili a podekovali ti za to ze jsi jim rozsiril obzory a ze byli doted hrozne zabedneni 😄

To, že je Toledo v některé výbavě výhodnější může být, ale přijde mi komické že to řešíš. Vybral sis nějakou výbavu u které zrovna nabízí akcne toledo neco navic (a i tak vychazi rozdil jen na par tisic). Stejne tak se na to muzes divat z druhe strany, co kdyz vsechnu tu vybavu nechces? U Toleda vybavu neuberes, u Rapida ji muzes pridat ale nemusis. Stejně tak můžeš říct, že pokud máš na auto 284900 a chces turbomotor nemá Toledo vůbec co nabídnout - ne kazdy chce vypláznout dalších 38000tis. navíc, i kdyz za to dostane lepsi vybavu.
genus
Ano máš pravdu, že cenově jak Rapid tak Toledo spojuje stejná základní cenovka. Jenže tu nikdo nekupuje. Mám hlavně na mysli srovnání akčních výbav, které jsou pro zákazníky beztak nejpřitažlivější. U Rapidu sáhnu po "lepším" Fresh Ambition s 1,2 TSI 63kW - zde cenovka hlásá 299900. Toledo nabídne tento motor za 322900 a k tomu "bouchnu" paket Reference za 0 kaček. Jenže Rapid, aby se vyrovnal Toledu ve výbavě, musí přihodit: třetí opěrku vzadu, větší liťáky, plnou rezervu, mlhovky s přisvěcováním, zadní stěrač, loketku vzadu, tempomat, další repráky, handsfree s "multivolantem". Pokud počítám dobře to vše za 33 500 korun českých = celkem 333400,-. U těchto akčních Rapidů je taky problém se slevou u dealera - z mých zkušeností dají tak 4-6000,- dolů, ale pořád jsme na nějakých 327400, když už jsem detailista. U dealera Seatu mi nabídli takto vybavené Toledo za nějakých 319900 a později za 309900! Prošel jsem si několik dealerství... Tak, takhle nějak jsem to myslel😊)
genus
genus
Souhlasím😊
genus
Asi jsem se nevyjádřil dost jasně. Každopádně jsem nemyslel na platformě Exea, ale na jeho přibližné velikosti. Sdílím názor, že když chtěli dvojče Rapidu, měli jej nazvat třeba Cordoba a Toledo rozvinout tam kde patří - do střední třídy.
overnight
Škodovky u nás kupují hlavně firmy. Uvádí se, že více než 3/4 prodaných Octavií v ČR jdou do firemních flotil. Samozřejmě jim nezáleží na tom jak ty auta vypadají, ale že jsou spolehlivá, splynou v davu, dají se snadno prodat a také je to ze zvyku - je to přece domácí VW a Seat je přece "cizí" VW z Mladé Boleslavi 😄
Avatar - grifith
grifith
Tak předpokládám, že to byl další důkaz levnosti servisu Škodovky pro rohypnola. 😉
ikoptak
60.000 km - tomu říkám porce km. >😁
pargi
Ale neměl, neznáš Topora? Ten i kdyby chtěl, tak nemůže 😄 jinak samozřejmě :yes: >😁
Avatar - R32
R32
Niečo z reality:
Prvá servisná prehliadka (olej, filtre) na i20 stála 109,- Euro
Prvá servisná prehliadka (olej, filtre) na Elantru stála: 125,- Euro
Druhá servisná prehliadka (olej, filtre, brzdovka, chladiaca zmes) na Elantru stála: 265,- Euro

Autá nosíme do autorizovaného servisu, len pre porovnanie prvá prehliadka u Octavie ktorá má predpísaný LongLife (ktorý samozrejme nevydržal 30.000km/2roky ale len 13.650km) stála v autorizovanom servise 288,- Euro... ;-\
Avatar - R32
R32
To vieš, kým mala Octavia multilink tak vyhrávala všetky testy a všade sa vychvaľoval podvozok, odkedy prešla defacto na tyč, dozvedáme sa, že tyč je vlastne taká super >😁 , že ani tí čo ponúkajú multilink sa nechytajú. Veď tyč sa dá krásne tvrdo naladiť a keby niekomu nestačilo tak ho musí doraziť objem batožinového priestoru... >😒]
Flynt
Asi si myslí, že je to premiová značka.
mikesh
No přesně tak to v česku je asi těžko, Toledo 269 900, Rapid 269 900, zkus popsat v cem spociva ta lepsi cenova dostupnost... Ale o to asi nejde, hlavně že sis zanadával, viď? 😉
Avatar - grifith
grifith
Takže děkuji za důkaz, že zde mlátíš prázdnou slámu. Ukázal jsem ti servisní náklady prohlídek, kde to žádná hrůza není. H/K mají se Škodou zcela stejné servisní prohlídky s tím, že první servis u korejců je předepsán po roce a u škody po dvou. Ty jsi to samé ke škodě nedal.
Zkus příště použít nějakou tabulku s aktuálními modely a cenami v roce 2013 a nečerpej informace z tabulky z roku 2011. Navíc co náhodně vybrané díly ukazují? Když budeš chtít uděláš si tabulku s díly, kde ti vyjde líp Hyundai či Kia. Argumentuješ zde, že servisní intervaly si budeš upravovat jak chceš (ano, také považuji 30 tisíc za nepříliš vhodně zvolený), tak proč budeš kupovat originální dily? Když chceš ušetřit, budeš spotřební díly kupovat u svého dobrého mechanika a to kvalitativně rovnocené. Báchorky o drahotě servisování korejců opravdu neobstojí.
Avatar - grifith
grifith
Takže tady ti to zašlu za Hyundai, tentokrát 1,6 GDi - [odkaz] a taky třeba Ceed 1,4 CVVT - [odkaz] - kilometry si tam vyber dle libosti, snad ti jedna z těch 4 hodnot bude stačit a tak zde nadhoď ty samé nebo podobné informace o Škodovce, abychom zde porovnávali stejné údaje.
K tvé první poznámce,víš vůbec jaké servisní intervaly má nastavena Škoda a jaké Hyundai? Domnívám se, že o tom tušení nemáš...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ale tohle já nevyvracím. Jenže to má dvě mezery, a to podstatné😒br /> 1) je to dle předepsaných úkonů výrobce, které prostě člověk, který nechce auto poslat po 3 letech z domu, nedodržuje (tedy mění častěji, long-life apod. je smrt...)
2) buď najedeš mnohem víc...
3) nebo nepořizuješ na 3 roky.

Zvolil jsi prostě špatný příklad, podívej se třeba, jak to vyjde 7 let/150 000 km 😉
Avatar - grifith
grifith
Já ti říkám informaci o nákladech na servisní prohlídky do ujetí 100 tisíc km, jestli to bude 7 návštěv nebo 1 není podstatné. Neodhaduj a dohledej si relevantní údaje. Rapid 1,2TSi 63kw na servisu do 100 000km stojí 15300 Kč a i30 1,6 CRDi vyjde na 22 500Kč (a to je diesel na servisu dražší). Takže to chce klid a nohy v teple.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
7 let provozu znamená 7 návštěv (když jde vše OK), a to by znamenalo rozdíl max. 1000 kč/rok. Což prostě bude víc, odhaduji 2x tolik.
OK, možná mají 2roky/30 000 km, ale takto se chová jedině "prase", resp. zákazník opitý výrobcem. navíc běžně najezdíš víc než 15 tis. za rok, že. A jestli dáš na servisu o 20 až 30 000 víc, pak už to prostě hraje svojí roli.
Ano, uznávám, že pro někoho, kdo s vozem moc nenajede, je to nepodstatné. Pokud ale najedeš 25-30 000 km a víc za rok, tak zjistíš, že korejci zas tak výhodní být nemusí.
Avatar - miromen
miromen
Přesně tak.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
To by jim měl udělat taky nějakou reklamu...
Avatar - grifith
grifith
Znatelně? Rozdíl v nákladech na servisní prohlídky do 100 tisíc km bude maximálně sedm tisíc, což při průměrném nájezdu 15 tisíc ročně (tedy 7 let provozu) vychází na tisíc korun ročně. To je teda pálka ....
JaMM
Tento kalfas, ze ako kupto, lebo VW, tak sorry!!!
Je to impotent!
Spominam si na VW blaboly, ze Skoda bude kontra Volvu a Seat bude kontra Alfe Romeo. ;-\
JaMM
;-\
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
z druhé strany ti to korea vrátí na cenách garanček... Rapid bude na provozu a servisu levnější, a to znatelně :-!
genus
Přesně tak je to i v česku a naprosto sdílím tvůj názor. Toledo je opět JEN Seat. Byť je hezčí, cenově dostupnější, tak je zase nedoceněné. Ano, Seat v ČR prodejně roste, ale Toledo je opět na okraji zájmu. Proč? Protože přesně tak to škodovka chce a tak jí to vyhovuje. V minulém měsíci měl Rapid prodej v ČR na 860 kusech.... a Toledo? Necelých 40 kousků... To je výsměch! Ono se chce zamyslet, proč jej Češi ignorují - vždyť jde o naprosto totožný vůz, navíc s výhodami, které jsem uvedl výše (slyšel jsem to od nespočet lidí kolem sebe)..... . Když pominu, že pro většinu českých řidičů je okřídlený šíp modlou, tak jedna z fatálních věcí je reklama. Při vstupu Toleda na trh nebylo ani vidu, ani slechu... načež o Rapidu jsme věděli všichni. Ten na nás kouká pořád odkudkoliv. Příchodem "spejsbeku" to ještě osolili. Ano, je to samozřejmě i rozpočtem importérů, ale dle mého názoru hlavně jde o zájem domácí škodovky, která takto běžně manipuluje a diktuje si u koncernu, co Seat na českém trhu může a co ne. A to je špatně. Pro Seat by bylo mnohem lepší, postavit Toledo na bývalém Exeu a nebýt závislý na tom, co vyplodí Škoda, která pak macešsky prská, když je Toledo v něčem lepší než její Rapid. No, inu uvidíme, až bude mít Seat na starosti vývoj a výrobu vozu, který pak převezme i okřídlený šíp.
Avatar - patrikw
patrikw
tak to sa nestane asi 😉
rtomas
Skoda ziadnu cenovu politiku nema. Ceny stanovuje VW a tymto pravdepodobne chce zvysit predaj Seatov.
rtomas
To si teda poriadne vedla. Proti spickovym modelom Hyundai su najlepsie skodovky vybavou, motormi aj cenou nieco ako Trabant proti Oktavii. Napriklad o 5 litrovom osemvalci s vykonom 429 HP sa skodovke ani nesniva.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
😉 :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
pritom toledo voci rapidu este aj lepsie vyzera, nedava to cele logiku

teda aspon mne sa viac paci toledo ako rapid a hlavne tie zadne partie su na tolede serioznejsie [odkaz]
Avatar - Aladeen
Aladeen
ľudia u nás predsa škodovky milujú a nejaká ta tisícka navyše ich neodradí..
Škodovka vie že si vyššie ceny u nás môže dovoliť , stačí sa pozrieť aj na predajné čísla Rapid vs. Toledo ...
Rapida si kupujú ľudia kt. nečítajú články a nezaujímajú sa o automobilizmus , inak by vedeli že sa im Toledo oplatí viac , pritom je to to isté :yes: 😉
Xawier
>😁
Xawier
>😁 :yes:
Gilgit
:no: :no: :no:
sunris
keď to bude mať tento inovovaný typ motora 1,2 TSI, tak si ho pôjdem pozrieť ešte raz
overnight
To je pravda, Korejci jsou v tabulkách hodně nízko... níže než všechny značky z koncernu VW.
Avatar - Jaros71
Jaros71
:yes: SOUHLAS..
Auto je lepší než dřív , a stejně většina zákazníků Rapidu a Toleda sáhne po 1.2..
Víc peněz nemá smysl dávat.
Pak je už Leon a Octavia.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
😉 :yes: rastov test je opat svetova spicka :yes😒br />
krasne zabery z testovania v zavode kii 😉 , vdaka rasto - samozrejme s vyberom motora suhlas, tiez by som bral benzin
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
skoda konkuruje volvu aj mercedesom ale bohuzial zatial len cenou 😉

dizajn a charizma znacky je stale kdesi na urovni kde uz ani korejci dnes davno nie su 😉
Xawier
>😁 Jak říkám... Nestyď se za svoje společenské postavení!!! Kdyby jsme všichni bydleli v Monte Carlu, byla by to nuda...