Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Seat Toledo 2014 má řadu vylepšení, ceny se nemění

Jan Mička Jan Mička 12. 11. 2013 • 07:45
3
73
Seat uvádí na český trh model Toledo pro rok 2014. Těšte se na řadu vylepšení.

Nový SEAT Toledo je prvním vozem španělské automobilky, které se vyrábí na české půdě. Výrobce si pro modelový rok 2014 připravil řadu vylepšení, které Toledo posunou v boji s konkurencí zase o kousek dál.

Vylepšení Toleda poznáte po vizuální stránce na první pohled. Vůz dostal nové logo výrobce, které debutovalo u nového Leonu. V interiéru najdeme novou dekorační lištu opatřenou klavírním lakem nebo nově ztvárněný panel klimatizace. Nechybí ani nový volant z Leonu nebo upravená hlavice řadicí páky.

Co nejde vidět na první pohled, se týká techniky. SEAT Toledo pro rok 2014 dostal nové tlumiče a především elektromechanický posilovač řízení, který mění svou charakteristiku v závislosti na aktuální rychlosti vozu. Pokud nahlédnete do ceníku vozu, narazíte na rozšíření nabídky vznětových motorů. Dosud bylo možné SEAT Tolero pořídit jen s šestnáctistovkou TDI o výkonu 77 kW, díky nové verzi s 66 kilowatty se vůz s naftovým agregátem s cenou dostává pod 400.000 korun.

SEAT Toledo 2014 - technická data benzinových motorů
Motor1,2 MPI1,2 TSI1,2 TSI1,4 TSI DSG
Převodovka5M5M6M7DSG
Zdvihový objem [cm3]1198119711971390
Válce/ventily3/44/24/24/4
Největší výkon [kW/min-1]55/540063/480077/500090/5000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]112/3750160/1500-3500175/1550-4100200/1500-4000
Max. rychlost [km/h]175183195206
Zrychlení 0-100 km/h [s]13,911,810,39,5
Komb. spotřeba [l/100 km]6,15,15,45,8
Cena Basic [Kč]269.900---
Cena Reference [Kč]-322.900342.900-
Cena Style [Kč]--363.900428.900

SEAT Toledo 2014 - technická data dieselových motorů
Motor1.6 TDI1.6 TDI1,6 TDI
Převodovka5M7DSG5M
Zdvihový objem [cm3]159815981598
Válce/ventily4/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]66/400066/400077/4400
Největší toč. mom. [Nm/min-1]230/1500-2500230/1500-2500250/1500-2500
Max. rychlost [km/h]184184190
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,012,210,6
Komb. spotřeba [l/100 km]4,44,44,4
Cena Basic [Kč]---
Cena Reference [Kč]391.900431.900406.900
Cena Style [Kč]412.900452.900427.900

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

vie mi niekto vysvetlit tu cenovu politiku skody?
| 16. 11. 2013
Debata nebyla o tom co kdo kupuje ale že se cenově liší Rapid s Toledem při dané ceně a ty jsi tu blbost topperovi velice chtivě odkýval ve stylu "prani otcem myslenky". Ale k veci, že je domaci značka dražší doma je celkem normalni napric evropou, jen v cesku se tomu na diskusnim foru auto.cz porad nekteri divi jako mali jardove - podivej se kolik stoji megane u nas a ve francii. Nechces zajit na francouzske forum a vynadat jim tam jakovi jsou pitomci ze kupuji auto za 23tis. EUR ktere stoji v cesku o 200tis. min? Urcite by te vsichni pochvalili a podekovali ti za to ze jsi jim rozsiril obzory a ze byli doted hrozne zabedneni :-)

To, že je Toledo v některé výbavě výhodnější může být, ale přijde mi komické že to řešíš. Vybral sis nějakou výbavu u které zrovna nabízí akcne toledo neco navic (a i tak vychazi rozdil jen na par tisic). Stejne tak se na to muzes divat z druhe strany, co kdyz vsechnu tu vybavu nechces? U Toleda vybavu neuberes, u Rapida ji muzes pridat ale nemusis. Stejně tak můžeš říct, že pokud máš na auto 284900 a chces turbomotor nemá Toledo vůbec co nabídnout - ne kazdy chce vypláznout dalších 38000tis. navíc, i kdyz za to dostane lepsi vybavu.
vie mi niekto vysvetlit tu cenovu politiku skody?
| 14. 11. 2013
Ano máš pravdu, že cenově jak Rapid tak Toledo spojuje stejná základní cenovka. Jenže tu nikdo nekupuje. Mám hlavně na mysli srovnání akčních výbav, které jsou pro zákazníky beztak nejpřitažlivější. U Rapidu sáhnu po "lepším" Fresh Ambition s 1,2 TSI 63kW - zde cenovka hlásá 299900. Toledo nabídne tento motor za 322900 a k tomu "bouchnu" paket Reference za 0 kaček. Jenže Rapid, aby se vyrovnal Toledu ve výbavě, musí přihodit: třetí opěrku vzadu, větší liťáky, plnou rezervu, mlhovky s přisvěcováním, zadní stěrač, loketku vzadu, tempomat, další repráky, handsfree s "multivolantem". Pokud počítám dobře to vše za 33 500 korun českých = celkem 333400,-. U těchto akčních Rapidů je taky problém se slevou u dealera - z mých zkušeností dají tak 4-6000,- dolů, ale pořád jsme na nějakých 327400, když už jsem detailista. U dealera Seatu mi nabídli takto vybavené Toledo za nějakých 319900 a později za 309900! Prošel jsem si několik dealerství... Tak, takhle nějak jsem to myslel:))
vie mi niekto vysvetlit tu cenovu politiku skody?
| 14. 11. 2013
vie mi niekto vysvetlit tu cenovu politiku skody?
| 14. 11. 2013
Souhlasím:)
vie mi niekto vysvetlit tu cenovu politiku skody?
| 14. 11. 2013
Asi jsem se nevyjádřil dost jasně. Každopádně jsem nemyslel na platformě Exea, ale na jeho přibližné velikosti. Sdílím názor, že když chtěli dvojče Rapidu, měli jej nazvat třeba Cordoba a Toledo rozvinout tam kde patří - do střední třídy.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku