Novinky
The new MERCEDES CLASS A fitted with the OM651 80kW 1.8L engine and the MERCEDES CLASS B with the 100kW version comply with the Euro V standard. They are fitted with Delphi Common Rail injection systems.
MERCEDES Class B W246 DAIMLER OM651D18 Euro V B180 cdi B200 cdi 11 2011 -
MERCEDES Class A W176 DAIMLER OM651D18 Euro V A180 cdi AutoTrans 7GDCT
A200 cdi 09 2012 to
No ale tuto informaci, jakkoli byla široce prezentována u modelu A i B, a to že tam může být CDI 180 s manuálem (motor 1,5 dCi Renault) ale i CDI 180 s automatem (Motor 1,8 Mercedes) pan Dragouun nějak nezaznamenal. Hlavně že e senzace ....
MERCEDES Class B W246 DAIMLER OM651D18 Euro V B180 cdi B200 cdi 11 2011 -
MERCEDES Class A W176 DAIMLER OM651D18 Euro V A180 cdi AutoTrans 7GDCT
A200 cdi 09 2012 to
No ale tuto informaci, jakkoli byla široce prezentována u modelu A i B, a to že tam může být CDI 180 s manuálem (motor 1,5 dCi Renault) ale i CDI 180 s automatem (Motor 1,8 Mercedes) pan Dragouun nějak nezaznamenal. Hlavně že e senzace ....
2) mit v nabidce trivalec jako zakladni motor a pritom stale nabizet i R6 a V8 tak mi nejaky zakladni motor vubec nevadi. Nic me nenuti ho kupovat a pokud mam jen na zakladni 3er nebo 5er tak bych si mel v prvnim rade ujasnit jestli na tu premii skutecne mam a jestli mi poslouzi lip 5er s trivalcem nebo treba Mondeo s 4 valcem.
I proto se nedivim MB ze uz hotovej a vychytanej motor koupil, sam si ho urcite upravi a doladi. Chtel bych takovy MB? Ne, ale jak jsem psal vyse, nastesti me taky nikdo nenuti to kupovat. 😉