Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Mercedes GLA 180 CDI: Crossover od Mercedesu se dočká nejlevnější verze

14 komentářů

Avatar - fOE
fOE
"Kdo by to byl před pár lety řekl, že prestižní německý výrobce bude používat ve svých modelech stejné motory jako low-endová rumunská značka? " Klidne ten co uz tehda videl jak jiny prestizni nemecky vyrobce pouziva ve svych modelech stejne motory jako low-endova Skoda. 😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ja som pred rokmi uz davno tvrdil ze raz dojde aj na tych ktori sa smeju HTP skodovkam a kiam hyundaiom .... a je to tu. mame tu mercedes s motorom ktory najdeme aj v dacii, bravo , este cim skor nakopnut trojvalce do mercedesu a bmw a dosmeju sa aj najvacsi frajeri ktori vsetko okrem premie povazuju za sroty
_MT_
Opravdu si myslíš, že se tím něco změní? Zamrzí to, ale auto není jen motor.
Johnnn
Ono je to spíše trochu naopak. Je zázrak, že Renault pustil takový motor značce jako je Dacia. Nemluvě o faktu, že motor v je v MB poupraven k chování, jaké se k této značce hodí (setrvačník, CR,...).
pogo26
I v té Dacii motor 1.5 dCi 110 pod 330 000,- nekoupíte. Nevím, zda se dá v tomto případě mluvit o lowendu.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Rozhodně je to high end mezi motory 1,5 d Ci (řada K9K). Za málo se nekupují ani 55 kW a 66 kW. zajímavostí e motor 74 kW / 100 k, který existuje jen pro Maroko a severní Afriku, možná Turecko stále pod Euro 4. u nás si můžeme koupit buď 66 kW / 90 k nebo 78/80/81 kW / 105/108/110 k. Těch 100 koní vždy v nabídce bývalo a myslím že docela v nabídce chybí.
Avatar - Emel
Emel
Mluví se o značce, ne o konkrétních modelech... a tam není o čem diskutovat.
Avatar - fOE
fOE
1) jak pise MT, auto neni jen o motoru a zvlast u premie (jak ukazuji prodeje) se hraje na jine veci (nejprodavanejsi 5er je s R4 dieslem 20d) a taky
2) mit v nabidce trivalec jako zakladni motor a pritom stale nabizet i R6 a V8 tak mi nejaky zakladni motor vubec nevadi. Nic me nenuti ho kupovat a pokud mam jen na zakladni 3er nebo 5er tak bych si mel v prvnim rade ujasnit jestli na tu premii skutecne mam a jestli mi poslouzi lip 5er s trivalcem nebo treba Mondeo s 4 valcem.

I proto se nedivim MB ze uz hotovej a vychytanej motor koupil, sam si ho urcite upravi a doladi. Chtel bych takovy MB? Ne, ale jak jsem psal vyse, nastesti me taky nikdo nenuti to kupovat. 😉
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
180 CDI s automatem není motor Renaultu, je to motor Mercedes OM651 D18 - vznikl úpravou motoru OM651 D22 (z objemu 2,1 udělali 1,😄. Je to tedy Mercedes a je to osmnáctistovka, motor Renault by musel být spřažen s manuálem a byla by to patnáctistovka.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Přesně tak, ale to by o tom něco museli čtenáři vědět. Motor od Reanaultu je u základního Áčka a pouze s manuálem. V automatu jde o 1800 od MB.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Čtenáře bych neobviňoval, redaktoři by to mohli zjistit, než se začnou pouštět do divokých spekulací .....
Avatar - CHerokee
CHerokee
To je pravda, občas se tu objevují nepravdivé informace a chyby... spíše z nepozornosti.
Avatar - Emel
Emel
Škoda není lowendová značka.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
The new MERCEDES CLASS A fitted with the OM651 80kW 1.8L engine and the MERCEDES CLASS B with the 100kW version comply with the Euro V standard. They are fitted with Delphi Common Rail injection systems.
MERCEDES Class B W246 DAIMLER OM651D18 Euro V B180 cdi B200 cdi 11 2011 -
MERCEDES Class A W176 DAIMLER OM651D18 Euro V A180 cdi AutoTrans 7GDCT
A200 cdi 09 2012 to
No ale tuto informaci, jakkoli byla široce prezentována u modelu A i B, a to že tam může být CDI 180 s manuálem (motor 1,5 dCi Renault) ale i CDI 180 s automatem (Motor 1,8 Mercedes) pan Dragouun nějak nezaznamenal. Hlavně že e senzace ....