Ekonomika
Katikakus
8
To je celkem pochopitelne. Rapid je low-end, Civic ne. 😉
Přejít do diskuze
Ani jedno není v uvedených konfiguracích žádnej zázrak, potíž je v tom, že Rapida si můžeš pořídit i podstatně levněji, Civica ne.
A víš jak je to v reálu? Že toho Rapida se slušnou výbavou koupíš za 330 tis s mnohem lepším benzínem. Stejně to nejsou ani konkurenti, zbytečné tu tu vůbec vypisovat.
Takže tvé plácání, je jen tvé plácání... :-!
Takže tvé plácání, je jen tvé plácání... :-!
On se vůbec ten stupeň výbavy S dá koupit? Žil jsem v domění, že je tam jen do počtu, kvůli homologaci či co.
Jak je u Hondy obvyklé, cenu "od" nemá smysl uvažovat. Místo toho vybrat nějakou rozumnou výbavu, která už bude mít spoustu věcí v ceně.
Jak je u Hondy obvyklé, cenu "od" nemá smysl uvažovat. Místo toho vybrat nějakou rozumnou výbavu, která už bude mít spoustu věcí v ceně.
vyšlo to tak, že Octávka je větší, ale Civic má lepší motor, převodovku i podvozek. Rozdíl bude výrazný, když to řekli v českém časáku.
Jelikoz me zajima pomer cena vykon, tak prozatim B&S, ale Hondi sekacky patri samozrejme ke spicce jako vsechny jeji vyrobky 😉 Snad pristi bude >😁
O mizerne technice pises pouze ty. Low-end nemusi ani zdaleka znamenat mizerny.
I kdyz konkretne v tomto pripade jsou ty motory jeste ze stare generace s problematickym retezem a xenony diky salamounskemu Skoda reseni sviti opravdu mizerne. Kazdopadne, na tom, co jsem napsal vyse, to nemeni zhola nic.
I kdyz konkretne v tomto pripade jsou ty motory jeste ze stare generace s problematickym retezem a xenony diky salamounskemu Skoda reseni sviti opravdu mizerne. Kazdopadne, na tom, co jsem napsal vyse, to nemeni zhola nic.
Termin low-cost (psano s pomlckou) je v anglictine zpravidla spojovan se sluzbami, kdezto pojem low-end s produkty, resp. jejich hierarchickym zarazenim v kontextu techniky, technologii, vybavy atd. 😉
Tudiz, low-cost letenky, dovolena atd., ale low-end mobilni telefon, notebook, auto, atd.
Tudiz, low-cost letenky, dovolena atd., ale low-end mobilni telefon, notebook, auto, atd.
>😁 Nováku, Nováku, ty už ses musel dát na vyšší drogový level - SB z Golfu a LB vlastní výroba >😁 Ty opravdu aspiruješ na titul PAKO ROKU. Ale nic proti tobě, já ti to přeju 😉
Jasně, to je ideál - vyplajznout skoro půl mega za novou káru a hned ji nechat v polsku vytunit >😁 >😁
Netvrdím, že je Rapid skvostný, ale Civic rozhodně není výhodná koupě, neboť podobně velké auto s dieselem se dá pořídit podstatně levněji. Civic není o tolik lepší, o kolik je dražší.
Příklad😒br /> [odkaz]
Za podstatně nižší cenu má Active lepší výbavu, a - na rozdíl od Civicu - i dobře vypadá (rozdíl vesmíru).
Příklad😒br /> [odkaz]
Za podstatně nižší cenu má Active lepší výbavu, a - na rozdíl od Civicu - i dobře vypadá (rozdíl vesmíru).
Porovnávat kvalitu Hondy se Škodovkou? Tady někdo spadl z višně.
Spolehlivost, propracovanost, japonská preciznost (i když vyráběná v EU, evropská výroba je slabinou), hondí motory...
No nic, škoda slov. Kdo chce vyhazovat peníze, ať je vyhazuje. Já raději trošku připlatím a mám pak klid a výdaje jen za benzín.
Spolehlivost, propracovanost, japonská preciznost (i když vyráběná v EU, evropská výroba je slabinou), hondí motory...
No nic, škoda slov. Kdo chce vyhazovat peníze, ať je vyhazuje. Já raději trošku připlatím a mám pak klid a výdaje jen za benzín.
Hele, placat si tady muzes co chces, na tom, co jsem napsal nahore to stejne nic nezmeni.
Ze je rapid low-end co-sklad-dal proste neokecas. Dalsi debata na toto tema by byla ztratou casu... 😉
Ze je rapid low-end co-sklad-dal proste neokecas. Dalsi debata na toto tema by byla ztratou casu... 😉
Jo, jo, Rapid = vykladni skrin nejmodernejsi automobilove techniky... >😒]
Kulha tady neco jineho, a na obe nohy... 8-s
Kulha tady neco jineho, a na obe nohy... 8-s
Ano, omlouvám se, nechal jsem se unést... Rád bych řekl, že to bylo naposled, ale bohužel. >😒]
Je mi úplně jedno, co tu tvrdí katalogový honič.
Jen si sám počkám na to, co budeš psát u aut, který nemají ono a teď cituji "hierarchickym zarazenim v kontextu techniky, technologii, vybavy atd.".
A že jich je tady dost a dost. :-!
Jen si sám počkám na to, co budeš psát u aut, který nemají ono a teď cituji "hierarchickym zarazenim v kontextu techniky, technologii, vybavy atd.".
A že jich je tady dost a dost. :-!
To já nikde nepsal. Ale koukám, napsal jsi to ty.
Já psal o tom, že nabízí moderní techniku i prvky výbavy, jež nemají k dispozici mnohé, dle tebe asi nelowendové, značky/modely. .
Já psal o tom, že nabízí moderní techniku i prvky výbavy, jež nemají k dispozici mnohé, dle tebe asi nelowendové, značky/modely. .
Jasně, je to škodovka, všechno je špatně, všechno je na nic.
Jenže zapomínáš, že to tam v podstatě nic z toho není povinné, je to jen další možnost výbavy, kterou ovšem jen tak někdo nenabízí.
PS: Jen tak pro informaci. Obyčejné halogeny H7 v autě mají asi 1500 lumenů (povolená mez), ty xenony v Rapidu těsně pod 2000 Lumenů. Takže to tvoje blbý pindání o tom, že nesvítí, je tak trochu mimo.
Jenže zapomínáš, že to tam v podstatě nic z toho není povinné, je to jen další možnost výbavy, kterou ovšem jen tak někdo nenabízí.
PS: Jen tak pro informaci. Obyčejné halogeny H7 v autě mají asi 1500 lumenů (povolená mez), ty xenony v Rapidu těsně pod 2000 Lumenů. Takže to tvoje blbý pindání o tom, že nesvítí, je tak trochu mimo.
Já nemám problém nazývat věci pravým jménem. Co by za podobnou techniku dali jiné, dle tebe asi nelowendové, značky/modely. Protože ony třeba takového výbavové prvky vůbec nenabízí.
Proto to tvoje označení tady kulhá a to dost jasně.
Proto to tvoje označení tady kulhá a to dost jasně.
Jenže např. dvouspojková převodovka, moderní turbomotory, xenony, panoramatická střecha atd. rozhodně nejsou znakem mizerné techniky, technologie či výbavy.
20 let stary recyklat Rapid ve vybave Fresh Ambition + 10tis za automatickou klimu + 11 za tempomat + 5 za zadni okna +4 za 16" hliniky +4 za hlidani tlaku + 10 za delsi zaruku vyjde na 450tis v horsim dieslu 77kw. Civic Comfort na 424tis bez mlhovek a kozeneho volantu. Neprijde mi to jako spatna nabidka, spise naopak. Lepsi a spolehlivejsi technika, tudiz nizsi naroky na servis a nizsi naklady na provoz diky nizsi spotrebe. Ted neni co resit a Civic je jasna volba
Jó, jak je Civic "výhodná koupě", to ukazují statistiky jeho prodejů. Asi to těm kupujícím někdo zapomněl říct. >😁
Adam Novák je vtipálek, který se baví tím, jak na jeho nesmyslné chválení Škodivky ostatní reagují
Active je levnější, ale 438 500, pokud nechceš bílou, ale metalízu, připlať tuším 13 000 Kč, ta je v Civicu v ceně, Civic má větší kufr a více místa vzadu a 1,6 d je přecejen lepší, krapet, ale je.
A i když to neříkám zrovna rád, Honda má o něco lepší image a lépe si cenu držet bude....
Civic není teď s touhle slevou vůbec špatná nabídka... a hlavně jen blázen by si eď koupil Civica v benzínu.
A i když to neříkám zrovna rád, Honda má o něco lepší image a lépe si cenu držet bude....
Civic není teď s touhle slevou vůbec špatná nabídka... a hlavně jen blázen by si eď koupil Civica v benzínu.
Jeste me prekvapilo to osizene tesneni ve dverich. Jedno tesneni jsem jeste nevidel. V aute to susti kolem A sloupku tolik, ze si clovek musi zkontrolovat jestli ma dovrene okno, pac neco takoveho jinde nezazije >😁
Spolehlivost dvojspojky mizerna, jako tech starch turbo herek xenony nesviti takze zatim mizerna technika. Panoramaticka strecha to je zazrak moderniho automobilu >😁
Tuhle jsem jel skoro Golfem, tedy Fabii v 1,6 benzin, 5 let stara, rozvrzana. Prevodovka je jako vzpominka na vykvedlanyho favorita. No a motor po 150 tis to byla taky pecka. Pri startovani jsem nevedel podle zvuku jestli to neni nafta. Prevalovani na volnobeh takove nepravidelne, jako kdyz do sekacky naliju starej benzin. To ze jsem nemohl najit slusnej posez a ze do kolena tlaci stredovy panel o tom nema cenu hovorit. Pak clovek pochopi, ze i 50 tis. navic se vzdy vyplati nez jezdit ve vwraku 😉
Kdyz tak nad tim premyslim, tak ta panoramaticka strecha nakonec bude asi nejmodernejsi... >😁
Jak priplatis? Civic Sport je za stejne penize jako Golf trendline, cca asi stejne vybavy, pritom Hondi 1,6 diesel je spicka jako vzdy 😉 Honda ted nabizi bezkonkurecni kup :yes:
Je to speciality po Skodovacku, proste cena "OD" dostupny jen v CR a to jeste mozna >😁
Lidi na to slysi u nekterych vyrobcu a po kalkulaci maj pomalu 2x drazsi auto a v nem porad skoro nic 😉
Lidi na to slysi u nekterych vyrobcu a po kalkulaci maj pomalu 2x drazsi auto a v nem porad skoro nic 😉
Tak ty jsi teda hodně odvážnej, porovnávat Trapida s Civicem. Pravděpodobně čteš hodně článků např. od pana VWaverky, kterej má skoro pokaždé, když píše o koncernových autech orgasmus. Panáčku, svez se v Civicu a pak plácej tyto nesmysly. Trapid - to je jedna velká předražená tragédie
Nějak tam nevidím jediného pořádného japonce , který by stál za hřích..?
Kde máš Mazdu 3 se skyactive ??? 😉 😉
VW Golf Ok..Leon taky.., 308 fajn..ale ne Civic!
Kde máš Mazdu 3 se skyactive ??? 😉 😉
VW Golf Ok..Leon taky.., 308 fajn..ale ne Civic!
>😁 Honda má dobrý motor..to je vše.
Podvozek je udrncaná tragedie s traverzou místi výceprvku!!
Nový Golf je jízdně o třídu lepší..a multilink má kromě základu vždy!
O designu nemluvě..ten se Hondě moc nepovedl.
Podvozek je udrncaná tragedie s traverzou místi výceprvku!!
Nový Golf je jízdně o třídu lepší..a multilink má kromě základu vždy!
O designu nemluvě..ten se Hondě moc nepovedl.
Jo, 1,6d v Civicu je podle všeho extra třída, jen si nejsem jistý, jestli to bude stačit na nějakej průraz v rámci třídy.
Jó ty hondí benzíny, to je trága, přitom stačí tak málo.
Mimochodem mám zamluvenou Mazdu 3 s 2,0/121, rád bych ten víkend projel i kamarádův Civic 1,8/103, ať mám mustr 😄
Mimochodem mám zamluvenou Mazdu 3 s 2,0/121, rád bych ten víkend projel i kamarádův Civic 1,8/103, ať mám mustr 😄
Ale prd půl mega, když dáš 464, tak kožený volant máš a dokonce daleko větší výbavu než poskytne kterýkoliv konkurent třeba koncernu.
Takže konečně něco, co Hondě chybělo.
Nalejme si čistého vína, nijak pěkné auto to není, ale prostorné s velkým kufrem a pohodlným podvozkem, který je lepší než třeba Octavia III a mnoho dalších.
Kde byl problém... CENA a MOTORY. Doteď v nabídce 1,4, tu jsem nejel, ale jel jsem chcíplou 1,8, která stěží konkuruje 1,2 TSI, přitom cena vysoká... a jediný diesel 2,2... katastrofa. 1,6 je jako zjevení a Hondě chyběl, jenže ta cena...
První nástřel vypadá i teď děsivě, ALE...
Vemte kvalitní diesel tohoto objemu, nejlepší jsou dva, 1,6 dCi a tady 1,6 od Hondy, pak nic, HDI, dlouho nic a slabá 1,6 TDI.... přidejte k tomu v podstatě kompletní výbavu, kvalitní podvozek a hledejte za 464 t Kč a to prosím včetně metalízy za kterou se podle mě u Hondy nepříplácí (dosud to tak bylo)
Nejblíže je snad Megane kombi, krátký má menší kufr a není tak prostorný, možná až jednou bude, tak 308 SW, ale o té není zatím zmínka. Octavia liftback 1,6 TDI 77 kW s menší výbavou kolem 450t Kč, dovybavte ji na Civic Sport a jste výše s horším motorem a pořád jen pětikvaltem. Totéž Golf a Leon. Ještě by mohla konkurovat Astra, trochu těžká a 1,7 diesel přecejen hlučnější a v nízkých otáčkách nepoužitelný, ale své zájemce najde.
Takže za mne :yes: :yes: :yes: Konečně je Civic zajímavá volba.
PS: Rapid, cože? >😁
Nalejme si čistého vína, nijak pěkné auto to není, ale prostorné s velkým kufrem a pohodlným podvozkem, který je lepší než třeba Octavia III a mnoho dalších.
Kde byl problém... CENA a MOTORY. Doteď v nabídce 1,4, tu jsem nejel, ale jel jsem chcíplou 1,8, která stěží konkuruje 1,2 TSI, přitom cena vysoká... a jediný diesel 2,2... katastrofa. 1,6 je jako zjevení a Hondě chyběl, jenže ta cena...
První nástřel vypadá i teď děsivě, ALE...
Vemte kvalitní diesel tohoto objemu, nejlepší jsou dva, 1,6 dCi a tady 1,6 od Hondy, pak nic, HDI, dlouho nic a slabá 1,6 TDI.... přidejte k tomu v podstatě kompletní výbavu, kvalitní podvozek a hledejte za 464 t Kč a to prosím včetně metalízy za kterou se podle mě u Hondy nepříplácí (dosud to tak bylo)
Nejblíže je snad Megane kombi, krátký má menší kufr a není tak prostorný, možná až jednou bude, tak 308 SW, ale o té není zatím zmínka. Octavia liftback 1,6 TDI 77 kW s menší výbavou kolem 450t Kč, dovybavte ji na Civic Sport a jste výše s horším motorem a pořád jen pětikvaltem. Totéž Golf a Leon. Ještě by mohla konkurovat Astra, trochu těžká a 1,7 diesel přecejen hlučnější a v nízkých otáčkách nepoužitelný, ale své zájemce najde.
Takže za mne :yes: :yes: :yes: Konečně je Civic zajímavá volba.
PS: Rapid, cože? >😁
No tak snad si nepochyboval ze Civic bude horsi. Nesmis dat na vsudypritomnou placenou reklamu 😉
...podle mého docela v pohodě. Jen volant je sice na prd, že není koženej, ale pokud se to nedá doobjednat, dá se to v pohodě nechat profi potáhnout, jen je člověk chvíli bez volantu 😄
Mas se skvostnym Rapidem problem Maco? Slo o to ukazat ze Civic je dnes vyhodna koupe. Ano "S" vybava je nesmyslna, mozna se ani skutecne nenabizi, je zde jen proto aby byla cena "od". Tvuj prispevek ale vyznival ze Civic je drahy, ale ve skutecnosti neni, spise naopak 😉
Myslím, že nic nepopletl. Má na mysli motor Mazdy 2,0 Skyactiv-G se 121 KW a motor Honda 1,8 se 103 KW.
No jó, jak jen jsem mohl zapomenout na 1,6 diesel od Mercedesu, montovaný do Renaultu C-klasse? 😄
Líbit se nemusí každému, někdo může mít i jiné připomínky, ale Civic bude vždy spolehlivý dříč, který umí i potěšit. Prostě Honda.
Jak někdo může chválit nespolehlivá nebo méně spolehlivá auta? Vs civic navíc. No nic, jak jsem napsal - kdo chce mít s autem problémy, nechť je má.
Civic měl čtyřprvek vředu vzadu, když VW nevěděl, co to je a Golfy měly 8 ventilový motor. Pokrok jde dopředu a tady znamená umět udělat jednodušší věc, aby fungovala jako složitější.
Zajímavé, že hothatch na Severní smyčce porazí "borce" s vícelinkem.
>😁
Zajímavé, že hothatch na Severní smyčce porazí "borce" s vícelinkem.
>😁
sky active jsem ještě nejel a zase až tak udělaný z Mazdy 3 nejsem... když se nějaké auto přehnaně chválí za jízdu a opomíjí se praktické věci v nejpraktičtější třídě, čili nižší střední, tak to není vždy ideální..
Jo, ale bejvávaly doby. Honda je teď moc green a eco. Na druhou stranu 1,6 i-DTEC v Civicu je snad jediný chrochták, který si doma dokážu představit.
Ty ses jeste do Civica nezakoukal 😉
Jinak za metlu uz priplatek. Lidi slysi na cenu "OD" v bile a s 3hrnkem (toho se snad nedoziju) >😁 Nevim, ale co nabizi za barvy, kdyz mimo cervene bylo drive vse v metle 😉
Jinak za metlu uz priplatek. Lidi slysi na cenu "OD" v bile a s 3hrnkem (toho se snad nedoziju) >😁 Nevim, ale co nabizi za barvy, kdyz mimo cervene bylo drive vse v metle 😉
Jistě, u většiny výrobců sestavíš něco, co ční nad ostatní nabídky, teď jen vědět, co vlastně chceš 😉
No tak 438 mi neprijde jako extra nizka cena. To uz bych spise vsadil na Megana, ktery je motorove na urovni Civica a asi ma i lepsi cenu. Jinak ta vybava u 308 neni take nijak zazracna, senzor deste nabizi Sport a cena neni o tolik jina, plus ma jiste Sport neco navic, jako kola 17",.... Clanek nijak extra nepopisuje vybavu a 10, 20 tis neni zadne minus, kdyz Honda nabizi spolehlivost a jmeno 😉
Nějak mám zmatek v maximalce u motoru 1.8 - a nejspíš ne vinou auto.cz - na stránkách Hondy jsou uváděné maximálky u S 190 kmh (jako v tabulce u článku), u Comfort a Sport 215. U zrychlení 0-100 jsou hodnoty dokonce podle výbavy 8,7 s, 9,1 a 9,4 s. u stupně výbavy se to dá částečně vysvětlit hmotností navíc, i tak jsou ale odstupy opravdu veliké..
Pozor na fakta, v kompaktu s dieselem! Já beru, že základ bez klimy za 414 je dost, ale např výbava sport za 464t Kč s 1,6d je už vzhledem k té výbavě hodně zajímavá volba a v podstatě atakuje třeba Megana 1,6 dCi, i když dCi je přecejen silnější, tak Honda má lepší podvozek... Co nabídne Octavia? 1,6 TDI kvality Hondí 1,6 nemá a výbava je taky velmi výhodná.