Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Honda Civic: Turbodiesely zlevnily o 50.000 Kč

David Bureš
Diskuze (79)
Civic je dostupný se dvěma vznětovými agregáty – 1.6 i-DTEC (88 kW) a 2.2 i-DTEC (110 kW). Oba zlevnily o 50.000 korun.

Honda upravuje ceník pětidveřového hatchbacku Civic s turbodiesely pod kapotou. Nejlevnější vznětový Civic nyní přijde na 414.000 Kč, za tuto cenu je poháněn 1.6 i-DTEC (88 kW a 300 N.m) kombinovaným se šestistupňovým manuálem. Větší a silnější 2.2 i-DTEC se 110 kW a 350 N.m stojí 449.000 korun.

Výbava základního stupně S čítá šest airbagů, asistent rozjezdu do kopce, dálkově ovládané centrální zamykání, elektrické stahování oken, kola z lehkých slitin či diody pro denní svícení.

Klimatizace nebo rádio tedy ve standardní variantě chybí. I proto se jako výhodnější nabídka zdá druhý stupeň Comfort, za který se připlácí 20.000 korun. S 1.6 i-DTEC tak stojí 434.000 Kč, 2.2 i-DTEC v tomto případě k dispozici není.

Výbava je za tento příplatek rozšířena o elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, tempomat, automatickou klimatizaci, zadní stěrač a rádio s ovládáním na volantu.

Sport přidává alarm, elektricky sklopná zrcátka, kožený volant, hliníkové pedály, duální klimatizaci, dešťový a světelný senzor, 17palcová kola, přední mlhovky, Bluetooth a zadní parkovací kameru.

Lifestyle se chlubí parkovacími senzory, bi-xenonovými světly, automatickým přepínáním dálkových světel a vyhřívanými předními sedadly. U vrcholného Executive nechybí ani bezklíčový vstup, elektrické nastavení bederní opěrky u předních sedadel a kožené čalounění.

Nižší ceny uvedené v tabulce platí pro vozy modelových let 2012 a 2013. Lehce modernizovaný Civic modelového roku 2014 se na trh teprve dostane. Vedle lehkých desénových změn se vylepšený Civic dočká bohaté škály bezpečnostních systémů, jako je upozornění na vybočení z jízdního pruhu, rozpoznávání dopravních značek nebo hlídání mrtvého úhlu.

Honda Civic – ceny na českém trhu
Motor1.4 i-VTEC1.8 i-VTEC1.6 i-DTEC2.2 i-DTEC
Převodovka6M6M (5A)6M6M
Zdvihový objem [cm3]1339179815972199
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]73/6000104/650088/4000110/4000
Největší toč. mom. [N.m/min-1]127/4800174/4300300/2000350/2000-2750
Max. rychlost [km/h]187190 (190)207217
Zrychlení 0-100 km/h [s]13,08,7 (10,4)10,28,3
Komb. spotřeba [l/100 km]5,45,8 (6,3)3,64,2
Cena S [Kč]329.900429.000414.000449.000
Cena Comfort [Kč]349.900389.000434.000-
Cena Sport [Kč]384.000419.000464.000-
Cena Lifestyle [Kč]-469.000514.000549.000
Cena Executive [Kč]-519.000-599.000

David Bureš
Diskuze (79)
Avatar - grifith
14. 11. 2013 10:38
Re: Vtip?
Myslím, že nic nepopletl. Má na mysli motor Mazdy 2,0 Skyactiv-G se 121 KW a motor Honda 1,8 se 103 KW.
Avatar - Katikakus
14. 11. 2013 10:11
Re: Vtip?
Tak urcite...
14. 11. 2013 09:53
Re: Vtip?
Tak ty jsi teda hodně odvážnej, porovnávat Trapida s Civicem. Pravděpodobně čteš hodně článků např. od pana VWaverky, kterej má skoro pokaždé, když píše o koncernových autech orgasmus. Panáčku, svez se v Civicu a pak plácej tyto nesmysly. Trapid - to je jedna velká předražená tragédie
14. 11. 2013 09:30
Re: Vtip?
Nepomiesal si kW a PS? ;-)
14. 11. 2013 07:25
Re: Vtip?
No jó, jak jen jsem mohl zapomenout na 1,6 diesel od Mercedesu, montovaný do Renaultu C-klasse? :-)