vzhledem k tomu, že 288GTO bylo původně určeny pro závody skupiny B, je tohle použití právě tím použitím, na ktery auto bylo stavěny. To, že to s ním nikdo nedělá protože je to klenot, je věc druhá. I tak je to epická podívaná, na všechny jeho videa.
Vlastnit takové skvosty s kterýma se tenhle týpek předvádí, tak jsem na ně asi hodnější a neměl bych na to srdce a asi ani koule je takhle huntovat. Ale jak píšeš je to nádhera se na to dívat a díky chlapci za to. Jinak už takové auta vidíme jen na fotkách v garáži. Za mě :yes:
Konkrétně tady o nějaké huntování nejde ;) To auto je na podobné blbnutí přímo určeno. Koukat na to v muzeu a těšit se z krásy toho vozu je tak trošku nuda... žijeme jen jednou. ;-) Bohužel doba současným mladším vozům této značky moc nepřeje... ze supersportů se stává pozlátko pozérů kteří neumí využít potenciál tohoto vozu a vlastně to ani nepotřebují. Po pěší zóně v Brně lze takových potkat celkem dost a věřím, že v centru Prahy také. Já dávám řidiči na videu :yes:
že bych se ke svému autu takhle rozhodně nechoval, ale o nějaké vyloženě drsné použití zase nejde.
Trať je krásně rovná a bez výmolů, takže podvozek nedostal nijak extra zabrat. Trať je navíc řidiči známá, takže ji mohl předem připravit (odebráním kamenů, větví a jiných předmětů, které by poškodily lak) a samozřejmě také věděl, že k žádnému poškození nedojde. Vlastně je toto video svým způsobem trochu fake, protože si máme všichni myslet, že se jedná o nějakou vyloženě nevhodnou silnici pro supersport, ale přitom jde o rovinku s relativně rovným a pevným povrchem.
Pro opravdové trápení drahých aut doporučuji spíš díl Top Gearu, kde James May jel s Bentley Continental GT Speed etapu rally.
No tak já se ke svýmu auto takhle občas taky chovám. Sem tam mě chytne rapl tak si užije. Rozdíl je v tom že moje auto má hodnotu když hodně tak 100 000 a tohle možná to samý ale v dolarech. Tuším, že posledním kdo si tohle auto koupil byl Niki Lauda. Kdo ví jestli ho ještě má :-)
Asi jsem divný, ale pro zázrak s dvakrát přeplňovaným osmiválcem 2,9 litru si přirozenější jízdní situace snad ani nedovedu představit. A právě "jízdní situace" ve stylu klimatizovaná garáž s přesně určenou vlhkostí vzduchu mi připadají 100x nepochopitelnější. :-)
ktorý nedávno preháňali po poľných cestách tiež nejaké Ferrari či Lamoborghini - už si presne nespomínam. A vtedy to bolo ešte oveľa drsnejšie.
Musím len konštatovať - komuže je lepšie než poľnohospodárom na Západe? Odbyt zaručený, cena tiež, veľkorysé dotácie sú bez diskusie. Keď sa veľa urodí, pomôže štát s predajom prebytkov, keď sa málo urodí, pomôže štát so stratou.
Asi pôjdem chovať býkov do Anglicka >:D .
nevím, jak se píše ten název co tomu dal Ken Block, ale tohle byla klasická gymkhana...akorát bez Kena a bez jeho rally nádobíčka. Mě se to líbilo tak první minutu, pak už jsem to vypnul.
"na nezaujímavých popolniciach. " >:D no to bych zrovna netvrdil ;-)
...gymkhana byla na začátku velký fenomén, což dokazuje počet zhlédnutí na Youtube, mimo jiné i Codemasters, kteří koupili licenci a udělali z toho pc závodní hru Dirt 3. Ta hra je založená na závodění s těma popelnicema, jak říkáš. A, že Codemasters nejsou žádný prvoplánový ořezávátka ví i tvoje máti.