Novinky
Snaha Hondy přijít u 9. g tak brzy se zdokonalením podvozku je jistě vítaná, ale na Škodovku nemá - u Rapidu překopali tlumiče a řízení už po roce! >😁 O šílence, kteří si to auto pořídili hned v prvním roce výroby ještě s "kostitřasovým" podvozkem se tak asi pokouší infakrt. Trpí a při dalším prodeji bude cena ojetých Rapidů z prvního roku výroby někde v suterénu....
Jízdě si modifikovaný Civic asi citelně pomůže, ale co je to platné, když benzinové motory jsou šíleně udušené současnými emisními normami a vnější i vnitřní design je pro 80 % potenciálních evropských zákazníků zcela nestravitelný?
Jízdě si modifikovaný Civic asi citelně pomůže, ale co je to platné, když benzinové motory jsou šíleně udušené současnými emisními normami a vnější i vnitřní design je pro 80 % potenciálních evropských zákazníků zcela nestravitelný?
Co je uduseneho na zrychleni 0-100 za 9s? 😉
Určitě všechno, když tam není turbo. Kdo nemá turbo, je mrtvej...
Já měl točivé honďácké atmosféry moc rád, ale to byly motory plnící Euro 2, které doslova letěly do otáček a při ubrání plynu z nich zase rychle padaly. A taky ty auta neměly tak nesmyslně dlouhé převody kvůli tabulkovým emisím. Za těchto podmínek fungují turbomotory bohužel opravdu lépe...
P.S. Jo a tehdy taky Civic býval opravdu pohledné auto! 😉
P.S. Jo a tehdy taky Civic býval opravdu pohledné auto! 😉
Zvažuji pořídit toto: [odkaz]
Doufám že s ní budu moci jezdit i na hory 😄
Doufám že s ní budu moci jezdit i na hory 😄
A ještě taková drobnost, doufám že se jim konečně podařilo kulturně zakrýt otvor startovacího tlačítka u verzí kde jsou standartní klíče.
Je přece jasné, že motor s výkonem přes 140 koní je na kompakt líná **a. >😁
Jinak je jasne ze Honda ceka s uvedenim novych motoru na Euro6, jak v benzinech tak vykonejsim dieslu.
Stejně tak TSi bez problémů vydrží nájezdy 150-200 tisíc ve služebním režimu než se mění za nová, takže bych netrvrdil, že by to byli nějáké výrazně problémové motory. Pravda je, že rozvody u části motoru ze začátku zlobili, ale jinak žádné větší problémy jsem nezaznamenal a to už jsou ty motory na trhu celkem dlouho.
[odkaz]
Osobne si nedokazu predstavit ze bych koupil 10 nespolehlivesji koncernove auto, ktere mi nenabidne nic vic. Akorat nervy s nejakymi zrovna vyucenymi mrvici v servisu.
Ano mozna stare TDI neco vydrzelo, ale nove je horsi nez Hondacke. Kdo kupuje Hondu neresi kterej motor od ktereho roku stoji za ho..., kterej dostal osizene upravy atd. To slycham od kupcu koncernu casto. Honda DPF prodava za to za to lidi kupuji. Me prodejce rikal, ze se sezene za 30tis jako treba v Rakousku a o problemech nepadlo zadne slovo, teda az na problemy jinych vyrobcu.
Filtr nejčastěji odchází blbostí uživatele, který ho nenechá vypálit.
Pokud se ale bavíme o benzinových motorech, které žádné DPF (zatím) nemají, tak tam Honda skutečně ve spolehlivosti výrazně vede a ono ani ty naftové motory neměly nějak výrazné problémy (z počátku výroby 2,2 nafty snad jen praskající svody).