Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Opel Astra dostane 1.6 CDTI a IntelliLink, české ceny zatím nejsou

10 komentářů

Nicco
uz som bol v nadeji, ze MultiLink 😲
pussykontrol
Astra Multilink nepotrebuje, má skvelý podvozok aj bez neho
Nicco
Ale zhodit par kil by mohla
Avatar - Nerez
Nerez
Už je to tady zase 8-s
Arese
Astrou v současné provedení je opravdu šílená - zvenku oteklá, uvnitř hrozěn stísněná (místo pro nohy zadních cestujíích), nemluvě o katastrofální nadváze - verze s tímto špičkovým dieselem má pohotovostní hmotnost 1,7 tuny 8-s 8-s 8-s Ale nápravu už je naštěstí na cestě, nová generace příjde v roce 2015 a bude prý prostornější a nejméně o 150 kg lehčí! 😉 :yes:
JaMM
to mas tazke, papier toho znesie a aka je pravda ?
napr taka Mazda 6 ma mat s 2l benzinom 1300-1310kg a v reale ? Videl som 1460kg, co je podstatny rozdiel. Takze niekto na papier napise cokolvek aby sa to pacilo
JaMM
Opel tam urcite nedal tych 1.590 kg preto, ze viac je lepsie.
Su vsak aj ine paradoxy. Napr. pri novom Peugeot 308, Active,1,6 HDI, 115 k na peugeot.fr uvadzaju "suchu hmotnost" - Masse ŕ vide 1.160 kg!!! Na peugot.sk uvadzaju pre tuto konfiguraciu prevádzkovu hmotnosť 1.395kg. Kde je tych 235 kg?
Nemenovanemu SVK moristickemu novinarovi sa vdaka tymto "cislam" minule podaril trapas, ked porovnal francuzke cisla novej P308 a sesterskeho C4 so slovenskou prevadzkovou hmotnostou.
Citujem: "Keď zoberieme do úvahy, že sesterský Citroen C4 s motorom 1,6 HDi váži okolo 1420 kilogramov, tak hmotnosť 1160 kg Peugeotu 308 s rovnakým motorom je z roviny snov."
A pritom je podla SVK tech. info rozdiel iba 25 kg!

Čítajte viac: [odkaz]
Nicco
Focus, ktory zase nieco pribral v novej verzii, ma nejakych 1260kg, takze to je +110kg, teda jeden solidny pasazier. Golf je este o nejakych 50kg lahsi nez Focus.
nebezpecnavosa
Tu hmotnost dokážete zjistit pohledem, nebo jenom vyčtením z technických dat, či upozornění v nějakém "testu" ? Čemu ta "vysoká hmotnost" tak vadí, když provozní, jízdní vlastnosti a spotřeba jsou v reálném provozu plus minus stejné, někdy trošku lepší, někdy trošku horší, jak u jiných aut této kategorie ? Hmotnost je takový módní reklamní oblbovák pro časopisovo-internetové odborníky, nic víc. Ta "správná" hmotnost se pozná jak ? Každá doba má něco, před nějakými 25-30 lety to bylo zase Cx, ví dnes ještě někdo co to je ? Normálně uvažujiící člověk si auto vyzkouší, projede a udělá si vlastní názor jestli mu vyhovuje, nebo ne. Už se těším za pár let na naříkající články a diskuse na překvapivé téma, jak už auta nejsou "držáky" jako dřív, nic nevydrží, kde co je poddimenzované a poruchové. Anorektičky se skvělou nízkou hmotností by mohly vyprávět.