Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Opel Astra dostane 1.6 CDTI a IntelliLink, české ceny zatím nejsou

Diskuze (10)
Německá automobilka opět omladí model Astra. Tentokrát dostane nový turbodiesel a multimediální systém, který se před měsícem představil ve větší Insignii.

Po loňském faceliftu je to už druhá změna v nabídce Opelu Astra. V létě se v ceníku objevil nový benzinový motor 1.6 SIDI Turbo s přímým vstřikováním a výkonem 125 kW, teď se chystá příchod turbodieselu 1.6 CDTI, který má 100 kW a zatím byl k dostání jen v MPV Zafira Tourer.

Nový agregát nahradí na pozici druhého nejsilnějšího dieselu dosud nabízený 1.7 CDTI s výkonem 96 kW. Ten stojí od 407.900 Kč (česká cena nového motoru zatím nebyla oznámena) a dosahuje kombinované spotřeby 4,5 l/100 km. Novinka se chlubí hodnotou 3,9 l/100 km a navíc splňuje přísnější emisní normu Euro 6. Kromě nového turbodieselu v nabídce zůstávají varianty 1.3 CDTI/70 kW, 1.7 CDTI/81 kW, 2.0 CDTI/121 kW a loni představený 2.0 BiTurbo CDTI/143 kW.

Novinkou v interiéru je multimediální systém IntelliLink, který nahrazuje tlačítka velkou 7palcovou dotykovou obrazovkou. Na výběr budou tři úrovně, CD 600 IntelliLink, Navi 650 IntelliLink a Navi 950 IntelliLink. Nejvyšší verze i vybavena i funkcí rozpoznávání hlasu. Tato technologie debutovala v nedávno uvedeném faceliftu Insignie.

Diskuze (10)
16. 11. 2013 10:26
Re: Už aby tu byla nová generace
Tu hmotnost dokážete zjistit pohledem, nebo jenom vyčtením z technických dat, či upozornění v nějakém "testu" ? Čemu ta "vysoká hmotnost" tak vadí, když provozní, jízdní vlastnosti a spotřeba jsou v reálném provozu plus minus stejné, někdy trošku lepší, někdy trošku horší, jak u jiných aut této kategorie ? Hmotnost je takový módní reklamní oblbovák pro časopisovo-internetové odborníky, nic víc. Ta "správná" hmotnost se pozná jak ? Každá doba má něco, před nějakými 25-30 lety to bylo zase Cx, ví dnes ještě někdo co to je ? Normálně uvažujiící člověk si auto vyzkouší, projede a udělá si vlastní názor jestli mu vyhovuje, nebo ne. Už se těším za pár let na naříkající články a diskuse na překvapivé téma, jak už auta nejsou "držáky" jako dřív, nic nevydrží, kde co je poddimenzované a poruchové. Anorektičky se skvělou nízkou hmotností by mohly vyprávět.
15. 11. 2013 22:42
Re: Už aby tu byla nová generace
Opel tam urcite nedal tych 1.590 kg preto, ze viac je lepsie.
Su vsak aj ine paradoxy. Napr. pri novom Peugeot 308, Active,1,6 HDI, 115 k na peugeot.fr uvadzaju "suchu hmotnost" - Masse ŕ vide 1.160 kg!!! Na peugot.sk uvadzaju pre tuto konfiguraciu prevádzkovu hmotnosť 1.395kg. Kde je tych 235 kg?
Nemenovanemu SVK moristickemu novinarovi sa vdaka tymto "cislam" minule podaril trapas, ked porovnal francuzke cisla novej P308 a sesterskeho C4 so slovenskou prevadzkovou hmotnostou.
Citujem: "Keď zoberieme do úvahy, že sesterský Citroen C4 s motorom 1,6 HDi váži okolo 1420 kilogramov, tak hmotnosť 1160 kg Peugeotu 308 s rovnakým motorom je z roviny snov."
A pritom je podla SVK tech. info rozdiel iba 25 kg!

Čítajte viac: [odkaz]
15. 11. 2013 21:05
Re: Už aby tu byla nová generace
Focus, ktory zase nieco pribral v novej verzii, ma nejakych 1260kg, takze to je +110kg, teda jeden solidny pasazier. Golf je este o nejakych 50kg lahsi nez Focus.
15. 11. 2013 19:20
Re: Už aby tu byla nová generace
to mas tazke, papier toho znesie a aka je pravda ?
napr taka Mazda 6 ma mat s 2l benzinom 1300-1310kg a v reale ? Videl som 1460kg, co je podstatny rozdiel. Takze niekto na papier napise cokolvek aby sa to pacilo
15. 11. 2013 18:35
Re: Už aby tu byla nová generace
Info z opel.sk: Pohotovostná hmotnosť vrátane vodiča 1373–1590 kg. !!!
Tak to je brutal na auto tejto kategorie.